abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 8 mei 2017 @ 17:01:49 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170777162
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:00 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Zoenen tijdens uitgaan stelt geen reet voor. Hij kent die chick amper, zij wilde gewoon een 'beetje gek doen'. Als je haar hierover gaat appen, en erger nog: vragen of ze hem leuk vindt, is ze meteen afgeknapt :') meer cringewaardig kan het niet worden.

Beste wat je kan doen is geduld hebben en de volgende keer verder gaan waar je was gebleven (maar natuurlijk niet al op het begin van de avond). Vrouwen geilen op zelfverzekerde mannen die het voortouw nemen, niet op mannen die helemaal gek worden als ze een keer gezoend worden op een dronken avond.
Heb je wel een punt. Maar dan nog vind ik het hele 'negeren dat het ooit gebeurd is' ook niet echt een teken van zelfverzekerdheid. Dat je niet meteen met bonbons en bloemen voor de deur moet gaan staan lijkt me wel duidelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 8 mei 2017 @ 17:02:21 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170777174
quote:
4s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:01 schreef Leonos het volgende:

[..]

haha, jij bent echt wel een hosselaar!
:*.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170777272
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je wel een punt. Maar dan nog vind ik het hele 'negeren dat het ooit gebeurd is' ook niet echt een teken van zelfverzekerdheid. Dat je niet meteen met bonbons en bloemen voor de deur moet gaan staan lijkt me wel duidelijk.
Gelukkig is 'vinden' iets anders dan feitelijk :) Gewoon niet over hebben, klaar. Laat haar jou maar weten wanneer ze weer een keer in de stad te vinden is. Dan weet je ook snel genoeg of ze je leuk genoeg vindt om je weer te zien.

Vervolgens ga je haar gekmaken en neem je dr mee naar huis _O_
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_170777693
Idd, gelijk vragen wat ze er mee bedoelt en of ze me leuk vindt etcetera lijkt mij ook niet echt t beste als zij er eigenlijk niks mee bedoelde. Dan sta je behoorlijk voor lul lijkt me. Beste advies wat ik uit ieders reacties haal is nu dus gewoon ff afwachten tot ik haar weer zie en dan zien we wel weer verder
pi_170777832
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:42 schreef Reinnen het volgende:
Oke heb gisteravond nog een tijdje geappt maar niet meer gehad over zaterdag. Maar het punt is, vind ze mij echt leuk of was het 'gewoon' een zoen. En hoe kom je daar achter
Waarschijnlijk vind ze je wel leuk. Als jullie elkaar al regelmatig tegenkomen zou ik haar niet ineens te veel gaan appen als je dat daarvoor niet deed. Gewoon weer een keer afspreken in die kroeg volgend weekend en dan kom je er wel achter of het gewoon een zoen was of dat ze je echt leuk vind. Als ze je echt leuk vind en jij vind haar ook leuk, dan moet je haar beffen gap.
pi_170824010
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:27 schreef Reinnen het volgende:
Idd, gelijk vragen wat ze er mee bedoelt en of ze me leuk vindt etcetera lijkt mij ook niet echt t beste als zij er eigenlijk niks mee bedoelde. Dan sta je behoorlijk voor lul lijkt me. Beste advies wat ik uit ieders reacties haal is nu dus gewoon ff afwachten tot ik haar weer zie en dan zien we wel weer verder
Ja, je staat echt enorm voor lul als je laat blijken dat je het leuk zou vinden iemand beter te leren kennen en dat niet wederzijds is.. :{ Vraag haar gewoon mee uit.
  woensdag 10 mei 2017 @ 11:38:10 #32
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170824319
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:31 schreef jogy het volgende:
Bel haar(!).
Het is 2017, weirdo.
Ik ga naar huis.
  woensdag 10 mei 2017 @ 11:50:51 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170824590
quote:
8s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:38 schreef nietzman het volgende:

[..]

Het is 2017, weirdo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 10 mei 2017 @ 11:56:42 #34
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170824713
Ik ga naar huis.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 mei 2017 @ 13:52:37 #35
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170826926
quote:
5s.gif Op zondag 7 mei 2017 23:09 schreef Reinnen het volgende:
Hallo,
Gisteren (zaterdagavond) ben ik uit gegaan bij de plaatselijke kroeg. Ik heb een tijdje met een meisje gedanst die ik al langer ken (niet goede vrienden maar we kennen elkaar wel en dr zijn al vaker avonden geweest dat we even een dansje deden, niks bijzonders). Maar in tegenstelling tot de andere avonden liep het uiteindelijk zo dat zij mij zoende. Ik zoende natuurlijk terug want ik vind het best een leuke meid (en had al aardig wat gedronken :p).
Mijn vraag is, wat moet ik nu doen? Zij begon met zoenen, maar moet ik haar nu appen of het er nog over hebben ofzo. Of verwacht ze er verder misschien niks meer van en was het een dronken actie?

P.S. ik ben 17 en zij is bijna 19
P.P.S ik ben nieuw op fok, heb een account aan gemaakt omdat ik niet weet wat ik moet doen
Waarom zou je het er met haar nog over moeten hebben?
Je had gezopen , jullie kenden elkaar al en zij heeft je gekust: niks aan de hand.
Wat verwacht jij eigenlijk van haar?
Niks mis met een partijtje lekker kussen maar zoek er niet te veel achter, vul niet in voor haar en verwacht vooral niks
Het was toch leuk? :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170862680
Het was leuk idd, maar m'n gevoel zegt dat het meer was dan "gewoon een zoen". Omdat ik haar wel een leuke meid vind wil ik haar beter leren kennen (en obviously ziet zij iig íets in mij)
pi_170864490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:11 schreef Reinnen het volgende:
Het was leuk idd, maar m'n gevoel zegt dat het meer was dan "gewoon een zoen". Omdat ik haar wel een leuke meid vind wil ik haar beter leren kennen (en obviously ziet zij iig íets in mij)
Dan geef je gewoon bij haar aan dat je haar leuk vind en of ze een keer op een date wil. Als je haar tenminste echt leuk vind.
Beter proberen dan later jezelf voor je kop slaan omdat je niet durfde.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')