abonnement Unibet Coolblue
pi_170773013
Hallo,

Sinds anderhalve maand ben ik aan het daten met een jongen. Het is hartstikke gezellig en soms zijn de kriebels er ook wel, maar ik heb net een lange relatie achter de rug en ik merk dat dit me gewoon nog teveel in de weg zit. Ik voel me bijvoorbeeld heel snel gevangen als hij meteen alweer aan het begin van de week vraagt wanneer we af gaan spreken en ik merk ook dat ik alles nog heel erg aan het vergelijken ben met mijn vorige relatie.

Ik vind dat heel vervelend, want deze jongen is de liefste goedzak die er bestaat. Het is het perfecte vriendje en de ideale schoonzoon. Ondanks mijn nog niet helemaal verwerkte vorige relatie wil ik hem wel echt een kans geven, maar ik weet niet of dat tegenover hem wel helemaal eerlijk is. Ik heb vorige week namelijk met een andere jongen lopen rotzooien tijdens het uitgaan. Niet oké, ik weet het, maar het geeft denk ik wel aan dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben om me weer aan iemand te binden.

Nu zit ik met een kl*te schuldgevoel waarvan ik ook niet helemaal weet of dat schuldgevoel wel terecht is. Ik heb met de jongen met wie ik date bijvoorbeeld nog geen enkele keer gepraat over exclusiviteit. Vanuit mezelf doe ik dat niet omdat ik nog aan het uitzoeken ben of ik op dit moment wel behoefte heb aan die exclusiviteit. Waarom hij het gesprek niet begint weet ik niet, ik denk dat hij het niet durft. Maar nu hebben we beiden geen idee waar we staan en komen we (iig ik) in verwarrende situaties waarin we niet weten of we iets wel of niet kunnen maken.

Ik weet natuurlijk dat ik nu, na mijn actie, degene ben die een gesprek met hem aan moet gaan en dat ga ik ook doen. Ik weet alleen niet helemaal of ik hem moet vertellen dat ik met een andere jongen heb gerommeld. Het is heel dubbel, aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik keihard vreemd ben gegaan maar aan de andere kant denk ik: zo lang we niks hebben afgesproken over exclusief zijn, kunnen we toch ook geen fouten maken?

Ervaringen, tips? Hoe moet ik zo'n gesprek aangaan, wat moet ik wel en niet zeggen? :? Is het überhaupt wel eerlijk om hiermee door te gaan? Ik heb zelf geen ervaring met een nieuwe relatie na een stukgelopen relatie.
pi_170773126
Beter ben je eerlijk. Ander vind deze 'goedzak' over een tijdje een leugenaar en dat wil je vast ook niet.
U MAD?
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 14:16:34 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170773144
Dus je gaat daten terwijl je nog voor je gevoel met je ex zit maar wel vorige week hebt lopen rotzooien met een ander wat je dan weer niet tegen deze jongen hebt verteld? Lekker bezig.

Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat JIJ geen idee hebt waar je staat want deze jongen is het niet voor je. Dat is heel duidelijk en jij weet dat ook. Als je head over heels was geweest wat betreft hem dan was dit topic er niet geweest. Dan had je ook geen vergelijkingen getrokken met je ex of wat dan ook.

Hij is 't niet voor je. Verstandelijk gezien is het misschien wel een goede keuze, maar blijkbaar is dat niet genoeg voor je, want anders was je nu wel met hem geweest, nietwaar?

Wat ik vooral denk is dat je aan het daten bent om het gemis van je ex in te vullen. Ik denk dat je helemaal niet bezig zou moeten zijn met serieus daten tot je de breuk verwerkt hebt. Maar zelfs al heb je die breuk verwerkt, dan nog is die goedzak niks voor je want als dat wel zo was geweest dan had je niet gepraat over 'soms zijn de kriebels er', want dan waren die er gewoon, klaar.

