abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:08:31 #101
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_170689509
registreer om deze reclame te verbergen
afgezien van het gezaag en gepiep uit James zn luchtwegen was het hier ook stil.
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:09:59 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170689567
Amélie sliep hier al en Lucas lag aan de borst en was zo stil. De enige die nooit stil is, is de kat. Die gaat namelijk mauwen en spinnen als ze het geluid van de trompet hoort :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170689780
Die motorgrasmaaier! :')

Sam, met 6 weken is het echt niet gek als je baby nog x keer per nacht komt of alleen bij jullie slaapt! Bij 6 maanden overigens ook niet. Maar afleren kan écht nog hoor, net als dat elke baby ooit zonder speen kan en alles. Als je overdag bijslaapmogelijkheden hebt: doen. En slaapt hij anders ook niet goed bij vriend, dat jij even wat uurtjes maakt op andere kamer ofzo?
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:16:29 #104
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_170689814
Hier was ook alles stil. Emma is vanavond met haar buurjongen in bad geweest en die is nogal druk, ze was dus in één x out. Maar goed, dat is normaal niet heel anders. Ze wilde alleen haar laatste fles niet, dus ik ben benieuwd naar vannacht maar heb er vertrouwen in.

@Arja, ik heb een vrij grote maat gekocht en dit was de enige waar ik haar voet dus een beetje in kreeg. Heb maat 20. Zeheeft nogal dikke voeten :') Haar hak is nog wel eens een probleem maar omdat ze er niet op loopt maak ik me daar niet druk om. Gaat mij meer om warme voetjes in de wagen of op de fiets, wat sloffen niet redden.

Hillz :*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_170689901
Hoe is het eigenlijk met cygne? :W
pi_170689943
SQ, goed nieuws dat de afgelopen dagen al beter gingen met noud O+ Hopelijk blijft het zo!

Hilz, dat klinkt heel zielig :'( Hysterische babies ;(

Sam, het gaat ook maar door hè, sterkte :*

Slapen is inderdaad heel belangrijk, ik doe het ook te weinig :@ En met een manloze week voor de boeg zal ik echt m'n verwachtingen aan mijzelf moeten bijstellen.
pi_170690108
Omg fazz, nu al weer manloos?? -O- is dat niet een beetje snel? Kun je hulptroepen inroepen oid?
pi_170690307
Ja, wat Crump zegt. :o Ik raak al in paniek als ik alleen maar denk aan twee kinderen in mijn eentje in bed moeten krijgen 's avonds. Ik lig meestal 1,5 uur aan L. vast voor ik rustig naar beneden kan. :P Vandaag lijkt het er nog niet op, net weggesneakt en binnen 5 minuten meldde ze zich weer en nu lijkt ze klaarwakker. :')
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:56:01 #109
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_170691103
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:20 schreef Fazzoletti het volgende:
SQ, goed nieuws dat de afgelopen dagen al beter gingen met noud O+ Hopelijk blijft het zo!

Hilz, dat klinkt heel zielig :'( Hysterische babies ;(

Sam, het gaat ook maar door hè, sterkte :*

Slapen is inderdaad heel belangrijk, ik doe het ook te weinig :@ En met een manloze week voor de boeg zal ik echt m'n verwachtingen aan mijzelf moeten bijstellen.
De eerste weken zijn gewoon superzwaar. Alle hulp die je kan vinden gewoon aangrijpen! Het ligt echt niet aan jou. Leg de lat wat lager :)
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_170691316
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:04 schreef Sam1993 het volgende:
regina, wat een gedoe zeg..

nouk dat staartje <3

iemand tips voor meer energie? ik gun mezelf geen slaap overdag en de nachten komt j (6 weken) nog zon 3 a 4 keer voor een paar slokken of gewoon omdat hij wil kletsen/knuffelen/huilen.. ik begin enorm moe te worden. die week zkh heeft opgebroken en ik krijg mijn oude energielevel niet terug. mede daardoor voed ik minder en krijgt hij vaker de fles en begin ik langzaamaan toch weer wat depressieve trekjes te krijgen.. (ben vanaf week 18 al van mijn medocatie af en het ging super goed).. ik wil J in zijn eigen bed hebben snachts zodat ik mn vriend weer terug heb en goed kan slapen maar hij wil non stop bij je zijn (logisch) van de week toch erin gelegd 2 uur bezig geweest en hij huilde nog steeds ondanks erna toe gaan enzo..
Ben je nog onder begeleiding bij een therapeut? Zo niet lijkt het me misschien wel verstandig ter voorkoming van erger :*.
En verder idd gewoon gaan liggen/slapen als daar de mogelijkheid toe is, als je het nu nodig hebt heb je het nodig.
Of ook even lichamelijke oorzaken uitsluiten?
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:06:23 #111
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170691437
Zo weer bijgelezen.

Lieve foto SQ, smelt je daar ook altijd zo van omnje kindjes samen te zien? O+

Gm ik krijg bij james altijd het idee dat hij het leven extra omarmt in al haar pracht gezien zijn moeilijke start. Wat een ultieme vrolijkheid O+

Ikke ze is natuurlijk wel bijna 10,5 maand. Dus dat ze stevig zit is niet heel bijzonder. Ik vind haar best traag qua motorische ontwikkeling. Ook omdat ik vergelijk met Lucas. Maar met andere dingen is ze wel vlot dus maakt ook niet uit. Maar kijk er wel naar uit dat ze mobieler wordt.

Nouk je bijna dreumes met staartje O+

En een Chanty hondenuitlaatservice... Het is dat ik vandaag gehoord heb dat ik een vast contract krijg ( *O* mijn eerste in bijna 33 jaar) anders had ik gesolliciteerd :7

Svane wat tof en spannend je plannen! Benieuwd hoe t gaat bevallen. Welk vakgebied zit je in?

Fazz sterkte deze week, lijkt me behoorlijk pittig!

[ Bericht 3% gewijzigd door Chanty op 04-05-2017 21:16:56 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170691475
Hilz :* wat sneu dat ze zo overstuur is als ze ergens anders is.
Draag je haar wel eens in een doek? Misschien dat je op die manier ergens anders heen kan gaan?

Sam wat iedereen hier al zegt. Probeer overdag wat te slapen als dat kan.
Bij de eerste heb ik dat ook niet gedaan en ging ik maar door en door. Deze keer heb ik het wel gedaan en dat maakt zo veel verschil.

SQ je buurjongen :')

Fazz :o al een hele week alleen thuis. Gaat peuter een beetje soepeltjes naar bed of is dat ook een heel werk?

Nouk je meisje O+
pi_170692052
Oh, ik had er eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht :@ kop-in't-zand is m'n overlevingsstrategie atm... M'n schoonouders staan altijd klaar en misschien moet ik daar ook maar gewoon gebruik van maken. M'n voornaamste zorg is koken. Dat wordt altijd voor me gedaan ( O+ ), maar alternatieven genoeg natuurlijk: toko/thai/patat/pizza/brood :')
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:29:56 #114
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_170692225
Ik heb idd eigenlijk altijd uit voorzorg een doek bij me. Dat vind ze heel lekker. Alleen toen ik laatst bij m'n moeder was ben ik hem vergeten. Daar heb ik nu dus een reserve doek neergelegd. Ik was er een uurtje en ze is geen seconde stil geweest. Zo sneu.

Een trauma bij babies kan dus. Misschien is dat het dan wel. Laten we hopen dat het snel over is. Anders worden het weinig visite's :') En dat geeft niet hoor. Want alles voor zusje O+ Maar soms ontkom je er niet aan helaas.

Zusje was hier netjes stil om 20.00 uur. Omdat tiet :D ze begon precies om 19.59 te ouwezeiknichten in de box :')

Jeetje Fazz, een manloze week. Ik heb al issues als vent avonddienst heeft. Ik ga dan samen met Lucy Senn naar bed brengen en moet eerst een half uur durende discussie met Senn voeren waarom het geen goed plan is dat Luus op zijn onderschuif bed gaat slapen :D
pi_170692742
Ik zet het gewoon ook even hier, want je weet maar nooit

Vriend die mee zou gaan naar Depeche Mode zondag is vergeten zijn vliegticket te boeken (woont in buitenland), dus we hebben een kaartje over :') :') :')

Wil iemand kaartje voor staplaats Depeche Mode voor a.s. zondag kopen? Is ¤75,-
Asdonkse: Rijpt zeer vroeg tot vroeg (2de kersenweek). Matig grote kers met slechte houdbaarheid en slechte vervoerbaarheid. Smaakt alleen goed indien niet overrijp. Bloeitijd vroeg, S-allelen: onbekend.
pi_170693458
Hier ging om één voor acht de fles erin, dus het was peaceful and quiet. Maar man, het is echt een lekker druk ventje aan het worden. En maar doorgaan.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:25 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh, ik had er eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht :@ kop-in't-zand is m'n overlevingsstrategie atm... M'n schoonouders staan altijd klaar en misschien moet ik daar ook maar gewoon gebruik van maken. M'n voornaamste zorg is koken. Dat wordt altijd voor me gedaan ( O+ ), maar alternatieven genoeg natuurlijk: toko/thai/patat/pizza/brood :')
Jezelf de hele week trakteren op heerlijke curry's via thuisbezorgd.nl >:)

quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:46 schreef Molo het volgende:
Ik zet het gewoon ook even hier, want je weet maar nooit

Vriend die mee zou gaan naar Depeche Mode zondag is vergeten zijn vliegticket te boeken (woont in buitenland), dus we hebben een kaartje over :') :') :')

Wil iemand kaartje voor staplaats Depeche Mode voor a.s. zondag kopen? Is ¤75,-
O damn, wat tof. Words are veryyyyy unnecessary :) Ik heb al iets staan, maar denk er ff over.
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_170693653
Top! Ik hoor het wel :)
Asdonkse: Rijpt zeer vroeg tot vroeg (2de kersenweek). Matig grote kers met slechte houdbaarheid en slechte vervoerbaarheid. Smaakt alleen goed indien niet overrijp. Bloeitijd vroeg, S-allelen: onbekend.
pi_170695184
They can only do harm O+ Ik had de voorverkoop toentertijd al gespot, maar mijn baby is echt nog te klein om naar concerten te gaan ;(
pi_170696678
hilz, voor jou lijkt het me ook echt zwaar. ze huilt veel he? ik wil binnenkort nog een keer naar ouddorp toe als je het gezellig vind kom ik wel even kijken bij huilende lucy ;)

co sleeper is lastig hier bijna geen plek in mn kleine arbeiders huisje haha. en ook dat is iets wat nog geleerd moet worden want op jezelf liggen is koud-huilen. op mama of lala liggen is warm-stil. tot voor de zkhbopname ging alles wel goed fijn en soepel. maar die week heeft erib gehakt daarbij komt dat lisa haar half zus de dag van ontslag gekomen is en die gaat zaterdag pas naar huis. ik heb dus deze week 3 kinderen en vriend noet 13 aan een gesloten dagen werken. tis wel heel gezellig hoor maar vermoeiend.

medisch uitsluiten ben ik mee bezig zowiezo te laag vit D. vanavond ook besproken met vriend dat ik mijn psycholoog ga bellen morgen (stond op pauze door de zwangerschap)

misschien wil ik ook teveel te snel. een 2e hakt er toch wel in hoor ook al is hij super relax.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_170697506
Zonder onderliggende oorzaak vind ik 3 kids alleen en een man die dan alleen werkt ook al een reden om het zwaar te hebben hoor Sam ;) Kun je hulp vragen?

Hier is de batterij weer opgeladen, dus meneer ligt weer lekker te dweilen op de grond :') Speelkleed geeft zeker meer grip, maar is naast een 'medium' ook tot speelgoed zelf gebombardeerd. Gezellig overal puzzelstukken.
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_170697973
Goedemorgen. :O

Met nog drie dagen te gaan voor ik weer moet werken bedenkt L. zich dat nu wel een mooi moment is om weer standaard voor 4-5 nachtvoedingen te komen. :') Zombiemode is aan. Ik weet dat het er bij hoort hoor, maar wat zouden 1-2 voedingen fantastisch zijn in vergelijking met dit. :z
pi_170698073
Zombieboks }:|
pi_170698530
En ik loop te klagen dat ik 1x me bed uit moet omdat er 4 tanden op springen staan :@

Veel koffie voor jullie vandaag c_/ :*

Sam 3 kids is dan ook heel pittig zeg. Geen wonder dat je moe bent.
Ik wilde nog zeggen dat je kleintje misschien de geluiden van het ziekenhuis mist maar met nog 2 grote erbij zal het aan geluid niet ontbreken :7

Hilz :* voor je meisje. Hopelijk heeft ze snel door dat het ergens anders best leuk kan zijn.

Ik neem dadelijk voor het eerst beide kinderen mee naar de sportschool. Stijn was vorige week al mee en dat ging goed dus hopen dat ze het nu ook goed doen.
Ik heb hem nu aan een boterham zitten en dan krijgt hij zijn eerste fles net voordat we gaan dan weet ik zeker dat hij daar vol zit en dus stil is :D

Stijn eet ineens heel goed. Gisteren at hij zo een stukje kipfilet weg op de rapley manier. Toch knap zonder tanden :D
pi_170698783
Sam voor te laag vit d laat je niet afschepen met 10mcg. Daarmee krijg je een tekort echt niet weg. Ik weet je waardes niet maar een dagelijkse dosering van 25mcg is normaal voor mensen zonder tekort. Pm maar als je meer wilt weten.
pi_170699355
Wat onhandig Selv :X en hoe gaat het met drinken-uit-cupje?

Geen idee of mijn baby stil was tijdens Dodenherdenking, want zij was thuis (mijn ouders pasten op) terwijl man en ik voor het eerst sinds haar geboorte een avondje uit waren. Onze 2 minuten stilte waren in de HMH AFAS Live, het concert begon om 20:05. :Y)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')