abonnement Unibet Coolblue
pi_170756255
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:58 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Ik bedoelde de V70N, maar die zijn nog wel prijzig natuurlijk.

Haha dat heb ik ook met de V8, maar het plezier is groot dus heb het er voorover.

Mag ik vragen wat je doet, dat je zoveel km rijdt? Ik heb vorig jaar voor werk zo een 140.000km gereden, maar ben dan ook int. koerier 😄

Wat betreeft actieradius is LPG inderdaad minder handig. Maar je kunt ook een extra tank plaatsen zodat je bijv. 100+ liter kunt tanken. Maar dan lever je wel in op bagageruimte. En als het moet kun je altijd door op benzine.
Ben nu voor een klant een IT PM op meerdere vestigingen, vriendin woont 130km bij mij vandaan en die zie ik ook 3, 4 of 5 keer per week, in mijn vrije tijd ook actief als DJ dus ja dan tikt het aan.

Ik heb al de V70N, niet de classic, die vind ik niks, of bedoelde je de V70NN?
wat betreft het tanken, zie hieronder.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 23:26 schreef yup het volgende:
Toch blijft mijn vraag staan:

Als je 100+k aan km's per jaar wegbeukt, dan kan je liever een dikke diesel rijden imho. Alleen al minder tanken lijkt me al fijner. Laten we zeggen voor het gemak dat je 10k per maand rijd. Dat is 2500 km per week. Het maakt een enorm verschil als je om de 400 km moet tanken of 1200 km met een dikke diesel (meestal hebben die dikke Duitse beesten enorme brandstoftanks, volgens mij rond de 70-80 liter).

Met zulke kilometrages zou ik toch zelf, persoonlijk op diesel overstappen of het nou financieel verstandig is of niet.
ik rijd 500KM op een tank LPG (70L onderbouw) (als ik een beetje normaal doe), vind ik opzich te doen.

het voordeel van 1000km rijden en dan pas moeten tanken snap ik, maar aan de andere kant weer grote kans op EGR, DPF en dat soort gezeik.

quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:21 schreef leolinedance het volgende:
T5 houden. Waarom zou je die trouwens in godnaam gaan chippen :')
Omdat het kan, bijna 60PK erbij, is toch leuk en rijdt dan net als een R (op de remmerij na).
life happens while you're pusing the throttle.
pi_170756356
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 20:24 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

Ben nu voor een klant een IT PM op meerdere vestigingen, vriendin woont 130km bij mij vandaan en die zie ik ook 3, 4 of 5 keer per week, in mijn vrije tijd ook actief als DJ dus ja dan tikt het aan.

Ik heb al de V70N, niet de classic, die vind ik niks, of bedoelde je de V70NN?
wat betreft het tanken, zie hieronder.

Nee bedoelde de N inderdaad, zag dat je die al rijdt. Maar dacht als je toch wat meer wilt dat de R dan een leuke is. AWD is met veel vermogen natuurlijk leuk + dat een R gewoon net even vetter er uit ziet.

pi_170756626
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 20:27 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Nee bedoelde de N inderdaad, zag dat je die al rijdt. Maar dacht als je toch wat meer wilt dat de R dan een leuke is. AWD is met veel vermogen natuurlijk leuk + dat een R gewoon net even vetter er uit ziet.

[ afbeelding ]
Ik ben een vreemde eend in de bijt, ik pak dan liever een T5 AWD handbak, en voor het geld wat ik over houd dan 3 inch uitlaat naar achteren werken, intercooler, stage 2 chip en een kado voor vrouwtjelief, vind ik leuker dan een boel geld neerklappen voor die R badge.

Ik vind de R van volvo niet verbazingwekkend ofsow, een AMG/M of een S van audi heb je meestal veel extra zooi erop, bij volvo heb je wat grotere remmen, andere turbo, uitlaatsierstukje en that's it (spoiler heb je meestal ook gewoon op de T5 en de D5 zitten).
life happens while you're pusing the throttle.
pi_170757372
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 20:34 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

Ik ben een vreemde eend in de bijt, ik pak dan liever een T5 AWD handbak, en voor het geld wat ik over houd dan 3 inch uitlaat naar achteren werken, intercooler, stage 2 chip en een kado voor vrouwtjelief, vind ik leuker dan een boel geld neerklappen voor die R badge.

