abonnement Unibet Coolblue
pi_170682525
Ha allemaal,

Net zoals veel (master)studenten ben ik momenteel bezig met mijn masterthesis (voor de master Business Administration aan de UvA), en op zoek naar respondenten. De thesis die ik schrijf gaat over de invloed van verschillende soorten 'endorsers' bij het het aanprijzen van producten, en hoe dit doorwerkt in het koopgedrag van mensen. Mijn doelgroep bestaat voornamelijk uit respondenten onder de 30, maar wanneer je boven de 30 bent mag je de vragenlijst uiteraard ook invullen!

Het invullen duurt ongeveer 5 min (en dan ook echt 5, en niet stiekem 10) en alle resultaten worden volkomen anoniem verwerkt.

De vragenlijst kan je hier vinden: https://uvafeb.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1LnK1jXoKdQmw2F

Omdat ik zoals gezegd weet dat ik niet de enige ben die momenteel bezig is met het verzamelen van data voor een onderzoek, ben ik uiteraard bereid om ook de vragenlijsten van anderen in te vullen. Laat deze als reactie even achter in dit topic, dan zal ik deze gelijk even invullen!

Alvast bedankt!

Melissa
pi_170682844
Ingevuld.

Ik ben teleurgesteld in de mensheid dat endorsement door celebrities het aankoopgedrag blijkbaar bevordert, ongeacht de uitkomst van je onderzoek, anders wordt er niet nu al zoveel geld aan uitgegeven. :P
pi_170683124
Dankje! En dat het werkt staat inderdaad vast. Mensen zijn nou eenmaal beïnvloedbaar, vooral door hun idolen/mensen tegen wie ze opkijken. Hoe dan ook een interessant onderwerp (en niet alleen omdat mijn thesis er over gaat ;))
pi_170688394
link doet het niet. ik krijg een blauw ronddraaiend dingetje...
There are only 151 Pokémon.
pi_170688600
He wat raar! Dat blauwe dingetje zou na een aantal seconden weer weg moeten gaan.. Hier nog maar eens de link:

https://uvafeb.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1LnK1jXoKdQmw2F

Laat je even weten als er nog steeds problemen zijn?

ps: Mijn respondentenaantal begint al aardig te stijgen mede dankzij jullie. Dankjewel daarvoor, dat helpt mij enorm!

x Melissa
pi_170688930
Hij is Engels... Misschien handig om er even bij te zetten.
Somebody that I used to know
pi_170689152
Oh sorry! Maar bij dezen dus!

Was een verplichting vanuit de master/mijn begeleider aangezien de master geheel in het Engels is.

Bedankt iig voor de feedback!
pi_170694510
oh het lag aan mijn browser denk ik. firefox werkt niet.

google chrome werkte wel!
There are only 151 Pokémon.
pi_170699232
Fijn om te horen!

Voor iedereen die op Bevrijdingsdag wat goeds voor de mens wil doen, ik heb nog steeds respondenten nodig! ;)

Mocht je zelf respondenten nodig hebben, laat de link dan even achter in dit topic, dan vul ik hem gelijk even in.

Dank alvast!
pi_170699263
Waarom zie ik juist zovaak 'studenten' van de UvA oproepen naar respondenten plaatsen?

Ps ik boycot de UvA dus ik draag verder niks bij.
pi_170703163
Haha goeie vraag, daarop moet ik je het antwoord schuldig blijven. En dat mag, het is een vrij land!
pi_170703247
ik heb hem ingevuld :P Emma _O_

Als je die van mij ook zou willen invullen, graag.
SES / Hulp nodig van mede Fokkers tussen de 18-28! Vragenlijst (10 min)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_170704236
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:48 schreef WodanIsGroot het volgende:
Waarom zie ik juist zovaak 'studenten' van de UvA oproepen naar respondenten plaatsen?

Ps ik boycot de UvA dus ik draag verder niks bij.
1) De UvA heeft de meeste studenten in Nederland
2) De rest van de universiteiten zijn zo incestueus dat ze elkaars onderzoeken in gaan vullen en men niet geeft om de validiteit van hun onderzoek
3) FOK is iets voor Amsterdammers
4) Er wordt aan de UvA meer kwantitatief (enquête)onderzoek gedaan
5) Het is jouw eigen bias
etc...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_170706642
Haha, dat is een onderzoekje waard!

Voor wie nog 5 minuten de tijd heeft: https://uvafeb.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1LnK1jXoKdQmw2F
pi_170721888
Ingevuld! Succes met het afronden van je studie!

Ik ben zelf ook bezig met mijn masterthesis Business Administration, maar dan aan de RU. Ook ik zoek nog respondenten voor een onderzoek van circa 10 minuten. Dus mochten jullie nog tijd over hebben.... http://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_6lJovhHX3tOU5et
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')