abonnement Unibet Coolblue
pi_170721974
Beste forummers,

Ik ben bezig om mijn talenkennis op te krikken. Engels lukt wel, maar zou ook graag Spaans en Frans verbeteren. Dit wil ik in eerste instantie op een gratis manier doen, waarna ik later een cursus (incl. diploma) kan overwegen.

Nu ken ik duolingo ook al, maar wat ik hier mis is het uitspreken (dit gebeurt te weinig naar mijn inziens). Ik heb een aantal jaren geleden een site gehad, waarbij je punten kreeg voor elke vraag die jij in jouw taal (in mijn geval Nederlands) beantwoorde voor iemand die Nederlands aan het lezen was. Zo verzamelde punten, waardoor je cursussen kon kopen (met die gratis punten) en je dus een taal kon leren waarbij iedereen elkaar helpt. Hier moest je veel vaker iets inspreken.

Nu ben ik de site kwijt en kan hem niet meer vinden. Weet iemand van jullie toevallig welke site het was?
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:30:48 #2
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_171030843
Italki?
pi_171031501
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:59 schreef WeCanDoIt het volgende:

naar mijn inziens
Inkoppertje: misschien Nederlands ook eens opkrikken. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_171032412
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
Dit wil ik in eerste instantie op een gratis manier doen,
Goedkoop is hier duurkoop: eerst gratis bedenkelijk materiaal van hobbybob kwaliteit aanleren en daarna de fouten daaruit afleren met behulp van een duur betaalde professional.
pi_171032768
Studeer je toevallig aan de universiteit? Want dan kun je je gewoon inschrijven, zonder extra kosten.

Ik ben zelf van mening dat het best wel nuttig kan zijn om een beginnetje te maken met een echte cursus. Als je eenmaal de basis onder de knie hebt is het makkelijker om je vocabulaire uit te breiden (en grammatica te verbeteren) buiten echte leeromgevingen. Dan kun je al snel veel vooruitgang boeken met muziek, films, teksten en fora etc.

Helemaal kosteloos ermee beginnen kan wel, maar vereist veel discipline en enige inventiviteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')