abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170662193
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Sorry? Waarvoor? :? Vind het knap dat mensen met psychoses altijd stand weten te houden. Ik zou echt niet weten wat te doen op zo'n moment. Misschien raar dat ik het zeg, maar ik vind je dapper. :)
De sorry omdat ik dacht te negatief gereageerd te hebben en daarmee misschien mensen voor het hoofd gestoten te hebben. Sorry is een gevoel dat ik veel heb, een dag niet schuldig gevoeld is een dag niet geleefd toch ;)

En een compliment is nooit raar, zeker niet zo'n mooie. Dank je wel :* Ik doe gewoon mijn best en daag mezelf uit om zoveel mogelijk op de normale manier te doen (studeren, op mezelf wonen, sociaal leven. Dat soort dingetjes).
Echt knetter psychotisch ben ik gelukkig niet, maar ik heb dit soort dingen al heel mijn leven. Ik was eerder alleen bang om erover te praten, want het veel in de familie voorkomt (en ook heb gezien hoe het compleet uit de hand kan lopen). Dat is voor mij een reden om alles normaal te willen doen. Wat eigenlijk heel dom is, want ik moest eerst ontsporen voordat het goed kwam.

Dank je wel dat je zo lief voor me bent :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_170662361
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 19:00 schreef Andromache het volgende:
Nee waarom? Naar wie? Eerder permanente wanhoop/verlatingsangst. Daarom is seks ook zo fijn en sporten ook. Zulke heftige fysieke gevoelens dat mijn hoofd geen ruimte krijgt. Voor iets serieus willen ze me toch al niet, dus mja.

Vandaag ook met moeite uit bed en iets gedaan omdat de teleurstelling erg vat op me heeft. Instabiel.
*knuffel* :*
Teleurstelling en dingen doen waar je later spijt van hebt mag h, daar leer je van. Het is heel naar en natuurlijk wil je het niet, maar het helpt je te ontwikkelen.

Misschien heel erg dom, maar ken je het boek?Referrer=ADVNLGOO002008N-G-41309955837-S-300426079081-666840730? Daar krijg ik nu "therapie uit" en kan heel erg helpen met zulke problemen. Het is moeilijk en doet pijn, maar het kan erg goed helpen.

(dat van het sporten herken ik heel erg. Evenals je gedachte dat mensen je niet serieus willen)
Dat je nog niet iemand hebt gevonden die je niet serieus wil, betekent niet dat die persoon nooit zal komen. Soms heeft dat even tijd nodig, soms moet je eerst even goed aandacht aan jezelf geven. Vergeet nooit dat jij de moeite waard bent en dat je iemand kan vinden die ook de moeite voor jou waard is. Mensen die je niet serieus willen moet je niet laten bepalen hoe jij je voelt. Die zijn de energie niet waard. Al is dat heel erg gemakkelijk getypt, maar moeilijk te voelen.

Heel veel sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 3 mei 2017 @ 20:06:40 #28
339901 LordofLeaves
Piratenkoning van Taka-Tuka
pi_170664268
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

De sorry omdat ik dacht te negatief gereageerd te hebben en daarmee misschien mensen voor het hoofd gestoten te hebben. Sorry is een gevoel dat ik veel heb, een dag niet schuldig gevoeld is een dag niet geleefd toch ;)

En een compliment is nooit raar, zeker niet zo'n mooie. Dank je wel :* Ik doe gewoon mijn best en daag mezelf uit om zoveel mogelijk op de normale manier te doen (studeren, op mezelf wonen, sociaal leven. Dat soort dingetjes).
Echt knetter psychotisch ben ik gelukkig niet, maar ik heb dit soort dingen al heel mijn leven. Ik was eerder alleen bang om erover te praten, want het veel in de familie voorkomt (en ook heb gezien hoe het compleet uit de hand kan lopen). Dat is voor mij een reden om alles normaal te willen doen. Wat eigenlijk heel dom is, want ik moest eerst ontsporen voordat het goed kwam.

Dank je wel dat je zo lief voor me bent :*
Wat goed van je dat je zo positief in het leven staat. Dat mag ik graag zien, haha. En nee, je reageerde niet te negatief, je bent tenminste eerlijk en dat waardeer ik het meeste. :) Maakt mij dat lief? Nee, eerlijkheid is een deugd. ;)
Evil I tell you!! EVIIIIILLLL!!!
  woensdag 3 mei 2017 @ 20:09:00 #29
339901 LordofLeaves
pi_170664367
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 19:00 schreef Andromache het volgende:
Nee waarom? Naar wie? Eerder permanente wanhoop/verlatingsangst. Daarom is seks ook zo fijn en sporten ook. Zulke heftige fysieke gevoelens dat mijn hoofd geen ruimte krijgt. Voor iets serieus willen ze me toch al niet, dus mja.

Vandaag ook met moeite uit bed en iets gedaan omdat de teleurstelling erg vat op me heeft. Instabiel.
Waarom zouden ze je voor iets serieus niet willen? Je komt op mij niet over als onbetrouwbaar of vervelend.
  woensdag 3 mei 2017 @ 20:57:24 #30
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_170666452
Gewoon omdat dat altijd zo gaat. Echt leuke mannen, vlot, spontaan, knap, die elke vrouw kunnen krijgen en dan mij willen? Is toch alleen voor de seks of ze lachen me met vrienden uit, ze ghosten me of bedriegen me. Ze gaan uiteindelijk toch allemaal weg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
pi_170666542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:57 schreef Andromache het volgende:
Gewoon omdat dat altijd zo gaat. Echt leuke mannen, vlot, spontaan, knap, die elke vrouw kunnen krijgen en dan mij willen? Is toch alleen voor de seks of ze lachen me met vrienden uit, ze ghosten me of bedriegen me. Ze gaan uiteindelijk toch allemaal weg.
:{ Wat naar dat je deze ervaring hebt... en wat naar dat je zo naar jezelf kijkt. Jij bent goed zoals je bent, laat niet je eigen waarde bepalen door anderen. Jij bent degene waarmee je je hele leven moet dealen...
pi_170666558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:06 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat goed van je dat je zo positief in het leven staat. Dat mag ik graag zien, haha. En nee, je reageerde niet te negatief, je bent tenminste eerlijk en dat waardeer ik het meeste. :) Maakt mij dat lief? Nee, eerlijkheid is een deugd. ;)
Toch heel erg dank je wel :*
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:15:42 #33
119554 -Strawberry-
cheap thrills
pi_170667037
quote:
Zijn ze dan wel echt leuk?
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:25:04 #34
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_170667320
Nou ja het is vast niet de waarheid, maar mijn overtuiging. Ik klamp me vast of ik ben afstandelijk. Gezond kwetsbaar is er niet bij. Niemand moet me, echt dan, voor meer dan een avondje, door mijn overtuiging krijg ik wat ik denk.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:25:55 #35
119554 -Strawberry-
cheap thrills
pi_170667346
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:25 schreef Andromache het volgende:
Nou ja het is vast niet de waarheid, maar mijn overtuiging. Ik klamp me vast of ik ben afstandelijk. Gezond kwetsbaar is er niet bij. Niemand moet me, echt dan, voor meer dan een avondje, door mijn overtuiging krijg ik wat ik denk.
Ik denk dat je gelijk hebt met je laatste stuk zin.
pi_170667440
Wat Strawberry zegt

