abonnement Unibet Coolblue
pi_170705692
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:17 schreef Cyanide- het volgende:
Ik denk dat de discussie niet eens is of het onterecht geannuleerd is, want dat is niet zo,
Oh, is dat niet zo?

Misschien moet je je eerst verdiepen in wat een "kennelijke vergissing" is voordat je zulke uitspraken doet.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  vrijdag 5 mei 2017 @ 15:23:27 #102
261630 marsan
"D'oh!"
pi_170706396
Go TS!!
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_170706551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:53 schreef hottentot het volgende:

[..]

Oh, is dat niet zo?

Misschien moet je je eerst verdiepen in wat een "kennelijke vergissing" is voordat je zulke uitspraken doet.
Kijk eens: https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel

Ook nog eens van de koepelorganisatie waar TS wil gaan klagen.

Kortom; als je onderzoekt wat de prijzen zijn, en deze ergens ongebruikelijk lager liggen dan de 'markt', mag je er van uit gaan dat het een kennelijke vergissing is.
pi_170706557
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:17 schreef Cyanide- het volgende:
Ik denk dat de discussie niet eens is of het onterecht geannuleerd is, want dat is niet zo, daar hebben ze wel over nagedacht.
Nagedacht in de zin van even brainstormen tijdens de vrijmibo. En ja, de discussie / dit topic gaat wel over de vraag of de annulering rechtmatig was.

Bij elke casus is wel een pragmatische oplossing te bedenken maar wat wgR zo mooi maakt zijn juist die (principiële) rechtsopvattingen. Anders kunnen we elk R-topic wel afdoen met het pragmatische "je kunt beter ... dan ...".

[ Bericht 1% gewijzigd door r_one op 05-05-2017 15:38:56 (typo) ]
pi_170706633
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:30 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Kijk eens: https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel

Ook nog eens van de koepelorganisatie waar TS wil gaan klagen.

Kortom; als je onderzoekt wat de prijzen zijn, en deze ergens ongebruikelijk lager liggen dan de 'markt', mag je er van uit gaan dat het een kennelijke vergissing is.
Ow?

Ik lees wat anders:
quote:
Een klein prijsverschil zorgt er vaak ook niet voor dat de gemiddeld geïnformeerde consument had moeten weten dat het aanbod niet klopte. Zie bijvoorbeeld de toelichting van Ank van Heeringen, jurist bij Thuiswinkel.org over een uitspraak van de Geschillencommissie over een klein prijsverschil. Ook wanneer het product met een lage prijs wordt aangeboden als stuntaanbieding, prijsknaller of anderszins bijzonder aanbod zorgt dit ervoor dat een kennelijke vergissing minder snel wordt aangenomen. Het valt de consument dan immers niet kwalijk te nemen dat hij de prijs vertrouwde.
pi_170706656
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Ow?

Ik lees wat anders:

[..]

Je hebt gelijk.
pi_170706671
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:30 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Kijk eens: https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel

Ook nog eens van de koepelorganisatie waar TS wil gaan klagen.

Kortom; als je onderzoekt wat de prijzen zijn, en deze ergens ongebruikelijk lager liggen dan de 'markt', mag je er van uit gaan dat het een kennelijke vergissing is.
Zoek de volgende keer even wat meer info dan de eerste de beste half volledige google hit.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_170706682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:34 schreef hottentot het volgende:

[..]

Zoek de volgende keer even wat meer info dan de eerste de beste half volledige google hit.
Jajaja rustig maar GrumpyCat, rinus was je voor.
pi_170706693
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:34 schreef hottentot het volgende:

[..]

Zoek de volgende keer even wat meer info dan de eerste de beste half volledige google hit.
De hit is wel aardig volledig hoor ;)
pi_170707309
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:30 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Kijk eens: https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel

Ook nog eens van de koepelorganisatie waar TS wil gaan klagen.
Ik heb dat soort artikelen allemaal gelezen...

Ben blij dat je ermee komt, want dan heb ik alvast een weerwoord klaarstaan als ik het later nodig hebt.

quote:
Kortom; als je onderzoekt wat de prijzen zijn, en deze ergens ongebruikelijk lager liggen dan de 'markt', mag je er van uit gaan dat het een kennelijke vergissing is.
Je gebruikt de term "ongebruikelijk" lager.

SPOILER: Uitleg...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2017 16:50:33 ]
pi_170707368
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 16:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb dat soort artikelen allemaal gelezen...

Ben blij dat je ermee komt, want dan heb ik alvast een weerwoord klaarstaan als ik het later nodig hebt.
Doe er je voordeel mee ^O^
quote:
[..]

Je gebruikt de term "ongebruikelijk" lager.

Laten we dat eens bekijken.

Het apparaat waar ik naar op zoek was, komt in twee vormen voor:
- erin: je legt je harde schijf verticaal in het apparaat (voorbeeld)
- eraan: je koppelt de harde schijf horizontaal aan het apparaat (voorbeeld)

• Het verticale vind ik wat steviger ogen dan het horizontale, extra reden waarom ik voor het product van de bestelling heb gekozen.
• Het fabrikant van het artikel dat ik heb besteld, verkoopt beide modellen.

Let wel:
- de apparaten verschillen in de hardeschijf-grootte dat wordt ondersteund: 2,5 inch, 3,5 inch en/of zelfs 5,25 inch
- de apparaten verschillen in de aansluitingen die ze ondersteunen: SATA, en in sommige gevallen ook IDE
- de doorvoorsnelheid: USB 2, USB 3 of USB 3.1
- het apparaat dat ik heb gekocht, heeft ondersteuning voor IDE, wat ik een mooi extraatje vond

PRIJZEN
Sharkoon QuickPort Combo USB3.0: (deze heb ik besteld)
- Bol.com: 51,00 euro
- Mobile-Harddisk.nl: 47,95 euro

Sharkoon DriveLink Combo USB 3.0 (deze zou ik hoogstwaarschijnlijk bestellen als ik geen korting had gekregen):
https://www.mobile-harddi(...)nk-combo-usb-30.html

Gelijksoortige producten:
- Mobile-Harddisk.nl - verticaal: prijzen beginen bij 24,95 euro
- Mobile-Harddisk.nl - horizontaal: prijzen beginen bij 24,95 euro

- Bol.com - verticaal: prijzen beginen bij 32,00 euro
- Bol.com - horizontaal: momenteel 1 product, voor 45,90 euro.

- Ik heb verschillende soorten en modellen vergeleken en de specificaties doorgenomen.
- Ik wist wat er ongeveer werd gevraagd voor de eigenschappen van het apparaat.
- Het alternatief, wat ik hoogstwaarschijnlijk zou kopen, kost 35,50 euro. Deze is in de buurt van de 31 euro dat ik heb betaald.

Ik bestel geen tv van 1000 euro voor 100 euro, of zo. Ik bestel een apparaat waar een prijs van 31 euro best mogelijk is, gezien de alternatieven.
Je kunt ook overdrijven, TS, dit kan echt korter:
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Ow?

Ik lees wat anders:

[..]

quote:
14s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
pi_170707706
Dat, sorry Zargon maar ik ga niet iedere keer een heel epistel lezen. Het is dat het actiekorting was, anders was het zo'n 40% goedkoper, dat is best significant, ook al is het in harde eurootjes misschien niet zo'n spannend bedrag.
pi_170708105
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 16:21 schreef Cyanide- het volgende:
Dat, sorry Zargon maar ik ga niet iedere keer een heel epistel lezen. Het is dat het actiekorting was, anders was het zo'n 40% goedkoper, dat is best significant, ook al is het in harde eurootjes misschien niet zo'n spannend bedrag.
- Gebruik dan ook geen termen zoals "ongebruikelijk". Ik wil met mijn post aantonen dat het best 'gebruikelijk' kan zijn...
- Er waren op het moment van bestellen "elektronicadeals", met tv's voor 45% korting. Ik heb elektronica gekocht.
- Juist omdat het niet spannend is in harde eurootjes is de term "kennelijke vergissing" wellicht nog vreemder; hoe moet ik immers als klant weten dat de prijs een vergissing is?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2017 16:40:03 ]
pi_170708244
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 16:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Gebruik dan ook geen termen zoals "ongebruikelijk". Ik wil met mijn post aantonen dat het best 'gebruikelijk' kan zijn...
- Er waren op het moment van bestellen "elektronicadeals", met tv's voor 45% korting. Ik heb elektronica gekocht.
- Juist omdat het niet spannend is in harde eurootjes is de term "kennelijke vergissing" wellicht nog vreemder; hoe moet ik immers als klant weten dat de prijs een vergissing is?
- Lees dan ook eerst de navolgende posts, voordat je meteen geagiteerd in het toetsenbord klimt.
- Er was op het moment dat jij begon met je "laten we dat eens bekijken" al laaaaaang een mea culpa gepost door Cyanide.
- Juist om het topic leesbaar te houden, is echt niet zo'n enorm uitputtend relaas over een fucking device nodig
pi_170708322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 16:45 schreef r_one het volgende:

[..]

- Lees dan ook eerst de navolgende posts, voordat je meteen geagiteerd in het toetsenbord klimt.
- Er was op het moment dat jij begon met je "laten we dat eens bekijken" al laaaaaang een mea culpa gepost door Cyanide.
- Juist om het topic leesbaar te houden, is echt niet zo'n enorm uitputtend relaas over een fucking device nodig
Hmhmm, je hebt gelijk. Excuses.

Ik werd getriggerd door het woord "ongebruikelijk"; voelde hetzelfde aan als "kennelijk".

Ik zet de post even in een spoiler zodat ik 'm desgewenst altijd nog inzien.
pi_170708364
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hmhmm, je hebt gelijk. Excuses.

Ik werd getriggerd door het woord "ongebruikelijk"; voelde hetzelfde aan als "kennelijk".

Ik zet de post even in een spoiler zodat ik 'm desgewenst altijd nog inzien.
Relax kerel :z

* r_one hoopt niet dat TS straks een user manual gaat posten ter verweer; ook niet in een spoiler
pi_170708647
Ik ga het sowieso volgen, ik vind het een nobel streven Zg!

En toen ik laatst een akkefietje met ze had werd het meer dan netjes opgelost. Ook niet in eerste instantie, maar wel in tweede instantie na wat aandringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2017 17:13:33 ]
pi_170708899
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:03 schreef Cyanide- het volgende:
Ik ga het sowieso volgen, ik vind het een nobel streven Zg!

En toen ik laatst een akkefietje met ze had werd het meer dan netjes opgelost. Ook niet in eerste instantie, maar wel in tweede instantie na wat aandringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170709214
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:15 schreef r_one het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_170709286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 5 mei 2017 @ 17:36:25 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_170709305
:{
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_170709345
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:36 schreef Nizno het volgende:
:{
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 16:45 schreef r_one het volgende:
een fucking device
:{w
  vrijdag 5 mei 2017 @ 17:47:30 #123
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170709500
Dat is, lijkt mij, gelet op de overige kortingen, geen kennelijke vergissing (waarbij met 'kennelijk' dus 'goed waarneembaar' wordt bedoeld) Bol.com beroept zich trouwens op dit standaardarrest over OTTO
pi_170709598
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:47 schreef hugecooll het volgende:
Dat is, lijkt mij, gelet op de overige kortingen, geen kennelijke vergissing (waarbij met 'kennelijk' dus 'goed waarneembaar' wordt bedoeld) Bol.com beroept zich trouwens op dit standaardarrest over OTTO
Ik heb dat die dikke bolle nog niet zien roepen.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 17:51:37 #125
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170709621
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:50 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik heb dat die dikke bolle nog niet zien roepen.
Dat is logischerwijs de onderbouwing voor die 'kennelijke vergissing'
pi_170709721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:51 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat is logischerwijs de onderbouwing voor die 'kennelijke vergissing'
Maybe, maybe not.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 17:56:48 #127
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170709729
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:56 schreef r_one het volgende:

[..]

Maybe, maybe not.
https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel bijv.
quote:
Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet. Om te beoordelen of er sprake is van een kennelijk vergissing is de uitspraak van het gerechtshof s'-Hertogenbosch (LJN: BC2420) leidend. In deze uitspraak wordt door het Hof zeer helder uiteengezet wat de criteria van een kennelijke vergissing zijn.
pi_170709779
quote:
Ja die kende ik al. Maar thuiswinkel.org =/= bol.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 18:05:48 #129
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170709850
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja die kende ik al. Maar thuiswinkel.org =/= bol.
Gerechtshof = gerechtshof.
pi_170709864
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gerechtshof = gerechtshof.
Ja fijn. Je punt?
  vrijdag 5 mei 2017 @ 18:08:20 #131
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170709878
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja fijn. Je punt?
Dat het gerechtshof de criteria voor een kennelijke vergissing heeft bepaald. Maakt verder geen fuck uit of bol.com of seksspeeltjes.org zich daarop wil beroepen.
pi_170709897
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat het gerechtshof de criteria voor een kennelijke vergissing heeft bepaald.
Maar dát ontkent ook niemand. Integendeel zelfs ...
  vrijdag 5 mei 2017 @ 18:11:02 #133
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170709914
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:09 schreef r_one het volgende:

[..]

Maar dát ontkent ook niemand.
nee je zegt dat onduidelijk is of ze zich erop beroepen omdat ze dat niet letterlijk zeggen
pi_170709941
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:11 schreef hugecooll het volgende:

[..]

nee je zegt dat onduidelijk is of ze zich erop beroepen omdat ze dat niet letterlijk zeggen
Ja klopt. Dat zei ik. En dat is het ook.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 18:23:41 #135
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170710085
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:12 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja klopt. Dat zei ik. En dat is het ook.
maar die criteria horen bij die term. Wat zouden ze zich anders op beroepen?
pi_170710199
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:23 schreef hugecooll het volgende:

[..]

maar die criteria horen bij die term. Wat zouden ze zich anders op beroepen?
Ik heb ze alleen de term zien roepen, niet de criteria, laat staan het Otto-arrest.

Loze woorden van bollebol, onderbouwing van 0,0. Dat is nou juist waar TS al 9 dagen lang tegenaan loopt.

Ik heb het sterke vermoeden dat de klantenservice van bolpuntcom niet echt gehinderd wordt door enige juridische kennis.

[ Bericht 4% gewijzigd door r_one op 05-05-2017 18:37:50 ]
pi_170710463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

CooIblue. 14.gif.
Ach, CooIblue is ook niet alles...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:34 schreef zarGon het volgende:

In het ergste geval ben ik 52,50 euro kwijt, maar dat is dit vermaak wel waard.
:D
Somebody that I used to know
pi_170710489
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 18:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ach, Coolblue is ook niet alles...
Maar wel alles voor een glimlach :)
pi_170711552
Totaal eens met TS. Over het algemeen is bol.com een prima organisatie, maar dit is wel onhandig. Succes TS!
  zondag 7 mei 2017 @ 23:23:26 #140
277212 stavromulabeta
LOAD "$",8,1
pi_170763447
Wat mij het meest aan dit topic verbaast: Er is nog steeds geen webcareteam van Bol.com opgedoken. Dat had ik van een club als bol.com toch zeker wel verwacht.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  One tough cookie maandag 8 mei 2017 @ 01:57:25 #141
169210 liesje1979
pi_170766080
Team zG uiteraard. Omdat hij gelijk heeft maar ook omdat gewoon zG. O+
Volg dit topic al wat dagen en hoop steeds op nieuws wanneer het gekicked wordt. Ook op tijdstippen dat dat heel onwaarschijnlijk is. :')
pi_170768868
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 23:23 schreef stavromulabeta het volgende:
Wat mij het meest aan dit topic verbaast: Er is nog steeds geen webcareteam van Bol.com opgedoken. Dat had ik van een club als bol.com toch zeker wel verwacht.
Die lezen wel degelijk mee. En daarom verwacht ik ook pas een update van TS op het moment dat er duidelijkheid komt. Tussentijds posten geeft zijn strategie bloot en dat kan tegen hem gebruikt worden.
  maandag 8 mei 2017 @ 10:49:45 #143
51385 baskick
Juist ja!
pi_170768948
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:44 schreef Jaarsma93 het volgende:

[..]

Die lezen wel degelijk mee. En daarom verwacht ik ook pas een update van TS op het moment dat er duidelijkheid komt. Tussentijds posten geeft zijn strategie bloot en dat kan tegen hem gebruikt worden.
TS heeft zijn 'strategie' als onthuld in post #67.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  maandag 8 mei 2017 @ 12:40:03 #144
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_170771288
TS heb je al een goed doel op het oog?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 8 mei 2017 @ 13:02:19 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170771689
Principes O+
Geld speelt geen rol!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170774120
Geen boeiende updates. Enige update is dat het erop lijkt dat de Geschillencommissie het geschil in behandeling heeft genomen, want de status van het geschil is gewijzigd.

quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:40 schreef Toekito het volgende:
TS heb je al een goed doel op het oog?
Nee, weet nog niet aan welk doel ik zou doneren mocht ik het bedrag terugkrijgen. Ik ben van plan om een topic erover te openen (want weet zelf weinig over goede doelen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, eerst maar eens zien hoe dit afloopt.
  maandag 8 mei 2017 @ 16:38:13 #147
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_170776683
Ik heb wel een tip voor een goed doel waar niemand op de loonstrook staat.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_170778918
Wat een teringzooi zeg,ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met Bol,het lijkt me duidelijk dat in dit geval de wet van Murphy van toepassing is.

Als het mogelijk is vraag dan om VVV bonnen in verschillende waarden,die blijven geldig zonder een einddatum en kunnen bij Bol ingewisseld worden maar ook bij andere leveranciers je kunt dan de bonnen aan meerdere personen uitdelen die ze onafhankelijk van elkaar kunnen gebruiken bij diverse leveranciers.

Succes gewenst!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  woensdag 10 mei 2017 @ 16:07:43 #149
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_170829970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:50 schreef noodgang het volgende:
Vreemd dat ze die cadeaubon niet terug willen zetten. Wat ze er nu aan personele kosten (en negatieve publiciteit) in hebben zitten kan echt niet op tegen die cadeaubon.

Hoe moeilijk kan het zijn om dat bedrag los te koppelen van een account :?
Je zou zeggen dat ze voor je 'persoonlijk tegoed' zo een bestelling voor een nieuwe cadeaukaart aan kunnen maken ofzo
Je kunt van die 55 euro zelf op bol.com weer een cadeaukaart bestellen die je laat opsturen. Probleem opgelost.

https://www.bol.com/nl/p/(...)Type=suggestedsearch
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:36:03 #150
238141 SevD
Boventitel
pi_170847568
zarGon, je bent een baas. Ff volgen dit ^O^
  donderdag 11 mei 2017 @ 22:57:06 #151
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_170869466
Dankzij dit topic nog wat extra's bij bol.com besteld *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_170955361
Kleine update:
quote:
Den Haag, 12 mei 2017

Geachte heer ...,

U heeft een klacht ingediend bij De Geschillencommissie. Met deze brief informeren wij u over uw dossier bij De Geschillencommissie.

De documenten die u ons heeft toegestuurd hebben wij ontvangen en doorgestuurd naar de andere partij. De andere partij kan hierop reageren. Dat moet zij binnen 1 maand doen.

De procedure
De procedure bestaat in hoofdlijnen uit de volgende stappen:
o Het indienen van een klacht;
o De reactie van de andere partij;
o Eventueel onderzoek door een deskundige;
o De zitting;
o De uitspraak.

