abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170752989
Hey verleden week bezocht we deze locatie in het Ardennen.
Voor alle urbex-liefhebbers, veel kijkplezier. En laat gerust een commentje achter wat je ervan vindt?

We bezochten deze dag ook een supergroot verlaten Sanatorium in de buurt van deze locatie.

  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 18:46:38 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170753079
DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM!!!!!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170753192
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM DE CAMERATEAM!!!!!
Die hadden iets beters te doen blijkbaar
pi_170758766
Hogere productiewaardes dan de producties van BradgeTV, die is ook al meerdere malen vriendelijk verzocht om de toerist uit te gaan hangen op originele en opmerkelijke locaties maar die is niet in beweging te krijgen.


Echter is dit geen kerncentrale maar een kolencentrale.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_170759415
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 21:30 schreef chroestjov het volgende:
Hogere productiewaardes dan de producties van BradgeTV, die is ook al meerdere malen vriendelijk verzocht om de toerist uit te gaan hangen op originele en opmerkelijke locaties maar die is niet in beweging te krijgen.


Echter is dit geen kerncentrale maar een kolencentrale.
Bedankt! en inderdaad moet de titel nog veranderen!.. bij mij toppunt van luiheid
pi_170760798
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 21:44 schreef zigsag het volgende:

[..]

Bedankt! en inderdaad moet de titel nog veranderen!.. bij mij toppunt van luiheid
Dat doe je toch niet.

Clickbait werkt veel te goed.
pi_170762432
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 22:11 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat doe je toch niet.

Clickbait werkt veel te goed.
Oeps you got me right there! ....nenee kzal het degelijk veranderen één van de dagen. Nog even genieten van de "Clickbait" :)
pi_170973411
Ik begrijp dat het interessant is om oude en vervallen gebouwen te bezoeken, maar denken jullie ook aan je veiligheid en gezondheid? Wel eens van asbest gehoord en weet je hoe je het kunt herkennen? ;)
  Moderator dinsdag 16 mei 2017 @ 15:10:19 #9
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_170982352
Leuke video, leuk gedaan kwa edits/montage/animaties, goede presentatie ook!
Tof ook dat jullie het met z'n tweetjes doen, ik doe voor mijn kanaal alles maar in mijn uppie (I need a sidekick haha!)

Wel grappig, ik heb in het verleden ook suuuuper veel urbex gedaan, vooral in en rondom Berlijn, maar toen was ik nog wat meer into de fotografie en niet into het filmen... mijn youtube kanaal had ik toen ook nog niet.

Wel jammer anders had ik sowieso echt een aantal hele toffe urbex locatie filmpjes gehad.
pi_171012681
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:20 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Ik begrijp dat het interessant is om oude en vervallen gebouwen te bezoeken, maar denken jullie ook aan je veiligheid en gezondheid? Wel eens van asbest gehoord en weet je hoe je het kunt herkennen? ;)
Ik hoop dat ik het niet heb moeten inademen ...nu doe je me wel twee keer nadenken ..Hoe herken je het misschien?
pi_171012908
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
Leuke video, leuk gedaan kwa edits/montage/animaties, goede presentatie ook!
Tof ook dat jullie het met z'n tweetjes doen, ik doe voor mijn kanaal alles maar in mijn uppie (I need a sidekick haha!)

Wel grappig, ik heb in het verleden ook suuuuper veel urbex gedaan, vooral in en rondom Berlijn, maar toen was ik nog wat meer into de fotografie en niet into het filmen... mijn youtube kanaal had ik toen ook nog niet.

Wel jammer anders had ik sowieso echt een aantal hele toffe urbex locatie filmpjes gehad.
Supertof om te horen!! Inderdaad wel jammer.

Bij interesse kunnen er altijd colabs komen 😉😉
  PR en moderator woensdag 17 mei 2017 @ 21:27:36 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171013739
Collab tussen omniradius en zigsag _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 09:28:57 #13
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_171021457
Haha lijkt mij wel lachen! En ik heb een drone by the way ;)

Maar jullie wonen in België denk ik he? Ik zit zelf in Utrecht (Nederland).

Maar ik sta ervoor open hoor, tof! ^O^
pi_171069510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
Haha lijkt mij wel lachen! En ik heb een drone by the way ;)

Maar jullie wonen in België denk ik he? Ik zit zelf in Utrecht (Nederland).

Maar ik sta ervoor open hoor, tof! ^O^
Super!! Ja we wonen idd in België. Maar we kunnen overal geraken, dus not a problem haha
Zie het ook volledig zitten ;)
  PR en moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 17:46:01 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171076727
Helden _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_171094985
quote:
11s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:50 schreef zigsag het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik het niet heb moeten inademen ...nu doe je me wel twee keer nadenken ..Hoe herken je het misschien?
Als je over een paar jaar kanker hebt is er waarschijnlijk asbest
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_171148619
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:14 schreef zigsag het volgende:

[..]

Super!! Ja we wonen idd in België. Maar we kunnen overal geraken, dus not a problem haha
Zie het ook volledig zitten ;)
TVP
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')