abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:56:13 #51
356891 Abed
hooggeleid
pi_170689122
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:55 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

80% die geen Nederlandse tv kijkt onder de allochtone bevolking, dat is zeker weten een rapport. Wat ik zei daarvoor was inderdaad wat ik zelf denk, waar geen rapport voor is, maar waar genoeg aanleidingen voor te vinden zijn.
Ik gun je het laatste woord, ik ga even de dodenherdenking kijken :)
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170689176
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:56 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik gun je het laatste woord, ik ga even de dodenherdenking kijken :)
Ga je gang.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_170690764
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:55 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

80% die geen Nederlandse tv kijkt onder de allochtone bevolking, dat is zeker weten een rapport.
Misschien hield dat rapport in wie op TV naar zenders kijkt van land van herkomst. Of was die 80% van allochtonen in een bepaalde wijk.

Er kijken zoveel Marokkanen naar GTST dat je daar ook weer een vooroordeel van kan maken. Je kan van GTST vinden wat je wilt, maar het wordt wel uitgezonden op een Nederlandse zender.
pi_170690819
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Misschien hield dat rapport in wie op TV naar zenders kijkt van land van herkomst. Of was die 80% van allochtonen in een bepaalde wijk.

Er kijken zoveel Marokkanen naar GTST dat je daar ook weer een vooroordeel van kan maken. Je kan van GTST vinden wat je wilt, maar het wordt wel uitgezonden op een Nederlandse zender.
Een bepaald programma kan je ook terugkijken op internet, daarnaast kan je nog steeds 80 % buitenlandse tv kijken.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_170692257
Het was wel mooi twee minuten stil in dit topic om 20:00. Respect!!!!!!!!
U MAD?
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 00:08:04 #56
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_170696332
Elke keer als ik op een marokkaan aan het zeiken ben dan wordt hij heel erg boos
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_170696524
Het is onzin om 90% rommel binnen te laten voor de 10% die wel functioneert. Laat lekker die 100% in Marokko aangezien we al genoeg zorgen voor onszelf hebben.
pi_170697058
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 00:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Het is onzin om 90% rommel binnen te laten voor de 10% die wel functioneert. Laat lekker die 100% in Marokko aangezien we al genoeg zorgen voor onszelf hebben.
Aansteller
pi_170697082
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:48 schreef spiritusbus het volgende:
Omdat het gros van de Marokkanen zich als mongoloïde apen gedraagt.

Zal wel door de inteelt komen.
Je hoort wel erg vaak verhalen over inteelt bij Marokkanen inderdaad, zit daar een kern van waarheid in?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170697125
Sport doet gekke dingen met mensen. Dezelfde mensen die je de meest racistische bullshit hoort spuien, juichen het hardst als een Marokkaan voor hun cluppie scoort. Als ie even niet presteert (of niet lekker in de groep ligt) wordt het dan weer snel op zijn afkomst gegooid.

Daarom komen verscheidene mocro's liever uit onder de Marokkaanse vlag dan de Nederlandse.
pi_170697193
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 01:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je hoort wel erg vaak verhalen over inteelt bij Marokkanen inderdaad, zit daar een kern van waarheid in?
Jazeker.

quote:
Volgens schattingen zou 22-25% van de Turkse en Marokkaanse Nederlanders met een (achter-)neef of (achter-)nicht zijn getrouwd.
Niet voor niets dat er zoveel van die lowlifes zwakbegaafd of licht verstandelijk gehandicapt zijn.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 5 mei 2017 @ 07:18:15 #62
186611 Haags
pi_170697686
Zo, dat lucht op
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:04:10 #63
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_170697880
Kut Marokkanen
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_170697931
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 01:46 schreef AnanYaw het volgende:
Sport doet gekke dingen met mensen. Dezelfde mensen die je de meest racistische bullshit hoort spuien, juichen het hardst als een Marokkaan voor hun cluppie scoort. Als ie even niet presteert (of niet lekker in de groep ligt) wordt het dan weer snel op zijn afkomst gegooid.

