abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zaterdag 13 mei 2017 @ 15:29:00 #26
107365 Friek_
Verlangen naar België.
pi_170905457
registreer om deze reclame te verbergen
Op den duur zul je toch echt met de billen bloot moeten, al was het maar omdat je niet al te lang in zo'n fase kan blijven hangen. Op een gegeven moment willen mensen gewoon duidelijkheid. Daarbij schrijf je ook dat je schuldgevoel je parten speelt vanwege je ietwat onhandige actie met een andere jongen. Kan me voorstellen dat dat je plezier met deze kerel ook kan beīnvloeden (meestal worden mensen wat afweziger).

Wat betreft het eerlijk vertellen van dat gerotzooi: wat mij betreft hoeft dat niet per se als je uiteindelijk niet besluit met hem verder te willen. Een afwijzing is al vervelend genoeg en dergelijke openheid van zaken voegt dan nog weinig toe. Als je echter met hem verder wil, zou ik het wel vermelden. Dat geeft voor zo'n man aan dat eerlijk bent en zodoende ook te vertrouwen bent, wat mijns inziens de basis vormt van elke serieuze relatie.

Daarnaast vraag ik me af of het 'niet over je ex heen zijn' een wat gezocht excuus is om er maar misschien mee te stoppen. Als je iemand leuk genoeg vindt, dan ga je daar volgens mij gewoon voor. Tenzij er zaken als vreemdgaan of geweld hebben plaatsgevonden in die vorige relatie. Het lijkt me dan wijsheid om eerder op zoek te gaan naar een psycholoog dan een vriendje. In alle andere gevallen is het volgens mij zo dat je iemand simpelweg niet leuk genoeg vindt, wat achteraf weggerationaliseerd wordt onder het mom van 'niet over je ex heen zijn'. Zodoende twijfel ik ook erover of je deze jongen wel oprecht ziet zitten. Stel jezelf de vraag of je zijn aandacht of zijn persoon waardeert. Mocht het op aandacht neerkomen, houd er dan liever vandaag dan morgen mee op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Friek_ op 15-05-2017 00:56:52 ]
"Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen."
-- Dimitri Verhulst
pi_170916040
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:11 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

Ik vind dat heel vervelend, want deze jongen is de liefste goedzak die er bestaat. Het is het perfecte vriendje en de ideale schoonzoon.
Ik ben de liefste goedzak die er bestaat en het perfecte vriendje.
Fylax is op televisie geweest
pi_170916292
En als je hem wil ontmoeten dan vertel je hem niet wat je hebt gedaan. Je hebt alle vrijheid nog steeds, je bent niet vreemd gegaan ofzo. Geen reden om alles te verneuken omdat je met het stappen dingen met een willekeurig persoon hebt gedaan. Volgens mij ga je al eerlijk zijn gezien de reacties maar is dat erg dom.
pi_170916359
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:04 schreef TheInnocent het volgende:
Vertel het hem, wat je hebt gedaan. Ik heb het omgekeerde meegemaakt, en had toen liever gehad dat het me eerder was verteld en niet na x aantal maanden. Laat het niet langer duren, want iemand aan het lijntje houden is niet leuk.
Heeft zij gekozen voor die andere dan?
pi_170916719
Maar stel je er alsnog niet teveel van voor. Grote kans dat hij tegenvalt in het echt.
pi_170917530
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:00 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Heeft zij gekozen voor die andere dan?
Ik ben de vrouw, en ik heb mijn contact met de man (vergelijkbaar met TS maar dan in man-vorm) verbroken toen ik er avhter kwam.
pi_170929470
Klinkt allemaal redelijk "bedacht". Als het gevoel er niet is, waarom dan jezelf overtuigen dat het een "goede jongen" is?

Als het gevoel ontbreekt, zou ik mezelf ook niet in vertwijfeling brengen. Wees gewoon eerlijk en vertel dat je nog niet zit te wachten op vastigheid, maar het wel prima vindt om af en toe seks te hebben. Dan laat je de keuze bij hem. Nu zit je twee mensen dwars, naast hem vooral ook jezelf.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:31:58 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170931153
Ik denk dat je gewoon nog niet over je vorige relatie heen bent. Dat je die relatie teveel ophemelt in je hoofd. Zolang je dat doet zal dat gevoel altijd missen bij iemand anders. Dus het kan best dat hij wel het beste bij jou zou passen. Dus ik zou het gebrek aan gevoelens eerder toeschrijven aan je vorige relatie en dat je die nog moet verwerken.

Verder ben je gewoon raar bezig. Je moet nu gewoon eerlijk zijn. Dat verdiend hij wel. En ja, je bent vreemd gegaan (vind ik). Vaak wordt exclusief zijn niet letterlijk afgesproken, maar eerder implied. Je zoekt gewoon een excuus om je minder schuldig te hoeven voelen. Als je niks fout had gedaan was het ook niet zo moeilijk voor je om er met hem over te praten.

Ik zou gewoon eens tijd voor jezelf nemen. Eerlijk zijn dat je nog niet over je ex heen bent. En dat je bent vreemdgegaan.
Favorite TV Shows: Gilmore Girls | Grey's Anatomy | The Good Wife | One Tree Hill | Everwood | Brothers & Sisters | Bones | The Closer | Damages | Desperate Housewives | Veronica Mars | & More. * Wii U: ''Alwayshappyz''-- Xbox One: ''Alwayshappyz
  zondag 14 mei 2017 @ 23:45:23 #34
108913 Godshand
guide4you
pi_170951270
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:19 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben de vrouw, en ik heb mijn contact met de man (vergelijkbaar met TS maar dan in man-vorm) verbroken toen ik er avhter kwam.
Je hebt je eigen topic al, huilie :{w
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170953154
Ik vind wel, dat als je op zoek bent naar aantrekkingskracht + een goede en geschikte partner het soms wel eeuwig kan duren voordat je de geschikte relatie hebt gevonden, soms wel nooit. Op gegeven moment, als je van het type bent dat koste wat het kost een relatie wil voor bijv. Het stichten van een gezin, je dan eens de knoop door moet hakken en een rationele keuze in zo'n geval het beste is. Vraag is alleen of de man in kwestie ook rationeel voor de topicstarter gekozen heeft. Zo niet, dan is het geen goede match. Maar ja, hoe kom je daar achter? Ik zou het dan gewoon letterlijk eens vragen "wat heeft ervoor gezorgd dat jij geinteresseerd bent in mij". Dan kun je aan het antwoord wel zien hoe kalm en berekenend, of juist meegevoerd door zijn gevoelens hij is. In dat eerste geval is het gewoon een soort uithuwelijking, immers jullie families spelen indirect een rol. Jullie zitten in dezelfde situatie wat het in principe niet een onmogelijk iets maakt, want je begrijpt elkaar ten minste. In situatie 2 kan het nog zijn dat hij jou aansteekt met zijn gepassioneerde liefde maar het kan ook zijn dat het alleen maar irritatie creeert.

[ Bericht 19% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-05-2017 07:37:02 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')