Het is een beetje slap van je om te doen alsof je mede slachtoffer bent van deze situatie, maar dat ben je niet, je bent de oorzaak. Er is niks mis met rotzooien, dat moet je helemaal zelf weten, maar die goedzak wordt nu de dupe van jouw onduidelijkheden.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 8 mei 2017 @ 14:17:19 #4
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_170773162
Je bent aan het daten; lekker rotzooien. Zolang jullie nog geen relatie of "exclusiviteit" hoef je het hem echt niet aan zijn neus te hangen.

Vrijheid blijheid, helemaal vlak na je vorige reactie.
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_170773170
De vraag is: zou je het erg vinden als deze 'goedzak' een ander zou krijgen?
Whatever...
pi_170773434
Dat schuldgevoel is alleen voor de bühne.
pi_170773452
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:17 schreef Spanky78 het volgende:
De vraag is: zou je het erg vinden als deze 'goedzak' een ander zou krijgen?
Ik zou het vervelend vinden maar gezien de situatie zou ik er denk ik mee kunnen leven.
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 14:35:01 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170773587
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:29 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

[..]

Ik zou het vervelend vinden maar gezien de situatie zou ik er denk ik mee kunnen leven.
Waarom zou je dat vervelend vinden?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 8 mei 2017 @ 14:41:16 #9
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_170773735
Ik lees vooral veel cognitieve dissonantie. Je praat je eigen schuldgevoel goed. Terwijl als je eerlijk bent, je waarschijnlijk dondersgoed kan inschatten wat dit met die lieve goedzak zou doen, en hoe hij over exclusiviteit denkt. Verder met wat CoolGuy zegt. Beter ga je niet te lang aanmodderen, tenzij je die lieve goedzak meer pijn wil doen. Eigenlijk heb je dit al te lang door laten gaan.

Verplaats je maar in hem, twee dolksteken, na een aantal weken daten te horen krijgen dat je niet over je ex heen bent, en het dus een rebound is, en nog een extra dolksteek in de rug om ook te horen dat je met een ander gerotzooid heeft. Nice.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_170773745
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom zou je dat vervelend vinden?
Omdat ik inzie dat dit een geweldige jongen is en dat als we een paar maanden later waren begonnen met daten, er echt wel iets moois uit zou kunnen groeien. Dus ja ik zou wel balen als ik hem met een ander zie, want dan besef ik waarschijnlijk pas wat ik heb laten lopen.
pi_170773811
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:41 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

[..]

Omdat ik inzie dat dit een geweldige jongen is en dat als we een paar maanden later waren begonnen met daten, er echt wel iets moois uit zou kunnen groeien. Dus ja ik zou wel balen als ik hem met een ander zie, want dan besef ik waarschijnlijk pas wat ik heb laten lopen.
Je zou ook blij kunnen zijn dat zo'n goede vent iemand heeft gevonden die hem ook echt wil.
misunderstood
pi_170773814
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik lees vooral veel cognitieve dissonantie. Je praat je eigen schuldgevoel goed. Terwijl als je eerlijk bent, je waarschijnlijk dondersgoed kan inschatten wat dit met die lieve goedzak zou doen, en hoe hij over exclusiviteit denkt. Verder met wat CoolGuy zegt. Beter ga je niet te lang aanmodderen, tenzij je die lieve goedzak meer pijn wil doen. Eigenlijk heb je dit al te lang door laten gaan.

Verplaats je maar in hem, twee dolksteken, na een aantal weken daten te horen krijgen dat je niet over je ex heen bent, en het dus een rebound is, en nog een extra dolksteek in de rug om ook te horen dat je met een ander gerotzooid heeft. Nice.
Dat ik nog niet over mijn vorige relatie heen ben betekent niet dat deze jongen een rebound voor me is, want dat is hij niet.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:47:09 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170773872
Maar als jullie het niet expliciet benoemen, dan klim je over een jaar nog steeds op andere piemels of wa?
  maandag 8 mei 2017 @ 14:47:24 #14
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_170773881
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:44 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

[..]

Dat ik nog niet over mijn vorige relatie heen ben betekent niet dat deze jongen een rebound voor me is, want dat is hij niet.
Wellicht niet, maar er is een hele grote kans dat het bij hem wel zo zou aanvoelen, ook al probeer je hem ervan te overtuigen dat het niet zo is. Maar zelfs als dat lukt, zal zijn teleurstelling erg groot kunnen zijn.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_170774015
Bedankt voor de reacties, ik ga een dezer dagen een gesprek met hem aan en ik zal eerlijk tegen hem zijn. |:(
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 14:55:10 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170774076
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:44 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

[..]

Dat ik nog niet over mijn vorige relatie heen ben betekent niet dat deze jongen een rebound voor me is, want dat is hij niet.
Nee? Wat is het dan wel? Je wil hem niet want je bent niet samen met hem.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170774819
Ik zou idd maar eerlijk naar hem zijn. Ook al spreek je misschien (nog) niet hard uit dat je wel/niet exclusief wil daten. Sommige mensen kiezen er voor zichzelf voor dat meerdere dates met verschillende mannen/vrouwen niets voor ze is.
Dus ja als het klikt dan kan iemand je alleen maar leuker gaan vinden en kan het behoorlijk pijnlijk worden voor de ander als jij nu gaat zeggen dat je nog niet over je ex heen bent en eigenlijk gewoon wil 'slettenbakken' ipv serious business met hem.

Om die reden heb ik na 3mnd daten besloten het af te kappen omdat de 'bullshit smoes' dat z'n hoofd er niet naar staat al voor die tijd bekend was. En je dan alleen maar gebruik maakt van de ander (bewust of onbewust) door niet eerlijk te zijn van te voren. Je laat de ander dan geen eigen keuze...
  maandag 8 mei 2017 @ 15:43:06 #18
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_170775415
Wees ook eerlijk tegenover jezelf wat nu de echte reden is om niet verder met hem te gaan. Is het inderdaad omdat je vorige relatie in de weg zit? Dat je behoefte hebt aan iets lossers? Of, zoals CoolGuy al eerder zei, is deze jongen het gewoon niet voor je?

Daarnaast; misschien ligt het aan je formulering, en misschien ligt het aan mij om er de nadruk op te leggen, maar als ik lees 'ik wil hem ook echt een kans geven' komt altijd een beetje jeukerig over op me. Hoezo hem een kans geven? Als je potentie ziet en je vindt elkaar leuk is daar toch geen sprake van? Het is alsof hij op een sollicitatie moet om zichzelf te bewijzen, of blij moet zijn dat ie een kans krijgt.

Maar als de hoofdreden toch blijkt te zijn dat deze jongen het niet voor je is, dat de kriebels er wel soms zijn maar niet vaak genoeg, dan zou ik dat ook gewoon als reden opgeven en niet per se dat je niet over je relatie heen bent. Het zou kunnen dat het meespeelt maar als ik voor mezelf spreek zou ik veel meer vrede hebben met de 'geen klik/geen kriebels' uitleg dan met 'ik ben nog niet over mn ex-heen'. Dat laatste klinkt namelijk altijd een beetje als een bullshit excuus en roept meer vragen op dan dat het antwoorden geeft.

Dat andere is ook niet leuk om te horen maar wel iets waarmee je het snel kan afsluiten en verder kunt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_170775547
Praat er eens over met 'm.

Ik snap alleen niet dat je zegt dat het nu nog niet tot iets moois kan uitgroeien, maar als je hem over een paar maanden had leren kennen wel. Waarom houden jullie (in overleg) het dan niet gewoon nog even aan? Tijd tikt wel voorbij :)

Tenzij je zelf weet dat je hem gebruikt. En dat kan ik wel raden en de rest op dit forum ook maar dat weet jij alleen zeker want wij oordelen op basis van een eenzijdig verhaal op een anoniem forum. Als het zo'n goedzak is doe je hem dat iig niet aan.
pi_170775583
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Wees ook eerlijk tegenover jezelf wat nu de echte reden is om niet verder met hem te gaan. Is het inderdaad omdat je vorige relatie in de weg zit? Dat je behoefte hebt aan iets lossers? Of, zoals CoolGuy al eerder zei, is deze jongen het gewoon niet voor je?

Daarnaast; misschien ligt het aan je formulering, en misschien ligt het aan mij om er de nadruk op te leggen, maar als ik lees 'ik wil hem ook echt een kans geven' komt altijd een beetje jeukerig over op me. Hoezo hem een kans geven? Als je potentie ziet en je vindt elkaar leuk is daar toch geen sprake van? Het is alsof hij op een sollicitatie moet om zichzelf te bewijzen, of blij moet zijn dat ie een kans krijgt.

Maar als de hoofdreden toch blijkt te zijn dat deze jongen het niet voor je is, dat de kriebels er wel soms zijn maar niet vaak genoeg, dan zou ik dat ook gewoon als reden opgeven en niet per se dat je niet over je relatie heen bent. Het zou kunnen dat het meespeelt maar als ik voor mezelf spreek zou ik veel meer vrede hebben met de 'geen klik/geen kriebels' uitleg dan met 'ik ben nog niet over mn ex-heen'. Dat laatste klinkt namelijk altijd een beetje als een bullshit excuus en roept meer vragen op dan dat het antwoorden geeft.

Dat andere is ook niet leuk om te horen maar wel iets waarmee je het snel kan afsluiten en verder kunt.
Daar ben ik 't wel mee eens, want anders geeft 't hem misschien ook hoop ergens. Of geeft ie je ruimte om 't uit te zoeken maar blijft hij misschien hoop houden/wachten...

Dat is niet fair naar de ander toe.

Wil je geen relatie (nu of nooit) ben gewoon eerlijk en last geen ruimte met een maar of als. Gewoon deur sluiten zodat je allebei verder kunt.
pi_170776499
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:44 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

[..]

Dat ik nog niet over mijn vorige relatie heen ben betekent niet dat deze jongen een rebound voor me is, want dat is hij niet.
Wat is hij dan wel?
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_170776572
Vertellen. Zowel het 'ik ben nog niet klaar voor een relatie' als het 'rotzooien met een derde'. Die 'liefste goedzak' heeft er recht op dit te weten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170777456
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:47 schreef hugecooll het volgende:
Maar als jullie het niet expliciet benoemen, dan klim je over een jaar nog steeds op andere piemels of wa?
Dit soort reacties vind ik echt not dun. TR gemacht.
U MAD?
  maandag 8 mei 2017 @ 19:00:47 #24
108913 Godshand
guide4you
pi_170779910
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:11 schreef Koekjesbakker345 het volgende:
Hallo,

Sinds anderhalve maand ben ik aan het daten met een jongen. Het is hartstikke gezellig en soms zijn de kriebels er ook wel, maar ik heb net een lange relatie achter de rug en ik merk dat dit me gewoon nog teveel in de weg zit. Ik voel me bijvoorbeeld heel snel gevangen als hij meteen alweer aan het begin van de week vraagt wanneer we af gaan spreken en ik merk ook dat ik alles nog heel erg aan het vergelijken ben met mijn vorige relatie.

Ik vind dat heel vervelend, want deze jongen is de liefste goedzak die er bestaat. Het is het perfecte vriendje en de ideale schoonzoon. Ondanks mijn nog niet helemaal verwerkte vorige relatie wil ik hem wel echt een kans geven, maar ik weet niet of dat tegenover hem wel helemaal eerlijk is. Ik heb vorige week namelijk met een andere jongen lopen rotzooien tijdens het uitgaan. Niet oké, ik weet het, maar het geeft denk ik wel aan dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben om me weer aan iemand te binden.

Nu zit ik met een kl*te schuldgevoel waarvan ik ook niet helemaal weet of dat schuldgevoel wel terecht is. Ik heb met de jongen met wie ik date bijvoorbeeld nog geen enkele keer gepraat over exclusiviteit. Vanuit mezelf doe ik dat niet omdat ik nog aan het uitzoeken ben of ik op dit moment wel behoefte heb aan die exclusiviteit. Waarom hij het gesprek niet begint weet ik niet, ik denk dat hij het niet durft. Maar nu hebben we beiden geen idee waar we staan en komen we (iig ik) in verwarrende situaties waarin we niet weten of we iets wel of niet kunnen maken.

Ik weet natuurlijk dat ik nu, na mijn actie, degene ben die een gesprek met hem aan moet gaan en dat ga ik ook doen. Ik weet alleen niet helemaal of ik hem moet vertellen dat ik met een andere jongen heb gerommeld. Het is heel dubbel, aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik keihard vreemd ben gegaan maar aan de andere kant denk ik: zo lang we niks hebben afgesproken over exclusief zijn, kunnen we toch ook geen fouten maken?

Ervaringen, tips? Hoe moet ik zo'n gesprek aangaan, wat moet ik wel en niet zeggen? :? Is het überhaupt wel eerlijk om hiermee door te gaan? Ik heb zelf geen ervaring met een nieuwe relatie na een stukgelopen relatie.
Je bent dus gewoon aan het rebounden.

Als je je schuldig voelt of hij doet moeilijk, kap er mee, kom hier langs of DM een andere FOK! ker en je kan verder met Netflix &chill :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170904904
Vertel het hem, wat je hebt gedaan. Ik heb het omgekeerde meegemaakt, en had toen liever gehad dat het me eerder was verteld en niet na x aantal maanden. Laat het niet langer duren, want iemand aan het lijntje houden is niet leuk.
pi_170905457
Op den duur zul je toch echt met de billen bloot moeten, al was het maar omdat je niet al te lang in zo'n fase kan blijven hangen. Op een gegeven moment willen mensen gewoon duidelijkheid. Daarbij schrijf je ook dat je schuldgevoel je parten speelt vanwege je ietwat onhandige actie met een andere jongen. Kan me voorstellen dat dat je plezier met deze kerel ook kan beïnvloeden (meestal worden mensen wat afweziger).

Wat betreft het eerlijk vertellen van dat gerotzooi: wat mij betreft hoeft dat niet per se als je uiteindelijk niet besluit met hem verder te willen. Een afwijzing is al vervelend genoeg en dergelijke openheid van zaken voegt dan nog weinig toe. Als je echter met hem verder wil, zou ik het wel vermelden. Dat geeft voor zo'n man aan dat eerlijk bent en zodoende ook te vertrouwen bent, wat mijns inziens de basis vormt van elke serieuze relatie.

Daarnaast vraag ik me af of het 'niet over je ex heen zijn' een wat gezocht excuus is om er maar misschien mee te stoppen. Als je iemand leuk genoeg vindt, dan ga je daar volgens mij gewoon voor. Tenzij er zaken als vreemdgaan of geweld hebben plaatsgevonden in die vorige relatie. Het lijkt me dan wijsheid om eerder op zoek te gaan naar een psycholoog dan een vriendje. In alle andere gevallen is het volgens mij zo dat je iemand simpelweg niet leuk genoeg vindt, wat achteraf weggerationaliseerd wordt onder het mom van 'niet over je ex heen zijn'. Zodoende twijfel ik ook erover of je deze jongen wel oprecht ziet zitten. Stel jezelf de vraag of je zijn aandacht of zijn persoon waardeert. Mocht het op aandacht neerkomen, houd er dan liever vandaag dan morgen mee op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 00:56:52 ]
pi_170916040
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:11 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

Ik vind dat heel vervelend, want deze jongen is de liefste goedzak die er bestaat. Het is het perfecte vriendje en de ideale schoonzoon.
Ik ben de liefste goedzak die er bestaat en het perfecte vriendje.
Fylax is op televisie geweest
pi_170916292
En als je hem wil ontmoeten dan vertel je hem niet wat je hebt gedaan. Je hebt alle vrijheid nog steeds, je bent niet vreemd gegaan ofzo. Geen reden om alles te verneuken omdat je met het stappen dingen met een willekeurig persoon hebt gedaan. Volgens mij ga je al eerlijk zijn gezien de reacties maar is dat erg dom.
Fylax is op televisie geweest
pi_170916359
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:04 schreef TheInnocent het volgende:
Vertel het hem, wat je hebt gedaan. Ik heb het omgekeerde meegemaakt, en had toen liever gehad dat het me eerder was verteld en niet na x aantal maanden. Laat het niet langer duren, want iemand aan het lijntje houden is niet leuk.
Heeft zij gekozen voor die andere dan?
Fylax is op televisie geweest
pi_170916719
Maar stel je er alsnog niet teveel van voor. Grote kans dat hij tegenvalt in het echt.
Fylax is op televisie geweest
pi_170917530
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:00 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Heeft zij gekozen voor die andere dan?
Ik ben de vrouw, en ik heb mijn contact met de man (vergelijkbaar met TS maar dan in man-vorm) verbroken toen ik er avhter kwam.
pi_170929470
Klinkt allemaal redelijk "bedacht". Als het gevoel er niet is, waarom dan jezelf overtuigen dat het een "goede jongen" is?

Als het gevoel ontbreekt, zou ik mezelf ook niet in vertwijfeling brengen. Wees gewoon eerlijk en vertel dat je nog niet zit te wachten op vastigheid, maar het wel prima vindt om af en toe seks te hebben. Dan laat je de keuze bij hem. Nu zit je twee mensen dwars, naast hem vooral ook jezelf.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:31:58 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170931153
Ik denk dat je gewoon nog niet over je vorige relatie heen bent. Dat je die relatie teveel ophemelt in je hoofd. Zolang je dat doet zal dat gevoel altijd missen bij iemand anders. Dus het kan best dat hij wel het beste bij jou zou passen. Dus ik zou het gebrek aan gevoelens eerder toeschrijven aan je vorige relatie en dat je die nog moet verwerken.

Verder ben je gewoon raar bezig. Je moet nu gewoon eerlijk zijn. Dat verdiend hij wel. En ja, je bent vreemd gegaan (vind ik). Vaak wordt exclusief zijn niet letterlijk afgesproken, maar eerder implied. Je zoekt gewoon een excuus om je minder schuldig te hoeven voelen. Als je niks fout had gedaan was het ook niet zo moeilijk voor je om er met hem over te praten.

Ik zou gewoon eens tijd voor jezelf nemen. Eerlijk zijn dat je nog niet over je ex heen bent. En dat je bent vreemdgegaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 14 mei 2017 @ 23:45:23 #34
108913 Godshand
guide4you
pi_170951270
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:19 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben de vrouw, en ik heb mijn contact met de man (vergelijkbaar met TS maar dan in man-vorm) verbroken toen ik er avhter kwam.
Je hebt je eigen topic al, huilie :{w
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170953154
Ik vind wel, dat als je op zoek bent naar aantrekkingskracht + een goede en geschikte partner het soms wel eeuwig kan duren voordat je de geschikte relatie hebt gevonden, soms wel nooit. Op gegeven moment, als je van het type bent dat koste wat het kost een relatie wil voor bijv. Het stichten van een gezin, je dan eens de knoop door moet hakken en een rationele keuze in zo'n geval het beste is. Vraag is alleen of de man in kwestie ook rationeel voor de topicstarter gekozen heeft. Zo niet, dan is het geen goede match. Maar ja, hoe kom je daar achter? Ik zou het dan gewoon letterlijk eens vragen "wat heeft ervoor gezorgd dat jij geinteresseerd bent in mij". Dan kun je aan het antwoord wel zien hoe kalm en berekenend, of juist meegevoerd door zijn gevoelens hij is. In dat eerste geval is het gewoon een soort uithuwelijking, immers jullie families spelen indirect een rol. Jullie zitten in dezelfde situatie wat het in principe niet een onmogelijk iets maakt, want je begrijpt elkaar ten minste. In situatie 2 kan het nog zijn dat hij jou aansteekt met zijn gepassioneerde liefde maar het kan ook zijn dat het alleen maar irritatie creeert.

[ Bericht 19% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-05-2017 07:37:02 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')