abonnement Unibet Coolblue
pi_170723738
(dit is mn eerste keer dat ik hierop iets zet dus ik weet niet of ik alles goed doe maar ja)
ik doe keihard mijn best om over te gaan maar het ziet er niet naar uit dat dit gaat gebeuren. Ik sta twee dikke onvoldoendes, en nog een paar vijfjes. alsnog werk ik hard om toch over te gaan. kleine kans, maar het zou kunnen. een beetje steun zou fijn zijn maar dat lijkt er niet in the zitten bij... nou ja, iedereen in mijn familie en al mijn vrienden. ze zeggen allemaal dat het me niet gaat lukken. het zou heel goed kunnen dat ik niet overga. maar het zou tenminste fijn zijn als ze deze opmerkingen voor zich kunnen houden zodat ik gewoon kan werken. vooral mijn oma heeft nul vertrouwen in me. daar kan ik mee leven maar ik wil gewoon dat ze haar mond houd erover. hoe vertel ik iedereen netjes dat ze hun bek moeten houden??? by the way ik weet niet of ik dit op het goeie forum heb gezet maarja...
pi_170723774
Dit is inderdaad niet het goede forum.
Je moet op kindertent.nl zijn.

groetjes.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170723791


[ Bericht 100% gewijzigd door siriouslywhatthefuck op 06-05-2017 12:16:07 ]
pi_170723855
Vraag jezelf eens af waar hun reactie vandaan komt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_170723878
Gebruik eens hoofdletters en enters, je tekst is nu best lastig leesbaar.
pi_170723990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gebruik eens hoofdletters en enters, je tekst is nu best lastig leesbaar.
TS heeft een onvoldoende voor Nederlands.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170724012
Jouw oma heeft gewoon gelijk jankbal!
nee echt niet !
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 12:34:43 #8
138438 crew  Pizzakoppo
pi_170724058
Wat maakt het nou uit dat het je niet gaat lukken? Vind en doe iets wat je gelukkig maakt ipv geforceerd zo hoog mogelijk te proberen te komen.
pi_170724138
Waarschijnlijk is het hun manier om steun te geven, door jou een trap te geven. Het werkt voor sommige kinderen, voor andere niet. Mensen zoals jouw oma weten niet beter.
Wat wil je wat zij vor jou doen? Bijles? Helpen met huiswerk? Wat voor steun heb je nodig? Als je het weet, probeer dat aan te kaarten in plaats van willen roepen dat ze hun bek moeten houden. Vertel dat het jou niet motiveert als ze jou zo behandelen en wat ze kunnen doen om jou een handje te helpen.
pi_170725052
Je staat zeker voor Engels en Nederlands onvoldoende?
pi_170725079
Bel de kindertelefoon.
pi_170725196
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

TS heeft een onvoldoende voor Nederlands.
Denk dat dit een van die diepe onvoldoendes is, en niet een van die "paar vijfjes".
Play hard, go pro.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 13:57:01 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170725200
quote:
hoe vertel ik iedereen netjes dat ze hun bek moeten houden???
Door te gaan janken op een forum...

Serieus, steek de tijd die je hierin steekt in leren. Ga over dan heb je hun bekken gesloten.
And so is the past
pi_170725492
gewoon zeggen dat ze hun bek moeten houden
pi_170726191
TS, je hebt je tips, doe er je voordeel mee.

Steek de volgende keer wat meer moeite in je OP. Hoofdletters waar hoofdletters van toepassing zijn, en een enter doet wonderen voor de leesbaarheid van je stukje.

Zo dus. Deze gaat dicht.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')