Oh, is dat niet zo?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:17 schreef Cyanide- het volgende:
Ik denk dat de discussie niet eens is of het onterecht geannuleerd is, want dat is niet zo,
Kijk eens: https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkelquote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh, is dat niet zo?
Misschien moet je je eerst verdiepen in wat een "kennelijke vergissing" is voordat je zulke uitspraken doet.
Nagedacht in de zin van even brainstormen tijdens de vrijmibo. En ja, de discussie / dit topic gaat wel over de vraag of de annulering rechtmatig was.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:17 schreef Cyanide- het volgende:
Ik denk dat de discussie niet eens is of het onterecht geannuleerd is, want dat is niet zo, daar hebben ze wel over nagedacht.
Ow?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:30 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Kijk eens: https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel
Ook nog eens van de koepelorganisatie waar TS wil gaan klagen.
Kortom; als je onderzoekt wat de prijzen zijn, en deze ergens ongebruikelijk lager liggen dan de 'markt', mag je er van uit gaan dat het een kennelijke vergissing is.
quote:Een klein prijsverschil zorgt er vaak ook niet voor dat de gemiddeld geïnformeerde consument had moeten weten dat het aanbod niet klopte. Zie bijvoorbeeld de toelichting van Ank van Heeringen, jurist bij Thuiswinkel.org over een uitspraak van de Geschillencommissie over een klein prijsverschil. Ook wanneer het product met een lage prijs wordt aangeboden als stuntaanbieding, prijsknaller of anderszins bijzonder aanbod zorgt dit ervoor dat een kennelijke vergissing minder snel wordt aangenomen. Het valt de consument dan immers niet kwalijk te nemen dat hij de prijs vertrouwde.
Zoek de volgende keer even wat meer info dan de eerste de beste half volledige google hit.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:30 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Kijk eens: https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel
Ook nog eens van de koepelorganisatie waar TS wil gaan klagen.
Kortom; als je onderzoekt wat de prijzen zijn, en deze ergens ongebruikelijk lager liggen dan de 'markt', mag je er van uit gaan dat het een kennelijke vergissing is.
Jajaja rustig maar GrumpyCat, rinus was je voor.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zoek de volgende keer even wat meer info dan de eerste de beste half volledige google hit.
De hit is wel aardig volledig hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zoek de volgende keer even wat meer info dan de eerste de beste half volledige google hit.
Ik heb dat soort artikelen allemaal gelezen...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:30 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Kijk eens: https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel
Ook nog eens van de koepelorganisatie waar TS wil gaan klagen.
Je gebruikt de term "ongebruikelijk" lager.quote:Kortom; als je onderzoekt wat de prijzen zijn, en deze ergens ongebruikelijk lager liggen dan de 'markt', mag je er van uit gaan dat het een kennelijke vergissing is.
SPOILER: Uitleg...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2017 16:50:33 ]
Doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb dat soort artikelen allemaal gelezen...
Ben blij dat je ermee komt, want dan heb ik alvast een weerwoord klaarstaan als ik het later nodig hebt.
Je kunt ook overdrijven, TS, dit kan echt korter:quote:[..]
Je gebruikt de term "ongebruikelijk" lager.
Laten we dat eens bekijken.
Het apparaat waar ik naar op zoek was, komt in twee vormen voor:
- erin: je legt je harde schijf verticaal in het apparaat (voorbeeld)
- eraan: je koppelt de harde schijf horizontaal aan het apparaat (voorbeeld)
• Het verticale vind ik wat steviger ogen dan het horizontale, extra reden waarom ik voor het product van de bestelling heb gekozen.
• Het fabrikant van het artikel dat ik heb besteld, verkoopt beide modellen.
Let wel:
- de apparaten verschillen in de hardeschijf-grootte dat wordt ondersteund: 2,5 inch, 3,5 inch en/of zelfs 5,25 inch
- de apparaten verschillen in de aansluitingen die ze ondersteunen: SATA, en in sommige gevallen ook IDE
- de doorvoorsnelheid: USB 2, USB 3 of USB 3.1
- het apparaat dat ik heb gekocht, heeft ondersteuning voor IDE, wat ik een mooi extraatje vond
PRIJZEN
• Sharkoon QuickPort Combo USB3.0: (deze heb ik besteld)
- Bol.com: 51,00 euro
- Mobile-Harddisk.nl: 47,95 euro
• Sharkoon DriveLink Combo USB 3.0 (deze zou ik hoogstwaarschijnlijk bestellen als ik geen korting had gekregen):
https://www.mobile-harddi(...)nk-combo-usb-30.html
Gelijksoortige producten:
- Mobile-Harddisk.nl - verticaal: prijzen beginen bij 24,95 euro
- Mobile-Harddisk.nl - horizontaal: prijzen beginen bij 24,95 euro
- Bol.com - verticaal: prijzen beginen bij 32,00 euro
- Bol.com - horizontaal: momenteel 1 product, voor 45,90 euro.
- Ik heb verschillende soorten en modellen vergeleken en de specificaties doorgenomen.
- Ik wist wat er ongeveer werd gevraagd voor de eigenschappen van het apparaat.
- Het alternatief, wat ik hoogstwaarschijnlijk zou kopen, kost 35,50 euro. Deze is in de buurt van de 31 euro dat ik heb betaald.
Ik bestel geen tv van 1000 euro voor 100 euro, of zo. Ik bestel een apparaat waar een prijs van 31 euro best mogelijk is, gezien de alternatieven.
quote:
quote:
- Gebruik dan ook geen termen zoals "ongebruikelijk". Ik wil met mijn post aantonen dat het best 'gebruikelijk' kan zijn...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:21 schreef Cyanide- het volgende:
Dat, sorry Zargon maar ik ga niet iedere keer een heel epistel lezen. Het is dat het actiekorting was, anders was het zo'n 40% goedkoper, dat is best significant, ook al is het in harde eurootjes misschien niet zo'n spannend bedrag.
- Lees dan ook eerst de navolgende posts, voordat je meteen geagiteerd in het toetsenbord klimt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Gebruik dan ook geen termen zoals "ongebruikelijk". Ik wil met mijn post aantonen dat het best 'gebruikelijk' kan zijn...
- Er waren op het moment van bestellen "elektronicadeals", met tv's voor 45% korting. Ik heb elektronica gekocht.
- Juist omdat het niet spannend is in harde eurootjes is de term "kennelijke vergissing" wellicht nog vreemder; hoe moet ik immers als klant weten dat de prijs een vergissing is?
Hmhmm, je hebt gelijk. Excuses.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:45 schreef r_one het volgende:
[..]
- Lees dan ook eerst de navolgende posts, voordat je meteen geagiteerd in het toetsenbord klimt.
- Er was op het moment dat jij begon met je "laten we dat eens bekijken" al laaaaaang een mea culpa gepost door Cyanide.
- Juist om het topic leesbaar te houden, is echt niet zo'n enorm uitputtend relaas over een fucking device nodig
Relax kerelquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmhmm, je hebt gelijk. Excuses.
Ik werd getriggerd door het woord "ongebruikelijk"; voelde hetzelfde aan als "kennelijk".
Ik zet de post even in een spoiler zodat ik 'm desgewenst altijd nog inzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2017 17:13:33 ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:03 schreef Cyanide- het volgende:
Ik ga het sowieso volgen, ik vind het een nobel streven Zg!
En toen ik laatst een akkefietje met ze had werd het meer dan netjes opgelost. Ook niet in eerste instantie, maar wel in tweede instantie na wat aandringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:15 schreef r_one het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat die dikke bolle nog niet zien roepen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:47 schreef hugecooll het volgende:
Dat is, lijkt mij, gelet op de overige kortingen, geen kennelijke vergissing (waarbij met 'kennelijk' dus 'goed waarneembaar' wordt bedoeld) Bol.com beroept zich trouwens op dit standaardarrest over OTTO
Dat is logischerwijs de onderbouwing voor die 'kennelijke vergissing'quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb dat die dikke bolle nog niet zien roepen.
Maybe, maybe not.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is logischerwijs de onderbouwing voor die 'kennelijke vergissing'
https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel bijv.quote:
quote:Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet. Om te beoordelen of er sprake is van een kennelijk vergissing is de uitspraak van het gerechtshof s'-Hertogenbosch (LJN: BC2420) leidend. In deze uitspraak wordt door het Hof zeer helder uiteengezet wat de criteria van een kennelijke vergissing zijn.
Ja die kende ik al. Maar thuiswinkel.org =/= bol.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
https://www.thuiswinkel.o(...)ing-in-een-webwinkel bijv.
[..]
Gerechtshof = gerechtshof.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja die kende ik al. Maar thuiswinkel.org =/= bol.
Dat het gerechtshof de criteria voor een kennelijke vergissing heeft bepaald. Maakt verder geen fuck uit of bol.com of seksspeeltjes.org zich daarop wil beroepen.quote:
Maar dát ontkent ook niemand. Integendeel zelfs ...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat het gerechtshof de criteria voor een kennelijke vergissing heeft bepaald.
nee je zegt dat onduidelijk is of ze zich erop beroepen omdat ze dat niet letterlijk zeggenquote:
Ja klopt. Dat zei ik. En dat is het ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee je zegt dat onduidelijk is of ze zich erop beroepen omdat ze dat niet letterlijk zeggen
maar die criteria horen bij die term. Wat zouden ze zich anders op beroepen?quote:
Ik heb ze alleen de term zien roepen, niet de criteria, laat staan het Otto-arrest.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
maar die criteria horen bij die term. Wat zouden ze zich anders op beroepen?
Ach, CooIblue is ook niet alles...quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:34 schreef zarGon het volgende:
In het ergste geval ben ik 52,50 euro kwijt, maar dat is dit vermaak wel waard.
Die lezen wel degelijk mee. En daarom verwacht ik ook pas een update van TS op het moment dat er duidelijkheid komt. Tussentijds posten geeft zijn strategie bloot en dat kan tegen hem gebruikt worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:23 schreef stavromulabeta het volgende:
Wat mij het meest aan dit topic verbaast: Er is nog steeds geen webcareteam van Bol.com opgedoken. Dat had ik van een club als bol.com toch zeker wel verwacht.
TS heeft zijn 'strategie' als onthuld in post #67.quote:Op maandag 8 mei 2017 10:44 schreef Jaarsma93 het volgende:
[..]
Die lezen wel degelijk mee. En daarom verwacht ik ook pas een update van TS op het moment dat er duidelijkheid komt. Tussentijds posten geeft zijn strategie bloot en dat kan tegen hem gebruikt worden.
Nee, weet nog niet aan welk doel ik zou doneren mocht ik het bedrag terugkrijgen. Ik ben van plan om een topic erover te openen (want weet zelf weinig over goede doelen).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, eerst maar eens zien hoe dit afloopt.
Je kunt van die 55 euro zelf op bol.com weer een cadeaukaart bestellen die je laat opsturen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:50 schreef noodgang het volgende:
Vreemd dat ze die cadeaubon niet terug willen zetten. Wat ze er nu aan personele kosten (en negatieve publiciteit) in hebben zitten kan echt niet op tegen die cadeaubon.
Hoe moeilijk kan het zijn om dat bedrag los te koppelen van een account
Je zou zeggen dat ze voor je 'persoonlijk tegoed' zo een bestelling voor een nieuwe cadeaukaart aan kunnen maken ofzo
quote:Den Haag, 12 mei 2017
Geachte heer ...,
U heeft een klacht ingediend bij De Geschillencommissie. Met deze brief informeren wij u over uw dossier bij De Geschillencommissie.
De documenten die u ons heeft toegestuurd hebben wij ontvangen en doorgestuurd naar de andere partij. De andere partij kan hierop reageren. Dat moet zij binnen 1 maand doen.
De procedure
De procedure bestaat in hoofdlijnen uit de volgende stappen:
o Het indienen van een klacht;
o De reactie van de andere partij;
o Eventueel onderzoek door een deskundige;
o De zitting;
o De uitspraak.
Klacht samen oplossen
De andere partij kan u vragen de klacht samen op te lossen. U moet hierover zelf met de andere partij overleggen. Dit gaat niet via De Geschillencommissie. U kunt de klacht onderling oplossen met een door beide partijen ondertekende verklaring, die door de andere partij naar De Geschillencommissie opgestuurd wordt. U kunt hiervoor ook het schikkingsformulier gebruiken. Lost u de klacht samen op? Dan doet De Geschillencommissie geen uitspraak en sluiten wij het dossier. Het door u betaalde klachtengeld storten wij niet terug. Houd hiermee rekening bij het onderling oplossen van de klacht.
Verhinderdata
Wilt u bij de zitting aanwezig zijn, maar bent u in een bepaalde periode verhinderd? Dan vragen wij u ons schriftelijk een overzicht van uw verhinderdata toe te sturen. Wij proberen hiermee dan rekening te houden. U moet minimaal drie werkdagen per week beschikbaar zijn. U kunt eenmalig voor maximaal drie aaneengesloten weken aangeven dat u niet aanwezig kunt zijn. U moet gedurende de procedure steeds zelf uw verhinderdata aan ons schriftelijk doorgeven. Is uw zittingsdatum gepland? Dan kan deze niet meer verzet worden.
Zet in uw correspondentie alstublieft altijd het dossiernummer.
Kijk voor meer informatie op onze website www.degeschillencommissie.nl.
Met vriendelijke groet,
Geschillencommissie
De volhouden wint.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.
Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).
.
Dus als ze het product uit hun eigen voorraad hadden verstuurd was er niks aan de hand geweest?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:28 schreef zarGon het volgende:
Kleine update:
- Aangegeven dat ik de klacht sluit bij de Geschillencommissie wanneer ik het bedrag op mijn bankrekening zie staan. Wanneer het zo ver is, open ik een topic over de donatie, zoals beloofd.
- De korting die Bol.com mij heeft gegeven is gebaseerd op de verkoper die het artikel het snelst naar mij zou sturen. Echter verkoopt Bol.com zelf het artikel ook (ik wil er geen externe partijen bij betrekken), waarbij het product 9,95 euro goedkoper is. Enige 'nadeel': 2-3 weken wachten (geen probleem voor mij).
TL;DR:
- Ik had bij het eerste keer bestellen 31 euro betaald voor het product.
- Ik heb net nogmaals besteld, en dit keer 21 euro betaald. ( ).
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus als ze het product uit hun eigen voorraad hadden verstuurd was er niks aan de hand geweest?
Nou lekker meedenken met de klant ditquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.
Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Daar tegenover staan dan 9 andere mensen die zich wél laten afbluffen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.
Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen Ben benieuwd naar hun excuus.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.
Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).
.
Zou maar zo door dit topic gekomen kunnen zijn. Naam zuiveren enz.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen Ben benieuwd naar hun excuus.
Dat denk ik niet, dan waren ze al wel eerder over de brug gekomen want het topic loopt al eventjes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou maar zo door dit topic gekomen kunnen zijn. Naam zuiveren enz.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.
Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).
.
Omdat geschillencommissie.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen Ben benieuwd naar hun excuus.
Inschatten is vaak niet het sterkste punt van veel bedrijvenquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.
Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Dan had 'ie dezelfde uitkomst gehad, gok ik zo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar tegenover staan dan 9 andere mensen die zich wél laten afbluffen.
Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen Ben benieuwd naar hun excuus.
Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...quote:Beste heer ...,
Bedankt voor uw e-mail. Goed dat u dit aangeeft. Ik ga vandaag het verzoek neerleggen bij onze financiële afdeling om het bedrag van 52.20 euro op rekeningnummer NL47 ... ... ... . Ik ga er vanuit dat het bedrag binnen uiterlijk 3 werkdagen op uw rekening staat.
Ik ga dit verder voor u in de gaten houden. Zodra het geld is teruggestort zie ik graag nog, zoals afgesproken, de schriftelijke bevestiging voor het sluiten van de klacht bij de Geschillencommissie.
Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan hoor ik dit graag. Ik wens u nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
A
Nee. Wellicht vreemd, maar ik geen mail of brief ontvangen van de Geschillencommissie. De stukken die ik in dit topic heb gepost, zijn afkomstig van de documenten die bij mijn dossier zijn geplaatst.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Je had eerder toch een mail gekregen die je hierboven gepost hebt? Of was dat een brief? Anders zou ik die mail beantwoorden dat je het onderling hebt opgelost. Nadat je je geld en artikel hebt gekregen natuurlijk
SPOILER: ScreenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het contactformulier op https://www.degeschillencommissie.nl/contact/ invullen, of bellen, voor zover ik zie.
Bol.com moet indienen wat overeengekomen is met je, dus alles op een rijtje qua bedragen terug/vergoeding en verdere levering. En dan kan jij het bevestigen. (andersom kan ook uiteraard dat je het zelf indient en bol het bevestigd)quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef zarGon het volgende:
Even een vraagje over het sluiten van een klacht bij de Geschillencommissie...
[..]
Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...
Ik heb gekeken of ik online een klacht kan (laten) sluiten, maar voor zover ik het zie kan dat niet. Kan alleen documenten uploaden, of bellen...
Dus, iemand een idee hoe je een geschil kan laten afsluiten? Anders ga ik maar even bellen...
My pleasure!quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
Klopt, zelfde resultaat wellicht, maar dan omdat je gelijkt hebt op basis van inhoud, nu wellicht om (voor hen) van het gedoe af te zijn. Er is dan een een uitspraak waar anderen in de toekomst uit kunnen putten. Wrok, principe, tja.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
[..]
Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.
[..]
Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.
Dat was toen een heel ding ja, is dat al weer zo lang geleden ookquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:47 schreef hugecooll het volgende:
Dat is, lijkt mij, gelet op de overige kortingen, geen kennelijke vergissing (waarbij met 'kennelijk' dus 'goed waarneembaar' wordt bedoeld) Bol.com beroept zich trouwens op dit standaardarrest over OTTO
ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaanquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah... Geen leven.
Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.
Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
En zo'n groot bedrijf pak je daar toch niet mee. Hooguit de toch al onderbetaalde medewerkers, die extra werk hebben.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |