abonnement Unibet Coolblue
pi_170725548



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carričrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:31:39 #2
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725558
Deze dan ook nog maar even delen:

https://www.voordekunst.n(...)et-de-voorstelling-1

quote:
Hoi, ik ben Roos en ik maak Thierry Baudet de voorstelling.
Terwijl Thierry de grenzen opzoekt in het politieke debat gaat Roos de grenzen van Thierry opzoeken.

Samenvatting

Thierry Baudet de voorstelling speelt zich af in de studentenkamer van Thierry.
Tijdens de voorstelling komen verschillende meisjes, zijn onenightstands, langs die met hem in gesprek raken. Aan deze gesprekken slijpt hij bedoeld en onbedoeld zijn ideeën. Over de tirannie van de moderne samenleving waar hij aan wilt laten zien dat schoonheid binnen een functionele samenleving essentieel is. De vrouwen vertrekken weer en Thierry neemt een volgende mee naar huis.

De voorstelling laat het publiek meekijken in het leven achter de schermen van deze jongeman. In verloop van de voorstelling komt Thierry tot de conclusie dat, wil hij echt iets veranderen, hij de politiek in moet.
Thierry Baudet de voorstelling. Ik heb al gegeven. Het gaat fantastisch worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170725567
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:29 schreef Ryon het volgende:

[..]

Euh, oké. Een dagvoorzitter is meer dan iemand die alleen even de sprekers aan elkaar praat en "de dag in goede banen leidt".
Precies, ze heeft immers aangegeven dat ook voor andere politieke partijen te willen doen.
pi_170725600
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:29 schreef Ryon het volgende:
Euh, oké. Een dagvoorzitter is meer dan iemand die alleen even de sprekers aan elkaar praat en "de dag in goede banen leidt". Als JFVD echt Jesse Klaver zouden vragen om als dagvoorzitter te komen dan zouden zij daar een behoorlijk statement mee maken. Daarom vragen ze ook geen GroenLinks-politicus.
In principe is een dagvoorzitter wel wat jij als taakomschrijving neerzet.
Je moet het ook niet belangrijker maken dan het is.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:37:40 #5
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725612
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:33 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Precies, ze heeft immers aangegeven dat ook voor andere politieke partijen te willen doen.
Dat kan ik mij goed voorstellen. Een dagje voorzitter zijn levert tussen de 1000 en 5000 euro op. Hoe meer politieke partijen je vragen, hoe meer centen er op de bank komen te staan.

Maar de betalende partij is in dit geval de JFVD en de jongens en meisjes die voor 11 of 18 euro een kaartje hebben gekocht. Staan zij nog steeds achter deze keuze?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:38:21 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170725623
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:31 schreef Ryon het volgende:
Deze dan ook nog maar even delen:

https://www.voordekunst.n(...)et-de-voorstelling-1

[..]

Thierry Baudet de voorstelling. Ik heb al gegeven. Het gaat fantastisch worden.
Wtf :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:38:51 #7
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725631
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:36 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

In principe is een dagvoorzitter wel wat jij als taakomschrijving neerzet.
Je moet het ook niet belangrijker maken dan het is.
Ooh, dus als Hella Hueck haar werk rondom TTIP niet had gedaan, dan was zij ook gewoon gevraagd? ;)
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170725662
Geen idee, ik moest Googlen op Hella Hueck en TTIP :P
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:41:31 #10
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725667
Ah, ik zie dat Geenstijl Roos ook al gevonden heeft.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:42:00 #11
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:41 schreef bluemoon23 het volgende:
Geen idee, ik moest Googlen op Hella Hueck en TTIP :P
Dat is ook wel veelzeggend. Je wist niet eens waar zij bekend van was? Je dacht dat er gewoon een willekeurig telefoonnummertje uit de rolodex was gepakt om zo een event te hosten?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170725683
Ik ken haar alleen van RTLZ.
Veel presentatoren (van allerlei omroepen) schnabbelen als dagpresentator.
pi_170725684
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:37 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat kan ik mij goed voorstellen. Een dagje voorzitter zijn levert tussen de 1000 en 5000 euro op. Hoe meer politieke partijen je vragen, hoe meer centen er op de bank komen te staan.

Maar de betalende partij is in dit geval de JFVD en de jongens en meisjes die voor 11 of 18 euro een kaartje hebben gekocht. Staan zij nog steeds achter deze keuze?
Het zal mijn dag daar niet minder leuk maken, wetende dat zij dat ondertekend heeft.

Overigens heeft het me 7 euro gekost.
(she/her)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:44:48 #14
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725703
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:43 schreef Fylax het volgende:

[..]

Het zal mijn dag daar niet minder leuk maken, wetende dat zij dat ondertekend heeft.

Overigens heeft het me 7 euro gekost.
Poeh, toch ook weer even een uurtje vakkenvullen of niet?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170725708
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:42 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat is ook wel veelzeggend. Je wist niet eens waar zij bekend van was? Je dacht dat er gewoon een willekeurig telefoonnummertje uit de rolodex was gepakt om zo een event te hosten?
Hella is dus gevraagd om dagvoorzitter te zijn vanwege TTIP? Ik kan er niets over vinden, linkje?
pi_170725716
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:44 schreef Ryon het volgende:

[..]

Poeh, toch ook weer even een uurtje vakkenvullen of niet?
Volgens mij meer. Geen idee, ik ga pas na mijn examens werken.
(she/her)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:47:10 #17
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725733
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:45 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Hella is dus gevraagd om dagvoorzitter te zijn vanwege TTIP? Ik kan er niets over vinden, linkje?
Allemaal gemist?


7:28

Ze noemt Baudet ook nog nadrukkelijk (7:35)
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170725752
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:47 schreef Ryon het volgende:

[..]

Allemaal gemist?


7:28

Ze noemt Baudet ook nog nadrukkelijk (7:35)
Wat zegt ze daar over Baudet? Kan niet openen, weinig MB's over.
(she/her)
pi_170725765
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:47 schreef Ryon het volgende:

[..]

Allemaal gemist?


7:28

Ze noemt Baudet ook nog nadrukkelijk (7:35)
Lol, dit is uit 2015. Toen was forum voor democratie nog niet eens een politieke partij.
Het wordt met de minuut lachwekkender hier. Ik vraag om je bron dat ze nu gevraagd is om dagvoorzitter te zijn vanwege TTIP.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:51:31 #20
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725788
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:48 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat zegt ze daar over Baudet? Kan niet openen, weinig MB's over.
Dat zij, Ewald Engelen en Baudet de enige (op dat moment) waren die TTIP behandelden.

Het is twee jaar geleden, dus misschien nog voor de tijd van sommige hele jonge mensen (ik weet niet hoe oud men hier is). Maar uit die periode (rondom TTIP) is uiteindelijk zelfs Forum ontstaan. Geen toeval dus dat zij gevraagd werd als dagvoorzitter. Alleen is er nu dus wat veranderd.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170725797
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:48 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat zegt ze daar over Baudet? Kan niet openen, weinig MB's over.
Ze zegt alleen dat ze niet de enige is die zo over TTIP denken, ook Engelen en Baudet. Dat is het enige.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:52:49 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725808
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:49 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Lol, dit is uit 2015. Toen was forum voor democratie nog niet eens een politieke partij.
Het wordt met de minuut lachwekkender hier. Ik vraag om je bron dat ze nu gevraagd is om dagvoorzitter te zijn vanwege TTIP.
Haha, jij hebt dus echt het hele begin gemist? Grappig hoe snel de tijd lijkt te gaan.

Edit: oh wacht, jij bent net als Fylax waarschijnlijk ook pas 16 of 18.. Ja.. dan begriip ik het wel.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170725857
Wat maakt het uit, damn. :D
(she/her)
pi_170725860
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Haha, jij hebt dus echt het hele begin gemist? Grappig hoe snel de tijd lijkt te gaan.
Ik vroeg je naar een bron dat ze als dagvoorzitter is gevraagd vanwege TTIP. Dan kan je wel een filmpje uit 2015 linken waar Baudet 1 keer genoemd wordt maar als dat je bron is verzin je dus maar wat.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:58:54 #25
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725889
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:56 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik vroeg je naar een bron dat ze als dagvoorzitter is gevraagd vanwege TTIP. Dan kan je wel een filmpje uit 2015 linken waar Baudet 1 keer genoemd wordt maar als dat je bron is verzin je dus maar wat.
He? Wat voor een bron heb jij precies in gedachte? Het op Twitter geplaatste opgenome telefoongesprek tussen de secretaris en Hella Heuck toen ze gevraagd werd? Beetje wereldvreemd ben je dan wel.

Ik laat zien wat de relatie tussen Hueck en Baudet / FVD is (zie het filmpje). Die lui kennen elkaar al veel langer. Als je meer informatie wilt, kan je even bellen met het hoofdbestuur van de JFVD zelf of desnoods gewoon even appen met Thierry.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170725942
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:58 schreef Ryon het volgende:

[..]

He? Wat voor een bron heb jij precies in gedachte? Het op Twitter geplaatste opgenome telefoongesprek tussen de secretaris en Hella Heuck toen ze gevraagd werd? Beetje wereldvreemd ben je dan wel.
Ik heb geen bron in gedachte, dat vraag ik aan jou omdat je zo stellig beweert dat Hueck is gevraagd vanwege TTIP. En dat blijkt dus niet uit dat filmpje.

quote:
Edit: oh wacht, jij bent net als Fylax waarschijnlijk ook pas 16 of 18.. Ja.. dan begriip ik het wel.
Ik zat er al op te wachten, ga maar op de man spelen. Komt erg sterk over.
pi_170725961
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:02 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik heb geen bron in gedachte, dat vraag ik aan jou omdat je zo stellig beweert dat Hueck is gevraagd vanwege TTIP. En dat blijkt dus niet uit dat filmpje.
Ik ga niet gissen naar de beweegredenen van FVD om haar te vragen als dagvoorzitter, feit is echter dat FVD bij de aankondiging expliciet verwees naar de "vlijmscherpe artikelen over onderwerpen als TTIP en CETA".
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:06:05 #28
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170725984
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:02 schreef Sylv3se het volgende:
Ik heb geen bron in gedachte, dat vraag ik aan jou omdat je zo stellig beweert dat Hueck is gevraagd vanwege TTIP. En dat blijkt dus niet uit dat filmpje.
Oooh! Maar ik beweerde helemaal niets stellig. Ik stelde jou slechts een eenvoudige vraag:
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:38 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ooh, dus als Hella Hueck haar werk rondom TTIP niet had gedaan, dan was zij ook gewoon gevraagd? ;)
Daar kan jij vervolgens (graag wel met onderbouwing!) een antwoord opgeven. :)
quote:
Ik zat er al op te wachten, ga maar op de man spelen. Komt erg sterk over.
Dat is oprecht niet bedoeld als diskwalificatie. Het verklaart alleen waarom je dit allemaal gemist hebt. Je kan van een 15-jarige niet verwachten dat die al heel fanatiek het nieuws volgt :)
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170726056
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:06 schreef Ryon het volgende:

Daar kan jij vervolgens (graag wel met onderbouwing!) een antwoord opgeven. :)
Ik heb geen idee waarom ze is gevraagd, Als je meer informatie wilt, kan je even bellen met het hoofdbestuur van de JFVD zelf of desnoods gewoon even appen met Thierry.

quote:
Dat is oprecht niet bedoeld als diskwalificatie. Het verklaart alleen waarom je dit allemaal gemist hebt. Je kan van een 15-jarige niet verwachten dat die al heel fanatiek het nieuws volgt :)
Wat heb ik gemist dan? Volgens mij ben je in de war met bluemoon23.
Ik was er van op de hoogte dat Hella zich met TTIP bezig hield, maar niet dat ze daarom gevraagd was om dagvoorzitter te zijn. Daarom vroeg ik jou waar je dat vandaan hebt, maar dat blijkt dus een filmpje te zijn uit 2015 waar Baudet 1 keer genoemd wordt.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:20:39 #30
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170726244
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:11 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom ze is gevraagd, Als je meer informatie wilt, kan je even bellen met het hoofdbestuur van de JFVD zelf of desnoods gewoon even appen met Thierry.

[..]

Wat heb ik gemist dan? Volgens mij ben je in de war met bluemoon23.
Ik was er van op de hoogte dat Hella zich met TTIP bezig hield, maar niet dat ze daarom gevraagd was om dagvoorzitter te zijn. Daarom vroeg ik jou waar je dat vandaan hebt, maar dat blijkt dus een filmpje te zijn uit 2015 waar Baudet 1 keer genoemd wordt.
Nee, jij reageerde op een antwoord van mij aan Bluemoon23. Mijn vragen en opmerkingen waren aan jullie beide gesteld. Ik ga er bij jullie allebei ook vanuit dat jullie nog vrij jong zijn.

Nogmaals: ik heb nooit gezegd dat zij gevraagd is om TTIP. Het kan ook zijn dat zij het bed heeft gedeeld met Baudet of dat zij gewoon de goedkoopste was uit de telefoonlijst van meneer de voorzitter. Dat weten wij allemaal niet.

Maar feit is wel dat zij aan Baudet gelinked is vanwege TTIP (zie daarvoor mijn filmpje) en (zoals Kansenjongere ook stelt) in de aankondiging zelfs nadrukkelijk geroemd is door JFVD om haar werk rondom TTIP.
quote:
Met veel enthousiasme kondigen wij Hella Hueck aan als dagvoorzitter van onze KICKOFF! Hella Hueck presenteert op RTLZ het programma Toekomstmakers, over innovatie en ondernemerschap. Naast presenteren schrijft Hueck vlijmscherpe artikelen over onderwerpen als TTIP en CETA.
M.a.w: zij is geen willekeurige dagvoorzitter die "even de dag in goede banen moet leiden", iets wat eerder wel gesuggereerd werd. Staat de JFVD nog steeds achter haar nu zij Geenstijl via 'rat-achtige NSB praktijken" monddood probeert te maken?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170726358
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:20 schreef Ryon het volgende:
M.a.w: zij is geen willekeurige dagvoorzitter die "even de dag in goede banen moet leiden", iets wat eerder wel gesuggereerd werd. Staat de JFVD nog steeds achter haar nu zij Geenstijl via 'rat-achtige NSB praktijken" monddood probeert te maken?
Dat maak jij er van. Er staat alleen waar ze zich mee bezig houdt, er staat toch niet dat ze de hele dag presentaties over TTIP en CETA gaat houden? Fylax zal je vast wel even bijpraten als hij daar is geweest 3 juni.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:41:59 #32
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170726666
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:26 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Dat maak jij er van. Er staat alleen waar ze zich mee bezig houdt, er staat toch niet dat ze de hele dag presentaties over TTIP en CETA gaat houden? Fylax zal je vast wel even bijpraten als hij daar is geweest 3 juni.
Dat zegt toch ook niemand? Dat verzin je nu zelf ter plekke.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170726753
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:20 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, jij reageerde op een antwoord van mij aan Bluemoon23. Mijn vragen en opmerkingen waren aan jullie beide gesteld. Ik ga er bij jullie allebei ook vanuit dat jullie nog vrij jong zijn.

Nogmaals: ik heb nooit gezegd dat zij gevraagd is om TTIP. Het kan ook zijn dat zij het bed heeft gedeeld met Baudet of dat zij gewoon de goedkoopste was uit de telefoonlijst van meneer de voorzitter. Dat weten wij allemaal niet.

Maar feit is wel dat zij aan Baudet gelinked is vanwege TTIP (zie daarvoor mijn filmpje) en (zoals Kansenjongere ook stelt) in de aankondiging zelfs nadrukkelijk geroemd is door JFVD om haar werk rondom TTIP.

[..]

M.a.w: zij is geen willekeurige dagvoorzitter die "even de dag in goede banen moet leiden", iets wat eerder wel gesuggereerd werd. Staat de JFVD nog steeds achter haar nu zij Geenstijl via 'rat-achtige NSB praktijken" monddood probeert te maken?
Ik zou zeggen: stuur een mailtje als je het zo graag wil weten.
(she/her)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:47:55 #34
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170726793
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: stuur een mailtje als je het zo graag wil weten.
Een mailtje naar de JFVD-leden? Hmm.. Of ik vraag het in een topic waar de JFVD-leden zitten. Bijvoorbeeld hier. Jij was toch ook lid?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170726820
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:47 schreef Ryon het volgende:

[..]

Een mailtje naar de JFVD-leden? Hmm.. Of ik vraag het in een topic waar de JFVD-leden zitten. Bijvoorbeeld hier. Jij was toch ook lid?
Ah, dan bedoelde je dus de JFVDers, ik was in de veronderstelling dat je de voorzitter etc. bedoelde.

Ik was volgens mij best duidelijk in mijn post toch? Dat het me niet uitmaakt, het voor mij geen probleem is en dat mijn dag er niet minder leuk om zal zijn.
(she/her)
pi_170727614
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:41 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat zegt toch ook niemand? Dat verzin je nu zelf ter plekke.
Een uitspraak op iemand projecteren en daar dan een bron of onderbouwing voor vragen heb ik hem vaker zien doen :P
pi_170727646
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een uitspraak op iemand projecteren en daar dan een bron of onderbouwing voor vragen heb ik hem vaker zien doen :P
Ik wacht nog steeds op je reactie van je -om maar even in NRC termen te spreken- ongefundeerde uitspraken.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:57:26 #38
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170729025
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je reactie van je -om maar even in NRC termen te spreken- ongefundeerde uitspraken.
Kun je lang wachten.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_170729364
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een uitspraak op iemand projecteren en daar dan een bron of onderbouwing voor vragen heb ik hem vaker zien doen :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je reactie van je -om maar even in NRC termen te spreken- ongefundeerde uitspraken.
Ik ook, het beste zou zijn als iedereen hem negeert.
pi_170729499
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je reactie van je -om maar even in NRC termen te spreken- ongefundeerde uitspraken.
Dan zou het je sieren als je eerst zelf met een fatsoenlijke reactie komt zonder je gebruikelijke bizarre toeschrijvingen...
pi_170729850
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:20 schreef Ryon het volgende:Nee, jij reageerde op een antwoord van mij aan Bluemoon23. Mijn vragen en opmerkingen waren aan jullie beide gesteld. Ik ga er bij jullie allebei ook vanuit dat jullie nog vrij jong zijn.
Ik ben 35 als je dat zo graag weten wilt.
quote:
M.a.w: zij is geen willekeurige dagvoorzitter die "even de dag in goede banen moet leiden", iets wat eerder wel gesuggereerd werd. Staat de JFVD nog steeds achter haar nu zij Geenstijl via 'rat-achtige NSB praktijken" monddood probeert te maken?
Geen idee, zou je aan de JFVD moeten vragen in plaats van de users op dit topic ? :?
pi_170790864
DDStandaard twitterde op maandag 08-05-2017 om 21:30:39 Thierry Baudet zet Leiden op stelten, wordt als held onthaald door rechtse Leidenaren https://t.co/oPtONW76hq reageer retweet
  dinsdag 9 mei 2017 @ 03:01:01 #43
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170790955
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 02:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
DDStandaard twitterde op maandag 08-05-2017 om 21:30:39 Thierry Baudet zet Leiden op stelten, wordt als held onthaald door rechtse Leidenaren https://t.co/oPtONW76hq reageer retweet
Een beetje dezelfde allure die Jesse Klaver toen met zijn beweging voortbracht. Alleen was het toen allemaal maar "glad" e.d.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170793898
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 03:01 schreef richolio het volgende:

[..]

Een beetje dezelfde allure die Jesse Klaver toen met zijn beweging voortbracht. Alleen was het toen allemaal maar "glad" e.d.
Totaal niet vergelijkbaar, maargoed
  dinsdag 9 mei 2017 @ 13:45:34 #45
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170797649
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Totaal niet vergelijkbaar, maargoed
Want?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 mei 2017 @ 13:51:03 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170797754
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 02:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
DDStandaard twitterde op maandag 08-05-2017 om 21:30:39 Thierry Baudet zet Leiden op stelten, wordt als held onthaald door rechtse Leidenaren https://t.co/oPtONW76hq reageer retweet
DDS :')

En als GL hetzelfde heeft gedaan, leuk voor hen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170797983
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

DDS :')

En als GL hetzelfde heeft gedaan, leuk voor hen.
DDS en FvD zijn best wel vriendjes over en weer.
En mooi dat je de onzin van alles wat de FvD uitvreet met GL te vergelijken eens aankaart. Bij al die eerdere gevallen dat je vriendjes hier dergelijke vergelijkingen maakten bleef je immers stil. Ik bespeur vooruitgang.
pi_170801424
&

Thierry Baudet noemt controversieel verklaren van onderwerpen 'zelfcastratie van de Tweede Kamer'. #Stemmingen
(she/her)
pi_170803319
quote:
Valt me wel tegen van de taalfouten.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 19:21:13 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170805913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:48 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Valt me wel tegen van de taalfouten.
Thierry's moedertaal is dan ook Latijns :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 mei 2017 @ 19:42:07 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170806574
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Thierry's moedertaal is dan ook Latijns :P
Latijn

niet Latijns
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 mei 2017 @ 19:43:43 #53
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170806626
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Latijn

niet Latijns
;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170807535
quote:
Prima idee, wat is de uitkomst?
pi_170816510
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Thierry's moedertaal is dan ook Latijns :P
het is de verklaring van hiddema, dus denk dat hij het typte op een pc wat ie niet gewend is :P
(she/her)
  woensdag 10 mei 2017 @ 08:20:19 #56
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170821286
Ik ben het even kwijt, ik dacht dat de FvD hetzelfde was als de PVV ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_170821313
Vrindje Hiddema is blijkbaar selectief vergeetachtig.
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:00:30 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_170822541
quote:
Kunnen ze geen stagair aannemen die het Nederlands wel goed beheerst?

Dit ziet eruit alsof het geschreven is door een brugklasser met dyslexie :')
pi_170840114
quote:
Die Facebook-reacties van Hendrik Beije en nog een paar anderen :') . Waarom zijn die mensen überhaupt weggegaan bij de PVV?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170842890
wierdduk twitterde op woensdag 10-05-2017 om 23:45:35 'Dutch politician turns tables on EU demanding ¤100bn from ECB boss if THEY leave eurozone' https://t.co/fk5BG4SW23 reageer retweet
pi_170846434
HAha wat een god

We'll see about that than!
standaarddrinker
pi_170856085
standaarddrinker
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 17:52:25 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170856297


Hij kon gewoon geen antwoord geven. Maar de trieste boodschap was meer dan duidelijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170857878
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Hij kon gewoon geen antwoord geven. Maar de trieste boodschap was meer dan duidelijk.
je plaatje is kaput
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 22:31:02 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170867934
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

je plaatje is kaput
Ligt aan jou.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170964818
Zal Baudet in de regering komen? :7
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 mei 2017 @ 19:07:41 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170964860
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zal Baudet in de regering komen? :7
Niet zonder verkiezingen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170964936
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet zonder verkiezingen.
Hoeveel staan ze nu in de peilingen dan?
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 mei 2017 @ 19:15:31 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170965073
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:10 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hoeveel staan ze nu in de peilingen dan?
4
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 15 mei 2017 @ 19:24:42 #71
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170965343
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet zonder verkiezingen.
Ook met nieuwe verkiezigen niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 mei 2017 @ 19:25:24 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170965363
quote:
14s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:24 schreef richolio het volgende:

[..]

Ook met nieuwe verkiezigen niet.
Details. De kans wordt wel twee keer zo groot met de huidige peilingen :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 15 mei 2017 @ 19:27:52 #73
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170965451
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Details. De kans wordt wel twee keer zo groot met de huidige peilingen :7
Zelfs mét 4 zetels, hoe zie je dat precies voor je? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 15 mei 2017 @ 19:28:48 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170965483
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zal Baudet in de regering komen? :7
Thierry voor MP *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 15 mei 2017 @ 22:16:16 #77
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170970857
Die gast van GroenLinks :'). Die is of zo dom als wat of hij beweerd moedwillig al die onzin.

Vond Thierry overigens weer sterk spreken laatst mbt de controversieel verklaarde onderwerpen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 mei 2017 @ 22:18:55 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170970911
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:27 schreef richolio het volgende:

[..]

Zelfs mét 4 zetels, hoe zie je dat precies voor je? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk
2 keer nihil is nog steeds nihil. En als het plan met CU slaagt, maar er wat zeteltjes verloren gaan, is zo'n kleine partij plots wel interessant.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170970930
quote:
Leuk van de voorzitter dat hij zo kort tijd krijgt, daardoor fouten maakt en daarna ze hem een beetje uitlacht
pi_170981290
https://twitter.com/Marti(...)940403232768/photo/1

Het moet toch zijn as an asshole ?
Baudet zakt hier weer eens door het ijs als intellectueel .
pi_170981361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/Marti(...)940403232768/photo/1

Het moet toch zijn as an asshole ?
Baudet zakt hier weer eens door het ijs als intellectueel .
rot een end op met je getroll
pi_170981510
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/Marti(...)940403232768/photo/1

Het moet toch zijn as an asshole ?
Baudet zakt hier weer eens door het ijs als intellectueel .
Je moeder zakt ook altijd voor mij
pi_170981519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:26 schreef JanCees het volgende:

[..]

rot een end op met je getroll
Welkom terug

Ouwe reus
pi_170982763
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/Marti(...)940403232768/photo/1

Het moet toch zijn as an asshole ?
Baudet zakt hier weer eens door het ijs als intellectueel .
Moet je dan niet eerst op het ijs gestaan hebben :P?

