abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 5 mei 2017 @ 21:57:37 #126
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170714545
KC, wat leuk een tweeling, gefeliciteerd *O*
  vrijdag 5 mei 2017 @ 22:08:44 #127
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170714802
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Good.vs.Evil: slim om de dingen van jou en baby apart in te pakken! Ik had bij B1 haar complete outfit inclusief romper en sokjes nog apart in een tasje gedaan zodat papa haar wel het juiste eerste pakje aan zou geven...

Die babydump bezorg momenten zijn heel vervelend ja! Ze kwamen bij ins alleen om de week op woensdag overdag, wanneer wij allebei werkten. Gelukkig kon schoonmoeder toen alles in ontvangst nemen..

Ik heb mijn positie spijkerbroeken heel de vorige zwangerschap kunnen dragen trouwens. Waren van Noppies. Niet goedkoop maar zaten echt heerlijk. Draag ze nu weer. Maar ik draag liever jurken, die zitten in combinatie met een zwangerschaps panty het lekkerst :D
Zo, dat doe je idd snel! Fijne daarvan is dat ze naast broer/zus of zus/zus ook nog vrienden kunnen zijn (mijn zus en ik schelen 16mnd)..gefeliciteerd! *O*

Ja, niet dat ik ervanuit ga dat er iets niet goed zit, maar mocht het zo zijn dat ze naar een andere afdeling moet, dan hoeft m'n vriend alleen die tas mee te nemen ipv alles daar uit te moeten zoeken.. Hij weet wel wat ze van me aan moet (catlady in spe, dus een geweldig rompertje van de Hema met allemaal katjes erop.. Ik ben echt verschrikkelijk.. Over haar naam had/heeft ie ook al niks te vertellen _O- )

Op het werk moest ik perse zwarte jeans dragen, dus jurkjes waren bij mij niet echt een optie.. Wel nog een hippiejurk van mezelf aan kunnen trekken toen het laatst zulk lekker weer was
*O* *O*
Oh, some things are better left unsaid
You'll find a nice place to hide them
But days like this
There is just too much going on, yeah
pi_170715042
Ik vond het raarste bij de babydump nog dat je bij bezorgen alleen contant aan de bezorger kon betalen. Handig als je 1700 euro af moet rekenen... overmaken mag ook, maar dan minimaal een maand van tevoren :') Geef die bezorgers gewoon mobiele pinapparaten, als de jumbo bezorger dat heeft voor bestellingen a 50 moet dat voor de babydump financieel ook wel te doen zijn.

Vandaag de voorbereiding van de verhuizing gehad, ik ben gesloopt. En dan moet de echte verhuizing morgen nog komen (en er moet nog heel veel zooi ingepakt worden...). Lig nu even rustig op de bank terwijl m'n man nog hard aan het werk is.

Gefeliciteerd missC! Wel even pittig met zo'n kleintje straks, maar dat kleine leeftijdsverschil is straks wel heel leuk denk ik!
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_170715082
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Zo, dat doe je idd snel! Fijne daarvan is dat ze naast broer/zus of zus/zus ook nog vrienden kunnen zijn (mijn zus en ik schelen 16mnd)..gefeliciteerd! *O*

Ja, niet dat ik ervanuit ga dat er iets niet goed zit, maar mocht het zo zijn dat ze naar een andere afdeling moet, dan hoeft m'n vriend alleen die tas mee te nemen ipv alles daar uit te moeten zoeken.. Hij weet wel wat ze van me aan moet (catlady in spe, dus een geweldig rompertje van de Hema met allemaal katjes erop.. Ik ben echt verschrikkelijk.. Over haar naam had/heeft ie ook al niks te vertellen _O- )

Op het werk moest ik perse zwarte jeans dragen, dus jurkjes waren bij mij niet echt een optie.. Wel nog een hippiejurk van mezelf aan kunnen trekken toen het laatst zulk lekker weer was
*O* *O*
Katja? Cathy? Of Katelijne? ;)
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
  vrijdag 5 mei 2017 @ 22:45:14 #130
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170715613
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 22:19 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond het raarste bij de babydump nog dat je bij bezorgen alleen contant aan de bezorger kon betalen. Handig als je 1700 euro af moet rekenen... overmaken mag ook, maar dan minimaal een maand van tevoren :') Geef die bezorgers gewoon mobiele pinapparaten, als de jumbo bezorger dat heeft voor bestellingen a 50 moet dat voor de babydump financieel ook wel te doen zijn.

Vandaag de voorbereiding van de verhuizing gehad, ik ben gesloopt. En dan moet de echte verhuizing morgen nog komen (en er moet nog heel veel zooi ingepakt worden...). Lig nu even rustig op de bank terwijl m'n man nog hard aan het werk is.

Gefeliciteerd missC! Wel even pittig met zo'n kleintje straks, maar dat kleine leeftijdsverschil is straks wel heel leuk denk ik!
Ja die maand slaat idd ook nergens op.. En een portable pin kan met deze prijzen er heus wel vanaf lijkt me.. Mja, aan de andere kant vond ik het wel fijn dat ze zo'n ruim assortiment kinderwagens hadden, die hebben ze hier bij de prenatal niet, daar staan er maar 4 of 5..

Oh bah, verhuizen.. Succes!
But days like this
  vrijdag 5 mei 2017 @ 22:46:53 #131
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170715656
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 22:21 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Katja? Cathy? Of Katelijne? ;)
Geen kattennaam iig :D
Wel een originele :Y
But days like this
pi_170715748
Gefeliciteerd *O*
pi_170715875
De kleine man is weer een feestje aan het vieren in m'n buik :7
Hij gaat zo hard tekeer dat ik het heb kunnen filmen O+ O+ Het blijft zo bijzonder!
  vrijdag 5 mei 2017 @ 23:06:21 #134
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170716103
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Ik heb een paar broeken bij de H&M gekocht voor 30,- per stuk geloof ik.. Ze zakken af maar ik vond het duur zat voor iets wat ik continu groter moest kopen.. Truien etcetera niet hoeven kopen, want ik draag graag oversized dus ik pas nog wat van m'n gewone kleding.. Alleen die onderbroeken zijn zooo duur in verhouding.. -O-
Onderbroekentip, de bamboe onderbroeken van je lokale zeeman _O_ gaan tot maatje giga, zijn superzacht en hebben geen giga elastische band O+ liefde O+ voor n euro of drie geloof ik
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 5 mei 2017 @ 23:12:44 #135
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170716291
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Onderbroekentip, de bamboe onderbroeken van je lokale zeeman _O_ gaan tot maatje giga, zijn superzacht en hebben geen giga elastische band O+ liefde O+ voor n euro of drie geloof ik
Oeh, dat klinkt beter dan 3 onderbroeken voor 17,50 van de c&a die minder fijn zitten dan de onderbroeken van de Hema die ze uit het assortiment hebben gehaald zodra ik ze ontdekt had }:|
But days like this
pi_170716646
MissC, gefeliciteerd O+ Hier is S. straks 19 maanden als #2 geboren wordt. Mijn zus en ik schelen ook zoveel en wij zijn ons leven lang al vriendinnen.
pi_170719098
KC wat een fijne comeback zo, zwanger van een tweeling! O+

Qua zwangerschapsbroeken vond ik de jeans van C&A heel fijn, zoals deze: http://www.c-and-a.com/nl(...)raight-189734-1.html
pi_170720536
Bijzonder he Flav O+
Wat goed dat filmen je gelukt is! Ik heb nog steeds geen echt duidelijke opname kunnen maken, terwijl hier ook zoveel gebeurt. Ben altijd te laat, of wat ik voel staat niet in vergelijking met wat je ziet.

Ik mis is over die speciale onderbroeken. Er zaten er wat in een doos gekregen zwangerschapskleding maar die zitten heel vervelend. Dat geeft niet, want ik draag zonder problemen m'n gewone onderbroeken. Jullie niet?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 05:57:29 #139
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_170720639
De eerste zwangerschap kon ik mijn gewone onderbroeken echt niet aan en heb toen wel van die tenten gekocht O+
De tweede keer heb ik het prima gered op katoenen hemaslips. 3 voor 3 euro. Als je normaal tailleslips of strings draagt is dat in de zwangerschap niet zo comfy.
disclaimer
pi_170720794
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 22:56 schreef Flav het volgende:
De kleine man is weer een feestje aan het vieren in m'n buik :7
Hij gaat zo hard tekeer dat ik het heb kunnen filmen O+ O+ Het blijft zo bijzonder!
Wil je 'm delen? O+

Hier is baby ook vaak bezig met aerobics. Elke keer als ik het wil filmen stopt hij natuurlijk :') maar het is gisteren toch gelukt bij kleine schoppen in mn zij! O+

Gewone strings en onderbroeken passen me bij beide zwangerschappen prima. Na de bevalling waren ze alleen nogal uitgerekt :D
pi_170720796
Ik draag ook nog gewoon m'n gewone onderbroeken (hipsters). Het zit misschien ietsjes strakker maar niet vervelend.
Ze vallen precies onder de buik :)
pi_170720815
Bij mijn eerste zwangerschap kon ik alle kleding tot op het einde nog aan. Winterjas werd toen wel even lastiger. T-shirt gewoon over die buik heengetrokken, die was namelijk als enige gegroeid.
Deze keer denk ik niet dat het zo gaat lopen. :')
Ik ben nog geen 7 weken en mijn buik staat naar voren alsof ik 3,5 of 4 maanden ben, zoals destijds met mijn zoon.
Zelfs al een harde buik na mijn werk. :')
Mijn rug voel ik ook al.
pi_170720913
Haha, tja strings vind ik nooit lekker zitten dus gewone zwarte Hema'tjes hier ook. Misschien blijken ze dus uitgerekt na de bevalling? Gelukkig kosten ze niet de hoofdprijs :)

Ik vind vooral in de ochtend dat bewegen zo'n feest dat ik vaak nog een half uur blijf liggen om het goed te kunnen voelen. Dat wordt wat als ik volgende week weer moet werken :N
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170721024
Het ligt er ook aan dat mijn lichaam kilo's spaart tijdens een zwangerschap. In het eerste trimester zit er al meer aan dan sommigen aankomen in hun hele zwangerschap :+ dan rekt het wel langdurig behoorlijk uit :P
  zaterdag 6 mei 2017 @ 08:23:14 #145
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_170721048
Wat een verschillen allemaal! Bij mij zat al het extra gewicht bijna allemaal op de buik. Maar de rest was van tevoren al wel eens een maat opgerekt dus wad blij dat het daarbij bleef :7
  zaterdag 6 mei 2017 @ 08:24:42 #146
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_170721054
Ik ben alleen bang dat het met mijn buik nooit meer goed komt :'(
Ik heb tussen bevalling en deze zwangerschap elke maand wel een felicitatie gekregen of anders de vraag of er misschien weer een onderweg was ;(
  zaterdag 6 mei 2017 @ 08:27:47 #147
401485 Molo
Kwurky
pi_170721080
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoi! :W

Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik hier mee kon schrijven maar inmiddels verwachten we nr 2 O+
Ik ben nu 15 weken zwanger en mini 1 wordt volgende maand 1 :+
Ik weet niet hoeveel tijd ik heb om mee te schrijven maar ik ga het proberen :s)
Zo, snelle! Gefeliciteerd! *O*
Leuk zeg! ^O^
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
pi_170721109
Ik heb nu (en de vorige keer ook) gewoon mijn normale hipsters aan.
Voor na de bevalling raad ik wel fijne katoenen onderbroeken aan. Het is dan toch al niet meer het toppunt van charme, zullen we maar zeggen. :{ daarover lees je dan weer zelden :')

Gisteren kon vriend eindelijk van buiten af geschop voelen, nadat ik al weken binnen getrappel voel. En nu word ik van binnen compleet verbouwd, lijkt het wel O+
pi_170721119
Ik heb de hele zwangerschap mijn gewone strings (goedkope van Hema) gedragen, ze zaten zoals normaal en ze zijn ook niet uitgerekt. Komt doordat ik geen megabuik had. :Y) Na de zwangerschap uiteraard wel van die tenten voor je dakpansgewijs gestapelde kraamverband. O+
  zaterdag 6 mei 2017 @ 08:38:57 #150
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_170721155
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 08:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo, snelle! Gefeliciteerd! *O*
Leuk zeg! ^O^
Dankjewel :D
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties