abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 mei 2017 @ 01:28:20 #101
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_170820280
Ondanks de flop gefeliciteerd zuiderbuurtjes!

Ik vind 't een steengoed nummer... w.b. de studioversie. Live gewoon een dikke flop.

flop.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_170820431
quote:
12s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:06 schreef Greys het volgende:
Blanche op iTunes populairst zelfs. Nog voor Portugal. ( :( )

[ afbeelding ]
Maar Blanche was niet zo goed als Salvador tijdens de jury rep. En de oudere kijkers die ook vast voor Portugal zijn gegaan weten niet wat iTunes is, dus die downloaden ook niet. Sorry als ik nu mensen beledig :o
~The present is all there is~
pi_170820772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben toch wel blij voor Blanche dat het is gelukt. Het was wel heel sneu geweest als ze na al dat gehype in de halve finale was gebleven.
Ik vond het ook een beter optreden dan eerder deze week, al was het nog altijd erg onzeker. Het nummer blijft natuurlijk wel nog steeds fantastisch.
Dan moet dat optreden eerder deze week al helemaal dramatisch zijn geweest als dat van gisteravond beter was :')

Als ik op zo'n executietafel lag in de VS en de spuit zou in mn arm gaan en de beul zou vragen 'hey, wil je nog eerst Blanche horen voordat we je executeren ?' zou ik antwoorden om maar meteen de executie te voltrekken want ik heb geen zin om twee keer te lijden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 10 mei 2017 @ 05:47:26 #104
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_170820793
Ene Leah op Twitter, erg raak:

quote:
Ik moest denken aan Bright Eyes, met die angstig konijnenoogjes in de koplampen voordat ze worden plat gereden #BEL #eurovision
pi_170820810
Ik kan niet herinneren wanneer ik iemand bij ESF zo bang heb gezien optreden.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:28 schreef LetsGame het volgende:
Ondanks de flop gefeliciteerd zuiderbuurtjes!

Ik vind 't een steengoed nummer... w.b. de studioversie. Live gewoon een dikke flop.

flop.
En dit :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 10 mei 2017 @ 06:02:12 #106
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_170820817
Misschien moet ze eens met landgenote Sandra Kim gaan praten. Die destijds 13 was, maar er nog zelfverzekerder bij stond dan haar oudere concurrenten.

O.k., een belangrijk verschil is dat er nu een hele social media-generatie met geslepen messen klaar staat, en dat dat in 1986 nog niet zo was.
pi_170820956
Erg zonde, België had met dit nummer kunnen winnen.
pi_170821015
Net even teruggekeken. Was wel erg nieuwsgierig geworden na alle negativiteit.

Ik vond het echt niet eens zo slecht eigenlijk. Alleen dat laatste stuk was wel beroerd, maar ik kan me niet zo vinden in de reacties dat het verschrikkelijk was. Bewegingen met armen mag ze wel achterwege laten, die gaan nergens over en voegen niks toe.

Ben nog steeds enthousiast!
pi_170821027
quote:
12s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:06 schreef Greys het volgende:
Blanche op iTunes populairst zelfs. Nog voor Portugal. ( :( )

[ afbeelding ]
Ik zou qua lied 100 keer blijer zijn met België als winnaar ipv Portugal.

Ik vond hem gisteren vrij irritant overkomen, alsof het een soort gespeelde gekte is. Maar ik snap wel dat dit kans maakt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170821044
Het zou ook kunnen dat die podiumangst juist dik in haar voordeel blijkt te werken als mensen het linken aan de tekst... Zelfverzekerd "All alone in the dangerzone" komt ook niet over
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170821111
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 07:49 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook kunnen dat die podiumangst juist dik in haar voordeel blijkt te werken als mensen het linken aan de tekst... Zelfverzekerd "All alone in the dangerzone" komt ook niet over
Sowieso. Ik vond het juist een compleet plaatje hoe ze erbij stond met die visuals op de achtergrond.

Luisterend naar de reacties vanuit het publiek was het ook gewoon top wat ze deed.
pi_170821155
Ik durf dit na de ietwat matige beelden van Italië toch niet helemaal uit te vlakken voor de winst... Zeker met een late startpositie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170821200
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2017 07:59 schreef iBenny het volgende:

[..]

Sowieso. Ik vond het juist een compleet plaatje hoe ze erbij stond met die visuals op de achtergrond.

Luisterend naar de reacties vanuit het publiek was het ook gewoon top wat ze deed.
Ik was wel verbaasd toen het gejuich van het publiek kwam, toen ze haar handen ging gebruiken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170821541
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 05:56 schreef Pisces29 het volgende:

Ik kan niet herinneren wanneer ik iemand bij ESF zo bang heb gezien optreden.

[..]

En dit :)
Joan Franka was bij nader inzien zo slecht nog niet...
pi_170821563
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2017 07:59 schreef iBenny het volgende:

[..]

Sowieso. Ik vond het juist een compleet plaatje hoe ze erbij stond met die visuals op de achtergrond.

Luisterend naar de reacties vanuit het publiek was het ook gewoon top wat ze deed.
Luisterend naar de reacties was het top? Je kunt toch zelf zien en horen wat ze doet?

Het publiek probeert haar 'n beetje te steunen, het was natuurlijk al bekend dat ze behoorlijke podiumvrees heeft. En eerlijk is eerlijk, dat past bij de tekst van het nummer, maar dat ze nu zo scoort komt vooral door het nummer zelf, niet door haar. Met een betere performance had ze het songfestival kunnen winnen, dat zie ik nu niet gebeuren.
pi_170821599
Ach, ik vond het wel aandoenlijk.

Als ik het een beetje kan inschatten is ze van zichzelf al een vrij ingetogen meisje en dat laat ze ook zien. Geen nep gedoe.

Ik vind die kerel van Zweden daarentegen verschrikkelijk.
pi_170821674
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:46 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Joan Franka was bij nader inzien zo slecht nog niet...
Wat een wanstaltig optreden. Met dat overdreven mislukte Britse accent.
pi_170821752
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat een wanstaltig optreden. Met dat overdreven mislukte Britse accent.
De performance was verschrikkelijk, maar dat krijg je als je iemand met weinig ervaring die niet gemaakt is voor zulke grote podia naar het songfestival stuurt. Het optreden tijdens het nationaal songfestival was namelijk wel leuk, lekker knullig en vrolijk, precies zoals bij het liedje past. De vocalen waren toen ook in orde. Een artiest die weet wat die doet had die verschrikkelijke modelletjes die blij moesten doen met stukken hout met snaren wel geweerd. Ik las ergens dat Joan Franka na het optreden (en alle negatieve reacties) in een depressie is geraakt, dat is toch wel erg sneu. Ik vind het haar niet echt te verwijten, eerder de van oudsher waardeloze opzet en organisatie van Nederland. Overigens, als het aan de televoters had gelegen was Joan Franka, zelfs met dat wanstaltige optreden, in de finale beland, iets dat overigens onmogelijk was in zo'n sterke halve finale als nu.
pi_170821759
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Luisterend naar de reacties was het top? Je kunt toch zelf zien en horen wat ze doet?

Het publiek probeert haar 'n beetje te steunen, het was natuurlijk al bekend dat ze behoorlijke podiumvrees heeft. En eerlijk is eerlijk, dat past bij de tekst van het nummer, maar dat ze nu zo scoort komt vooral door het nummer zelf, niet door haar. Met een betere performance had ze het songfestival kunnen winnen, dat zie ik nu niet gebeuren.
Ook wel mooi (vind ik) als je ver komt door je zang en liedje. Niet omdat je een performance hebt die tot in elke seconde bedacht is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170821808
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ook wel mooi (vind ik) als je ver komt door je zang en liedje. Niet omdat je een performance hebt die tot in elke seconde bedacht is.
Maar haar zang is hartstikke slecht...
pi_170821861
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:10 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar haar zang is hartstikke slecht...
Heb je filmpjes van haar gezien op youtube? Haar zang is echt niet slecht.
pi_170824594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Luisterend naar de reacties was het top? Je kunt toch zelf zien en horen wat ze doet?

Het publiek probeert haar 'n beetje te steunen, het was natuurlijk al bekend dat ze behoorlijke podiumvrees heeft. En eerlijk is eerlijk, dat past bij de tekst van het nummer, maar dat ze nu zo scoort komt vooral door het nummer zelf, niet door haar. Met een betere performance had ze het songfestival kunnen winnen, dat zie ik nu niet gebeuren.
Dan nog kan het een bevestiging zijn.

