abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170700188
Er komt ooit een moment dat wie dan ook een relatie heeft..

Maar bepaalde mannen gaan zich dan zo gedragen alsof ze gegijzeld worden. Je ziet ze nooit meer, alleen ff als zij ook weg is toevallig.

Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dit heel natuurlijk is omdat dit bij heel veel mannen voorkomt.

Hoort dit of denk ik nog teveel als een vrij man?
pi_170700216
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:35 schreef hoechst het volgende:
Er komt ooit een moment dat wie dan ook een relatie heeft..

Maar bepaalde mannen gaan zich dan zo gedragen alsof ze gegijzeld worden. Je ziet ze nooit meer, alleen ff als zij ook weg is toevallig.

Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dit heel natuurlijk is omdat dit bij heel veel mannen voorkomt.
Hoort dit of denk ik nog teveel als een vrij man?
Hoort niet vind ik, dan zit er of structureel iets mis in je relatie, of je bent gewoon een onderdanige man die doet wat de vrouw zegt. Of beiden, dat kan ook ;)
pi_170700297
Je gaat toch vaker samen iets met je vriendin doen, voor maten is dan minder tijd.
misunderstood
pi_170700372
Sinds ik een vriendin heb doe ik nooit meer iets met vrienden. Voordat ik een vriendin had deed ik overigens ook nooit iets met vrienden. Ik heb geen vrienden ;(
pi_170700380
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:41 schreef DKS het volgende:
Je gaat toch vaker samen iets met je vriendin doen, voor maten is dan minder tijd.
Klopt.. Maar er zit nog wel een verschil in tussen minder met je maten doen en niets met je maten doen.

In onze vriendengroep valt het bij de meeste wel mee op 1 na.. Die zien we bijna niet meer sinds die een relatie heeft. Niet altijd even leuk/gezellig maarja is zijn keus.
pi_170700900
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:45 schreef DuW2 het volgende:

[..]

Klopt.. Maar er zit nog wel een verschil in tussen minder met je maten doen en niets met je maten doen.

In onze vriendengroep valt het bij de meeste wel mee op 1 na.. Die zien we bijna niet meer sinds die een relatie heeft. Niet altijd even leuk/gezellig maarja is zijn keus.
Ik probeer wel een avond per week vrij te houden voor ze maar dat lukt ook niet altijd. Overdag moet ik werken, dus ik zie haar alleen 's avonds en 's nachts, dus is eigenlijk meer een kwestie van te weinig tijd.
misunderstood
pi_170710147
Het is de aandacht verdelen, dat kost veel mensen moeite
pi_170710280
Hm, mijn vriend en ik hebben dat probleem niet. We zien elkaar zo'n drie á vier avonden per week en zijn beiden blij met de vrijheid die we hebben. We zijn er allebei erg soepel en blij mee. Ik wil dat hij de ruimte krijgt die hij nodig heeft en hij geeft mij alle ruimte.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_170710408
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:35 schreef hoechst het volgende:
Er komt ooit een moment dat wie dan ook een relatie heeft..

Maar bepaalde mannen gaan zich dan zo gedragen alsof ze gegijzeld worden. Je ziet ze nooit meer, alleen ff als zij ook weg is toevallig.

Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dit heel natuurlijk is omdat dit bij heel veel mannen voorkomt.

Hoort dit of denk ik nog teveel als een vrij man?
Die tijd komt inderdaad, maar je kunt je afvragen hoe erg het daadwerkelijk is wanneer het eenmaal gebeurt.

Ik ben zelf zo'n vrijgezel tussen allemaal bezette mensen, maar ben zelf ook 27 inmiddels en heb zelf ook weinig ambitie meer om elk weekend de kroeg in te duiken.

Ben inderdaad vaker alleen in 't weekend, maar vind het eerlijk gezegd wel prima inmiddels. Als het me echt te heet onder de voeten wordt ga ik wel weer Tinderen ofzo.
pi_170728546
Werk, huishouden, relatie, slapen. Een derde van je leven pit je, een derde van je leven studeer of werk je (pensioenleeftijd niet meegeteld maar dat is haast verwaarloosbaar) en dan heb je nog maar een derde over die je moet verdelen over hobby, vrienden, relatie, boodschappen, dingen doen, huishouden, kinderen, eten maken, schijten, douchen en soms als het dan even kan hebben mensen ook wel eens zin om gewoon niets te doen.

Vind het niet zo heel raar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2017 17:37:34 ]
pi_170734613
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:35 schreef Myrr het volgende:
schijten
wat? Doen vrouwen dat dan? :{
pi_170777320
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:35 schreef hoechst het volgende:
Er komt ooit een moment dat wie dan ook een relatie heeft..

Maar bepaalde mannen gaan zich dan zo gedragen alsof ze gegijzeld worden. Je ziet ze nooit meer, alleen ff als zij ook weg is toevallig.

Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dit heel natuurlijk is omdat dit bij heel veel mannen voorkomt.

Hoort dit of denk ik nog teveel als een vrij man?
Ik zal je precies vertellen waarom dit komt. De meeste Nederlandse mannen zijn namelijk zwakke mietjes die als een slaafje achter hun vriendin aanlopen :r Durven nooit ergens tegenin te gaan en geven altijd toe als ze iets wil. In het begin proberen ze nog af te spreken met vrienden, maar dan gaat ze zeuren dat ze met hem op de bank wil zitten ofzo, of naar een kringverjaardag van familie wil :') :')

Heb het veel te vaak meegemaakt in mijn omgeving helaas, niks aan te doen behalve alle banden verbreken en duidelijk maken dat ze geen eigenwaarde en normen hebben
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_170793297
quote:
13s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:08 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Ik zal je precies vertellen waarom dit komt. De meeste Nederlandse mannen zijn namelijk zwakke mietjes die als een slaafje achter hun vriendin aanlopen :r Durven nooit ergens tegenin te gaan en geven altijd toe als ze iets wil. In het begin proberen ze nog af te spreken met vrienden, maar dan gaat ze zeuren dat ze met hem op de bank wil zitten ofzo, of naar een kringverjaardag van familie wil :') :')

Heb het veel te vaak meegemaakt in mijn omgeving helaas, niks aan te doen behalve alle banden verbreken en duidelijk maken dat ze geen eigenwaarde en normen hebben
Waarom doen deze vrouwen dit?

Ze zijn gelukkig niet allemaal zo.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 10:15:21 #14
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170793527
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom doen deze vrouwen dit?
Burgerlijke 'doe maar gewoon dan doe je gek genoeg' houding misschien?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170794834
Dit soort mannen zijn denk ik nooit echt het ondernemende type geweest. Altijd wel meegaan tijdens feestjes en uitgaan, maar nooit eens zelf het voortouw nemen. Dit soort mannen zoeken dan ook een vriendin/vrouw die wel een beetje ondernemend is en die ze kunnen volgen.

Ik ga niet zeggen dat dit soort mannen geen ruggengraat hebben, maar ik denk dat ze gewoon alles wel prima vinden.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 11:27:52 #16
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170794850
Logisch gevolg. Daarbij als je een vriendin hebt die ook nog je beste vriend is, wat is dan het probleem?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 11:31:45 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170794915
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom doen deze vrouwen dit?
Wut? Waarom accepteren de mannen het bedoel je?
Ik ga naar huis.
pi_170795289
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom doen deze vrouwen dit?

Ze zijn gelukkig niet allemaal zo.
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:31 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wut? Waarom accepteren de mannen het bedoel je?
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_170796111
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:31 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wut? Waarom accepteren de mannen het bedoel je?
Nee, ik bedoel gewoon wat ik zeg :)
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:34:21 #20
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170796216
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, ik bedoel gewoon wat ik zeg :)
Ah okay, in dat geval: Omdat je het toelaat.
Ik ga naar huis.
pi_170796242
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:34 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ah okay, in dat geval: Omdat je het toelaat.
Nee, want de oorzaak ligt niet bij het gevolg, maar bij de oorzaak.
En wat je zegt is ook niet logisch.

Dus iemand? Waarom doen -bepaalde- vrouwen dit? Het is toch raar?
pi_170796415
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, want de oorzaak ligt niet bij het gevolg, maar bij de oorzaak.
En wat je zegt is ook niet logisch.

Dus iemand? Waarom doen -bepaalde- vrouwen dit? Het is toch raar?
Je kunt ook gewoon nee zeggen of een normale vriendin zoeken die je niet dwingt tot kringverjaardagen.
pi_170796580
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:43 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon nee zeggen of een normale vriendin zoeken die je niet dwingt tot kringverjaardagen.
Je kunt ook gewoon antwoord geven (of laten geven) op m'n vraag.
pi_170796767
quote:
13s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:08 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Ik zal je precies vertellen waarom dit komt. De meeste Nederlandse mannen zijn namelijk zwakke mietjes die als een slaafje achter hun vriendin aanlopen :r Durven nooit ergens tegenin te gaan en geven altijd toe als ze iets wil. In het begin proberen ze nog af te spreken met vrienden, maar dan gaat ze zeuren dat ze met hem op de bank wil zitten ofzo, of naar een kringverjaardag van familie wil :') :')

Heb het veel te vaak meegemaakt in mijn omgeving helaas, niks aan te doen behalve alle banden verbreken en duidelijk maken dat ze geen eigenwaarde en normen hebben
WTF? Daar ben je nog altijd zelf bij als je zoiets laat gebeuren.

Moet zeggen vind het af en toe wel fijn een avondje voor mij, of een nacht het hele bed voor mij alleen of even alleen op visite te gaan en verjaardagen heb ik niet zoveel mee.
Zo heb ik een aantal vriendinnen die dat graag zo hebben, kan mij niet voorstellen dat iemand een soort hondje van haar man maakt, die netjes kan zitten en pootjes kan geven.
pi_170796890
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon antwoord geven (of laten geven) op m'n vraag.
Ik ken zulke vrouwen niet, dus ik zou het niet weten. Ik snap niet waarom je je zo zou laten behandelen als je dat niet oke vindt.
pi_170797001
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik ken zulke vrouwen niet, dus ik zou het niet weten. Ik snap niet waarom je je zo zou laten behandelen als je dat niet oke vindt.
Zoals ik al zei, ik bedoel gewoon wat ik zeg. Ik heb nergens aangegeven dat ik me zo ga laten behandelen, maar ik ben ondertussen wel gewend dat er best veel mensen zijn die het eigen hebben om dingen er zelf maar bij te gaan verzinnen (en -dit- is wat steeds die misverstanden oplevert).

Ik ben gewoon benieuwd -waarom-. -Zodra- ik dat weet, -dan- kijk ik wel eventueel weer verder :)

Jammer dat je het niet weet, maar je had dat ook gewoon meteen kunnen zeggen toch? :P
pi_170797110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik bedoel gewoon wat ik zeg. Ik heb nergens aangegeven dat ik me zo ga laten behandelen, maar ik ben ondertussen wel gewend dat er best veel mensen zijn die het eigen hebben om dingen er zelf maar bij te gaan verzinnen (en -dit- is wat steeds die misverstanden oplevert).

Ik ben gewoon benieuwd -waarom-. -Zodra- ik dat weet, -dan- kijk ik wel eventueel weer verder :)

Jammer dat je het niet weet, maar je had dat ook gewoon meteen kunnen zeggen toch? :P
Indirect zei ik dat ook :P
Maar wat ik zelf vaak zie is dat die mannen doen alsof ze het allemaal prima vinden tegenover hun vrouw. En dan vervolgens tegen hun vrienden zeggen 'ik mag ook niks van haar! :'( '
pi_170797180
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Indirect zei ik dat ook :P
Maar wat ik zelf vaak zie is dat die mannen doen alsof ze het allemaal prima vinden tegenover hun vrouw. En dan vervolgens tegen hun vrienden zeggen 'ik mag ook niks van haar! :'( '
Het is niet alsof ik zo'n hoge dunk heb van de gemiddelde man :P

Maar mijn vraag was dus gericht op het waarom van dit soort vrouwen. Waarom doen die vrouwen dan zo? Waarom doen ze zo raar en zo overdreven? Er zijn ook normale vrouwen die desnoods op een normale manier aandacht kunnen vragen.
pi_170797488
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is niet alsof ik zo'n hoge dunk heb van de gemiddelde man :P

