De eerste weken zijn gewoon superzwaar. Alle hulp die je kan vinden gewoon aangrijpen! Het ligt echt niet aan jou. Leg de lat wat lagerquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:20 schreef Fazzoletti het volgende:
SQ, goed nieuws dat de afgelopen dagen al beter gingen met noudHopelijk blijft het zo!
Hilz, dat klinkt heel zieligHysterische babies
![]()
Sam, het gaat ook maar door hè, sterkte![]()
Slapen is inderdaad heel belangrijk, ik doe het ook te weinigEn met een manloze week voor de boeg zal ik echt m'n verwachtingen aan mijzelf moeten bijstellen.
Ben je nog onder begeleiding bij een therapeut? Zo niet lijkt het me misschien wel verstandig ter voorkoming van ergerquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:04 schreef Sam1993 het volgende:
regina, wat een gedoe zeg..
nouk dat staartje <3
iemand tips voor meer energie? ik gun mezelf geen slaap overdag en de nachten komt j (6 weken) nog zon 3 a 4 keer voor een paar slokken of gewoon omdat hij wil kletsen/knuffelen/huilen.. ik begin enorm moe te worden. die week zkh heeft opgebroken en ik krijg mijn oude energielevel niet terug. mede daardoor voed ik minder en krijgt hij vaker de fles en begin ik langzaamaan toch weer wat depressieve trekjes te krijgen.. (ben vanaf week 18 al van mijn medocatie af en het ging super goed).. ik wil J in zijn eigen bed hebben snachts zodat ik mn vriend weer terug heb en goed kan slapen maar hij wil non stop bij je zijn (logisch) van de week toch erin gelegd 2 uur bezig geweest en hij huilde nog steeds ondanks erna toe gaan enzo..
Jezelf de hele week trakteren op heerlijke curry's via thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:25 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh, ik had er eerlijk gezegd nog niet zo over nagedachtkop-in't-zand is m'n overlevingsstrategie atm... M'n schoonouders staan altijd klaar en misschien moet ik daar ook maar gewoon gebruik van maken. M'n voornaamste zorg is koken. Dat wordt altijd voor me gedaan (
), maar alternatieven genoeg natuurlijk: toko/thai/patat/pizza/brood
O damn, wat tof. Words are veryyyyy unnecessaryquote:Op donderdag 4 mei 2017 21:46 schreef Molo het volgende:
Ik zet het gewoon ook even hier, want je weet maar nooit
Vriend die mee zou gaan naar Depeche Mode zondag is vergeten zijn vliegticket te boeken (woont in buitenland), dus we hebben een kaartje over![]()
![]()
Wil iemand kaartje voor staplaats Depeche Mode voor a.s. zondag kopen? Is ¤75,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |