abonnement Unibet Coolblue
pi_170632195
Hoi fokkers, Ik ben 18 en heb in Juni 2017 mijn rijexamen in Amsterdam , heb in totaal 19 lessen en na 8 lessen zij mijn instructeur dat ik goed genoeg ben om een examen te boeken ik heb ook ervaring want ik heb geleerd met mijn vader in eigen terrein enz,nu heb ik nog 10 lessen over want ik had een pakket , ik ben nu bang om te zakken want in amsterdam is het heel druk enz ik kan wel goed rijden maar ben niet zeker , hebben jullie tips voor mij, en hoe is het bij jullue geweest ;
bedankt alavst,
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:34:41 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170632264
Klinkt een beetje malafide als ik heel eerlijk moet zijn...
And so is the past
pi_170632292
Nee je kunt niet goed rijden......
  dinsdag 2 mei 2017 @ 15:22:42 #4
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_170633454
- opzouten -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sounddragon op 02-05-2017 19:18:36 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 15:24:49 #5
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170633495
Ik neem aan dat je tijdens die lessen wel al in A'dam hebt gereden?
pi_170633529
Als ik in Amsterdam moet rijden ben ik ook niet zeker.

Man man man wat een chaos daar op de wegen overal. Gejaag, bumperkleven, toeteren, mensen die hem er overal tussensmijten etcetcetc.

Ben blij dat ik gewoon in het rustige Limburg woon waar autorijden nog gewoon leuk en ontspannen kan zijn :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170634851
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:24 schreef Voszje het volgende:
Ik neem aan dat je tijdens die lessen wel al in A'dam hebt gereden?
Ja ik les in amsterdam , kan goed rijden maar het is heel druk hier, daarom ben ik bang dat ik kan zakken door het rotgedrag van mensen hier die rijden in WEST, dus heb ik wat tips nodig en als er miss iemand hier is die ook ging afrijden in amsterdam wil ik graag weten hoe het ging ;)
pi_170634912
Ik kan ook vrij goed autorijden maar ik heb ook minsten 30 uur les gehad. Durf er donder op te zeggen dat je de eerste keer zakt met zo weinig les, puur en alleen omdat je te weinig ervaring hebt en dus dingen niet kunt voorzien.
IT'er in hart en nieren
pi_170634970
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:28 schreef PascalDutch het volgende:
Ik kan ook vrij goed autorijden maar ik heb ook minsten 30 uur les gehad. Durf er donder op te zeggen dat je de eerste keer zakt met zo weinig les, puur en alleen omdat je te weinig ervaring hebt en dus dingen niet kunt voorzien.
Ook jij kunt na 30 uur niet goed rijden hoor, dat denk je wel maar dat is niet zo.
Je kunt hooguit voldoende goed rijden om je examen te halen maar dat maakt je nog steeds geen goede bestuurder.

Maar wees gerust, daar komt je vanzelf wel achter, ik dacht 20 jaar geleden toen in mijn papiertje (ja toen was het nog papiertje) precies hetzelfde.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:20:03 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_170638021
Pak die andere lessen gewoon ook nog mee, je hebt ze betaald, en je zult er alleen maar zekerder door gaan rijden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_170638374
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
Pak die andere lessen gewoon ook nog mee, je hebt ze betaald, en je zult er alleen maar zekerder door gaan rijden.
Dit :Y
Lekker blijven oefenen in Amsterdam. Rondom de examenlocatie en de bekende routes zodat de weg je bekend voorkomt als je voor je examen gaat.
dag
pi_170648985
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ook jij kunt na 30 uur niet goed rijden hoor, dat denk je wel maar dat is niet zo.
Je kunt hooguit voldoende goed rijden om je examen te halen maar dat maakt je nog steeds geen goede bestuurder.

Maar wees gerust, daar komt je vanzelf wel achter, ik dacht 20 jaar geleden toen in mijn papiertje (ja toen was het nog papiertje) precies hetzelfde.
Heb hem ondertussen al bijna vier jaar hoor ;) betekent uiteraard niet dat ik king of the road ben en dat bedoelde ik ook niet maar ik vind 19 lessen wel erg weinig.
IT'er in hart en nieren
pi_170651675
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 08:27 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Heb hem ondertussen al bijna vier jaar hoor ;) betekent uiteraard niet dat ik king of the road ben en dat bedoelde ik ook niet maar ik vind 19 lessen wel erg weinig.
Mwah, 19 lessen kan, is niet uitzonderlijk, maar het zijn er ook niet veel nee.
Maar 8 lessen daarentegen.. Heel vroeger, toen er nog weinig verkeer was ( :P ), was dat misschien genoeg, maar tegenwoordig toch niet meer.

Ik zou die 10 lessen ook gewoon nog volgen inderdaad! Kan nooit kwaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')