Overigens is Trump steunen gezien zijn achterban niet meer dan logisch. In die zin is hij niet dom.
pi_170982850
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/Marti(...)940403232768/photo/1

Het moet toch zijn as an asshole ?
Baudet zakt hier weer eens door het ijs als intellectueel .
Leuke fotoshop
pi_170982983
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:20 schreef JanCees het volgende:

[..]

Leuk van de voorzitter dat hij zo kort tijd krijgt, daardoor fouten maakt en daarna ze hem een beetje uitlacht
Hij neemt zelf ook niet echt de tijd er voor hč...
pi_170983532
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:20 schreef JanCees het volgende:

[..]

Leuk van de voorzitter dat hij zo kort tijd krijgt, daardoor fouten maakt en daarna ze hem een beetje uitlacht
Weg met haar en haar gebrekkige Nederlands, zet Bosma daar neer.
standaarddrinker
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:18:20 #88
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170983690
http://www.geenstijl.nl/m(...)viseur_komt_met.html

Geenstijl vindt het nu ook wat te ver gaan.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170984166
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:18 schreef Ryon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)viseur_komt_met.html

Geenstijl vindt het nu ook wat te ver gaan.
Whehe, dat zal weer lastig worden voor de aanhang. Wie moeten ze nu geloven GS of Baudet _O-
pi_170987678
Thierrietje is echt lekker bezig, als een vis in het water daar
standaarddrinker
pi_170987710
quote:
Wat een politiek onbenul. Door dit soort zaken zal je nooit iets voor elkaar krijgen in de TK, omdat niemand je iets gunt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2017 @ 19:07:24 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170987778
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170987785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat een politiek onbenul. Door dit soort zaken zal je nooit iets voor elkaar krijgen in de TK, omdat niemand je iets gunt.
FvD is tegen vriendjespolitiek, dus prima zaak weer
pi_170987804
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

FvD is tegen vriendjespolitiek, dus prima zaak weer
Ik vind het ook prima hoor als je jezelf zo buitenspel wil zetten. Alleen wel dom.
pi_170987876
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

FvD is tegen vriendjespolitiek, dus prima zaak weer
We leven in een pluriform land waarbij boosrechts echt geen absolute meerderheid zal halen. Als ze hun volksvertegenwoordigende functie een beetje serieus nemen, dan moeten ze zo nu en dan ook constructief zijn...
pi_170987940
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik vind het ook prima hoor als je jezelf zo buitenspel wil zetten. Alleen wel dom.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

We leven in een pluriform land waarbij boosrechts echt geen absolute meerderheid zal halen. Als ze hun volksvertegenwoordigende functie een beetje serieus nemen, dan moeten ze zo nu en dan ook constructief zijn...
Ik zal het noteren, bedankt.
pi_170987971
quote:
De partijen hebben zich weer eens laten kennen. Vooral zijlstra met zijn circus verhaal.
Baudet heeft nu aangetoond dat de partijen Vvd en CDA helemaal niets willen doen aan de immigratie.
pi_170988085
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De partijen hebben zich weer eens laten kennen. Vooral zijlstra met zijn circus verhaal.
Baudet heeft nu aangetoond dat de partijen Vvd en CDA helemaal niets willen doen aan de immigratie.
Toch hebben ze zojuist de formatie laten klappen op dat onderwerp. Rara, politiepetje.
pi_170988134
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[..]

Ik zal het noteren, bedankt.
Hihi.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 19:28:49 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170988258
Wat een grap is dat toch :')

Een formatie laten klappen op een punt en vervolgens mee stemmen met de partij waar je niet mee in zee wilde op dat punt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 19:42:20 #103
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170988572
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170989686
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Toch hebben ze zojuist de formatie laten klappen op dat onderwerp. Rara, politiepetje.
Misschien omdat de plannen van GroenLinks toch te extreem waren?
De huidige situatie aanhouden is natuurlijk veel veiliger.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 20:32:20 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170989778
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Misschien omdat de plannen van GroenLinks toch te extreem waren?
De huidige situatie aanhouden is natuurlijk veel veiliger.
GL wil de deur openhouden, VVD/CDA willen de stroom juist indammen. Tegen alle moties stemmen, die echt niet allemaal zwart/wit waren, staat hier lijnrecht tegenover.

Ik kan het gewoon niet begrijpen wat ze hier doen. Echt totaal niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170990283
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

GL wil de deur openhouden, VVD/CDA willen de stroom juist indammen. Tegen alle moties stemmen, die echt niet allemaal zwart/wit waren, staat hier lijnrecht tegenover.

Ik kan het gewoon niet begrijpen wat ze hier doen. Echt totaal niet.
Ik denk dat ze moedwillig de kiezers aan het misleiden zijn. De vvd heeft alle tijd gehad om iets te doen aan de migratie maar heeft het gewoon nagelaten. Dat ze tijdens de verkiezingen stevige taal bezigden was slechts voor de bühne net zoals de formatiegesprekken met GroenLinks. Wat Baudet heeft gedaan is ronduit geniaal, hij heeft de kamer onder druk gezet en alle partijen die tijdens de verkiezingen tegen verdere immigratie waren staan nu in hun hemd.
pi_170990449
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Misschien omdat de plannen van GroenLinks toch te extreem waren?
De huidige situatie aanhouden is natuurlijk veel veiliger.
Wat er over naar buiten kwam is dat CDA en VVD vooral veel verandering willen. GL zit meer op de huidige lijn.
pi_170990680
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat er over naar buiten kwam is dat CDA en VVD vooral veel verandering willen. GL zit meer op de huidige lijn.
Waarom stemden het CDA en vvd dan tegen de motie van Baudet? Die logica ontgaat mij even.
pi_170990717
Is toch niet verrassend dat de formatie voortijdig klapt? De poppenkast voor de buhne etc. Exact wat FvD al maanden aan probeert te geven. Fortuyn riep het ook etc etc
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2017 @ 21:18:29 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170990828
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom stemden het CDA en vvd dan tegen de motie van Baudet? Die logica ontgaat mij even.
omdat ze waarschijnlijk andere oplossingen zien. Het ook wat vreemde moties. Zoals die tegen bed-bad-brood. Er zijn juist een aantal gemeentes die via die voorziening illegalen juist meer effect bereiken en meer terugkeerders hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2017 @ 21:19:19 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170990848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
Is toch niet verrassend dat de formatie voortijdig klapt? De poppenkast voor de buhne etc. Exact wat FvD al maanden aan probeert te geven. Fortuyn riep het ook etc etc
Vertel, mag ik de quote van Fortuyn daarover. Hij heeft immers zelf ook gewoon aan een coalitieonderhandeling meegedaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170990913
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Vertel, mag ik de quote van Fortuyn daarover. Hij heeft immers zelf ook gewoon aan een coalitieonderhandeling meegedaan
Aan een onderhandeling meedoen heeft verder niets te maken dat het wel een poppenkast is. Dat staat er los van. Je hoort hem hierover spreken in dit interview onder andere, komt ergens tussendoor voorbij


  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2017 @ 21:25:21 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170991017
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Aan een onderhandeling meedoen heeft verder niets te maken dat het wel een poppenkast is. Dat staat er los van. Je hoort hem hierover spreken in dit interview onder andere, komt ergens tussendoor voorbij


ik dacht dat je de rituelen rond een formatie bedoelde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170991038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik dacht dat je de rituelen rond een formatie bedoelde
Nee bedoel dat ze dus een formatie zogenaamd proberen te vormen waarvan iedereen al weet, zonde van je tijd etc. Dat benadrukt Pim ook en Thierry ook.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2017 @ 21:28:42 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170991101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee bedoel dat ze dus een formatie zogenaamd proberen te vormen waarvan iedereen al weet, zonde van je tijd etc. Dat benadrukt Pim ook en Thierry ook.
Het was de meest voordehandliggende optie, er blijft ook niet veel over.

Dat eerste fragment kan ik niet meteen het woord formatie ontdekken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170991267
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom stemden het CDA en vvd dan tegen de motie van Baudet? Die logica ontgaat mij even.
Omdat ze nog wel over enig gezond verstand beschikken.
pi_170991310
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee bedoel dat ze dus een formatie zogenaamd proberen te vormen waarvan iedereen al weet, zonde van je tijd etc. Dat benadrukt Pim ook en Thierry ook.
Welke coalitie had wat jou betreft meer voor de hand gelegen om als eerste te onderzoeken? En waarom?
pi_170991332
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Welke coalitie had wat jou betreft meer voor de hand gelegen om als eerste te onderzoeken? En waarom?
VVD/CDA/D66/CU denk ik anders minderheidskabinet.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:38:07 #119
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170991351
Oh ja, een minderheidskabinet. Erg voor de hand liggend.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170991783
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Omdat ze nog wel over enig gezond verstand beschikken.
Ik vind van niet, er zit totaal geen consistentie in de verkiezingsretoriek en de handelingen als politici in de kamer.
Ik snap best dat politici graag liegen en draaien maar om het zo opzichtig te doen getuigd niet van gezond verstand maar van een misplaatst superioriteitsgevoel naar de kiezer toe.

Het gelijk van Baudet word weer eens bewezen door de heren politici zelf, vind je nu niet dat met name de vvd en het cda hier enorm voor schut staan?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:58:27 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_170991876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind van niet, er zit totaal geen consistentie in de verkiezingsretoriek en de handelingen als politici in de kamer.
Ik snap best dat politici graag liegen en draaien maar om het zo opzichtig te doen getuigd niet van gezond verstand maar van een misplaatst superioriteitsgevoel naar de kiezer toe.

Het gelijk van Baudet word weer eens bewezen door de heren politici zelf, vind je nu niet dat met name de vvd en het cda hier enorm voor schut staan?
:')_!
pi_170991942
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom stemden het CDA en vvd dan tegen de motie van Baudet? Die logica ontgaat mij even.
Over welke motie heb je het?
Kun je de letterlijke tekst hier plaatsen ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 22:01:45 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170991960
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:58 schreef remlof het volgende:

[..]

:')_!
Oh wat een krachtige weerlegging weer van de heer Remlof. Niemand is opgewassen tegen zijn geniale uitspraken, onderbouwingen en standpunten _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170991969
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

VVD/CDA/D66/CU denk ik anders minderheidskabinet.
Dat zou echt logischer zijn om als eerste optie te gaan verkennen?
Ook al gaven bijna alle partijen aan dat eerst de variant met GL onderzocht moest worden?
Kan me voorstellen dat ze nu de variant met CU gaan onderzoeken maar die hielden eerder niet voor niets de boot af...
pi_170991989
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind van niet, er zit totaal geen consistentie in de verkiezingsretoriek en de handelingen als politici in de kamer.
Ik snap best dat politici graag liegen en draaien maar om het zo opzichtig te doen getuigd niet van gezond verstand maar van een misplaatst superioriteitsgevoel naar de kiezer toe.

Het gelijk van Baudet word weer eens bewezen door de heren politici zelf, vind je nu niet dat met name de vvd en het cda hier enorm voor schut staan?
Nou nee, die handelen vrij logisch. Ik snap wel dat je als aanhanger van Baudet hier van smult maar politiek gezien zet hij zichzelf natuurlijk weer voor schut.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 22:05:27 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170992042
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nou nee, die handelen vrij logisch. Ik snap wel dat je als aanhanger van Baudet hier van smult maar politiek gezien zet hij zichzelf natuurlijk weer voor schut.
Ze laten de onderhandelingen mislukken op het gebied van asielbeleid, maar nu stemmen ze gewoon mee met de standpunten van GL. Er was gewoon geen enkele reden om die onderhandelingen daarop te laten klappen op basis van hun stemgedrag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170992123
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nou nee, die handelen vrij logisch. Ik snap wel dat je als aanhanger van Baudet hier van smult maar politiek gezien zet hij zichzelf natuurlijk weer voor schut.
Hoe zet hij zich zelf dan voor schut?
Hij laat mensen kleur bekennen en ze vallen allemaal hard door de mand.
Als wij gelieg en gedraai normaal vinden in Nederland dan snap ik jou standpunt wel.
pi_170992182
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Over welke motie heb je het?
Kun je de letterlijke tekst hier plaatsen ?
Ze verklaarden allemaal alle moties niet te steunen maar uiteindelijk ging het over deze motie. https://forumvoordemocrat(...)tief_in_detentie.pdf
pi_170992193
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze laten de onderhandelingen mislukken op het gebied van asielbeleid, maar nu stemmen ze gewoon mee met de standpunten van GL. Er was gewoon geen enkele reden om die onderhandelingen daarop te laten klappen op basis van hun stemgedrag.
Ze gaan niet mee in moties die ze niet kunnen steunen. Dat is toch juist logisch?
pi_170992240
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoe zet hij zich zelf dan voor schut?
Hij laat mensen kleur bekennen en ze vallen allemaal hard door de mand.
Als wij gelieg en gedraai normaal vinden in Nederland dan snap ik jou standpunt wel.
Door dommige moties in te dienen en dan hoofdelijke stemming te eisen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze verklaarden allemaal alle moties niet te steunen maar uiteindelijk ging het over deze motie. https://forumvoordemocrat(...)tief_in_detentie.pdf
Er is natuurlijk geen enkele serieuze partij die zo'n voorstel kan steunen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 22:16:29 #131
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170992287
Ik heb weer genoten van de show heren. Werd ook wel weer eens tijd he :7 .
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_170992329
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Door dommige moties in te dienen en dan hoofdelijke stemming te eisen.

