Ik heb 9 dagen contact met Bol.com; ik heb gemaild, gechat en gebeld. In die 9 dagen ben ik vandaag voor het eerst door Bol.com benaderd.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef mandarijnfestijn het volgende:
Wat een gedoe om een paar euro. Je zou maar niks beters te doen hebben .
Misschien is het mogelijk dat ik zelf nieuwe cadeaubonnen koop met het bedrag dat op mijn account staat, maar aangezien ik het geld nog niet terugheb...quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
Dat dat überhaupt nog uitgezocht moet worden. Kan me niet voorstellen dat in het systeem geen enkele mogelijkheid is zo'n cadeaukaart af te boeken. Ze kunnen immers ook bijboeken. En zo'n vervangende cadeaubon is natuurlijk ook zonder problemen af te geven.
Ik zeg nee. Dit is geen prijs waar je als consument bij voorbaat had kunnen weten dat het niet juist is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef zarGon het volgende:
Alhoewel ik natuurlijk blij zal zijn als ik het bedrag op mijn account terugkrijg als een cadeaukaart- of bon, wil ik alsnog weten of de gemaakte overeenkomst eenzijdig geannulleerd mag worden.
Je kunt naar de rechter stappen en eisen dat ze de overeenkomst nakomen.quote:Ik heb geen rechtsbijstand, en ik gok dat niemand het gedoe waard vindt voor 20 euro. Wat zijn mijn opties? Heb ik überhaupt meer opties dan accepteren wat Bol.com mij biedt?
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb 9 dagen contact met Bol.com; ik heb gemaild, gechat en gebeld. In die 9 dagen ben ik vandaag voor het eerst door Bol.com benaderd.
Het is natuurlijk prima dat jij er geen moeite voor zou doen, maar de manier waarop ik behandeld ben zorgt ervoor dat ik het niet makkelijk wil maken voor Bol.com.
Coolblue. .quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef Leonos het volgende:
Achja, overal worden weleens fouten gemaakt.
Bol.com!
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.
. . .
Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.
Wat een teringzooi.
Wat een losers. Alleen maar denken in hokjes en procedures daar. Nou, gewoon een cadeaubon kopen dus.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.
. . .
Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.
Wat een teringzooi.
Pas maar op, straks is het een kennelijke vergissing dat je van cadeaubonnen cadeaubonnen kunt kopen. Kun je weer van voren af aan beginnen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.
. . .
Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.
Wat een teringzooi.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:16 schreef finsdefis het volgende:
Je kan er ook cadeaubonnen kopen van andere winkels, dat scheelt ook weer wat.
Ik zie het.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je kan er ook cadeaubonnen kopen van andere winkels, dat scheelt ook weer wat.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Pas maar op, straks is het een kennelijke vergissing dat je van cadeaubonnen cadeaubonnen kunt kopen. Kun je weer van voren af aan beginnen.
Ik stelde het voorquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.
. . .
Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.
Wat een teringzooi.
Maar de cadeaukaart kan niet weer opnieuw geldig worden? Of kan je met dat bedrag het product opnieuw bestellen met korting?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef zarGon het volgende:
Nou, ik ben gebeld door de aardige mevrouw. Over een half uur staat het bedrag op mijn account.
Als je verder geen leven hebt kun je dat doen ja :pquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:45 schreef zarGon het volgende:
Hoevaak zou Bol.com een kennelijke vergissing van de klant accepteren?
Wat als ik producten bestel, maar deze keer op keer terugstuur? Als het goed is hoef ik niet te betalen voor (eventuele) verzendkosten.
Hm.
.
De korting is niet terecht volgens Bol.com en dus niet geldig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar de cadeaukaart kan niet weer opnieuw geldig worden? Of kan je met dat bedrag het product opnieuw bestellen met korting?
Oh zie het al, je gaat jezelf mogelijk ook 'kennelijk vergissen'.
Mwah... Geen leven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je verder geen leven hebt kun je dat doen ja :p
Mja ik vind het een beetje kinderachtig :pquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah... Geen leven.
Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.
Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |