abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 mei 2017 @ 11:51:07 #51
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_170740883
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:49 schreef voetbal2001 het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een pc, dan probeer ik het daar wel op. Bedankt voor de tip ! Maar waarom kan ik geen topic maken omdat ik nieuw ben ?
dat kan wel gewoon hoor. je kan nu gewoon een eigen topic aanmaken ook al ben je nieuw.

alleen kan je nog geen privee berichten versturen naar andere users. daar moet je een paar uur voor wachten.

maar een topic aanmaken is geen probleem. daar kan je meteen aan beginnen.

succes man.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_170740949
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

En blijf ons up to date houden via dit topic :7

Wtf, af en toe even dat vrouwtje uit elkaar trekken en afvullen omdat je haar "er bovenop" wilt helpen. :')
Beetje zelfvertrouwen geven en laten genieten.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170741114
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:26 schreef DKS het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet eigenlijk?
Dat weet je zelf toch ook wel.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  zondag 7 mei 2017 @ 13:51:33 #54
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_170743177
Waren er maar wat vriendinnen van mij die ik ergens bovenop kon helpen... Bovenop mezelf bijvoorbeeld.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:08:57 #55
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_170745273
Beste excuus ooit.
pi_170764802
Vertel zijn vriendin dat haar partner de dame in kwestie en kus op de mond heeft gegeven.
  maandag 8 mei 2017 @ 07:18:06 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170766517
En hoe vinden ze t beiden tov die vriendin van je broer?
Zien ze t überhaupt wel als vreemdgaan?
pi_170766920
Niet mee bemoeien, als hun dat allemaal leuk vinden, lekker laten gaan.
  maandag 8 mei 2017 @ 08:43:32 #59
39581 Salvad0R
universal
pi_170767102
van die maagdelijke moraalriddertjes die en masse beweren dat je zn vrouw moet inlichten..... lol
pi_170767616
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 07:18 schreef Cue_ het volgende:
En hoe vinden ze t beiden tov die vriendin van je broer?
Zien ze t überhaupt wel als vreemdgaan?
Ze zien het niet als vreemdgaan.
Als je ze zou zien zonder deze informatie zou je ook nooit vermoeden dat ze dit al een tijdje doen.

Me broer is er heel rustig onder en ik ken hem hij heeft absoluut geen verliefdheid gevoelens voor haar het is echt puur lust.

Zij vind het heel fijn dat mijn broer haar zo op deze wijze tegemoet komt. Vooral in periode dat ze tijdje droog staat kan ze via me broer zich weer ontladen en ontstressen zoals ze het zelf zegt.

Ze zegt dat ze ook nooit de relatie van mijn broer met zijn vriendin op het spel gaat zetten. Ze houdt van zijn kinderen en zijn vriendin alsof het haar eigen familie is ook. Dat doodgewone en intilligent mensen (zij en mijn broer) dit gewoon normaal vinden is voor mij niet te begrijpen.
  maandag 8 mei 2017 @ 09:27:17 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170767639
Mijn broer, niet me broer ;(

En verder. Ze willen gewoon seks, beiden en ook met elkaar.
Zij kan het anders best van een ander krijgen en hij heeft z'n vriendin ervoor.
pi_170767689
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 08:25 schreef LittleLady het volgende:
Niet mee bemoeien, als hun dat allemaal leuk vinden, lekker laten gaan.
Ze genieten er allebei ontzettend van. Zijn er ook totaal relax onder en ik kwam per toeval hierachter anders had ik het zelf ook nooit vermoeden.

Te bedenken dat haar ex vriend, ontzettend goed ook omging met mijn broer en zij ook goed omgaat met mijn broers vriendin.

Moet wel zeggen dat in periode dat zij een relatie had met haar ex. Zij en mijn broer dit ook niet meer deden. Het is dus geen gekke dame integendeel ze is hoogopgeleid en werkt zelfs bij de openbaar ministerie.
pi_170767839
Ik zou het niet vertellen in verband met de kinderen, die lijden daar vaak het meest onder. Laat ze maar gaar koken in hun schuldgevoel.
IT'er in hart en nieren
  maandag 8 mei 2017 @ 09:45:39 #64
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_170767875
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:41 schreef PascalDutch het volgende:
Ik zou het niet vertellen in verband met de kinderen, die lijden daar vaak het meest onder. Laat ze maar gaar koken in hun schuldgevoel.
Welk schuldgevoel? Zo te zien hebben ze dat niet. 8)7

Lijkt me erg gezellig om op verjaardagen enzo mooi weer te moeten spelen. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_170767892
quote:
11s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:45 schreef Elpis het volgende:

[..]

