abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 8 mei 2017 @ 11:24:36 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170769707


https://prey.bethesda.net/

quote:
Hostile aliens have overrun the Talos I space station and you must use mind-bending powers and unique weapons to decide the fate of humanity. Prey is now available on PlayStation®4, Xbox One, and PC.
Sci-Fi Thriller

Nothing is as it seems aboard Talos I. As Morgan Yu, set out to unravel the clues you've left behind for yourself, and discover the truth about your past. What role will you play in TranStar’s plans, and the mysterious threat ravaging the station?
Singular Setting

Orbiting the Moon, the Talos I space station symbolizes the height of private space enterprise. Explore a lavish craft designed to reflect corporate luxury of the 1960s, and navigate interconnected, non-linear pathways built to hide countless secrets.
Unimaginable Threat

The shadowy extraterrestrial presence infesting Talos I is a living ecology bent on annihilating its prey. It’s up to you, one of the last remaining survivors aboard the station, to end the deadly attack of these haunting predators.
Play Your Way

Gain alien abilities to develop a distinct combination of powers and upgrade your unique skills. Craft increasingly useful items with the blueprints, gadgets and tools on board the station to overcome dangerous obstacles in your way. Survive unprecedented threats with your wits and ability to improvise.
SPOILER: requirements
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.metacritic.com/game/pc/prey (score: 88, erg goed voor de nogal ziltige metacritic)

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 8 mei 2017 @ 11:26:50 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170769751
Gisteren impulsief gekocht via Steam, alle signalen lijken nog richting 'goede game!' te wijzen. ook de steam recensies zijn 'very positive' na 1500+ reacties.

Nog niet aangeraakt verder want de download duurde ff maar ga er vanavond zeker in duiken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games maandag 8 mei 2017 @ 16:03:13 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170775928
Goed topic. Vrijdag gekocht, inmiddels al tegen de 20 uur in zitten.

Even mezelf quoten uit crewtoppa (hele milde spoilers):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 8 mei 2017 @ 16:06:02 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170776001
O+. klinkt alsof ik een goede keuze gemaakt heb. Bioshock vond ik ook geweldig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 9 mei 2017 @ 00:07:05 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170789915
Spel is moeilijk, zelfs op normal.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 9 mei 2017 @ 09:01:40 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170792224
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 00:07 schreef jogy het volgende:
Spel is moeilijk, zelfs op normal.
Combineren is key! Net als in Bioshock :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:16:32 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170792503
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

Combineren is key! Net als in Bioshock :P
Ja, die goo gun in combinatie met een wrench werkt wel handig! Nu alleen nog even goed zoeken naar die upgrades.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 9 mei 2017 @ 09:20:02 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170792551
Leverage-skill is ook wel aan te raden als je bijv. moeite hebt met ammo management, lekker met objecten smijten. Doet al vanaf het eerste niveau 'redelijke' schade. Op niveau 3 kun je met frisdrankmachines en boekenkasten gooien. Telekenesis in BioShock was ook altijd één van m'n favoriete plasmids.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 9 mei 2017 @ 09:21:21 #9
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170792570
Gisteren een WTF-momentje trouwens. Mogelijk spoilerig voor early game:

SPOILER: na redden Dr. Igwe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:25:18 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170792623
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:21 schreef 2dope het volgende:
Gisteren een WTF-momentje trouwens. Mogelijk spoilerig voor early game:

