abonnement Unibet Coolblue
pi_170868133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:19 schreef 010P het volgende:

[..]

Valt gelukkig best mee, het is even wat beter zoeken maar ik heb veel toffe schoenen in maat 35 omdat 36 vaak net te groot is.
Misschien dat het dan nu anders is dan zo'n 17 jaar geleden? Die oud-klasgenote van me droeg de te grote schoenen ook niet alleen omdat ze geen leuke schoenen konden vinden in 35, ze schaamde zich ook voor haar schoenmaat. Ze was tegen de 1.70m en vond haar kleine voeten er raar uitzien.
pi_170872579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 22:35 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Misschien dat het dan nu anders is dan zo'n 17 jaar geleden? Die oud-klasgenote van me droeg de te grote schoenen ook niet alleen omdat ze geen leuke schoenen konden vinden in 35, ze schaamde zich ook voor haar schoenmaat. Ze was tegen de 1.70m en vond haar kleine voeten er raar uitzien.
Dat zou wel kunnen ja, in de gangbare winkels is het vaak gewoon dames vanaf 36, alhoewel ik een tijdje terug toffe laarsjes vond in 35 bij van Haren.

Wel uniek zo'n lengte en dan toch mini voetjes :o
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_170874191
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 04:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

De schoenen zijn te groot dus waarom zou je je tenen eraf knippen, dan zijn de schoenen nóg groter, dombo.
Daar worden de schoenen niet groter van, sukkel!!!!
pi_170900629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:11 schreef 010P het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen ja, in de gangbare winkels is het vaak gewoon dames vanaf 36, alhoewel ik een tijdje terug toffe laarsjes vond in 35 bij van Haren.

Wel uniek zo'n lengte en dan toch mini voetjes :o
Maat 35 hier.

Van Haren heeft regelmatig een paar schoenen ook in maat 35 :Y de meeste winkels hebben het echter gewoon niet. Ze beginnen bij 36 en soms zelfs 37. Als het smalle laarsjes zijn in maat 36 kan het soms nog net, met van die badstof zooltjes en soms van die hielplakkers :Y maar daarboven :N

Heb een aantal jaar geleden m'n voeten zelfs overbelast omdat ik vrolijk hele dagen in de horeca werkte met te grote schoenen aan.

Maar gelukkig is er het internet *O*
En het buitenland :Y als ik een citytrip doe dan hou ik kofferruimte vrij voor schoenen, want daar hebben ze het wel vaak :Y

En sinds kort hebben ze bij H&M ook besloten dat maat 35 een prima maat is om mee te beginnen :o 172 paar om uit te kiezen ineens :o normaal is het een stuk of 10 en meer is er gewoon niet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_170939958
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:48 schreef essnhills het volgende:

[..]

En sinds kort hebben ze bij H&M ook besloten dat maat 35 een prima maat is om mee te beginnen :o 172 paar om uit te kiezen ineens :o normaal is het een stuk of 10 en meer is er gewoon niet
Ohh waarom zeg je dat nou, ik kocht juist nooit schoenen bij H&M omdat hun 36 zo groot valt.

Gevaarlijk... :P
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_170946305
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:41 schreef 010P het volgende:

[..]

Ohh waarom zeg je dat nou, ik kocht juist nooit schoenen bij H&M omdat hun 36 zo groot valt.

Gevaarlijk... :P
Hoe denk je dat het voor mij is.. :+ Ik had nooit veel keus, dus kon ook niet veel kopen. Nu moet ik me ineens inhouden :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')