abonnement Unibet Coolblue
pi_170697999
#TeamWitze dus

Hopelijk spaart die Mattie z'n geld op want denk dat de luistercijfers instorten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:21:20 #102
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_170698002
:O
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:21:45 #103
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_170698003
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:20 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Dit. Pro Wietze. Wat een maatennaaier.
Helemaal mee eens.
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:21:56 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170698004
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:21 schreef Fer het volgende:
Oh zucht... ik snap het al. Doordat Mattie heeft getekend is de onderhandelingspositie van Wietze om zeep gehaald.
En dat besefte Mattie pas nadien?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:22:09 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_170698007
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Wel gek dat Mattie morgen zijn verhaal doet. Laat Qmusic maar vertellen hoe het zit.
Geen idee wat het verhaal is, misschien wilde Wietze wel perse naar Skyradio en vond Mattie dat niet netjes richting Qmusic. Stel dat Wietze morgen zijn overstap aankondigt naar Sky, heb ik meer respect voor Mattie. Qmusic heeft ze veel gebracht. Ik denk dat Mattie alleen is gaan onderhandelen omdat Wietze iets anders wilde.
Dit is wel het verhaal inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_170698008
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Whut?
Dit.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:22:58 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_170698018
Echt een zwak verhaal van Mattie. Ongelofelijke kneus
2000 light years from home
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 08:23:01 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170698020
Budget van Q is niet 2 keer 600000? :') !

Wietze krijgt vast wel een plekje :Y
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:23:34 #109
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_170698023
Op de eea manier geloof ik er geen klap van. Het klinkt zo niet geloofwaardig.

Mag Wietze ook even laten bezinken dat hij bedonderd is.
If you can dream it, you can do it...
pi_170698024
Wietze is genaaid door Mattie.
pi_170698028
Mattie Valk is echt een enorme kneus die nu doet alsof hij het slachtoffer is. Ik mag toch hopen dat Q Mattie er nu keihard uittieft. En ze mogen HetGeluid er ook geluid uittyfen.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:24:16 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170698029
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:23 schreef Renesite het volgende:
Budget van Q is niet 2 keer 600000? :') !

Wietze krijgt vast wel een plekje :Y
Ik mag hopen dat die Wietze dan ook een andere, mooiere aanbieding krijgt en wegloopt. Samen met alle goodwill en luisteraarssympathie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170698030
Natuurlijk heeft Wietze die brief naar De Telegraaf gestuurd, anders zou hij het wel vanuit de ik persoon schrijven en geen geschiedenisdetails vermelden
pi_170698031
Tijd zal leren of luisteraars mattie net zo leuk vinden zonder wietze. Heeft hij wel Door dat hij in zijn eentje die show moet kunnen dragen. Lukt dat niet dan is hij exit en kan hij op zoek naar een nieuwe wietze
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:24:38 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170698033
Het is nieuws en een groot bedrog dat iemand blijft werken waar hij al werkt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170698037
Wat een lul die Mattie.

Wat een grote lul.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:25:10 #117
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_170698038
Hij wil niet bellen en het uitpraten? Zwak mannetje.
If you can dream it, you can do it...
pi_170698044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:23 schreef Alan_Bastard het volgende:
Mattie Valk is echt een enorme kneus die nu doet alsof hij het slachtoffer is. Ik mag toch hopen dat Q Mattie er nu keihard uittieft. En ze mogen HetGeluid er ook geluid uittyfen.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:25:51 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170698046
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:25 schreef Books1 het volgende:
Hij wil niet bellen en het uitpraten? Zwak mannetje.
Geen wonder dat zijn ex voor een andere vader ging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170698047
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:25 schreef Books1 het volgende:
Hij wil niet bellen en het uitpraten? Zwak mannetje.
pi_170698049
Wat zeiden ze precies over wietze? Wilde hij naar Sky?
pi_170698052
"Ik wil hier heel graag zitten en ik vind het heel jammer dat Wietze er niet bij is"

Ja jammer op jouw voorwaarden :')
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:26:55 #124
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_170698053
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:25 schreef radeloosje1987 het volgende:
Wat een lul die Mattie.

Wat een grote lul.
Jij zegt precies wat ik denk.

Hij wil het niet goed praten met Wietze en hij wil aan de andere kant samen met hem zitten. Eikel
If you can dream it, you can do it...
pi_170698054
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zeiden ze precies over wietze? Wilde hij naar Sky?
Mattie belde hem op en vertelde dat hij wilde blijven. Wietze zei hierop ik moet dit even laten bezinken. Hierop is Mattie gaan onderhandelen met Q.

Het lijkt erop dat Wietze ook mocht blijven, maar die onderhandeling is schijnbaar niet gelukt.
.
pi_170698058
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:26 schreef Najieto het volgende:
Conclusie, mattie is gewoon een zwakkeling

#TeamWietze
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:27:35 #127
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_170698059
Die brief is gewoon 100% de waarheid, hoe zielig Mattie ook zit te doen :').
2000 light years from home
pi_170698064
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:27 schreef Fer het volgende:

[..]

Mattie belde hem op en vertelde dat hij wilde blijven. Wietze zei hierop ik moet dit even laten bezinken.
Toen had hij waarschijnlijk voor zichzelf al een deal.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:27:56 #129
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_170698065
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geen wonder dat zijn ex voor een andere vader ging.
Je zou het bijna gaan begrijpen 😱
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:27:56 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170698066
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:27 schreef Merkie het volgende:
Die brief is gewoon 100% de waarheid, hoe zielig Mattie ook zit te doen :').
Welke brief?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170698067
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:27 schreef Merkie het volgende:
Die brief is gewoon 100% de waarheid, hoe zielig Mattie ook zit te doen :').
Dit.
pi_170698069
Matties ruggengraat is net zo zwak als zijn zaad.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_170698071
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welke brief?
quote:
Beste Mattie,

Zeven jaar werken wij al samen. We hebben elkaar ontmoet in de nacht van Qmusic en na twee jaar ‘rondzwerven’ in de nacht en het weekend, kregen wij onze eigen ochtendshow. We zijn een week geboeid geweest, deelden ons leven, gingen oppassen en maakten persoonlijke hoogte- en dieptepunten mee, die wij deelden met onze luisteraars. Wat hebben we een mooie tijd gehad en wat hebben we een leuke luisteraars.

Man, wat is er veel gebeurd in de afgelopen 7 jaar. In relaties wordt weleens gesproken over ‘the seven year itch’. Een kantelpunt; doorgaan of de relatie beëindigen. Ik had altijd het idee dat dit dan voortkwam uit verveling en onvrede in een relatie. Je bent uitgekeken op elkaar, begint je te ergeren aan de ander en je bent toe aan iets nieuws. Sinds deze week heeft ‘the seven year itch’ een hele andere betekenis voor mij gekregen.

The seven year itch kan blijkbaar ook betekenen dat je, zo enorm wordt bedrogen door je partner, dat je niets anders kan dan doen, dan erbij weggaan. Hoe heeft het zover kunnen komen dat ik deze woorden aan jou op papier moet zetten? Ik zal je nog even helpen en het een en ander in je geheugen opfrissen.

Vorig jaar zijn wij benaderd door Talpa radio voor een eventuele overstap naar Sky. Toen Talpa na ons eerste etentje even stil bleef, was jij de ongeduldige die zichzelf meer dan eens afvroeg wanneer Talpa weer contact opnam. Toen dat vervolgens gebeurde, zaten wij dan ook weer snel aan tafel en werden de plannen alsmaar serieuzer en serieuzer. Tegelijk hebben wij ook openheid gegeven aan Qmusic en zijn wij ook met hen in gesprek gegaan.

Uiteindelijk hebben wij, na veel wikken/wegen en nog een keer alles volledig te hebben doorgenomen, besloten om samen het nieuwe avontuur aan te gaan. Ons idee daarbij? We wilden namelijk radiogeschiedenis schrijven. En daarvoor moet je offers brengen, maar krijg je er ook veel energie voor terug. En laten we eerlijk zijn: het ging niet om geld, maar om waardering en toekomstkansen. Want iedere dag alleen voor een inkomen wakker worden, is geen motivatie. Dat was dan ook niet ons uitgangspunt.

En dan komt het deel dat ik niet begrijp. Samen besloten we met elkaar verder te gaan, samen trokken we erop uit en samen maakten we keuzes en werkten we aan onze toekomst. Sterker: samen vertelden we Robert en Iwan dat we besloten hadden weg te gaan bij Q. Maar, in plaats van elkaar ‘vast te houden’, nam je het initiatief om - achter mijn rug om - te onderhandelen over een contract voor jou alleen: ¤ 600.000,- per jaar en een Tesla voor de Mattie Valk ochtendshow. Mijn rol zou steeds kleiner worden en uiteindelijk zou ik alleen nog maar files lezen zodat ik vanzelf wel zou vertrekken was het plan van jou en Q.

Met lood in je schoenen biechtte je jouw handelen aan mij in vertrouwen op. Dat deed je in het weekend van de marathon, in jouw geliefde Rotterdam, de stad van durf en daadkracht. Hoewel ik verbijsterd en geschokt was, liet ik opnieuw de keuze aan jou: wil je samen door of niet? Mijn keuze was helder, maar jij mag het zeggen. Jij koos er vervolgens voor om, toch niet te zwichten voor het geld van Q. En ik was vervolgens vergevingsgezind en accepteerde jouw eerdere actie.

Samen gingen we door. We zouden het nog even stilhouden. Eerst samen een zware week geboeid tegemoet. Bij Q wist niemand dat ik jouw geheim - dat je voor jezelf had onderhandeld - kende. Een aantal mensen bij Q waren dus in de veronderstelling, dat je mij die hele week bedroog en mij dus na de geboeid-week aan de kant zou zetten. Dat zegt in mijn ogen wel iets over hoe bang en geïntimideerd mensen kunnen zijn. Want niemand liet iets merken. Het was ook de week dat we bij Pauw aan tafel, keihard ontkenden dat we naar Sky zouden gaan. We hadden geen keuze.

Hoe dan ook: op Tweede Paasdag, na de geboeid-week, gaf je bij Q aan welke keuze je had gemaakt en toch opnieuw te kiezen voor Mattie & Wietze. Q beschouwde dit als een opzegging van jouw contract. Helaas duurde deze ‘opzegging’ maar een week. Toen ik lekker met vakantie was en ver weg in Portugal zat mij voor te bereiden op een nieuwe radio-toekomst met jou, had je de ‘moed’ om mij per app te laten weten dat je mij liet vallen en toch definitief je eigen contract ging tekenen bij Q.

Mattie, met jouw acties heb je niet alleen je ziel aan de duivel verkocht en veel mensen beschadigd, maar jij hebt daarmee ook hoogstpersoonlijk het radioduo Mattie & Wietze om zeep geholpen. En dat is wat ik niet begrijp. Je geeft daarmee in mijn ogen aan dat het voor de luisteraars belangrijker is dat jij radio maakt, in plaats van hen de Mattie & Wietze ochtendshow te geven. Daarmee is het voortaan jouw ego waarnaar men mag gaan luisteren.

Besef wel dat de mensen, die toelieten dat je mij mocht bedriegen, nog steeds jouw leidinggevenden zijn. En dat jouw toekomst bij Q tot afgunst en jaloerse blikken zal leiden, als iemand binnen het bedrijf weer eens niet krijgt waar hij of zij met hard werken recht op heeft. En hoe denk je dat de luisteraars dit zullen beoordelen? De zielige Mattie die werd bedrogen, blijkt zelf de grootste bedrieger. Een matennaaier voor wie een bankrekening belangrijker is, dan afspraken nakomen en een goede vriendschap. Ik vind het heel erg dat ons radio-team voortaan onder jouw grillen moet werken. Het is niet anders, maar ik hoop wel dat je ze met meer respect behandelt dan mij. Ik wens hen alle goeds en ga ze missen.

Hoe mijn carrière er nu uitziet? Ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert je niet, want anders had je wel anders gehandeld en ook aan mijn belang gedacht. Maar, maak je geen zorgen. Ik zal me wel redden omdat ik wel principes heb en daarbij gesteund wordt door goede mensen. Wat voelt het fijn dat ik altijd eerlijk ben geweest en nu ook niets hoef te verbergen. Het lijkt mij enorm beklemmend voor je, dat jij je moet verdedigen met al je leugens. En je weet het: er is nog zoveel meer uit de doeken te doen rondom deze situatie, maar die eer laat ik aan jezelf.

Dank voor de 7 mooie jaren bij Q. Ik ben hen, ondanks alles, dankbaar voor de kansen die ze mij gegeven hebben. Mattie, ik zal een kaarsje voor je opsteken en wens je alle goeds.

Wietze
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_170698079
Mattie :')
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 08:29:21 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170698081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:26 schreef Najieto het volgende:
Conclusie, mattie is gewoon een zwakkeling

#TeamWietze
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:29:37 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_170698084
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welke brief?
http://m.telegraaf.nl/pri(...)an-wietze-aan-mattie

quote:
Beste Mattie,

Zeven jaar werken wij al samen. We hebben elkaar ontmoet in de nacht van Qmusic en na twee jaar ‘rondzwerven’ in de nacht en het weekend, kregen wij onze eigen ochtendshow. We zijn een week geboeid geweest, deelden ons leven, gingen oppassen en maakten persoonlijke hoogte- en dieptepunten mee, die wij deelden met onze luisteraars. Wat hebben we een mooie tijd gehad en wat hebben we een leuke luisteraars.

Man, wat is er veel gebeurd in de afgelopen 7 jaar. In relaties wordt weleens gesproken over ‘the seven year itch’. Een kantelpunt; doorgaan of de relatie beëindigen. Ik had altijd het idee dat dit dan voortkwam uit verveling en onvrede in een relatie. Je bent uitgekeken op elkaar, begint je te ergeren aan de ander en je bent toe aan iets nieuws. Sinds deze week heeft ‘the seven year itch’ een hele andere betekenis voor mij gekregen.

The seven year itch kan blijkbaar ook betekenen dat je, zo enorm wordt bedrogen door je partner, dat je niets anders kan dan doen, dan erbij weggaan. Hoe heeft het zover kunnen komen dat ik deze woorden aan jou op papier moet zetten? Ik zal je nog even helpen en het een en ander in je geheugen opfrissen.

Vorig jaar zijn wij benaderd door Talpa radio voor een eventuele overstap naar Sky. Toen Talpa na ons eerste etentje even stil bleef, was jij de ongeduldige die zichzelf meer dan eens afvroeg wanneer Talpa weer contact opnam. Toen dat vervolgens gebeurde, zaten wij dan ook weer snel aan tafel en werden de plannen alsmaar serieuzer en serieuzer. Tegelijk hebben wij ook openheid gegeven aan Qmusic en zijn wij ook met hen in gesprek gegaan.

Uiteindelijk hebben wij, na veel wikken/wegen en nog een keer alles volledig te hebben doorgenomen, besloten om samen het nieuwe avontuur aan te gaan. Ons idee daarbij? We wilden namelijk radiogeschiedenis schrijven. En daarvoor moet je offers brengen, maar krijg je er ook veel energie voor terug. En laten we eerlijk zijn: het ging niet om geld, maar om waardering en toekomstkansen. Want iedere dag alleen voor een inkomen wakker worden, is geen motivatie. Dat was dan ook niet ons uitgangspunt.

En dan komt het deel dat ik niet begrijp. Samen besloten we met elkaar verder te gaan, samen trokken we erop uit en samen maakten we keuzes en werkten we aan onze toekomst. Sterker: samen vertelden we Robert en Iwan dat we besloten hadden weg te gaan bij Q. Maar, in plaats van elkaar ‘vast te houden’, nam je het initiatief om - achter mijn rug om - te onderhandelen over een contract voor jou alleen: ¤ 600.000,- per jaar en een Tesla voor de Mattie Valk ochtendshow. Mijn rol zou steeds kleiner worden en uiteindelijk zou ik alleen nog maar files lezen zodat ik vanzelf wel zou vertrekken was het plan van jou en Q.

Met lood in je schoenen biechtte je jouw handelen aan mij in vertrouwen op. Dat deed je in het weekend van de marathon, in jouw geliefde Rotterdam, de stad van durf en daadkracht. Hoewel ik verbijsterd en geschokt was, liet ik opnieuw de keuze aan jou: wil je samen door of niet? Mijn keuze was helder, maar jij mag het zeggen. Jij koos er vervolgens voor om, toch niet te zwichten voor het geld van Q. En ik was vervolgens vergevingsgezind en accepteerde jouw eerdere actie.