SPOILER: na redden Dr. Igwe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb mezelf wel gespoilered maar het was het waard _O-. Maar leverage skill, check. Ik zag het eigenlijk als een beetje een nutteloos klinkende kracht maar als je het zo brengt is het wel handig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 9 mei 2017 @ 10:07:59 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170793413
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 09:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Oke, ik heb mezelf wel gespoilered maar het was het waard _O-. Maar leverage skill, check. Ik zag het eigenlijk als een beetje een nutteloos klinkende kracht maar als je het zo brengt is het wel handig.
Hoe ver/waar ben je?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 10:09:24 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170793433
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:07 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hoe ver/waar ben je?
Onderweg naar kantoor. Maar ik moet ook nog even aanleren niet alles aan te vliegen wat er rondloopt als ik maar één karig medikit heb en geen wapens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 9 mei 2017 @ 10:18:47 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170793583
Nee, wegrennen of schuilen zijn vaak ook prima tactieken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 14:01:31 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170797965
Hm, toch maar ff opnieuw beginnen dan. in het begin zat ik ook die goo gun of wat het ook is overal heen te spammen zonder te weten waar ik mee bezig was Beter nu dan halverwege het spel oid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 9 mei 2017 @ 18:35:42 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170804522
Ik wil wel kopen maar moet van mezelf eerst Dishonored nog doorspelen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games dinsdag 9 mei 2017 @ 22:02:23 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170813714
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:01 schreef jogy het volgende:
Hm, toch maar ff opnieuw beginnen dan. in het begin zat ik ook die goo gun of wat het ook is overal heen te spammen zonder te weten waar ik mee bezig was Beter nu dan halverwege het spel oid.
:D Dat is waar. Ik heb behoorlijk economisch gespeeld in het begin waardoor ik nu eigenlijk voortdurend overvol zit qua resources. Munitie hoef ik bijna alleen te brouwen voor m'n meest effectieve wapen, de rest pak ik op of zijn vaardigheden waar geen munitie voor vereist is (naja, psi).
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil wel kopen maar moet van mezelf eerst Dishonored nog doorspelen...


Dishonored 1 trouwens? Want dan moet wil je sowieso daarna ook Dishonored 2 spelen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 9 mei 2017 @ 22:04:19 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170813848
By the way, voor lurkende (pc-)twijfelaars: zoals ik al schreef op de FP is Prey echt een technisch wondertje qua systeemeisen. Game draait gruwelijk soepel op de meeste mid-range videokaarten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:25:40 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170818182
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:04 schreef 2dope het volgende:
By the way, voor lurkende (pc-)twijfelaars: zoals ik al schreef op de FP is Prey echt een technisch wondertje qua systeemeisen. Game draait gruwelijk soepel op de meeste mid-range videokaarten.
Dit kan ik bevestigen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:23:30 #19
321876 Cherna
Fuck the System
pi_170827609
Geweldige game. Een mix van half life en system shock. Een perfecte pc port.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 10 mei 2017 @ 16:31:22 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170830441
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

:D Dat is waar. Ik heb behoorlijk economisch gespeeld in het begin waardoor ik nu eigenlijk voortdurend overvol zit qua resources. Munitie hoef ik bijna alleen te brouwen voor m'n meest effectieve wapen, de rest pak ik op of zijn vaardigheden waar geen munitie voor vereist is (naja, psi).

[..]

[ afbeelding ]

Dishonored 1 trouwens? Want dan moet wil je sowieso daarna ook Dishonored 2 spelen.
Deel 1 ongeveer halverwege, deel 2 staat klaar maar heb nieuwe videokaart en monitor nodig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 11 mei 2017 @ 22:08:37 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170866554
Nog ff en ik ga volledig casual op easy hoor, doe je een random deur open staan er opeens vier van die vlammende phantoms voor mijn bakkes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games vrijdag 12 mei 2017 @ 11:55:07 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170878607
Alweer een paar dagen niet gespeeld, komend weekend maar ff uitspelen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:58:25 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170878675
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:55 schreef 2dope het volgende:
Alweer een paar dagen niet gespeeld, komend weekend maar ff uitspelen.
Na die huil-uitbarsting post van gisteren ging het opeens een stuk(!) soepeler. Mijn speelmethodiek heeft zich een beetje aangepast en begin wat creatiever (3D) te denken. Via het plafond sluipen, die Gloo gun gebruiken om een muur te kunnen beklimmen en dat soort zaken, leuk leuk O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 mei 2017 @ 16:55:09 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170962129
Ik word een beetje bipolair van dit spel. Elke keer denk ik het door te hebben, dan heeft het spel het blijkbaar ook door en fucked ie alles weer op door de vijanden sterker te maken. Ik weet nou niet of het 'adaptability' is van het spel of dat de main story gewoon goed is ontworpen, maar het probleem dat mensen laat in een spel een beetje het 'Godmode' idee krijgen zal hier niet zo snel voorkomen denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games maandag 15 mei 2017 @ 19:00:58 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170964679
Vrijdag uitgespeeld. Topgamepje hoor. Had ook een wicked endgame, ondanks dat ik 'm wel zag aankomen. Het einde heeft me wel nieuwsgierig gemaakt naar de alternatieve uitkomsten, dus waarschijnlijk over een paar maandjes ofzo ff een nieuwe playthrough op hard.
quote:
9s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:55 schreef jogy het volgende:
Ik word een beetje bipolair van dit spel. Elke keer denk ik het door te hebben, dan heeft het spel het blijkbaar ook door en fucked ie alles weer op door de vijanden sterker te maken. Ik weet nou niet of het 'adaptability' is van het spel of dat de main story gewoon goed is ontworpen, maar het probleem dat mensen laat in een spel een beetje het 'Godmode' idee krijgen zal hier niet zo snel voorkomen denk ik.
Herken ik wel. Hoe de level-scaling van vijanden precies werkt weet ik niet maar er is zeker een bepaalde mate van aanwezig. Heeft volgens mij (alleen) te maken met hoe ver je qua progressie bent in de main storyline, er wordt ook met regelmaat gehint naar de toename van intensiteit/kracht van Typhons aanwezig op Talos I naarmate je vordert. Daarom is het m.i. ook aan te raden om zoveel mogelijk side-quests af te vinken, niet in de laatste plaats voor de te vinden neuromods.

Dat je uiteindelijk echt overpowered wordt is idd minder waarschijnlijk dan bij andere games, maar ik had op den duur wel een zeer effectief 'regime'. Zijn er specifieke onderdelen waar je moeite mee hebt of gewoon combat in algemeen? Misschien kan ik her en der adviseren 8-)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 15 mei 2017 @ 19:25:06 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170965352
Ik heb gewoon last van gamingpanic als er opeens weer iets in mijn gezicht vliegt. _O-. Maar de sidequests oppikken is volgens mij het beste om ff te doen, blijft het spel zoals die is en kan ik spullen verzamelen en mezelf buffen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 mei 2017 @ 23:22:30 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170972328
Die mate van frustratie maakt dat Alien Isolation hier nog niet uitgespeeld is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 16 mei 2017 @ 02:04:02 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170974074
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Die mate van frustratie maakt dat Alien Isolation hier nog niet uitgespeeld is...
Het spel heeft gewoon een eerlijke en onvergeeflijke moeilijkheidsgraad. Elke vijand heeft weer heel andere zwaktes, best goed in elkaar gezet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 16 mei 2017 @ 09:00:40 #29
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170975109
Wat ik zelf in het begin veel had is dat ik niet effectief gebruikmaakte van de beschikbare middelen. Allemaal van die weirde granaten waarvan ik dacht laat maar, ik heb een waterpomptang en een pistooltje! Terwijl je met bijv. een recycler charge heel makkelijk 2-3 mimics en 2-3 phantoms tegelijk kunt "recyclen" als je ze op een kluitje weet te treffen - iets waar de typhon lure weer ideaal voor is.

Verder veel combineren. Een phantom head-on aanvallen met de silenced pistol is gewoon nooit handig. Kinetic blast bijv. doet veel schade en blaast vijanden omver, waarna je ze met een shotgun kunt afmaken of nog beter, gooi er een boekenkast of pepsi-automaat achteraan. Leverage III-objecten ("everything that's not bolted down") doen brute schade, vooral tegen gestunde/gevloerde enemies. Je moet alleen wel net iets in de buurt hebben staan. Ik gebruikte ook vaak nog die eerste powerup die de tijd iets vertraagt, heb je iets meer gelegenheid om te reageren. Terughoudend spelen werkt ook vaak prima, paar van die gastanks klaarleggen met een superthermal trap ernaast en phantoms hebben geen schijn van kans als je ze lokt met je nerf-kruisboog :P. Probleem is gewoon dat verrassingsaanvallen verneukeratief blijven tot het einde, daarom ook vaak quicksaven, sowieso vlak voor alle choke points. Vergeet ook niet dat als je de psychoscope eenmaal hebt, je alle vijanden kunt taggen zodat je hun locatie kunt blijven tracken.

Ik heb trouwens geen enkele neuromod uit die Mimic-tree gekozen. Heeft vooral betrekking op stealth maar stealth is nooit mijn M-O geweest in Prey. Wel vaak genoeg dat ik weer eens de Talos I Lobby moest doorkruizen en alle vijanden weer gerespawned waren. Er gewoon langsheen rennen volstond dan prima, als je sprint kun je alle aanvallen voor zijn. Dat maakte voor mij dat het hele stealthy aspect nogal overbodig werd (en zodoende dus meer neuromods uit andere skill-trees te kiezen had).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:48:22 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170975828
Ja, ik heb dus wel de mimic 1 gekozen maar dat zijn gelukkig maar 3 neurosims en ik heb het plan voor het maken van meer neurosims.

Van engineer heb ik in ieder geval aardig wat repair ingezet en wel stealth 1 zodat ik minder snel gezien wordt als ik aan het hurken ben. Verder heb ik hacken 2 en speel ik vooral met het verschuiven van de turrets en het repareren ervan, die dingen zijn beetje zwakkig maar wel geweldig met schade aanbrengen.

Probleem is wel dat die turrets mij steeds minder leuk gaan vinden, ze weten nu al niet meer wat ze met mij aan moeten dus moet ik voorzichtig zijn met het aanbrengen van nog meer Typhon shizzle voor ze mij aan gaan zien als de vijand :@.

En gewoon hard rennen werkt inderdaad erg goed dus stealth is overrated.

Ik ben nu sidemissions aan het doen en dat gaat wel lekker :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 16 mei 2017 @ 09:59:25 #31
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170976015
Die turrets gebruikte ik ook superveel in het begin, heb ook de Kinetic Blast III-upgrade vrij lang uitgesteld om maar zo lang mogelijk vriendjes te blijven met de turrets :D Wel leuk bedacht dat ze op den duur 'argwanend' worden ("typhon material inconclusive, standing down")
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:43:22 #32
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_170997161
Prey is af en toe frustrerend lastig en soms opvallen makkelijk. Ik heb een flinke tijd om de basis in de ruimte gezweefd en alle afgesloten airlocks onderzocht op te gebruiken materiaal. Dat zweven in de ruimte is overigens erg leuk om te doen. Ook een aantal lijken die uit het ruimte station zijn geslingerd hebben nog waardevolle spullen bij zich zo als medkits enzo.

Verder veel gebruik maken van sluiproutes en soms vijanden weglokken door een stoel ofzo ergens heen te slingeren. Prey is best een toppertje hoor.
PSN: SneakyDutchDude
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:47:39 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170997220
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:59 schreef 2dope het volgende:
Die turrets gebruikte ik ook superveel in het begin, heb ook de Kinetic Blast III-upgrade vrij lang uitgesteld om maar zo lang mogelijk vriendjes te blijven met de turrets :D Wel leuk bedacht dat ze op den duur 'argwanend' worden ("typhon material inconclusive, standing down")
Gisteren werd ik na een Typhon upgrade opeens wel aangevallen door, door mezelf tactisch neer gezette turrets voor de upgrade. Na de herstart heb ik mijn neuromods maar ergens anders ingezet zodat die turrets nog steeds mijn vriendjes zijn, ik kan toch niet zomaar mijn tactiek gaan veranderen :@.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:43 schreef Radjan het volgende:
Prey is af en toe frustrerend lastig en soms opvallen makkelijk. Ik heb een flinke tijd om de basis in de ruimte gezweefd en alle afgesloten airlocks onderzocht op te gebruiken materiaal. Dat zweven in de ruimte is overigens erg leuk om te doen. Ook een aantal lijken die uit het ruimte station zijn geslingerd hebben nog waardevolle spullen bij zich zo als medkits enzo.

Verder veel gebruik maken van sluiproutes en soms vijanden weglokken door een stoel ofzo ergens heen te slingeren. Prey is best een toppertje hoor.
Ja, dat door de ruimte zweven als 'short cut' voor al bezochte gebieden is fucking briljant en erg tof gedaan. Helemaal eens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games woensdag 17 mei 2017 @ 10:05:34 #34
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170997510
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Gisteren werd ik na een Typhon upgrade opeens wel aangevallen door, door mezelf tactisch neer gezette turrets voor de upgrade. Na de herstart heb ik mijn neuromods maar ergens anders ingezet zodat die turrets nog steeds mijn vriendjes zijn, ik kan toch niet zomaar mijn tactiek gaan veranderen :@.

Zou ik uiteindelijk wel aanraden. Die turrets doen wel redelijke schade en zorgen voor een leuke afleiding, maar uiteindelijk stellen ze, vooral wat verderop in de game, geen reet voor. Ter vergelijking, één kinetic blast III schakelde in één schot met gemak drie turrets uit.

Zweven in low grav is inderdaad heerlijk. De stilte, de six degrees of freedom, het uitzicht.. Het is tevens één van de beste 'immersive' ervaringen op mijn curved ultrawide monitor. Zeg maar van het niveau buikkriebels dat je krijgt als je van een glijbaan afgaat ( :@ ). Heb dat alleen eerder gehad met vliegtuigjes besturen in GTA V.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:06:37 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170998609
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zou ik uiteindelijk wel aanraden. Die turrets doen wel redelijke schade en zorgen voor een leuke afleiding, maar uiteindelijk stellen ze, vooral wat verderop in de game, geen reet voor. Ter vergelijking, één kinetic blast III schakelde in één schot met gemak drie turrets uit.
True, al kan ik best tussen de blasts door snel die zooi weer repareren en weer schuilen als het mietje dat ik ben. Ik heb nu ook de traits dat ik uit alles repair kits kan trekken, ook wapens die ik vind en al heb. En als je repair 3 heb kan je ze ook verstevigen. Dus ik zet het gewoon door :P.

quote:
Zweven in low grav is inderdaad heerlijk. De stilte, de six degrees of freedom, het uitzicht.. Het is tevens één van de beste 'immersive' ervaringen op mijn curved ultrawide monitor. Zeg maar van het niveau buikkriebels dat je krijgt als je van een glijbaan afgaat ( :@ ). Heb dat alleen eerder gehad met vliegtuigjes besturen in GTA V.
Ik ben benieuwd hoe het zal zijn met een VR helm :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games woensdag 17 mei 2017 @ 11:17:37 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170998834
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:06 schreef jogy het volgende:

[..]

True, al kan ik best tussen de blasts door snel die zooi weer repareren en weer schuilen als het mietje dat ik ben. Ik heb nu ook de traits dat ik uit alles repair kits kan trekken, ook wapens die ik vind en al heb. En als je repair 3 heb kan je ze ook verstevigen. Dus ik zet het gewoon door :P.

Ohja dat is waar, die fortify-functie heb ik nooit kunnen proberen. Worden de turrets dan ook wezenlijk anders of krijgen ze alleen meer health? Je kunt ze volgens mij later ook zelf brouwen in de fabricator, dat is wel ideaal. Toch lijkt het me wel lastig met alleen conventionele wapens. Je hele Psi-pool is dan ook een beetje overbodig toch?
quote:
Ik ben benieuwd hoe het zal zijn met een VR helm :9.
Ja lijkt me ook wel gruwelijk, maar curved UW is wel de next best thing :7 Of naja voor mij persoonlijk de best thing want fuck gamen met een helm op.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:27:31 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170999068
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ohja dat is waar, die fortify-functie heb ik nooit kunnen proberen. Worden de turrets dan ook wezenlijk anders of krijgen ze alleen meer health? Je kunt ze volgens mij later ook zelf brouwen in de fabricator, dat is wel ideaal. Toch lijkt het me wel lastig met alleen conventionele wapens. Je hele Psi-pool is dan ook een beetje overbodig toch?
Oh nee hoor, je hebt die telephatic blast of wat het ook is wat er voor zorgt dat die Typhon's hun special powers niet meer kunnen gebruiken en is een one shot fucker voor die ergerlijke mimic's, kost alleen wel 25 psi per keer. Maar het is een fijne panic button als zo pleuris beest weer richting je gezicht springt _O-. Repair 3 heb ik nog niet maar laat het je weten wanneer ik het weet. In ieder geval heeft het dan 2 keer zoveel hitpoints :9.

quote:
[..]

Ja lijkt me ook wel gruwelijk, maar curved UW is wel de next best thing :7 Of naja voor mij persoonlijk de best thing want fuck gamen met een helm op.
Je, wel eens eigenlijk. Ik heb 2 platte schermen en vind het nog steeds jammer dat games niet een beetje a'la photoshop dingen buiten het hoofdscherm kunnen plaatsen. Zodat ik een game scherm heb en een stats- scherm. Lijkt me tof. Fallout 4 ( :r ) had het wel een beetje met de pip-boy companion die je kon draaien op een tablet, dat was wel kek.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 17 mei 2017 @ 19:47:19 #38
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_171011186
quote:
"In de stijl van de immersive sims van Looking Glass"
Nogal een vergelijking. Maar 's in de gaten houden dan. Denk alleen dat mijn 5,5jr oude pc dit niet trekt. Kan me herinneren dat het origineel wel tof was, met de portals, e.d. Dit lijkt me heel wat anders.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 18 mei 2017 @ 10:59:56 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171023460
turret Fortify geprobeerd en het scheelt echt een stuk. Echter bij poltergeists etc heeft het weinig nut want die kan het apparaat gewoon omgooien en is het ook klaar _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_171153533
Pittig spelletje.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 6 juni 2017 @ 23:06:48 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171513780
SPOILER: reactor room zonder repair kits
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 7 juni 2017 @ 01:39:14 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171516101
Never mind, fixed it.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:11:35 #43
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171549232
Vond het een .... vage game.

Qua scifi horror haalt het het niet bij de Dead Space reeks. Qua gevangen zitten op een ruimte station, wandelen in de ruimte/anti-grav en dingen maken nav blueprints is deze game eigenlijk een slap aftreksel van.

Ik vond hem vrij moeilijk, voor een speelronde op normal. Zal zeker de moeite zijn om die Psi powers te checken, heb daar zelf niks mee gedaan, en kwam daarom op het einde bij het punt dat ik complete legers moest verslaan met 6 shotgun shells, 2 9mm's en 1 medkit ;(

Afval is in feite je grondstof voor kogels, en heb je net als ik de gewoonte om gebieden extreem grondig te checken, heb je vanzelf een probleem. Want: gebied eenmaal gecleared, geen afval meer te vinden, maar die fuckers komen doodleuk iedere keer weer terug.

Overdaad aan dingen te upgraden. Rond gespeeld denk dat ik nog geen 10% van alle upgrades heb.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:37:18 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171553086
Dus je slaat moedwillig een flink deel van de gameplay over om dan te gaan klagen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:27:44 #45
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171709675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Dus je slaat moedwillig een flink deel van de gameplay over om dan te gaan klagen?
Ik kan zo'n neuromod maar 1 keer gebruiken, en gebruik ik die voor upgrade A, kan ik B niet kopen, dus hoe bedoel je dat ik 'moedwillig' een deel oversla?

Slaat niet iedereen dan 'moedwillig' een flink deel over?

Daarbij ben ik niet de enige in deze topic die het een moeilijke game vind.
&lt;signature here&gt;.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')