Bij dit nummer had ook geen zelfverzekerd stuiterend optreden gepast. Wat mij betreft is dit juist de charme van de act.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 mei 2017 @ 12:27:53 #123
163650 Greys
pi_170825126
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb je filmpjes van haar gezien op youtube? Haar zang is echt niet slecht.
Gisteravond wel..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 10 mei 2017 @ 13:01:37 #124
375570 crew  Cyan9
pi_170825768
Ik dacht echt dat dit niet door zou gaan. Het optreden was zo wiebelig, en Blanche zag eruit alsof ze meerdere paniekaanvallen tegelijk kreeg te verduren.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170826172
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb je filmpjes van haar gezien op youtube? Haar zang is echt niet slecht.
Ik heb haar gisteravond gehoord. Ongetwijfeld kan ze soms wel zingen. Maar wat ik gisteravond hoorde was geen zangeres.

Ze heeft op zich een mooie stem, maar geen controle erover als ze in de schijnwerpers staat.
  PR en moderator woensdag 10 mei 2017 @ 13:49:57 #126
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170826863
Ik snap ergens wel dat mensen het nummer zelf wel tof vinden, omdat de melodie wel lekker is.
Maar ik vind het zo zonde dat daar niet meer mee is gedaan. Het is gewoon 2x hetzelfde in een te lage toonsoort, en dan op het laatst 1x eindelijk een octaaf hoger maar dan gebeurt er verder niets mee, gewoon meer van hetzelfde.
Die melodie en sfeer en shit is prima, maar ze hadden er gewoon meer mee moeten doen qua opbouw.
Vind 't daarom echt saai worden, al helemaal als het ook nog eens saai en doods wordt gebracht door de zangeres en staging.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 10 mei 2017 @ 13:55:40 #127
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170827002
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:46 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Joan Franka was bij nader inzien zo slecht nog niet...
Qua nummer en ook de manier waarop zij het zingt had het best een finaleplaatsje waard kunnen zijn, maar ze zat er vooral in het begin van de performance regelmatig net naast, waardoor het geen positieve indruk achterlaat in het geheel. En de staging, meh.
Jammer maar helaas.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170827148
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:49 schreef Moira. het volgende:
Ik snap ergens wel dat mensen het nummer zelf wel tof vinden, omdat de melodie wel lekker is.
Maar ik vind het zo zonde dat daar niet meer mee is gedaan. Het is gewoon 2x hetzelfde in een te lage toonsoort, en dan op het laatst 1x eindelijk een octaaf hoger maar dan gebeurt er verder niets mee, gewoon meer van hetzelfde.
Die melodie en sfeer en shit is prima, maar ze hadden er gewoon meer mee moeten doen qua opbouw.
Vind 't daarom echt saai worden, al helemaal als het ook nog eens saai en doods wordt gebracht door de zangeres en staging.
Wat ik juist niet snap is dat ze ook het laatste refrein ineens hoog zingt. Vind juist die diepe stem het nummer net dat extra geven. Bovendien klinkt dat laatste hoge couplet live alsof ze ieder moment kan gaan huilen, zo trillend en onvast
  PR en moderator woensdag 10 mei 2017 @ 14:16:43 #129
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170827487
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:02 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Wat ik juist niet snap is dat ze ook het laatste refrein ineens hoog zingt. Vind juist die diepe stem het nummer net dat extra geven. Bovendien klinkt dat laatste hoge couplet live alsof ze ieder moment kan gaan huilen, zo trillend en onvast
Ze hadden het hele nummer gewoon anders op moeten bouwen. Zelfde melodie, maar andere opbouw en toonsoorten/hoogtes.

Door die saaie eentonigheid is dit nummer voor mij wel finalewaardig en misschien net aan top 10-waardig, maar zeker niet top 5.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170827768
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:02 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Wat ik juist niet snap is dat ze ook het laatste refrein ineens hoog zingt. Vind juist die diepe stem het nummer net dat extra geven. Bovendien klinkt dat laatste hoge couplet live alsof ze ieder moment kan gaan huilen, zo trillend en onvast
Zo stond ze er ook bij, alsof ze in janken uit wilde barsten.
pi_170827868
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:46 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Joan Franka was bij nader inzien zo slecht nog niet...
Sorry maar dat ga ik echt niet terugkijken. Ik ben die rij van slechte inzendingen zo zat dat ik enkel nog de laatste jaren wil zien. :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170827904
Ze hadden er wat betreft staging meer mogen uithalen. Ik heb geen wow-moment gehad. Tuurlijk hoor je dat het nummer goed is, maar als totaalplaatje vond ik het nou niet zo aantrekkelijk om er mn telefoon voor te pakken. Blijkbaar denkt de meerderheid van de kijkers daar heel anders over gezien het aantal views en downloads dat ze heeft op dit moment.

Dat fragiele en zenuwachtige gedoe van haar (Zou dit deels geacteerd kunnen zijn? Want volgens mij valt het allemaal wel mee met haar zenuwen nu ik er over nadenk) heeft gewoon goed uitgepakt. De bloggers hebben het verkeerd ingeschat (zij zagen iemand met podiumvrees) en wij (nouja, veel van ons) zijn daar in meegegaan, wat logisch is. We zijn er zelf niet bij dus onze enige bronnen zijn de blogs en de videos. De gemiddelde kijker kijkt er met een frissere blik naar. Zij horen gewoon een goed lied en zien een zenuwachtige zangeres, levert volgens mij altijd wel wat sympathie stemmen op.
~The present is all there is~
pi_170828011
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:38 schreef grazz het volgende:
Ze hadden er wat betreft staging meer mogen uithalen. Ik heb geen wow-moment gehad. Tuurlijk hoor je dat het nummer goed is, maar als totaalplaatje vond ik het nou niet zo aantrekkelijk om er mn telefoon voor te pakken. Blijkbaar denkt de meerderheid van de kijkers daar heel anders over gezien het aantal views en downloads dat ze heeft op dit moment.

Dat fragiele en zenuwachtige gedoe van haar (Zou dit deels geacteerd kunnen zijn? Want volgens mij valt het allemaal wel mee met haar zenuwen nu ik er over nadenk) heeft gewoon goed uitgepakt. De bloggers hebben het verkeerd ingeschat (zij zagen iemand met podiumvrees) en wij (nouja, veel van ons) zijn daar in meegegaan, wat logisch is. We zijn er zelf niet bij dus onze enige bronnen zijn de blogs en de videos. De gemiddelde kijker kijkt er met een frissere blik naar. Zij horen gewoon een goed lied en zien een zenuwachtige zangeres, levert volgens mij altijd wel wat sympathie stemmen op.
Ik denk dat 90% de frisse kijker is, daarom snap ik die odds en berekeningen en dingen nooit, wat zegt het nu werkelijk?
En je bekijkt het heel anders, namelijk "de reis naar het echte optreden". Ik zie enkel eindresultaat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170828196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat 90% de frisse kijker is, daarom snap ik die odds en berekeningen en dingen nooit, wat zegt het nu werkelijk?
En je bekijkt het heel anders, namelijk "de reis naar het echte optreden". Ik zie enkel eindresultaat.
Ik snap ook niet veel van de odds , maar kijken de wedkantoren ook op social media om te zien of een lied goed wordt opgepikt? Weet iemand hoe dat werkt? Ik las hier gister ergens dat het lied tijdens de eerste semi al rustig omhoog aan het klimmen was bij de bookmakers. Ze weten de uitslag nog niet eens, dus waar dat dan op gebaseerd is....
~The present is all there is~
pi_170830107
Hopen op een wonder zaterdag.
pi_170830124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:49 schreef Moira. het volgende:
Ik snap ergens wel dat mensen het nummer zelf wel tof vinden, omdat de melodie wel lekker is.
Maar ik vind het zo zonde dat daar niet meer mee is gedaan. Het is gewoon 2x hetzelfde in een te lage toonsoort, en dan op het laatst 1x eindelijk een octaaf hoger maar dan gebeurt er verder niets mee, gewoon meer van hetzelfde.
Die melodie en sfeer en shit is prima, maar ze hadden er gewoon meer mee moeten doen qua opbouw.
Vind 't daarom echt saai worden, al helemaal als het ook nog eens saai en doods wordt gebracht door de zangeres en staging.
_O_ ^O^
pi_170830970
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:15 schreef showtimer het volgende:
Hopen op een wonder zaterdag.
Nah, dit gaat écht wel hoog eindigen. Mensen sluiten zo iemand als Blanche in hun hart zo kwetsbaar ze zich opstelt. Dit gaat alleen maar in haar voordeel werken.
pi_170831253
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nah, dit gaat écht wel hoog eindigen. Mensen sluiten zo iemand als Blanche in hun hart zo kwetsbaar ze zich opstelt. Dit gaat alleen maar in haar voordeel werken.
Ja, maar is het dan een dankzij of toch meer ondanks? Ik had gehoopt dat het voor de winst mee zou doen.
pi_170831383
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:08 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ja, maar is het dan een dankzij of toch meer ondanks? Ik had gehoopt dat het voor de winst mee zou doen.
Ja, misschien wel. Of misschien ook niet.

Ik vind het sneu dat ze zo afgerekend wordt doordat ze zenuwen had. Je zag echt (althans, dat vond ik) dat ze haar best deed. En ik vond het niet slecht. Maar blijkbaar ben ik hier in de minderheid :')

En dat dankzij of ondanks, dat speelt denk ik in iedere act voor een deel mee. Het is het totaalpakket.
pi_170831444
Bookmakers
Waar Blanche voor de halve finale nog gezakt was tot de dertiende plaats, schatten de verzamelde bookmakers haar kansen nu een stuk hoger in. In de rangschikking stootte Blanche door naar de vierde plaats. Ze laat enkel Italië, Portugal en Bulgarije voorgaan

http://m.hln.be/showbizz/(...)-in-finale~a88717c2/
pi_170831661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat 90% de frisse kijker is, daarom snap ik die odds en berekeningen en dingen nooit, wat zegt het nu werkelijk?
En je bekijkt het heel anders, namelijk "de reis naar het echte optreden". Ik zie enkel eindresultaat.
Die berekeningen nemen natuurlijk mee dat 90% alles voor het eerst ziet. Dat is ingecalculeerd.
pi_170831679
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bookmakers
Waar Blanche voor de halve finale nog gezakt was tot de dertiende plaats, schatten de verzamelde bookmakers haar kansen nu een stuk hoger in. In de rangschikking stootte Blanche door naar de vierde plaats. Ze laat enkel Italië, Portugal en Bulgarije voorgaan

http://m.hln.be/showbizz/(...)-in-finale~a88717c2/
Logisch en morgen zakt men weer want dan is de rest geweest etc
pi_170831708
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Logisch en morgen zakt men weer want dan is de rest geweest etc
Zou kunnen :) We wachten het af. Ik heb haar iig liever als ogene.
pi_170831714
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zou kunnen :) We wachten het af. Ik heb haar iig liever als ogene.
Ik niet. Als je vals zingt verdien je het ESF niet, hoe goed je liedje ook is.
pi_170831800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik niet. Als je vals zingt verdien je het ESF niet, hoe goed je liedje ook is.
Dat is het m nou juist, ze kan ontzettend goed zingen heb ik van youtube vernomen. Blijkbaar prik ik hier als enige door haar zenuwen heen....

Ieder zijn ding hoor. Ik vind alles best :D
pi_170831819
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat is het m nou juist, ze kan ontzettend goed zingen heb ik van youtube vernomen. Blijkbaar prik ik hier als enige door haar zenuwen heen....

Ieder zijn ding hoor. Ik vind alles best :D
Ja dat kan maar ze moet het nu doen. Youtube is allemaal leuk maar het gaat toch om nu zeg maar.
pi_170831854
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja dat kan maar ze moet het nu doen. Youtube is allemaal leuk maar het gaat toch om nu zeg maar.
Ben ik ook weer met je eens :)
  roze woensdag 10 mei 2017 @ 17:41:31 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170831879
Hoop echt dat ze zaterdag niet tegen de grond klapt van de zenuwen. Ze zag er echt bang uit tijdens haar optreden. Alsof ze ieder moment van het podium ging rennen om heel hard te huilen. Niet zo gek als je 17 bent en er kijken héél véél mensen naar je in Europa (enz) maar was wel sneu om te zien.
Your beauty never ever scared me.
pi_170831888
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Hoop echt dat ze zaterdag niet tegen de grond klapt van de zenuwen. Ze zag er echt bang uit tijdens haar optreden. Alsof ze ieder moment van het podium ging rennen om heel hard te huilen.
Zo ziet ze er al twee weken uit, tot nu toe is dat uitgebleven.
  roze woensdag 10 mei 2017 @ 17:42:26 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170831896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 17:42 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Zo ziet ze er al twee weken uit, tot nu toe is dat uitgebleven.
Echt? :D Kijkt ze al 2 weken zo sad?
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')