abonnement Unibet Coolblue
pi_171246751
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Vond hem vorig seizoen toch wel sterker.
:O
pi_171246786
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Vond de Red Bull vorig seizoen toch wel sterker.
Fixed. Geen dank.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171247229
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 07:42 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Inderdaad, twee keer op exact dezelfde positie crashen is niet bepaald slim geweest ;)
Over de botsing met Grosjean in 2015 ben ik nog steeds niet uit. Ik snap dat hij flink liep te pushen na die belabberde pitstop en veel risico's nam. Maar ik vind ook nog steeds dat Grosjean ondanks zijn minder wordende banden wel heel vroeg in de remmen ging.

Oude koeien, ik weet het... Dus laten we hopen dat Max iets beheerster is geworden.
Grote rijders nemen grote risico's.

Als Max crasht is dat voor hem een leermoment/teken van lef hebben.
Tel daarbij de vele inhaalpogingen die (ternauwernood) wél lukken op, dan word alleen duidelijk dat hij in verhouding niet veel crasht vergeleken met het genomen risico. Dàt maakt hem een goede coureur. En dàt laat zien dat 'Max zich wel degelijk ontwikkeld'!, om de topic-titel nog eens te herhalen.


quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:51 schreef Stien_Struis het volgende:
5e plek is braaf in het standaard rijtje meerijden.
Niet als je wagen niet sneller dan de eerste vier wagens (mercedes/ferrari) kan. Reken daarbijde risico's die het team steeds weer neemt met het verbeteren van de wagen, dan is een vijfde plaats het hoogste te verwachten resultaat (op dit moment).

quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef Geralt het volgende:

[Vond de Red Bull vorig seizoen toch wel sterker.]

Fixed. Geen dank.
Ben ik ook niet mee eens. Ze doen het uitstekend, en men zal zien dat de genomen risico's & verbeteringen die in dit seizoen voor een kleine achterstand zorgen, de volgende seizoenen ruimschoots vergoed zullen worden op het gebied van prestaties..


Zoals ik eerder al zei 'Grote rijders nemen grote risico's.'
Dit Team is een winners-team, wat dat betreft.

Ayrton Senna.

[ Bericht 1% gewijzigd door Martin_marvellous op 27-05-2017 16:07:02 ]
pi_171248053
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Vond hem vorig seizoen toch wel sterker.
Eens. Mager seizoen tot nu toe.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 18:24:22 #80
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171251338
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Fixed. Geen dank.
Niet op de trolletjes ingaan man, sukkeltjes. B:)B
pi_171254099
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:24 schreef Klummie het volgende:

[..]

Niet op de trolletjes ingaan man, sukkeltjes. B:)B
Want mensen mogen geen kritiek op Maxgod hebben?
pi_171254318
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:10 schreef DP026 het volgende:

[..]

Want mensen mogen geen kritiek op Maxgod hebben?
Jawel maar

Max was vandaag weer fantastisch, fenomenaal. De allerallerbeste, met afstand. Heeft de andere coureurs compleet vernederd

[ Bericht 1% gewijzigd door opgebaarde op 27-05-2017 20:29:46 ]
pi_171254479
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:10 schreef DP026 het volgende:

[..]

Want mensen mogen geen kritiek op Maxgod hebben?
Tuurlijk wel, maar die is doorgaans compleet en volledig ongegrond. En dat komt weer door onwetendheid van diegene die er kritiek op levert.

Max heeft tot dusver maar een paar keer zelf echt een fout gemaakt in zijn nog korte carrière.
En dat mag. Want ook een Hamilton, Alonso, Vettel, Kimi, Button hebben fouten gemaakt in hun carriere. Schumacher overigens ook gewoon en wijlen Ayrton maakt een fout en reed zich morsdood.

Dus hoe erg zijn de kleine foutjes van Max dan? Totaal niet erg. Fouten maken hoort bij een sport waarbij je soms letterlijk in een splitsecond een keus moet maken of moet reageren en ELKE coureur zonder uitzondering maakt wel eens een foutje. Dat gebeurd gewoon soms.

En dan is dat jammer als er geen goed resultaat voor Nederland volgt. En meer dan dat is het dan niet. Dan is Max niet ineens een flutcoureur die er niets van bakt omdat ie niet wint en op feesboek heb gestaan dat ie wereldkampeoen zou worden wat een prutser man man man.

Zo werkt dat niet. Als je een fout maakt dan is het gewoon balen en op naar de volgende race.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:29:06 #84
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171254543
Hulde Voss, maar bespaar je de moeite. Nuance kennen ze niet.
pi_171254548
Ow en even ter volledigheid; Max heeft dit weekend nog geen stap fout gezet en start gewoon op een keurige P4.

Dat ie nu wat minder in de picture is komt puur omdat die auto niet bij de 2 topteams kan aanhaken vooralsnog. Wellicht met wat updates later in het seizoen wel, maar voor nu halen zowel Max als Ricciardo alles uit die auto wat erin zit.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171254618
Ik begrijp niet waarom je op die twee debielen inhoudelijk reageert waarbij die twee gasten maximaal 5 losse woorden gebruiken en al hebben laten zien postings niet kunnen of willen lezen

Wat ik al helemaal niet begrijp. Is dat fok bewuste trollen faciliteert en stimuleert.
pi_171254634
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:29 schreef Klummie het volgende:
Hulde Voss, maar bespaar je de moeite. Nuance kennen ze niet.
Ik probeer het ze uit te leggen. Maar dat is nog knap lastig als je niet snapt dat 80% de auto is en 20% de coureur. Misschien moeten al die mensen die nu F1 kijken omdat Max eens terugkijken naar vorig jaar naar Bottas hoe hij het deed. En dat afzetten tegenover hoe hij het nu doet in de Mercedes.

Dan snappen ze misschien dat de coureur slechts een beetje het verschil kan maken.
En buiten dat zijn Ferrari en Mercedes vooralsnog gewoon te snel voor Red Bull. Daar kunnen Max en Ricciardo niets aan doen. Die peuren alles uit die auto wat erin zit.

En misschien is het voor die mensen ook goed om te beseffen dat mocht Max het tegen het einde van het jaar een stuk beter doen dat dat dan dus niet komt omdat Max beter is gaan rijden, maar omdat de engineers een betere auto op de grid hebben gezet door alle updates die nog komen.

Dat lijken veel mensen ook niet te snappen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171254666
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:32 schreef opgebaarde het volgende:
Ik begrijp niet waarom je op die twee debielen inhoudelijk reageert
Nouja ik kan er slecht tegen als iemand beschuldigd wordt van iets wat feitelijk onjuist is. Als ze nou zeiden dat Stroll een oelewapper was dan had ik ze gewoon gelijk gegeven :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:37:45 #89
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171254748
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik probeer het ze uit te leggen. Maar dat is nog knap lastig als je niet snapt dat 80% de auto is en 20% de coureur. Misschien moeten al die mensen die nu F1 kijken omdat Max eens terugkijken naar vorig jaar naar Bottas hoe hij het deed. En dat afzetten tegenover hoe hij het nu doet in de Mercedes.

Dan snappen ze misschien dat de coureur slechts een beetje het verschil kan maken.
En buiten dat zijn Ferrari en Mercedes vooralsnog gewoon te snel voor Red Bull. Daar kunnen Max en Ricciardo niets aan doen. Die peuren alles uit die auto wat erin zit.

En misschien is het voor die mensen ook goed om te beseffen dat mocht Max het tegen het einde van het jaar een stuk beter doen dat dat dan dus niet komt omdat Max beter is gaan rijden, maar omdat de engineers een betere auto op de grid hebben gezet door alle updates die nog komen.

Dat lijken veel mensen ook niet te snappen.
Ze doen het louter om te stoken, dan hebben ze hun pleziertje achter hun pc'tjs omdat er gehapt wordt, treurige mensen.

Zijn altijd dezelfde, een behoorlijk kutleven moet je dan hebben en wat opgebaarde zegt, ik begrijp ook niet dat Fok! dat soort figuren niet voorgoed bant.
Of een negeerlijst waar je ze op kunt zetten zodat je hun trollpostjes niet hoeft te lezen.
pi_171254783
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:37 schreef Klummie het volgende:
Of een negeerlijst waar je ze op kunt zetten zodat je hun trollpostjes niet hoeft te lezen.
Ow maar dat bestaat hoor!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171254796
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja ik kan er slecht tegen als iemand beschuldigd wordt van iets wat feitelijk onjuist is. Als ze nou zeiden dat Stroll een oelewapper was dan had ik ze gewoon gelijk gegeven :+
Morgen, volgende week en over twee weken bij de volgende race gaat precies hetzelfde gebeuren. Dan komt er weer een zuigende posting, wat verongelijkt gejank dat kritiek niet mag en nog wat aanstellerig gedoe.

Het jammere is, dat soort deze twee patjakkers, de inhoudelijke discussie nog minder snel los komt en de kwaliteit van het onderwerp (topic) kut is. Jammer dat de mods en Danny kwantiteit belangrijker vinden dan kwaliteit.

Excuus dat ik zo lomp tegen jou doe
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:42:36 #92
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171254822
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow maar dat bestaat hoor!
Werkelijk? Hoe werkt dat hier?
pi_171254847
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:42 schreef Klummie het volgende:

[..]

Werkelijk? Hoe werkt dat hier?
Friend/foelist Geen idee of dat alleen werkt als je een abo neemt. Gewoon naast de persoon zijn knopjes van dm/pm/profiel etc knopje voor te blokkeren :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:46:28 #94
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171254906
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Friend/foelist Geen idee of dat alleen werkt als je een abo neemt. Gewoon naast de persoon zijn knopjes van dm/pm/profiel etc knopje voor te blokkeren :)
Alleen voor abbo's idd, dan maar er overheen lezen. B:)B
pi_171254918
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:46 schreef Klummie het volgende:

[..]

Alleen voor abbo's idd, dan maar er overheen lezen. B:)B
Abo kost zoveel niet en je steunt FOK! ermee. Biertje per maand minder en je hebt er al een :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171255797
Mensen die elkaar een ban aansmeren vind ik pas enge figuren. Dus als Max wel een prestatie neerzet dan is dat 80% voor rekening voor zijn auto en 20% van Max heb ik nu dus begrepen.

Goed om te weten want ik volg de F1 niet zo op de voet.
pi_171258835
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:19 schreef DP026 het volgende:
Mensen die elkaar een ban aansmeren vind ik pas enge figuren. Dus als Max wel een prestatie neerzet dan is dat 80% voor rekening voor zijn auto en 20% van Max heb ik nu dus begrepen.

Goed om te weten want ik volg de F1 niet zo op de voet.
Zo ongeveer moet je het wel zien ja. Overigens geldt dat dan dus ook voor alle andere coureurs he. Dus niet dat je de volgende keer als Max het erg goed gedaan heeft roept van jamaar dat ligt maar voor 20% aan hem!!!

Dat is onderdeel van de sport. De auto bepaald grotendeels welke gridposities mogelijk zijn voor het team en de coureur maakt het verschil.

Dat zie je bv ook duidelijk bij Renault tussen Hulkenberg en Palmer. Die laatste is een koekenbakker en dat verschil is iedere keer aanzienlijk tussen die 2.

Als Max dus een keer achter Ricciardo start of finisht dan is dat niet erg en dan heeft hij niet kut gereden. Hetzelfde als dat Lewis ook wel eens achter Bottas eindigt en Vettel achter Kimi.

Zo gaan die dingen in de F1 nou eenmaal.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171259327
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:19 schreef DP026 het volgende:
Mensen die elkaar een ban aansmeren vind ik pas enge figuren. Dus als Max wel een prestatie neerzet dan is dat 80% voor rekening voor zijn auto en 20% van Max heb ik nu dus begrepen.

Goed om te weten want ik volg de F1 niet zo op de voet.
Dan snap ik dus écht niet waarom jij een oordeel klaar hebt over iets wat je klaarblijkelijk helemaal niet volgt..

Kun je dit misschien uitleggen aan ons?

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:37 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ze doen het louter om te stoken, dan hebben ze hun pleziertje achter hun pc'tjs omdat er gehapt wordt, treurige mensen.

Zijn altijd dezelfde, een behoorlijk kutleven moet je dan hebben en wat opgebaarde zegt, ik begrijp ook niet dat Fok! dat soort figuren niet voorgoed bant.
Of een negeerlijst waar je ze op kunt zetten zodat je hun trollpostjes niet hoeft te lezen.
pi_171260069
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:19 schreef DP026 het volgende:
Mensen die elkaar een ban aansmeren vind ik pas enge figuren. Dus als Max wel een prestatie neerzet dan is dat 80% voor rekening voor zijn auto en 20% van Max heb ik nu dus begrepen.

Goed om te weten want ik volg de F1 niet zo op de voet.
Ik vind dat dit soort dingen niet in procenten uit te rekenen valt. Kwa snelheid is het nog VEEL minder dan 20% wat een coureur het verschil maakt. Over 1 rondje zitten over het algemeen alle teamgenoten binnen 1 a 2 procent van elkaar. Dan klinkt het misschien alsof het helemaal niet uitmaakt wie er in die auto rijd maar juist die laatste 1 a 2 procent, die laatste tienden, die vergen de meeste skills en die maken het verschil. Maar dan kijk je alleen puur naar snelheid. Een goede coureur is niet alleen snel maar moet ook goed kunnen inhalen, verdedigen, een auto afstellen, goede feedback geven aan zijn engineer, fit zijn, tegen druk bestand zijn, 2 uur lang geen concentratie verliezen, onder het rijden tig knoppen op het stuur kunnen bedienen etc etc.
pi_171262907
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ow en even ter volledigheid; Max heeft dit weekend nog geen stap fout gezet en start gewoon op een keurige P4.

Dat ie nu wat minder in de picture is komt puur omdat die auto niet bij de 2 topteams kan aanhaken vooralsnog. Wellicht met wat updates later in het seizoen wel, maar voor nu halen zowel Max als Ricciardo alles uit die auto wat erin zit.
Wat dat betreft is RBR heel goed bezig, ze hebben alle potentieel uit de wagen gehaald met hun twee beste rijders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')