abonnement Unibet Coolblue
pi_173209854
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In 2013 nog 60ste op de cqranking, met 30 renners per team zou je ondanks te verwachten aftakeling wel een teampje verwachten. Ter vergelijking: TLJ heeft op dit moment twee renners in de top-60.
Samu was een van de weinig overgebleven grootverdieners bij de Basken, dan stel je tekenen voor een hongerloontje (wat het bij BMC in eerste instantie was) wel zo lang mogelijk uit natuurlijk.
pi_173209891
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Voordehandliggender lijkt mij dat dit zijn standaard praktijken waren in zijn hele carrière.


#neverforget :D
pi_173209977
Horner en Zabriskie, mooi man.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:09:38 #279
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173210027
Popovych zal wel een hele stapel post van de UCI hebben ontvangen dat hij nog zo lang heeft mogen doorrijden met een schone lei.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173210095
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

#neverforget :D
Wiggins en Thomas hoger, en daarna beter gaan rijden :').

Deze lijst gebruik ik vaak om het ongekende talent van De Gees te onderstrepen. Zesde worden in de Tour van 2010 met nog zo veel speelruimte over in je bloedpaspoort _O_.

Daarover gesproken, virtueel podium voor Gesink aangezien al twee man voor hem geschrapt zijn (contador en menchov, en Sanchez eindigde ook boven hem).
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 15:15:00 #281
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:29:37 #282
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_173210431
Ik keek de afgelopen weken eens wat atletiek, en proeerde te geloven dat landjes als Jamaica, en Trinidad en Tobago etc etc geheel natuurlijk zoveel sprint toppers kweken. En dat het nergens aan ligt dat Kenia en Ethiopie al deenia de lange afstanden domineren. Nee, dat ligt niet aan schimmige hoogtestages op plekken waar de controleurs alleen met ezel karavanen kunnen komen. Totaal niet...
Dat Samuel gepakt wordt, verbaasd me wel. Niet dat ie gebruikt, maar het gepakt worden...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_173210623
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik keek de afgelopen weken eens wat atletiek, en proeerde te geloven dat landjes als Jamaica, en Trinidad en Tobago etc etc geheel natuurlijk zoveel sprint toppers kweken. En dat het nergens aan ligt dat Kenia en Ethiopie al deenia de lange afstanden domineren. Nee, dat ligt niet aan schimmige hoogtestages op plekken waar de controleurs alleen met ezel karavanen kunnen komen. Totaal niet...
Dat Samuel gepakt wordt, verbaasd me wel. Niet dat ie gebruikt, maar het gepakt worden...
Toch moet daar juist wel een genetische en/of culturele component in zitten, anders was het al veel vaker gekopieerd door andere landen. En zouden de sprintlanden ook meer succes hebben op de lange afstand en vice versa.
pi_173210661
is er al een reactie van BMC of Samu?

edit: de reactie

BMC Racing Team was notified on Thursday, 17 August by the Union Cycliste Internationale (UCI) of a potential anti-doping violation for the presence of GHRP-2 and its metabolite, in an out-of-race anti-doping control for Samuel Sánchez Gonzalez.

In accordance with BMC Racing Team's zero tolerance policy and UCI regulation, Sánchez has been provisionally suspended with immediate effect. Until the results of the B sample are provided, no further action will be taken.

All riders and staff are held to the highest ethical standard and BMC Racing Team is extremely disappointed to share this news on the eve of the Vuelta a España. Loïc Vliegen will replace Sánchez at the Vuelta a España.

[ Bericht 91% gewijzigd door komrad op 17-08-2017 15:45:28 ]
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 15:54:27 #285
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173211006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:47 schreef TheArt het volgende:

[..]

thijszonneveld twitterde op donderdag 17-08-2017 om 14:39:50 En zo is de zogenaamde gouden Spaanse wielergeneratie weer een zwart schaap rijker. reageer retweet
thijszonneveld twitterde op donderdag 17-08-2017 om 14:43:48 Toen Euskaltel ermee ophield kostte het Sanchez heel lang om nieuwe ploeg te vinden. Veel ploegen wilden zich toen al niet aan hem branden. reageer retweet
Thijs weer eens met wat nattevingerwerk.

Sanchez nam bij Euskaltel altijd zo'n beetje de helft van het budget in beslag, die jongen was toentertijd veel te duur voor heel veel ploegen. Niet voor niets dat hij uiteindelijk een contract tekende bij een van de rijkste ploegen van het peloton.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173211369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..] Niet voor niets dat hij uiteindelijk een contract tekende bij een van de rijkste ploegen van het peloton.
Waar toevallig een plekje vacant was geraakt na het ontslag van Ballan een maand eerder.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 16:19:12 #287
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173211431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:15 schreef showtimer het volgende:

[..]

Waar toevallig een plekje vacant was geraakt na het ontslag van Ballan een maand eerder.
Ja, wel een leuke ploeg uiteindelijk, dat Phonak 2.0.

