abonnement Unibet Coolblue
pi_170687654
Ik zoek tegels zoals ze vroeger vaak in een badkamer werden gemaakt.; Een vloertegeltje met direct de plint eraan vast.

geen idee hoe ze heten maar misschien dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Iemand enig idee OF ze nog worden gemaakt en zo ja , waar dan ?

thnx!
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:58:06 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
  PR/Manusje van alles donderdag 4 mei 2017 @ 19:36:56 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_170688551
Dan moet je de Mosa Global serie hebben. Tig kleuren en hulpstukken. :) moet je iets aanhelen of maak je het geheel nieuw?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:16:56 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170693637
En geen dank weer.
pi_170698701
He Boca, niet zo snel he.

Dat wat je link laat zien had ik idd gezien en is een tegel die er nog het dichtste bij komt. Dit tegeltje gaat positief of negatief een zijkant om

Dat wat ik eigenlijk zoek is wat je vroeger dus ook veel zag. Een hoek tegel die bijvoorbeeld een 10 cm tegen de muur zit, maar ook een 10 cm de vloer op gaat, En die had men ook voor in de hoek.

De tegel die Boca laat zien is vermoed ik het maximale wat men vandaag de dag nog kan produceren aan tegel vormen met een nut.

Telefonisch contact met Mosa Maastricht bevestigd dit eigenlijk. Dergelijk tegels moesten ook in cement worden gezet en tsja .... dat vraagt vakmanschap en nauwkeurigheid, ook een schaars goed vandaag de dag.

Ze wisten echter wel exact wat ik bedoelde en Mosa kan me daar niet meer aan helpen. Mindere vraag omdat het ws minder eenvoudig te verwerken is.


Ik vermoed dat ik afhankelijk zal zijn van oude bouwmaterialen als ik het wil doorzetten

[ Bericht 15% gewijzigd door Gompy58 op 05-05-2017 09:25:10 ]
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_170698893
Winckelmans, plintranden nummers 10 t/m 15.


in alle kleuren waarin ze ook tegels hebben.

De 'gewolkte' zijn de ouderwetse douche/wc-tegels.

Te koop bij de betere tegelwinkels.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_170698929
Mijn dank Sigme,

Dit zijn idd de maximale vormen die er vandaag beschikbaar zijn. De plaatjes/kleurtjes zijn veel al niet zo'n probleem. Enige verschil zal zijn dat sommige bij goed bestuderen een soort print blijken te zijn. maar dat is een keuze.


Winckelmans is echter wle een van de weinig die nog de authentieke sfeer in zijn tegels weet te stoppen :-)

thnx!
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_170698956
http://www.winckelmans.com/default.aspx

Die winkcelmannetjes worden in elk geval nog geproduceerd, en het zijn geen prints.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_170699926
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:29 schreef sigme het volgende:
http://www.winckelmans.com/default.aspx

Die winkcelmannetjes worden in elk geval nog geproduceerd, en het zijn geen prints.
TOP! mijn dank, deze had ik zelf niet gevonden.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_170699978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:19 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

TOP! mijn dank, deze had ik zelf niet gevonden.
Bij de betere tegelhandelaren kan je ze gewoon nieuw kopen.Met wat moeite kan ik vast wel de tegelhandelaar waar ik ze een jaar of wat geleden besteld heb kunnen terugvinden. Ergens in het noorden van het land. Heb je er wat aan als ik die moeite doe?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_170700062
Op dit moment nog niet, de dame in kwestie zal erover moeten beslissen maar dit is wel wat ze zoekt. Zal een budget kwestie zijn vermoed ik want weet nog niet wat die Winckelmans tegels ongeveer kosten.

Net op de website nog eens goed rondgekeken. Ze zitten in Frankrijk en de UK begrijp ik en weinig tot niet in Nederland (?)

We kunnen iig eens kijken als we over ene paar weken naar zuid frankrijk gaan .

Links of rechtsomn, dit is een zeer goede kanshebber :-)
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:12:41 #12
466479 SaarLak
gewetenloos edoch rechtvaardig
pi_170877763
Niet direct wat u zoekt maar wel een bijzonder winkeltje, ben er toevallig laatst geweest.

http://www.ceramica.nu/
Omdat geluk niet vanzelfsprekend is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')