Samen gingen we door. We zouden het nog even stilhouden. Eerst samen een zware week geboeid tegemoet. Bij Q wist niemand dat ik jouw geheim - dat je voor jezelf had onderhandeld - kende. Een aantal mensen bij Q waren dus in de veronderstelling, dat je mij die hele week bedroog en mij dus na de geboeid-week aan de kant zou zetten. Dat zegt in mijn ogen wel iets over hoe bang en geïntimideerd mensen kunnen zijn. Want niemand liet iets merken. Het was ook de week dat we bij Pauw aan tafel, keihard ontkenden dat we naar Sky zouden gaan. We hadden geen keuze.

Hoe dan ook: op Tweede Paasdag, na de geboeid-week, gaf je bij Q aan welke keuze je had gemaakt en toch opnieuw te kiezen voor Mattie & Wietze. Q beschouwde dit als een opzegging van jouw contract. Helaas duurde deze ‘opzegging’ maar een week. Toen ik lekker met vakantie was en ver weg in Portugal zat mij voor te bereiden op een nieuwe radio-toekomst met jou, had je de ‘moed’ om mij per app te laten weten dat je mij liet vallen en toch definitief je eigen contract ging tekenen bij Q.

Mattie, met jouw acties heb je niet alleen je ziel aan de duivel verkocht en veel mensen beschadigd, maar jij hebt daarmee ook hoogstpersoonlijk het radioduo Mattie & Wietze om zeep geholpen. En dat is wat ik niet begrijp. Je geeft daarmee in mijn ogen aan dat het voor de luisteraars belangrijker is dat jij radio maakt, in plaats van hen de Mattie & Wietze ochtendshow te geven. Daarmee is het voortaan jouw ego waarnaar men mag gaan luisteren.

Besef wel dat de mensen, die toelieten dat je mij mocht bedriegen, nog steeds jouw leidinggevenden zijn. En dat jouw toekomst bij Q tot afgunst en jaloerse blikken zal leiden, als iemand binnen het bedrijf weer eens niet krijgt waar hij of zij met hard werken recht op heeft. En hoe denk je dat de luisteraars dit zullen beoordelen? De zielige Mattie die werd bedrogen, blijkt zelf de grootste bedrieger. Een matennaaier voor wie een bankrekening belangrijker is, dan afspraken nakomen en een goede vriendschap. Ik vind het heel erg dat ons radio-team voortaan onder jouw grillen moet werken. Het is niet anders, maar ik hoop wel dat je ze met meer respect behandelt dan mij. Ik wens hen alle goeds en ga ze missen.

Hoe mijn carrière er nu uitziet? Ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert je niet, want anders had je wel anders gehandeld en ook aan mijn belang gedacht. Maar, maak je geen zorgen. Ik zal me wel redden omdat ik wel principes heb en daarbij gesteund wordt door goede mensen. Wat voelt het fijn dat ik altijd eerlijk ben geweest en nu ook niets hoef te verbergen. Het lijkt mij enorm beklemmend voor je, dat jij je moet verdedigen met al je leugens. En je weet het: er is nog zoveel meer uit de doeken te doen rondom deze situatie, maar die eer laat ik aan jezelf.

Dank voor de 7 mooie jaren bij Q. Ik ben hen, ondanks alles, dankbaar voor de kansen die ze mij gegeven hebben. Mattie, ik zal een kaarsje voor je opsteken en wens je alle goeds.

Wietze
2000 light years from home
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 08:29:49 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170698089
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:14 schreef RipCity het volgende:

[..]

Duurt nog 15 minuten omdat een of andere vrouw elke zin onderbreekt.
Dat wijf is mokerirritant ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170698092
Mattie snapt niet dat wat hem interessant maakt is het feit dat hij een duo met wietze is. Hij moet zich nu alleen gaan bewijzen met deze bagage richting wietze. Niet goed voor de sympathie van de luisteraars
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:30:15 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170698097
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:21 schreef Fer het volgende:
Oh zucht... ik snap het al. Doordat Mattie heeft getekend is de onderhandelingspositie van Wietze om zeep gehaald.

Wietze wil wil nu natuurlijk ook 6 ton en dat krijgt hij niet meer.
Dit zal het grote bedrog idd wel zijn, en dan Mattie als de grote graaier neerzetten, terwijl het probleem is dat Wietze nu niet meer kan graaien dan waar Mattie mee akkoord gegaan is.

Daarbij; hoezo Sky-radio? Ik luister Sky-radio omdat ik een pokkehekel heb aan geouwehoer op de radio, ik wil gewoon muziek en geen gelul, zou Sky-radio hun concept omgooien om Mattie en Wietze binnen te halen? De luisteraars zitten in een totaal andere doelgroep, en is een muziekzender zonder tussendoor gepraat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170698102
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:28 schreef Alan_Bastard het volgende:
Matties ruggengraat is net zo zwak als zijn zaad.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:30:57 #141
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_170698104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat wijf is mokerirritant ja.
Dat komt omdat Mattie een half uur lang aan het janken en is over niet ter zaken doende dingen gaat huilen.
2000 light years from home
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 08:31:07 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170698106
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Mattie snapt niet dat wat hem interessant maakt is het feit dat hij een duo met wietze is. Hij moet zich nu alleen gaan bewijzen met deze bagage richting wietze. Niet goed voor de sympathie van de luisteraars
Ik snap ook niet dat Q hier in mee gaat. Die hadden allang aan damagecontrol moeten doen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170698112
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:27 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Toen had hij waarschijnlijk voor zichzelf al een deal.
Nope, toen is hij pas gaan onderhandelen met Q, terwijl Witzze nog met Sky bezig was.
.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:31:58 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170698115
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:28 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

[..]

Thanks!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170698116
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit zal het grote bedrog idd wel zijn, en dan Mattie als de grote graaier neerzetten, terwijl het probleem is dat Wietze nu niet meer kan graaien dan waar Mattie mee akkoord gegaan is.

Daarbij; hoezo Sky-radio? Ik luister Sky-radio omdat ik een pokkehekel heb aan geouwehoer op de radio, ik wil gewoon muziek en geen gelul, zou Sky-radio hun concept omgooien om Mattie en Wietze binnen te halen? De luisteraars zitten in een totaal andere doelgroep, en is een muziekzender zonder tussendoor gepraat.
Dan zouden ze Q voorbij gaan in de luistercijfers en super logisch.

Sky verliest luisteraars in de morgen en Q scoort in de morgen. Maar nu die lamlul Mattie alleen nog zit de komende jaren betwijfel ik het.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:32:13 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_170698117
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit zal het grote bedrog idd wel zijn, en dan Mattie als de grote graaier neerzetten, terwijl het probleem is dat Wietze nu niet meer kan graaien dan waar Mattie mee akkoord gegaan is.

Daarbij; hoezo Sky-radio? Ik luister Sky-radio omdat ik een pokkehekel heb aan geouwehoer op de radio, ik wil gewoon muziek en geen gelul, zou Sky-radio hun concept omgooien om Mattie en Wietze binnen te halen? De luisteraars zitten in een totaal andere doelgroep, en is een muziekzender zonder tussendoor gepraat.
Is toch simpel, ze zouden samen naar Sky gaan en uiteindelijk beslist Mattie in z'n eentje van oh nee toch niet groetjes. Dat is gewoon egoïstisch en asociaal.
2000 light years from home
pi_170698128
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat komt omdat Mattie een half uur lang aan het janken en is over niet ter zaken doende dingen gaat huilen.
Dit. Wietze zijn brief is de waarheid. Hij heeft niks echt tegen gesproken van die brief.
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 08:32:54 #148
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170698131
En Q baalt nu van die 6 ton van Mattie omdat hij vast heeft gezegd dat Wietze dan ook vast blijft. Dus Q is ook genaaid.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:33:11 #149
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_170698136
Altijd pijnlijk als een van de betrokkenen een verkeerd beeld heeft van de relatie.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_170698147
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:27 schreef Fer het volgende:

[..]

Mattie belde hem op en vertelde dat hij wilde blijven. Wietze zei hierop ik moet dit even laten bezinken. Hierop is Mattie gaan onderhandelen met Q.

Het lijkt erop dat Wietze ook mocht blijven, maar die onderhandeling is schijnbaar niet gelukt.
Volgens de NOS is Wietze v.v.t. bij Q

quote:
......
In een verklaring schrijft Iwan Reuvekamp, programmadirecteur van Qmusic, dat ze graag met beide dj's verder wilden gaan. Maar ook: "De deur bij Qmusic heeft altijd voor Wietze opengestaan." Die zin is bewust in de voltooide tijd, zegt een woordvoerder.
.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')