abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171020065
registreer om deze reclame te verbergen
Netjes!!
  donderdag 18 mei 2017 @ 05:40:06 #177
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
  donderdag 18 mei 2017 @ 08:51:11 #178
51385 baskick
Juist ja!
pi_171020989
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  donderdag 18 mei 2017 @ 09:25:02 #179
195276 S95Sedan
woof woof!
pi_171021407
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Inschatten is vaak niet het sterkste punt van veel bedrijven :D

Zelf een keer gedoe gehad bij dixons, ook gewonnen en toen waren de kosten die ze moesten betalen rond de 300euro omdat dat wel voorgekomen was.
(Hadden een tablet laten vernietigen ipv repareren en weigerde daarna te leveren omdat het een laatste model/afgeprijsd model was)
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
pi_171021873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Dan had 'ie dezelfde uitkomst gehad, gok ik zo.
pi_171021897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:32 schreef r_one het volgende:

[..]

Daar tegenover staan dan 9 andere mensen die zich wl laten afbluffen.
Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_171022393
registreer om deze reclame te verbergen
Waarom doorzetten? Ik vermoed dat je dan bakzeil haalt bij de GC, omdat Bol nu met een alleszins acceptabel voorstel komt om het op te lossen.

Goed gedaan TS ^O^
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
  donderdag 18 mei 2017 @ 10:42:52 #183
276822 Monopoly
Ik haat Steen
pi_171023093
Goed gedaan zG. Klasse.

Ik vind het altijd mooi als mensen het geduld en de documentatie hebben om grote bedrijven aan te pakken.
Ik ook.
pi_171023330
Even een vraagje over het sluiten van een klacht bij de Geschillencommissie...

quote:
Beste heer ...,

Bedankt voor uw e-mail. Goed dat u dit aangeeft. Ik ga vandaag het verzoek neerleggen bij onze financile afdeling om het bedrag van 52.20 euro op rekeningnummer NL47 ... ... ... . Ik ga er vanuit dat het bedrag binnen uiterlijk 3 werkdagen op uw rekening staat.

Ik ga dit verder voor u in de gaten houden. Zodra het geld is teruggestort zie ik graag nog, zoals afgesproken, de schriftelijke bevestiging voor het sluiten van de klacht bij de Geschillencommissie.

Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan hoor ik dit graag. Ik wens u nog een fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

A
Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...

Ik heb gekeken of ik online een klacht kan (laten) sluiten, maar voor zover ik het zie kan dat niet. Kan alleen documenten uploaden, of bellen...

Dus, iemand een idee hoe je een geschil kan laten afsluiten? Anders ga ik maar even bellen...
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_171023390
Je had eerder toch een mail gekregen die je hierboven gepost hebt? Of was dat een brief? Anders zou ik die mail beantwoorden dat je het onderling hebt opgelost. Nadat je je geld en artikel hebt gekregen natuurlijk >:)
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
pi_171024265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Je had eerder toch een mail gekregen die je hierboven gepost hebt? Of was dat een brief? Anders zou ik die mail beantwoorden dat je het onderling hebt opgelost. Nadat je je geld en artikel hebt gekregen natuurlijk >:)
Nee. Wellicht vreemd, maar ik geen mail of brief ontvangen van de Geschillencommissie. De stukken die ik in dit topic heb gepost, zijn afkomstig van de documenten die bij mijn dossier zijn geplaatst.

SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het contactformulier op https://www.degeschillencommissie.nl/contact/ invullen, of bellen, voor zover ik zie.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:41:38 #187
195276 S95Sedan
woof woof!
pi_171031137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef zarGon het volgende:
Even een vraagje over het sluiten van een klacht bij de Geschillencommissie...

[..]

Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...

Ik heb gekeken of ik online een klacht kan (laten) sluiten, maar voor zover ik het zie kan dat niet. Kan alleen documenten uploaden, of bellen...

Dus, iemand een idee hoe je een geschil kan laten afsluiten? Anders ga ik maar even bellen...
Bol.com moet indienen wat overeengekomen is met je, dus alles op een rijtje qua bedragen terug/vergoeding en verdere levering. En dan kan jij het bevestigen. (andersom kan ook uiteraard dat je het zelf indient en bol het bevestigd)

Pas je geschil sluiten als het echt 100% zeker en geregeld is, de zaak vervalt namelijk meteen en wat jij betaald hebt kan je niet terug krijgen van de geschillencommissie.
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:45:10 #188
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_171031230
Mooi gedaan, TS.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:46:22 #189
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_171031256
Lekker hoor zG _O_
pi_171031742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
My pleasure!
The One
Op zondag 21 februari 2016 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee, achterop je R1 met Big Frank door de KFC drive :Y)
  vrijdag 19 mei 2017 @ 01:24:19 #191
51385 baskick
Juist ja!
pi_171044375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!

[..]

Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.

[..]

Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.
Klopt, zelfde resultaat wellicht, maar dan omdat je gelijkt hebt op basis van inhoud, nu wellicht om (voor hen) van het gedoe af te zijn. Er is dan een een uitspraak waar anderen in de toekomst uit kunnen putten. Wrok, principe, tja.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 19 mei 2017 @ 13:04:36 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_171050425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:47 schreef hugecooll het volgende:
Dat is, lijkt mij, gelet op de overige kortingen, geen kennelijke vergissing (waarbij met 'kennelijk' dus 'goed waarneembaar' wordt bedoeld) Bol.com beroept zich trouwens op dit standaardarrest over OTTO
Dat was toen een heel ding ja, is dat al weer zo lang geleden ook ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_171054248
Het bedrag ontvangen van Bol.com:

pCkXeqy.png

Nu te druk, zal het later afronden e.d.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_171054518
En wat betreft de goede doelen, graag hier verder: GC / Aan welke goede doelen doneren jullie?.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  zondag 21 mei 2017 @ 11:51:54 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_171091949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mwah... Geen leven.

Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.

Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaan
pi_171093785
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaan
En zo'n groot bedrijf pak je daar toch niet mee. Hooguit de toch al onderbetaalde medewerkers, die extra werk hebben.
pi_171107656
Man naar mijn hart, strijden voor principes ongeacht de moeite. Ook dergelijke akkefietjes met Bol gehad.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')