Daarom komen verscheidene mocro's liever uit onder de Marokkaanse vlag dan de Nederlandse.
In dat geval terecht. In de ogen van de racistische Nederland kan je toch niks goeds doen. De gemiddelde Nederlander is ook gewoon een racist.
pi_170698281
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

In dat geval terecht. In de ogen van de racistische Nederland kan je toch niks goeds doen. De gemiddelde Nederlander is ook gewoon een racist.
Nederland is niet racistischer dan een ander land. Wat je hier over moslims hoort, hoor je ook in Groot-Brittanië, Duitsland, Frankrijk en in alle andere westerse landen.


Als jij ervoor kiest een levensstijl te volgen die qua opvattingen haaks staat op die van de samenleving waarin jij woont, moet jij niet raar opkijken als jij niet door iedereen wordt geaccepteerd.

Een Hollandse vrouw die in een deel van Marokko woont waar alle vrouwen op zijn minst een hoofddoek dragen, zal ook niet geaccepteerd als zij haar haar niet wilt bedekken. Dan zeggen de mensen daar ook: "Ga maar terug naar Nederland als jij je niet wilt aanpassen."

Misschien moet je hier eens over gaan nadenken voordat je je gaat verdedigen met discriminatie, etc.
pi_170700517
Ik ben het er mee eens dat Nederland geen uitschieter is qua racisme. Het grootste probleem in Nederland qua racisme, is dat het erger is om beschuldigd te worden van racisme, dan om daadwerkelijk racistische shit te doen of te zeggen.

Dat creëert een cultuur waarin racisme heel lang kan borrelen. Als het eenmaal benoemd wordt, ligt de schuld vervolgens bij degene die het benoemt. Want Nederland en racisme? Nee gek, dat is iets van andere landen.

De relevantie van dat filmpje (en de titel met betrekking tot het filmpje) ontgaat mij nogal. Zal wel weer vanuit een alt right "de EU, feminsme en immigratie zijn allemaal instrumenten van het cultureel Marxisme" logica zijn. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door AnanYaw op 05-05-2017 10:58:45 ]
pi_170701297
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:51 schreef AnanYaw het volgende:
De relevantie van dat filmpje (en de titel met betrekking tot het filmpje) ontgaat mij nogal. Zal wel weer vanuit een alt right "de EU, feminsme en immigratie zijn allemaal instrumenten van het cultureel Marxisme" logica zijn. :')
Je moet het ook bekijken. Die zogenaamde feminist (ik denk dat dat eerder een aanname is van de uploader :') ) vindt dat de Brexit plaats vond omdat mensen in Engelang haatdragender, discriminerend en dom zijn. De mensen in het publiek verdedigen zich daartegen. Ze zeggen "ik ben helemaal niet haatdragend. Maar als ik een toename zie van allochtonen die zich niet voldoende willen aanpassen die allemaal via Europa naar ons komen, vind ik het beter dat GB geen deel meer uitmaakt van de EU."

Ik keur het niet goed als mensen in hun nadeel worden behandeld vanwege hun huidskleur of afkomst. Dus ik vind het ook rot voor Marokkanen als ze ervaren wanneer ze puur om hun afkomst in hun nadeel worden behandeld.

Anders wordt het in geval van religie. Wat mij betreft mag je elke religie praktiseren die je maar wilt. Maar als die religie opvattingen heeft die haaks staan op de normen en waarden van de samenleving waarin jij woont, dan moet je daarvan ook de consequenties dragen. Religie is een keuze en daarmee ook hoe jij je leven leidt. Als dat in strijd komt met de normen en waarden van de samenleving, dan is het aan jou zelf te wijten dat je door anderen niet wordt geaccepteerd. Acceptatie en respect kan je niet bij anderen afdwingen.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 11:52:29 #68
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170701662
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