Ik vind de R van volvo niet verbazingwekkend ofsow, een AMG/M of een S van audi heb je meestal veel extra zooi erop, bij volvo heb je wat grotere remmen, andere turbo, uitlaatsierstukje en that's it (spoiler heb je meestal ook gewoon op de T5 en de D5 zitten).
Niet vreemd natuurlijk, vind ik ook leuk haha. Maar ik houd juist ook van vette uitvoeringen en dan graag origineel. Dus gewoon een mooie nette (eventueel motorisch getunede) V70R vind ik wel ergggg mooi. En dan dat ingetogen vind ik ook wel mooi. Net als de wat oudere M5's bijvoorbeeld.

Maar goed ik zou lekker met de T5 doorrijden, vermogen genoeg! Je weet wat je hebt, cheap op LPG rijden en het geld in een huis stoppen. Offffff juist een speeltje er naast! Kleine hothatch ofzo. Zit ik zelf ook weleens aan te denken, alleen pak dan waarschijnlijk alsnog m'n 540i op LPG omdat dat heerlijk én goedkoper rijdt dan de meeste auto's op benzine!
pi_170793331
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 20:24 schreef eXplorer1 het volgende:

ik rijd 500KM op een tank LPG (70L onderbouw) (als ik een beetje normaal doe), vind ik opzich te doen.

het voordeel van 1000km rijden en dan pas moeten tanken snap ik, maar aan de andere kant weer grote kans op EGR, DPF en dat soort gezeik.

Nuancering: de 6 inlijn e320 heeft geen roetfilter gehad (misschien de latere bouwjaren ofzo?). De eerste types niet in ieder geval. Idem voor de E60 530d. Pijpjes naar beneden: geen roetfilter, rechte pijpen: roetiflter.

EGR zal wel meevallen met dat soort kilometerstanden, en je rijdt volgens mij behoorlijk hard, dan vervuild een EGR veel minder snel.

Denk dat het qua betrouwbaarheid echt vergelijkbaar zijn. Je hebt een LPG systeem dat is ook storingsgevoelig, diesel heeft storingsgevoelige delen (hogedruk pomp enzo).

Juist hoe jij de wagen gebruikt (heel veel lange afstanden) zal een diesel minder snel slijten.

Maar het punt blijft wel dat het gewoon (waarschijnlijk) goedkoper is om je huidige auto te behouden.
pi_170806467
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 20:55 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Niet vreemd natuurlijk, vind ik ook leuk haha. Maar ik houd juist ook van vette uitvoeringen en dan graag origineel. Dus gewoon een mooie nette (eventueel motorisch getunede) V70R vind ik wel ergggg mooi. En dan dat ingetogen vind ik ook wel mooi. Net als de wat oudere M5's bijvoorbeeld.

Maar goed ik zou lekker met de T5 doorrijden, vermogen genoeg! Je weet wat je hebt, cheap op LPG rijden en het geld in een huis stoppen. Offffff juist een speeltje er naast! Kleine hothatch ofzo. Zit ik zelf ook weleens aan te denken, alleen pak dan waarschijnlijk alsnog m'n 540i op LPG omdat dat heerlijk én goedkoper rijdt dan de meeste auto's op benzine!
Dat is waar, echter, ik begin het wat gedateerd te vinden (of ik ben die auto/platform gewoon zat).
moet eerlijk zeggen, mocht ik een nederlandse handgeschakelde Facelift S8 D2 tegenkomen dan is de keuze zo gemaakt, maarja er rijden er maar een paar van rond in NL.

Ik heb het niet verteld in dit topic omdat de kans is dat ik het ga doen minimaal is, maar ik heb offerte's liggen voor een gloednieuwe Renault Talisman 160pk diesel, Renault Megane Estate GT TCE205 en de Kia Optima Sportswagen diesel, eventueel kies ik één van die 3 en zet ik er inderdaad een speel auto ernaast (volvo 960 met T6 swap of een opgefokte Audi 200), maarja zit ik weer met auto's wisselen, ook zijn dan mijn belangrijkste eisen aan een auto gesplit in 2 auto's, voelt voor mij dan aan als half werk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:03 schreef yup het volgende:

[..]

Nuancering: de 6 inlijn e320 heeft geen roetfilter gehad (misschien de latere bouwjaren ofzo?). De eerste types niet in ieder geval. Idem voor de E60 530d. Pijpjes naar beneden: geen roetfilter, rechte pijpen: roetiflter.

EGR zal wel meevallen met dat soort kilometerstanden, en je rijdt volgens mij behoorlijk hard, dan vervuild een EGR veel minder snel.

Denk dat het qua betrouwbaarheid echt vergelijkbaar zijn. Je hebt een LPG systeem dat is ook storingsgevoelig, diesel heeft storingsgevoelige delen (hogedruk pomp enzo).

Juist hoe jij de wagen gebruikt (heel veel lange afstanden) zal een diesel minder snel slijten.

Maar het punt blijft wel dat het gewoon (waarschijnlijk) goedkoper is om je huidige auto te behouden.
Ja, al is het niet slim, maar ik ben gewoon verslaafd aan de duw in mijn rug, dus dichtslibben zal niet gebeuren.

misschien ben ik gewoon bang om de stap naar Diesel te maken omdat ik gewoon super veel rijdt en niet al te zuinig ben op de motor (wel netjes opwarmen uiteraard), dan bedenk ik alweer horror stories dat ik pomp, verstuiver en DPF gezeik om de oren krijg.

misschien nog een puntje, diesel is voor mij nog onbekend gebied, LPG en Benzine motoren ben ik erg goed bekend met de werking, hell ik tune die dingen zelf, diagnose van storingen is ook meestal first time right bij zulke motoren, diesel heb ik nog geen kaas van gegeten wat sleutelen en troubleshooten betreft.
life happens while you're pusing the throttle.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 21:31:11 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_170811549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

Dat is waar, echter, ik begin het wat gedateerd te vinden (of ik ben die auto/platform gewoon zat).
moet eerlijk zeggen, mocht ik een nederlandse handgeschakelde Facelift S8 D2 tegenkomen dan is de keuze zo gemaakt, maarja er rijden er maar een paar van rond in NL.

Ik heb het niet verteld in dit topic omdat de kans is dat ik het ga doen minimaal is, maar ik heb offerte's liggen voor een gloednieuwe Renault Talisman 160pk diesel, Renault Megane Estate GT TCE205 en de Kia Optima Sportswagen diesel, eventueel kies ik één van die 3 en zet ik er inderdaad een speel auto ernaast (volvo 960 met T6 swap of een opgefokte Audi 200), maarja zit ik weer met auto's wisselen, ook zijn dan mijn belangrijkste eisen aan een auto gesplit in 2 auto's, voelt voor mij dan aan als half werk.

[..]

Ja, al is het niet slim, maar ik ben gewoon verslaafd aan de duw in mijn rug, dus dichtslibben zal niet gebeuren.

misschien ben ik gewoon bang om de stap naar Diesel te maken omdat ik gewoon super veel rijdt en niet al te zuinig ben op de motor (wel netjes opwarmen uiteraard), dan bedenk ik alweer horror stories dat ik pomp, verstuiver en DPF gezeik om de oren krijg.

misschien nog een puntje, diesel is voor mij nog onbekend gebied, LPG en Benzine motoren ben ik erg goed bekend met de werking, hell ik tune die dingen zelf, diagnose van storingen is ook meestal first time right bij zulke motoren, diesel heb ik nog geen kaas van gegeten wat sleutelen en troubleshooten betreft.
Heb je ze allemaal al gereden? dat is toch vaak wat de doorslag geeft.. niet alleen de motor, maar het interieur, de zit, de ergonomie enzo.. ik kan me behoorlijk ergeren aan knoppies die niet op de plek zitten waar je ze wilt hebben enzo..

de 320 CDi is wel een heel lekkere motor hoor..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_170812165
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb je ze allemaal al gereden? dat is toch vaak wat de doorslag geeft.. niet alleen de motor, maar het interieur, de zit, de ergonomie enzo.. ik kan me behoorlijk ergeren aan knoppies die niet op de plek zitten waar je ze wilt hebben enzo..

de 320 CDi is wel een heel lekkere motor hoor..
Daar ben ik dus bang voor, volgens mij als ik een rondje rijd in die W211 320cdi dan slaat mijn autofiele hart als een debiel en neem ik hem gelijk mee zonder te twijfelen :')

het zien van het interieur doet mij al zoiets hebben van opflikkeren met die V70 en die W211 scoren 8)7
life happens while you're pusing the throttle.
pi_170820645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

Dat is waar, echter, ik begin het wat gedateerd te vinden (of ik ben die auto/platform gewoon zat).
moet eerlijk zeggen, mocht ik een nederlandse handgeschakelde Facelift S8 D2 tegenkomen dan is de keuze zo gemaakt, maarja er rijden er maar een paar van rond in NL.

Ik heb het niet verteld in dit topic omdat de kans is dat ik het ga doen minimaal is, maar ik heb offerte's liggen voor een gloednieuwe Renault Talisman 160pk diesel, Renault Megane Estate GT TCE205 en de Kia Optima Sportswagen diesel, eventueel kies ik één van die 3 en zet ik er inderdaad een speel auto ernaast (volvo 960 met T6 swap of een opgefokte Audi 200), maarja zit ik weer met auto's wisselen, ook zijn dan mijn belangrijkste eisen aan een auto gesplit in 2 auto's, voelt voor mij dan aan als half werk.

[..]

Ja, al is het niet slim, maar ik ben gewoon verslaafd aan de duw in mijn rug, dus dichtslibben zal niet gebeuren.

misschien ben ik gewoon bang om de stap naar Diesel te maken omdat ik gewoon super veel rijdt en niet al te zuinig ben op de motor (wel netjes opwarmen uiteraard), dan bedenk ik alweer horror stories dat ik pomp, verstuiver en DPF gezeik om de oren krijg.

misschien nog een puntje, diesel is voor mij nog onbekend gebied, LPG en Benzine motoren ben ik erg goed bekend met de werking, hell ik tune die dingen zelf, diagnose van storingen is ook meestal first time right bij zulke motoren, diesel heb ik nog geen kaas van gegeten wat sleutelen en troubleshooten betreft.
Pfff, zo een S8 D2 is ook wel echt één van mijn favorieten (en dan meteen een S4 B6 Avant ook). Tijdloos mooi model! Net als een BMW E38 overigens.

Hmm zo een een nieuwe auto is ook weg fijn. Ik heb zelf een Talisman dCi 110pk en Mégane dCi 110pk gereden. Allebei gewoon fijne auto's, maar totaal niet vergelijkbaar met wat je nu gewend bent (qua vermogen). Een vriend van me heeft de Talisman maar is er niet heel erg over te spreken (had daarvoor een F30 320d). Als ik zo je berichten kijk heb je wel echt een autohart en dan denk ik dat je snel bent uitgekeken op die auto's. de TCE205 is dan nog wel leuk denk ik. Of nog even wachten tot er een echte RS komt, al zal die waarschijnlijk niet als Estate komen.

Als je zoveel ervaring hebt met LPG en veel kennis er over hebt, waarom dan overstappen naar een diesel? Ik reed hiervoor ook diesel en vind het nog steeds hele fijne blokken (zeker als je meer dan 4-cilinders hebt). Maar ben nu toch wel om wat betreft LPG. De 540i is echt heel betaalbaar geworden daardoor en dat geluid van een V8.. Tja, daar kan maar weinig tegenop! Denk ook dat je beter de wat oudere auto's kunt nemen qua betrouwbaarheid. Lees toch geregeld problemen (buiten de motor om) in de Facebook groepen die ik volg (Volvo en BMW). Dan ben ik toch weer blij dat mijn E34 nog vrij simpel is.
pi_171215802
Na lang wikken en wegen toch besloten de V70 te houden, ik ga er nog wel wat aan doen:
* vanaf de 3 inch downpipe met 2.5 inch naar achteren werken.
* Chippen (ik pak zelf de ME7 boeken erbij en ga zelf aan de slag)
* Morimoto HID projectoren inbouwen. (voor de kenners, de Mini D2S)
* indien Turbo wat speling heeft ga ik een 19T of een K24 erop klappen.
* alle rubbers vervangen van carterpan/oliepomp.

en dan doorrijden net zo lang tot het blok poef zegt.
life happens while you're pusing the throttle.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:55:54 #36
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_171216405
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:19 schreef eXplorer1 het volgende:
Na lang wikken en wegen toch besloten de V70 te houden, ik ga er nog wel wat aan doen:
* vanaf de 3 inch downpipe met 2.5 inch naar achteren werken.
* Chippen (ik pak zelf de ME7 boeken erbij en ga zelf aan de slag)
* Morimoto HID projectoren inbouwen. (voor de kenners, de Mini D2S)
* indien Turbo wat speling heeft ga ik een 19T of een K24 erop klappen.
* alle rubbers vervangen van carterpan/oliepomp.

en dan doorrijden net zo lang tot het blok poef zegt.
Ben geen Mini D2S kenner, maar lijkt mij de juiste keuze. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172510292
KICKERDEKICKKICK

Ik heb proefgereden in een A6 3.0 TDI uit 2005 (euro 4 zonder roetfilter) met 250k op de klok (sorry SD, geen 320cdi), vorig jaar volledigedistributie vervangen (ivm zwakke tensioners) en gevuld onderhoudsboekie.

maargoed het volgende laat mij twijfelen:
* betrouwbaarheid, een zegt perfect ander zegt drama.
* verbuik, ik hoop 1 op 11/12 te rijden (130kmh cruisen snelweg).
* mileuzones/wegenbelasting, wat gaat de toekomst brengen?
* angst voor gezeik met roetmeting en dat soort shit (dooie peperdure injectoren en gloeibougies enzo)

wie kan mij helpen om de beslissing door te hakken, prijs is goed en houdt mij niet tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eXplorer1 op 18-07-2017 19:15:28 ]
life happens while you're pusing the throttle.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 19:39:57 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172511002
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef eXplorer1 het volgende:
KICKERDEKICKKICK

Ik heb proefgereden in een A6 3.0 TDI uit 2005 (euro 4 zonder roetfilter) met 250k op de klok (sorry SD, geen 320cdi), vorig jaar volledigedistributie vervangen (ivm zwakke tensioners) en gevuld onderhoudsboekie.

maargoed het volgende laat mij twijfelen:
* betrouwbaarheid, een zegt perfect ander zegt drama.
* verbuik, ik hoop 1 op 11/12 te rijden (130kmh cruisen snelweg).
* mileuzones/wegenbelasting, wat gaat de toekomst brengen?
* angst voor gezeik met roetmeting en dat soort shit (dooie peperdure injectoren en gloeibougies enzo)

wie kan mij helpen om de beslissing door te hakken, prijs is goed en houdt mij niet tegen.
ik heb vorige week een beetje spielerei gemacht met zo'n ding, en die ging mooi voor gaas boven de 180-200 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 18 juli 2017 @ 20:06:23 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172511660
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:19 schreef eXplorer1 het volgende:
Na lang wikken en wegen toch besloten de V70 te houden, ik ga er nog wel wat aan doen:
* vanaf de 3 inch downpipe met 2.5 inch naar achteren werken.
* Chippen (ik pak zelf de ME7 boeken erbij en ga zelf aan de slag)
* Morimoto HID projectoren inbouwen. (voor de kenners, de Mini D2S)
* indien Turbo wat speling heeft ga ik een 19T of een K24 erop klappen.
* alle rubbers vervangen van carterpan/oliepomp.

en dan doorrijden net zo lang tot het blok poef zegt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef eXplorer1 het volgende:

wie kan mij helpen om de beslissing door te hakken, prijs is goed en houdt mij niet tegen.
:')

Ach als je toch geld teveel hebt.. waar maak je je dan druk om als er een paar duizend in moet..
Betrouwbaarheid is dus niet van belang..
Milieuzones in de toekomst ook niet, want dan is die auto allang weer weg..
En groot onderhoud kun je ook wel betalen.. anders deed je die Volvo niet zo makkelijk weg..

Gewoon doen dus..
Je komt vanzelf weer terug bij Volvo..
pi_172512194
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef eXplorer1 het volgende:
KICKERDEKICKKICK

Ik heb proefgereden in een A6 3.0 TDI uit 2005 (euro 4 zonder roetfilter) met 250k op de klok (sorry SD, geen 320cdi), vorig jaar volledigedistributie vervangen (ivm zwakke tensioners) en gevuld onderhoudsboekie.

maargoed het volgende laat mij twijfelen:
* betrouwbaarheid, een zegt perfect ander zegt drama.
* verbuik, ik hoop 1 op 11/12 te rijden (130kmh cruisen snelweg).
* mileuzones/wegenbelasting, wat gaat de toekomst brengen?
* angst voor gezeik met roetmeting en dat soort shit (dooie peperdure injectoren en gloeibougies enzo)

wie kan mij helpen om de beslissing door te hakken, prijs is goed en houdt mij niet tegen.
Betrouwbaarheid bij een 12 jr oude a6 3.0 tdi is alleen perfect als je hem in de garage laat staan. In alle andere gevallen kan het snel richting drama gaan. Naast het feit dat de audi het duurste reguliere onderhoud heeft van alle autos die je noemt kan je bij die km stand ook te maken krijgen met injectoren/brandstofpomp of automaat problemen. Word je denk ik niet blij van en de kans is vrij groot dat je er mee te maken krijgt.

