abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170688266
Paar maanden geleden heb ik een vrouwtje geholpen met overhuizen, nu ben ik door dat vrouwtje uitgenodigd om bij haar te komen eten, ik zag er geen kwaad in dus ik heb ja gezegd, dat etentje is komende zaterdag, ik dacht dat mn vriendin het geen probleem zou vinden, maar toen ik het zei ging ze behoorlijk over de emmer, ze verbood me om heen te gaan.
En echt ik hou van mijn vriendin maar dit vind ik toch minder.
Iemand tips?
Uiteraard kan ik wel afbellen maar ik wil niet haar het gevoel geven dat ze haar zin heeft gehad, ik wil dat ze me gewoon vertrouwd .
misunderstood
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:27:24 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170688301
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Vertel dat maar.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:27:58 #3
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_170688311
Gewoon gaan en dan een foto sturen terwijl je je genotsknots aan de gordijnen afvegen na gedane zaken en daarbij als onderschrift : Als je me toch niet vertrouwd dan gebeuren dit soort dingen!
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:28:55 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170688330
De vrouw die jij hebt geholpen weet dat jij een relatie hebt? Dan gewoon samen gaan.
And so is the past
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:37:19 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170688566
Ik zou gewoon goed boos terug worden. Wat suggereert ze eigenlijk. Dat je met haar gaat liggen krikken? Ik zou zo iets niet pikken.
pi_170688818
Toen ik haar hielp had ik nog geen relatie, heb wel geappt of ik m'n vriendin ook mee kon nemen maar ze had zoiets van Ik ken haar nauwelijks, en 5e wiel aan de wagen enzovoort.
misunderstood
pi_170688892
Mja dat die vrouw dat niet wil is dan ook wel weer apart..

Niet dat ik het gedrag van je vriendin goedkeur hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:51:03 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170688963
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:46 schreef DKS het volgende:
Toen ik haar hielp had ik nog geen relatie, heb wel geappt of ik m'n vriendin ook mee kon nemen maar ze had zoiets van Ik ken haar nauwelijks, en 5e wiel aan de wagen enzovoort.
Gezien de reactie van het "vrouwtje" begrijp ik je vriendin wel een beetje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_170689076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:25 schreef DKS het volgende:
Paar maanden geleden heb ik een vrouwtje geholpen met overhuizen, nu ben ik door dat vrouwtje uitgenodigd om bij haar te komen eten, ik zag er geen kwaad in dus ik heb ja gezegd, dat etentje is komende zaterdag, ik dacht dat mn vriendin het geen probleem zou vinden, maar toen ik het zei ging ze behoorlijk over de emmer, ze verbood me om heen te gaan.
En echt ik hou van mijn vriendin maar dit vind ik toch minder.
Iemand tips?
Uiteraard kan ik wel afbellen maar ik wil niet haar het gevoel geven dat ze haar zin heeft gehad, ik wil dat ze me gewoon vertrouwd .
Je houdt van je vriendin, dus ik ben een beetje huiverig om mijn mening over haar te geven.
Tenzij jij niet het hele verhaal vertelt. Ben je al eerder vreemd gegaan?
Is dat 'vrouwtje' bijzonder aantrekkelijk?

Nee, zonder gekheid, als jouw vriendin zo resoluut reageert, moet er meer aan de hand zijn.
Want je mocht haar wel helpen met het verhuizen zonder dat je vriendin daar moeilijk over deed?
Beetje raar verhaal dus.
Edit: zie nu pas dat je je vriendin daarna pas leerde kennen.
Lijkt mij dus een enorm eng mens. Extreme claimer dus.
Dumpen dus.
pi_170689262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:27 schreef romazoba het volgende:
Gewoon gaan en dan een foto sturen terwijl je je genotsknots aan de gordijnen afvegen na gedane zaken en daarbij als onderschrift : Als je me toch niet vertrouwd dan gebeuren dit soort dingen!
_O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170689331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je houdt van je vriendin, dus ik ben een beetje huiverig om mijn mening over haar te geven.
Tenzij jij niet het hele verhaal vertelt. Ben je al eerder vreemd gegaan?
Is dat 'vrouwtje' bijzonder aantrekkelijk?

Nee, zonder gekheid, als jouw vriendin zo resoluut reageert, moet er meer aan de hand zijn.
Want je mocht haar wel helpen met het verhuizen zonder dat je vriendin daar moeilijk over deed?
Beetje raar verhaal dus.
Edit: zie nu pas dat je je vriendin daarna pas leerde kennen.
Lijkt mij dus een enorm eng mens. Extreme claimer dus.
Dumpen dus.

Ja is lang verhaal.
Dat vrouwtje is niet lelijk dus ik begrijp m'n meisje wel.
Maar ik wil niet dat zij mij zegt wat ik wel en wat ik niet mag.
Iemand tips om dat voorzichtig, zonder haar gevoelens te kwetsen, uit te leggen? Zij is de vrouw van m'n dromen, alles aan haar is perfect dus ik wil haar niet kwijt.
misunderstood
pi_170689403
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:46 schreef DKS het volgende:
Toen ik haar hielp had ik nog geen relatie, heb wel geappt of ik m'n vriendin ook mee kon nemen maar ze had zoiets van Ik ken haar nauwelijks, en 5e wiel aan de wagen enzovoort.
Dat vind ik dan wel weer een beetje gek. Je kan iemand toch leren kennen...
pi_170689493
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Ja is lang verhaal.
Dat vrouwtje is niet lelijk dus ik begrijp m'n meisje wel.
Maar ik wil niet dat zij mij zegt wat ik wel en wat ik niet mag.
Iemand tips om dat voorzichtig, zonder haar gevoelens te kwetsen, uit te leggen? Zij is de vrouw van m'n dromen, alles aan haar is perfect dus ik wil haar niet kwijt.
Hoezo perfect? Ze gedraagt zich als een semiStasi.
Maw, ze vertrouwd je niet.
pi_170689500
Tips? Wacht nog eens wat meer maanden voor jullie weer proberen zwanger te raken en blijf van de drank en snuif af. Geef je dochter het goede voorbeeld en ga gewoon normaal in gesprek met elkaar. Om elkaar beter te leren kennen, zodat je beter met dit shoort shizzle om kan gaan enzo. De neuzen dezelfde kant op krijgen en houden ditdat.

Voor hetzelfde geld had ze iets leuks voor jou/jullie gepland en is het niet eens een vertrouwensdingetje..
pi_170689523
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer een beetje gek. Je kan iemand toch leren kennen...
Ook ja. Daar moet iets anders achter zitten.
pi_170689559
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Ja is lang verhaal.
Dat vrouwtje is niet lelijk dus ik begrijp m'n meisje wel.
Maar ik wil niet dat zij mij zegt wat ik wel en wat ik niet mag.
Iemand tips om dat voorzichtig, zonder haar gevoelens te kwetsen, uit te leggen? Zij is de vrouw van m'n dromen, alles aan haar is perfect dus ik wil haar niet kwijt.
Zou je d'r doen?
pi_170689562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Tips? Wacht nog eens wat meer maanden voor jullie weer proberen zwanger te raken en blijf van de drank en snuif af. Geef je dochter het goede voorbeeld en ga gewoon normaal in gesprek met elkaar. Om elkaar beter te leren kennen, zodat je beter met dit shoort shizzle om kan gaan enzo. De neuzen dezelfde kant op krijgen en houden ditdat.

Voor hetzelfde geld had ze iets leuks voor jou/jullie gepland en is het niet eens een vertrouwensdingetje..
Weet jij iets wat wij niet weten?
pi_170689686
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Weet jij iets wat wij niet weten?
Zo moeilijk is deze niet hoor..
pi_170689705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ook ja. Daar moet iets anders achter zitten.
Misschien is de vriendin van TS wat beter in het oppikken van alternatieve motieven van de vrouw.
pi_170689735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Tips? Wacht nog eens wat meer maanden voor jullie weer proberen zwanger te raken en blijf van de drank en snuif af. Geef je dochter het goede voorbeeld en ga gewoon normaal in gesprek met elkaar. Om elkaar beter te leren kennen, zodat je beter met dit shoort shizzle om kan gaan enzo. De neuzen dezelfde kant op krijgen en houden ditdat.

Voor hetzelfde geld had ze iets leuks voor jou/jullie gepland en is het niet eens een vertrouwensdingetje..
He?
pi_170689749
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Tips? Wacht nog eens wat meer maanden voor jullie weer proberen zwanger te raken en blijf van de drank en snuif af. Geef je dochter het goede voorbeeld en ga gewoon normaal in gesprek met elkaar. Om elkaar beter te leren kennen, zodat je beter met dit shoort shizzle om kan gaan enzo. De neuzen dezelfde kant op krijgen en houden ditdat.

Voor hetzelfde geld had ze iets leuks voor jou/jullie gepland en is het niet eens een vertrouwensdingetje..
JohnShooter kloontje ja?
"Pools are perfect for holding water"
pi_170689768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Tips? Wacht nog eens wat meer maanden voor jullie weer proberen zwanger te raken en blijf van de drank en snuif af. Geef je dochter het goede voorbeeld en ga gewoon normaal in gesprek met elkaar. Om elkaar beter te leren kennen, zodat je beter met dit shoort shizzle om kan gaan enzo. De neuzen dezelfde kant op krijgen en houden ditdat.

Voor hetzelfde geld had ze iets leuks voor jou/jullie gepland en is het niet eens een vertrouwensdingetje..
Dat doen we. En ik ben al bijna een maand droog en clean.
misunderstood
pi_170689804
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zou je d'r doen?
Nee. In het verleden ook niet gedaan dus nu ook niet.
misunderstood
pi_170689842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:14 schreef probeer het volgende:

[..]

JohnShooter kloontje ja?
Nespresso
pi_170689915
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:15 schreef DKS het volgende:

[..]

Dat doen we. En ik ben al bijna een maand droog en clean.
Fantastisch, maar doe het eerst maar eens een jaar voor je verder gaat fokken. Kun je elkaar beter leren begrijpen ipv dit streberige gedoe dat de een dit wil en de ander dat en het een prestigedingetje wie er "wint".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')