Doe ze dan uit eigen landquote:
Daar zouden de Amelanders best mee kunnen leven gok ik zo.quote:
bij laag water zijn er nog steeds restanten van te vindenquote:
ze zijn in ieder geval gewend aan vertragingenquote:Op maandag 8 mei 2017 20:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Daar zouden de Amelanders best mee kunnen leven gok ik zo.
Voor de fotografen natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2017 20:26 schreef derLudolf het volgende:
Mooie foto's weer chef!
Was mijn vraag waarom 218's altijd per twee rijden en 245's enkel rijden al beantwoord? Ze schelen elkaar slechts 200pk. Of hebben jullie ook geen idee?
Wat staat er geblurd achter die blokjes?quote:Op maandag 8 mei 2017 21:15 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb geprobeerd hem zo slecht mogelijk te fotograferen en dat is aardig gelukt
[ afbeelding ]
Iig iets wat niet mag rijdenquote:Op maandag 8 mei 2017 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou bijna zeggen "een plaat die ruk is, van een trein die stuk is" Maar dat is het niet
Een plaat, kwalitatief niet zo fijn, van een uit de gratie geraakte treinquote:Op maandag 8 mei 2017 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou bijna zeggen "een plaat die ruk is, van een trein die stuk is" Maar dat is het niet
Heeft het niet te maken met de power die de loc kan leveren op de treinverwarmingsleiding? Volgens mij is dan de ene puur voor trekkracht en de ander levert de verwarming (of vullen elkaar aan).quote:Op maandag 8 mei 2017 20:26 schreef derLudolf het volgende:
Mooie foto's weer chef!
Was mijn vraag waarom 218's altijd per twee rijden en 245's enkel rijden al beantwoord? Ze schelen elkaar slechts 200pk. Of hebben jullie ook geen idee?
Het vaderschap doet rare dingen met een mensquote:Op maandag 8 mei 2017 22:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Een plaat, kwalitatief niet zo fijn, van een uit de gratie geraakte trein
Hebben ze daar nog nieuwe armseinen geplaatst dan?quote:Op maandag 8 mei 2017 19:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo kon rond 13:00 de DE 2700-02 van de Nord-Ostsee-Bahn bij het einfahrtsignal van Lehnshallig op de foto gezet worden.
Lehnshallig is een vrij recent aangelegd kruisingsstation waar bijna elk kwartier kruisingen plaatsvinden tussen de autotreinen en de regionale stoptrein.
Oh dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:19 schreef MTL het volgende:
[..]
Heeft het niet te maken met de power die de loc kan leveren op de treinverwarmingsleiding? Volgens mij is dan de ene puur voor trekkracht en de ander levert de verwarming (of vullen elkaar aan).
1 2 3 4 5 6 7 | MTU MA 12 V 956 TB 10 12 Zylinder 114,7 Liter MTU MA 12 V 956 TB 11 12 Zylinder 114,7 Liter Pielstick 16 PA 4 V 200 16 Zylinder 105,6 Liter MTU 4000 R 40 16 Zylinder 65 Liter |
Misschien moeten we Zug-Chef maar eens vragen voor het nieuwjaarsrondje, vind je ook niet?quote:Op maandag 8 mei 2017 23:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog nieuwe armseinen geplaatst dan?
edit: 1956 vind ik toch niet vrij recent eigenlijk
http://www.eisenbahn-sh.de/html/l5.html
quote:Op maandag 8 mei 2017 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het vaderschap doet rare dingen met een mens
haha "pielstick"quote:Op maandag 8 mei 2017 23:55 schreef derLudolf het volgende:
"Slechts" 65L lees ik net, er rijden echter ook nog een aantal rond met de TB11 motor, een 114L V12
[ code verwijderd ]
gewoon lekker warm met veeel zwemgelegenheid is ook weleens fijn En er is daar meer dan genoeg te doen en te zienquote:Op woensdag 10 mei 2017 09:15 schreef ReisT het volgende:
Dat treintje ziet er leuk uit!
Lekker zonnig ook, ben je de besneeuwde eilanden beu?
Fransozen.quote:
Vanavond herkansing voor Salaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer tijd voor KIJKALARM
19.55-20.30 uur RAIL AWAY
Serie over markante spoorlijnen.
Afl.:Oostenrijk:Tauernbahn.
Van noord naar zuid door de Alpen in
Oostenrijk,een reis over de Tauernbahn
in herfstkleuren.Vanuit Salzburg rijdt
de trein door het Gasteinerdal naar de
Tauerntunnel,een klim van meer dan 600
meter door smalle valleien,door tunnels
en over viaducten.
Na de 8 kilometer lange tunnel daalt de
lijn af tot hij via de oevers van de
Wörther See Klagenfurt bereikt,de
hoofdstad van Karinthië.
helaas sala is deze avond zelf treintjes rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |