abonnement Unibet Coolblue
pi_170653975
Goedemiddag Fok!ers!

Voor mijn opleiding HRM heb ik een onderzoek moeten maken welke gericht is op studenten / scholieren in de leeftijd van 16 - 26 jaar met of zonder een (bij)baan.

Het onderzoek is gericht op hoe het welbevinden wordt ervaren. Denk aan hoe je studie, je werk of je privé-tijd ervoor zorgt voor een beter welbevinden in jouw leven.

Het onderzoek neemt tussen de 3 en 5 minuten in beslag, afhankelijk van je antwoorden.

Voor dit onderzoek heb ik nog minimaal 18 respondenten nodig.

Om deel te nemen aan het onderzoek volg je onderstaande link:

https://goo.gl/forms/QhZZlsYACl7yRYO93

Alvast heel erg bedankt!
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:08:30 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170654137
Ingevuld :) succes!
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170654204
Super! Bedankt :D 17 nog minimaal te gaan!
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_170654560
Ik ben te oud
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:27:46 #5
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_170654630
Ingevuld, maar je antwoorden staan wat mij betreft verkeerd om :P 1/links zou niet mee eens moeten zijn, 5/recht wel eens.
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:36:25 #6
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170654831
quote:
12s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Ingevuld, maar je antwoorden staan wat mij betreft verkeerd om :P 1/links zou niet mee eens moeten zijn, 5/recht wel eens.
Dit ja :@
Ik moest ook even terug om antwoorden aan te passen :') :X
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170654889
Ik heb nog nooit van het woord welbevinden gehoord.
pi_170655986
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Dit ja :@
Ik moest ook even terug om antwoorden aan te passen :') :X
Me too :')

Verder fijn om hier eens een redelijk goed uitgewerkte enquete langs te zien komen :)
pi_170657519
Ik heb hem halverwege weggeklikt toen ik erachter kwam dat de antwoorden verkeerd om waren...
pi_170659752
Er zijn al een hoop reacties gekomen, waar ik erg dankbaar voor ben! Ik wil iedereen die hem al heeft ingevuld dan ook bedanken voor de tijd die ze hebben genomen :D

quote:
12s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Ingevuld, maar je antwoorden staan wat mij betreft verkeerd om :P 1/links zou niet mee eens moeten zijn, 5/recht wel eens.
Klopt! Hier kwam ik helaas ook te laat achter. Het is voor mij ook een eerste onderzoek en heb hier ook totaal geen ervaring mee, maar hoorde gisteren van een vriendin die al honderden onderzoeken heeft gedaan dat het inderdaad andersom moest! Ik zal dit dan ook zeker meenemen naar de volgende onderzoeken :) Ook jij bedankt voor de opmerking!

quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:40 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik heb nog nooit van het woord welbevinden gehoord.
Welbevinden

Welbevinden staat voor de mate waarin iemand zich lichamelijk, geestelijk en sociaal goed voelt. Welbevinden gaat dus over lekker in je vel zitten, maar ook over lichamelijk gezond zijn en tevreden zijn met je leven. Een goed of slecht welbevinden kan van invloed zijn op het dagelijks leven. Een goed welbevinden op het werk en op school zorgt bijvo...
Gevonden op http://www.ensie.nl/definitie/Welbevinden

quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 14:37 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Me too :')

Verder fijn om hier eens een redelijk goed uitgewerkte enquete langs te zien komen :)
Excuses voor het ongemak! En bedankt voor het compliment! Ik heb nooit eerder onderzoeken hoeven maken, dus het was even spannend zo'n eerste keer :9
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_170660552
Ik kom er na deze reacties te lezen pas achter dat links oneens is, sorry. :@ :@ :@

Als je hem op basis van tijdsmoment eruit kan filteren, ik heb hem 18:00 ~ met een paar minuten speling ingevuld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170661619
Ook ik heb hem verkeerd ingevuld. Sorry! Als je hem eruit kunt filteren; 18:45-18:55 ongeveer.
pi_170666058
Hoop dat je docent dit topic niet te lezen krijgt _O-
  vrijdag 5 mei 2017 @ 00:36:32 #14
447597 RickHD90
Verkopert
pi_170696775
Haha nee heeft ie geen tijd voor joh

quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik kom er na deze reacties te lezen pas achter dat links oneens is, sorry. :@ :@ :@

Als je hem op basis van tijdsmoment eruit kan filteren, ik heb hem 18:00 ~ met een paar minuten speling ingevuld.
Komt goed!

---

Iedereen heel erg bedankt! De enquete heeft nog meer dan voldoende respondenten binnen :D Topic mag daarom ook op slot!

Ik zal jullie tips en adviezen meenemen naar een volgend onderzoek :)
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_170697365
Op verzoek gesloten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')