abonnement Unibet Coolblue
pi_170769764
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff








pi_170769767
Elan.

pi_170769770
Kampionen oke oke oke
  maandag 8 mei 2017 @ 11:28:03 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170769784
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:27 schreef scrupuleus het volgende:
Kampionen oke oke oke
:)
pi_170769801
Ik vraag van me af welk percentage van mijn contributie de knvb precies gebruikt om feyenoord een oor aan te naaien, en of ik dat zelfstandig kan verhogen.
-nee-
pi_170769806
Klopt het dat alle winstpremies naar Heracles gaan? Gaat Bosz ook met zijn oude clubje praten?
Gino ♥
pi_170769824
Opportunistische TT.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:31:12 #8
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170769849
als er geen feyenoorders aanwezig zijn in de topic, gaat het hier vrijwel nooit over feyenoord.
voor mijzelf is dat omdat ik een club die 1 keer in de 18 jaar kampioen wordt niet als top ploeg ziet.
in tegenstelling tot feyenoord kijk ik niet tegen ze op, maar ook niet neer.
ik schaal feyenoord in dezelfde klasse als AZ, Twente en Utrecht. de subtoppers, en daar is feyenoord de sterkste van.
momenteel gaat het in nederland tussen Ajax en PSV, en dit jaar heeft Feyenoord een twente 2010 jaar.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170769939
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag van me af welk percentage van mijn contributie de knvb precies gebruikt om feyenoord een oor aan te naaien, en of ik dat zelfstandig kan verhogen.
Kunnen we niet een gofund.me opzetten?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_170770056
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
als er geen feyenoorders aanwezig zijn in de topic, gaat het hier vrijwel nooit over feyenoord.
voor mijzelf is dat omdat ik een club die 1 keer in de 18 jaar kampioen wordt niet als top ploeg ziet.
in tegenstelling tot feyenoord kijk ik niet tegen ze op, maar ook niet neer.
ik schaal feyenoord in dezelfde klasse als AZ, Twente en Utrecht. de subtoppers, en daar is feyenoord de sterkste van.
momenteel gaat het in nederland tussen Ajax en PSV, en dit jaar heeft Feyenoord een twente 2010 jaar.
Kijk uit hoor, voordat je arrogant wordt genoemd in plaats van realistisch!!!!
pi_170770093
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Kunnen we niet een gofund.me opzetten?
Mijn bijdrage aan de Kevin Blom Foundation heeft er in ieder geval voor gezorgd dat Vilhena volgende week niet speelt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170770123
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mijn bijdrage aan de Kevin Blom Foundation heeft er in ieder geval voor gezorgd dat Vilhena volgende week niet speelt.
Lekker hoor
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:46:11 #13
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770152


Jan Boszkamp _O_ _O-

heerlijke vent vind ik dat, jammer (de reden is niet jammer) dat hij nu dan niet bij VI zit vanavond
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:48:07 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170770186
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ach ja, zij praten over ons, wij over hen. Dat is de rivaliteit, Ajax was gister net zo bezig met Feyenoord als de Kakkies bezig zijn met Ajax. Niemand is vergeten wat Verthongen ooit een keer inzetten over de stad Rotterdam op ene huldiging.
Het calimero gedrag van feyenoorders zie ik in dit topic anders nooit terug bij ajacieden. Ja er wordt wel over Feyenoord gepraat en niet altijd met respect. Je mag elkaar ook best wel eens zieken. Beetje pesten als ze verloren hebben of geen kampioen worden. Geen problemen mee.

Maar we roepen hier niet dat iedereen tegen ons is, maar dat wij de beste zijn in ***noem een randzaak***. Of dat Ajax van de knvb geen kampioen mag worden en dat elke beslissing die niet in ons voordeel uitvalt de schuld is van de knvb die niet willen dat Ajax kampioen wordt.
Of als we bovenaan staan dat het niet mooi is dat we eerste staan, maar dat we boven Feyenoord staan.

Die laatste is inmiddels niet meer zo van toepassing gezien het moment in de competitie, maar het is wel heel lang zo geweest.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 mei 2017 @ 11:49:20 #15
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770210
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het calimero gedrag van feyenoorders zie ik in dit topic anders nooit terug bij ajacieden. Ja er wordt wel over Feyenoord gepraat en niet altijd met respect. Je mag elkaar ook best wel eens zieken. Beetje pesten als ze verloren hebben of geen kampioen worden. Geen problemen mee.

Maar we roepen hier niet dat iedereen tegen ons is, maar dat wij de beste zijn in ***noem een randzaak***. Of dat Ajax van de knvb geen kampioen mag worden en dat elke beslissing die niet in ons voordeel uitvalt de schuld is van de knvb die niet willen dat Ajax kampioen wordt.
Of als we bovenaan staan dat het niet mooi is dat we eerste staan, maar dat we boven Feyenoord staan.

Die laatste is inmiddels niet meer zo van toepassing gezien het moment in de competitie, maar het is wel heel lang zo geweest.
precies mijn punt, wij zijn gewoon lekker met ajax bezig. De rest boeit niet, want dat is niet mijn cluppie.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170770233
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:46 schreef mokkiemok het volgende:


Jan Boszkamp _O_ _O-

heerlijke vent vind ik dat, jammer (de reden is niet jammer) dat hij nu dan niet bij VI zit vanavond
Ik vind Jan een beetje een enorme kneus.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 mei 2017 @ 11:51:33 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170770258
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
als er geen feyenoorders aanwezig zijn in de topic, gaat het hier vrijwel nooit over feyenoord.
voor mijzelf is dat omdat ik een club die 1 keer in de 18 jaar kampioen wordt niet als top ploeg ziet.
in tegenstelling tot feyenoord kijk ik niet tegen ze op, maar ook niet neer.
ik schaal feyenoord in dezelfde klasse als AZ, Twente en Utrecht. de subtoppers, en daar is feyenoord de sterkste van.
momenteel gaat het in nederland tussen Ajax en PSV, en dit jaar heeft Feyenoord een twente 2010 jaar.
Ik schaal in dat opzicht Feyenoord nog wel wat hoger in. Meer net tussen Ajax/PSV en de rest in. En dit jaar hebben ze gewoon een topjaar. Maar ze hebben wel veel meer mogelijkheden om zo'n jaar te hebben dan de echte subtop van Nederland.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170770259
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:49 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

precies mijn punt, wij zijn gewoon lekker met ajax bezig. De rest boeit niet, want dat is niet mijn cluppie.
Feyenoord staat in dit topic al 22 keer en in het vorige topic meer dan 100 keer (volgens ctrl+f). Hoezo alleen maar met Ajax bezig? :D

Gebeurt aan beide kanten.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:51:37 #19
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770260
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind Jan een beetje een enorme kneus.
Waarom dan? is toch een mooie vent joh, beetje karikatuur van zichzelf en hij is niet heel erg slim. Maar is wel echt iemand waar je mee kan lachen hoor.
1 keer in een eet tentje met hem zitten ouwehoeren, wereldvent hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:51:56 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170770267
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:46 schreef mokkiemok het volgende:


Jan Boszkamp _O_ _O-

heerlijke vent vind ik dat, jammer (de reden is niet jammer) dat hij nu dan niet bij VI zit vanavond
Waarom is hij er niet dan?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170770269
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het calimero gedrag van feyenoorders zie ik in dit topic anders nooit terug bij ajacieden. Ja er wordt wel over Feyenoord gepraat en niet altijd met respect. Je mag elkaar ook best wel eens zieken. Beetje pesten als ze verloren hebben of geen kampioen worden. Geen problemen mee.

Maar we roepen hier niet dat iedereen tegen ons is, maar dat wij de beste zijn in ***noem een randzaak***. Of dat Ajax van de knvb geen kampioen mag worden en dat elke beslissing die niet in ons voordeel uitvalt de schuld is van de knvb die niet willen dat Ajax kampioen wordt.
Of als we bovenaan staan dat het niet mooi is dat we eerste staan, maar dat we boven Feyenoord staan.

Die laatste is inmiddels niet meer zo van toepassing gezien het moment in de competitie, maar het is wel heel lang zo geweest.
Zit maar eens 18 jaar zonder kampioenschap. Ga je gekke dingen roepen, kan je het ook niet echt meer over je eigen club hebben.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:52:05 #22
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770272
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Feyenoord staat in dit topic al 22 keer en in het vorige topic meer dan 100 keer (volgens ctrl+f). Hoezo alleen maar met Ajax bezig? :D

Gebeurt aan beide kanten.
jij bent hier toch nog?
dat was mijn punt
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:52:19 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170770280
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
als er geen feyenoorders aanwezig zijn in de topic, gaat het hier vrijwel nooit over feyenoord.
voor mijzelf is dat omdat ik een club die 1 keer in de 18 jaar kampioen wordt niet als top ploeg ziet.
in tegenstelling tot feyenoord kijk ik niet tegen ze op, maar ook niet neer.
ik schaal feyenoord in dezelfde klasse als AZ, Twente en Utrecht. de subtoppers, en daar is feyenoord de sterkste van.
momenteel gaat het in nederland tussen Ajax en PSV, en dit jaar heeft Feyenoord een twente 2010 jaar.
Niet met je eens hoor maar ik ken Feyenoord dan ook wat langer dan jij. Ook al hebben ze het al heel lang niet laten zien er zit natuurlijk wel veel meer potentie in dan de subtoppers die jij noemt.
Natuurlijk was het lachen gisteren en zelfs vandaag nog (dank je Elan) maar het is alleen maar mooi als de top 2 weer een top 3 wordt.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:52:23 #24
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770283
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarom is hij er niet dan?
Hans zou komen als feyenoord geen kampioen zou zijn dit weekend.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170770284
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:51 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Waarom dan? is toch een mooie vent joh, beetje karikatuur van zichzelf en hij is niet heel erg slim. Maar is wel echt iemand waar je mee kan lachen hoor.
1 keer in een eet tentje met hem zitten ouwehoeren, wereldvent hoor.
Het is allemaal zo overdreven. Geldt voor die hele tafel daar hoor trouwens.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170770287
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:52 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

jij bent hier toch nog?
dat was mijn punt
Probeer die anders wat beter te maken.
pi_170770299
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet met je eens hoor maar ik ken Feyenoord dan ook wat langer dan jij. Ook al hebben ze het al heel lang niet laten zien er zit natuurlijk wel veel meer potentie in dan de subtoppers die jij noemt.
Natuurlijk was het lachen gisteren en zelfs vandaag nog (dank je Elan) maar het is alleen maar mooi als de top 2 weer een top 3 wordt.
Eens.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170770308
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Feyenoord staat in dit topic al 22 keer en in het vorige topic meer dan 100 keer (volgens ctrl+f). Hoezo alleen maar met Ajax bezig? :D

Gebeurt aan beide kanten.
Dat ligt aan de Feyenoorders Typisch. Snap dat dan.
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 11:53:51 #29
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770321
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet met je eens hoor maar ik ken Feyenoord dan ook wat langer dan jij. Ook al hebben ze het al heel lang niet laten zien er zit natuurlijk wel veel meer potentie in dan de subtoppers die jij noemt.
Natuurlijk was het lachen gisteren en zelfs vandaag nog (dank je Elan) maar het is alleen maar mooi als de top 2 weer een top 3 wordt.
zeker waar, en ik zeg ook dat ik feyenoord nog wel sterker vind dan genoemde clubs, maar ik zie feyenoord gewoon niet meer als de topclub die ik ken uit mijn jeugd. In alles eigenlijk van jeugd tot en met supportersschare
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:54:52 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170770343
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:52 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Hans zou komen als feyenoord geen kampioen zou zijn dit weekend.
Ah ok.
Dacht dat er iets ernstigs was.

Jan is trouwens prachtige vent. Jammer dat hij voor Feyenoord is. Hoewel ik het ook wel weer mooi vind zoals hij er over praat :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 mei 2017 @ 11:55:03 #31
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770350
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is allemaal zo overdreven. Geldt voor die hele tafel daar hoor trouwens.
ja dat is wel waar, maar hij is wel gewoon zichzelf, kan je van gijp niet zeggen. Dat is een hele rare als je hem tegenkomt.
kom zelf uit dordt en ben hem vaak tegen het lijf gelopen. Maar dan is hij heel wereldvreemd en bang voor mensen, en heel uit de hoogte.
De snor heb ik nooit serieus genomen of gemogen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170770367
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Feyenoord staat in dit topic al 22 keer en in het vorige topic meer dan 100 keer (volgens ctrl+f). Hoezo alleen maar met Ajax bezig? :D

Gebeurt aan beide kanten.
Flikker allemaal op man. Beiden kanten lullen als ze zeggen niet met elkaar bezig te zijn, terwijl het wel zo is. Als Ajax kant zijnde vind ik het niet gek dat je na gisteren bezig bent met Feyenoord. Als Feyenoorder zijnde het niet kunnen hebben dat Ajax bijvoorbeeld de finale van EL kan halen snap ik ook. Beiden kanten moeten niet schijnheilig doen dat alleen hun club hen bezig houdt. Jij zelf zit nu ook zelf in een Ajax topic te kijken hoe vaak er Feyenoord wordt genoemd.

Beiden kanten zijn er mee bezig. De ene wat meer dan de andere en andersom.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_170770372
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:53 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zeker waar, en ik zeg ook dat ik feyenoord nog wel sterker vind dan genoemde clubs, maar ik zie feyenoord gewoon niet meer als de topclub die ik ken uit mijn jeugd. In alles eigenlijk van jeugd tot en met supportersschare
Als je een topclub afrekent op recente prijzen hebben wij er over de laatste 2 seizoenen 2 meer dan Ajax na zondag. Beker en titel.
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 11:56:02 #34
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770374
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ah ok.
Dacht dat er iets ernstigs was.

Jan is trouwens prachtige vent. Jammer dat hij voor Feyenoord is. Hoewel ik het ook wel weer mooi vind zoals hij er over praat :D
Feyenoord en duitsers(Wo2) als hij daar over begint heb je een top gesprek.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170770384
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:55 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja dat is wel waar, maar hij is wel gewoon zichzelf, kan je van gijp niet zeggen. Dat is een hele rare als je hem tegenkomt.
kom zelf uit dordt en ben hem vaak tegen het lijf gelopen. Maar dan is hij heel wereldvreemd en bang voor mensen, en heel uit de hoogte.
De snor heb ik nooit serieus genomen of gemogen.
Tja, dan vind ik je dus een beetje een enorme kneus als je altijd zo bent :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 mei 2017 @ 11:56:44 #36
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770394
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Flikker allemaal op man. Beiden kanten lullen als ze zeggen niet met elkaar bezig te zijn, terwijl het wel zo is. Als Ajax kant zijnde vind ik het niet gek dat je na gisteren bezig bent met Feyenoord. Als Feyenoorder zijnde het niet kunnen hebben dat Ajax bijvoorbeeld de finale van EL kan halen snap ik ook. Beiden kanten moeten niet schijnheilig doen dat alleen hun club hen bezig houdt. Jij zelf zit nu ook zelf in een Ajax topic te kijken hoe vaak er Feyenoord wordt genoemd.

Beiden kanten zijn er mee bezig. De ene wat meer dan de andere en andersom.
vind ik een rare zin.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:57:00 #37
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770400
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je een topclub afrekent op recente prijzen hebben wij er over de laatste 2 seizoenen 2 meer dan Ajax na zondag. Beker en titel.
maar dat doe ik niet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 11:58:12 #38
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170770424
FlopTT. Ik kan nog aan weinig anders denken dan donderdag :@

Misschien wel finale EL man, kom op he
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 11:58:32 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170770432
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:58 schreef Tagliano het volgende:
FlopTT. Ik kan nog aan weinig anders denken dan donderdag :@

Misschien wel finale EL man, kom op he
Ik ben nu al aan het bidden
pi_170770441
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:58 schreef Tagliano het volgende:
FlopTT. Ik kan nog aan weinig anders denken dan donderdag :@

Misschien wel finale EL man, kom op he
Ik moet elke keer lachen als ik dit tegen mezelf zeg. Finale. Hoe verzin je het :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 11:59:57 #41
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170770457
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik moet elke keer lachen als ik dit tegen mezelf zeg. Finale. Hoe verzin je het :D.
Ik heb hetzelfde ja. Dit kan toch helemaal niet joh, zeker niet na de voorgaande Europese seizoenen :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 12:00:02 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170770461
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Feyenoord staat in dit topic al 22 keer en in het vorige topic meer dan 100 keer (volgens ctrl+f). Hoezo alleen maar met Ajax bezig? :D

Gebeurt aan beide kanten.
Vind je het gek na gisteren?
Het gaat mij er niet om of het over Feyenoord of Ajax gaat, maar meer het verschil hoe er over gepraat wordt.
Bij Feyenoord gedragen ze zich altijd als een stelletje calimero's. Terwijl het eigenlijk juist zo'n mooie club is. Trouwe supporters, mooie historie, mooi stadion, samen met Ajax de enige in Nederland met een echte jeugdopleiding.
Het zou voor hun helemaal niet nodig moeten zijn om zich te gedragen alsof ze altijd achter gesteld worden. Dat is gewoon zo treurig aan feyenoorders.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170770473
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

maar dat doe ik niet
Oké mokkiemok. Let's see: Genoeg prijzen. Eerste en laatste Nederlandse club die een Europacup won. Toegegeven recent lang niet zoveel als Ajax of PSV, MAAR nu nog steeds bovenaan :)!.

Welke zelfbedachte criteria jij hanteert om te bepalen of een club een topclub is ligt verder niemand wakker van.
blablablabla
pi_170770477
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vind je het gek na gisteren?
Het gaat mij er niet om of het over Feyenoord of Ajax gaat, maar meer het verschil hoe er over gepraat wordt.
Bij Feyenoord gedragen ze zich altijd als een stelletje calimero's. Terwijl het eigenlijk juist zo'n mooie club is. Trouwe supporters, mooie historie, mooi stadion, samen met Ajax de enige in Nederland met een echte jeugdopleiding.
Het zou voor hun helemaal niet nodig moeten zijn om zich te gedragen alsof ze altijd achter gesteld worden. Dat is gewoon zo treurig aan feyenoorders.
Dat is, helaas, hun identiteit geworden. Worden ze niet mooier van, al vinden ze zelf van wel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 mei 2017 @ 12:02:46 #45
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770517
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Oké mokkiemok. Let's see: Genoeg prijzen. Eerste en laatste Nederlandse club die een Europacup won. Toegegeven recent lang niet zoveel als Ajax of PSV, MAAR nu nog steeds bovenaan :)!.

Welke zelfbedachte criteria jij hanteert om te bepalen of een club een topclub is ligt verder niemand wakker van.
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vind je het gek na gisteren?
Het gaat mij er niet om of het over Feyenoord of Ajax gaat, maar meer het verschil hoe er over gepraat wordt.
Bij Feyenoord gedragen ze zich altijd als een stelletje calimero's. Terwijl het eigenlijk juist zo'n mooie club is. Trouwe supporters, mooie historie, mooi stadion, samen met Ajax de enige in Nederland met een echte jeugdopleiding.
Het zou voor hun helemaal niet nodig moeten zijn om zich te gedragen alsof ze altijd achter gesteld worden. Dat is gewoon zo treurig aan feyenoorders.
dit dus, er wordt door de supporters zelf al niet meer gedaan alsof ze een topclub zijn.

altijd maar de club uit het land van Ajax.

quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is, helaas, hun identiteit geworden. Worden ze niet mooier van, al vinden ze zelf van wel.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170770528
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Flikker allemaal op man. Beiden kanten lullen als ze zeggen niet met elkaar bezig te zijn, terwijl het wel zo is. Als Ajax kant zijnde vind ik het niet gek dat je na gisteren bezig bent met Feyenoord. Als Feyenoorder zijnde het niet kunnen hebben dat Ajax bijvoorbeeld de finale van EL kan halen snap ik ook. Beiden kanten moeten niet schijnheilig doen dat alleen hun club hen bezig houdt. Jij zelf zit nu ook zelf in een Ajax topic te kijken hoe vaak er Feyenoord wordt genoemd.

Beiden kanten zijn er mee bezig. De ene wat meer dan de andere en andersom.
Dat zeg ik. Misschien eerst mijn post lezen voordat je reageert.
  maandag 8 mei 2017 @ 12:03:43 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170770537
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Oké mokkiemok. Let's see: Genoeg prijzen. Eerste en laatste Nederlandse club die een Europacup won. Toegegeven recent lang niet zoveel als Ajax of PSV, MAAR nu nog steeds bovenaan :)!.

Welke zelfbedachte criteria jij hanteert om te bepalen of een club een topclub is ligt verder niemand wakker van.
Geldt voor jou ook.
Eerst over de laatste 2 jaar beginnen, dan gelijk verlengen met 15 jaar. :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170770561
Rustig jongens
pi_170770569
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het calimero gedrag van feyenoorders zie ik in dit topic anders nooit terug bij ajacieden. Ja er wordt wel over Feyenoord gepraat en niet altijd met respect. Je mag elkaar ook best wel eens zieken. Beetje pesten als ze verloren hebben of geen kampioen worden. Geen problemen mee.

Maar we roepen hier niet dat iedereen tegen ons is, maar dat wij de beste zijn in ***noem een randzaak***. Of dat Ajax van de knvb geen kampioen mag worden en dat elke beslissing die niet in ons voordeel uitvalt de schuld is van de knvb die niet willen dat Ajax kampioen wordt.
Of als we bovenaan staan dat het niet mooi is dat we eerste staan, maar dat we boven Feyenoord staan.

Die laatste is inmiddels niet meer zo van toepassing gezien het moment in de competitie, maar het is wel heel lang zo geweest.
Hier kan ik me wel enigszins in vinden :). Hoewel ik vrij neutraal in het Nederlandse voetbal sta merk ik om mij heen wel dat Ajacieden meer lachen met Feyenoord, het niet zo serieus nemen waar Feyenoorders echt een enorm minderwaardigheidscomplex lijken te hebben ten opzichte van Ajax (en misschien ook wel PSV).
  maandag 8 mei 2017 @ 12:05:54 #50
194695 franklop
Fran knock
pi_170770579
Mooie typo overigens in TT
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 mei 2017 @ 12:07:24 #51
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170770610
Kunnen we het hier over Lyon - Ajax hebben in plaats van over een calimerocomplex of wat dan ook?
pi_170770611
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geldt voor jou ook.
Eerst over de laatste 2 jaar beginnen, dan gelijk verlengen met 15 jaar. :')
Tja dat zijn toch echt de criteria om te kijken of een club al dan niet een topclub is. Gedeeltelijk historie in combinatie met recent behaalde prijzen.

Al zie ik dat jij liever een top 1 ziet in Nederland waarbij Ajax als enige meetelt.
blablablabla
pi_170770615
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Oké mokkiemok. Let's see: Genoeg prijzen. Eerste en laatste Nederlandse club die een Europacup won. Toegegeven recent lang niet zoveel als Ajax of PSV, MAAR nu nog steeds bovenaan :)!.