Klacht samen oplossen
De andere partij kan u vragen de klacht samen op te lossen. U moet hierover zelf met de andere partij overleggen. Dit gaat niet via De Geschillencommissie. U kunt de klacht onderling oplossen met een door beide partijen ondertekende verklaring, die door de andere partij naar De Geschillencommissie opgestuurd wordt. U kunt hiervoor ook het schikkingsformulier gebruiken. Lost u de klacht samen op? Dan doet De Geschillencommissie geen uitspraak en sluiten wij het dossier. Het door u betaalde klachtengeld storten wij niet terug. Houd hiermee rekening bij het onderling oplossen van de klacht.

Verhinderdata
Wilt u bij de zitting aanwezig zijn, maar bent u in een bepaalde periode verhinderd? Dan vragen wij u ons schriftelijk een overzicht van uw verhinderdata toe te sturen. Wij proberen hiermee dan rekening te houden. U moet minimaal drie werkdagen per week beschikbaar zijn. U kunt eenmalig voor maximaal drie aaneengesloten weken aangeven dat u niet aanwezig kunt zijn. U moet gedurende de procedure steeds zelf uw verhinderdata aan ons schriftelijk doorgeven. Is uw zittingsdatum gepland? Dan kan deze niet meer verzet worden.

Zet in uw correspondentie alstublieft altijd het dossiernummer.

Kijk voor meer informatie op onze website www.degeschillencommissie.nl.

Met vriendelijke groet,
Geschillencommissie
pi_170955723
Spannend *O*
Somebody that I used to know
pi_170956616
Ik ga het volgen, ben benieuwd -O-
pi_170979369
zG _O_ .

Bol.com is enorm achteruitgegaan met de geleverde service. In het verleden waren ze beter. Ik bestel daar dan ook bijna nooit meer.
pi_171007140
Net gesproken met Bol.com.

Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).

:7.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 16:49:56 ]
pi_171007200
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.

Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).

:7.

De volhouden wint.
  woensdag 17 mei 2017 @ 16:51:55 #158
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  woensdag 17 mei 2017 @ 16:52:31 #159
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171007227
Nice; prettig dat je gewoon gelijk krijgt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  One tough cookie woensdag 17 mei 2017 @ 17:15:19 #160
169210 liesje1979
pi_171008178
Kleine update:
- Aangegeven dat ik de klacht sluit bij de Geschillencommissie wanneer ik het bedrag op mijn bankrekening zie staan. Wanneer het zo ver is, open ik een topic over de donatie, zoals beloofd.

- De korting die Bol.com mij heeft gegeven is gebaseerd op de verkoper die het artikel het snelst naar mij zou sturen. Echter verkoopt Bol.com zelf het artikel ook (ik wil er geen externe partijen bij betrekken), waarbij het product 9,95 euro goedkoper is. Enige 'nadeel': 2-3 weken wachten (geen probleem voor mij).

TL;DR:
- Ik had bij het eerste keer bestellen 31 euro betaald voor het product.
- Ik heb net nogmaals besteld, en dit keer 21 euro betaald. ( :') ).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 17:29:32 ]
  woensdag 17 mei 2017 @ 17:36:26 #162
47102 Elvi
miemkwien
pi_171008371
quote:
11s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:28 schreef zarGon het volgende:
Kleine update:
- Aangegeven dat ik de klacht sluit bij de Geschillencommissie wanneer ik het bedrag op mijn bankrekening zie staan. Wanneer het zo ver is, open ik een topic over de donatie, zoals beloofd.

- De korting die Bol.com mij heeft gegeven is gebaseerd op de verkoper die het artikel het snelst naar mij zou sturen. Echter verkoopt Bol.com zelf het artikel ook (ik wil er geen externe partijen bij betrekken), waarbij het product 9,95 euro goedkoper is. Enige 'nadeel': 2-3 weken wachten (geen probleem voor mij).

TL;DR:
- Ik had bij het eerste keer bestellen 31 euro betaald voor het product.
- Ik heb net nogmaals besteld, en dit keer 21 euro betaald. ( :') ).
Dus als ze het product uit hun eigen voorraad hadden verstuurd was er niks aan de hand geweest?
pi_171008506
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dus als ze het product uit hun eigen voorraad hadden verstuurd was er niks aan de hand geweest?
Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 17:44:54 ]
pi_171008858
Gerechtigheid ~O>
Somebody that I used to know
  woensdag 17 mei 2017 @ 18:25:25 #165
47102 Elvi
miemkwien
pi_171009378
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Nou lekker meedenken met de klant dit :')
pi_171009539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Daar tegenover staan dan 9 andere mensen die zich wél laten afbluffen.
pi_171009984
_O-
pi_171013294
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.

Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).

:7.

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
pi_171014353
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
Zou maar zo door dit topic gekomen kunnen zijn. Naam zuiveren enz.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171015202
Heehehe vandaag iets besteld, stond 30% goedkoper dan de reguliere prijs. Zelfde type in een andere kleur waren normale prijs, bij andere bedrijven ook voor de normale prijs. Kennelijk een vergissing, maar lijkt eropmdat ik hem gewoon geleverd ga krijgen.
.
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:39:32 #171
51385 baskick
Juist ja!
pi_171016224
Mooie wending. Enig idee wat ze nu wel heeft bewogen? Kennelijk is dit een uitkomst zonder uitspraak van de geschillencommissie.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171019355
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:45 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zou maar zo door dit topic gekomen kunnen zijn. Naam zuiveren enz.
Dat denk ik niet, dan waren ze al wel eerder over de brug gekomen want het topic loopt al eventjes.

Zou maar zo door de kansloosheid bij de GC kunnen zijn.
pi_171019618
Prachtig dit :D

Dit topic sla ik in mijn favorieten op voor als ik zelf ooit hetzelfde meemaak.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171020040
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.

Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).

:7.


Netjes :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 18 mei 2017 @ 04:51:44 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171020042
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
Omdat geschillencommissie.
Ze willen niet dat daar een uitspraak van komt te liggen, zeker geen uitspraak die niet dezelfde uitkomst heeft als de Otto-zaak.

Goed gedaan TS ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171020065
Netjes!!
  donderdag 18 mei 2017 @ 05:40:06 #177
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
  donderdag 18 mei 2017 @ 08:51:11 #178
51385 baskick
Juist ja!
pi_171020989
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  donderdag 18 mei 2017 @ 09:25:02 #179
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171021407
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Inschatten is vaak niet het sterkste punt van veel bedrijven :D

Zelf een keer gedoe gehad bij dixons, ook gewonnen en toen waren de kosten die ze moesten betalen rond de 300euro omdat dat wel voorgekomen was.
(Hadden een tablet laten vernietigen ipv repareren en weigerde daarna te leveren omdat het een laatste model/afgeprijsd model was)
pi_171021873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Dan had 'ie dezelfde uitkomst gehad, gok ik zo.
pi_171021897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:32 schreef r_one het volgende:

[..]

Daar tegenover staan dan 9 andere mensen die zich wél laten afbluffen.
Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 mei 2017 @ 10:14:27 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171022393
Waarom doorzetten? Ik vermoed dat je dan bakzeil haalt bij de GC, omdat Bol nu met een alleszins acceptabel voorstel komt om het op te lossen.

Goed gedaan TS ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_171023093
Goed gedaan zG. Klasse.

Ik vind het altijd mooi als mensen het geduld en de documentatie hebben om grote bedrijven aan te pakken.
pi_171023330
Even een vraagje over het sluiten van een klacht bij de Geschillencommissie...

quote:
Beste heer ...,

Bedankt voor uw e-mail. Goed dat u dit aangeeft. Ik ga vandaag het verzoek neerleggen bij onze financiële afdeling om het bedrag van 52.20 euro op rekeningnummer NL47 ... ... ... . Ik ga er vanuit dat het bedrag binnen uiterlijk 3 werkdagen op uw rekening staat.

