abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170896919
registreer om deze reclame te verbergen
180k... Tering. Voor 150k heb je een full option S klasse met een dikke diesel.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 19:08 schreef Hyperdude het volgende:
Nog FIAT-parts gespot?
Navi systeem heeft wel wat weg van de Tipo. Verder het middenconsole, ik kan hem nog niet helemaal plaatsen. Stuurwiel is identiek, op wat logo's op de topcover en de inlegdeeltjes na.

Verder doet ie mij wat denken aan de V90/XC90 indeling en designs, zo qua dashboard.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_170897854
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:33 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Bizar he? Bedankt de Nederlandse regering maar >:)

[..]

Echt belachelijk toch? Dat er zo een prijsverschil mogelijk is. Verschil met USA en USA auto's denk ik nog: nou vooruit.. Maar ook de Europese auto's zijn daar gewoon goedkoper dan in NL. En praktisch in de rest van Europa zijn de auto's goedkoper dan in NL.
Ja echt belachelijk, allemaal belasting.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 12:16:28 #28
70357 Hyperdude
Happiness Is a Warm Gun
pi_170901266
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 07:26 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Ja echt belachelijk, allemaal belasting.
In Duitsland staat ie vanaf 87900 in de prijslijst.
Verbaas mij altijd hoe van de EU alles gelijkvormig moet zijn, maar dit soort belachelijke fiscale grappen/verschillen wel kunnen. Net zoals bij tolheffing, benzineprijzen ed.
#ivorytowerlivesmatter
pi_170902415
Ik vind het ook absurd inderdaad, we worden echt uitgemolken hier. Straks waarschijnlijk dat rekening rijden. Ik gok dat alleen de mensen die 1000km per jaar rijden er op vooruitgaan, de rest zal vast wel meer betalen. Maar goed, andere discussie :D

Wat nog wel kan is een SRT op grijs kenteken. Dan is de netto consumentenprijs 80k. LPG tank er in en goan! ^O^

Maar voor dat geld is er inderdaad veel ander leuks. Zelfs een leuk huis. Maar de mensen die dat kunnen betalen boeit die 180k waarschijnlijk geen poep.

Fiat onderdelen eigenlijk niet op gelet. We hadden 'm maar een dagje dus waren druk bezig met pimpen... eeeh filmen :7 Is ook al echt een tijd geleden dat we in een Fiat hebben gereden.

MG_1731.jpg
  zaterdag 13 mei 2017 @ 13:46:29 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170903106
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 12:16 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

In Duitsland staat ie vanaf 87900 in de prijslijst.
Verbaas mij altijd hoe van de EU alles gelijkvormig moet zijn, maar dit soort belachelijke fiscale grappen/verschillen wel kunnen. Net zoals bij tolheffing, benzineprijzen ed.
Met dank aan de bpm. Belasting over belasting, wat eigenlijk niet eens mag :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170909149
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Met dank aan de bpm. Belasting over belasting, wat eigenlijk niet eens mag :')
BPM mag ook niet meer, Brussel heeft dat verboden.
Toen hebben ze het snel co2 heffing genoemd.
pi_170932259
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:20 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

BPM mag ook niet meer, Brussel heeft dat verboden.
Toen hebben ze het snel co2 heffing genoemd.
Haha, echt een Nederlandse oplossing ook. Maar als het goed is wordt het toch afgebouwd? Of is dat inmiddels ook weer van de baan.
pi_170933508
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:39 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Haha, echt een Nederlandse oplossing ook. Maar als het goed is wordt het toch afgebouwd? Of is dat inmiddels ook weer van de baan.
De plannen zijn er, samen met De kilometerheffing.
Ik rij nu in een jeep grand Cherokee en ik betaal 154 euro per maand wegenbelasting.
Ik ben benieuwd wat er voor mij gaat veranderen.
pi_170940147
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:14 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

De plannen zijn er, samen met De kilometerheffing.
Ik rij nu in een jeep grand Cherokee en ik betaal 154 euro per maand wegenbelasting.
Ik ben benieuwd wat er voor mij gaat veranderen.
Ja ik ben ook benieuwd. Ik kan me niet voorstellen dat ik er op vooruitga, maar wie weet! Ik betaal nu 125 euro pm voor de 540i op LPG. Ik ben vooral bang dat je straks voor ELKE km extra gaat betalen. Zelfs als je bijvoorbeeld even naar de supermarkt gaat ofzo. Als het zoals in Frankrijk wordt, is het niet zo heel erg. Alleen betalen op de grote wegen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')