abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170643412
Welke twitters volgen jullie voor leuke nieuwtjes e.d. op crypto gebied?
pi_170643439
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:49 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

[..]

Ik voel me klein ;(
Kleine jongens worden groot.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:15:55 #53
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_170643506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:49 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

[..]

Ik voel me klein ;(
Je voelt je nog kleiner als je er 4 ETH in HAD willen stoppen: Hopelijk een geruststelling ;)
The best firms advertise the least...
pi_170643922
Deze gast heeft 254 ETH ($20.000) naar een scammer gestuurd ipv naar de ICO :(

https://np.reddit.com/r/e(...)ny_times_but_please/
[P]otverdorie
pi_170644118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef NatteBever het volgende:
Deze gast heeft 254 ETH ($20.000) naar een scammer gestuurd ipv naar de ICO :(

https://np.reddit.com/r/e(...)ny_times_but_please/
Damn dan voel je je flink kut.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_170644195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:30 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Damn dan voel je je flink kut.
Er waren meerdere gasten in die ICO Slack die deden alsof ze van de staff waren en het deposit adres daar meldde, vlak voor het op de site te vinden was. Bastards.
[P]otverdorie
pi_170644367
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:30 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Damn dan voel je je flink kut.
Helaas ook een paar keer gehad...

- 2013 - gescammed met PhenixCoin, ik zat notabene in het promotie-team, gouden bergen, uiteindelijk voor 85 BTC de mist in gegaan. Met een gast uit Alkmaar nog steeds goed contact, ook hij is er flink bij ingeschoten.

- 2014 (?) een withdraw adres bij een exchange die ik had aangepast maar ik tikte de Captcha verkeerd, het beeld ververste en toen stond het oude adres er weer. Had ik niet gezien. Pas toen na uren de coins niet binnenkwamen ging ik nog eens kijken... ai... 8 BTC weg (withdraw was naar adres van PhenixEx, scammers helaas).

- 2016 - had voor ¤ 2500 aan AMP op Bittrex staan, 2FA stond niet aan, werd gehackt (ondanks lang en uniek gegenereerd wachtwoord dus vermoedelijk een backdoor ofzo), geld weg... dag later schoot de koers x5 ... vorig jaar begin april geloof ik

- recent - 1,85 BTC in de Lithium ICO

Dan nog de talloze exchanges en mining-pools die ineens met de noorderzon vertrokken waren.

Al met al vast al iets van 120 BTC verloren, als het niet meer is.

Eerste keer dat het me overkwam ben ik er dagen letterlijk ziek van geweest, daarna? Tsja... life goes on... ik kan nu goed met verlies van geld omgaan en schat risico's wat anders in, haha.
pi_170644522
Die tokencard klinkt wel interessant helaas geen ETH vrij
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170644546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die tokencard klinkt wel interessant helaas geen ETH vrij
De ICO is allang afgelopen, duurder maar 27 minuten ;)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:46:48 #60
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_170644670
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:32 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Er waren meerdere gasten in die ICO Slack die deden alsof ze van de staff waren en het deposit adres daar meldde, vlak voor het op de site te vinden was. Bastards.
Evengoed niet slim om het via een forum te doen, zonder naar de officiele website gaan voor het wallet adres. Voor $20000 zeker niet, tenzij je het kan missen en dan nog: Nieuw in de crypto-wereld (geld overmaken via Wester Union klinkt als dodgy anyway als je 20K in cryptos kunt gooien :? ). Extreme gevallen!
The best firms advertise the least...
pi_170644704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Helaas ook een paar keer gehad...

- 2013 - gescammed met PhenixCoin, ik zat notabene in het promotie-team, gouden bergen, uiteindelijk voor 85 BTC de mist in gegaan. Met een gast uit Alkmaar nog steeds goed contact, ook hij is er flink bij ingeschoten.

- 2014 (?) een withdraw adres bij een exchange die ik had aangepast maar ik tikte de Captcha verkeerd, het beeld ververste en toen stond het oude adres er weer. Had ik niet gezien. Pas toen na uren de coins niet binnenkwamen ging ik nog eens kijken... ai... 8 BTC weg (withdraw was naar adres van PhenixEx, scammers helaas).

- 2016 - had voor ¤ 2500 aan AMP op Bittrex staan, 2FA stond niet aan, werd gehackt (ondanks lang en uniek gegenereerd wachtwoord dus vermoedelijk een backdoor ofzo), geld weg... dag later schoot de koers x5 ... vorig jaar begin april geloof ik

- recent - 1,85 BTC in de Lithium ICO

Dan nog de talloze exchanges en mining-pools die ineens met de noorderzon vertrokken waren.

Al met al vast al iets van 120 BTC verloren, als het niet meer is.

Eerste keer dat het me overkwam ben ik er dagen letterlijk ziek van geweest, daarna? Tsja... life goes on... ik kan nu goed met verlies van geld omgaan en schat risico's wat anders in, haha.
Allememaggies..met de huidige koers is dat $170.349,60
[P]otverdorie
pi_170644747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Helaas ook een paar keer gehad...

- 2013 - gescammed met PhenixCoin, ik zat notabene in het promotie-team, gouden bergen, uiteindelijk voor 85 BTC de mist in gegaan. Met een gast uit Alkmaar nog steeds goed contact, ook hij is er flink bij ingeschoten.

- 2014 (?) een withdraw adres bij een exchange die ik had aangepast maar ik tikte de Captcha verkeerd, het beeld ververste en toen stond het oude adres er weer. Had ik niet gezien. Pas toen na uren de coins niet binnenkwamen ging ik nog eens kijken... ai... 8 BTC weg (withdraw was naar adres van PhenixEx, scammers helaas).

- 2016 - had voor ¤ 2500 aan AMP op Bittrex staan, 2FA stond niet aan, werd gehackt (ondanks lang en uniek gegenereerd wachtwoord dus vermoedelijk een backdoor ofzo), geld weg... dag later schoot de koers x5 ... vorig jaar begin april geloof ik

- recent - 1,85 BTC in de Lithium ICO

Dan nog de talloze exchanges en mining-pools die ineens met de noorderzon vertrokken waren.

Al met al vast al iets van 120 BTC verloren, als het niet meer is.

Eerste keer dat het me overkwam ben ik er dagen letterlijk ziek van geweest, daarna? Tsja... life goes on... ik kan nu goed met verlies van geld omgaan en schat risico's wat anders in, haha.
Damn, dat zijn ook geen kleine bedragen (toen of nu). Hoop dat ik dit soort fouten nooit maak :@ Toen die TKN maar niet verscheen was ik al bang dat die hele ICO een scam was _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_170644889
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Allememaggies..met de huidige koers is dat $170.349,60
Yup, eigenlijk een wonder dat ik nog wat heb overgehouden :P
pi_170644924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Yup, eigenlijk een wonder dat ik nog wat heb overgehouden :P
Haha, ja precies
[P]otverdorie
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:56:47 #65
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_170645012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Helaas ook een paar keer gehad...

- 2013 - gescammed met PhenixCoin, ik zat notabene in het promotie-team, gouden bergen, uiteindelijk voor 85 BTC de mist in gegaan. Met een gast uit Alkmaar nog steeds goed contact, ook hij is er flink bij ingeschoten.

- 2014 (?) een withdraw adres bij een exchange die ik had aangepast maar ik tikte de Captcha verkeerd, het beeld ververste en toen stond het oude adres er weer. Had ik niet gezien. Pas toen na uren de coins niet binnenkwamen ging ik nog eens kijken... ai... 8 BTC weg (withdraw was naar adres van PhenixEx, scammers helaas).

- 2016 - had voor ¤ 2500 aan AMP op Bittrex staan, 2FA stond niet aan, werd gehackt (ondanks lang en uniek gegenereerd wachtwoord dus vermoedelijk een backdoor ofzo), geld weg... dag later schoot de koers x5 ... vorig jaar begin april geloof ik

- recent - 1,85 BTC in de Lithium ICO

Dan nog de talloze exchanges en mining-pools die ineens met de noorderzon vertrokken waren.

Al met al vast al iets van 120 BTC verloren, als het niet meer is.

Eerste keer dat het me overkwam ben ik er dagen letterlijk ziek van geweest, daarna? Tsja... life goes on... ik kan nu goed met verlies van geld omgaan en schat risico's wat anders in, haha.
Verklaart dat, dat Bittrex nu een afschuwelijke (ok duidelijk) "No bot" authenticatie heeft van gemiddeld 4xpicture-verificatie ondanks 2FA aan voor je kan inloggen :D

Wel een goede reden, als we jouw lijstje lezen om je coins niet op een "unbacked by bank" Exchange achter te laten (zoal ik nu sinds 2 maanden, weliswaar verspreid, maar dan nog).

[ Bericht 2% gewijzigd door edcetera op 02-05-2017 23:06:09 ]
The best firms advertise the least...
pi_170645098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef edcetera het volgende:

[..]

Verklaart dat, dat Bittrex nu een afschuwelijke (ok duidelijk) "No bot" authenticatie heeft van gemiddeld 4xpicture-verificatie ondanks 2FA aan voor je kan inloggen :D
Geen idee haha.
Maarja, weg is weg.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 23:03:46 #67
230491 Zith
pls tip
pi_170645209
btc rust uit, de altcoin pump mag weer doorgaan
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_170645856
Waarom is zo'n ICO zo populair? Stel ik had er een paar ETH ingestopt?

Checken jullie de volgende ICO via sites als dit? https://www.icocountdown.com

Sorry als het een domme vraag is, maar het is toch een discussie topic waar je ook dingen mag vragen toch ;)
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:33:06 #69
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_170645994
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geen idee haha.
Maarja, weg is weg.
Yup, heb mijn verlies ook genomen op mijn eigen stomme manier in het verleden met cryptos. "Life goes on" en eigenlijk is het niet zo slecht met cryptos hebben :)
The best firms advertise the least...
pi_170646173
Heeft de TKN inmiddels al een waarde trouwens? Worden ze al verhandeld, is er een koers voor te vinden?

Op 1 site zag ik vaagjes voorbij komen dat ze nu 22 dollar waard zijn maar daar ben ik enigzins skeptisch over :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_170646303
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom is zo'n ICO zo populair? Stel ik had er een paar ETH ingestopt?

Checken jullie de volgende ICO via sites als dit? https://www.icocountdown.com

Sorry als het een domme vraag is, maar het is toch een discussie topic waar je ook dingen mag vragen toch ;)
Ach ja, het is eigenlijk een verkapte crowdfund met risico's.
Maar we hopen allemaal rijk te worden ;)
pi_170646316
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Heeft de TKN inmiddels al een waarde trouwens? Worden ze al verhandeld, is er een koers voor te vinden?

Op 1 site zag ik vaagjes voorbij komen dat ze nu 22 dollar waard zijn maar daar ben ik enigzins skeptisch over :D
Ik teken er voor :P

Haha, voor $ 5 zou ik ze ook zo dumpen.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:50:26 #73
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_170646381
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Heeft de TKN inmiddels al een waarde trouwens? Worden ze al verhandeld, is er een koers voor te vinden?

Op 1 site zag ik vaagjes voorbij komen dat ze nu 22 dollar waard zijn maar daar ben ik enigzins skeptisch over :D
Bijna 30x waardevermeerdering zou wel erg extreem zijn ($0,75/TKN tijdens ICO) maar je weet het maar nooit (en kan zomaar inelkaar donderen binnen een paar uur/dag). Als ik ze had, zou ik het gelijk grotendeels verkopen :D
The best firms advertise the least...
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 23:50:36 #74
230491 Zith
pls tip
pi_170646386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom is zo'n ICO zo populair? Stel ik had er een paar ETH ingestopt?

Checken jullie de volgende ICO via sites als dit? https://www.icocountdown.com

Sorry als het een domme vraag is, maar het is toch een discussie topic waar je ook dingen mag vragen toch ;)
Er hoeft maar 1 coin door hetzelfde process gaan als eth, btc, etc... en je bent miljoenair.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 mei 2017 @ 23:52:27 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170646420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Er hoeft maar 1 coin door hetzelfde process gaan als eth, btc, etc... en je bent miljoenair.
MaGNeT is nog altijd geen miljonair.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')