abonnement Unibet Coolblue
pi_170715891
quote:
WIJ ZIJN KAMPIOEN GEWORDEN
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 5 mei 2017 @ 22:57:43 #277
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_170715901
oh en meteen hierna een stuk over SS'ers, leuke overgang wel
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator vrijdag 5 mei 2017 @ 22:58:24 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170715915
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 22:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind dat ze Dirk gewoon op moeten stellen zondag.
Dirk krijgt heus wel minuten zondag.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170715946
En anders in de laatste wedstrijd wel.

Waar die gelijk afscheid kan nemen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170716076
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170720312
Ik heb de afgelopen week een klein beetje onder een steen geleefd. Is het al zeker dat de (eventuele) huldiging maandag plaatsvindt? En zo ja; ook hoe laat en waar?
  zaterdag 6 mei 2017 @ 05:47:02 #282
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170720634
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 03:20 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik heb de afgelopen week een klein beetje onder een steen geleefd. Is het al zeker dat de (eventuele) huldiging maandag plaatsvindt? En zo ja; ook hoe laat en waar?
Dit moet een grap zijn.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170720655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 03:20 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik heb de afgelopen week een klein beetje onder een steen geleefd. Is het al zeker dat de (eventuele) huldiging maandag plaatsvindt? En zo ja; ook hoe laat en waar?
Dat is geen steen geweest, je moet in coma gelegen hebben en zodra je bij kwam dit gepost hebben :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_170720659
On my way to Eindhoven and tomorrow in GG, happy days :)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 06:36:44 #285
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170720661
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 03:20 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik heb de afgelopen week een klein beetje onder een steen geleefd. Is het al zeker dat de (eventuele) huldiging maandag plaatsvindt? En zo ja; ook hoe laat en waar?
Zijn er ooggetuigen van de baksteen? :')
pi_170720669
Eerst nog een wedstrijd op kunstgras.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 06:52:44 #287
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170720680
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 22:59 schreef klaasweetalles het volgende:
En anders in de laatste wedstrijd wel.

Waar die gelijk afscheid kan nemen.
Gaat ie niet nog 6 wedstrijden in de CL in de weg lopen, danwel een act opvoeren langs de lijn?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170720770
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Prima toch, nieuwe wc's op kosten van Ajax.
Idd, denk alleen dat de kosten voor het veld mogelijk hoger waren :X
pi_170721542
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 06:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Gaat ie niet nog 6 wedstrijden in de CL in de weg lopen, danwel een act opvoeren langs de lijn?
Dat is best mogelijk. Kuijt kan heus wel zijn waarde hebben volgend seizoen als bankzitter als wedstrijden vastzitten, maar dan moet er wel door de leiding uitgelegd worden dat dit zijn rol zal zijn. Ik irriteer me weles aan Kuijt dat hij zijn populariteit misbruikt bij Feyenoord,. Hij gaat maar dingen roepen en je heb een groep supporters die alles maar goedvinden wat hij lult.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 6 mei 2017 @ 09:44:05 #290
357045 Grifte
Feijenoord
pi_170721828
DeFeijenoorder twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 09:41:55 Clubliefde van tientallen vrijwilligers van @DeFeijenoorder voor een prachtig uitzicht in @stadrotterdam #megadoek #kampioenskoorts #wordlid reageer retweet
Dit gaat gruwelijk worden _O_
pi_170721844
Feyenoord _O_
pi_170721892
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:44 schreef Grifte het volgende:
DeFeijenoorder twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 09:41:55 Clubliefde van tientallen vrijwilligers van @DeFeijenoorder voor een prachtig uitzicht in @stadrotterdam #megadoek #kampioenskoorts #wordlid [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] reageer retweet
Dit gaat gruwelijk worden _O_
Vet
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 10:38:52 #293
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170722336
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat is best mogelijk. Kuijt kan heus wel zijn waarde hebben volgend seizoen als bankzitter als wedstrijden vastzitten, maar dan moet er wel door de leiding uitgelegd worden dat dit zijn rol zal zijn. Ik irriteer me weles aan Kuijt dat hij zijn populariteit misbruikt bij Feyenoord,. Hij gaat maar dingen roepen en je heb een groep supporters die alles maar goedvinden wat hij lult.
Je mag best je antipathie tegen 'de dorpspastoor' hebben maar dit is dom gelul. Je kunt het Kuijt moeilijk kwalijk nemen dat hij na 20 jaar even moest wennen aan een bijrol in plaats van een hoofdrol. Hij heeft zich daarin zonder al te veel rumoer geschikt, ondanks fanatieke pogingen van media om een vuurtje op te stoken.
Dat Kuijt mede de credits krijgt voor het succes en straks als eerste de schaal omhoog mag houden is terecht, en wordt een prachtig moment.

