abonnement Unibet Coolblue
pi_170765247
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:23 schreef Abed het volgende:
Eigenlijk vreemd dat je met hulp van Vitesse, Ado en Utrecht niet allang kampioen bent. Volgende week dan maar.
Matige troll 2/10.
pi_170765253
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:17 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Nja dan is dat jouw mening :)

En als ze rustig aan deden en wij werden kampioen hoorde je mij ook niet klagen hoor.. maar vind het niet meer dan logisch dat ze gewoon wilde winnen.
Zal best, maar dat spelverziekende bewust niet sproeien alleen al is reden om woudenstein plat te branden :r

Zou er ook best in kunnen komen als ze komend seizoen geen spelers meer aan Excelsior willen verhuren.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 8 mei 2017 @ 00:25:12 #53
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170765263
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zal best, maar dat spelverziekende bewust niet sproeien alleen al is reden om woudenstein plat te branden :r

Zou er ook best in kunnen komen als ze komend seizoen geen spelers meer aan Excelsior willen verhuren.
Dat niet sproeien vind ik ook wel beetje gaar ja :')
pi_170765270
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Overigens is hulp krijgen wel ff wat anders dan gewoon beetje chill aan doen hè .
Ze hoeven geen ballen in eigen doel te slaan, gewoon op 80% spelen had volstaan.
Maar waarom zouden ze chill moeten doen? In mijn ogen speel je een wedstrijd altijd om te winnen.. Als je chill wilt doen, ga dan lekker met je matties ergens op een veldje een balletje trappen.. ze worden betaald om te presteren, niet om te chillen toch.
.
pi_170765292
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:23 schreef vinnus het volgende:

[..]

Ik wil ook kampioen worden.. maar een "gegund" kampioenschap is geen donder waard.. toch?
Boeit echt niemand ene reet.
Ajax kreeg in het verleden ook vaak zat hulp van clubs uit de regio, was ooit een kampioensschap wedstrijd tegen Volendam die ze met 4 goals verschil moesten winnen. Natuurlijk werd dat 6-1.
Met Haarlem toen ze nog bestonden idem dito.
Excelsior is veilig, waarom zou je die joden aan een kampioenschap willen helpen in plaats van je eigen grote broer?
blablablabla
pi_170765297
Als de spelers van Feyenoord niet als een stelletje dronken gehandicapten spelen dan win je van Excelsior. Maarja...
pi_170765313
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 mei 2017 @ 00:29:01 #58
356891 Abed
hooggeleid
pi_170765318
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Boeit echt niemand ene reet.
Ajax kreeg in het verleden ook vaak zat hulp van clubs uit de regio, was ooit een kampioensschap wedstrijd tegen Volendam die ze met 4 goals verschil moesten winnen. Natuurlijk werd dat 6-1.
Met Haarlem toen ze nog bestonden idem dito.
Excelsior is veilig, waarom zou je die joden aan een kampioenschap willen helpen in plaats van je eigen grote broer?
Een AZ, Utrecht, ADO of AZ kletst er altijd dubbel zo hard op tegen een Ajax dan bijvoorbeeld tegen een Feyenoord. De haat zit diep.
Dat mag natuurlijk allemaal binnen de regels en wetten maar ik bedoel, hoeveel hulp wil je dan nog erbij hebben.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170765338
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:29 schreef Abed het volgende:

[..]

Een AZ, Utrecht, ADO of AZ kletst er altijd dubbel zo hard op tegen een Ajax dan bijvoorbeeld tegen een Feyenoord. De haat zit diep.
Dat mag natuurlijk allemaal binnen de regels en wetten maar ik bedoel, hoeveel hulp wil je dan nog erbij hebben.
Hahahahahha. Het zit diep he?
pi_170765340
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:26 schreef Elan het volgende:
Boeit echt niemand ene reet.
Ajax kreeg in het verleden ook vaak zat hulp van clubs uit de regio, was ooit een kampioensschap wedstrijd tegen Volendam die ze met 4 goals verschil moesten winnen. Natuurlijk werd dat 6-1.
geloof je het zelf?

Dit is huilie gedrag. feyenoord moet gewoon op eigen kracht winnen wil het kampioen worden. Niet genoeg punten= geen kampioen. Simpel
pi_170765342
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Boeit echt niemand ene reet.
Ajax kreeg in het verleden ook vaak zat hulp van clubs uit de regio, was ooit een kampioensschap wedstrijd tegen Volendam die ze met 4 goals verschil moesten winnen. Natuurlijk werd dat 6-1.
Met Haarlem toen ze nog bestonden idem dito.
Excelsior is veilig, waarom zou je die joden aan een kampioenschap willen helpen in plaats van je eigen grote broer?
Ajax kreeg dit, Ajax kreeg dat..

Ik denk niet dat Excelsior vanmiddag op het veld is gestapt met de gedachte dat ze Ajax kampioen zouden maken. Maar met de gedachte dat ze thuis spelen, en dus vol voor de winst moeten gaan. Dat zijn ze verplicht aan hun supporters.

Deze verliespot kan je volledig op het conto van Feyenoord schrijven..

Nja, volgende week de koppen omhoog, en keihard vlammen in de kuip!
.
pi_170765349
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:25 schreef vinnus het volgende:

[..]

Maar waarom zouden ze chill moeten doen? In mijn ogen speel je een wedstrijd altijd om te winnen.. Als je chill wilt doen, ga dan lekker met je matties ergens op een veldje een balletje trappen.. ze worden betaald om te presteren, niet om te chillen toch.
Omdat Rotterdam. Omdat stadion vol zat met Feyenoorders. Omdat je tot voor kort satellietclub was. Omdat je Ajax geen kampioen wil zien worden. Gedeelde sponsors.

Omdat je fucking met de stichting van de clubarts van Feyenoord op je shirt speelt :'). En ongetwijfeld nog 100 redenen.
blablablabla
pi_170765363
Een gegund kampioenschap zou mij ook geen reet kunnen schelen. Al zegt dat misschien iets over de obsessie voor een kampioenschap.

Voor zover je überhaupt over een gegund kampioenschap zou kunnen spreken als 1 of 2 clubs die nergens meer voor spelen het tegen jou laten lopen / op 80% spelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 8 mei 2017 @ 00:32:28 #64
356891 Abed
hooggeleid
pi_170765364
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hahahahahha. Het zit diep he?
Vreemde reactie, er wordt aardig gepiept hier.
Ik heb verder een topdag gehad.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170765395
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat Rotterdam. Omdat stadion vol zat met Feyenoorders. Omdat je tot voor kort satellietclub was. Omdat je Ajax geen kampioen wil zien worden. Gedeelde sponsors.

Omdat je fucking met de stichting van de clubarts van Feyenoord op je shirt speelt :'). En ongetwijfeld nog 100 redenen.
Ik denk daar anders over.

Ik snap de gedachte ook wel, en ik had het geweldig gevonden als ze vandaag het kampioenschap hadden gepakt. Maar dan wel tegen een strijdend Excelsior.
.
  maandag 8 mei 2017 @ 00:35:36 #66
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170765411
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:34 schreef vinnus het volgende:

[..]

Ik denk daar anders over.

Ik snap de gedachte ook wel, en ik had het geweldig gevonden als ze vandaag het kampioenschap hadden gepakt. Maar dan wel tegen een strijdend Excelsior.
Sluit ik me bij aan ja.
pi_170765419
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:30 schreef vinnus het volgende:

[..]

Ajax kreeg dit, Ajax kreeg dat..

Ik denk niet dat Excelsior vanmiddag op het veld is gestapt met de gedachte dat ze Ajax kampioen zouden maken. Maar met de gedachte dat ze thuis spelen, en dus vol voor de winst moeten gaan. Dat zijn ze verplicht aan hun supporters.

Deze verliespot kan je volledig op het conto van Feyenoord schrijven..

Nja, volgende week de koppen omhoog, en keihard vlammen in de kuip!
Gast het is geen Sparta hè. Daar mag je zulke acties verwachten. Die hebben een tyfushekel aan ons.
Vroeger ging ik wel eens naar Excelsior toe, volgens mij is een groot deel zo niet het grootste gedeelte van hun fans ook voor Feyenoord. Zeker toen de samenwerking nog nauw was. Ging gewoon met m'n Feyenoord-shirt biertje doen in Kralingen ben die wedstrijd kijken.

Je hoeft het ook niet compleet weg te geven, maar er genadeloos​ hard opgaan voelt een beetje als verraad van een familielid.
blablablabla
pi_170765450
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Een gegund kampioenschap zou mij ook geen reet kunnen schelen. Al zegt dat misschien iets over de obsessie voor een kampioenschap.

Voor zover je überhaupt over een gegund kampioenschap zou kunnen spreken als 1 of 2 clubs die nergens meer voor spelen het tegen jou laten lopen / op 80% spelen.
Ja, gegund kampioenschap is misschien een beetje overdreven van mij.

Maar ik kan Excelsior niks verwijten. Die waren met een verliespartij tegen Fey gewoon weg gekomen, maar ze kiezen ervoor om er keihard voor te gaan, ergens siert ze dat. (In mijn ogen).
.
pi_170765470
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:34 schreef vinnus het volgende:

[..]

Ik denk daar anders over.

Ik snap de gedachte ook wel, en ik had het geweldig gevonden als ze vandaag het kampioenschap hadden gepakt. Maar dan wel tegen een strijdend Excelsior.
Jongen als het misgaat tegen Heracles hè :X. Jij hebt geen flauw besef van de ENORME belangen :')
blablablabla
pi_170765475
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet compleet weg te geven, maar er genadeloos​ hard opgaan voelt een beetje als verraad van een familielid.
Gewoon willen winnen, dat wil elke club, heeft niets met verraad te maken.
  maandag 8 mei 2017 @ 00:40:29 #71
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_170765482
Ach, laten we gewoon even eerlijk de dingen op een rijtje zetten. Feyenoord gaat gewoon de verdiende kampioen worden, dat zie ik echt niet meer mis gaan. Al gaat er nog wel even wat meer gezweet worden dan gehoopt. Heb een hoop beelden met vreselijke frustratie voorbij zien komen. Het leven voor een Feyenoorder kan erg zwaar zijn. Maar goed, thuis tegen Heracles. De druk zal er natuurlijk zijn, maar thuis win je dat gewoon. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je snel 2 goals uit loopt...

Laten we ook realistisch blijven, want Feyenoord was hoogst waarschijnlijk geen kampioen geworden als Ajax zover was gekomen in Europa. Wellicht een finale, dat is erg bijzonder maar ook ontzettend zwaar. Ajax heeft best een brede selectie met veel gelijkwaardige spelers, maar het is geen Spaanse of Engelse top club natuurlijk. Op dit moment heeft Ajax echt wel de beste selectie van Nederland en spelen ze het beste voetbal, maar Feyenoord heeft gewoon een hoop potjes op de valreep binnen gesleept of er een gelijkspel uit gehaald. En dat is ook zeker een kracht. Heel erg knap. En natuurlijk moet het dan natuurlijk ook wel even erg meezitten.

Feyenoord heeft op dit moment een te matige ploeg voor in de Champions League. Dat kan eigenlijk niet. Toch zouden ze in thuis wedstrijden het best wat clubs lastig kunnen maken. Maar eigenlijk heb je overal nog wat versterkingen nodig, om echt mee te kunnen strijden voor een 3e plaats of een eventuele 2e plek. Laten we in ieder geval hopen dat we 2 Nederlandse clubs in de Champions League kan krijgen, want mits Ajax dit team een klein beetje bij elkaar kan houden, hebben die natuurlijk wel een wat betere ploeg voor Europese wedstrijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door GwaiLow op 08-05-2017 00:54:22 ]
pi_170765491
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Gast het is geen Sparta hè. Daar mag je zulke acties verwachten. Die hebben een tyfushekel aan ons.
Vroeger ging ik wel eens naar Excelsior toe, volgens mij is een groot deel zo niet het grootste gedeelte van hun fans ook voor Feyenoord. Zeker toen de samenwerking nog nauw was. Ging gewoon met m'n Feyenoord-shirt biertje doen in Kralingen ben die wedstrijd kijken.

Je hoeft het ook niet compleet weg te geven, maar er genadeloos​ hard opgaan voelt een beetje als verraad van een familielid.
Ik snap je punt ook wel.. maar eerlijk is eerlijk, al knalt Excelsior erop, dan verwacht ik van de koploper wel dat ze dit kunnen handelen, en de wedstrijd omdraaien in hun eigen voordeel.. niks van dat vanmiddag, wat ik gezien heb was een team dat niet durfde te spelen vanuit hun kracht, en dus tegen een (terecht) verlies aanlopen.
.
  maandag 8 mei 2017 @ 00:41:59 #73
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_170765507
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:29 schreef Abed het volgende:

[..]

Een AZ, Utrecht, ADO of AZ kletst er altijd dubbel zo hard op tegen een Ajax dan bijvoorbeeld tegen een Feyenoord. De haat zit diep.
Dat mag natuurlijk allemaal binnen de regels en wetten maar ik bedoel, hoeveel hulp wil je dan nog erbij hebben.
Wat je zegt klopt zeker wel, en dat geven de jongens uit Utrecht etc ook wel toe. Maar ook met al die nadelen moet een team als Ajax gewoon kampioen worden.
pi_170765510
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Jongen als het misgaat tegen Heracles hè :X. Jij hebt geen flauw besef van de ENORME belangen :')
Ik ben nu 29 jaar, geboren en getogen in Rotterdam. Al heel mijn leven supporter van Feyenoord. Praat niet over belangen alsjeblieft..
.
pi_170765553
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:42 schreef vinnus het volgende:

[..]

Ik ben nu 29 jaar, geboren en getogen in Rotterdam. Al heel mijn leven supporter van Feyenoord. Praat niet over belangen alsjeblieft..
Prima.
Dan weet je ook dat dit niet mis moet gaan.
En dat juist Excelsior van alle clubs belangeloos dwars moet gaan liggen.... Van mij mogen ze volgend jaar degraderen :)
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')