Ik ga dit verder voor u in de gaten houden. Zodra het geld is teruggestort zie ik graag nog, zoals afgesproken, de schriftelijke bevestiging voor het sluiten van de klacht bij de Geschillencommissie.

Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan hoor ik dit graag. Ik wens u nog een fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

A
Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...

Ik heb gekeken of ik online een klacht kan (laten) sluiten, maar voor zover ik het zie kan dat niet. Kan alleen documenten uploaden, of bellen...

Dus, iemand een idee hoe je een geschil kan laten afsluiten? Anders ga ik maar even bellen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 mei 2017 @ 10:57:05 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171023390
Je had eerder toch een mail gekregen die je hierboven gepost hebt? Of was dat een brief? Anders zou ik die mail beantwoorden dat je het onderling hebt opgelost. Nadat je je geld en artikel hebt gekregen natuurlijk >:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_171024265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Je had eerder toch een mail gekregen die je hierboven gepost hebt? Of was dat een brief? Anders zou ik die mail beantwoorden dat je het onderling hebt opgelost. Nadat je je geld en artikel hebt gekregen natuurlijk >:)
Nee. Wellicht vreemd, maar ik geen mail of brief ontvangen van de Geschillencommissie. De stukken die ik in dit topic heb gepost, zijn afkomstig van de documenten die bij mijn dossier zijn geplaatst.

SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het contactformulier op https://www.degeschillencommissie.nl/contact/ invullen, of bellen, voor zover ik zie.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:41:38 #187
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171031137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef zarGon het volgende:
Even een vraagje over het sluiten van een klacht bij de Geschillencommissie...

[..]

Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...

Ik heb gekeken of ik online een klacht kan (laten) sluiten, maar voor zover ik het zie kan dat niet. Kan alleen documenten uploaden, of bellen...

Dus, iemand een idee hoe je een geschil kan laten afsluiten? Anders ga ik maar even bellen...
Bol.com moet indienen wat overeengekomen is met je, dus alles op een rijtje qua bedragen terug/vergoeding en verdere levering. En dan kan jij het bevestigen. (andersom kan ook uiteraard dat je het zelf indient en bol het bevestigd)

Pas je geschil sluiten als het echt 100% zeker en geregeld is, de zaak vervalt namelijk meteen en wat jij betaald hebt kan je niet terug krijgen van de geschillencommissie.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:45:10 #188
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_171031230
Mooi gedaan, TS.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_171031256
Lekker hoor zG _O_
pi_171031742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
My pleasure!
  vrijdag 19 mei 2017 @ 01:24:19 #191
51385 baskick
Juist ja!
pi_171044375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!

[..]

Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.

[..]

Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.
Klopt, zelfde resultaat wellicht, maar dan omdat je gelijkt hebt op basis van inhoud, nu wellicht om (voor hen) van het gedoe af te zijn. Er is dan een een uitspraak waar anderen in de toekomst uit kunnen putten. Wrok, principe, tja.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 19 mei 2017 @ 13:04:36 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_171050425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:47 schreef hugecooll het volgende:
Dat is, lijkt mij, gelet op de overige kortingen, geen kennelijke vergissing (waarbij met 'kennelijk' dus 'goed waarneembaar' wordt bedoeld) Bol.com beroept zich trouwens op dit standaardarrest over OTTO
Dat was toen een heel ding ja, is dat al weer zo lang geleden ook ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_171054248
Het bedrag ontvangen van Bol.com:



Nu te druk, zal het later afronden e.d.
pi_171054518
En wat betreft de goede doelen, graag hier verder: GC / Aan welke goede doelen doneren jullie?.
  zondag 21 mei 2017 @ 11:51:54 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_171091949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mwah... Geen leven.

Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.

Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaan
pi_171093785
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaan
En zo'n groot bedrijf pak je daar toch niet mee. Hooguit de toch al onderbetaalde medewerkers, die extra werk hebben.
pi_171107656
Man naar mijn hart, strijden voor principes ongeacht de moeite. Ook dergelijke akkefietjes met Bol gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')