Je hoeft je echt niet van het petten- en sjaaltjesvolk te onderscheiden door op Kuijt af te geven hoor, je onderscheidt je al genoeg met je uitstekende analyses. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_170722362
quote:
Dirk Kuyt: 'We hebben één simpele taak, winnen'

Dirk Kuyt geniet in de aanloop naar Excelsior - Feyenoord. De aanvoerder ziet gelijkenissen met de aanloop naar de bekerfinale van vorige jaar. "Het proces is hetzelfde, maar dan heftiger en intenser."

Kuyt merkt geen kampioenspanning bij zijn medespelers. "Iedereen weet dat we nog een simpele taak hebben, winnen. Wat dat betreft gaat de groep daar volwassen mee om. Ondanks dat we een paar 'jonge pikkies' in de groep hebben."
Als Feyenoord zondag kampioen wordt, neemt Kuyt de schaal in ontvangst. Over "zijn" titel wil de aanvaller niet spreken. "Het is onze titel. Het is de titel van Feyenoord."
Toekomst
Kuyt weet nog niet of hij volgend seizoen in de Kuip speelt. "Ik ben teruggekomen naar Feyenoord om kampioen van Nederland te worden. Daarna ga ik kijken hoe ik me daar bij voel."
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 6 mei 2017 @ 10:43:17 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170722387
Kuyt is een onmisbare factor geweest in dit kampioenschap, vanaf dag 1 gezegd (en erom belachelijk gemaakt) dat hij kampioen wil worden en daarin ook keihard geweest naar zijn medespelers. Vind ook eigenlijk wel dat hij zijn reserverol dit jaar heel goed heeft opgenomen. Als hij er niet van zou balen dan kan hij beter meteen ermee ophouden, vooral de media heeft dat veel groter gemaakt dan dat het is imo.

Ik zap meestal ook gewoon weg als Kuyt een interview geeft hoor, maar niets meer dan lof voor hem als hij morgen of volgende week ook nog eens die schaal omhoog mag houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170722431
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 10:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Je mag best je antipathie tegen 'de dorpspastoor' hebben maar dit is dom gelul. Je kunt het Kuijt moeilijk kwalijk nemen dat hij na 20 jaar even moest wennen aan een bijrol in plaats van een hoofdrol. Hij heeft zich daarin zonder al te veel rumoer geschikt, ondanks fanatieke pogingen van media om een vuurtje op te stoken.
Dat Kuijt mede de credits krijgt voor het succes en straks als eerste de schaal omhoog mag houden is terecht, en wordt een prachtig moment.

Je hoeft je echt niet van het petten- en sjaaltjesvolk te onderscheiden door op Kuijt af te geven hoor, je onderscheidt je al genoeg met je uitstekende analyses. ;)
Voor de duidelijkheid ik ben altijd een grote fan van Kuijt geweest en ik ben het nog steeds. Toen Kuijt kwam steeg het optimisme in de kuip. Ik ben gewoon realist wat er op het veld moet gebeuren en moet staan.

Iedereen wilde Kuyt terug hebben de afgelopen jaren, hij kwam, zag en overwon. Wat dat betreft heeft hij het 500 procent waar gemaakt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 6 mei 2017 @ 11:05:34 #297
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170722635
Ik vraag me af wat zijn rol in de toekomst zal zijn. Ik zie hem de weg van Makaay bijvoorbeeld wel bewandelen.
pi_170722732
Kuyt _O_
pi_170723189
quote:
Gebroeders Koeman genieten van Feyenoord: Fans maken club bijzonder

De broers Erwin en Ronald Koeman werken tegenwoordig samen bij Everton, maar waren in het verleden beiden hoofdtrainer bij Feyenoord. Vanuit Engeland genieten ze dit seizoen van de goede prestaties van de Rotterdammers. ,,De fans maken de club bijzonder."

Redactie 06-05-17, 11:32
Erwin Koeman (55) was van 2005 tot 2007 hoofdtrainer in de Kuip, Ronald Koeman (54) van 2011 tot 2014. Na een teleurstellend seizoen onder zijn opvolger Fred Rutten nam Giovanni van Bronckhorst het stokje over in Rotterdam. 'Gio' verricht volgens de gebroeders Koeman uitstekend werk bij hun oude club. ,,Hij doet het uitstekend en komt heel rustig. Dat is zijn grote kracht," zegt Ronald Koeman in een interview aan de NOS. ,,Hij heeft een goed overzicht over de spelersgroep en de rest van de club. Hij is zeker gegroeid als trainer. Gio loopt niet weg voor moeilijke beslissingen, zoals Dirk Kuyt op de bank zetten. Dat hij vorig jaar in een moeilijke periode de hulp van Dick Advocaat inschakelde was ook goed. Soms heb je de hulp nodig van iemand met meer ervaring."

Crisismanager
Ronald Koeman en Erwin Koeman in de Kuip.
Ronald Koeman en Erwin Koeman in de Kuip. © Ed Oudenaarden
Op hun eigen periode als trainer van Feyenoord kijken de gebroeders Koeman met gemengde gevoelens terug. ,,In mijn periode was ik meer crisismanager dan voetbaltrainer," stelt Erwin Koeman, die van 2005 tot 2007 aan het roer stond in de Kuip. ,,Ronald had het over schulden in zijn tijd als trainer, maar in mijn tijd waren die misschien nog wel tien keer groter. We hadden op een gegeven moment 68 contractspelers."

Koeman kende drie goede jaren als trainer van Feyenoord, met twee tweede plaatsen en tussendoor een derde plek. Een prijs won hij niet bij Feyenoord. ,,Je kan helaas niet altijd op het juiste moment op de juiste plek zijn, maar ik heb hele goede herinneringen aan mijn tijd bij Feyenoord. De fans maken de club bijzonder. Dat voel je alleen maar als je daar zelf werkt of speelt. De hunkering en de steun bij het Legioen zijn zo ontzettend groot, dat zie je bijna nergens anders."

Nicolai Jørgensen
Feyenoord-spits werd de laatste weken in verband gebracht met een overstap naar Everton, de club waar de gebroeders Koeman sinds dit seizoen werken. Met The Toffees staan ze momenteel op een zevende plek, kort achter de rijke topclubs in de Premier League. ,,Jørgensen is zeker een goede spits, maar ik heb wel mijn twijfels of hij nu al toe is aan een stap naar de bovenste helft van de Premier League," zegt Ronald Koeman.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170723202
quote:
Amsterdams’ Excelsior heeft vooral een eigen agenda
Nigel Hasselbaink kreeg de voorbije dagen een paar keer opmerkingen van de Ajax-fans uit zijn vriendenkring. Of hij het niet even kan verhinderen dat Feyenoord kampioen wordt.

05-05-17, 23:50 Laatste update: 23:52
4
Door Tim Niemantsverdriet

De aanvaller van Excelsior, morgen tegenstander van de koploper, is een geboren Amsterdammer. Hij zou zijn vrienden een pijnlijke ervaring kunnen besparen.

Excelsior heeft voor een Rotterdamse club toch al opvallend veel Amsterdamse invloeden. Op het veld staan dus Hasselbaink, Bas Kuipers, Terell Ondaan en Khalid Karami. Allemaal zagen ze het levenslicht in de hoofdstad. De eerste drie speelden zelfs een deel van hun jeugd voor Ajax.

De vrienden van Hasselbaink kunnen gerust zijn: hij gaat er alles aan doen om Feyenoord niet te laten winnen, al heeft hij daar wel andere motieven voor. ,,Natuurlijk willen wij dat niet laten gebeuren. Het is nooit leuk als een andere club kampioen wordt in jouw huis, maakt niet uit welke. Maar wat nog belangrijker is: wij hebben nog een punt nodig om veilig te zijn.”

Juist dankzij Excelsior krijgt Feyenoord morgen al zijn eerste kans om de schaal omhoog te tillen. Anderhalve maand geleden hield de ploeg Ajax in eigen huis immers nog op 1-1. Sindsdien is er maar één club tegen wie de Kralingers in de laatste drie seizoenen geen enkel punt gepakt hebben. Juist, Feyenoord.

Dat de ploeg van trainer Mitchell van der Gaag er nog zo op gebrand is om daar verandering in te brengen, heeft de koploper ook aan zichzelf te danken, redeneert Karami. ,,Zij verloren van Go Ahead Eagles en Sparta, onze concurrenten. Anders hadden we dat punt waarschijnlijk niet eens meer nodig gehad.”

Maar ook de rechtsback misgunt Feyenoord de titel niet. ,,Ik ben Amsterdammer in hart en nieren, had vroeger een shirtje van Ajax en vind dat ze op dit moment erg goed spelen. Maar zo diep zit het allemaal niet bij mij. Als het nu nog heel spannend was geweest, had ik misschien nog wat meer dan normaal gebaald van een nederlaag. Ik denk alleen dat het al wel gespeeld is. Ajax heeft het zelf laten liggen in het begin van het seizoen. En Feyenoord staat al vanaf de eerste speelronde bovenaan. Dan verdien je het.”
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')