abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170652724
Ik luister best veel naar podcasts, en zover ik kan zien is er nog geen algemeen podcasttopic.
Luisteren jullie ook naar podcasts? En welke dan, of welke juist absoluut niet? En hoe/waar luisteren jullie?

Ik heb een lijstje podcasts die ik luister, over het algemeen luister ik tijdens huishoudelijke activiteiten of als ik aan het gamen ben.

Mijn favorieten, in no particular order:
The last podcast on the left: drie vrienden bespreken seriemoordenaars, occultisme, conspiracy theories, aliens en wat je zo meer kan bedenken.
Plus: ze zijn erg grappig, goed op elkaar ingespeeld, en ze weten veel van de onderwerpen die ze bespreken.
Min: Henry Zebrowski, één van de drie, is nogal een schreeuwlelijk en dat kan een afknapper zijn. De afleveringen over de live shows kun je wat mij betreft ook beter overslaan want dat is één grote circle jerk.

You must remember this: filmjournaliste vertelt verhalen over het oude (en niet zo oude) Hollywood.
Plus: Karina Longworth heeft een aangename stem om naar te luisteren en de verhalen zijn zeer interessant.
Min: niet genoeg afleveringen :(

Myths and Legends: een moderne kijk op sprookjes en legendes.
Plus: zeer vermakelijk en leerzaam!
Min: niks, vind ik.

This American Life: oudste podcast in de lijst. Wordt elke week uitgezonden op Amerikaanse publieke radio, maar is ooit begonnen als podcast en nog steeds te beluisteren via internet. Elke aflevering heeft een thema, en de inhoud bestaat uit een aantal reportages en verhalen rondom dat thema. Kan van alles zijn, van vrouwen in de seksindustrie en zelfmoord tot huisdieren en gokken.
Plus: herkenbaar, veel afleveringen, en vooral de bijdragen van David Sedaris zijn hilarisch.
Min: veel mensen vinden het een elitair gebeuren en een hoop mensen hebben ook een hekel aan de stem van de presentator, Ira Glass.
  woensdag 3 mei 2017 @ 12:05:41 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170652778
Tijdje de casts van Stephen Fry gevolgd. Die man kan ook zo mooi vertellen.
And so is the past
pi_170652956
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tijdje de casts van Stephen Fry gevolgd. Die man kan ook zo mooi vertellen.
Ik wist niet dat die een podcast had, maar ik ga binnenkort even bingen denk ik :P
pi_170653120
NoAgenda


Adam Curry (de uitvinder van de podcast) bespreekt het nieuws, de maatschappij en andere zaken in het Engels.
pi_170653266
Last podcast on the left ^O^

Verder luister ik naar Reply All en Thinking Sideways. Thinking Sideways gaat over mysteries en reply all over rare gebeurtenissen die met het internet te maken hebben.
pi_170722201
Ik luister veel Kevin Smith podcasts. Favoriet is wel Hollywood Babble-on, maar ook Smodcast en Jay & Silent Bob Get Old zijn de moeite waard. Daarnaast Joe Rogan soms en The Nerdist met interessante gasten. En ik maak er zelf een :D
Bleuh.
pi_170773704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 10:23 schreef PimD het volgende:
Ik luister veel Kevin Smith podcasts. Favoriet is wel Hollywood Babble-on, maar ook Smodcast en Jay & Silent Bob Get Old zijn de moeite waard. Daarnaast Joe Rogan soms en The Nerdist met interessante gasten. En ik maak er zelf een :D
oeh, link naar de jouwe?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')