[..]

Er is natuurlijk geen enkele serieuze partij die zo'n voorstel kan steunen.
Is het echt zo'n ramp om kleur te bekennen?
Het is notabene onze volksvertegenwoordiging en jij hebt liever dat niemand weet waar we aan toe zijn.

En waarom zou zo'n motie niet gesteund kunnen worden? Kom eens met een fatsoenlijke uitleg ipv stellen dat iets niet kan zonder onderbouwing.
pi_170992375
-laat maar ik blijf liever lurken-
pi_170992658
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is het echt zo'n ramp om kleur te bekennen?
Het is notabene onze volksvertegenwoordiging en jij hebt liever dat niemand weet waar we aan toe zijn.
Het is wat onzinnig als al duidelijk is hoe de stemming zal verlopen. Kinderachtig dus, wat dan wel weer past bij de partij :P
quote:
En waarom zou zo'n motie niet gesteund kunnen worden? Kom eens met een fatsoenlijke uitleg ipv stellen dat iets niet kan zonder onderbouwing.
Het is praktisch gezien onmogelijk en ook ethisch gezien niet erg verstandig. Partijen als de PVV zullen het vast prachtig vinden, serieuze partijen die ook nog iets om mensenrechten geven zien het natuurlijk niet als een optie. CDA en VVD hebben een behoorlijk andere mening over asielbeleid dan GL maar dit past gewoon niet. Het laat vooral zien dat de FvD toch vooral een pot nat is met de PVV.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 22:32:38 #135
104871 remlof
Europees federalist
pi_170992682
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oh wat een krachtige weerlegging weer van de heer Remlof. Niemand is opgewassen tegen zijn geniale uitspraken, onderbouwingen en standpunten _O_
Ik lach me gewoon kapot om de domme puberpraat hier :')
pi_170992711
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik lach me gewoon kapot om de domme puberpraat hier :')
Dat mag
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 22:43:07 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170992909
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik lach me gewoon kapot om de domme puberpraat hier :')
Ik kan jouw posts niet echt 'praat' noemen, maar blij dat je om jezelf kan lachen. Wat positieviteit kan geen kwaad.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170992928

Baudetstukjes in dit filmpje
  dinsdag 16 mei 2017 @ 22:48:05 #139
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_170993026
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef Chivaz het volgende:
En waarom zou zo'n motie niet gesteund kunnen worden? Kom eens met een fatsoenlijke uitleg ipv stellen dat iets niet kan zonder onderbouwing.
Alleen al omdat dit onderwerp controversieel verklaard is en de regering er dus sowieso niets mee kan.
pi_170993046
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:43 schreef Doublepain het volgende:

Baudetstukjes in dit filmpje
In de powned video ook.
pi_170993073
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan jouw posts niet echt 'praat' noemen, maar blij dat je om jezelf kan lachen. Wat positieviteit kan geen kwaad.
Hij is dan ook de fokfacist met echt enge gedachtes.
pi_170993282
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze laten de onderhandelingen mislukken op het gebied van asielbeleid, maar nu stemmen ze gewoon mee met de standpunten van GL. Er was gewoon geen enkele reden om die onderhandelingen daarop te laten klappen op basis van hun stemgedrag.
Wat denk ik ook meespeelt is dat die gevestigde partijen niet hun oren willen laten hangen naar zo'n, in hun ogen, snotneuzenpartij die net komt kijken. De inhoud van de moties waar FVD mee komt is nog niet eens zo belangrijk voor ze, als het een controversiële motie is of eentje met grote gevolgen gaan ze sowieso niet vóór stemmen. Een partij als DENK loopt hier ook tegenaan. Ook dit is onderdeel van het partijkartel en de ongezonde cultuur die in het parlement heerst.

Maar goed, ook al komen de moties er niet door, Thierry zorgt iig dat die partijen met de billen bloot moeten _O_ 4D chess.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170993425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Wat denk ik ook meespeelt is dat die gevestigde partijen niet hun oren willen laten hangen naar zo'n, in hun ogen, snotneuzenpartij die net komt kijken. De inhoud van de moties waar FVD mee komt is nog niet eens zo belangrijk voor ze, als het een controversiële motie is of eentje met grote gevolgen gaan ze sowieso niet vóór stemmen. Een partij als DENK loopt hier ook tegenaan. Ook dit is onderdeel van het partijkartel en de ongezonde cultuur die in het parlement heerst.

Maar goed, ook al komen de moties er niet door, Thierry zorgt iig dat die partijen met de billen bloot moeten _O_ 4D chess.
Met de billen bloot omdat ze een inhoudelijk kansloze motie niet steunen? Wat is daar de logica van?
pi_170993437
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De partijen hebben zich weer eens laten kennen. Vooral zijlstra met zijn circus verhaal.
Ik vond dat passief-agressieve dreigement van Pechtold veel smeriger. "Als je de verhoudingen goed wil houden (...) als je niet als kleine minderheid in je werk gehinderd wil worden hinder dan ook de anderen niet." :r
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170993464
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is wat onzinnig als al duidelijk is hoe de stemming zal verlopen. Kinderachtig dus, wat dan wel weer past bij de partij :P

[..]

Het is praktisch gezien onmogelijk en ook ethisch gezien niet erg verstandig. Partijen als de PVV zullen het vast prachtig vinden, serieuze partijen die ook nog iets om mensenrechten geven zien het natuurlijk niet als een optie. CDA en VVD hebben een behoorlijk andere mening over asielbeleid dan GL maar dit past gewoon niet. Het laat vooral zien dat de FvD toch vooral een pot nat is met de PVV.
Wat een kolder om mensenrechten hier bij te betrekken. Deze motie ging om uitgeproduceerde asielzoekers die verdwijnen in de illigaliteit. Je hebt niet het recht om illegaal in een land te verblijven en binnen de kaders van rechtsstaat kan je illegalen best preventief opsluiten tot dat ze het land worden uitgestuurd.
Maar dat is helemaal niet waar dit om ging, de strekking van Baudet was meer, staan de partijen die hard campagne aan het voeren waren op het gebied van immigratie achter hun woorden. En op dat gebied moesten ze kleur bekennen en zijn ze keihard door de mand gevallen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 23:13:27 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170993622
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met de billen bloot omdat ze een inhoudelijk kansloze motie niet steunen? Wat is daar de logica van?
Staan behoorlijk wat woorden in die moties, best inhoudelijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170993649
Want een stevige campagne voeren maakt het logisch zulke kansloze moties te steunen?
Die uiteraard wel heel degelijk een mensenrechtenaspect hebben. Uitzetten blijkt immers complex en mensen in afwachting daarvan misschien wel jaren opsluiten past niet echt.
pi_170993654
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat een kolder om mensenrechten hier bij te betrekken. Deze motie ging om uitgeproduceerde asielzoekers die verdwijnen in de illigaliteit. Je hebt niet het recht om illegaal in een land te verblijven en binnen de kaders van rechtsstaat kan je illegalen best preventief opsluiten tot dat ze het land worden uitgestuurd.
Maar dat is helemaal niet waar dit om ging, de strekking van Baudet was meer, staan de partijen die hard campagne aan het voeren waren op het gebied van immigratie achter hun woorden. En op dat gebied moesten ze kleur bekennen en zijn ze keihard door de mand gevallen.
Mensen preventief opsluiten heeft niets met mensenrechten te maken?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 23:15:05 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170993664
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen preventief opsluiten heeft niets met mensenrechten te maken?
Nee, eigenlijk niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170993676
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Staan behoorlijk wat woorden in die moties, best inhoudelijk.
Heb dat motietje over opsluiten van uitgeprocedeerde asielzoekers gezien. Dat had erg weinig inhoud en was erg kansloos. Was de rest beter?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 23:15:57 ]
pi_170993691
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met de billen bloot omdat ze een inhoudelijk kansloze motie niet steunen? Wat is daar de logica van?
Je bedoelt kansloos omdat het kabinet demissionair is en het onderwerp controversieel is verklaard? Of kansloos omdat je het er sowieso niet mee eens bent?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 23:16:08 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170993692
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb dat motietje over opsluiten van uitgeprocedeerde asielzoekers gezien. Dat had erg weinig inhoud. Was de rest beter?
Ook daar stonden gewoon woorden in. Denk dat jouw pdf'je niet goed geladen is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 23:16:43 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170993703
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je bedoelt kansloos omdat het kabinet demissionair is en het onderwerp controversieel is verklaard? Of kansloos omdat je het er sowieso niet mee eens bent?
Onderwerpen controversieel verklaren, dat is pas kansloos.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170993704
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet.
Is het een idee dat je je iets beter in gaat lezen op de complexiteit van deze materie?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:17:05 #155
104871 remlof
Europees federalist
pi_170993714
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen preventief opsluiten heeft niets met mensenrechten te maken?
Je verbaast je nog steeds dat de Baudetpubers dat verband niet zien? :')
pi_170993725
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ook daar stonden gewoon woorden in. Denk dat jouw pdf'je niet goed geladen is.
Een paar. Maar inhoudelijk was het toch echt kansloos. Dat bleek ook wel.
pi_170993742
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je bedoelt kansloos omdat het kabinet demissionair is en het onderwerp controversieel is verklaard? Of kansloos omdat je het er sowieso niet mee eens bent?
Omdat geen enkele serieuze partij het daar mee eens gaat zijn. Mijn mening is niet zo relevant.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 23:18:13 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170993747
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een paar. Maar inhoudelijk was het toch echt kansloos. Dat bleek ook wel.
Oh, die woorden gingen ook gewoon ergens over :Y
Er kon zelfs over gestemd worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170993764
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Onderwerpen controversieel verklaren, dat is pas kansloos.
Het is vrij logisch met een demissionair kabinet wat vervolgens niks met dergelijke moties kan.
pi_170993783
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oh, die woorden gingen ook gewoon ergens over :Y
Er kon zelfs over gestemd worden.
Je kan over alles stemmen. Maar dit was een mooi schoolvoorbeeld van een inhoudelijk kansloze motie.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 23:20:19 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170993796
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is het een idee dat je je iets beter in gaat lezen op de complexiteit van deze materie?
Omdat iemand ononderbouwd claimt dat het tegen de mensenrechten in gaat, moet ik mezelf inlezen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 23:21:12 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170993818
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is vrij logisch met een demissionair kabinet wat vervolgens niks met dergelijke moties kan.
De kamer is nog altijd de wetgevende macht. Dan maakt het geen zak uit of het niet meteen uitgevoerd kan worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:21:36 #163
104871 remlof
Europees federalist
pi_170993832
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je kan over alles stemmen. Maar dit was een mooi schoolvoorbeeld van een inhoudelijk kansloze motie.
Baudet moet nog een hoop leren.
pi_170994027
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze verklaarden allemaal alle moties niet te steunen maar uiteindelijk ging het over deze motie. https://forumvoordemocrat(...)tief_in_detentie.pdf
merci...
tja... mensen die geen overtreding hebben gedaan in gevangen zetten vanwege de mogelijkheid dat ze het kunnen doen is een totalitaire werkwijze.
Dit pleit echt niet voor het democratisch gehalte van het Forum voor Democratie.
Terecht dat fatsoenlijke rechtse mensen als VVD en CDA dit afwijzen.
pi_170994036
Ik verbaas mij erover dat mensen niet weten dat je illegalen gewoon vast kunt zetten.

https://www.politie.nl/themas/illegaliteit-vreemdelingen.html

Leg mij eens uit welke mensenrechten worden geschonden door de Nederlandse staat?
pi_170994124
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet.
:D

Oké man.
pi_170994162
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:30 schreef Chivaz het volgende:
Ik verbaas mij erover dat mensen niet weten dat je illegalen gewoon vast kunt zetten.

https://www.politie.nl/themas/illegaliteit-vreemdelingen.html

Leg mij eens uit welke mensenrechten worden geschonden door de Nederlandse staat?
Omdat Nederlandse soevereiniteit en dus haar eigen wetgeving onderschikt is aan de mensenrechten van Ahmed en Abdoel.
pi_170994172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:30 schreef Chivaz het volgende:
Ik verbaas mij erover dat mensen niet weten dat je illegalen gewoon vast kunt zetten.

https://www.politie.nl/themas/illegaliteit-vreemdelingen.html

Leg mij eens uit welke mensenrechten worden geschonden door de Nederlandse staat?
Dat kan als iemand ongewenst is verklaard, een inreisverbod heeft of een misdrijf heeft begaan. Illegaal verblijf op zichzelf is geen misdrijf maar een overtreding. Dat is ook terug te vinden in de bron die je aanhaalt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 mei 2017 @ 23:42:39 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170994318
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat kan als iemand ongewenst is verklaard, een inreisverbod heeft of een misdrijf heeft begaan. Illegaal verblijf op zichzelf is geen misdrijf maar een overtreding. Dat is ook terug te vinden in de bron die je aanhaalt.
En wat staat er in één van de moties? Juist, dat uitgeproceduurde asielzoekers 'ongewenst' moeten worden.

Ze zijn nog gewoon vrij om te vertrekken zodra ze dat willen, alleen in Nederland zijn ze niet meer vrij om te gaan en staan waar ze willen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170994340
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen preventief opsluiten heeft niets met mensenrechten te maken?
Als ik ergens illegaal een land (laten we zeggen Japan) binnen weet te komen en ze komen er achter, wordt ik dan niet preventief opgesloten totdat ze me op een vlucht terug naar Nederland zetten, of gewoonweg opgesloten houden zitten tot nadere orde als ik geen paspoort/ID heb? Dat ze me niet meteen doodschieten of een pak rammel geven heeft idd met mensenrechten te maken, maar dat ik niet vrij mag rondlopen in een vreemd land zonder toestemming zou niets met mensenrechten te maken moeten hebben. Toegang tot en verblijf in een vreemd land is een gunst, geen recht.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170994355
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat kan als iemand ongewenst is verklaard, een inreisverbod heeft of een misdrijf heeft begaan. Illegaal verblijf op zichzelf is geen misdrijf maar een overtreding. Dat is ook terug te vinden in de bron die je aanhaalt.
Dat ongewenst verklaren is dus helemaal niet nodig, op basis van illegaliteit kan je al opgepakt, vastgezet en het land uit worden gezet.
Er staat nergens dat je eerst een misdrijf moet hebben gepleegd.
  woensdag 17 mei 2017 @ 00:47:27 #172
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170995009
Illegalen preventief vastzetten met als doel ze op zeer korte termijn op een vlucht naar huis te zetten is prima. Lijkt me alleen niet de bedoeling dat illegalen vast komen te zitten die buiten hun schuld om niet terug naar huis kunnen om wat voor een reden dan ook.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_170995144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:30 schreef Chivaz het volgende:
Ik verbaas mij erover dat mensen niet weten dat je illegalen gewoon vast kunt zetten.

https://www.politie.nl/themas/illegaliteit-vreemdelingen.html

Leg mij eens uit welke mensenrechten worden geschonden door de Nederlandse staat?
De motie ging over uitgeproduceerde asielzoekers . Die zijn niet illegaal in Nederland.
Ze staan legaal geregistreerd in afwachting van procedure. Hardstikke legaal.
Het gaat dus niet aan om bij afwijzing van het asielverzoek mensen op staande voet in overtreding te achten. Dan ben je echt een smeerlap. Helaas zijn die er te veel in Nederland.
Maar daar ging die motie niet over. Die motie ging om mensen die geen overtreding hadden begaan gevangen te nemen, voor het geval dat ze dat wel zouden doen.
Dat is een verkrachting van de rechtsstaat.
Daarom is ook geen wet die illegaal verblijf in Nederland of het plan hebben daartoe strafbaar stelt met een gevangenisstraf.
pi_170995977
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Omdat iemand ononderbouwd claimt dat het tegen de mensenrechten in gaat, moet ik mezelf inlezen?
Ja, dat zou je immers wat beschamende uitspraken hebben bespaard. Dan had je namelijk misschien geweten dat uitzetten na afloop van de procedure niet zo eenvoudig is en vaak maanden of zelfs jaren kan duren. Complete gezinnen met kinderen gedurende zo'n periode gevangen zetten zonder echt goede reden is in strijd met de mensenrechten.
Had je ook goed zelf kunnen bedenken, als je je wat had ingelezen ;).

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De kamer is nog altijd de wetgevende macht. Dan maakt het geen zak uit of het niet meteen uitgevoerd kan worden.
Het heeft alleen geen enkele waarde. Leuk politiek spelletje en je trapt er weer blind in.
pi_170995984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 00:47 schreef Gohf046 het volgende:
Illegalen preventief vastzetten met als doel ze op zeer korte termijn op een vlucht naar huis te zetten is prima. Lijkt me alleen niet de bedoeling dat illegalen vast komen te zitten die buiten hun schuld om niet terug naar huis kunnen om wat voor een reden dan ook.
Dat eerste kan al. Tot dat tweede riep de FvD op en men is hier juist verontwaardigd dat ze daarin niet gesteund werden :P
pi_170997090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 00:47 schreef Gohf046 het volgende:
Lijkt me alleen niet de bedoeling dat illegalen vast komen te zitten die buiten hun schuld om niet terug naar huis kunnen om wat voor een reden dan ook.
Ze zijn Nederland binnengekomen zonder toestemming te vragen, dan kunnen ze er toch ook gewoon weer uit ?
pi_170997112
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik vond dat passief-agressieve dreigement van Pechtold veel smeriger. "Als je de verhoudingen goed wil houden (...) als je niet als kleine minderheid in je werk gehinderd wil worden hinder dan ook de anderen niet." :r
Wat is daar smerig aan? Met die hoofdelijke stemmingen bereikt Baudet niets; het was bij voorbaat al duidelijk dat (vrijwel?) iedereen tegen zou stemmen. Als hij toch 5x hoofdelijk wilde stemmen dan is dat niets anders dan collega pesten en is iedereen een uur van z'n dag kwijt.
Baudet was juist smerig bezig (en zag dat zelf dus ook in, en trok z'n keutel weer in), maar dat zal wel niet in je tunneltje passen.

Als een collega van je continu zonder reden overal dikke verslagen van wil hebben dan word je daar ook moe van en tast dat ook de verhoudingen onderling aan.
pi_170997425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:37 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ze zijn Nederland binnengekomen zonder toestemming te vragen, dan kunnen ze er toch ook gewoon weer uit ?
Waarheen en hoe?
En wil je gezinnen opsluiten totdat dat lukt?
pi_170997464
Waarheen ?
Ze zijn door veilige buurlanden van Nederland gereisd om hier te komen, dan kunnen ze ook weer terug via die veilige buurlanden als de asielaanvraag is afgewezen.
pi_170997490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:02 schreef bluemoon23 het volgende:
Waarheen ?
Ze zijn door veilige buurlanden van Nederland gereisd om hier te komen, dan kunnen ze ook weer terug via die veilige buurlanden als de asielaanvraag is afgewezen.
Aha, je hebt praktisch gezien dus geen idee. Dan snap ik wel dat je dit soort clubjes steunt.
pi_170997544
Hoezo geen idee ?
Jij wilt er weer een project van maken met duizenden raamambtenaren ?

Om hier te komen hadden ze onze hulp toch ook niet nodig ?
pi_170997622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:02 schreef bluemoon23 het volgende:
Waarheen ?
Ze zijn door veilige buurlanden van Nederland gereisd om hier te komen, dan kunnen ze ook weer terug via die veilige buurlanden als de asielaanvraag is afgewezen.
Dan moet je een soortgelijk systeem in alle landen optuigen, want België zit er ook niet op te wachten dat wij uitgeprocedeerde asielzoekers de grens over zetten. Dan verdwijnen ze daar namelijk gewoon in de illegaliteit.

Verstandigste lijkt mij als de overheid niet meer van het idee uitgaat dat asielzoekers zelf maar de terugkeer moeten regelen, maar daar zelf een grotere rol in gaat spelen. Dus na de procedure ervoor zorgen dat ze teruggevlogen worden naar land van herkomst. Gezinnen preventief vastzetten omdat ze geen recht hebben op een verblijfsvergunning lijkt mij wat te ver gaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170997859
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:07 schreef bluemoon23 het volgende:
Hoezo geen idee ?
Jij wilt er weer een project van maken met duizenden raamambtenaren ?

Om hier te komen hadden ze onze hulp toch ook niet nodig ?
Nou, leg eens uit hoe je het dan praktisch voor je ziet? Immers het blijkt al jaren niet heel eenvoudig. Terwijl jij het zeer simpel voorstelt.
pi_170998172
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:39 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wat is daar smerig aan? Met die hoofdelijke stemmingen bereikt Baudet niets; het was bij voorbaat al duidelijk dat (vrijwel?) iedereen tegen zou stemmen. Als hij toch 5x hoofdelijk wilde stemmen dan is dat niets anders dan collega pesten en is iedereen een uur van z'n dag kwijt.
Baudet was juist smerig bezig (en zag dat zelf dus ook in, en trok z'n keutel weer in), maar dat zal wel niet in je tunneltje passen.
Dat vrijwel iedereen tegen zou stemmen zat er dik in, dat wist hij ook wel, het was een principekwestie. Het inbinden van het verzoek is óf ingecalculeerd óf toont aan dat Thierry voor rede vatbaar is en compromissen kan sluiten.

quote:
Als een collega van je continu zonder reden overal dikke verslagen van wil hebben dan word je daar ook moe van en tast dat ook de verhoudingen onderling aan.
Continu is het sleutelwoord hier. In geval van Thierry is het nog niet continu.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170998195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat vrijwel iedereen tegen zou stemmen zat er dik in, dat wist hij ook wel, het was een principekwestie. Het inbinden van het verzoek is óf ingecalculeerd óf toont aan dat Thierry voor rede vatbaar is en compromissen kan sluiten.
Óf dat hij pas later doorkreeg dat dit soort dingen niet erg gewaardeerd worden.

Ik bedoel, je kan een heleboel redenen daarvoor verzinnen natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170998338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 01:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De motie ging over uitgeproduceerde asielzoekers . Die zijn niet illegaal in Nederland.
Ze staan legaal geregistreerd in afwachting van procedure. Hardstikke legaal.
Nee ze zijn uitgeprocedeerd... klaar... finito. Ze waren tijdelijk legaal maar zijn uitgeprocedeerd en dus illegaal geworden. Direct weggaan of tijdelijk vastzitten tot je vlucht klaar staat is wat overblijft.

quote:
Het gaat dus niet aan om bij afwijzing van het asielverzoek mensen op staande voet in overtreding te achten. Dan ben je echt een smeerlap. Helaas zijn die er te veel in Nederland.
Maar daar ging die motie niet over. Die motie ging om mensen die geen overtreding hadden begaan gevangen te nemen, voor het geval dat ze dat wel zouden doen.
Dat is een verkrachting van de rechtsstaat.
Daarom is ook geen wet die illegaal verblijf in Nederland of het plan hebben daartoe strafbaar stelt met een gevangenisstraf.
Sommige van jullie maken er wel heel wat van hč. Het gaat niet om "strafbaar stellen". Het tijdelijk opsluiten is geen straf, het is onderdeel van de wieberprocedure.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170998376
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sommige van jullie maken er wel heel wat van hč. Het gaat niet om "strafbaar stellen". Het tijdelijk opsluiten is geen straf, het is onderdeel van de wieberprocedure.
Helemaal mooi, mensen opsluiten terwijl ze niets strafbaars doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170998396
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Óf dat hij pas later doorkreeg dat dit soort dingen niet erg gewaardeerd worden.

Ik bedoel, je kan een heleboel redenen daarvoor verzinnen natuurlijk.
Klopt, niemand kan in z'n hoofd kijken. Ik leg het positief voor 'm uit omdat ik hem intelligent, redelijk en verstandig acht :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170998708
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Helemaal mooi, mensen opsluiten terwijl ze niets strafbaars doen.
Als ze hier illegaal zijn wel ja. Ze hebben geen toestemming hier te zijn en hebben dus niet dezelfde rechten als de mensen die hier wel mogen zijn. Niet helemaal zonder rechten maar wel minder rechten en één van die rechten die ze niet hebben is de vrijheid om te gaan en staan waar ze willen binnen Nederland. Overigens heb ik bij opsluiten denk ik een veel minder heftig beeld dan sommigen van jullie... we hebben het hier niet over een reguliere gevangenis of om ze te behandelen als criminelen. Cruciaal is dat de nadruk ligt op het zo snel mogelijk uitzetten, want hoe langer men moet blijven hoe meer het gaat lijken op echte gevangenschap.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170998747
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Als ze hier illegaal zijn wel ja. Ze hebben geen toestemming hier te zijn en hebben dus niet dezelfde rechten als de mensen die hier wel mogen zijn. Niet helemaal zonder rechten maar wel minder rechten en één van die rechten die ze niet hebben is de vrijheid om te gaan en staan waar ze willen binnen Nederland. Overigens heb ik bij opsluiten denk ik een veel minder heftig beeld dan sommigen van jullie... we hebben het hier niet over een reguliere gevangenis of om ze te behandelen als criminelen. Cruciaal is dat de nadruk ligt op het zo snel mogelijk uitzetten, want hoe langer men moet blijven hoe meer het gaat lijken op echte gevangenschap.
Nou ja, kern van opsluiten is dat je niet naar buiten mag. Als je ze naar buiten laat neem je immers het risico dat ze weglopen, dus blijft het gewoon vrijheidsberoving. Dan zal je ze best een tv geven, maar opsluiten is opsluiten.

En als je dat wilt doen moet je illegaliteit strafbaar maken, want het is dus niet de bedoeling dat je mensen vast gaat zetten terwijl ze niets strafbaars doen, want dan kom je dus in de knoop met enkele mensenrechten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170998821
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee ze zijn uitgeprocedeerd... klaar... finito. Ze waren tijdelijk legaal maar zijn uitgeprocedeerd en dus illegaal geworden. Direct weggaan of tijdelijk vastzitten tot je vlucht klaar staat is wat overblijft.

Ware het niet dat het daadwerkelijk uitzetten een heel ingewikkeld en langdurig proces is. Dat kan maanden tot jaren duren. Gedurende zo'n periode volwassen maar ook kinderen gevangen zetten is nogal wat. En het is ook iets wat geen enkele serieuze partij kan of wil steunen.

quote:
Sommige van jullie maken er wel heel wat van hč. Het gaat niet om "strafbaar stellen". Het tijdelijk opsluiten is geen straf, het is onderdeel van de wieberprocedure.
Iemand zonder zwaar strafbaar feit maanden tot jaren opsluiten. Het is ook nogal wat...
Net als het principe van mensen vanwege hun afkomst anders willen behandelen en straffen, overigens.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat vrijwel iedereen tegen zou stemmen zat er dik in, dat wist hij ook wel, het was een principekwestie. Het inbinden van het verzoek is óf ingecalculeerd óf toont aan dat Thierry voor rede vatbaar is en compromissen kan sluiten.

[..]

Continu is het sleutelwoord hier. In geval van Thierry is het nog niet continu.
Hij heeft al wel vrij constant laten zien dat hij er weinig van snapt. Het is nu niet bepaald het eerste incident. Dat begon al met dat potsierlijke gedoe over hun zetels in de kamer. Of daarvoor kansloze rechtszaken over dat referendum. Het is een maniertje wat hij regelmatig gebruikt.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Klopt, niemand kan in z'n hoofd kijken. Ik leg het positief voor 'm uit omdat ik hem intelligent, redelijk en verstandig acht :P
Optimist :P
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Als ze hier illegaal zijn wel ja. Ze hebben geen toestemming hier te zijn en hebben dus niet dezelfde rechten als de mensen die hier wel mogen zijn. Niet helemaal zonder rechten maar wel minder rechten en één van die rechten die ze niet hebben is de vrijheid om te gaan en staan waar ze willen binnen Nederland. Overigens heb ik bij opsluiten denk ik een veel minder heftig beeld dan sommigen van jullie... we hebben het hier niet over een reguliere gevangenis of om ze te behandelen als criminelen. Cruciaal is dat de nadruk ligt op het zo snel mogelijk uitzetten, want hoe langer men moet blijven hoe meer het gaat lijken op echte gevangenschap.
In de praktijk komt dat neer op gezinnen maanden tot zelfs jaren gevangen zetten. Dat is volgens mij vrij heftig...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 mei 2017 @ 11:45:49 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170999446
Gezinnen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170999506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Gezinnen :')
Jij vindt het wel een goed idee om kinderen maanden of jaren gevangen te zetten?
pi_170999787
quote:
Hij stond dus voor schut en werd door CU voor verdere blamage behoed.
pi_170999818
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij stond dus voor schut en werd door CU voor verdere blamage behoed.
Video van?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 mei 2017 @ 12:05:04 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170999968
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij stond dus voor schut en werd door CU voor verdere blamage behoed.
Kan je nou nooit eens gewoon op een normale manier reageren zonder je haat door te schemeren?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171000046
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Gezinnen :')
Aangezien die ook uitgeprocedeerd kunnen zijn lijkt het me wel zinvol daar rekening mee te houden, eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171000061
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kan je nou nooit eens gewoon op een normale manier reageren zonder je haat door te schemeren?
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:59 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Video van?
Het artikel is toch vrij duidelijk?
pi_171000074
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aangezien die ook uitgeprocedeerd kunnen zijn lijkt het me wel zinvol daar rekening mee te houden, eigenlijk.
Baudet noemt dat niet in zijn uitgebreide, inhoudelijke memo. Dat is dus geen issue.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 mei 2017 @ 12:12:59 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171000161
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aangezien die ook uitgeprocedeerd kunnen zijn lijkt het me wel zinvol daar rekening mee te houden, eigenlijk.
99% van de gevallen valt niet onder de categorie gezin. En denk je nou serieus dat die mensen achter de tralies verdwijnen? _O-

Jullie zijn alleen maar zo moeilijk aan het doen omdat het van het FvD komt. Als D66 dit had voorgesteld had geen haan ernaar gekraaid.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171000181
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]


[..]

Het artikel is toch vrij duidelijk?
Je hebt er dus geen video van?
pi_171000231
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

99% van de gevallen valt niet onder de categorie gezin. En denk je nou serieus dat die mensen achter de tralies verdwijnen? _O-
Dat is het voorstel in de motie van Baudet. Waarna jullie gaan miepen dat niemand ze steunt...
En waaruit blijkt dat 99% van de uit te zetten asielzoekers man is?
quote:
Jullie zijn alleen maar zo moeilijk aan het doen omdat het van het FvD komt. Als D66 dit had voorgesteld had geen haan ernaar gekraaid.
natuurlijk wel, als D66 zo'n idiote motie had ingediend (en heisa had gemaakt om kansloze hoofdelijke stellingen), dan had ik me daar ook druk om gemaakt.

Je eeuwige Calimerogedrag is weer niet erg terecht.
pi_171000236
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:14 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Je hebt er dus geen video van?
Nee, lijkt me ook niet zo relevant.
pi_171000241
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In de praktijk komt dat neer op gezinnen maanden tot zelfs jaren gevangen zetten. Dat is volgens mij vrij heftig...
Er moet zeker gekeken worden hoe dat proces flink verkort kan worden. Voor de mensen zelf is dat beter maar ook goedkoper voor de staat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 mei 2017 @ 12:17:27 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171000246
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is het voorstel in de motie van Baudet. Waarna jullie gaan miepen dat niemand ze steunt...
En waaruit blijkt dat 99% van de uit te zetten asielzoekers man is?

[..]

natuurlijk wel, als D66 zo'n idiote motie had ingediend (en heisa had gemaakt om kansloze hoofdelijke stellingen), dan had ik me daar ook druk om gemaakt.
Jaja...

quote:
Je eeuwige Calimerogedrag is weer niet erg terecht.
De pot verwijt de ketel...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171000272
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, lijkt me ook niet zo relevant.
Natuurlijk wel, zo kan je de situatie zelf beoordelen. En als het waar is wat je zegt dan kunnen we ook nog eens lachen om het leedvermaak.
pi_171000293
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

99% van de gevallen valt niet onder de categorie gezin.
Bron? Hier wat cijfers, om je op weg te helpen.

quote:
En denk je nou serieus dat die mensen achter de tralies verdwijnen? _O-
Vrijheidsberoving blijft vrijheidsberoving natuurlijk, en daarvoor moet je eerst iets strafbaars doen.

quote:
Jullie zijn alleen maar zo moeilijk aan het doen omdat het van het FvD komt. Als D66 dit had voorgesteld had geen haan ernaar gekraaid.
Mooie aanname, heb je er nog meer?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171000296
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Er moet zeker gekeken worden hoe dat proces flink verkort kan worden. Voor de mensen zelf is dat beter maar ook goedkoper voor de staat.
Volledig mee eens. Dit is namelijk een serieus probleem, wat vooral voor veel gedoe en emotie zorgt.
Echter mensen opsluiten brengt een oplossing niet echt dichterbij.
pi_171000302
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:18 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, zo kan je de situatie zelf beoordelen. En als het waar is wat je zegt dan kunnen we ook nog eens lachen om het leedvermaak.
Op pagina 3 van dit topic staat de video: Thierry Baudet (FVD) eist hoofdelijke stemming over moties immigratie en illegaliteit - 16 mei 2017
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_171000310
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jaja...

[..]

De pot verwijt de ketel...
Nou kom op, waaruit blijkt dat 99% van de uit te zetten asielzoekers man is?
pi_171000346
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Op pagina 3 van dit topic staat de video: Thierry Baudet (FVD) eist hoofdelijke stemming over moties immigratie en illegaliteit - 16 mei 2017
Die heb ik wel gezien. Maar bedoel de video van het stemmen van de motie. Waar 99.999 zegt hoe zwaar Thierry voor schud staat.
pi_171000383
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:21 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Die heb ik wel gezien. Maar bedoel de video van het stemmen van de motie. Waar 99.999 zegt hoe zwaar Thierry voor schud staat.
Lees het artikel eens, zou ik zeggen. Discussie met video's voegt niet zoveel toe...
pi_171000406
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Lees het artikel eens, zou ik zeggen. Discussie met video's voegt niet zoveel toe...
Ik wil het zelf met eigen ogen zien. Ik wil er niet eens over discuseren.
pi_171000411
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:21 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Die heb ik wel gezien. Maar bedoel de video van het stemmen van de motie. Waar 99.999 zegt hoe zwaar Thierry voor schud staat.
Het (zogenaamd) voor schut staan ging om het inbinden van z'n eis voor hoofdelijke stemming van alle moties naar alleen de eerste motie. Niet tijdens het stemmen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_171000432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het (zogenaamd) voor schut staan ging om het inbinden van z'n eis voor hoofdelijke stemming van alle moties naar alleen de eerste motie. Niet tijdens het stemmen.
Oh, dat valt dus mee.
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:42:07 #217
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171000813
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 07:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat eerste kan al. Tot dat tweede riep de FvD op en men is hier juist verontwaardigd dat ze daarin niet gesteund werden :P
Als ze daar tot oproepen ben ik het daar niet mee eens. Maar eerlijk gezegd ken ik de precieze inhoud van de motie(s) niet. Opsluiten van mensen die in principe niks strafbaars hebben gedaan(behalve dan illegaal zijn) vind ik wel echt een paardenmiddel. Illegalen die het proces bewust frustreren of een misdrijf hebben gepleegd is een andere zaak natuurlijk.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:48:31 #218
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171000975
Daarnaast is het ook gewoon vaak een praktisch probleem om mensen uit te zetten omdat ze of geen paspoort meer hebben of het land van herkomst ze niet terug wil hebben of dat de procedures simpelweg lang duren. Idealistisch gezien zijn de meeste mensen het wel snel over eens dat uitgeprocedeerd ook betekend dat je het land verlaat. De praktijk ligt echter vaak niet zo simpel.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171001037
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:42 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Als ze daar tot oproepen ben ik het daar niet mee eens. Maar eerlijk gezegd ken ik de precieze inhoud van de motie(s) niet. Opsluiten van mensen die in principe niks strafbaars hebben gedaan(behalve dan illegaal zijn) vind ik wel echt een paardenmiddel. Illegalen die het proces bewust frustreren of een misdrijf hebben gepleegd is een andere zaak natuurlijk.
Dit is de motie over het preventief opsluiten van uitgeprocedeerde asielzoekers.

Dit is het strafbaar stellen van illegaliteit. De rest was niet zo relevant al met al.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 17 mei 2017 @ 13:02:06 #220
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171001288
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is de motie over het preventief opsluiten van uitgeprocedeerde asielzoekers.

Dit is het strafbaar stellen van illegaliteit. De rest was niet zo relevant al met al.
Duidelijk. Dat gaat mij persoonlijk wel wat ver, omdat het veel te algemeen(alle uitgeprocedeerde asielzoekers namelijk) is.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171001390
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:48 schreef Gohf046 het volgende:
Daarnaast is het ook gewoon vaak een praktisch probleem om mensen uit te zetten omdat ze of geen paspoort meer hebben of het land van herkomst ze niet terug wil hebben of dat de procedures simpelweg lang duren. Idealistisch gezien zijn de meeste mensen het wel snel over eens dat uitgeprocedeerd ook betekend dat je het land verlaat. De praktijk ligt echter vaak niet zo simpel.
Correct maar dat blijkt de FvD dus niet zo goed voor het snotje te hebben...
pi_171001453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:02 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Duidelijk. Dat gaat mij persoonlijk wel wat ver, omdat het veel te algemeen(alle uitgeprocedeerde asielzoekers namelijk) is.
Daarom is het ook logisch dat vrijwel elke partij hier tegen stemt. Het moment was goed om de VVD/CDA voor het blok te zetten wat betreft migratie, maar als je dan met zo'n motie komt geef je ze wel een makkelijke uitweg om daar niet in mee te gaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171001729
--- overbodig
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 17 mei 2017 @ 13:38:18 #224
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171002267
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daarom is het ook logisch dat vrijwel elke partij hier tegen stemt. Het moment was goed om de VVD/CDA voor het blok te zetten wat betreft migratie, maar als je dan met zo'n motie komt geef je ze wel een makkelijke uitweg om daar niet in mee te gaan.
Vergis ik me heel erg als ik zeg dat beide partijen sowieso tegen hadden gestemd uit principe omdat de onderwerpen reeds controversieel waren verklaard ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171002372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:38 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Vergis ik me heel erg als ik zeg dat beide partijen sowieso tegen hadden gestemd uit principe omdat de onderwerpen reeds controversieel waren verklaard ?
Volgens mij houdt dat in dat er überhaupt niet over gestemd wordt, maar pin me er niet op vast.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171003095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:48 schreef Gohf046 het volgende:
Daarnaast is het ook gewoon vaak een praktisch probleem om mensen uit te zetten omdat ze of geen paspoort meer hebben of het land van herkomst ze niet terug wil hebben of dat de procedures simpelweg lang duren. Idealistisch gezien zijn de meeste mensen het wel snel over eens dat uitgeprocedeerd ook betekend dat je het land verlaat. De praktijk ligt echter vaak niet zo simpel.
Er zullen denk ik deals gesloten moeten worden met een aantal landen (of dreigen met sancties) om hun eigen onderdanen toch terug te nemen. De bureaucratie kan teruggedrongen worden. Alleen voor de mensen zonder paspoort zie ik niet zo snel een oplossing. Aan de ene kant wil je niet belonen dat asielzoekers bewust hun paspoort weggooien, aan de andere kant moet iemand ook kunnen vluchten wanneer zijn/haar paspoort is afgepakt.

In geval van uitgeprocedeerde asielzoekers zonder paspoort moeten er in ieder geval strengere verantwoordelijkheden zijn voor het land waardoor de asielzoeker is binnengekomen. Bijv. Nederland schuift de verantwoording af aan het Schengen-land waar hij is binnengekomen, dat land schuift het af op het land van waaruit hij daar is binnengekomen...en dat dan stap voor stap helemaal terug tot aan het daadwerkelijke land van herkomst. Dit dwingt alle landen in de schakel om hun eigen grenzen beter te bewaken en beter (administratief) op orde te hebben want anders zitten zij met de gebakken peren. Excuses als corruptie aan de grens en gaten in het hek gelden dan niet meer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_171003636
Ook bizar dat de kamer illegaliteit niet strafbaar wilt stellen.
Het lijkt net alsof de politieke wil ontbreekt om iets te doen tegen het immigratieprobleem.
pi_171003765
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:38 schreef Chivaz het volgende:
Ook bizar dat de kamer illegaliteit niet strafbaar wilt stellen.
Het lijkt net alsof de politieke wil ontbreekt om iets te doen tegen het immigratieprobleem.
Het immigratieprobleem is wel wat groter dan de relatief kleine groep die zonder verblijfsvergunning toch nog in Nederland zit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171003800
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het immigratieprobleem is wel wat groter dan de relatief kleine groep die zonder verblijfsvergunning toch nog in Nederland zit.
Dat snap ik, maar ik zie geen fatsoenlijk argument om tegen het strafbaar stellen van illegalen te zijn.
pi_171003889
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik zie geen fatsoenlijk argument om tegen het strafbaar stellen van illegalen te zijn.
Daar zijn genoeg discussies over gevoerd. Men heeft het niet voor niets nog niet gedaan. Er zitten nogal wat haken en ogen aan. Wellicht benader je het wat simplistisch?
pi_171004103
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik zie geen fatsoenlijk argument om tegen het strafbaar stellen van illegalen te zijn.
Nou ja, zo zijn er bijvoorbeeld uitgeprocedeerden die niet terug kunnen, bijvoorbeeld omdat ze geen paspoort meer hebben en het land van herkomst (als dat überhaupt te traceren is) dat nog niet heeft afgegeven. Die zouden dan strafbaar zijn.

Verder doen ze natuurlijk niet echt iets verkeerd, behalve in een land zijn waar ze geen verblijfsvergunning hebben. Als ze een misdrijf plegen worden ze ongewenst verklaard, dan kunnen ze wel vastgezet worden trouwens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 mei 2017 @ 14:54:11 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171004107

Weer even lachen :P
Daarna weer het gebruikelijke riedeltje over kartel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171004198
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:54 schreef Nattekat het volgende:

Weer even lachen :P
Daarna weer het gebruikelijke riedeltje over kartel.
Clown klaver lol
En dat gezicht van Klaver nadat hij die opmerking maakte.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 mei 2017 @ 14:58:48 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171004212
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Clown klaver lol
En dat gezicht van Klaver nadat hij die opmerking maakte.
"Niet lachen, niet lachen, niet lachen..."
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171004469
Baudet die mondeling een motie wil indienen _O- mooi net, zal zo ook wel op YouTube staan.
pi_171004533
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:07 schreef Waterdrinker het volgende:
Baudet die mondeling een motie wil indienen _O- mooi net, zal zo ook wel op YouTube staan.
Hij schreef het gewoon ter plekke op :D

Het is nog wel grappig, maar hij moet zich echt wel meer gaan verdiepen in de omgangsvormen in de tweede kamer.
Hell To The Liars
pi_171007711
Dat gezicht van Klaver _O-

priceless
pi_171012833
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Verder doen ze natuurlijk niet echt iets verkeerd, behalve in een land zijn waar ze geen verblijfsvergunning hebben.
Je hebt de stroom aan nieuwsberichten over het criminele asieltuig even gemist? Als illegaliteit strafbaar is kun je ze tenminste gewoon vastzetten in plaats van dat ze weer op rooftocht gaan.
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:42:30 #239
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171018135
Gaan we alle kampers ook maar meteen preventief opsluiten ? Doen we meteen alle Marokkanen en Surinamers etc erbij.. kom op jongens dit gaat toch gewoon een stap te ver. Zet ze vast als ze een misdrijf hebben gepleegd akkoord, maar preventief vastzetten van alle uitgeprocedeerde asielzoekers gaat me echt te ver. Pak ze dan op en zet ze ook het land uit...
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 mei 2017 @ 23:46:59 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171018242
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:42 schreef Gohf046 het volgende:
Gaan we alle kampers ook maar meteen preventief opsluiten ? Doen we meteen alle Marokkanen en Surinamers etc erbij.. kom op jongens dit gaat toch gewoon een stap te ver. Zet ze vast als ze een misdrijf hebben gepleegd akkoord, maar preventief vastzetten van alle uitgeprocedeerde asielzoekers gaat me echt te ver. Pak ze dan op en zet ze ook het land uit...
Je hebt echt een verkeerd beeld van het vastzetten... de enige vrijheid die ze ontnomen wordt is het vrij rondbewegen in Nederland. Niets anders. En ja, ze dienen gewoon zo snel mogelijk uitgezet te worden, waardoor de tijd in dat kamp gewoon beperkt kan worden. Hooguit een maand of twee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171020202
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Je hebt de stroom aan nieuwsberichten over het criminele asieltuig even gemist? Als illegaliteit strafbaar is kun je ze tenminste gewoon vastzetten in plaats van dat ze weer op rooftocht gaan.
Als ze criminele dingen doen kan je ze ook gewoon vastzetten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171020283
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt echt een verkeerd beeld van het vastzetten... de enige vrijheid die ze ontnomen wordt is het vrij rondbewegen in Nederland. Niets anders. En ja, ze dienen gewoon zo snel mogelijk uitgezet te worden, waardoor de tijd in dat kamp gewoon beperkt kan worden. Hooguit een maand of twee.
Hoe weet je dat eigenlijk zo precies? Het enige wat in die motie staat is immers 'preventieve detentie'.

En hoe zie je dat precies voor je, niet meer vrij rondbewegen in Nederland, zonder dat je ze de facto opsluit? Je kunt ze dan niet meer even naar de AH laten lopen natuurlijk, straks pakken ze een trein naar ergens anders, dus je moet toch op een bepaalde manier een plek maken waar ze niet weg kunnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171020463
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt echt een verkeerd beeld van het vastzetten... de enige vrijheid die ze ontnomen wordt is het vrij rondbewegen in Nederland. Niets anders. En ja, ze dienen gewoon zo snel mogelijk uitgezet te worden, waardoor de tijd in dat kamp gewoon beperkt kan worden. Hooguit een maand of twee.
Je verzint er leuke dingen bij. Maar wat doe je als uitzetten niet zo makkelijk blijkt en jaren kan gaan duren? Of als er kinderen in het spel zijn? En waar haal jij jouw idee van opsluiten vandaan en is dat wat de FvD wil? Dat blijkt immers niet zo uit de motie.
  donderdag 18 mei 2017 @ 09:31:37 #244
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171021509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt echt een verkeerd beeld van het vastzetten... de enige vrijheid die ze ontnomen wordt is het vrij rondbewegen in Nederland. Niets anders. En ja, ze dienen gewoon zo snel mogelijk uitgezet te worden, waardoor de tijd in dat kamp gewoon beperkt kan worden. Hooguit een maand of twee.
??

Waar baseer jij jouw beeld concreet op? Jij denkt dat illegalen vastgezet worden in een soort van kampen? Ai.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 10:52:55 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171023301
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 07:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe weet je dat eigenlijk zo precies? Het enige wat in die motie staat is immers 'preventieve detentie'.

En hoe zie je dat precies voor je, niet meer vrij rondbewegen in Nederland, zonder dat je ze de facto opsluit? Je kunt ze dan niet meer even naar de AH laten lopen natuurlijk, straks pakken ze een trein naar ergens anders, dus je moet toch op een bepaalde manier een plek maken waar ze niet weg kunnen.
Ze komen tenminste met oplossingen. Al die andere partijen zijn heel goed in praten, maar belachelijk slecht als er iets gedaan moet worden. Tuurlijk is zo'n motie niet in één klap waterdicht, maar het zet wel de deur open voor verder beleid.

En ja, als ze afgewezen zijn, hebben ze hier niets meer te zoeken. Hoe sneller weg hoe beter.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171023324
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze komen tenminste met oplossingen. Al die andere partijen zijn heel goed in praten, maar belachelijk slecht als er iets gedaan moet worden. Tuurlijk is zo'n motie niet in één klap waterdicht, maar het zet wel de deur open voor verder beleid.
Dat is op beide vragen geen antwoord.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 10:54:08 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171023326
quote:
11s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

??

Waar baseer jij jouw beeld concreet op? Jij denkt dat illegalen vastgezet worden in een soort van kampen? Ai.
:?

Kamp is niet per definitie het soort kamp uit wo2.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171023352
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:?

Kamp is niet per definitie het soort kamp uit wo2.
Hoe denk je dat de vluchtelingen die nu al in detentie zitten het hebben?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171023406
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze komen tenminste met oplossingen. Al die andere partijen zijn heel goed in praten, maar belachelijk slecht als er iets gedaan moet worden. Tuurlijk is zo'n motie niet in één klap waterdicht, maar het zet wel de deur open voor verder beleid.

En ja, als ze afgewezen zijn, hebben ze hier niets meer te zoeken. Hoe sneller weg hoe beter.
Leg eens uit hoe dit voor een praktische oplossing zou moeten zorgen die werkt, niet te duur is en niet in strijd met de mensenrechten?
pi_171023433
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is op beide vragen geen antwoord.
Uiteraard. Dat zou om wel heel veel inhoud vragen. Zolang dat niet is voorgekauwd door de FvD is dat wel erg lastig :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 11:08:39 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171023659
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is op beide vragen geen antwoord.
Ik zeg wat ik er van vind, niet dat dat in de moties staat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 11:08:58 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171023667
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Uiteraard. Dat zou om wel heel veel inhoud vragen. Zolang dat niet is voorgekauwd door de FvD is dat wel erg lastig :P
Ga lekker ergens anders de kleuter uithangen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171023820
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders de kleuter uithangen.
En weer ontwijk je kinderachtig de inhoud...

Dus een nieuwe poging.

Leg eens uit hoe je voorstel voor een praktische oplossing zou moeten zorgen die werkt, niet te duur is en niet in strijd met de mensenrechten?
pi_171023880
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zeg wat ik er van vind, niet dat dat in de moties staat.
Maar jij weet wel dat wij een verkeerd beeld van opsluiten hebben. Dan kan je toch zelf wel uitleggen wat jij denkt dat het FvD daaronder verstaat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 11:22:23 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171024006
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar jij weet wel dat wij een verkeerd beeld van opsluiten hebben. Dan kan je toch zelf wel uitleggen wat jij denkt dat het FvD daaronder verstaat?
Het lijkt me heel sterk dat ze er een soort gevangenis van willen maken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171024051
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het lijkt me heel sterk dat ze er een soort gevangenis van willen maken.
Ja, dat heb je al herhaaldelijk gezegd, maar wat denk je dat ze dan wél willen doen als ze zeggen 'preventieve detentie'. Wat denk jíj dat ze daarmee bedoelen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 11:30:39 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171024282
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, dat heb je al herhaaldelijk gezegd, maar wat denk je dat ze dan wél willen doen als ze zeggen 'preventieve detentie'. Wat denk jíj dat ze daarmee bedoelen.
Jij weet ook niet wat ze precies willen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171024467
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij weet ook niet wat ze precies willen.
Oke, weet je, als ik eerst antwoord geef, kun jij dan éindelijk eens uitleggen wat je zelf ergens van denkt?

Ik denk dat 'preventieve detentie' een uitbreiding is van het huidige systeem van vreemdelingendetentie. In plaats van dat mensen daar onder bepaalde voorwaarden in terecht komen wil Baudet daar alle uitgeprocedeerden per definitie in plaatsen in afwachting van hun terugkeer, zo lang als nodig is. Dat is wel een vrij forse vorm van vrijheidsbeperking trouwens, wat ook de reden is dat mensen daar niet onbeperkt en zonder reden kunnen worden vastgehouden en gezinnen er maximaal twee weken mogen zitten.

Ter info verder, dit schreef de Nationale Ombudsman er in 2012 over:

quote:
De wijze waarop die vrijheidsbeperking vorm krijgt
met het huidige regime van vreemdelingenbewaring tast die legitimiteit echter aan:
Minstens 16 uur per dag samen met een ander opgesloten zitten in een ruimte van minder
dan tien vierkante meter. Ook daarbuiten steeds onder toezicht staan. Twee uur bezoek per
week mogen ontvangen
Nou, vertel jij nu eens wat jij denkt dat hij bedoelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:50:11 #259
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171025891
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:?

Kamp is niet per definitie het soort kamp uit wo2.
Die link had ik niet eens gelegd :') Dat maakt het er niet beter op.

Nee, vreemdelingen die momenteel in detentie zitten worden niet opgevangen in kampen. Als je een vreemdeling wil detineren dan werkt een kamp ook niet. Daar heb je een gevangenis voor nodig. Met alle beperkingen, kosten en nadelen van dien.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:57:39 #260
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171026097
Belangrijker nieuws over de kapitein van de renaissance vloot:

http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free

(geen paywall!)

quote:
Op zijn eigen eindexamen, dat jaar ging het over Caesar, genoot hij van de veroveringstochten die daarin beschreven worden. Niet dat hij een bijzonder ijverige leerling was, en ook niet een bijzonder gelukkige. 'Ik denk dat ik niet geschikt ben om in groepen te opereren. En ik voelde me onaangenaam in het klassikale systeem. Dat je je moet aanpassen aan de rest van de klas.'
Baudet past zich slecht aan en is niet geschikt om in groepen te opereren. Zie hier de blauwdruk voor een politieke partij. Gaat een groot succes worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171026298
Leuk artikel :)
(she/her)
pi_171026384
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:07 schreef Waterdrinker het volgende:
Baudet die mondeling een motie wil indienen _O- mooi net, zal zo ook wel op YouTube staan.
Staat op Dumpert. Moest wel lachen. :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 13:24:41 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171026771
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef Ryon het volgende:
Belangrijker nieuws over de kapitein van de renaissance vloot:

http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free

(geen paywall!)

[..]

Baudet past zich slecht aan en is niet geschikt om in groepen te opereren. Zie hier de blauwdruk voor een politieke partij. Gaat een groot succes worden.
Past perfect in de kamer dus.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171027077
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Past perfect in de kamer dus.
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:37 schreef Ludachrist het volgende:
Nou, vertel jij nu eens wat jij denkt dat hij bedoelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 13:48:08 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171027380
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]


[..]

Ik heb gezegd wat het waarschijnlijk niet is. Ik kan ook niet weten hoe hij het voor zich ziet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171027541
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb gezegd wat het waarschijnlijk niet is. Ik kan ook niet weten hoe hij het voor zich ziet.
Toch vulde je van alles in net. Beetje gek om dan af te haken als er een heel klein beetje doorgevraagd wordt..
pi_171027650
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb gezegd wat het waarschijnlijk niet is. Ik kan ook niet weten hoe hij het voor zich ziet.
Goed verhaal.
pi_171027967
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb gezegd wat het waarschijnlijk niet is. Ik kan ook niet weten hoe hij het voor zich ziet.
Dit is echt de meest gęnante vorm van discussieontwijking die ik ooit heb meegemaakt. Eerst roepen dat iedereen het verkeerd ziet, maar geen enkel idee kunnen voorstellen wat het dan wel zou kunnen zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 14:16:20 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171028096
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is echt de meest gęnante vorm van discussieontwijking die ik ooit heb meegemaakt. Eerst roepen dat iedereen het verkeerd ziet, maar geen enkel idee kunnen voorstellen wat het dan wel zou kunnen zijn.
Omdat iedereen hier direct zonder na te denken van het ergste uit gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171028126
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Omdat iedereen hier direct zonder na te denken van het ergste uit gaat.
Geef dan eens aan wat hij nog meer zou kunnen bedoelen met 'preventieve detentie'.

Dit is de 6e keer dat ik daarom vraag.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2017 @ 14:19:14 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171028165
quote:
9s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geef dan eens aan wat hij nog meer zou kunnen bedoelen met 'preventieve detentie'.

Dit is de 6e keer dat ik daarom vraag.
Denk aan een simpel vluchtelingenkamp, waar ze nu vaak al wonen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171028245
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Denk aan een simpel vluchtelingenkamp, waar ze nu vaak al wonen.
Nou, was dat nou zo moeilijk? :D .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171028348
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Denk aan een simpel vluchtelingenkamp, waar ze nu vaak al wonen.
Maar dan mogen ze daar dus niet meer uit?
pi_171029885
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Denk aan een simpel vluchtelingenkamp, waar ze nu vaak al wonen.
Je bedoelt een concentratiekamp, met bewakers enzo.
En het ging toch om de motie Baudet... die het had over afgewezen asielaanvragers opsluiten ?
pi_171032960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bedoelt een concentratiekamp, met bewakers enzo.
We deporteren vluchtelingen tegenwoordig vanuit Afrika? Ik heb iets gemist geloof ik
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 mei 2017 @ 12:22:44 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171049403


Memes... geweldige uitvinding.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 mei 2017 @ 12:29:51 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171049555
Hou het maar gewoon bij memes. Veel leuker dan woorden.

[ Bericht 83% gewijzigd door GSbrder op 19-05-2017 13:25:40 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171049649
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hou het maar gewoon bij memes. Veel leuker dan woorden.
pi_171058972
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Memes... geweldige uitvinding.


Hey Nattekat, hoe wou je dat dan precies doen? Hoe zie je dat voor je? Leg eens uit? Ja en dan? En dan? En dan? Geef nou eens antwoord joh! Tssss... je hebt niet eens op alles een antwoord, triest hoor :')

/Bluesdude
/Ludachrist
/99.999
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_171059072
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

/Bluesdude
/Ludachrist
/99.999
Waarom noem jij mijn naam ? Wil je met me matten ofzo ?
Ik heb daar geen zin in. Ga ergens anders rellen.
pi_171067702
quote:
Doe niet zo dom met dat God-gedoe, je zet iedereen voor lul.
pi_171068137
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hey Nattekat, hoe wou je dat dan precies doen? Hoe zie je dat voor je? Leg eens uit? Ja en dan? En dan? En dan? Geef nou eens antwoord joh! Tssss... je hebt niet eens op alles een antwoord, triest hoor :')

/Bluesdude
/Ludachrist
/99.999
Het gaat niet om alles. Maar het zou wellicht ergens wel een keer leuk en goed zijn wanneer een nattekat (of een aantal andere aanhangers) hier ook eens inhoudelijk zouden reageren op kritische vragen over omstreden of vreemde standpunten. Een partij is toch geen voetbalclub die je boven alles altijd moet steunen?
pi_171068148
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:18 schreef yue het volgende:

[..]

Doe niet zo dom met dat God-gedoe, je zet iedereen voor lul.
Past wel weer in de voetbalfanbenadering van de politiek die je hier bij veel FvD aanhang ziet.
pi_171069786
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:18 schreef yue het volgende:

[..]

Doe niet zo dom met dat God-gedoe, je zet iedereen voor lul.
anders laat je ieder gewoon lekker zelf posten wat diegene wil
(she/her)
pi_171069906
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

anders laat je ieder gewoon lekker zelf posten wat diegene wil
Behalve wanneer ze kritisch zijn, dan moeten ze toch oprotten?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:31:10 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 12:32:26 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171070811
Staat een muur voor dat artikel...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:34:18 #293
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171070832
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Staat een muur voor dat artikel...
Voor 18 minuten leesplezier moet je wat over hebben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171070842
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Staat een muur voor dat artikel...
Als je nog nooit Blendle hebt gebruikt kan je volgens mij een week gratis artikelen lezen als je je registreert.
pi_171070888
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:26 schreef 99.999 het volgende:Het gaat niet om alles. Maar het zou wellicht ergens wel een keer leuk en goed zijn wanneer een nattekat (of een aantal andere aanhangers) hier ook eens inhoudelijk zouden reageren op kritische vragen over omstreden of vreemde standpunten.
Voor dat soort vragen kun je jezelf dan beter direct tot de partij wenden.
Als jij je vraag niet kan vinden in het verkiezingsprogramma of de site van FvD waarom moet een ander het dan wel weten ?
Het is gewoon irritant gedrag en trollen wat je vertoont.
pi_171071187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Voor dat soort vragen kun je jezelf dan beter direct tot de partij wenden.
Als jij je vraag niet kan vinden in het verkiezingsprogramma of de site van FvD waarom moet een ander het dan wel weten ?
Het is gewoon irritant gedrag en trollen wat je vertoont.
Precies ja, wij kunnen enkel speculeren of onze eigen mening/reden erover geven, maar niet de mening/reden van Thierry&Theo/FVD.
(she/her)
pi_171071217
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Voor dat soort vragen kun je jezelf dan beter direct tot de partij wenden.
Als jij je vraag niet kan vinden in het verkiezingsprogramma of de site van FvD waarom moet een ander het dan wel weten ?
Het is gewoon irritant gedrag en trollen wat je vertoont.
Negeer hem gewoon, zo moeilijk is dat niet..

Snap niet waarom nattepoes blijft reageren op dat soort trolletjes
pi_171071369
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Voor dat soort vragen kun je jezelf dan beter direct tot de partij wenden.
Als jij je vraag niet kan vinden in het verkiezingsprogramma of de site van FvD waarom moet een ander het dan wel weten ?
Het is gewoon irritant gedrag en trollen wat je vertoont.
De FvD stelt voor uitgeprocedeerde asielzoekers op te sluiten. Bepaalde aanhangers hier steunen dat. Waarom zou je dan niet door mogen vragen over hoe ze dit voor zich zien en hoe ze om willen gaan met de nadelen? Ik snap dat je hier liever geen tegengeluid hoort maar dat is wat mal op een discussieforum...
pi_171071415
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:56 schreef Fylax het volgende:

[..]

Precies ja, wij kunnen enkel speculeren of onze eigen mening/reden erover geven, maar niet de mening/reden van Thierry&Theo/FVD.
Het gaat mij ook meer om jullie eigen meningen. Hoe denk jij bijvoorbeeld over hun voorstel om uitgeprocedeerde asielzoekers op te sluiten? En als je het steunt, hoe zou jij dan om willen gaan met de nadelen (hoge kosten, mensen maanden tot jaren opsluiten omdat uitzetten niet zo simpel is en het mensenrechtenaspect daarvan en zou je ook gezinnen met kinderen maanden tot jaren achter slot en grendel willen zetten)?
pi_171071431
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Negeer hem gewoon, zo moeilijk is dat niet..

Snap niet waarom nattepoes blijft reageren op dat soort trolletjes
En hoe denk jij over het plan van de FvD om uitgeprocedeerde asielzoekers vast te zetten? En de eerder genoemde nadelen daarvan?
pi_171071496
dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')