Welk schuldgevoel? Zo te zien hebben ze dat niet. 8)7

Lijkt me erg gezellig om op verjaardagen enzo mooi weer te moeten spelen. :{
Zorgen dat ze wel een schuldgevoel krijgen, ik weet niet hoe oud die kinderen zijn maar als het wel verteld wordt krijgen de kinderen er gegarandeerd last van. Dat moet je voorkomen vind ik.
IT'er in hart en nieren
pi_170768494
"Ze zegt dat ze ook nooit de relatie van mijn broer met zijn vriendin op het spel gaat zetten"....

Das wel erg dom hé ts.
  maandag 8 mei 2017 @ 11:59:13 #67
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_170770442
Misschien kan je nonchalant aan je broer voorstellen om je schoonzus eens een 'vriendendienst' te bewijzen als hij het kennelijk geen probleem vindt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_170773964
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Waren er maar wat vriendinnen van mij die ik ergens bovenop kon helpen... Bovenop mezelf bijvoorbeeld.
Ik moest lachen :D

Verder gewoon laten zoals het is. Ene kant wel sneu voor de vriendin van je broer natuurlijk, maar beter dit dan ruzie met je familie. Family first, zoals eerder gezegd werd.

Heb je ze betrapt? Of 'gok' je dat ze de lakens delen?
pi_170776515
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:25 schreef ruman het volgende:

[..]

Ze zien het niet als vreemdgaan.
Als je ze zou zien zonder deze informatie zou je ook nooit vermoeden dat ze dit al een tijdje doen.

Me broer is er heel rustig onder en ik ken hem hij heeft absoluut geen verliefdheid gevoelens voor haar het is echt puur lust.

Zij vind het heel fijn dat mijn broer haar zo op deze wijze tegemoet komt. Vooral in periode dat ze tijdje droog staat kan ze via me broer zich weer ontladen en ontstressen zoals ze het zelf zegt.

Ze zegt dat ze ook nooit de relatie van mijn broer met zijn vriendin op het spel gaat zetten. Ze houdt van zijn kinderen en zijn vriendin alsof het haar eigen familie is ook. Dat doodgewone en intilligent mensen (zij en mijn broer) dit gewoon normaal vinden is voor mij niet te begrijpen.
En je broer snapt niet dat het niet alleen om zijn perspectief gaat, maar ook om dat van zijn vriendin? Maw; of zij vindt dat het wel of geen vreemdgaan is?

Tsja. Lastig. Ik zou als mijn zusje op zo'n manier systematisch vreemd zou gaan, haar keer op keer benadrukken dat ik het absoluut niet vind kunnen en dat ze er mee op moet houden. Maar ik zou absoluut niets zeggen tegen een derde (haar partner oid).

En ergens is dat raar, want ik zou bij een goede vriend wellicht wel kiezen voor een ultimatum ('als jij niets zegt dan vertel ik het'). Omdat ik mijn vrienden kies op basis van hun opvattingen en acties, en mijn zusje gewoon altijd mijn zusje is. Die liefde voor familie is in dat opzicht een stuk onvoorwaardelijker, oid.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170776625
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:26 schreef DKS het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet eigenlijk?
Nou dit voorbeeld lijkt me een goed voorbeeld van waarom dat niet kan
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170776707
quote:
12s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:59 schreef Elpis het volgende:
Misschien kan je nonchalant aan je broer voorstellen om je schoonzus eens een 'vriendendienst' te bewijzen als hij het kennelijk geen probleem vindt.
:D , hij kan haar er vast bovenop helpen na een eventuele breuk
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170776709
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nou dit voorbeeld lijkt me een goed voorbeeld van waarom dat niet kan
Oké, het kan toch ook anders?
misunderstood
pi_170776886
quote:
Puur om haar erboven op te helpen en te steunen wanneer ze dat nodig heeft.
:')

Al is dit wel typische logica wat werkt bij vrouwen. Net als seks om "het af te sluiten" of seks op vakantie/zakenreis "telt niet" of seks want we hebben een "speciale vriendschap" :') ^O^ _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170777726
Oh ik vind dit heeeel moeilijk, zeker als ik toch wel close ben met de moeder van mijn neefjes.
Ik vind het eigenlijk schijnveiligheid en schijnheiligheid van de bovenste plank met slappe excuses.

Weet je broer dat jij 't weet?
  maandag 8 mei 2017 @ 18:32:03 #75
369251 Geralt
of Rivia
pi_170779157
Wat een vuile hoer. Als ze zelf een relatie heeft dan doet ze het niet. Waarom niet? Ze zien het toch niet als vreemdgaan? Juist ja. Behalve als mevrouw even geen lul kan krijgen dan kan je broer opdraven. En die is achterlijk genoeg om daar in te trappen.

Domme zak hooi. Die vrouw komt daar vroeg of laat achter en dan is ie vrouw en kinderen kwijt en geloof maar niet dat die gore lichtekooi dan nog steeds iets van hem moet.

En dan blijft ie alleen achter en kan ie zichzelf elke avond huilend in een hoekje in slaap rukken. ;( B-) ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')