Welke zelfbedachte criteria jij hanteert om te bepalen of een club een topclub is ligt verder niemand wakker van.
Ik snap dit soort discussies nou nooit, waar proberen Feyenoorders en Ajacieden elkaar nou van te overtuigen? Allemaal beetje calimero-gehalte dit soort discussies.
  maandag 8 mei 2017 @ 12:09:00 #54
356891 Abed
hooggeleid
pi_170770638
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel enigszins in vinden :). Hoewel ik vrij neutraal in het Nederlandse voetbal sta merk ik om mij heen wel dat Ajacieden meer lachen met Feyenoord, het niet zo serieus nemen waar Feyenoorders echt een enorm minderwaardigheidscomplex lijken te hebben ten opzichte van Ajax (en misschien ook wel PSV).
Spijker, kop.
Aandoenlijk wel opzich die afgunst.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170770643
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:07 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik snap dit soort discussies nou nooit, waar proberen Feyenoorders en Ajacieden elkaar nou van te overtuigen? Allemaal beetje calimero-gehalte dit soort discussies.
Ben gewoon een beetje aan het trollen man.
Tot zondag jongens, hopelijk :) :9
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 12:10:02 #56
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770661
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben gewoon een beetje aan het trollen man.
Tot zondag jongens, hopelijk :) :9
ja das zeker......
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170770665
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben gewoon een beetje aan het trollen man.
Tot zondag jongens, hopelijk :) :9
Gaat goedkomen, ben ik ook niet bang voor. Ik ben wel teleurgesteld over gisteren.
  maandag 8 mei 2017 @ 12:11:55 #58
356891 Abed
hooggeleid
pi_170770693
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben gewoon een beetje aan het trollen man.
Tot zondag jongens, hopelijk :) :9
Dat was niet te merken toen je in het Fey topic Excelsior flink de maat nam omdat ze het hadden moeten weggeven :)
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 8 mei 2017 @ 12:13:09 #59
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770715
Ik dacht dat alleen Joden wegliepen, maar Elan kan er ook wat van.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170770717
Veltman: "We beloven Heracles geen iPhones"

Daar gaat het kampioenschap voor jullie. :P
pi_170770773
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:11 schreef Abed het volgende:

[..]

Dat was niet te merken toen je in het Fey topic Excelsior flink de maat nam omdat ze het hadden moeten weggeven :)
Volgens mij hebben jullie een enorm belangrijke wedstrijd tegen Lyon om je druk over te maken. O en zelf wel even winnen van Willem II, altijd lastig. Kusje.
blablablabla
pi_170770791
quote:
5s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie een enorm belangrijke wedstrijd tegen Lyon om je druk over te maken. O en zelf wel even winnen van Willem II, altijd lastig. Kusje.
En nou weer lekker in het Feyenoord-topic boos zijn :W.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 mei 2017 @ 12:17:03 #63
356891 Abed
hooggeleid
pi_170770802
quote:
5s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie een enorm belangrijke wedstrijd tegen Lyon om je druk over te maken. O en zelf wel even winnen van Willem II, altijd lastig. Kusje.
Is goed hoor, ren maar weer weg :W
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170770813
Lyon toch weer twee doelpunten geïncasseerd afgelopen weekend. Speelde ze ook met B-elftal of niet? Denk dat het in Lyon cruciaal wordt om vroeg een doelpunt te maken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_170770818
Nou nou nou nou nou
  maandag 8 mei 2017 @ 12:18:07 #66
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170770820
Pffff gelukkig maar, ik had al een tattoo laten zetten dat Ajax kampioen zou worden :')
pi_170770821
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lyon toch weer twee doelpunten geïncasseerd afgelopen weekend. Speelde ze ook met B-elftal of niet? Denk dat het in Lyon cruciaal wordt om vroeg een doelpunt te maken.
Lacazette speelde in ieder geval een uur en is fit voor donderdag.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 12:18:16 #68
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170770822
Goed, over Ajax maar weer?

Ik vrees toch die uitwedstrijd in Lyon wel. 4-1 is leuk en aardig maar ik zie ze toch wel wat prikken :@
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170770856
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lyon toch weer twee doelpunten geïncasseerd afgelopen weekend. Speelde ze ook met B-elftal of niet? Denk dat het in Lyon cruciaal wordt om vroeg een doelpunt te maken.


Weet je wie er donderdag niet speelgerechtigd is?
  maandag 8 mei 2017 @ 12:20:23 #70
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770864
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:18 schreef Tagliano het volgende:
Goed, over Ajax maar weer?

Ik vrees toch die uitwedstrijd in Lyon wel. 4-1 is leuk en aardig maar ik zie ze toch wel wat prikken :@
als Ajax 1 of het liefst 2 keer scoort is het binnen, maak niet uit wanneer in de wedstrijd.
wordt het 0-1 of 0-2 gaat het broekje uit de billetjes worden ontspannen, relaxt avond, ik verwacht echt dat Ajax achter gaat komen en ik met geknepen billetjes de 90 minuten vol moet houden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 12:20:59 #71
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170770877
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:20 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als Ajax 1 of het liefst 2 keer scoort is het binnen, maak niet uit wanneer in de wedstrijd.
wordt het 0-1 of 0-2 gaat het broekje uit de billetjes worden ontspannen, relaxt avond, ik verwacht echt dat Ajax achter gaat komen en ik met geknepen billetjes de 90 minuten vol moet houden.
Die Europese wedstrijden kosten me echt veel te veel jaren van mijn leven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 12:21:03 #72
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170770879
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weet je wie er donderdag niet speelgerechtigd is?
Depay, erg blij dat hij niet speelt. Bijna net zo belangrijk als lacazette
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 8 mei 2017 @ 12:22:54 #73
194695 franklop
Fran knock
pi_170770913
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:20 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die Europese wedstrijden kosten me echt veel te veel jaren van mijn leven
Kan je ondertussen even een E plaatsen tussen de O en N in de TT?

Of aanpassen naar; "Op naar Lyon!"
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170770928
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:20 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die Europese wedstrijden kosten me echt veel te veel jaren van mijn leven
En haar. Straks krijg ik nog inhammen joh :'(
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_170770936
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weet je wie er donderdag niet speelgerechtigd is?
Depay was belangrijk hoorde ik ja. Mooi dat die in ieder geval er niet bij is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 12:25:24 #76
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170770966
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:22 schreef franklop het volgende:

[..]

Kan je ondertussen even een E plaatsen tussen de O en N in de TT?

Of aanpassen naar; "Op naar Lyon!"
Dat was mijn vorige TT al :@
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 12:29:34 #77
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170771053
Volgens mij gewoon normale posts toch :?
pi_170771082
Welke voorhoede zien jullie donderdag eigenlijk het liefste?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_170771095
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Welke voorhoede zien jullie donderdag eigenlijk het liefste?
Younes-Dolberg-Traore.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 12:31:38 #80
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170771099
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Welke voorhoede zien jullie donderdag eigenlijk het liefste?
Tja, ik zou Kluivert wel willen zien met zijn snelheid. Maar ik kan ook moeilijk zeggen dat Younes-Dolberg-Traoré slecht uitpakte :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 12:32:46 #81
436302 Brammess
Fina jou3
pi_170771125
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Welke voorhoede zien jullie donderdag eigenlijk het liefste?
Niks veranderen tov woensdag
pi_170771127
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:31 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Tja, ik zou Kluivert wel willen zien met zijn snelheid. Maar ik kan ook moeilijk zeggen dat Younes-Dolberg-Traoré slecht uitpakte :P
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Younes-Dolberg-Traore.
Ja kluivert ben ik ook wel van gecharmeerd. Hopen dat Younes eens een keer een rendement heeft van 50% ofzo. Dan prikt ie er zo 4 in.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Forum Admin maandag 8 mei 2017 @ 12:33:30 #83
35723 crew  GGMM
pi_170771140
JinxTT
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 mei 2017 @ 12:37:24 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170771212
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:32 schreef Brammess het volgende:

[..]

Niks veranderen tov woensdag
Viergever?

De Ligt banken, heeft ook al geel.
pi_170771391
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij Feyenoord gedragen ze zich altijd als een stelletje calimero's.
Wie gedraagt zich dan zo of zegt zulke dingen en waarom is diegene representatief voor de identiteit van een club? Zijn het de mensen op dit forum? Figuren uit de media? Ik ben benieuwd.
  maandag 8 mei 2017 @ 12:45:12 #86
194695 franklop
Fran knock
pi_170771395
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Viergever?

De Ligt banken, heeft ook al geel.
ging over de voorhoede ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 mei 2017 @ 12:47:50 #87
436302 Brammess
Fina jou3
pi_170771450
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Viergever?

De Ligt banken, heeft ook al geel.
Had het over de voorhoede, verder alleen Viergever en Vd Beek -> Riedewald en Schöne idd
  maandag 8 mei 2017 @ 12:48:24 #88
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170771457
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:45 schreef franklop het volgende:

[..]

ging over de voorhoede ;)
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:47 schreef Brammess het volgende:

[..]

Had het over de voorhoede, verder alleen Viergever en Vd Beek -> Riedewald en Schöne idd
Ah uiteraard.

Ik bid alleen dat Tete in basis blijft. Ik vrees ervoor dat Bosz weer terugvalt op Veltman
  maandag 8 mei 2017 @ 12:51:50 #89
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
  maandag 8 mei 2017 @ 12:59:41 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170771633
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:13 schreef Vasion het volgende:
Veltman: "We beloven Heracles geen iPhones"

Daar gaat het kampioenschap voor jullie. :P
Ondertussen denkt hij "Doen we niet, want het zijn Samsungs" >:)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 mei 2017 @ 13:01:13 #91
194695 franklop
Fran knock
pi_170771665
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170771719
8 mei :r
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 8 mei 2017 @ 13:04:49 #93
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170771728
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:04 schreef StarGazer het volgende:
8 mei :r
:?
pi_170771739
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:04 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

:?
Iets met De Graafschap?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 8 mei 2017 @ 13:07:09 #95
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170771765
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:05 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Iets met De Graafschap?
Haha, ja idd kwartje valt nu
  maandag 8 mei 2017 @ 13:08:03 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170771782
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Viergever?

De Ligt banken, heeft ook al geel.
Ik denk dat De Ligt gewoon centraal speelt en Viergever op links. Het is niet voor niets dat hij gisteren ook links speelde en Riederwald centraal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170771821
Jullie vriend in Rotterdam,Iwanius, die heeft zich gisteren weer ongepast gedragen na het verlies van Feyenoord. Of keuren jullie dat goed dat hij zich zo laat gaan als anderen in zijn stad verdriet hebben.
  maandag 8 mei 2017 @ 13:13:42 #98
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170771880
quote:
15s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:10 schreef rmrt2010 het volgende:
Jullie vriend in Rotterdam,Iwanius, die heeft zich gisteren weer ongepast gedragen na het verlies van Feyenoord. Of keuren jullie dat goed dat hij zich zo laat gaan als anderen in zijn stad verdriet hebben.
Dit is tenminste een slimme Rotterdammer met humor, die zijn er niet veel hoor.. Chapeau!
  maandag 8 mei 2017 @ 13:14:04 #99
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170771890
quote:
15s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:10 schreef rmrt2010 het volgende:
Jullie vriend in Rotterdam,Iwanius, die heeft zich gisteren weer ongepast gedragen na het verlies van Feyenoord. Of keuren jullie dat goed dat hij zich zo laat gaan als anderen in zijn stad verdriet hebben.
wat boeit ons het nou wat Iwanius doet of zegt. ben zijn vader niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tagliano op 08-05-2017 13:18:40 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 8 mei 2017 @ 13:17:53 #100
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_170771947
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:01 schreef franklop het volgende:

[..]

O+
Wat een bazenteam ook.
Sulejmani
Hamdaoui
Lindgren
Cvitanic
Lomessi
Anita
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 8 mei 2017 @ 13:20:39 #101
194695 franklop
Fran knock
pi_170771989
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:17 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wat een bazenteam ook.
Sulejmani
Hamdaoui
Lindgren
Cvitanic
Lomessi
Anita
Boilesen!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 mei 2017 @ 13:23:59 #102
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_170772043
Nigel hasselbaink naar Ajax plc
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 8 mei 2017 @ 13:24:32 #103
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170772050
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:23 schreef Smoofie het volgende:
Nigel hasselbaink naar Ajax plc
pure middelmaat, wel een mattie van Nouri
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170772133
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:23 schreef Smoofie het volgende:
Nigel hasselbaink naar Ajax plc
Eerst nog volgende week even naar Heracles anders :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_170772178
quote:
15s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:10 schreef rmrt2010 het volgende:
Jullie vriend in Rotterdam,Iwanius, die heeft zich gisteren weer ongepast gedragen na het verlies van Feyenoord. Of keuren jullie dat goed dat hij zich zo laat gaan als anderen in zijn stad verdriet hebben.
Rotterdam is niet het bezit van Feyenoord mensen. Er wonen hier Spartanen, Excelsior fans (echte, niet nepsupporters die op de eerste plaats Feyenoorders zijn), mensen die geen ruk om voetbal geven, fans van alle clubs uit het land en ook zeker fans van Ajax. Dat Feyenoorders verdriet hebben betekent niet dat de hele stad in rouwmodus gaat. :')
  Forum Admin maandag 8 mei 2017 @ 13:35:46 #106
35723 crew  GGMM
pi_170772234
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:05 schreef scrupuleus het volgende:
Rustig jongens
Hou je bek jij.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 mei 2017 @ 13:47:48 #107
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_170772433
Is het al donderdag?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 8 mei 2017 @ 13:52:50 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170772539
Campeones
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin maandag 8 mei 2017 @ 13:54:37 #109
35723 crew  GGMM
pi_170772580
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:23 schreef Smoofie het volgende:
Nigel hasselbaink naar Ajax plc
Samen met Maduro zeker?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_170772638
Mooi om te zien dat Bosz het Nederlandse voetbal weer kleur geeft. Ook ik dacht dat de Hollandse School achterhaald was. Maar dat is niet zo, het kan nog steeds. Ik heb medelijden met Feyenoord en PSV voor volgend seizoen. Ik denk echt dat Ajax met een straatlengte voorsprong kampioen wordt. Dit seizoen was even een opwarmertje onder een nieuwe trainer, waarin misschien zelfs de EL en het kampioenschap worden gewonnen. Wat is het toch fijn om ajacied te zijn.
  maandag 8 mei 2017 @ 13:57:37 #111
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170772650
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:24 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

pure middelmaat, wel een mattie van Nouri
Als Nigel pure middelmaat is wat is Younes dan?
wooblabalurg
  maandag 8 mei 2017 @ 14:00:59 #112
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170772729
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als Nigel pure middelmaat is wat is Younes dan?
placeholder voor kluivert volgend seizoen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170772886
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als Nigel pure middelmaat is wat is Younes dan?
Younes is in Europese wedstrijden onze beste speler.
Gino ♥
  maandag 8 mei 2017 @ 14:11:59 #114
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170773017
Wat een knotsgek seizoen! 8)7
pi_170773060
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Younes is in Europese wedstrijden onze beste speler.
Dat nou ook weer niet, maar zeker wel een van de bepalendste spelers.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 mei 2017 @ 14:15:03 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_170773110
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Samen met Maduro zeker?
Maduro was blij zondag.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 14:16:16 #117
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170773137
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maduro was blij zondag.
Ik ook, maar ik wacht nog steeds op een selectie voor het eerste
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 14:18:15 #118
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170773189
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Younes is in Europese wedstrijden onze beste speler.
Niet bepaald. Hij is wel t meest aan de bal. Misschien bedoel je dat.
wooblabalurg
  maandag 8 mei 2017 @ 14:21:16 #119
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_170773263
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Niet bepaald. Hij is wel t meest aan de bal. Misschien bedoel je dat.
En niemand heeft er antwoord op
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_170773368
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Niet bepaald. Hij is wel t meest aan de bal. Misschien bedoel je dat.
En hij doet er ook vrijwel altijd iets goeds mee.
Gino ♥
  maandag 8 mei 2017 @ 14:28:45 #121
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170773425
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En niemand heeft er antwoord op
Buiten de verdedigers waar hij zich op vastloopt of de schoten die in doeltrappen resulteren bedoel je?
wooblabalurg
  maandag 8 mei 2017 @ 14:30:06 #122
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170773458
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:26 schreef Tjacka het volgende:

[..]

En hij doet er ook vrijwel altijd iets goeds mee.
Dat kan inderdaad, afhankelijk van je definitie daarvan.
wooblabalurg
pi_170773464
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Buiten de verdedigers waar hij zich op vastloopt of de schoten die in doeltrappen resulteren bedoel je?
Ik denk hij scoorde gewoon tegen Lyon maar ik kan het mis hebben.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 mei 2017 @ 14:32:25 #124
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170773526
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik denk hij scoorde gewoon tegen Lyon maar ik kan het mis hebben.
Wist niet dat Lyon kwalificeerde als 'niemand'. En dat dat zaligmakend is.
wooblabalurg
pi_170773555
Ik zie donderdag Ajax winnen van Lyon trouwens. Lyons verdediging is bedroevend slecht en er komt waarschijnlijk veel ruimte, omdat de Fransen alles op de aanval gooien, Ik verwacht 1-3 of 2-3.
pi_170773563
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wist niet dat Lyon kwalificeerde als 'niemand'. En dat dat zaligmakend is.
Die jongen speelt gewoon goed, mag wat meer rendement hebben, maar waarom er mensen doen dat 'ie er niks van kan is me echt een raadsel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 mei 2017 @ 14:43:05 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170773780
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:20 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die Europese wedstrijden kosten me echt veel te veel jaren van mijn leven
Zo'n finale overleef ik dan niet qua spanning joh
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:46:59 #128
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170773865
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zo'n finale overleef ik dan niet qua spanning joh
Klopt, ik kan mij nog de spanning voor mij halen van 1995... pfff
  maandag 8 mei 2017 @ 14:48:10 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170773898
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Klopt, ik kan mij nog de spanning voor mij halen van 1995... pfff
Toen speelde Ajax de slechtste wedstrijd van het toernooi toch? Maar wonnen ze uiteindelijk alsnog door dat puntertje.
Oh.
pi_170773911
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zo'n finale overleef ik dan niet qua spanning joh
Voor de tv is dan ook nog erger dan in het stadion. Heb ik dan persoonlijk. Ging bijna kotsen van de spanning met Schalke uit.
Gino ♥
  maandag 8 mei 2017 @ 14:48:47 #131
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170773914
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Toen speelde Ajax de slechtste wedstrijd van het toernooi toch? Maar wonnen ze uiteindelijk alsnog door dat puntertje.
Klopt, van Kluivert man wat een ontlading..
  maandag 8 mei 2017 @ 14:51:03 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170773975
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Voor de tv is dan ook nog erger dan in het stadion. Heb ik dan persoonlijk. Ging bijna kotsen van de spanning met Schalke uit.
Komt omdat je in het stadion nog liedjes kan zingen en het gevoel helpt je team de goede kant op kan sturen, achter de tv voel je je echt machteloos.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:51:45 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170773989
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:48 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Klopt, van Kluivert man wat een ontlading..
Was jij toen in Wenen?
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:53:58 #134
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774044
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Was jij toen in Wenen?
Nee, mijn zwager wel, ik was in Amsterdam aan het kijken heel Rembrandtplein ontplofde van vreugde, tering wat een feest was het toen in de stad...
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 14:54:36 #135
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170774058
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die jongen speelt gewoon goed, mag wat meer rendement hebben, maar waarom er mensen doen dat 'ie er niks van kan is me echt een raadsel.
Een zondebokje hebben we altijd wel. Dat zijn eerste seizoenshelft een drama was zijn we het denk ik wel over eens, ik zie na de winterstop wel weer een stijgende lijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 14:55:07 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170774072
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:53 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nee, mijn zwager wel, ik was in Amsterdam aan het kijken heel Rembrandtplein ontplofde van vreugde, tering wat een feest was het toen in de stad...
Zo lang geleden al
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:55:28 #137
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774089
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zo lang geleden al
Pff, ja echt
  maandag 8 mei 2017 @ 14:56:02 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170774107
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:54 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Een zondebokje hebben we altijd wel. Dat zijn eerste seizoenshelft een drama was zijn we het denk ik wel over eens, ik zie na de winterstop wel weer een stijgende lijn
Er zijn altijd wel wat spelers die je liever bij Ajax ziet verdwijnen, al zijn dat er in deze selectie een stuk minder dan een paar jaar terug. Toen wilde je echt de helft van de basis weg hebben.
Oh.
pi_170774121
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:54 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Een zondebokje hebben we altijd wel. Dat zijn eerste seizoenshelft een drama was zijn we het denk ik wel over eens, ik zie na de winterstop wel weer een stijgende lijn
Ook toen werd er (net als toentertijd bij Daley Blind) imo wat onterecht hard op hem afgegeven. Toegegeven, het was niet goed, maar de laatste jaren was het niveau veel slechter op de vleugels.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 14:57:44 #140
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170774158
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel wat spelers die je liever bij Ajax ziet verdwijnen, al zijn dat er in deze selectie een stuk minder dan een paar jaar terug. Toen wilde je echt de helft van de basis weg hebben.
Ik ben, zeker nu achteraf, wel benieuwd hoe groot de invloed van De Boer nou was op de selectie
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ook toen werd er (net als toentertijd bij Daley Blind) imo wat onterecht hard op hem afgegeven. Toegegeven, het was niet goed, maar de laatste jaren was het niveau veel slechter op de vleugels.
Zit op zich wel wat in. In ieder geval begreep ik die kritiek toen een stuk beter dan nu :+

En het is zeker beter maar laten we Lukoki nou ook maar weer niet de standaard worden :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170774322
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Toen speelde Ajax de slechtste wedstrijd van het toernooi toch? Maar wonnen ze uiteindelijk alsnog door dat puntertje.
Mwah die tegen Casino Salzburg waren slechter. Ken je nagaan, speelde je toen nog volgens het oude knock-out systeem had je er gewoon uit gelegen :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 8 mei 2017 @ 15:03:13 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170774338
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wie gedraagt zich dan zo of zegt zulke dingen en waarom is diegene representatief voor de identiteit van een club? Zijn het de mensen op dit forum? Figuren uit de media? Ik ben benieuwd.
Lul toch op man :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 mei 2017 @ 15:03:18 #143
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170774340
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:57 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik ben, zeker nu achteraf, wel benieuwd hoe groot de invloed van De Boer nou was op de selectie

Sowieso in 2011 na het eerste kampioenschap haalde hij die spelers al op omdat Overmars er toen nog niet eens was. En De Boer wilde toen een Sigthorsson en Boerrigter en Theo Janssen hebben. Nadat Overmars kwam heeft die ook wel een paar miskopen uit zijn stal gehaald, maar een v/d Hoorn/Gudelj/Zimling zijn wel uit De Boer zijn koker gekomen denk ik.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:04:19 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170774374
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:02 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Mwah die tegen Casino Salzburg waren slechter. Ken je nagaan, speelde je toen nog volgens het oude knock-out systeem had je er gewoon uit gelegen :')
Geen idee eigenlijk. _O-
Oh.
pi_170774394
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Voor de tv is dan ook nog erger dan in het stadion. Heb ik dan persoonlijk. Ging bijna kotsen van de spanning met Schalke uit.
:{
Terwijl het een eenvoudige overwinning was
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 15:06:04 #146
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774438
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:04 schreef Elan het volgende:

[..]

:{
Terwijl het een eenvoudige overwinning was
Dat dacht ik ook gister jullie tegen Excelsior
pi_170774448
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:04 schreef Elan het volgende:

[..]

:{
Terwijl het een eenvoudige overwinning was
Achteraf wel ja. :)
Gino ♥
  maandag 8 mei 2017 @ 15:06:35 #148
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774489
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:06 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook gister jullie tegen Excelsior
Orgasme ff uitstellen maakt m alleen maar lekkerder ouwe reus.
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 15:08:34 #150
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774522
quote:
6s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Orgasme ff uitstellen maakt m alleen maar lekkerder ouwe reus.
Moet je hem wel stijf kunnen houden anders kom je helemaal niet klaar :')
pi_170774529
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. _O-
Uit 0-0, thuis 1-1. Casino met 11 man in het 16 meter gebied, en door een lullige counter werd het 0-1. Uiteindelijk 5 min voor tijd Litmanen met de 1-1. Na afloop wilde Ajax ook geen shirtjes ruilen onder het mom van "had je er maar voor moeten voetballen".
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 15:09:30 #152
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170774554
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:08 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Uit 0-0, thuis 1-1. Casino met 11 man in het 16 meter gebied, en door een lullige counter werd het 0-1. Uiteindelijk 5 min voor tijd Litmanen met de 1-1. Na afloop wilde Ajax ook geen shirtjes ruilen onder het mom van "had je er maar voor moeten voetballen".
_O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170774596
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:08 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Moet je hem wel stijf kunnen houden anders kom je helemaal niet klaar :')
Hmmm goed punt. Pilletje er in dan maar?
Kaartjes tegen Willem II gaan inmiddels ook voor een klein vermogen :D .
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 15:11:43 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170774626
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sowieso in 2011 na het eerste kampioenschap haalde hij die spelers al op omdat Overmars er toen nog niet eens was. En De Boer wilde toen een Sigthorsson en Boerrigter en Theo Janssen hebben. Nadat Overmars kwam heeft die ook wel een paar miskopen uit zijn stal gehaald, maar een v/d Hoorn/Gudelj/Zimling zijn wel uit De Boer zijn koker gekomen denk ik.
Theo Janssen was op dat moment de beste speler van de competitie en Boerrigter een hele talentvolle buitenspeler. Daar was niets mis mee.
Siggy was niet de meest logische aankoop, maar vind ik geen miskoop.

Ik denk wel dat met de selectie van nu het voetbal van De Boer er anders had uitgezien.
Aan de andere kant heeft hij jaren lang al gebruik kunnen maken van Schone en zette hem altijd rechts of linksbuiten als hij mee mocht doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 mei 2017 @ 15:11:58 #155
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170774638
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die jongen speelt gewoon goed, mag wat meer rendement hebben, maar waarom er mensen doen dat 'ie er niks van kan is me echt een raadsel.
Younes speelt heerlijk.
Elke 8,7 wedstrijden een doelpunt.
Elke 3,4 wedstrijden een assist.
Gelukkig zijn dat maar statistieken en kan iedereen zijn waarde zien op het veld.
wooblabalurg
pi_170774683
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:11 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Younes speelt heerlijk.
Elke 8,7 wedstrijden een doelpunt.
Elke 3,4 wedstrijden een assist.
Gelukkig zijn dat maar statistieken en kan iedereen zijn waarde zien op het veld.
Ja ik vind eigenlijk ook dat we moeten proberen Cristiano Ronaldo te halen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 15:13:49 #157
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170774702
We hebben een type Messi nodig mensen!
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 15:13:56 #158
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774708
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Hmmm goed punt. Pilletje er in dan maar?
Kaartjes tegen Willem II gaan inmiddels ook voor een klein vermogen :D .
Haha, wel snel; doorslikken anders krijg je een stijve nek, pff wordt tering spannend zondag voor beide, in hoeverre kan je je hoof koel houden en scoren, tegen de Graafschap lukte het Ajax niet verleden jaar..
  maandag 8 mei 2017 @ 15:16:11 #159
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170774775
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja ik vind eigenlijk ook dat we moeten proberen Cristiano Ronaldo te halen.
Als ik FM speel twijfel ik altijd tussen deze twee. Kan nooit scouts betalen, database op klein en nooit genoeg transferbudget om door te selecteren. Is niet makkelijk joh.
wooblabalurg
pi_170774808
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Hmmm goed punt. Pilletje er in dan maar?
Kaartjes tegen Willem II gaan inmiddels ook voor een klein vermogen :D .
Ik heb kaartjes. :)

Wat is een klein vermogen?
Gino ♥
  maandag 8 mei 2017 @ 15:19:13 #161
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774832
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik heb kaartjes. :)

Wat is een klein vermogen?
Rond 200 tot 400 euro per kaartje

http://www.telegraaf.nl/t(...)kopen_kaarten__.html
pi_170774855
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Rond 200 tot 400 euro per kaartje

http://www.telegraaf.nl/t(...)kopen_kaarten__.html
Mmmm. Dat geeft best stof tot nadenken.
Gino ♥
  maandag 8 mei 2017 @ 15:20:48 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170774872
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:13 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Haha, wel snel; doorslikken anders krijg je een stijve nek, pff wordt tering spannend zondag voor beide, in hoeverre kan je je hoof koel houden en scoren, tegen de Graafschap lukte het Ajax niet verleden jaar..
Er zit wel een verschil in thuis of uit spelen. Het publiek werkt dan toch wel mee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170774877
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:20 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Mmmm. Dat geeft best stof tot nadenken.
We worden het toch niet. Lekker verpatsen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 mei 2017 @ 15:21:13 #165
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774882
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:20 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Mmmm. Dat geeft best stof tot nadenken.
Sowieso de kaarten op MP zetten en kijken wat een gek er voor geeft,
pi_170774904
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:23 schreef Smoofie het volgende:
Nigel hasselbaink naar Ajax plc
Ik ga een shirtje bestellen van excelsior met hasselbaink erop
pi_170774906
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:21 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Gewoon s

[..]

Sowieso de kaarten op MP zetten en kijken wat een gek er voor geeft,
Alleen jammer dat ik kaartjes voor het uitvak heb. Is toch iets lastiger.
Gino ♥
pi_170774915
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

We worden het toch niet. Lekker verpatsen.
maar ALS het lukt wel mooi verhaal voor het nageslacht _O_
blablablabla
pi_170774923
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]

maar ALS het lukt wel mooi verhaal voor het nageslacht _O_
De finale is dan een stuk leuker.
Gino ♥
pi_170774929
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ik kaartjes voor het uitvak heb. Is toch iets lastiger.
Oh nee dan gaat het over. Als je nu kaarten voor het thuisvak zou hebben zou ik ze echt zo weg doen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170774931
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ik kaartjes voor het uitvak heb. Is toch iets lastiger.
Ze willen daar toch heel streng tegen op treden?
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 15:23:24 #172
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170774936
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ga een shirtje bestellen van excelsior met hasselbaink erop
Altijd mooi om te zien als spelers uitblinken bij degradatiekandidaten.
Vind het ontzettend knap om daar dubbele cijfers te halen en bijna elke 2 wedstrijden een goal te prikken. Hoop dat hij mooie transfer krijgt om zich 'veilig' te spelen.
wooblabalurg
  maandag 8 mei 2017 @ 15:23:31 #173
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170774939
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]

De finale is dan een stuk leuker.
Lastig he die keuzes... haha
pi_170774942
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]

maar ALS het lukt wel mooi verhaal voor het nageslacht _O_
Ik was er tien jaar geleden bij ;(.

En toen was de kans zelfs groter dat we kampioen werden dan nu het geval is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170774990
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]

De finale is dan een stuk leuker.
Zeker, maar dan zal er nog wat bij moeten. Bier is ook vies duur in Zweden. Hopen dat je wijf ondertussen nie wegloopt, anders sowieso geen nageslacht om iets mee te delen . :{
blablablabla
pi_170774995
Het balletje is nog nooit onze kant opgevallen wanneer we het niet in eigen hand hebben op de laatste speeldag. Denk aan 1990/91, 2002/03, 2006/07, 2007/08 en 2009/10. Nee ik geloof er echt niet meer in. Feyenoord wint gewoon. En trouwens, je moet zelf ook nog maar bij Willem II zien te winnen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_170775025
denk trouwens dat feyenoord in heracles zo'n beetje de slecht mogelijkst tegenstander treft. Speelt nog ergens voor, maar in tegenstelling tot de degradatievechters zit er nog enigszins kwaliteit in.

Bovendien kan je clubs als az, vitesse en utrecht puur op wilskracht (wat feyenoord vooral drijft) wel verslaan, maar heracles met armenteros heeft gewoon een spits die hem buiten het penaltygebied er ineens kan inrossen.

Dan nog de connecties van kruzen/bosz met heracles, die gaan er ook echt wel voor knokken.

Geef feyenoord natuurlijk wel de grootste kans, maar...
pi_170775061
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:26 schreef skysherrif het volgende:
denk trouwens dat feyenoord in heracles zo'n beetje de slecht mogelijkst tegenstander treft. Speelt nog ergens voor, maar in tegenstelling tot de degradatievechters zit er nog enigszins kwaliteit in.

Bovendien kan je clubs als az, vitesse en utrecht puur op wilskracht (wat feyenoord vooral drijft) wel verslaan, maar heracles met armenteros heeft gewoon een spits die hem buiten het penaltygebied er ineens kan inrossen.

Dan nog de connecties van kruzen/bosz met heracles, die gaan er ook echt wel voor knokken.

Geef feyenoord natuurlijk wel de grootste kans, maar...
Als Heracles maar niet dom mee gaat voetballen.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:28:01 #179
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170775064


:)
pi_170775071
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:26 schreef skysherrif het volgende:
denk trouwens dat feyenoord in heracles zo'n beetje de slecht mogelijkst tegenstander treft. Speelt nog ergens voor, maar in tegenstelling tot de degradatievechters zit er nog enigszins kwaliteit in.

Bovendien kan je clubs als az, vitesse en utrecht puur op wilskracht (wat feyenoord vooral drijft) wel verslaan, maar heracles met armenteros heeft gewoon een spits die hem buiten het penaltygebied er ineens kan inrossen.

Dan nog de connecties van kruzen/bosz met heracles, die gaan er ook echt wel voor knokken.

Geef feyenoord natuurlijk wel de grootste kans, maar...
Riepen jullie ook over Vitesse uit.
blablablabla
pi_170775083
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als Heracles maar niet dom mee gaat voetballen.
Gewoon vol op de aanval _O_
blablablabla
pi_170775093
quote:
11s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Riepen jullie ook over Vitesse uit.
Haha weer zoiets wat je heel graag wil geloven.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170775094
quote:
11s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Riepen jullie ook over Vitesse uit.
Wie riep dat? Iedereen had toch wel door dat vitesse niet zijn best ging doen met beker in aantocht.
pi_170775110
quote:
11s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Riepen jullie ook over Vitesse uit.
Ik niet.
pi_170775128
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wie riep dat? Iedereen had toch wel door dat vitesse niet zijn best ging doen met beker in aantocht.
Uhmmmmm Peter Bosz?? Niet de minste toch ha ha ;)
blablablabla
pi_170775129
Heb voor de zekerheid 100 euro op Lyon gezet. 100 euro om de finale te halen heb ik er wel voor over. En als ze het niet halen win ik 500 euro. Kan ik het verdriet wegdrinken.
pi_170775149
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:30 schreef TheJanitor het volgende:
Heb voor de zekerheid 100 euro op Lyon gezet. 100 euro om de finale te halen heb ik er wel voor over. En als ze het niet halen win ik 500 euro. Kan ik het verdriet wegdrinken.
Geld weggooien ;(
Wil je mn rekeningnummer?
blablablabla
pi_170775150
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:30 schreef TheJanitor het volgende:
Heb voor de zekerheid 100 euro op Lyon gezet. 100 euro om de finale te halen heb ik er wel voor over. En als ze het niet halen win ik 500 euro. Kan ik het verdriet wegdrinken.
"Inzetten tegen je eigen team :r je bent een vijand van de club!! Een gevaar voor de club!!"

- een feyenoorder op het feyenoordnetwerk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2017 15:31:53 ]
pi_170775171
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:30 schreef TheJanitor het volgende:
Heb voor de zekerheid 100 euro op Lyon gezet. 100 euro om de finale te halen heb ik er wel voor over. En als ze het niet halen win ik 500 euro. Kan ik het verdriet wegdrinken.
To go through of gewoon FT?

Als het FT is, heb je met beiden mogelijk plezier.
pi_170775174
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze willen daar toch heel streng tegen op treden?
Er is altijd wel wat mogelijk hoor
Gino ♥
pi_170775183
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Uhmmmmm Peter Bosz?? Niet de minste toch ha ha ;)
Als trainer voor de camera ga je niet zeggen dat je verwacht dat andere trainers hun "sportieve" plicht niet nakomt. Op papier is vitesse natuurlijk de sterkste tegenstander, ook nog eens "uit'.

Bovendien is er ook het eea veranderd op de ranglijst etc sinds die uitspraak.
pi_170775188
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:23 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Lastig he die keuzes... haha
Ik ga naar beide.
Gino ♥
pi_170775203
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

"Inzetten tegen je eigen team :r je bent een vijand van de club!! Een gevaar voor de club!!"

- een feyenoorder op het feyenoordnetwerk
Dat feyenoord netwerk is wel echt genieten hoor, zelfs elan is niet zo zuur.

Of post je daar toevallig wel elan
pi_170775210
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker, maar dan zal er nog wat bij moeten. Bier is ook vies duur in Zweden. Hopen dat je wijf ondertussen nie wegloopt, anders sowieso geen nageslacht om iets mee te delen . :{
Heb ik toch niet momenteel. Dan maar een jaartje niet op vakantie.
Gino ♥
pi_170775220
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

To go through of gewoon FT?

Als het FT is, heb je met beiden mogelijk plezier.
Odd van 5 op FT lijkt me niet, dan ga ik daar namelijk ook even op inzetten.

Denk dat lyon volgens bookmakers grotere kans heeft omt e winnen in eigen huis dan ajax. Maar niet met 3 0
pi_170775221
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:26 schreef skysherrif het volgende:
denk trouwens dat feyenoord in heracles zo'n beetje de slecht mogelijkst tegenstander treft. Speelt nog ergens voor, maar in tegenstelling tot de degradatievechters zit er nog enigszins kwaliteit in.

Bovendien kan je clubs als az, vitesse en utrecht puur op wilskracht (wat feyenoord vooral drijft) wel verslaan, maar heracles met armenteros heeft gewoon een spits die hem buiten het penaltygebied er ineens kan inrossen.

Dan nog de connecties van kruzen/bosz met heracles, die gaan er ook echt wel voor knokken.

Geef feyenoord natuurlijk wel de grootste kans, maar...
Oh dat is de reden dat die ploegen in de subtop staan. Hun tegenstanders hadden vaak gewoon niet de wilskracht.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:35:01 #197
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_170775237
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ga naar beide.
^O^
pi_170775241
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

To go through of gewoon FT?

Als het FT is, heb je met beiden mogelijk plezier.
To go through aan de odd te zien ;)
pi_170775265
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:34 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Oh dat is de reden dat die ploegen in de subtop staan. Hun tegenstanders hadden vaak gewoon niet de wilskracht.
Ik bedoel vooral dat heracles denk ik veel gevaarlijker is wat dat betreft, net als excelsior onderschat je die eerder en geef je net niet die 110 procent die nodig is en dan krijg je zo maar een bal om de oren van armenteros.
pi_170775306
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral dat heracles denk ik veel gevaarlijker is wat dat betreft, net als excelsior onderschat je die eerder en geef je net niet die 110 procent die nodig is en dan krijg je zo maar een bal om de oren van armenteros.
Utrecht deed het ook niet slecht in De Kuip. Dat wordt ook allemaal wat overdreven, want Feyenoord was vreselijk effectief. Dat zal zondag echt niet hetzelfde zijn. Scheelt ook wat dat El Ahmadi Vilhena naast zich zal missen.
pi_170775322
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat feyenoord netwerk is wel echt genieten hoor, zelfs elan is niet zo zuur.

Of post je daar toevallig wel elan
nee
is toch ook gewoon logisch da je wat zuur ben. Kijk ff naar zo'n Sjaak Swart bij Ajax.
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 15:40:06 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_170775341
Niks mis met een dagje zuur zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_170775359
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:38 schreef Elan het volgende:

[..]

nee
is toch ook gewoon logisch da je wat zuur ben. Kijk ff naar zo'n Sjaak Swart bij Ajax.
Je snapt denk ik wel wat ik bedoel toch, de doodsverwensingen, kanker in letterlijk elke zin, antisemitisme en dan het gecalimero in het ajax topic op FN.
pi_170775378
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

To go through of gewoon FT?

Als het FT is, heb je met beiden mogelijk plezier.
Go through, FT is geen goede odd.
pi_170775384
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Geld weggooien ;(
Wil je mn rekeningnummer?
Geld weggooien. Zo heb ik ook 600 euro gewonnen na De Graafschap vorig jaar.
pi_170775404
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Utrecht deed het ook niet slecht in De Kuip. Dat wordt ook allemaal wat overdreven, want Feyenoord was vreselijk effectief. Dat zal zondag echt niet hetzelfde zijn. Scheelt ook wat dat El Ahmadi Vilhena naast zich zal missen.
Utrecht speelde werkelijk dramatisch .
blablablabla
pi_170775432
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je snapt denk ik wel wat ik bedoel toch, de doodsverwensingen, kanker in letterlijk elke zin, antisemitisme en dan het gecalimero in het ajax topic op FN.
Is ook zo op Ajax Netwerk! Oh wacht.. toch niet.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:44:10 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170775441
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:38 schreef Elan het volgende:

[..]

nee
is toch ook gewoon logisch da je wat zuur ben. Kijk ff naar zo'n Sjaak Swart bij Ajax.
Je kan zuur doen, of je kan al je medesupporters een pijnlijke, langzame dood wensen. Daar zit toch een vrij groot gebied tussen.
Oh.
pi_170775458
quote:
"De wedstrijd tegen Lyon was echt fantastisch, we hebben de halve wedstrijd gestaan".

:kots :D

Deze quote wilde ik jullie in deze minder leuke dagen niet onthouden. Vreselijke baggerclub.
Wat is er zo erg aan deze quote? _O-
pi_170775460
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Geld weggooien. Zo heb ik ook 600 euro gewonnen na De Graafschap vorig jaar.
Tenzij je een riant salaris ontvangt ga je dan toch automatisch hinken op 2 gedachten?
blablablabla
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 15:45:00 #211
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170775461
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je snapt denk ik wel wat ik bedoel toch, de doodsverwensingen, kanker in letterlijk elke zin, antisemitisme en dan het gecalimero in het ajax topic op FN.
Een Ajaxtopic op Feyenoord Netwerk? :D
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 15:46:18 #212
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170775495
quote:
KNVB met gouden schaal naar Rotterdam, Ajax krijgt bij titel replica

De KNVB moet improviseren nu ook Ajax nog kampioen kan worden op de laatste speeldag van de Eredivisie. De voetbalbond haalt een replica van de gouden kampioensschaal van stal.

Dat meldt het ANP maandag. De 'echte' schaal wordt zondag opnieuw naar Rotterdam gebracht, waar koploper Feyenoord in eigen huis tegen Heracles Almelo speelt. Ajax reist naar Tilburg af voor de wedstrijd tegen Willem II. Indien Ajax alsnog kampioen wordt, moeten de Amsterdammers in eerste instantie genoegen nemen met een replica.

De voetbalbond heeft ter ere van het zestigjarig bestaan van de Eredivisie een speciale gouden schaal laten maken. De letters en het KNVB-logo zijn daar met 24-karaats goud op gemaakt. Voor de zekerheid heeft de KNVB toen al een replica laten maken.

Vorig seizoen moest de KNVB de replica ook daadwerkelijk uitreiken. PSV werd toen kampioen en kreeg de originele schaal op de terugweg naar Eindhoven op een carpoolplaats.
knfb
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170775499
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Tenzij je een riant salaris ontvangt ga je dan toch automatisch hinken op 2 gedachten?
Neuh, hoop altijd op een overwinning van Ajax.
pi_170775510
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:45 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Een Ajaxtopic op Feyenoord Netwerk? :D
:Y
24/7 stuk of 8 moderators online
blablablabla
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 15:47:12 #215
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170775521
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]

:Y
24/7 stuk of 8 moderators online
Je moet er maar zin in hebben
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170775617
Ik hoor living next door to Alice op de radio O+
Gino ♥
pi_170775624
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]

:Y
24/7 stuk of 8 moderators online
En dan nog zoveel bagger laten staan. Of modden ze alleen de nuanceringen weg? Daar lijkt het vaak wel op.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:51:33 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170775634
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan deze quote? _O-
Je moet altijd staan in mindere tijden ook. Ofzo. Mensen die dat willen opdringen aan elkaar.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:51:53 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170775639
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

knfb
Ach, Tilburg is niet zo heel ver van Rotterdam ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 mei 2017 @ 15:52:08 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170775649
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:45 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Een Ajaxtopic op Feyenoord Netwerk? :D
Is toch niet zo gek? Op Ajax Netwerk is ook een Feyenoord en PSV topic, maar daar heb je soms nog wel eens gewoon prima discussies.
Oh.
pi_170775667
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan deze quote? _O-
Bij Feyenoord pretenderen ze altijd te staan. Zeker de vakken achter de goal. Tja.
Zal bij jullie waarschijnlijk niet gaan lukken, tenzij Jezus terugkeert op aarde tijdens een thuiswedstrijd van Ajax.
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 15:52:48 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170775672
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]

:Y
24/7 stuk of 8 moderators online
Die moderators halen niks weg volgens mij.
Oh.
pi_170775681
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij Feyenoord pretenderen ze altijd te staan. Zeker de vakken achter de goal. Tja.
Zal bij jullie waarschijnlijk niet gaan lukken, tenzij Jezus terugkeert op aarde tijdens een thuiswedstrijd van Ajax.
Het is maar waar je waarde aan hecht he.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 15:53:10 #224
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170775682
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is toch niet zo gek? Op Ajax Netwerk is ook een Feyenoord en PSV topic, maar daar heb je soms nog wel eens gewoon prima discussies.
Ik zou er zelf geen trek in hebben zogezegd
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170775693
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die moderators halen niks weg volgens mij.
Moet je nagaan hoe de toon daar doorgaans is.
blablablabla
  maandag 8 mei 2017 @ 15:53:49 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170775700
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe de toon daar doorgaans is.
Het is echt heel treurig.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:54:01 #227
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170775705
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:53 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zou er zelf geen trek in hebben zogezegd
Waarin niet? Om daar te posten?
Oh.
pi_170775746
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is maar waar je waarde aan hecht he.
Je gaat vanzelf staan. Anders zie je geen reet.
Jullie hebben ongetwijfeld ook van die aparre 'erecodes' bij Ajax in sommige vakken.
blablablabla
pi_170775772
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Je gaat vanzelf staan. Anders zie je geen reet.
Jullie hebben ongetwijfeld ook van die aparre 'erecodes' bij Ajax in sommige vakken.
Ja. Daar geldt hetzelfde voor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170775802
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral dat heracles denk ik veel gevaarlijker is wat dat betreft, net als excelsior onderschat je die eerder en geef je net niet die 110 procent die nodig is en dan krijg je zo maar een bal om de oren van armenteros.
Van onderschatting gaat natuurlijk geen sprake zijn. Bezwijken onder de druk misschien, maar qua onderschatting is zo een verlies in de verwachte kampioenswedstrijd juist een enorme wake-up call lijkt me. Ze beseffen zich echt wel dat ze er vol voor moeten gaan.
pi_170776121
wel jammer dat ik radio rijnmond niet kan terug luisteren
pi_170776233
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:10 schreef skysherrif het volgende:
wel jammer dat ik radio rijnmond niet kan terug luisteren
http://www.rijnmond.nl/ni(...)oen-Excelsior-veilig

Hier kan je de doelpunten terugluisteren.
pi_170776292
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]

http://www.rijnmond.nl/ni(...)oen-Excelsior-veilig

Hier kan je de doelpunten terugluisteren.
Dank dat je me dit gunt, enorm dank
pi_170777235
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]

http://www.rijnmond.nl/ni(...)oen-Excelsior-veilig

Hier kan je de doelpunten terugluisteren.
Oehh, die gaan we vanavond even terugluisteren.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_170777520
Stel je voor, de kans dat het bij elkaar gebeurd acht ik nagenoeg 0, dat we echt de dubbel pakken.

Dan gaat je begroting gewoon naar een miljoen of 130 volgend seizoen he, plus wat je dan aan spelers met goud in handen hebt.

Bovendien ben je dan enorm aantrekkelijk voor een nieuwe fanbase, met het jonge frivole spel wat je speelt, aanvallend in de geest van cruijff in de johan arena.

En omdat je het met zon jong eltal doet, met 2 nieuwe zuid amerikanen die de kans krijgt, dan ben je als ploeg enorm aantrekkelijk natuurlijk voor jeugd...

Wat een genot zou dat zijn
  maandag 8 mei 2017 @ 17:20:07 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170777543
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:19 schreef skysherrif het volgende:
Stel je voor, de kans dat het bij elkaar gebeurd acht ik nagenoeg 0, dat we echt de dubbel pakken.

Dan gaat je begroting gewoon naar een miljoen of 130 volgend seizoen he, plus wat je dan aan spelers met goud in handen hebt.

Bovendien ben je dan enorm aantrekkelijk voor een nieuwe fanbase, met het jonge frivole spel wat je speelt, aanvallend in de geest van cruijff in de johan arena.

En omdat je het met zon jong eltal doet, met 2 nieuwe zuid amerikanen die de kans krijgt, dan ben je als ploeg enorm aantrekkelijk natuurlijk voor jeugd...

Wat een genot zou dat zijn
Hoezo zou de begroting dan omhoog gaan?
Oh.
pi_170777577
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo zou de begroting dan omhoog gaan?
Ik ben geen financieel expert, dus wss heb ik het helemaal fout. We begroten CL dit jaar niet en we zaten op 85 miljoen, nouja nu ben je dus rechtstreeks door en feyenoord niet dus rond de 20 miljoen erbij plus je haalt ongeveer uit EL winst ook nog eens een 20 miljoen op die niet zijn begroot.
  maandag 8 mei 2017 @ 17:25:10 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170777641
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ben geen financieel expert, dus wss heb ik het helemaal fout. We begroten CL dit jaar niet en we zaten op 85 miljoen, nouja nu ben je dus rechtstreeks door en feyenoord niet dus rond de 20 miljoen erbij plus je haalt ongeveer uit EL winst ook nog eens een 20 miljoen op die niet zijn begroot.
Dat is dan een omzet die je haalt, maar daar kan je niet op begroten volgens mij. Dat kan je alleen doen met structurele inkomsten (en ze rekenen bij Ajax alleen inkomsten EL tot de winter mee. Alles wat erbij komt is bonus). Dus is niet perse zo dat we dit geld dan kunnen steken in het opschroeven van salarissen (tenzij Edwin een paar leuke sponsordeals kan maken nog)
Oh.
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 17:29:09 #240
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170777720
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is dan een omzet die je haalt, maar daar kan je niet op begroten volgens mij. Dat kan je alleen doen met structurele inkomsten (en ze rekenen bij Ajax alleen inkomsten EL tot de winter mee. Alles wat erbij komt is bonus). Dus is niet perse zo dat we dit geld dan kunnen steken in het opschroeven van salarissen (tenzij Edwin een paar leuke sponsordeals kan maken nog)
Alles wat je hier zegt is allemaal gewoon mogelijk, maar ze kiezen ervoor om dat niet te doen :+ Imo met best oke redenen, structurele uitgaven met structurele inkomsten bekostigen is vrij redelijk

Wel zou je natuurlijk een keer kunnen zeggen dat je je reserves aan gaat spreken om je salarissen wat op te hogen, is een keuze
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 17:35:02 #241
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170777824
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Alles wat je hier zegt is allemaal gewoon mogelijk, maar ze kiezen ervoor om dat niet te doen :+ Imo met best oke redenen, structurele uitgaven met structurele inkomsten bekostigen is vrij redelijk

Wel zou je natuurlijk een keer kunnen zeggen dat je je reserves aan gaat spreken om je salarissen wat op te hogen, is een keuze
Vroeger kozen ze er wel voor om CL te begroten en toen speelde we dat jarenlang niet en kwamen we in de problemen.

Maar volgens mij kan je dat geld beter steken in tekengeld en bonussen dan.
Oh.
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 17:35:47 #242
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170777843
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vroeger kozen ze er wel voor om CL te begroten en toen speelde we dat jarenlang niet en kwamen we in de problemen.

Maar volgens mij kan je dat geld beter steken in tekengeld en bonussen dan.
Dat is dan ook waar ze voor kiezen :+

Het is alleen niet onmogelijk om het anders te doen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170777861
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 mei 2017 @ 17:36:47 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170777871
Van der Sar heeft alleen gezegd dat Ajax evt naar een begroting van 100 miljoen kan als ze Johan Cruijff Arena gaan kopen
  maandag 8 mei 2017 @ 17:38:44 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170777900
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:35 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is dan ook waar ze voor kiezen :+

Het is alleen niet onmogelijk om het anders te doen
Ik ben ook wel benieuwd naar wat mensen als Ziyech en Schöne nu verdienen.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 17:40:26 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170777925
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Sar heeft alleen gezegd dat Ajax evt naar een begroting van 100 miljoen kan als ze Johan Cruijff Arena gaan kopen
Er zullen vast ook nog wel andere creatieve manieren zijn om de begroting op te schroeven. Al is het maar met merchandise of nu bijvoorbeeld de vruchten plukken in China oid na die prestaties in Europa.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 17:48:07 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170778113
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zullen vast ook nog wel andere creatieve manieren zijn om de begroting op te schroeven. Al is het maar met merchandise of nu bijvoorbeeld de vruchten plukken in China oid na die prestaties in Europa.
Punt is dat dat variabele inkomsten zijn, en ze begroten juist op constante inkomsten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 8 mei 2017 @ 17:50:27 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778175
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Punt is dat dat variabele inkomsten zijn, en ze begroten juist op constante inkomsten.
Ja maar misschien kan je er iets structureels uithalen door het vast te leggen in contracten oid. Niet dat ik denk dat Ajax heel erg veel kan groeien in begroting, alhoewel we nu op 85 miljoen zitten terwijl dat een paar jaar terug nog 65 was.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 17:55:52 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170778308
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar misschien kan je er iets structureels uithalen door het vast te leggen in contracten oid. Niet dat ik denk dat Ajax heel erg veel kan groeien in begroting, alhoewel we nu op 85 miljoen zitten terwijl dat een paar jaar terug nog 65 was.
Ajax heeft nu een contract met Oostenrijks gebied waar ze dan elke zomer moeten trainen.
pi_170778317
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar misschien kan je er iets structureels uithalen door het vast te leggen in contracten oid. Niet dat ik denk dat Ajax heel erg veel kan groeien in begroting, alhoewel we nu op 85 miljoen zitten terwijl dat een paar jaar terug nog 65 was.
Het grootste kapitaal staat op het veld.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 mei 2017 @ 17:56:58 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778329
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het grootste kapitaal staat op het veld.
Wat is je punt precies?
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 17:58:11 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778356
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ajax heeft nu een contract met Oostenrijks gebied waar ze dan elke zomer moeten trainen.
Met dat huis wat in de fik stond met Overmars erbij _O_
Oh.
pi_170778360
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is je punt precies?
Dat was voorheen wel anders, toen kostte de spelers vooral geld.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 18:00:44 #254
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170778394
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat was voorheen wel anders, toen kostte de spelers vooral geld.
Ja, op incidentele inkomsten als transferresultaten wordt in principe dus niet begroot. Dat is het hele punt nou juist
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 8 mei 2017 @ 18:03:03 #255
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170778435
Bovendien, waarom zou je altijd maar een hogere begroting willen? Op dit moment schrijf je vette zwarte cijfers. Heb je een goed elftal en zie je waar je tot in staat bent.

Laat die grote geld wedloop maar lekker aan ons voorbijgaan. Gewoon zorgen dat je op het veld competitief blijft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_170778460
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ja, op incidentele inkomsten als transferresultaten wordt in principe dus niet begroot. Dat is het hele punt nou juist
Kortom: Het gaat de goede kant op :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 mei 2017 @ 18:04:38 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778464
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Bovendien, waarom zou je altijd maar een hogere begroting willen? Op dit moment schrijf je vette zwarte cijfers. Heb je een goed elftal en zie je waar je tot in staat bent.

Laat die grote geld wedloop maar lekker aan ons voorbijgaan. Gewoon zorgen dat je op het veld competitief blijft.
Omdat je dan een hoger budget hebt om meer te investeren in je jeugdopleiding en je hogere salarissen aan kan bieden waardoor spelers misschien een seizoen langer blijven.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:05:17 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778478
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kortom: Het gaat de goede kant op :)
Qua financiën hoeft Ajax niet te klagen nee, ook al weer lekker wat geld ontvangen uit de EL
Oh.
pi_170778575
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Qua financiën hoeft Ajax niet te klagen nee, ook al weer lekker wat geld ontvangen uit de EL
Het zal mij niet verbazen als Ajax de komende seizoenen verder van PSV en Feyenoord komt te staan.

Beetje de Bayern Munchen of Juventus uithangen in de eredivisie :7

Ik teken er voor
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 mei 2017 @ 18:12:34 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778661
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het zal mij niet verbazen als Ajax de komende seizoenen verder van PSV en Feyenoord komt te staan.

Beetje de Bayern Munchen of Juventus uithangen in de eredivisie :7

Ik teken er voor
Muah dat kan je competitie ook wel devalueren opzich :+ En heeft ook alleen zin als je Europees goed blijft presteren, een nieuwe versie van de Schotse competitie is ook niks.
Oh.
pi_170778680
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Bovendien, waarom zou je altijd maar een hogere begroting willen? Op dit moment schrijf je vette zwarte cijfers. Heb je een goed elftal en zie je waar je tot in staat bent.

Laat die grote geld wedloop maar lekker aan ons voorbijgaan. Gewoon zorgen dat je op het veld competitief blijft.
Verwacht eigenlijk dat we dit jaar geen zwarte cijfers schrijven met al die aankopen.
pi_170778698
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah dat kan je competitie ook wel devalueren opzich :+ En heeft ook alleen zin als je Europees goed blijft presteren, een nieuwe versie van de Schotse competitie is ook niks.
Alsof de eredivisie nog niet genoeg is uitgehold :')

Liever op Europees niveau meedraaien dan op landelijk niveau.

De rest van de clubs moeten maar proberen aan te haken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 mei 2017 @ 18:14:22 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170778702
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Verwacht eigenlijk dat we dit jaar geen zwarte cijfers schrijven met al die aankopen.
Tuurlijk wel. We hebben voor meer verkocht.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:15:09 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778723
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Alsof de eredivisie nog niet is uitgehold :')

Liever op Europees niveau meedraaien dan op landelijk niveau.
Maar het is in elk geval nog vaak spannend, als dat ook al wegvalt :P Natuurlijk wil ik ook het liefst dat Ajax elk jaar kampioen wordt, maar denk dat het beter is voor ons dat we zoveel mogelijk weerstand hier krijgen.
Oh.
pi_170778760
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. We hebben voor meer verkocht.
Was Milik even vergeten :'). Maar zelfs zonder Milik staan we nog 13 miljoen in de plus :o
pi_170778799
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar het is in elk geval nog vaak spannend, als dat ook al wegvalt :P Natuurlijk wil ik ook het liefst dat Ajax elk jaar kampioen wordt, maar denk dat het beter is voor ons dat we zoveel mogelijk weerstand hier krijgen.
Zelf slecht blijven zodat je beter wordt omdat je relatief gezien meer tegenstand hebt in de competitie. Brilliant tactics.
pi_170778820
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zelf slecht blijven zodat je beter wordt omdat je relatief gezien meer tegenstand hebt in de competitie. Brilliant tactics.
Inderdaad, het is aan Ajax om de lat hoger te leggen, niet aan PSV of Feyenoord.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 mei 2017 @ 18:20:49 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170778856
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat je dan een hoger budget hebt om meer te investeren in je jeugdopleiding en je hogere salarissen aan kan bieden waardoor spelers misschien een seizoen langer blijven.
Je blijft een opleidingsclub. Europees succes is incidenteel. Laten we dat koesteren. Zaken als je begroting verhogen naar bijvoorbeeld 100 miljoen valt het beste te omschrijven als chasing shadows.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 8 mei 2017 @ 18:22:32 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778901
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zelf slecht blijven zodat je beter wordt omdat je relatief gezien meer tegenstand hebt in de competitie. Brilliant tactics.
Ja oké als je het zo uitlegt klinkt het wel stom. Maar ik bedoelde meer dat mensen nu de Serie A en Bundesliga ook saaier vinden omdat de kampioen al vast staat. _O-
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:23:30 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170778928
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je blijft een opleidingsclub. Europees succes is incidenteel. Laten we dat koesteren. Zaken als je begroting verhogen naar bijvoorbeeld 100 miljoen valt het beste te omschrijven als chasing shadows.
Je moet altijd progressie proberen te boeken waar het kan natuurlijk, en hopen dat dit Europese succes niet incidenteel is (of althans dat we in elk geval op het niveau van Porto/Benfica komen de laatste jaren. Dus af en toe een EL finale of een paar rondes overleven in de CL)
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:29:09 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170779080
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je moet altijd progressie proberen te boeken waar het kan natuurlijk, en hopen dat dit Europese succes niet incidenteel is (of althans dat we in elk geval op het niveau van Porto/Benfica komen de laatste jaren. Dus af en toe een EL finale of een paar rondes overleven in de CL)
Ajax boekt ook progressie natuurlijk. Maar dingen forceren is nutteloos. Straks als de begroting rond de 100 miljoen zit, tikt de FA even 200 miljoen af aan een club die zich handhaaft.

Dan kun je 5 keer per jaar naar China gaan. Of lekker op de toekomst een rondootje doen :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 8 mei 2017 @ 18:34:11 #272
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170779221
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je moet altijd progressie proberen te boeken waar het kan natuurlijk, en hopen dat dit Europese succes niet incidenteel is (of althans dat we in elk geval op het niveau van Porto/Benfica komen de laatste jaren. Dus af en toe een EL finale of een paar rondes overleven in de CL)
Porto en Benfica hebben in principe heel Zuid Amerika . Zoiets moet Ajax dan ook ergens creëren
RED ONS HENNIEGOD
pi_170779356
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het zal mij niet verbazen als Ajax de komende seizoenen verder van PSV en Feyenoord komt te staan.

Beetje de Bayern Munchen of Juventus uithangen in de eredivisie :7

Ik teken er voor
domme bullshit

owja ik hoor dat jullie de parkeerplaats alweer klaar aan het maken zijn voor die huldiging...

zou toch wat zijn als die voor de 2e keer op rij op de laatste speeldag leeg zou blijven he..

ik teken ervoor ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ _O- _O- _O- :W :W :W :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170779395
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

domme bullshit

owja ik hoor dat jullie de parkeerplaats alweer klaar aan het maken zijn voor die huldiging...

zou toch wat zijn als die voor de 2e keer op rij op de laatste speeldag leeg zou blijven he..

ik teken ervoor ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ _O- _O- _O- :W :W :W :W
Jij zou hier toch niet meer komen :?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 mei 2017 @ 18:42:19 #275
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170779479
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

domme bullshit

owja ik hoor dat jullie de parkeerplaats alweer klaar aan het maken zijn voor die huldiging...

zou toch wat zijn als die voor de 2e keer op rij op de laatste speeldag leeg zou blijven he..

ik teken ervoor ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ _O- _O- _O- :W :W :W :W
Als we kampioen worden is een huldiging wat mij betreft niet nodig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 8 mei 2017 @ 18:43:46 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170779512
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Porto en Benfica hebben in principe heel Zuid Amerika . Zoiets moet Ajax dan ook ergens creëren
Wij hebben weer meer eigen geld denk ik.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:45:58 #277
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170779571
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wij hebben weer meer eigen geld denk ik.
Dat is meer vergankelijk dan wat die Portugezen hebben .
RED ONS HENNIEGOD
pi_170779584
Ik eis Jan Smit in de op als hafc wint.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:46:51 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170779591
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat is meer vergankelijk dan wat die Portugezen hebben .
Ligt eraan wat je ermee doet.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:48:47 #280
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170779632
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je ermee doet.
Dat schijnt nogal een probleem te zijn bij deze beursgenoteerde club
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 8 mei 2017 @ 18:49:26 #281
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170779644
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:46 schreef hafcfan het volgende:
Ik eis Jan Smit in de op als hafc wint.
Doe maar Nico Jan Hoogma
RED ONS HENNIEGOD
pi_170779663
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:46 schreef hafcfan het volgende:
Ik eis Jan Smit in de op als hafc wint.
wat denk je? Zie je Heracles daar een punt halen?
pi_170779670
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Doe maar Nico Jan Hoogma
Is goed. Doe dan ff vader en zoon gifje.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:50:48 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170779674
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat schijnt nogal een probleem te zijn bij deze beursgenoteerde club
Laatste jaren gaat het qua financiën wel goed.
Oh.
pi_170779696
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

wat denk je? Zie je Heracles daar een punt halen?
Nee joh. Die gaan gewoon mee voetballen en dan loopt Feyenoord er weel een keer door. Als Groningen snel achter komt hoeven we al helemaal niet meer.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:52:03 #286
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170779700
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Laatste jaren gaat het qua financiën wel goed.
Ja maar het geld is van iedereen en iedereen heeft er wat over te zeggen. Nu maar hopen dat Netto zich niet als pop laat gebruiken in de zomer
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 8 mei 2017 @ 18:54:06 #287
436302 Brammess
Fina jou3
pi_170779740
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:46 schreef hafcfan het volgende:
Ik eis Jan Smit in de op als hafc wint.
Ik betaal de hele dag door je bier bij de Europese supercup tussen Ajax en Juve
  maandag 8 mei 2017 @ 18:55:20 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170779767
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ja maar het geld is van iedereen en iedereen heeft er wat over te zeggen. Nu maar hopen dat Netto zich niet als pop laat gebruiken in de zomer
Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen op de transfermarkt dit jaar ja, of hij niet teveel wil gaan verkopen.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:59:54 #289
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170779889
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen op de transfermarkt dit jaar ja, of hij niet teveel wil gaan verkopen.
Ik zou niet weten wie er weggaat op Tete, Riedewald en Traoré na . Misschien dat Sanchez en Younes ook vertrekken
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 8 mei 2017 @ 19:00:14 #290
194695 franklop
Fran knock
pi_170779897
Sinkgraven mist ook Lyon
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 mei 2017 @ 19:00:31 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170779904
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wie er weggaat op Tete, Riedewald en Traoré na . Misschien dat Sanchez en Younes ook vertrekken
Klaassen sowieso
Oh.
  FOK!fotograaf maandag 8 mei 2017 @ 19:01:00 #292
364681 over_hedge
pi_170779919
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:00 schreef franklop het volgende:
Sinkgraven mist ook Lyon
wat vervelend
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:01:51 #293
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170779940
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klaassen sowieso
Dat is niet zo erg
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 8 mei 2017 @ 19:02:08 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170779947
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat is niet zo erg
Je bent nog steeds geen fan?
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:02:28 #295
194695 franklop
Fran knock
pi_170779960
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]

wat vervelend
nogal
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 mei 2017 @ 19:03:28 #296
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170779981
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je bent nog steeds geen fan?
Niet echt nee . Vooral niet van zijn handelingssnelheid
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 8 mei 2017 @ 19:03:32 #297
436302 Brammess
Fina jou3
pi_170779985
Ik ben er nog steeds niet over uit of we Klaassen echt gaan missen of niet
pi_170780003
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:03 schreef Brammess het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit of we Klaassen echt gaan missen of niet
Jawel, maar wel te vervangen.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:04:50 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170780023
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Niet echt nee . Vooral niet van zijn handelingssnelheid
Ik vind hem de laatste maanden wel eindelijk een goed niveau halen.
Oh.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:05:54 #300
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170780047
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind hem de laatste maanden wel eindelijk een goed niveau halen.
Mwa daarover verschillen we van mening . Vind het een Siem de Jong-speler vinden . Redelijk tot goed in veel maar nergens in uitblinken
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 8 mei 2017 @ 19:06:07 #301
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170780053
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:03 schreef Brammess het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit of we Klaassen echt gaan missen of niet
Sowieso zal het een dipje worden qua constant niveau als v/d Beek het daarna gaat overnemen. Maar dan moet Ziyech het rendement en de constantheid van Klaassen maar overnemen.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')