Verbruik 1 op 12 is te doen.

Milieuzones zou ik me niet druk om maken.

Ik zou zeggen niet doen. Uit het lijstje wat jij noemt zou ik voor een e60 530d gaan. Rijdt beter dan de audi, kwalitatief beter en minder duur in onderhoud.
pi_172517630
A6 gekocht, E60 530D vond ik technisch een sterke concurrent, het interieur echter een stuk minder.

let's see what this will bring :7
life happens while you're pusing the throttle.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 19 juli 2017 @ 00:50:13 #42
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172518419
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:38 schreef eXplorer1 het volgende:
A6 gekocht, E60 530D vond ik technisch een sterke concurrent, het interieur echter een stuk minder.

let's see what this will bring :7
Toch smaak blijkbaar, maar van die vag meuk was ik heel ver weg gebleven :X
Het zwakste punt is al aangepakt zeg je, gelukkig. Desondanks heb ik vaker 3.0 tdis gezien waarvan de verstuivers er vroeg mee ophielden (waren wel jonge als in een van de eerste versies) en zelfs een waarvan de krukaslagers eruit lagen na nog geen ton, zonder enige aanleiding.

Maar ik hoop dat je er veel plezier van hebt en zelf geen problemen gaat krijgen. Het is verder wel een fijn torretje die goed reageert op tjippon. Chassis heeft niet echt problemen volgens mij. Dus zolang de motor goed is, gaan met die banaan

[ Bericht 10% gewijzigd door Straatcommando. op 19-07-2017 00:57:14 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 19 juli 2017 @ 00:54:06 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172518446
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Toch smaak blijkbaar, maar van die vag meuk was ik heel ver weg gebleven :X
Top auto man! Misschien moet je er ook eens in rijden, is fantastisch.
Veel plezier ermee TS ^O^
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 19 juli 2017 @ 00:54:59 #44
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172518449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Top auto man! Misschien moet je er ook eens in rijden, is fantastisch.
Veel plezier ermee TS ^O^
Ik weet hoe ze rijden, maar dat iets leuk rijdt betekent niet dat het ook kwalitatief allemaal even goed is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172518455
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:25 schreef RamboDirk het volgende:

T5 houden tot hij op is.

Dan koopt TS nooit weer een andere auto :P
  woensdag 19 juli 2017 @ 00:57:24 #46
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172518471
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik weet hoe ze rijden, maar dat iets leuk rijdt betekent niet dat het ook kwalitatief allemaal even goed is.
Wat is er mis mee dan?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 19 juli 2017 @ 00:58:26 #47
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172518479
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan?
Wat ik zeg. In de garage waar ik werkte paar van die dingen op de brug gehad toen ze nieuw of vrij nieuw waren en er was nog redelijk wat gezeik met de motoren van de eerste lichting. Waaronder ook de distributie. Daarnaast is PON pure ongewenste celdeling als het aankomt op coulance en garantie.

T zit m vooral in de motor. Het is geen Mercedes die roest :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172519375
Zou het leven van de injectors verlengd kunnen worden door altijd Ultimate oid te tanken? Zitten toch reinigers in en componenten om de verbranding te verbeteren.

Dikke bak trouwens, ouwe. Gefeliciteerd.
.
  woensdag 19 juli 2017 @ 07:29:25 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172519446
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 07:08 schreef Fer het volgende:
Zou het leven van de injectors verlengd kunnen worden door altijd Ultimate oid te tanken? Zitten toch reinigers in en componenten om de verbranding te verbeteren.

Dikke bak trouwens, ouwe. Gefeliciteerd.
Ultimate hoeft niet, maar het scheelt wel of je goedkope Tinq bagger tankt of een lekker Shell of Esso sapje.. Mijn auto wordt erg sjaggerijnig als ik er troep in gooi. Hier in Germanië tank ik standaard goed spul, want dat is hier net zo duur als troep in NL.. Soms een tankje V erin, maar om de een of andere reden is dat hier weer wél gewoon duur-duur.
Volgens mijn merkspecialist help je met die goedkope brandstofjes van witte- en pricefighter pompen idd met een redelijke noodgang je injectoren om zeep.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_172520889
-

[ Bericht 100% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-07-2017 09:59:29 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')