abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 september 2017 @ 17:51:46 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173735240
Langer klagen over accountants mogelijk _O_ _O_ _O_

Pensioenfondsen, beleggers en anderen kunnen voortaan langer klagen over accountants. De verjaringstermijn voor een klacht bij de zogenoemde accountantskamer wordt verlengd van drie naar tien jaar.

Een brede meerderheid in de Tweede Kamer schaarde zich dinsdag achter een voorstel van regeringspartijen VVD en PvdA. Verlenging van de termijn is gewenst omdat het soms lang duurt voordat financiële fraude of misleiding aan het licht komt, stellen Aukje de Vries (VVD) en PvdA'er Henk Nijboer.

Met hun voorstel gaan zij verder dan PvdA-minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën, die een verdubbeling naar zes jaar voldoende vond. Als de Eerste Kamer ook instemt, wat de verwachting is, gaat de termijn van tien jaar vanaf 1 juli volgend jaar gelden.

De langere verjaring maakt deel uit van een reeks plannen om accountantsbureaus beter te laten werken. Ook het toezicht wordt strenger. _O_ _O_

http://www.telegraaf.nl/d(...)ants_mogelijk__.html

Ik zie geen verband met deze zaak :+ _O- _O-
pi_173735910
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Langer klagen
Weet jij misschien hoe het zit met de strafklacht tegen Henry K. zelf? Het is wel erg radiostil in die zaak. Ik heb ook niet gehoord dat ie onontvankelijk is verklaard. Hoelang duurt zoiets wel niet...
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 12 september 2017 @ 18:33:40 #203
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173735999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:29 schreef Bart2002 het volgende:
Weet jij misschien hoe het zit met de strafklacht tegen Henry K. zelf? Het is wel erg radiostil in die zaak. Ik heb ook niet gehoord dat ie onontvankelijk is verklaard. Hoelang duurt zoiets wel niet...
Rutte :r is nog even druk met de onderste steen van MH-17 :(
En daarna gaat hij op zoek naar het stukje van Henry Keizer wat wel integer is :P
En ja dat kan lang duren, want dat is er niet, die hele 200 kg hoop vet is corrupt
Dus dan maar weer een VVD minister op justitie zien te krijgen, anders komt een sepo wegens gebrek aan bewijs :O :') er niet door heen :(
  dinsdag 12 september 2017 @ 18:36:58 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173736055
BREAKING NEWS Henry Keizer zojuist gevonden :D

Vetbult van drie voetbalvelden groot in Londens riool



https://www.ad.nl/buitenl(...)dens-riool~afc5e5e4/
  vrijdag 15 september 2017 @ 00:58:13 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173784655
VVD dicht bij nieuwe voorzitter na aftreden Keizer

Het bestuur van de VVD is bijna klaar met het zoeken naar een nieuwe partijvoorzitter. Kandidaat Christianne van der Wal, wethouder in Harderwijk en lid van het bestuur van de partij, maakt goede kans voorgedragen te worden.

Morgen heeft de sollicitatiecommissie nog gesprekken en dan maakt het hoofdbestuur een definitieve keuze.

VVD-wethouder en -bestuurder Christianne van der WalLinkedIn
De VVD is op zoek naar een partijvoorzitter sinds het vertrek van Henry Keizer. Die stapte op 18 mei op nadat hij in opspraak was gekomen door de aankoop van een crematiebedrijf.

De nieuwe voorzitter heeft een paar belangrijke taken, zegt politiek verslaggever Wilma Borgman. "Het aanstaande regeerakkoord verdedigen naar de leden toe bijvoorbeeld. En het voorbereiden van de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018."

Ook moet de opvolger van Keizer het integriteitsbeleid van de partij verder uitwerken, zegt Borgman. "Bovendien verwacht de VVD dat Mark Rutte niet terugkomt na de volgende Tweede Kamerverkiezingen en dat de partij dus moet zoeken naar een nieuwe leider."

https://nos.nl/artikel/21(...)aftreden-keizer.html

Integriteits beleid verder uitwerken
_O- _O-
Dat kan maar op 1 manier, laat om de vvd als criminele organisatie aanmerken, vervolgens alle VVD'ers naar het gevang en de partij opheffen :7
pi_173802781
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
BREAKING NEWS Henry Keizer zojuist gevonden :D

Die zal maar knappen en men staat in de buurt, zal men wel onder zitten?
pi_173942357
Harde botsing in rechtszaal over accountant van ex-VVD-preses Keizer

De accountant van crematiebedrijf De Facultatieve stond vrijdag voor de tuchtrechter. Hielp hij een dubieuze overname te verhullen? In de rechtszaal ging het er fel aan toe. :D

'Als het allemaal waar is wat Pieter Lakeman zegt, dan stinkt deze deal', stelt Gert Jan Vuyk. Samen met een aantal andere (oud-)leden van de Koninklijke Vereniging voor Facultatieve Crematie woont hij vrijdag de tuchtzaak bij die bedrijfsonderzoeker Lakeman heeft aangespannen tegen EY-accountant Marcel de kimpe

Ook de negatieve goodwill en het eigen vermogen is correct in de jaarrekeningen verwerkt, stelt Garvelink. 'Als mensen de informatie uit de jaarrekening niet bevalt, is dat iets anders dan dat de jaarrekening onjuist zou zijn.'

Uitspraak over 15 weken.

https://fd.nl/ondernemen/(...)ex-vvd-preses-keizer

Lees daar verder ;)


:D
  woensdag 27 september 2017 @ 23:52:22 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174045052
Interessante ontwikkelingen. Wel zware kost om te lezen hoe die verwikkelingen precies in elkaar steken.
pi_175913993
Weer een artikel op FTM. Henry en de zijnen doen het "niet slecht" :-). Heels niet gek voor een bedrijf met tientallen miljoenen aan "negatieve goodwill" :

https://www.ftm.nl/artike(...)henry-keizer?share=1
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176318598
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:06:16 #211
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176319426
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Harde botsing in rechtszaal over accountant van ex-VVD-preses Keizer

De accountant van crematiebedrijf De Facultatieve stond vrijdag voor de tuchtrechter. Hielp hij een dubieuze overname te verhullen? In de rechtszaal ging het er fel aan toe. :D

Uitspraak over 15 weken.

https://fd.nl/ondernemen/(...)ex-vvd-preses-keizer
Naschrift

Vrijdag 5 januari zou de Accountskamer uitspraak doen in de tuchtklacht die Pieter Lakeman had ingediend tegen accountant Marcel de Kimpe van EY. Deze controleerde de boeken van uitvaartorganisatie de Facultatieve voorafgaand aan de koop door Keizers cs. Donderdag werd echter bekend dat de tuchtrechter meer tijd nodig heeft.

Lakeman, voorzitter van Stichting Onderzoek Bedrijfs Informatie (SOBI), diende in mei 2017 een tuchtklacht in tegen de De Kimpe van EY. Volgens Lakeman heeft hij als accountant in de Facultatieve-affaire ‘onware verklaringen’ bij twee door EY goedgekeurde jaarrekeningen afgelegd. Volgens Lakeman had de jaarrekening niet goedgekeurd mogen worden.

De uitspraak wordt nu binnen 15 weken verwacht. :|W :|W

https://www.ftm.nl/artike(...)et-wegsturen?share=1

Best lastig m de kool en de geit te sparen :r :r
pi_176332716
De armen worden belast met de zorgen van de rijken.
(Begripvol)
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176333229
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Naschrift

Vrijdag 5 januari zou de Accountskamer uitspraak doen in de tuchtklacht die Pieter Lakeman had ingediend tegen accountant Marcel de Kimpe van EY. Deze controleerde de boeken van uitvaartorganisatie de Facultatieve voorafgaand aan de koop door Keizers cs. Donderdag werd echter bekend dat de tuchtrechter meer tijd nodig heeft.

Lakeman, voorzitter van Stichting Onderzoek Bedrijfs Informatie (SOBI), diende in mei 2017 een tuchtklacht in tegen de De Kimpe van EY. Volgens Lakeman heeft hij als accountant in de Facultatieve-affaire ‘onware verklaringen’ bij twee door EY goedgekeurde jaarrekeningen afgelegd. Volgens Lakeman had de jaarrekening niet goedgekeurd mogen worden.

De uitspraak wordt nu binnen 15 weken verwacht. :|W :|W

https://www.ftm.nl/artike(...)et-wegsturen?share=1

Best lastig m de kool en de geit te sparen :r :r
heee. Hoe was het onder je steen? Heb je daar een belletje ofzo, dat afgaat elke keer dat een stoute accountant vermeld is op internet?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:50:26 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176336571
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:11 schreef Yreal het volgende:
Heb je daar een belletje ofzo, dat afgaat elke keer dat een stoute accountant vermeld is op internet?
Elke accountant is fout onbetrouwbaar en incompetent, dus daar heb ik geen belletje voor nodig
Anders blijft het belletje rinkelen en ik moet ook nog slapen
In mei de klacht ingediend en 7 maanden later weten ze nog niet of hij nou fout was :|W
Dan ben je zwaar incompetent ;)
Zelfs bij ingewikkelde strafzaken waar de verdenkingen veel zwaarder zijn gewoon binnen 14 dagen uitspraak, zo kan het dus ook :7
pi_176346984
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:50 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Elke accountant is fout onbetrouwbaar en incompetent, dus daar heb ik geen belletje voor nodig
Anders blijft het belletje rinkelen en ik moet ook nog slapen
Is dit discriminerend tegen accountants? :?
quote:
In mei de klacht ingediend en 7 maanden later weten ze nog niet of hij nou fout was :|W
Dan ben je zwaar incompetent ;)
Hoezo?
quote:
Zelfs bij ingewikkelde strafzaken waar de verdenkingen veel zwaarder zijn gewoon binnen 14 dagen uitspraak, zo kan het dus ook :7
Ja dus? Heb je het nou over jezelf of wat? Ik dacht dat je allang failliet was door het toedoen van een accountant. Hoe is de tuchtzaak afgelopen?
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:32:06 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176714485
Loek Hermans schikt met FNV in Meavita-zaak


Hij ziet er met de dag beter uit _O-

De FNV en voormalige top van het failliete Meavita, waaronder voormalig VVD-coryfee Loek Hermans, hebben geschikt in de zaak rond mogelijk wanbeleid bij het thuiszorgconcern. Dat hebben de partijen vanmorgen bekendgemaakt. Het akkoord betreft een bedrag van in totaal 65.000 euro.

Kitty Jong, vice-voorzitter FNV
Daarmee komt er een eind aan een juridische strijd van acht jaar. Meavita ging in 2009 failliet, met grote gevolgen voor zo'n 100.000 cliënten en 20.000 medewerkers. Niemand kreeg ontslagvergoeding en vakantiedagen gingen in rook op. :o

De FNV verweet de zorggigant steken te hebben laten vallen en sleepte de top voor de rechter. De Ondernemingskamer, die geschillen beslecht binnen bedrijven, oordeelde eind 2015 dat het faillissement inderdaad te wijten was aan wanbeleid. Loek Hermans, toenmalig voorzitter van de raad van commissarissen, trad daarop terug als fractievoorzitter van de VVD in de Eerste Kamer.

Die uitspraak werd echter in september 2016 door de Hoge Raad op formele gronden vernietigd, waardoor de zaak over moet. Omdat een nieuwe behandeling opnieuw veel tijd en geld zal gaan kosten, hebben de partijen een financiële regeling getroffen van in totaal 65.000 euro.

Onzekerheid
,,Wij zijn verheugd dat wij een finale regeling hebben getroffen met de oud-bestuurders en oud-leden van de raad van toezicht van Meavita", aldus Kitty Jong, vice-voorzitter van de FNV. ,,Ook is het goed dat er nu voor onze leden een einde komt aan de jarenlange onzekerheid over de door hen geleden schade."

Ook de Meavita-top is tevreden met de uitkomst. ,,De 17 oud-bestuurders en oud-leden van de raad van toezicht van Meavita hebben door het treffen van regelingen met de curatoren van Meavita en nu ook met FNV hun medeverantwoordelijkheid willen nemen voor het bij Meavita gevoerde beleid zonder daarmee overigens enige persoonlijke aansprakelijkheid te erkennen. Het is voor alle betrokken partijen goed dat met deze finale regeling een einde komt aan langdurige procedures", aldus advocaat Jurjen Lemstra.

https://www.ad.nl/politie(...)avita-zaak~a1df78bc/

^O^ Zo en dat is een wanbeleid zaak afgesloten als commisaris
Kan hij gelijk door naar nummer twee, zijn rol als commisaris bij de facultatieve _O_
Ook daar heeft hij geblunderd :r
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:39:09 #217
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176714656
Loek Hermans en Co. willen Henry Keizer niet wegsturen :|W :r

Henry Keizer hoeft van de ledenraad van de Koninklijke Vereniging voor Facultatieve Crematie geen afscheid te nemen van zijn betwiste voorzitterschap. Hoogleraar Marjan Olfers acht de argumenten van de raad ‘allerminst overtuigend’. _O_

In augustus sommeerde Lakeman de ledenraad – waarvan voormalig VVD-senator Loek Hermans deel uitmaakt – om binnen twee weken Keizer te ontslaan van zijn bestuurlijke verplichtingen.

https://www.ftm.nl/artike(...)et-wegsturen?share=1

Ook hier is Loek Hermans goed bezig en treedt doortastend op :') :|W :|W
Going down Going down met Loek *O*
pi_176821843
Nou, de rechter is minder overtuigd van dat er onregelmatigheden zijn geweest:

https://www.ed.nl/politie(...)eizer-vrij~ae1c50ca/
pi_176828276
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:18 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, de rechter is minder overtuigd van dat er onregelmatigheden zijn geweest:

https://www.ed.nl/politie(...)eizer-vrij~ae1c50ca/
Jeukt het dan iets hij is toch afgetreden is toch genoeg of niet?
pi_176828371
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jeukt het dan iets hij is toch afgetreden is toch genoeg of niet?
Hij is afgetreden omdat er een situatie was ontstaan dat aanblijven schade zou berokkenen aan de VVD.
pi_176828395
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij is afgetreden omdat er een situatie was ontstaan dat aanblijven schade zou berokkenen aan de VVD.
Ja en hoop dat er geen weg terug meer is!
pi_176828653
Als ik van A naar B wil jeukt het mij niet op wat voor een manier.
pi_176829012
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ja en hoop dat er geen weg terug meer is!
Nee, die komt niet meer op die positie terug.
pi_177822258
Er is ook goed nieuws te melden: :)

https://www.telegraaf.nl/(...)n-van-oud-preses-vvd

De Belastingdienst heeft de opgestapte VVD-voorzitter Henry Keizer een naheffing opgelegd van maar liefst 12 miljoen euro. Daarnaast doet de fiscale opsporingsdienst FIOD onderzoek naar aanleiding van een aangifte tegen de gang van zaken bij het Haagse crematiebedrijf De Facultatieve, waar Keizer bestuurder is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177822438
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:11 schreef Yreal het volgende:

[..]

heee. Hoe was het onder je steen? Heb je daar een belletje ofzo, dat afgaat elke keer dat een stoute accountant vermeld is op internet?
Er staan in ieder geval wel wat Google Alerts uit bij haar ja. Niet dat ze inhoudelijk kan aangeven waar een accountant dan precies over de schreef is gegaan, maar het is een nieuwsbericht en het gaat over een accountant, dus even een berichtje met smileys posten.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_177823081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:30 schreef Bart2002 het volgende:
Er is ook goed nieuws te melden: :)

https://www.telegraaf.nl/(...)n-van-oud-preses-vvd

De Belastingdienst heeft de opgestapte VVD-voorzitter Henry Keizer een naheffing opgelegd van maar liefst 12 miljoen euro. Daarnaast doet de fiscale opsporingsdienst FIOD onderzoek naar aanleiding van een aangifte tegen de gang van zaken bij het Haagse crematiebedrijf De Facultatieve, waar Keizer bestuurder is.
Tsja, als het dan allemaal niet strafbaar is, dan probeert de fiscus het maar.

Ik vraag mij eerder af wanneer jij toe gaat geven dat je erg voorbarig was met je beschuldigingen richting Keizer.
pi_177823187
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tsja, als het dan allemaal niet strafbaar is, dan probeert de fiscus het maar.

Ik vraag mij eerder af wanneer jij toe gaat geven dat je erg voorbarig was met je beschuldigingen richting Keizer.
Ik denk nooit VEM. ;) En het waren niet mijn beschuldigingen, toch? :) De man is fout, zeer fout. Dat gaan we zien. 100%.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177823547
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:15 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik denk nooit VEM. ;) En het waren niet mijn beschuldigingen, toch? :) De man is fout, zeer fout. Dat gaan we zien. 100%.
Jij hebt hem weldegelijk ook beschuldigd en ook meteen na jouw ontkenning beschuldig je hem.

Het lijkt er vooral op dat je heel graag wil dat hij fout is, want VVD.
pi_177824618
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:29 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt er vooral op dat je heel graag wil dat hij fout is, want VVD.
Ja, precies. De geschiedenis geeft me ook in hoge mate gelijk. Dus moeilijk is dat niet. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:30:39 #230
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177825105
Was een integere man volgens Rutte. :')
pi_177825128
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Was een integere man volgens Rutte. :')
Was, is hij dood?
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:35:17 #232
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177825218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Was, is hij dood?
Voor Rutte wel. Rutte is de slechtste niet, voor het goede soort oplichters heeft hij best wel respect zolang ze Rutte's carrière niet in de weg zitten.
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:22:09 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177839105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Was een integere man volgens Rutte. :')
Nu dus niet meer, maar zijn verhaal staat :+
Ohh wacht :|W _O- _O- _O-
  dinsdag 3 juli 2018 @ 17:45:39 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180215214
Ex-VVD-partijvoorzitter Henry Keizer verdacht van oplichting _O_ _O_ _O_

DEN HAAG - Oud-partijvoorzitter Henry Keizer van de VVD wordt verdacht van oplichting en valsheid in geschrifte in verband met de overname van uitvaartbedrijf De Facultatieve. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft een strafrechtelijk onderzoek naar hem in gang gezet. *O* *O*

Betrouwbare bronnen bevestigen een bericht hierover van het Financieel Dagblad, dat zich baseert op documenten van de beslagleggingen. De opsporingsdiensten hebben bij Keizer voor 20 miljoen euro beslag gelegd, onder meer op zijn woning in Den Haag. Medebestuurder Jaap de B. is ook verdachte. Bij hem is beslag gelegd voor ruim 6,4 miljoen euro. _O_ _O_ _O_

Een woordvoerster van het OM kan niet zeggen over wie het onderzoek gaat. Wel wil zij kwijt dat de fiscale opsporingsdienst FIOD eind mei vier woningen en een bedrijfspand heeft doorzocht. Daarbij is administratie in beslag genomen. Er zijn twee personen als verdachte aangemerkt, maar zij zijn niet aangehouden. De aanleiding voor het onderzoek was een aangifte.

Fiscus jaagt op oud-preses VVD
Keizer legde vorig jaar mei zijn functie bij de grootste regeringspartij neer. Dat deed hij na aanhoudende berichtgeving over mogelijke financiële malversaties rondom het uitvaartbedrijf. Journalistiek onderzoeksplatform Follow the Money had zich in zijn financiële handel en wandel vastgebeten en gemeld dat Keizer in 2012 voor veel te weinig geld het uitvaartbedrijf had overgenomen. Daarbij zou hij een dubbele pet opgehad hebben, maar Keizer sprak van „onware beschuldigingen en insinuaties.”

De VVD wilde dinsdag niet inhoudelijk reageren en zegt de zaak af te wachten. :')

Deze krant meldde in maart dat er bij Keizer een naheffing van 12 miljoen euro van de Belastingdienst op de mat was gevallen.

https://www.telegraaf.nl/(...)dacht-van-oplichting

Mijn dag kan niet meer stuk *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_180216410
Arme Henry, die zal FTM wel vervloeken inmiddels. Razend benieuwd wanner je niet integer bent volgens Rutte zijn maatstaven
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 3 juli 2018 @ 18:47:25 #236
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180216491
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 18:40 schreef vipergts het volgende:
Arme Henry, die zal FTM wel vervloeken inmiddels. Razend benieuwd wanner je niet integer bent volgens Rutte zijn maatstaven
Iedereen is integer zolang hij VVDer is.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180216700
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 18:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Iedereen is integer zolang hij VVDer is.
Er moet een grens zijn 😀
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_180216753
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 19:02 schreef vipergts het volgende:

[..]

Er moet een grens zijn 😀
Wil je de grenzen terug binnen de EU?
pi_180217021
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:15 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik denk nooit VEM. ;) En het waren niet mijn beschuldigingen, toch? :) De man is fout, zeer fout. Dat gaan we zien. 100%.
:)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:05:55 #240
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_180218110
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tsja, als het dan allemaal niet strafbaar is, dan probeert de fiscus het maar.

Ik vraag mij eerder af wanneer jij toe gaat geven dat je erg voorbarig was met je beschuldigingen richting Keizer.
Haha ~O>
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:06:14 #241
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_180219934
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:30 schreef Bart2002 het volgende:
Er is ook goed nieuws te melden: :)

https://www.telegraaf.nl/(...)n-van-oud-preses-vvd

De Belastingdienst heeft de opgestapte VVD-voorzitter Henry Keizer een naheffing opgelegd van maar liefst 12 miljoen euro. Daarnaast doet de fiscale opsporingsdienst FIOD onderzoek naar aanleiding van een aangifte tegen de gang van zaken bij het Haagse crematiebedrijf De Facultatieve, waar Keizer bestuurder is.
O dat is wel positief

en terecht
dat bedrijf is gewoon gekregen voor een habbekrats van de vereniging waar hij de macht had
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:52:30 #242
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180221601
Artikel 326 strafrecht

Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.


Dit artikel is Keizer op het lijf geschreven :P *O* *O*
pi_180221917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 19:22 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

:)
_O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:29:29 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180225449
Pieter Lakeman van Stichting Onderzoek Bedrijfs Informatie deed in mei 2017 aangifte.

Hij is erg blij met het nieuws: "Ik heb het net een halfuur geleden gehoord. Ik ga de champagne opentrekken vanavond", zegt Lakeman. ^O^ _O_ Hij is er van overtuigd dat het tot een strafzaak komt. "Dat het Openbaar Ministerie beslag legt, is een zeer vooruitstrevende daad. Ik geloof er echt in dat het tot een strafproces komt."

Henry Keizer laat in een reactie aan het RTL Nieuws weten: "Er is aangifte gedaan door Pieter Lakeman en daarom is het Openbaar Ministerie een onderzoek gestart. We werken graag aan het onderzoek mee. We zien de uitkomst met vertrouwen tegemoet."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)lsheid-in-geschrifte
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:32:23 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180225549
Keizer was nog bij de VVD-uitslagenavond van de gemeenteraadsverkiezingen :D :D



joanna van Leeuwen
‏Als antwoord op @fonslambie @JaapJansen
Het lijkt niets uit te maken, corruptie,fraude,leugens etc. Mensen vinden het prima, je mag zelfs hun geld stelen. :D _O- _O-

https://twitter.com/fonslambie/status/976588060283559937/photo/1

:D :D
pi_180225651
Waar die gaat of staat mag die toch zeker nog zelf weten toch?

Of wou je hem dat verbieden.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:39:29 #247
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180225743
Goed dat het OM de gangen van de VVD ex-voorzitter Henry Keizer nagaat.

Misschien dat de namen van nog twee VVD'ers voorbij zullen komen: oud-meavita-bestuurder Loek Hermans en senator Anne Wil Duthler? Beiden waren commissaris bij De Facultatieve. Hermans was ook lid van de ledenraad...

https://fd.nl/economie-po(...)lsheid-in-geschrifte

Aldus een reactie bij het artikel in het FD _O_
pi_180225785
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Goed dat het OM de gangen van de VVD ex-voorzitter Henry Keizer nagaat.

Misschien dat de namen van nog twee VVD'ers voorbij zullen komen: oud-meavita-bestuurder Loek Hermans en senator Anne Wil Duthler? Beiden waren commissaris bij De Facultatieve. Hermans was ook lid van de ledenraad...

https://fd.nl/economie-po(...)lsheid-in-geschrifte

Aldus een reactie bij het artikel in het FD _O_
Eens al zag ik liever een klokkenluider die iets mee het ravijn in wil trekken!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:41:19 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180225786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:35 schreef john2406 het volgende:
Waar die gaat of staat mag die toch zeker nog zelf weten toch?

Of wou je hem dat verbieden.
Hij is nog een vrij man, daar zal in de toekomst vernadering in komen
Verstandig van de VVD ers om met hem nog gezien te willen worden is het echter niet :7
pi_180225831
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Verstandig van de VVD ers om met hem nog gezien te willen worden is het echter niet :7
Weet ik niet, als ik tot die club behoren zou wist ik misschien wel waarom?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')