abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 4 mei 2017 @ 01:50:44 #1
347428 PhoenixDude
Fly als een vogel
pi_170673087
registreer om deze reclame te verbergen
Hee Fok,

Aangezien ik op alle fora, waar ik normaal gesproken uithang, mensen heb zitten die ik irl ken, vraag ik deze vraag toch liever hier.

Als kind vlogen mijn emoties altijd van hot naar her en liet ik mij hier volledig door leiden. Dit maakte dat ik geregeld in situaties belandde waar ik achteraf gezien spijt had van mijn eigen handelen. Als ik terug kijk naar de persoon die ik destijds was, sta ik volledig achter de ontwikkelingen die ik mezelf heb laten maken. De persoon van toen was achteraf gezien ontzettend zelfingenomen en egoÔstisch, terwijl hij overtuigd was dat zijn goede intenties gereflecteerd werden door zijn gedrag. Tegenwoordig weet ik beter en herdenk ik mijn acties altijd achteraf en ben ik liever een eerlijk persoon die een realistisch beeld schetst dan iemand die als beter wordt gezien door zijn omgeving dan hij eigenlijk is.

Nou, geweldige intro hierboven natuurlijk, maar let's get to the point:
Vroeger werd ik geteisterd door zelfhaat, maar had ik 0 moeite met het versieren van meiden. Sterker nog, doordat ik er eigenlijk niet eens bij stilstond dat ik behoorlijk respectloos bezig was door meerdere meiden op 'n avond te regelen, om vervolgens een beter gevoel over mezelf te hebben, was dit ook niet echt een opgave, maar een sport voor me.
Tegenwoordig ben ik dus veranderd, maar hoewel ik mijn gedrag van nu een verbetering vind ten opzichte van toen, bereik ik eigenlijk nooit meer successen op seksueel dan wel romantisch vlak. Hier baal ik oprecht van...

Nou werd mij recentelijk meermaals door vriendinnen verteld, terwijl we 't over gerelateerde onderwerpen hadden, dat ik voor hun gewoon teveel beteken als vriend om te riskeren voor seks of een relatie... (Dit waren geen liefdesverklaringen naar hun ofzo trwns :') )

Wat zouden jullie mij aanraden of welke wijsheid kunnen jullie mij meegeven? :@
Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt best wel met bovenstaande zit -O-

Alvast bedankt :*
Wie niet weg is, is gezien! Ik kom!
pi_170673147
Minder elke vrouw als potentiŽle soulmate zien en meer als potentiŽle scharrel? Mijn korte advies. Een beetje egoÔstisch is niet meer dan natuurlijk, altijd maar de verstandige, afwachtende vriend zijn is onnatuurlijk.
pi_170673155
hoe oud ben je?je klinkt als van 21 na 23 ?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_170673162
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 01:50 schreef PhoenixDude het volgende:
Hee Fok,

Aangezien ik op alle fora, waar ik normaal gesproken uithang, mensen heb zitten die ik irl ken, vraag ik deze vraag toch liever hier.

Als kind vlogen mijn emoties altijd van hot naar her en liet ik mij hier volledig door leiden. Dit maakte dat ik geregeld in situaties belandde waar ik achteraf gezien spijt had van mijn eigen handelen. Als ik terug kijk naar de persoon die ik destijds was, sta ik volledig achter de ontwikkelingen die ik mezelf heb laten maken. De persoon van toen was achteraf gezien ontzettend zelfingenomen en egoÔstisch, terwijl hij overtuigd was dat zijn goede intenties gereflecteerd werden door zijn gedrag. Tegenwoordig weet ik beter en herdenk ik mijn acties altijd achteraf en ben ik liever een eerlijk persoon die een realistisch beeld schetst dan iemand die als beter wordt gezien door zijn omgeving dan hij eigenlijk is.

Vroeger werd ik geteisterd door zelfhaat, maar had ik 0 moeite met het versieren van meiden. Sterker nog, doordat ik er eigenlijk niet eens bij stilstond dat ik behoorlijk respectloos bezig was door meerdere meiden op 'n avond te regelen, om vervolgens een beter gevoel over mezelf te hebben, was dit ook niet echt een opgave, maar een sport voor me.
Tegenwoordig ben ik dus veranderd, maar hoewel ik mijn gedrag van nu een verbetering vind ten opzichte van toen, bereik ik eigenlijk nooit meer successen op seksueel dan wel romantisch vlak. Hier baal ik oprecht van...

Nou werd mij recentelijk meermaals door vriendinnen verteld, terwijl we 't over gerelateerde onderwerpen hadden, dat ik voor hun gewoon teveel beteken als vriend om te riskeren voor seks of een relatie... (Dit waren geen liefdesverklaringen naar hun ofzo trwns :') )

yo
pi_170673194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 02:12 schreef Thezappa het volgende:

[..]

yo
Wat heb jij vnv gedaan _O- Zat 2min tussen je posts.
pi_170673199
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 02:17 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat heb jij vnv gedaan _O- Zat 2min tussen je posts.
was ff ant bijlezen hier...prachtig topic...mis deze vaak
  donderdag 4 mei 2017 @ 02:29:44 #7
347428 PhoenixDude
Fly als een vogel
pi_170673236
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 02:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
Minder elke vrouw als potentiŽle soulmate zien en meer als potentiŽle scharrel? Mijn korte advies. Een beetje egoÔstisch is niet meer dan natuurlijk, altijd maar de verstandige, afwachtende vriend zijn is onnatuurlijk.
Ik haal er eigenlijk enkel geluk uit wanneer ik iets voor een ander doe. Dit is namelijk het enige waarmee ik mezelf ooit heb kunnen overtuigen dat het leven niet zinloos is...