In dat geval terecht. In de ogen van de racistische Nederland kan je toch niks goeds doen. De gemiddelde Nederlander is ook gewoon een racist.
Daarom dat zo veel Marokkaanse jongeren zich Marokkaan noemen i.p.v. Nederlander, ze kunnen er niet meer tegen hoe de Nederlanders tegen Joden aankijken?
pi_170701663
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:26 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Gisteren Hakim Ziyech bij Ajax. El Ahmadi bij Feyenoord. 4 Marokkaanse basisspelers bij Fc Utrecht enz enz... En er zullen in de toekomst meer Marokkanen bij komen in de eredivisie.

Marokkanen zijn gewoon BAAS!!!
Sommige Marokkanen zijn inderdaad baas.
Gemiddeld gezien doen Marokkanen het bar slecht in Nederland, maar een Marokkaan die zich inzet en moeite doet kan het echt wel ver schoppen. Dat zijn inderdaad de bazen. Alleen jammer dat er zoveel Marokkanen zijn die er een andere instelling op nahouden en het daardoor een stuk moeilijker maken (vooroordelen zijn meestal wel ergens op gebaseerd) voor degene die wel wat willen bereiken.
pi_170702062
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Je moet het ook bekijken. Die zogenaamde feminist (ik denk dat dat eerder een aanname is van de uploader :') ) vindt dat de Brexit plaats vond omdat mensen in Engelang haatdragender, discriminerend en dom zijn. De mensen in het publiek verdedigen zich daartegen. Ze zeggen "ik ben helemaal niet haatdragend. Maar als ik een toename zie van allochtonen die zich niet voldoende willen aanpassen die allemaal via Europa naar ons komen, vind ik het beter dat GB geen deel meer uitmaakt van de EU."

Ik keur het niet goed als mensen in hun nadeel worden behandeld vanwege hun huidskleur of afkomst. Dus ik vind het ook rot voor Marokkanen als ze ervaren wanneer ze puur om hun afkomst in hun nadeel worden behandeld.

Anders wordt het in geval van religie. Wat mij betreft mag je elke religie praktiseren die je maar wilt. Maar als die religie opvattingen heeft die haaks staan op de normen en waarden van de samenleving waarin jij woont, dan moet je daarvan ook de consequenties dragen. Religie is een keuze en daarmee ook hoe jij je leven leidt. Als dat in strijd komt met de normen en waarden van de samenleving, dan is het aan jou zelf te wijten dat je door anderen niet wordt geaccepteerd. Acceptatie en respect kan je niet bij anderen afdwingen.
Ik heb het filmpje gekeken. Daaruit concludeer ik dat het niks van doen heeft met feminisme (uit de titel) en bar weinig met zeiken op Marokkanen (dit topic).

Verder weet ik hoe diep die onzin over religie die haaks zou staan op normen en waarden uit onze samenleving gaat. Want de normen en waarden waar ze zogenaamd tegenin zouden gaan zijn dezelfde normen en waarden die ons zogenaamd zwak zouden maken (denk aan feminisme en homo-emancipatie).
pi_170703180
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:13 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gekeken. Daaruit concludeer ik dat het niks van doen heeft met feminisme (uit de titel) en bar weinig met zeiken op Marokkanen (dit topic).

Verder weet ik hoe diep die onzin over religie die haaks zou staan op normen en waarden uit onze samenleving gaat. Want de normen en waarden waar ze zogenaamd tegenin zouden gaan zijn dezelfde normen en waarden die ons zogenaamd zwak zouden maken (denk aan feminisme en homo-emancipatie).
Filmpje heeft naar mijn idee ook geen ruk met feminisme te maken. De uploader zal wel denken: dat is een dom mens met een gekke bril, dus ze zal wel feminist zijn.

Er wordt verder niet zozeer over Marokkanen gesproken, maar wel over allochtonen die zich niet aan willen passen. Jij bent zelf van Marokkaanse afkomst? Dan slaat het wellicht niet op jou. Maar je moet toch nageven dat een gedeelte van de Marokkaanse bevolkingsgroep in Nederland zich onvoldoende aanpast. Oudere mensen met conservatieve klederdracht die geen woord Nederlands kunnen spreken en daarvoor afhankelijk zijn van hun kinderen. Dan vind ik het ook niet raar dat onder de Marokkaanse groep meer criminaliteit is, want ze raken dan verknipt door enerzijds familie/afkomst met bepaalde waarden en anderzijds de maatschappij met heel andere waarden. Ze staan er tussenin. Wel begrijpelijk dat ze dan loyaal zijn aan hun familie. En dan is er ook een macho-cultuur en andere Marokkanen gozers vinden jou maar een mietje als jij niet net als hun lak hebt aan de Nederlandse wet.

Het heeft verder niet zoveel zin om vingertjes te wijzen. Nederland valt ook veel te verwijten. In de jaren 60 kwamen er allemaal gastarbeider inclusief veel Turken en Marokkanen. De regering besteedde er te weinig aandacht aan, omdat men er vanuit ging dat ze tijdelijk zouden blijven, dus er werd geen aandacht besteed aan integratie etc.

Ik ben autochtone Nederlander. Ik kan mij best voorstellen dat je het als Marokkaan moeilijker hebt dan als autochtoon en ik kan mij een voorstelling maken dat je loyaal bent aan je familie en aan je religie. En ik kan mij ook nog voorstellen dat je Nederlanders racistisch vindt met allemaal praatjes van Geert Wilders waardoor een groot gedeelte van de bevolking zich door aangesproken voelt. Ik ben het zelf wel voor een groot gedeelte eens met de woorden die hij kiest. Hij komt vaak in opspraak door zijn uitspraken, maar in wezen zegt hij niks verkeerds. Maar ik proef ook de achterliggende gedachte waarin hij propageert dat moslims minderwaardige burgers zijn die minder rechten verdienen dan mensen die geen moslims zijn en autochtoon. En dan vallen ook de mensen op die achter de gedachte staan. En dat zijn er heel wat. Een groot deel van de PVV-stemmers stemmen uit protest tegen het huidige regime. Maar er zijn er ook die inderdaad een hele discriminerende mindset hebben.

Van mij mag je moslims zijn, een hoofddoek dragen, naar de moskee gaan, etc. Waar ik wel problemen mee heb, is de 'schijt aan Nederland'. Ik kan het mij voorstellen zoals je eerder las. Maar probeer je ook voor te stellen dat autochtonen bang zijn dat Nederland zijn identiteit verliest en gebukt gaat door de overlast van o.a. de probleem-Marokkanen. De gemoederen zijn inmiddels erg hoog opgelopen, o.a. omdat de politiek er nog steeds te weinig aan doet.

Het is allemaal erg jammer. Ik verwerp niemand om zijn afkomst en huidskleur. Het gaat mij erom dat je een goed mens bent en dat er wederzijds respect is. Maar de excessen van de islam hebben helaas grote gevolgen.

Trouwens van elke religie. Er wonen ook in Nederland zeer christelijke mensen die bijvoorbeeld hun kinderen niet willen inenten omdat het van de kerk niet mag. Heb een keer een zeer aangrijpende docu gezien over een vrouw met polio die bovenop haar ziekte ook nog van haar ouders te horen kreeg dat het de straf van God was dat ze dit had.

Nederland is heel erg verdeeld. Dodenherdenking is tot nu toe iets geweest in het kader van "opdat wij niet vergeten". Ik vrees dat er een tijd aankomt dat we heel goed gaan beseffen wat oorlog is.
pi_170712130
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:52 schreef the-eye het volgende:

[..]

Daarom dat zo veel Marokkaanse jongeren zich Marokkaan noemen i.p.v. Nederlander, ze kunnen er niet meer tegen hoe de Nederlanders tegen Joden aankijken?
Geef ze eens ongelijk? Zijn het niet Nederlanders die ons Marokkanen noemen wanneer het ze uitkomt?
pi_170712170
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Nederland is niet racistischer dan een ander land. Wat je hier over moslims hoort, hoor je ook in Groot-Brittanië, Duitsland, Frankrijk en in alle andere westerse landen.


Als jij ervoor kiest een levensstijl te volgen die qua opvattingen haaks staat op die van de samenleving waarin jij woont, moet jij niet raar opkijken als jij niet door iedereen wordt geaccepteerd.

Een Hollandse vrouw die in een deel van Marokko woont waar alle vrouwen op zijn minst een hoofddoek dragen, zal ook niet geaccepteerd als zij haar haar niet wilt bedekken. Dan zeggen de mensen daar ook: "Ga maar terug naar Nederland als jij je niet wilt aanpassen."

Misschien moet je hier eens over gaan nadenken voordat je je gaat verdedigen met discriminatie, etc.
Wat een onzin. In Marokko zeuren ze, in tegenstelling niet om elk scheetje. Daar kan je prima als Nederlander vertoeven en je eigen cultuur aanhouden. Of vergeet je soms dat er jarenlang een grote groep Joden geleefd heeft in Marokko?En nog altijd heel veel Joden daar wonen? En de vele Fransen die in Marrakech wonen en echt niet geïntegreerd zijn. Dat boeit Marokkanen niet zo. Kunnen jullie, kaasjes, nog veel van leren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2017 20:17:30 ]
pi_170712238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

nog veel van leren.
Ik kan je moeder wel veel leren.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170712247
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 20:20 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik kan je moeder wel veel leren.
We vinden hier in huis Nederlanders smerig, dus je maakt geen schijn van kans.
pi_170713504
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat een onzin. In Marokko zeuren ze, in tegenstelling niet om elk scheetje. Daar kan je prima als Nederlander vertoeven en je eigen cultuur aanhouden. Of vergeet je soms dat er jarenlang een grote groep Joden geleefd heeft in Marokko?En nog altijd heel veel Joden daar wonen? En de vele Fransen die in Marrakech wonen en echt niet geïntegreerd zijn. Dat boeit Marokkanen niet zo. Kunnen jullie, kaasjes, nog veel van leren.
Ik heb van meerdere Marokkanen het tegenovergestelde gehoord. Niet dat men daar intolerant en niet gastvrij is, maar als men op den duur de indruk krijgt dat je geen respect kan opbrengen voor hun manier van leven, hebben ze ook geen respect voor jou.

Dat is ook het hele eiereneten hier en in andere landen ook
pi_170713760
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 08:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander is ook gewoon een racist.
Veel plezier met jouw geitenhoeder in het Rifgebergte :W
pi_170713850
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik heb van meerdere Marokkanen het tegenovergestelde gehoord. Niet dat men daar intolerant en niet gastvrij is, maar als men op den duur de indruk krijgt dat je geen respect kan opbrengen voor hun manier van leven, hebben ze ook geen respect voor jou.

Dat is ook het hele eiereneten hier en in andere landen ook
Welke Marokkanen? Marokkanen die eens in de zoveel tijd naar Marokko gaan en daarbij niet verder komen dan het stadje van hun ouders? Tja.
pi_170713853
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:20 schreef Juup© het volgende:

[..]

Veel plezier met jouw geitenhoeder in het Rifgebergte :W
Duhu. Alles beter dan een kaaskop.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 21:35:54 #81
344250 75020
ik weet niet beter
pi_170714088
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 20:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

We vinden hier in huis Nederlanders smerig, dus je maakt geen schijn van kans.
Ik kijk uit naar de dag dat wij Nederlanders los kunnen gaan op varkentjes als jij. Lijkt me heerlijk, wat zal ik me uitleven. O+
pi_170714157
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:35 schreef 75020 het volgende:

[..]

Ik kijk uit naar de dag dat wij Nederlanders los kunnen gaan op varkentjes als jij. Lijkt me heerlijk, wat zal ik me uitleven. O+
LOL. Jullie Nederlanders hebben geen lef om te vechten of te strijden. Grappig dat je denkt van wel.
pi_170714193
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Duhu. Alles beter dan een kaaskop.
Tijd voor jou om te gaan dus :W
pi_170714200
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:40 schreef Juup© het volgende:

[..]

Tijd voor jou om te gaan dus :W
Genoeg Marokkaanse mannen in Nederland?
pi_170714214
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

LOL. Jullie Nederlanders hebben geen lef om te vechten of te strijden. Grappig dat je denkt van wel.
Ik wil wel, maar door de trieste regering die er in NL aan de macht is houdt het een beetje op.
pi_170714223
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik wil wel, maar door de trieste regering die er in NL aan de macht is houdt het een beetje op.
Lol, kaaskoppen durven niet. Geschiedenis wijst het ook uit. Jullie zijn geen mannen.
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 21:42:30 #87
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_170714234
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

LOL. Jullie Nederlanders hebben geen lef om te vechten of te strijden. Grappig dat je denkt van wel.
Ik denk meer dat een vorm van beschaving is dat we dat niet zo snel doen. Je zou zomaar je baan kwijt kunnen raken door zo'n geintje bijvoorbeeld, een risico dat voor jullie minder snel zal gelden.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_170714246
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:42 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ik denk meer dat een vorm van beschaving is dat we dat niet zo snel doen. Je zou zomaar je baan kwijt kunnen raken door zo'n geintje bijvoorbeeld, een risico dat voor jullie minder snel zal gelden.
Ik heb ook een baan. Ik vermoed zelfs een betere baan dan jij hebt.
pi_170714276
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lol, kaaskoppen durven niet. Geschiedenis wijst het ook uit. Jullie zijn geen mannen.
Maar jij bent wel een "vrouw"?
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 21:44:14 #90
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_170714278
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik heb ook een baan. Ik vermoed zelfs een betere baan dan jij hebt.
Vertel.
Als je bij de aldi achter de kassa zit, dan kan ik vertellen dat je ongelijk hebt
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_170714291
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:44 schreef Juup© het volgende:

[..]

Maar jij bent wel een "vrouw"?
Nogmaals, Nederlandsers zijn laf.
pi_170714301
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:44 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Vertel.
Als je bij de aldi achter de kassa zit, dan kan ik vertellen dat je ongelijk hebt
Debiel ben je toch ook.
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 21:45:43 #93
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_170714318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Debiel ben je toch ook.
Dat klinkt als een interessant beroep. Wat moet je daar precies doen?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_170714330
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nogmaals, Nederlandsers zijn laf.
Wat jij wil meid :)
Hup, hup, snel naar Marokko dan :)
pi_170714342
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wat jij wil meid :)
Hup, hup, snel naar Marokko dan :)
Geschiedenis wijst het uit. Ik bepaal zelf wel wanneer ik naar Marokko ga. Of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2017 21:46:58 ]
pi_170714388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geschiedenis wijst het uit. Ik bepaal zelf wel wanneer ik naar Marokko ga. Of niet.
Dat bepaal jij zeker zelf, maar dat wil niet zeggen dat ik jou "daar" een beter leven gun dan tussen de trieste en lafhartige kaaskoppen waar jij jezelf schijnbaar nu tussen bevindt :)
pi_170714409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik heb ook een baan.
Heb je de prijzen verlaagd?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_170714606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

LOL. Jullie Nederlanders hebben geen lef om te vechten of te strijden. Grappig dat je denkt van wel.
:')
pi_170714609
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nogmaals, Nederlandsers zijn laf.
:')
pi_170714615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik heb ook een baan. Ik vermoed zelfs een betere baan dan jij hebt.
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')