abonnement Unibet Coolblue
pi_170731743
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Hopelijk niet net zo hufterig als de gedachten van GS.
Ach, lees de comments nou eens na.

Meeste zeggen ja of nee, of klagen vooral dat ze niet van haar links geblaat houden.
een in de zoveel tientallen comments zegt iets in de trend van "ik zou haar hier en daar volspuiten"

http://www.geenstijl.nl/m(...)d_van_geenstijl.html

Meh, natuurlijk deed ik daar zelf nooit aan mee, maar als we met de jongens indronken kwam die praat gewoon aan de lopende band voorbij joh. Beetje stoer doen.
pi_170731768
Doet me weer een beetje terugdenken aan vindicaner bangalijst dit.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 20:19:02 #78
137949 Disana
pi_170731770
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ach, lees de comments nou eens na.

Meeste zeggen ja of nee, of klagen vooral dat ze niet van haar links geblaat houden.
een in de zoveel tientallen comments zegt iets in de trend van "ik zou haar hier en daar volspuiten"

http://www.geenstijl.nl/m(...)d_van_geenstijl.html

Meh, natuurlijk deed ik daar zelf nooit aan mee, maar als we met de jongens indronken kwam die praat gewoon aan de lopende band voorbij joh. Beetje stoer doen.
GS noemt het geen jongespraat maar 'debat' en 'journalistiek'.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:20:25 #79
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170731798
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:19 schreef Disana het volgende:

[..]

GS noemt het geen jongespraat maar 'debat' en 'journalistiek'.
En iedereen met meer dan 3 hersencellen weet dat het dat niet is.

Ik kan me er werkelijk niet druk over maken. Net zoals ik me er óók niet druk maak dat adverteerders zich terugtrekken, want ook dat is hun goed recht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170731811
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:19 schreef Disana het volgende:

[..]

GS noemt het geen jongespraat maar 'debat' en 'journalistiek'.
Gs zelf heeft niets geschreven, het waren de reaguursels.

Ergens is het natuurlijk ook wel een debat. Zou je haar nu wel of niet doen en waarom.
pi_170731863
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Met welke gedachte denk je dat de gemiddelde jongeman rondloopt op vrijdag/zaterdagnacht in de club.
Ik laat vrouwen dan gewoon netjes met rust, zelfs in gedachten. Met jullie objectivering. :N
pi_170731877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Hier.

Ik vind het trouwens een beetje zwak om vrouwen die opkomen voor zichzelf meteen als zeurkousen weg te zetten trouwens.
Ja, dank.

En sorry, maar dat vind ik in deze specifieke kwestie oprecht.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:24:12 #83
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170731886
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gs zelf heeft niets geschreven, het waren de reaguursels.

Ergens is het natuurlijk ook wel een debat. Zou je haar nu wel of niet doen en waarom.
Bij een debat horen argumenten, dit is geen debat.

Maar goed het gaat er volgens mij vooral om dat ze betaald krijgen (o.a. door de overheid) om mensen op deze manier te kwetsen. Dat voelt toch niet helemaal goed.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 20:25:08 #84
137949 Disana
pi_170731912
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En iedereen met meer dan 3 hersencellen weet dat het dat niet is.

Ik kan me er werkelijk niet druk over maken. Net zoals ik me er óók niet druk maak dat adverteerders zich terugtrekken, want ook dat is hun goed recht.
Het enige dat ik er storend aan vind is dat integere vrouwen worden behandeld als drek.
pi_170731922
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik laat vrouwen dan gewoon netjes met rust, zelfs in gedachten. Met jullie objectivering. :N
Ik had ook niets anders van je verwacht kaas, mensen als jij geven het woord chivalry nog enige betekenis in deze donkere misogyne dagen.
pi_170731928
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Bij een debat horen argumenten, dit is geen debat.

Maar goed het gaat er volgens mij vooral om dat ze betaald krijgen (o.a. door de overheid) om mensen op deze manier te kwetsen. Dat voelt toch niet helemaal goed.
Het geld was wellicht beter besteed aan psychiaters die mensen aanleren om zich wat minder snel gekwetst te voelen. })
pi_170731933
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Niemand doet toch ook aangifte.
is een civiele zaak meneer dag en tot ziens.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 20:25:59 #88
137949 Disana
pi_170731934
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gs zelf heeft niets geschreven, het waren de reaguursels.

Ergens is het natuurlijk ook wel een debat. Zou je haar nu wel of niet doen en waarom.
Ik noem dat geen debat, ik noem dat asociale kroegpraat.
pi_170731939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Bij een debat horen argumenten, dit is geen debat.

Maar goed het gaat er volgens mij vooral om dat ze betaald krijgen (o.a. door de overheid) om mensen op deze manier te kwetsen. Dat voelt toch niet helemaal goed.
GS en dumpert krijgen geen subsidie.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:27:17 #90
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170731968
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

GS en dumpert krijgen geen subsidie.
Defensie was één van hun adverteerders.
pi_170732005
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Defensie was één van hun adverteerders.
Ik neem aan dat niemand uit hoeft te leggen dat dat iets heel anders dan een subsidie is.
pi_170732011
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Defensie was één van hun adverteerders.
Waarschijnlijk zijn er nog wat echte patriotten te vinden op GS en dumpert ja.

Dat volk op JOOP gaat natuurlijk niet vechten voor dit sex/racistisch landje.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:29:15 #93
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170732022
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik neem aan dat niemand uit hoeft te leggen dat dat iets heel anders dan een subsidie is.
Ik had het toch niet over subsidie.
pi_170732050
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn er nog wat echte patriotten te vinden op GS en dumpert ja.

Dat volk op JOOP gaat natuurlijk niet vechten voor dit sex/racistisch landje.
Dat hebben ze dan weer goed bekeken. Nergens voor nodig om je voor een hongerloontje dood te laten schieten in de woestijn, voor een missie die zo'n land geen steek verder brengt en wat met Nederlands patriotisme niks van doen heeft.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:30:30 #95
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_170732082
In ander nieuws is mijn dames team vandaag eerste geworden. Wat een toppers.

Alhoewel zo'n dagje als trainer eigenlijk zwaarder is dan zelf een wedstrijd doen. Hele tijd achter iedereen aanlopen dat ze wel op tijd zijn bij hun onderdeel, dat ze hun nummer op hebben, dat ze wel op tijd inlopen, dat ze niet in de volle zon gaan liggen met hun witte niet ingesmeerde huid, meisjes die een onderdeel verpesten terwijl haar crush net een relatie heeft met sinds kort niet meer vriendin en de rest van de dag in zak en as zitten :P
pi_170732100
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat is geenszins waar, dat artikel op geenstijl kwam pas een week na dit artikel:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ten-8355536-a1555513

En in die week is ze helemaal losgegaan op alle bedrijven die een advertentie hadden op dumpert (ondertussen verscheen nog een andere column in volkskrant, kreeg ze natuurlijk bijval van usual suspects asha/arzuaslan/joop/krapuul/vrij nederland etc) .

Daarna is geenstijl (volgens mij was het nanninga die het artikel schreeft) pas aan zet geweest. Nanninga die volgens mij zelf ook aan de dagelijkse portie online haat niet ontsnapt
Geenstijl sprak meteen van een „HERTZE”, en maakte Hertzberger en passant uit voor „stomme trut”, „droogsloot”, „Herpesbergen” en „teerhartig viswijf”. Het resultaat? „Zo’n tweehonderd negatieve reacties op Twitter, plus een paar nare e-mails en Facebookberichten”, aldus Hertzberger.

Ze kwam er nog goed vanaf, vindt ze zelf. De column van Reijmer werd door de site beantwoord met een artikel waarin over de columnist wordt gevraagd: „Wie zou haar doen?” Honderden haatdragende reacties volgden, waaronder talloze gewelddadige seksuele fantasieën.

„Een virtuele verkrachting”, zo omschrijft Hertzberger wat haar Volkskrant-collega overkwam. Reijmer: „Natuurlijk raakt het je, sommige reacties zijn zo boosaardig en expliciet.” Ze vindt het ook ironisch: „GeenStijl demonstreert precies waar het om gaat.” Ook naast het bericht waarin reaguurders fantaseren de columnist met tape over haar mond te verkrachten, staan doodgewone advertenties van vakantieparken, familie-uitjes en kinderwagens.


https://webcache.googleus(...)=nl&client=firefox-b
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_170732110
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat hebben ze dan weer goed bekeken. Nergens voor nodig om je voor een hongerloontje dood te laten schieten in de woestijn, voor een missie die zo'n land geen steek verder brengt en wat met Nederlands patriotisme niks van doen heeft.
Zouden die missies echt niets helpen?

:{
pi_170732127
Ik zou trouwens bij god niet weten waar ik ben. Dat krijg je als je 2km loopt met je neus in je telefoon zonder een keer op te kijken, want Google Maps dreunt toch wel op welke bocht je moet nemen. :P Op de terugweg even opletten.
pi_170732159
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zouden die missies echt niets helpen?

:{
Zou m'n leven er niet om verwedden. Kom nou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')