Met Caruso, Ventoso en Van Avermaet ook nog dubieuze renners over. Kan allemaal daar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173211433
Sammy -O-
Spanje :r
U MAD?
pi_173211647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, wel een leuke ploeg uiteindelijk, dat Phonak 2.0.

Met Caruso, Ventoso en Van Avermaet ook nog dubieuze renners over. Kan allemaal daar.
Dylan geen klein vraagteken wat jou betreft?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173211656
Ik dacht dat hij al eens betrapt was, maar niet eens. Echt een van de teflonkoniningen uit dat tijdperk ja. _O_
Jack does it in real time...
  Redactie Sport donderdag 17 augustus 2017 @ 16:32:43 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173211671
Het oude wielrennen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173211707
Ik had niet door dat Sammy al zo "oud" was. Was hij van plan om volgend jaar ook te fietsen
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 16:39:14 #293
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173211802
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:30 schreef komrad het volgende:

[..]

Dylan geen klein vraagteken wat jou betreft?
Heel veel vraagtekens, maar hij is niet zoals Caruso en Ventoso al eens geschorst, of al eens genoemd in een schimmige zaak zoals Van Avermaet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:40:25 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173211829
Ik heb bingo.
quote:
Sánchez ontkent dopinggebruik: “Dit is een complete verrassing”

Vandaag werd bekend dat Samuel Sánchez positief heeft getest op het verboden groeihormoon GHRP-2. Voor de BMC-renner kwam het nieuws als een “complete verrassing”. Hij beweert tegenover het Spaanse persbureau EFE onschuldig te zijn.
“Mijn advocaten hebben me eigenlijk geadviseerd om te wachten met een verklaring tot het resultaat van de B-staal bekend is, maar dit nieuws kwam als een complete verrassing”, aldus Sánchez. “Ik kan het niet geloven.”

De Spanjaard stelt dat hij geen enkele reden heeft om verboden middelen te gebruiken. “Ik ben 39 jaar, ik ben al 19 jaar prof en ik sta op het punt om te stoppen, waarom zou ik dat dan doen?”

Sánchez benadrukt dat hij een “schoon geweten” heeft. De Spanjaard was in Nîmes voor de start van de Ronde van Spanje toen hij het nieuws hoorde. Sánchez is inmiddels op weg naar huis. BMC heeft Loïc Vliegen als vervanger opgeroepen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 16:41:14 #295
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173211858
Het valt mij op dat alle sporters altijd een schoon geweten hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173211886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb bingo.

[..]

voor de volgende bingo ga ik voor besmet vlees, wat jullie :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 16:45:33 #297
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173211949
quote:
Via zijn advocaat heeft Matteo Rabottini gereageerd op zijn voorlopige schorsing op verdenking van EPO-gebruik. “Ik ben een schoon mens met een zuiver geweten.”
quote:
Valverde begrijpt nog steeds niet waarom hij geschorst is. “Ik heb officieel niets verkeerds gedaan. Alles wat ik gedaan heb is legaal. Ik heb een schoon geweten. Nu denk ik alleen maar aan mijn rentree,” vertelde hij.
quote:
Ezequiel Mosquera ontkent dat hij verboden middelen gebruikt heeft. Van de nummer twee uit de van de voorbije Vuelta – die komende winter de overstap zou maken naar Vacansoleil – werd gisteren bekend dat hij tegen de dopinglamp gelopen is. “Ik heb een schoon geweten,” citeert het ANP de Spanjaard.
quote:
“Ik weet niet waar die substantie vandaan komt,” verklaarde de 33-jarige Sevilla. “Ik vraag een contra-expertise aan. Mijn geweten is schoon, ik heb niets verkeerd gedaan.”
quote:
Davide Rebellin zal 14 mei, om 12.00 uur worden verhoord door het Italiaans Olympisch Comité CONI. Intussen mag hij niet aan wedstrijden meedoen. De ervaren Italiaan vindt zichzelf niet schuldig: “Mijn geweten is schoon, ik heb niets gebruikt.”
quote:
Broers Fränk en Andy Schleck reageerden op Curaçao op de beschuldigingen aan het adres van de oudste telg. Ook gaven ze aan genoeg te genieten en vakantie te vieren, “Omdat ik niets verkeerd heb gedaan en dus een schoon geweten heb.”
#schoongeweten
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173211996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

#schoongeweten
Piti is toch wel een iets ander geval vind ik
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173212019
Pijnlijk, had beter kunnen stoppen.

Dat krantenknipsels is wel echt onzin, Oscarito, Cancellara, Voigt, Voeckler, Terpstra, Boom zo laag. Dat zijn dan wel echt supertalenten.

Ah, ik zie ook de namen van Cunego en Basso heel laag. Vooral Cunego vind ik wel een interessante renner, die moet op een bepaald moment toch gewoon gestopt zijn met doping.
- verwijderd door admin -
pi_173212164
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb bingo.

[..]

Wel vervelend ja. Uitgerekend hij, die in het dopingnest Euskaltel schoon naar podiumplaatsen reed in grote rondes, wordt hier geflikt :(

Achteraf misschien maar goed dat Igor die boel heeft laten imploderen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')