Maar mijn vraag was dus gericht op het waarom van dit soort vrouwen. Waarom doen die vrouwen dan zo? Waarom doen ze zo raar en zo overdreven? Er zijn ook normale vrouwen die desnoods op een normale manier aandacht kunnen vragen.
Ja geen idee, misschien voelen ze zich wel hartstikke goed wetende dat ze zo'n man kunnen sturen? Soort macht? Misschien is die man wel heel passief en is het zo gegroeid. Of misschien is het gewoon zo'n dominatrix :P
Maar ipc zeg je hetzelfde als ik, als er ook normale vrouwen zijn, waarom zou je je dan zo laten domineren, tenzij je dat prettig vindt natuurlijk.
pi_170797940
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:38 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ja geen idee, misschien voelen ze zich wel hartstikke goed wetende dat ze zo'n man kunnen sturen? Soort macht? Misschien is die man wel heel passief en is het zo gegroeid. Of misschien is het gewoon zo'n dominatrix :P
Maar ipc zeg je hetzelfde als ik, als er ook normale vrouwen zijn, waarom zou je je dan zo laten domineren, tenzij je dat prettig vindt natuurlijk.
Ik denk dat ik zelf vrouwen (mannen trouwens ook) prefereer die wel op een normale manier met andermans grenzen om kunnen gaan :P

Nee, niet op die manier. Ik zie "dominant zijn" als iets anders dan wat ik als een goede wisselwerking zou zien (waarbij de ene soms de leiding neemt en dan de ander, voor het grotere goed).
pi_170800353
Hmmm als ik al eens wat van mijn vriend verlang heeft dit een groter doel, of is het iets wat ik fysiek niet kan, soms is dit wel aansturen, zoals morgen, dan zal ik aan hem vragen of hij even die rand vol beton kan storten, is het dan iemand commanderen of iemand aanzetten om iets te doen waar iedereen profijt van heeft.
Als we samen door de winkel lopen, is dat dan omdat ik hem daartoe aanzette of omdat hij gewoon gezellig vind om samen door de winkel heen te lopen en lekkere dingen uit te zoeken.
Gister herinnerde ik hem aan de rookmelder, is dat dan omdat hij het gewoon vergeten is en het leuk vind om te doen of is dat om hem bezig te houden.

Tja denk dat een man voorzichzelf moet bepalen, een andere man kan het op een andere manier zien, terwijl de betreffende man het gezellig vind. Denk dat het erg persoonlijk is
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:00:27 #32
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170800592
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:51 schreef LittleLady het volgende:
Gister herinnerde ik hem aan de rookmelder, is dat dan omdat hij het gewoon vergeten is en het leuk vind om te doen of is dat om hem bezig te houden.
Ja je moet 'm bezig houden hè. Net een puppy. Heb je ook wel eens dat je rijst door de kamer strooit voordat je 'm zegt dat 'ie stof moet gaan zuigen? Door dat getingel in de stofzuigerslang is 'ie nog langer afgeleid.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:00:28 #33
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170800593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]
Nee, niet op die manier. Ik zie "dominant zijn" als iets anders dan wat ik als een goede wisselwerking zou zien (waarbij de ene soms de leiding neemt en dan de ander, voor het grotere goed).
In een evenwichtige relatie ben je niet van elkaar afhankelijk voor elkaars geluk. Je zal altijd een leider en een volger hebben, en bij de ene relatie is dat misschien man/vrouw, bij de andere zijn de rollen omgedraaid, en in sommige relaties kan dat van tijd tot tijd ook wisselen. Dat hangt maar net van de persoonlijkheid af van de mensen die in die relatie zitten.

Feit blijft wel dat leiden en volgen allebei rollen zijn waarin je zelf mee moet werken, als de ander te dominant wordt of je slaafs achter iemand aan loopt dan is het evenwicht kwijt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170800756
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:00 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja je moet 'm bezig houden hè. Net een puppy. Heb je ook wel eens dat je rijst door de kamer strooit voordat je 'm zegt dat 'ie stof moet gaan zuigen? Door dat getingel in de stofzuigerslang is 'ie nog langer afgeleid.
Nee hij vind het gewoon leuk om te doen omdat het voor hem werk gerelateerd is, hij ziet het resultaat van geen rookmelders. Dus het hangt echt van de man af.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:09:38 #35
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170800798
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:07 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee hij vind het gewoon leuk om te doen omdat het voor hem werk gerelateerd is, hij ziet het resultaat van geen rookmelders. Dus het hangt echt van de man af.
Tja, niet iedereen is natuurlijk gezegend met zo'n stoere, gespierde brandweerman. :+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:13:32 #36
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170800906
Je verpakt het leuk maar een kutklusje blijft een kutklusje. Don't flatter yourself.
Ik ga naar huis.
pi_170801716
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:13 schreef nietzman het volgende:
Je verpakt het leuk maar een kutklusje blijft een kutklusje. Don't flatter yourself.
Nee hoor, het is hoe je het vraagt, daarbij het is een samenwerkingsverband. Door elkaar te helpen kijg je een prettige relatie. Hij moet mij ook wel aan dingen herinneren, zoals laatst dat ik even wat voor hem op moest halen.

@Stoney3K daar hoef je niet alleen een brandweerman voor te hebben, mijn overleden man was vrachtwagenchauffeur en die wilde ook wel dingen voor mij doen, het is echt hoe je iets vraagt.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:58:45 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170802241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:41 schreef LittleLady het volgende:
Nee hoor, het is hoe je het vraagt, daarbij het is een samenwerkingsverband.
Klopt helemaal, maar je praat over 'm alsof je het over een kleuter hebt. Dus ik twijfel aan de 'hoe je het vraagt'.
Ik ga naar huis.
pi_170802272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

In een evenwichtige relatie ben je niet van elkaar afhankelijk voor elkaars geluk. Je zal altijd een leider en een volger hebben, en bij de ene relatie is dat misschien man/vrouw, bij de andere zijn de rollen omgedraaid, en in sommige relaties kan dat van tijd tot tijd ook wisselen. Dat hangt maar net van de persoonlijkheid af van de mensen die in die relatie zitten.

Feit blijft wel dat leiden en volgen allebei rollen zijn waarin je zelf mee moet werken, als de ander te dominant wordt of je slaafs achter iemand aan loopt dan is het evenwicht kwijt.
Ik denk dat ik dit beter niet naar voren had moeten brengen.

Wat ik daarmee aangaf, heeft in principe niets te maken met waar TS het over heeft.
Waar TS het over heeft, is meer een soort karaktertrek die sommige mensen wel hebben en andere weer niet en ik wil weten -waarom- deze vrouwen (het kunnen op zich ook best wel ook mannen zijn, maar hier ging het specifiek over vrouwen met dit gedrag) dit doen.

Waarom doen ze dat? Wat voor motivatie of drang ofzo zit daarachter?
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:02:57 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170822586
Een relatie is zeker vanaf een bepaalde leeftijd voor veel mensen gewoon een stuk belangrijker dan eventuele vriendschappen. Stukje gemakzucht speelt ook mee. Die wederhelft is toch altijd in de buurt, dus veel handiger met dingen ondernemen.
pi_170822697
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:02 schreef Twiitch het volgende:
Een relatie is zeker vanaf een bepaalde leeftijd voor veel mensen gewoon een stuk belangrijker dan eventuele vriendschappen. Stukje gemakzucht speelt ook mee. Die wederhelft is toch altijd in de buurt, dus veel handiger met dingen ondernemen.
Vooral tegen de tijd dat al je maten relaties hebben en jij nog steeds alleen bent.
Met zijn tweeën is alles leuker.
misunderstood
  Redactie Frontpage woensdag 10 mei 2017 @ 10:16:24 #42
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_170822849
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, want de oorzaak ligt niet bij het gevolg, maar bij de oorzaak.
En wat je zegt is ook niet logisch.

Dus iemand? Waarom doen -bepaalde- vrouwen dit? Het is toch raar?
Je trekt blijkbaar vrouwen aan die dit doen/eisen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_170822873
Jawel dat hoort zo: vrouwen kunnen ontiegelijk jaloers zijn!
pi_170822890
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:16 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Je trekt blijkbaar vrouwen aan die dit doen/eisen.
Luister...

Het feit dat ik dit volgens jou zou doen is er niet de oorzaak van dat dit soort vrouwen -überhaupt- bestaan. Sta -daar- maar eens bij stil.

Zoals ik al zei: Oorzaak-gevolg.
pi_170822966
Vind het ook apart. Zou juist verwachten dat je zo'n dweil met zo weinig autonomie juist zo vaak mogelijk de deur uit wordt gewerkt als hij toch zo goed naar commando's luistert. Lijkt me verschrikkelijk om het gevoel te hebben zo iemand de hele tijd bezig te moeten houden, omdat hij niet (meer) in staat is zelf iets te ondernemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2017 10:22:10 ]
  Redactie Frontpage woensdag 10 mei 2017 @ 10:25:53 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_170823044
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Luister...

Het feit dat ik dit volgens jou zou doen is er niet de oorzaak van dat dit soort vrouwen -überhaupt- bestaan. Sta -daar- maar eens bij stil.

Zoals ik al zei: Oorzaak-gevolg.
Jawel, want je kan het faciliteren of erover praten en zorgen dat het niet meer gebeurt. Zolang mannen knakken onder dit soort druk dan zullen een (groot) aantal vrouwen blijven denken dat dit normaal gedrag is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_170823244
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:22 schreef Chai het volgende:
Vind het ook apart. Zou juist verwachten dat je zo'n dweil met zo weinig autonomie juist zo vaak mogelijk de deur uit wordt gewerkt als hij toch zo goed naar commando's luistert. Lijkt me verschrikkelijk om het gevoel te hebben zo iemand de hele tijd bezig te moeten houden, omdat hij niet (meer) in staat is zelf iets te ondernemen.
Dit soort mensen zijn enorme energieslurpers en ik wil ze niet om me heen hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:25 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Jawel, want je kan het faciliteren of erover praten en zorgen dat het niet meer gebeurt. Zolang mannen knakken onder dit soort druk dan zullen een (groot) aantal vrouwen blijven denken dat dit normaal gedrag is.
Je gedachtengang is totaal onlogisch in de zin dat je er vanuit ging dat ik zelf de oorzaak ben van dit probleem. Maar geloof me dat dit absoluut niet het geval is (zie m'n bovenstaande stukje in deze post anders nog eens en ook m'n andere posts in dit topic).

Ik ga dit soort mensen echt niet faciliteren, kom op :')

Maar nog steeds wil ik weten -waarom- deze vrouwen (en mannen) dit doen. Het is toch raar?
Ik vind 't eerlijk gezegd ook nog eens een behoorlijk respectloze manier van sociale omgang.
pi_170823337
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:02 schreef Twiitch het volgende:
Een relatie is zeker vanaf een bepaalde leeftijd voor veel mensen gewoon een stuk belangrijker dan eventuele vriendschappen. Stukje gemakzucht speelt ook mee. Die wederhelft is toch altijd in de buurt, dus veel handiger met dingen ondernemen.
Jep dat is het ook hoor: ik zelf heb nooit waarde gehecht aan vriendschappen, want ik zocht veel meer dan dat. Dus als ik dan een vriendinnetje had, dan kapte ik ook direct het contact af dat ik met andere had.

Maar nu vind ik het toch fijn om ook gewoon een beste vriend te hebben, alleen daar spreek ik niet vaak mee af. Jaloezie speelt trouwens wel een grote rol, als je te vaak met je vrienden afspreekt dan vermoed je vriendin/vrouw dat je wellicht vreemd gaat.
pi_170823592
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom doen deze vrouwen dit?

Ze zijn gelukkig niet allemaal zo.
Grappig dat er nu naar vrouwen wordt gewezen.

Is er dan niemand die bedenkt dat wanneer een man alleen nog maar bij zijn vriendin zit, die vriendin dan automatisch ook alleen nog maar bij haar vriend zit?

Ik zie het om me heen bij de 'jeugd' gewoon ook gebeuren. Op het moment dat er een relatie om de hoek komt kijken wordt de vriendenkring verwaarloosd, de familie trouwens ook, vergeet ook het huiswerk niet, en willen ze alleen nog bij elkaar zijn en tijd met elkaar doorbrengen.

Ze staan op met een appje naar elkaar en vallen in slaap terwijl ze elkaar appen. Vrienden/vriendinnen waar ze eerst dagelijks rl contact mee hebben worden zelfs online verwaarloosd.

It's life. Verliefdheid zorgt ervoor dat ze steeds aan elkaar denken en bij elkaar willen zijn. Liefst zelfs nog op de eigen kamer/in bed.

Bij de groep 25+ zie ik dat de druk van het volwassen leven ook een rol gaat spelen. Werk, huishouden, administratie, zorgen... en nachten doorhalen trekken ze ook niet zo makkelijk meer als toen ze nog geen 20 jaar waren. Doordat ze dan vaak 'op zichzelf' wonen lijkt de relatie al snel op samenwonen al is het dat officieel nog niet. En dan worden ze huiselijker, 'burgerlijk' noemden wij dat vroeger. Er komt een huisdier, ze gaan samen boodschappen doen of kijken naar een nieuwe bank ipv naar het zoveelste festival. Daarnaast gaan financiën in die fase ook een rol spelen. Het leven op eigen benen is een stuk duurder dan wanneer je 'in de kost' zit bij je ouders of door hen nog financieel gesteund wordt. Ff ¤150.- stuk slaan op een avondje in de kroeg wordt opeens een stuk minder zinvol.

Wat overblijft zijn de vriendschappen die in dezelfde fase zitten en die daardoor behouden kunnen worden. Avondje film kijken bij elkaar thuis of samen een voetbalwedstrijd kijken op de buis. Met aanhang natuurlijk. Gesprekken gaan niet meer over wie wie doet en wie je zou doen of wie gaat scoren vanavond, flirten, versieren en scoren speelt nauwelijks een rol meer. Opeens is het onderwerp verschoven naar de zoveelste vruchtbaarheidsbehandeling en wie er zwanger is, wie zijn baan is verloren.

It's life.
pi_170823725
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 13:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Indirect zei ik dat ook :P
Maar wat ik zelf vaak zie is dat die mannen doen alsof ze het allemaal prima vinden tegenover hun vrouw. En dan vervolgens tegen hun vrienden zeggen 'ik mag ook niks van haar! :'( '
Ook dat ze ik aan beide kanten. Het is ook gewoon een makkelijk smoesje als je liever op de bank hangt met je lief gaan klagen tegen je vrienden dat je niet weg mag van haar.

Anders is dat wanneer het om geld gaat. Ik denk dat mijn vriend het ook niet zou waarderen als ik met hem elke cent moet omdraaien maar vervolgens wel met een paar vriendinnen honderden euro's ga besteden aan een weekeindje weg.
Zou ik andersom ook niet waarderen.
pi_170823836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ook dat ze ik aan beide kanten. Het is ook gewoon een makkelijk smoesje als je liever op de bank hangt met je lief gaan klagen tegen je vrienden dat je niet weg mag van haar.
Is net zo goed kinderachtig. Als je zin hebt in een lui avondje kun je dat ook gewoon zeggen tegen vrienden. Hoewel het wel lullig is als het lang van tevoren afgesproken is, maar dat is toegeven aan de grillen van je vriendin in zo'n geval net zo goed.
pi_170824012
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:45 schreef DuW2 het volgende:

[..]

Klopt.. Maar er zit nog wel een verschil in tussen minder met je maten doen en niets met je maten doen.

In onze vriendengroep valt het bij de meeste wel mee op 1 na.. Die zien we bijna niet meer sinds die een relatie heeft. Niet altijd even leuk/gezellig maarja is zijn keus.
Precies 'lekker onder de plak', in het begin zal het vooral veel tijd met je partner zijn.. maar je moet sws je vrienden niet laten vallen. Beetje balans zien te vinden.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 mei 2017 @ 12:49:04 #53
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170825485
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:35 schreef hoechst het volgende:
Er komt ooit een moment dat wie dan ook een relatie heeft..

Maar bepaalde mannen gaan zich dan zo gedragen alsof ze gegijzeld worden. Je ziet ze nooit meer, alleen ff als zij ook weg is toevallig.

Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dit heel natuurlijk is omdat dit bij heel veel mannen voorkomt.

Hoort dit of denk ik nog teveel als een vrij man?
Dit!
Ik snap dat dus niet, waarom zou je ineens alles samen moeten doen ;(
Zelfs in een relatie heb je recht op je eigen privé leven

Het is juist ook belangrijk om je eigen dingen te blijven doen, en dat geldt voor mannen en vrouwen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 mei 2017 @ 13:02:24 #54
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170825786
quote:
13s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:08 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Ik zal je precies vertellen waarom dit komt. De meeste Nederlandse mannen zijn namelijk zwakke mietjes die als een slaafje achter hun vriendin aanlopen :r Durven nooit ergens tegenin te gaan en geven altijd toe als ze iets wil. In het begin proberen ze nog af te spreken met vrienden, maar dan gaat ze zeuren dat ze met hem op de bank wil zitten ofzo, of naar een kringverjaardag van familie wil :') :')

Heb het veel te vaak meegemaakt in mijn omgeving helaas, niks aan te doen behalve alle banden verbreken en duidelijk maken dat ze geen eigenwaarde en normen hebben
_O-
Eens! Dat gedrag snap ik overigens ook helemaal niet van vrouwen ;(
Alsof je werkelijk alles samen moet doen, moet er niet aan denken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')