abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170656911
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef mandarijnfestijn het volgende:
Wat een gedoe om een paar euro. Je zou maar niks beters te doen hebben :') .
Ik heb 9 dagen contact met Bol.com; ik heb gemaild, gechat en gebeld. In die 9 dagen ben ik vandaag voor het eerst door Bol.com benaderd.

Het is natuurlijk prima dat jij er geen moeite voor zou doen, maar de manier waarop ik behandeld ben zorgt ervoor dat ik het niet makkelijk wil maken voor Bol.com.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_170656947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef Zelva het volgende:

[..]

:')

[..]

:')

Dat dat überhaupt nog uitgezocht moet worden. Kan me niet voorstellen dat in het systeem geen enkele mogelijkheid is zo'n cadeaukaart af te boeken. Ze kunnen immers ook bijboeken. En zo'n vervangende cadeaubon is natuurlijk ook zonder problemen af te geven.
Misschien is het mogelijk dat ik zelf nieuwe cadeaubonnen koop met het bedrag dat op mijn account staat, maar aangezien ik het geld nog niet terugheb...
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:13:41 #28
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_170656971
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:10 schreef zarGon het volgende:
Alhoewel ik natuurlijk blij zal zijn als ik het bedrag op mijn account terugkrijg als een cadeaukaart- of bon, wil ik alsnog weten of de gemaakte overeenkomst eenzijdig geannulleerd mag worden.
Ik zeg nee. Dit is geen prijs waar je als consument bij voorbaat had kunnen weten dat het niet juist is.

Dan is er alleen de mogelijkheid om vooraf nog zo'n overeenkomst te blokkeren. ,,Fouten en prijswijzigingen voorbehouden", zeg maar, maar dat kan natuurlijk niet meer als de overeenkomst al gesloten is.

quote:
Ik heb geen rechtsbijstand, en ik gok dat niemand het gedoe waard vindt voor 20 euro. Wat zijn mijn opties? Heb ik überhaupt meer opties dan accepteren wat Bol.com mij biedt?
Je kunt naar de rechter stappen en eisen dat ze de overeenkomst nakomen.
pi_170656996
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb 9 dagen contact met Bol.com; ik heb gemaild, gechat en gebeld. In die 9 dagen ben ik vandaag voor het eerst door Bol.com benaderd.

Het is natuurlijk prima dat jij er geen moeite voor zou doen, maar de manier waarop ik behandeld ben zorgt ervoor dat ik het niet makkelijk wil maken voor Bol.com.
Dat zal ze leren!
Dolfijn.
pi_170657030
Achja, overal worden weleens fouten gemaakt.

Bol.com! _O_
Some things should be simple; even an end has a start
pi_170657033
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.

:'). :'). :').

Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.

Wat een teringzooi.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_170657046
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
4s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef Leonos het volgende:
Achja, overal worden weleens fouten gemaakt.

Bol.com! _O_
Coolblue. 14.gif.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:16:09 #33
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_170657052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.

:'). :'). :').

Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.

Wat een teringzooi.
:')
Lutsers.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:16:37 #34
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_170657064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.

:'). :'). :').

Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.

Wat een teringzooi.
Wat een losers. Alleen maar denken in hokjes en procedures daar. Nou, gewoon een cadeaubon kopen dus.

Je kan er ook cadeaubonnen kopen van andere winkels, dat scheelt ook weer wat.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:17:03 #35
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_170657078
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.

:'). :'). :').

Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.

Wat een teringzooi.
Pas maar op, straks is het een kennelijke vergissing dat je van cadeaubonnen cadeaubonnen kunt kopen. Kun je weer van voren af aan beginnen.
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:17:47 #36
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_170657092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:16 schreef finsdefis het volgende:

Je kan er ook cadeaubonnen kopen van andere winkels, dat scheelt ook weer wat.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170657109
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:16 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Je kan er ook cadeaubonnen kopen van andere winkels, dat scheelt ook weer wat.
Ik zie het.

Thanks. _O_.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_170657122
Even bellen en vragen wanneer ik het bedrag kan ontvangen op mijn account.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:19:48 #39
47102 Elvi
Omelette du fromage.
pi_170657140
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:17 schreef Zelva het volgende:

[..]

Pas maar op, straks is het een kennelijke vergissing dat je van cadeaubonnen cadeaubonnen kunt kopen. Kun je weer van voren af aan beginnen.
_O-
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:24:44 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170657271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zie net dat ik het bedrag op mijn account kan besteden aan het kopen van cadeaubonnen.

:'). :'). :').

Ook echt niemand die dat voorstelt in die 9 dagen.

Wat een teringzooi.
Ik stelde het voor :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170657278
Vele jaren terug bestelde ik een boek op Bol.com. Er zatten drukfouten in (pagina's die dubbelgeprint waren en andere die ontbraken). Die stuur ik terug en vraag ze om een ander exemplaar. 2 weken later krijg ik van Bol precies datzelfde boek. Terug gestuurd en nogmaals gevraagd om een nieuw boek zonder drukfouten. Komt dat zelfde boek nog eens terug...
Ik denk ook dat ik niet de eerste was die dat had gehad, ik kon herkennen dat het om hetzelfde boek ging gezien iemand er een één met potlood had opgeschreven.
Sindsdien nooit mee wat besteld bij Bol.com.
2015:EBB NBO JRO DAR FCO DUB SOF LON MAD PTY SJO MGA
2016:MGA UII SAL MAD SXF PAR CMB ALC DME ULN PEK BKK DMK KBV CNX CEI BKK MDL
2017:RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
pi_170657400
Gebeld, mevrouw aan de telefoon was heel lief, maar kan mij helaas niet helpen met het terugkrijgen van het bedrag, omdat het ligt bij een andere afdeling.

Nou, wachten totdat ik teruggebeld word.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_170657530
Niet te geloven dat ze zo moeilijk doen over 20 euro :')
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
pi_170657744
Nou, ik ben gebeld door de aardige mevrouw. Over een half uur staat het bedrag op mijn account.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_170657814
Hoevaak zou Bol.com een kennelijke vergissing van de klant accepteren?

Wat als ik producten bestel, maar deze keer op keer terugstuur? Als het goed is hoef ik niet te betalen voor (eventuele) verzendkosten.

Hm.

:s).
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_170657843
quote:
3s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef zarGon het volgende:
Nou, ik ben gebeld door de aardige mevrouw. Over een half uur staat het bedrag op mijn account.
Maar de cadeaukaart kan niet weer opnieuw geldig worden? Of kan je met dat bedrag het product opnieuw bestellen met korting?

Oh zie het al, je gaat jezelf mogelijk ook 'kennelijk vergissen'.
Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef 8777 het volgende:
De vrouwelijke fokkers zijn halve mannen. Vooral Chai.
pi_170657871
quote:
5s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:45 schreef zarGon het volgende:
Hoevaak zou Bol.com een kennelijke vergissing van de klant accepteren?

Wat als ik producten bestel, maar deze keer op keer terugstuur? Als het goed is hoef ik niet te betalen voor (eventuele) verzendkosten.

Hm.

:s).
Als je verder geen leven hebt kun je dat doen ja :p
pi_170657890
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar de cadeaukaart kan niet weer opnieuw geldig worden? Of kan je met dat bedrag het product opnieuw bestellen met korting?

Oh zie het al, je gaat jezelf mogelijk ook 'kennelijk vergissen'.
De korting is niet terecht volgens Bol.com en dus niet geldig.

Enige mogelijkheid (dat acceptabel is voor mij) is cadeaubonnen bestellen met het geld.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_170657972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je verder geen leven hebt kun je dat doen ja :p
Mwah... Geen leven.

Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.

Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_170658010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mwah... Geen leven.

Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.

Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
Mja ik vind het een beetje kinderachtig :p
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')