Oh en geloof me, niet iedere vrouw zie ik als potentiŽle soulmate :') Ik heb wel op zn tijd de gedachte: Dat lijkt me een leuke meid, daar zou ik wel mee willen kijken of een relatie zou kunnen werken.

Ik ben 22 jaartjes
pi_170673259
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 02:29 schreef PhoenixDude het volgende:

[..]

Ik haal er eigenlijk enkel geluk uit wanneer ik iets voor een ander doe. Dit is namelijk het enige waarmee ik mezelf ooit heb kunnen overtuigen dat het leven niet zinloos is...

Oh en geloof me, niet iedere vrouw zie ik als potentiŽle soulmate :') Ik heb wel op zn tijd de gedachte: Dat lijkt me een leuke meid, daar zou ik wel mee willen kijken of een relatie zou kunnen werken.

Ik ben 22 jaartjes
Dus jouw leven is alleen niet zinloos als je iets voor een ander doet? Dat klinkt toch wel als beetje issues man, zou daar niet je geluk van laten afhangen.
pi_170673265
quote:

[..]

Ik ben 22 jaartjes
jeetje joh je leeft dus niet voorjezelf maar je geluk haal je eigen voldoening..het is toch raar dat je alleen van andere houdt..

ik snap die mensen wel , je bent jezelf nergens van bewust man..

doe je sport ofzo? vaak bewustwordings eerste keuse
  donderdag 4 mei 2017 @ 02:39:54 #10
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_170673271
quote:

[..]

Ik ben 22 jaartjes
maar je bent verliefd en hij heeft je afgewzen? waarom heb je zulke rare teksten? kom op man
pi_170673418
quote:
Tegenwoordig ben ik dus veranderd, maar hoewel ik mijn gedrag van nu een verbetering vind ten opzichte van toen, bereik ik eigenlijk nooit meer successen op seksueel dan wel romantisch vlak
wellicht wacht je op de ware? mannen kunnen dan ook heus wel hebben hoor, je probeert paar keer een relatie aan te gaan met zomaar iemand, en je wil iets anders dan je vorige partners?

of als dat niet zo is? kan je dan je vorige partners niet opbellen? kijken of ze tijd voor je hebben?
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:57:38 #12
460494 naoomx
Die rare meiz die maar geen tu
pi_170676616
Het zou ook kunnen liggen aan het soort meisjes, voor wie je gaat. Zeker als je bij hetzelfde soort vrouw romantisch/seksueel succes probeert te hebben als bij wie je het vroeger had, is de kans aanwezig dat je simpelweg voor de types gaat die (op deze leeftijd) enkel voor foute types gaan.

Voor de rest is het waarschijnlijk wel goed om wat meer balans te vinden tussen altruÔsme en egoÔsme. Niet eens om je relatiesucces te bevorderen, maar voor jezelf.
Young, wild and philosophical
pi_170678096
Je bent niet spannend. Simple as that. Je leest of kijkt ook geen film waarin alles goed verloopt.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:58:04 #14
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_170774168
quote:
Hee Fok,

Ik zou die vrouwen duidelijk maken dat ik meer zou willen dan vriendschap. Je moet zeggen (zou ik doen) vrienden heb ik zat, maar ik wil ook sex. Dus ... of vrienden zijn met sex of ik moet mijn tijd gaan besteden aan het zoeken naar een sexpartner en heb dus geen tijd meer voor jou. Denk dat minimaal 1 op de drie dat wel begrijpt (en daar zelf ook plezier aan heeft met jou te rollebollen)

^O^
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Net terug uit Azie en bied mannen hulp en vooral advies bij het zoeken naar een goede, lieve en lekkere Zuid-Oost Aziatische.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:56:16 #15
347428 PhoenixDude
Fly als een vogel
pi_170874673
quote:
Dus jouw leven is alleen niet zinloos als je iets voor een ander doet? Dat klinkt toch wel als beetje issues man, zou daar niet je geluk van laten afhangen.
Nouja, ik ben wel op zoek naar een weg in het leven waaruit ik voldoening haal. Recentelijk in die zoektocht moeten concluderen dat binnen het feitelijke weinig te vinden is voor mij. Nu hoop ik binnen de culturele ontwikkeling mijn levenslust terug te vinden, time will tell.

En tsja, issues? Ik heb een korte tijd een psycholoog gezien, maar binnen dat wereldje kunnen ze niet erg veel met me, omdat ik gevoelsmatig al ieder probleem op filosofische wijze benader. Er is mij geen enkel perspectief bijgebracht die ik zelf niet al beredeneerd had en eigenlijk was de enige boodschap die ik veel mee kreeg: "Denk niet alleen anderen, maar ook aan jezelf."... Dat snapt mn reet ook nog en ik heb wel discipline, maar geen motivatie wat mezelf aangaat.

"jeetje joh je leeft dus niet voorjezelf maar je geluk haal je eigen voldoening..het is toch raar dat je alleen van andere houdt..

ik snap die mensen wel , je bent jezelf nergens van bewust man..

doe je sport ofzo? vaak bewustwordings eerste keuse"
Jouw interpretatie van mijn situatie doet me denken dat je een kleine miscalculatie hebt gemaakt betreffende je mensenkennis.
Ik ga hier ook niet verder energie in steken...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')