abonnement Unibet Coolblue
pi_170819169
Verdunnen jullie kwark ook wel eens ? Vandaag overgestapt van magere vruchtenkwark op gewone magere kwark, maar vond hem behoorlijk dik.
Verder hoop ik nu langer vol te zitten van de kwark aangezien er meer eiwitten in zitten. Heb nu meestal na zo'n 2 uur toch weer honger. Nu ik nog studeer is dat prima, maar als ik straks in de zomer weer werk (fysiek werk) moet ik dat niet hebben.
pi_170819289
Waarom ben je overgestapt op gewone magere kwark?
Ik eet de gewone magere kwark als ontbijt, maar ik vind het eigenlijk niet zo lekker 's ochtends.

Dus ik wil de stap de andere kant op maken :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_170819525
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 00:10 schreef junkiexp het volgende:
Waarom ben je overgestapt op gewone magere kwark?
Ik eet de gewone magere kwark als ontbijt, maar ik vind het eigenlijk niet zo lekker 's ochtends.

Dus ik wil de stap de andere kant op maken :)
Omdat het veel gezonder is. In vruchtenkwark zitten minder eiwitten en veel meer suikers.
Nu de eerste periode doe ik er wel slimpie doorheen om zo langzaam aan de smaak te wennen aangezien ik er ook niet echt fan van ben.
  woensdag 10 mei 2017 @ 06:54:05 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_170820872
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 00:10 schreef junkiexp het volgende:
Waarom ben je overgestapt op gewone magere kwark?
Ik eet de gewone magere kwark als ontbijt, maar ik vind het eigenlijk niet zo lekker 's ochtends.

Dus ik wil de stap de andere kant op maken :)
Beetje (diepvries)fruit erdoor doet al wonderen en scheelt weer suikers en andere toevoegingen. ;)
***
  woensdag 10 mei 2017 @ 07:15:38 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170820914
Door kwark doe ik siroop, fruit (appel / peer) of vanille whey tegenwoordig.
Zonder toevoeging vind ik het ook niets om te eten :N

Lijstje gister
O kwark met siroop
L Sla, eiwit, kip, yofresh, paprika
S OHS (+ 12 kg :D ) , "Nancy" - 33 sec :D in 2 maanden tijd
T kwark met siroop / mandarijnen
D groentemix met kip
T kwark met whey / komkommer
pi_170820934
Ik eet kwark altijd met fruit. Zeker iets als sinaasappel is lekker, omdat het vocht daaruit de kwark wat dunner maakt inderdaad. Verder geen extra suiker in de vorm van siroop of zo. Vind ik echt zonde.
pi_170821811
Ik gooi meestal wat fruit erdoorheen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:21:56 #88
37248 BertV
Handgemaakt
pi_170821951
Gewoon vette kwark met stevia.
Koffie en thee vind ik prima zonder suiker maar met kwark niet.

Ik ga in de basis goed op; zelfgemaakt volkorenbrood, pindakaas, huttenkase, eieren, koffie en alcoholvrij bier.

Natuurlijk aangevuld met 6x per week ruim groente, 2x per dag fruit.

[ Bericht 8% gewijzigd door BertV op 10-05-2017 09:45:03 ]
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_170822408
Wat is voor jullie eigenlijk de voornaamste reden dat je wil afvallen? Je beter in je vel voelen? Fitter worden? Weer in dat ene kledingstuk passen? Gezondheidsredenen? etc :)
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:01:21 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170822560
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:51 schreef Pinuts het volgende:
Wat is voor jullie eigenlijk de voornaamste reden dat je wil afvallen? Je beter in je vel voelen? Fitter worden? Weer in dat ene kledingstuk passen? Gezondheidsredenen? etc :)
Ik vond mezelf lelijker en lelijker voelen, daardoor sloot ik mezelf steeds meer op, deed minder dingen buitenshuis. Voor mij ook bv reden om niet op vakantie te willen bv.

Ondanks dat ik mezelf niet snel knap zal vinden, wil je je toch wel een beetje goed voelen, dus eindelijk de stap gezet om er iets mee te gaan doen.

En tegelijkertijd voel ik me fitter (of nouja, dat valt opzich wel mee, maar ik weet ansich dat ik fitter ben geworden), en zit ik beter in mijn vel. Nog altijd niet wat het moet zijn, maar de eerste stap is gezet.
pi_170822622
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:51 schreef Pinuts het volgende:
Wat is voor jullie eigenlijk de voornaamste reden dat je wil afvallen? Je beter in je vel voelen? Fitter worden? Weer in dat ene kledingstuk passen? Gezondheidsredenen? etc :)
Omdat overgewicht ongezond is en ik dat ook niet aantrekkelijk vind. Bij mezelf niet en bij anderen niet.
Bovendien wil ik een gezonde leefstijl, inclusief voedingspatroon, overbrengen op mijn kind.

Dus ik hou het in de gaten. En als ik zie dat ik 2 kilo zwaarder ben, doe ik er wat aan. Voordat het meer wordt.

En ik moet als veertiger natuurlijk mijn summerbody ready hebben. :D

En jij?
Make my day!
pi_170822759
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:04 schreef agter het volgende:

[..]

Omdat overgewicht ongezond is en ik dat ook niet aantrekkelijk vind. Bij mezelf niet en bij anderen niet.
Bovendien wil ik een gezonde leefstijl, inclusief voedingspatroon, overbrengen op mijn kind.

Dus ik hou het in de gaten. En als ik zie dat ik 2 kilo zwaarder ben, doe ik er wat aan. Voordat het meer wordt.

En ik moet als veertiger natuurlijk mijn summerbody ready hebben. :D

En jij?
Ik voelde me gewoon niet meer lekker mijn vel. Vroeger vond ik bijvoorbeeld winkelen erg leuk, maar tegenwoordig had ik er steeds minder zin in omdat de helft van de kleding gewoon niet mooi stond door mijn overgewicht.
Daarnaast wil ik graag fitter worden, om zo mijn sporten op een hoger niveau te kunnen doen. Was al redelijk fit (bovengemiddeld als ik naar mijn teamgenoten kijk), maar toch helpt overwicht niet mee tijdens het sporten.
pi_170823033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:51 schreef Pinuts het volgende:
Wat is voor jullie eigenlijk de voornaamste reden dat je wil afvallen? Je beter in je vel voelen? Fitter worden? Weer in dat ene kledingstuk passen? Gezondheidsredenen? etc :)
Ik vind mezelf niet mooi..

En over 5,5 week trouwen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:37:10 #94
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170823259
Klaar met lui en passief zijn en zweten om de minste lichaamsbeweging.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_170823270
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:37 schreef Rauw. het volgende:
Klaar met lui en passief zijn en zweten om de minste lichaamsbeweging.
Dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170823295
Plannings!
Pre-O: Banaan.
B: Naar oppaskater fietsen, naar huis fietsen, uur met hond.
O: Bloemkoolpap met aardbeien.
L: Gerookte makreel met ketjap en 300 gram broccoli.
S: Legday. Misschien ga ik ook op de fiets, dan komt er 25 km fiets bij.
D: Tomatensoep met wat gehakt.

Dan nog 800 over, dus ik prop er nog wel ergens een tosti tussen ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170824288
O- aardbei, banaan, kiwi
L- 2 bh en 2 gekookte eieren
T- mineola
D- macaroni
T- toetje
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:07:44 #98
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170825885
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:51 schreef Pinuts het volgende:
Wat is voor jullie eigenlijk de voornaamste reden dat je wil afvallen? Je beter in je vel voelen? Fitter worden? Weer in dat ene kledingstuk passen? Gezondheidsredenen? etc :)
Omdat elk kilootje vet niet handig is voor mijn sporten. (met survivalruns doe je veel met hangen in touwen en optrekken etc... je kan je voorstellen dat dan 5kg extra gewicht niet handig is)

Mijn doel is vetpercentage naar ~10%. Ik zit nu op 13.6%, dus verwacht nog wel 6 weken nodig te hebben.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:08:34 #99
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170825907
quote:
6s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vond mezelf lelijker en lelijker voelen, daardoor sloot ik mezelf steeds meer op, deed minder dingen buitenshuis. Voor mij ook bv reden om niet op vakantie te willen bv.

Ondanks dat ik mezelf niet snel knap zal vinden, wil je je toch wel een beetje goed voelen, dus eindelijk de stap gezet om er iets mee te gaan doen.

En tegelijkertijd voel ik me fitter (of nouja, dat valt opzich wel mee, maar ik weet ansich dat ik fitter ben geworden), en zit ik beter in mijn vel. Nog altijd niet wat het moet zijn, maar de eerste stap is gezet.
Ik ben ook echt super trots op wat je bereikt hebt Cue (ook al vindt je dat wellicht niet leuk om te horen). Je bent echt goed bezig!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:09:17 #100
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170825923
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:04 schreef agter het volgende:

[..]

Omdat overgewicht ongezond is en ik dat ook niet aantrekkelijk vind. Bij mezelf niet en bij anderen niet.
Bovendien wil ik een gezonde leefstijl, inclusief voedingspatroon, overbrengen op mijn kind.

Dus ik hou het in de gaten. En als ik zie dat ik 2 kilo zwaarder ben, doe ik er wat aan. Voordat het meer wordt.

En ik moet als veertiger natuurlijk mijn summerbody ready hebben. :D

En jij?
Als 40-er je summerbody ready willen hebben is sowieso bewonderingswaardig. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:11:38 #101
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170825971
O: Omelet met spinazie en 4 eieren
L: Salade met tonijn, sla, tomaat, tomatensaus als dressing, olijven,etc...
T: 40 gram amandelen
D: 200 gr kip met heul veel groenten
T: low carb eiwitbar
T: 40 gr kaas
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:18:08 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170826150
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:08 schreef -Splash- het volgende:

Ik ben ook echt super trots op wat je bereikt hebt Cue (ook al vindt je dat wellicht niet leuk om te horen). Je bent echt goed bezig!
Tnx :* Natuurlijk is het wel leuk om te horen :)
Tis alleen dat ik het voor mezelf downplay en het negatieve er gelijk bij denk enzo ;)
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:37:58 #103
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170826575
quote:
6s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tnx :* Natuurlijk is het wel leuk om te horen :)
Tis alleen dat ik het voor mezelf downplay en het negatieve er gelijk bij denk enzo ;)
Dat dacht ik al.... ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_170827291
Voor mij was de reden fitter/sneller zijn in mijn sport en het besef dat ik zelf de controle heb om mijn lichaam er (in hoge mate) uit te laten zien zoals ik zelf wil.

Vandaag lijstje:

O: twee plakken bananencourgettewortelbrood, 1 sinaasappel, handje noten
T: pakje lu crackers, appel
L: 4 boterhammen met cottage cheese
T: havermoutreep, banaan
D: spitskool met paprika en ei, beetje zoete aardappel

Geen sport vandaag maar wel naar werk wandelen en terug, zo'n 15000-20000 stappen vandaag.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:05:32 #105
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170834971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:51 schreef Pinuts het volgende:
Wat is voor jullie eigenlijk de voornaamste reden dat je wil afvallen? Je beter in je vel voelen? Fitter worden? Weer in dat ene kledingstuk passen? Gezondheidsredenen? etc :)
Omdat ik me schaam voor mijn lichaam. Al jaren. Maar nu ik 2 kinderen heb, wil ik gewoon met ze kunnen zwemmen, zonder dat ik me druk moet maken wat anderen van mij vinden. Überhaupt dat. Wat anderen van mij vinden. En overgewicht is sowieso niet gezond, dus ook voor de gezondheid.
pi_170835965
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 00:24 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Omdat het veel gezonder is. In vruchtenkwark zitten minder eiwitten en veel meer suikers.
Nu de eerste periode doe ik er wel slimpie doorheen om zo langzaam aan de smaak te wennen aangezien ik er ook niet echt fan van ben.
Ja dat is waar, maar je hebt ook vruchtenkwark zonder toegevoegde suikers.
Die heb ik gekocht, maar eens proberen of dat wat is.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_170836037
Ik wil gezond worden, ik had een oom die op 36 jarige leeftijd is overleden aan o.a. overgewicht en ik wil niet dat mijn familie en mij dit overkomt.
Daarnaast heb ik een zoontje van 1 jaar oud en daar wil ik mee kunnen rennen e.d. zonder dat papa snel buiten adem raakt.
Verder heb ik ook slaap apneu, en overgewicht kan daar een reden voor zijn dus mogelijk ben ik dat ook kwijt samen met de kilo's.

Ik slaap nu elke nacht met een masker, het is onoverkomelijk maar zeker niet ideaal.
Denk aan festivals e.d.

Vandaag:

O: schaaltje magere kwark
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: 4 bruine boterhammen met halvajam en kaas
T: Appel en een banaan, 2 liter water
D: Gebakken krieltjes met champignons en yogonaise, spinazie a la creme en pangasiusfilet.

1893 calorieën totaal, 33 teveel voor mijn doel maar ik heb wel wat gelopen vandaag dus dat valt mooi tegen elkaar weg.

Gisterenavond overigens weegmoment, 1.6 kg kwijt in één week.
Niet slecht met al die biertjes en 1 avond slecht eten erbij.

[ Bericht 40% gewijzigd door junkiexp op 10-05-2017 20:45:16 ]
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 11 mei 2017 @ 07:21:01 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170843762
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:40 schreef junkiexp het volgende:

Gisterenavond overigens weegmoment, 1.6 kg kwijt in één week.
Niet slecht met al die biertjes en 1 avond slecht eten erbij.
Lekker *O*
  donderdag 11 mei 2017 @ 07:21:42 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170843765
Deze week gaat het voor mij nu ook goed. Waar ik de afgelopen twee weken echt grote schommelingen had, gaat t nu weer naar beneden :)
pi_170843970
Ik eet al 3 dagen normaal en ben 2 x gaan sporten. Ik ben ook trots :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170844083
Ik ga ook zowaar goede gisteren wel al mijn t's ingeruild voor een ijsje van de Italiaan gisteren maar had nog zoveel over. In de middag stond ik tussen de paarden niet aan mijn stuk fruit gedacht.. (En anders jatten die paarden dat wel) en in de avond meer zin in een ijsje dan in mijn gewone yoghurt O-)

Vanavond weer sporten. Circuit en core training.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:56:59 #112
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170846482
O: Geen tijd voor pannekoeken, dus alles in de blender en opdrinken.
T: 2 eieren (had ik nog van gisteren O+)
L: 3 boterhammen met beleg (eiwitjes)
T: Eiwitbar
D: Spinazie geitenkaas lasagne waarvan ik nog twijfel tussen echte lasagnebladen, geroosterde aubergine of courgette schijven.... hmmm (wel super lekker met peer)
S: Krachttraining
T: Eiwitshake met extra carbjes
T: Kwark met amandelen erdoor.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_170846534
O: tosti geitenkaas met rauwe ham.
L: kikkererwtenbietenburger op toast met avocado.
D: Forel uit de oven met boontjes en zoete aardappel

T's nog in te vullen. Geen sport, wel km of 15 fietsen en uurtje met hond, maar nothin' special.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:59:50 #114
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170846572
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:40 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil gezond worden, ik had een oom die op 36 jarige leeftijd is overleden aan o.a. overgewicht en ik wil niet dat mijn familie en mij dit overkomt.
Daarnaast heb ik een zoontje van 1 jaar oud en daar wil ik mee kunnen rennen e.d. zonder dat papa snel buiten adem raakt.
Verder heb ik ook slaap apneu, en overgewicht kan daar een reden voor zijn dus mogelijk ben ik dat ook kwijt samen met de kilo's.

Ik slaap nu elke nacht met een masker, het is onoverkomelijk maar zeker niet ideaal.
Denk aan festivals e.d.

Vandaag:

O: schaaltje magere kwark
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: 4 bruine boterhammen met halvajam en kaas
T: Appel en een banaan, 2 liter water
D: Gebakken krieltjes met champignons en yogonaise, spinazie a la creme en pangasiusfilet.

1893 calorieën totaal, 33 teveel voor mijn doel maar ik heb wel wat gelopen vandaag dus dat valt mooi tegen elkaar weg.

Gisterenavond overigens weegmoment, 1.6 kg kwijt in één week.
Niet slecht met al die biertjes en 1 avond slecht eten erbij.
Beetje veel, maar wel een mooi resultaat! (de hoeveelheid van hoeveel je af kan vallen gezond hangt ook wel erg af met hoeveel te zwaar je bent dus het zou kunnen). Het is fijner om je lichaam te laten wennen aan het gewichtsverlies en het langzamer te doen, maar ik ken je postuur dus niet. ;)

Keep it up!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_170847532
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:59 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Beetje veel, maar wel een mooi resultaat! (de hoeveelheid van hoeveel je af kan vallen gezond hangt ook wel erg af met hoeveel te zwaar je bent dus het zou kunnen). Het is fijner om je lichaam te laten wennen aan het gewichtsverlies en het langzamer te doen, maar ik ken je postuur dus niet. ;)

Keep it up!
Klopt, maar ik ben net begonnen hé, dan val je vaak veel af.
Ik was 138.3 @ 187, dus 50 kg teveel.

Ik houd een heel schema bij en daar is mijn streven 1 kg per week.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:41:18 #116
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170847712
Eerste week is altijd extreem.

Ik viel als ik mij goed herinner zo'n 2.5-3kg af in de eerste week.

Minder zout/minder koolhydraten/meer vezels. Daarbij kan je vochtbalans al per dag 2kg schommelen.
Tel alles bij elkaar op wat 1 week goed je best doen kan opleveren.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:01:50 #117
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170848249
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Rauw. het volgende:
Eerste week is altijd extreem.

Ik viel als ik mij goed herinner zo'n 2.5-3kg af in de eerste week.

Minder zout/minder koolhydraten/meer vezels. Daarbij kan je vochtbalans al per dag 2kg schommelen.
Tel alles bij elkaar op wat 1 week goed je best doen kan opleveren.
Daar rekende ik al wel op ja. Maar hij klonk zo enthousiast over de getallen. Maar zo te lezen heeft hij het prima voor elkaar. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_170869782
Ik doe mijn best :).
Vandaag best weer een goede dag gehad, net 90 minuten gelopen, was benauwd maar lekker langs de Maas gelopen en dat prima te doen met windje.
Met lopen eraf zit ik op 1500 calorieën, ik ben weer tevreden.

Mis wel mijn donderdagavond biertje, even doorzetten maar ;)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_170870674
Morgen avond hier borrel met vrienden, zaterdag een feestje even kijken hoe ik dat in het vat ga gieten. Compensatie sporten ofzo? :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 mei 2017 @ 23:20:22 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170870811
Gewoon twee wedstrijden gebiljart zonder wijntje erbij. En nog gewonnen ook O+
En even een fototje van de voortgang.
Links is van juni 2016, rechts is van nu.
En sinds september dus bezig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170871303
Wauw! Je ziet er echt goed uit ! _O_
  vrijdag 12 mei 2017 @ 00:10:32 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170872536
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:20 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon twee wedstrijden gebiljart zonder wijntje erbij. En nog gewonnen ook O+
En even een fototje van de voortgang.
Links is van juni 2016, rechts is van nu.
En sinds september dus bezig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelofelijk veel respect! Ik weet zeker dat je een inspiratie bent voor velen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 mei 2017 @ 06:28:06 #123
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170874889
Wow Cue, ziet er goed uit! Je ziet goed het verschil! Knap hoor.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 06:59:53 #124
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170874947
Goed bezig ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_170875409
Wat een verschil Cue, hoeveel kilo verschil is dat?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_170875693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:20 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon twee wedstrijden gebiljart zonder wijntje erbij. En nog gewonnen ook O+
En even een fototje van de voortgang.
Links is van juni 2016, rechts is van nu.
En sinds september dus bezig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complimenten!
Je ziet er goed uit. Al je werk heeft een goed resultaat gehad, zeg. _O_
Make my day!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:10:47 #127
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_170875781
Wauw cue wat goed!!
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:05:47 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170876491
Dank iedeeen! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:28 schreef junkiexp het volgende:
Wat een verschil Cue, hoeveel kilo verschil is dat?
Ik zit nu rond de 24 kilo. Doelstelling is rond de 30 te halen.
pi_170878063
Prachtig cue! Ook gefeliciteerd met de bekers!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:46:14 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170878423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Prachtig cue! Ook gefeliciteerd met de bekers!
Ik moet ze dit jaar nog eens zien te winnen, maar vond het leuker voor de foto van nu om ze er ook bij te hebben staan :@
Hopelijk over 2 maanden officieel zo'n foto :D
pi_170879842
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Dank iedeeen! O+

[..]

Ik zit nu rond de 24 kilo. Doelstelling is rond de 30 te halen.
Netjes hoor in 9 maanden! Die 6 kilo lukt vast ook wel!
En daarna wordt het allemaal wat makkelijker, dan is het een kwestie je huidige gewicht vasthouden.

Overtollige huid geen last van?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_170880866
Woensdag weight watchers geweest, meteen gebleven en aangemeld.

114,3 met kleren en schoenen aan.
Heb nu een app, waarbij ik de punten moet bijhouden (mag er 44).
Was net in de plus, en had trek in chips of chocolade, dus ik dat scannen, verdomme 20 punten. Dat is het me niet waard. Dus maar weer terug gelegd.

Tot nu toe werkt het dus wel, wil ik echt een x chips wordt het de rest van de dag opletten.
En elke week naar de bijeenkomst en wegen. Heb ook wel een leuk succes boekje gekregen waarin je alles bij kan houden.

Tot nu toe positieve ervaring.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:22:15 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170881506
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:04 schreef junkiexp het volgende:
Netjes hoor in 9 maanden! Die 6 kilo lukt vast ook wel!
En daarna wordt het allemaal wat makkelijker, dan is het een kwestie je huidige gewicht vasthouden.

Overtollige huid geen last van?
Weet niet of het dan makkelijker wordt hoor :P

Nee gelukkig (nog) niet. Het gaat blijkbaar langzaam genoeg om dat redelijk goed te houden. Verder geen idee wat het allemaal veroorzaakt of juist tegenwerkt.
pi_170882298
Wat goed, Cue *O* je ziet er goed uit.
pi_170882573
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:20 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon twee wedstrijden gebiljart zonder wijntje erbij. En nog gewonnen ook O+
En even een fototje van de voortgang.
Links is van juni 2016, rechts is van nu.
En sinds september dus bezig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O* *O*
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:35:50 #136
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170885444
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:20 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon twee wedstrijden gebiljart zonder wijntje erbij. En nog gewonnen ook O+
En even een fototje van de voortgang.
Links is van juni 2016, rechts is van nu.
En sinds september dus bezig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow!! Wat een mooi verschil! Echt... een groot verschil....
Toevallig kwam ik van mijzelf ook een soort van before, during and now foto tegen die ik vorig jaar augustus gemaakt had. Nu snap ik ook waarom mijn ex-collega die ik al 7 jaar niet had gezien mij eergisteren niet herkende. Vaak zijn dat soort foto's toch wel de motivatie die je zoekt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:39:06 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170885533
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:35 schreef -Splash- het volgende:


Wow!! Wat een mooi verschil! Echt... een groot verschil....
Toevallig kwam ik van mijzelf ook een soort van before, during and now foto tegen die ik vorig jaar augustus gemaakt had. Nu snap ik ook waarom mijn ex-collega die ik al 7 jaar niet had gezien mij eergisteren niet herkende. Vaak zijn dat soort foto's toch wel de motivatie die je zoekt.
Tnx (en rest ook :* )

Dergelijke foto's moet je eigenlijk ook wel maken, hoe raar dat soms ook is.
Helpt je voor inzicht en motivatie idd.
En idd t verschil hoe anderen t zien.
Wel geinig dat iemand je gewoon niet herkende :D
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:53:52 #138
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170885872
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tnx (en rest ook :* )

Dergelijke foto's moet je eigenlijk ook wel maken, hoe raar dat soms ook is.
Helpt je voor inzicht en motivatie idd.
En idd t verschil hoe anderen t zien.
Wel geinig dat iemand je gewoon niet herkende :D
Nou ja,.. vroeger bril, nu baard en -35 kg. Het is dat ik weet wie ik ben anders zou ik mijzelf ook niet herkennen op die foto
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:54:49 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170885896
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:53 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nou ja,.. vroeger bril, nu baard en -35 kg. Het is dat ik weet wie ik ben anders zou ik mijzelf ook niet herkennen op die foto
Dergelijke veranderingen kan je zo een ander mens maken idd :Y
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:57:06 #140
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_170885951
Ik had vandaag een Veggiedag.

Tabouleh met groentenburger in blokjes.

Ik wil 55 kg wegen maar kan het zijn dat ik door mijn schildklier moeite heb met gewicht verliezen?

Mijn BMI is 27.5 bij een lengte van 1m50 en 61,8kg
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:03:51 #141
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170886103
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dergelijke veranderingen kan je zo een ander mens maken idd :Y
Dat vind ik bij jou nu ook hoor!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:05:32 #142
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_170886143
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:57 schreef sararaats het volgende:
Ik had vandaag een Veggiedag.

Tabouleh met groentenburger in blokjes.

Ik wil 55 kg wegen maar kan het zijn dat ik door mijn schildklier moeite heb met gewicht verliezen?

Mijn BMI is 27.5 bij een lengte van 1m50 en 61,8kg
Kan, maar het kan net zo goed zijn dat je teveel eet. (Even heel bot gezegd)

Heb je een schildklier aandoening? Dat zou zeker invloed kunnen hebben
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:37:37 #143
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_170886737
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:05 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Kan, maar het kan net zo goed zijn dat je teveel eet. (Even heel bot gezegd)

Heb je een schildklier aandoening? Dat zou zeker invloed kunnen hebben
Hashimoto
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 19:16:14 #144
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_170887502
Heeft een van jullie een personal trainer? Ik zou graag aan wat krachttraining willen doen, bij voorkeur onder begeleiding voor het opstellen van een schema en doelen. En dan daarnaast zelf nog 1 of 2 keer extra in de week gaan om jet schema uit te voeren. Wat is jullie ervaringen met een PT, vind je het je geld waard?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 19:24:51 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170887700
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef Jinkx het volgende:
Heeft een van jullie een personal trainer? Ik zou graag aan wat krachttraining willen doen, bij voorkeur onder begeleiding voor het opstellen van een schema en doelen. En dan daarnaast zelf nog 1 of 2 keer extra in de week gaan om jet schema uit te voeren. Wat is jullie ervaringen met een PT, vind je het je geld waard?
Hi :7
Heb er eentje sinds 9 maanden. Bevalt zeer goed, trainen 4/5x per week.
Ja het is prijzig, maar heb het er zeker voor over. En zie me ook nog niet zo snel keer trainen zonder.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 19:28:22 #146
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_170887790
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hi :7
Heb er eentje sinds 9 maanden. Bevalt zeer goed, trainen 4/5x per week.
Ja het is prijzig, maar heb het er zeker voor over. En zie me ook nog niet zo snel keer trainen zonder.
Dank voor je reactie. Train je echt 4/5 keer met je PT, of ook wel eens zonder?
En welke criteria heb je aangehouden toen je voor deze PT koos?

Ik zal niet te lang topickapen
  vrijdag 12 mei 2017 @ 19:29:19 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_170887821
Knap hoor Cue! _O_
***
  vrijdag 12 mei 2017 @ 19:44:54 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170888190
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:28 schreef Jinkx het volgende:

Dank voor je reactie. Train je echt 4/5 keer met je PT, of ook wel eens zonder?
En welke criteria heb je aangehouden toen je voor deze PT koos?

Ik zal niet te lang topickapen
Yup, elke keer met m'n PT. Uhm, eerlijk gezegd was dit de eerste die ik tegenkwam zo wat. Belangrijkste vond ik dat de klik er was (gelijk goed, maar ook de eerste paar lessen)
Dat er een eigen ruimte was voor de training (dus niet in een sportschool ofzo) en dat ze met voeding konden helpen.
pi_170893324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef Jinkx het volgende:
Heeft een van jullie een personal trainer? Ik zou graag aan wat krachttraining willen doen, bij voorkeur onder begeleiding voor het opstellen van een schema en doelen. En dan daarnaast zelf nog 1 of 2 keer extra in de week gaan om jet schema uit te voeren. Wat is jullie ervaringen met een PT, vind je het je geld waard?
Heb een PT, ik train 1x pw met haar, daarnaast 2/3x in de week alleen. Prima combo, regelmatig wegen/meten. 100% m'n geld waard.

Net een lading Moblo pastasaus gemaakt :9 gaat mooi in zakjes de vriezer in voor geenzininkoken-dagen :9
  vrijdag 12 mei 2017 @ 23:25:41 #150
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_170894398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef Jinkx het volgende:
Heeft een van jullie een personal trainer? Ik zou graag aan wat krachttraining willen doen, bij voorkeur onder begeleiding voor het opstellen van een schema en doelen. En dan daarnaast zelf nog 1 of 2 keer extra in de week gaan om jet schema uit te voeren. Wat is jullie ervaringen met een PT, vind je het je geld waard?
Ik train 1 x per week met een pt. Bevalt mij erg goed. Weet mij goede aanwijzingen te geven en mij net even wat verder te laten gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170894463
Vandaag mezelf lekker beloond met aan kommetje chips. Zat pas op 1400 kcal + sport. Dus kon er makkelijk bij !
pi_170894502
Zo'n PT wil ik ook nog wel eens, maar ik vind het wel erg prijzig.

Vandaag was het hier patatdag, samen met sla en 2 kippenpoten.
Uitgekomen op 2200 kcal dus ik ben tevreden.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_170894670
Waar moet ik aan denken dan, qua prijs?
Denk er ook over. Maar ben bang dat het duur is.
Make my day!
pi_170894877
Ik heb een vraag.

Ik zou graag willen beginnen met een dieet van 1200 kcal per dag.
Nu heb ik eens op internet rond gekeken en kom dan verschillende diëten tegen, die er op zich wel interessant uitzien.
Het enige probleem is dat die gerechten vaak niet goedkoop zijn en ik toch wel met een budget inkopen moet doen voor 2 personen.

Dus nu zou ik van jullie graag willen weten of jullie ook zo een dieet volgen of dat jullie een weekmenu volgen, die niet al te duur is.
Want zoals ik al zei, het moet te doen zijn voor 2 personen en veel geld hebben we niet.

Alvast bedankt :D
pi_170895120
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 23:47 schreef annevrouwtje het volgende:
Ik heb een vraag.

Ik zou graag willen beginnen met een dieet van 1200 kcal per dag.
Nu heb ik eens op internet rond gekeken en kom dan verschillende diëten tegen, die er op zich wel interessant uitzien.
Het enige probleem is dat die gerechten vaak niet goedkoop zijn en ik toch wel met een budget inkopen moet doen voor 2 personen.

Dus nu zou ik van jullie graag willen weten of jullie ook zo een dieet volgen of dat jullie een weekmenu volgen, die niet al te duur is.
Want zoals ik al zei, het moet te doen zijn voor 2 personen en veel geld hebben we niet.

Alvast bedankt :D
Inkopen doen bij aldi of lidl? Groente van de markt ?
Daarnaast, 1200 kcal is echt weinig hoor ! Vind 1500 kcal toch wel echt het minimum.
pi_170895145
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 23:47 schreef annevrouwtje het volgende:
Ik heb een vraag.

Ik zou graag willen beginnen met een dieet van 1200 kcal per dag.
Nu heb ik eens op internet rond gekeken en kom dan verschillende diëten tegen, die er op zich wel interessant uitzien.
Het enige probleem is dat die gerechten vaak niet goedkoop zijn en ik toch wel met een budget inkopen moet doen voor 2 personen.

Dus nu zou ik van jullie graag willen weten of jullie ook zo een dieet volgen of dat jullie een weekmenu volgen, die niet al te duur is.
Want zoals ik al zei, het moet te doen zijn voor 2 personen en veel geld hebben we niet.

Alvast bedankt :D
Ik doe dat ook soms. En gebruik de gratis app Myfitnesspal daarbij.

Het betekent max 2 boterhammen ontbijt (of yoghurt of kwark bij ontbijt met wat fruit ): 300 kcals.

Idem voor lunch.

En 500 kcal diner.

Zorg voor veel groente. En Volkoren dingen.
Probeer wat minder koolhydraten en wat meer eiwit. Vult toch wat langer.
En blijf aub vetten gebruiken.
Make my day!
pi_170895172
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:02 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Inkopen doen bij aldi of lidl? Groente van de markt ?
Daarnaast, 1200 kcal is echt weinig hoor ! Vind 1500 kcal toch wel echt het minimum.
Dat kun je niet zo zeggen. Mijn verbruik in rust is 1200. En zoveel beweeg ik niet alle dagen.
Als ik dan wil afvallen, ga ik op 1200 zitten en het bewegen is hoe ik afval.
Make my day!
pi_170895188
Ik koop groenten wat in de aanbieding is enzo :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170895228
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik koop groenten wat in de aanbieding is enzo :@
Diepvries erwten en sperziebonen.
En gedroogde bonen die ik de avond van te voren in de week zet.
Make my day!
pi_170895467
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:09 schreef agter het volgende:

[..]

Diepvries erwten en sperziebonen.
En gedroogde bonen die ik de avond van te voren in de week zet.
Heb erwten altijd uit de vriezer want groenten uit pot vind ik echt echt heel erg smerig. En ze nog ter plekke staan pellen vind ik weer wat teveel werk O-)
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')