Ben je in behandeling Andromache? Of heb je dit probleem ooit besproken met een behandelaar? Het lijkt me namelijk echt slopend voor je zelfvertrouwen waar je nu doorheen gaat...
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:45:11 #37
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_170667881
Ja ik ben in behandeling en daardoor gaat het sociaal beter, ik heb wat relaties opgebouwd hier nu. Ik zou graag willen leren me gezond kwetsbaar op te stellen jegens personen die het waard zijn, zonder wantrouwen jegens knappe en geslaagde mensen, zonder personen direct af te schrijven. Gewoon, hier ben ik, mooi, leuk, grappig, en ik vind jou ook leuk.
pi_170668009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:45 schreef Andromache het volgende:
Ja ik ben in behandeling en daardoor gaat het sociaal beter, ik heb wat relaties opgebouwd hier nu. Ik zou graag willen leren me gezond kwetsbaar op te stellen jegens personen die het waard zijn, zonder wantrouwen jegens knappe en geslaagde mensen, zonder personen direct af te schrijven. Gewoon, hier ben ik, mooi, leuk, grappig, en ik vind jou ook leuk.
Dat is iets dat ik je enorm zou gunnen.
Wat goed dat je al relaties opgebouwd hebt! Dat is best moeilijk.
Het erkennen van waar het aan ligt is de eerste stap, daarna komt het voelen ook :*
Zet hem op :* Het komt echt wel goed met jou
  donderdag 4 mei 2017 @ 06:36:11 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170673579
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat doen ze allemaal bij die therapie? Ben wel erg benieuwd hoe dat gaat met mensen die ontwijkend gedrag vertonen.
Het is geen therapie met een specifieke interventie. Gewoon een groep met leeftijdsgenoten en dan praten over dingen waar je tegenaan loopt. :') Begin het een beetje zat te worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Gary_Oak op 04-05-2017 06:41:29 ]
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:43:58 #40
339901 LordofLeaves
pi_170675162
quote:
Oh, kom op zeg. Wat is er niet leuk aan jou? Weet wel zeker dat je een aantal positieve punten over jezelf op kunt noemen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:45:17 #41
339901 LordofLeaves
pi_170675193
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 06:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het is geen therapie met een specifieke interventie. Gewoon een groep met leeftijdsgenoten en dan praten over dingen waar je tegenaan loopt. :') Begin het een beetje zat te worden.
Haha, dat klinkt net als de Vers training voor borderliners. Same old, same shit.
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:46:51 #42
339901 LordofLeaves
pi_170675230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Toch heel erg dank je wel :*
Nou, nou, nou. :@ ;)
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:36:14 #43
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_170676154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Oh, kom op zeg. Wat is er niet leuk aan jou? Weet wel zeker dat je een aantal positieve punten over jezelf op kunt noemen.
Klopt, maar het verschil tussen hoofd plus oppervlakkig gevoel versus diepste gevoelens.
pi_170677070
Ok, ik gun jullie even een moment om mij uit te lachen: Gisteravond ging ik even naar het toilet voordat ik naar bed ging. Ik zat op de WC en zag een gigantische naaktslak. Ik zat helemaal te griezelen en te gruwelen (ik vind beestjes zo eng en naar), maar besloot rustig te blijven zitten en niet met een plasticzakje het beest weg te halen, want natuurlijk zat dit in mijn hoofd. Ik zie altijd beestjes als ik moe ben. Dus ik negeerde het dapper en ging naar bed. Ondertussen balen dat ik weer eens deze waan had gehad.
Daarna ging mijn vriend naar de wc en vroeg mij daarna of ik niet die gigantische slak had gezien in de badkamer. Hij is zo lief geweest om hem op te ruimen.
Wijze les, soms zie ik ook beestjes die er daadwerkelijk zijn ;)
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:31:56 #45
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_170687171
Ik kan waarschijnlijk al binnen 1 maand terecht voor diagnostiek! Hoera restitutiepolis bij zvz die bij niet-gecontracteerde zorg in de GGZ het NZA-maximumtarief vergoedt. Een PO waaruit vast wel cluster B of C komt maar het vermoeden van ADD blijft ook. Ik ben gewoon lastig. Vannacht weer diep in de nacht salade zitten maken en kwark omdat ik aan mijn vitamientjes moest komen. Doe dat gewoon om 19u ipv de hele dag om man te sippen in badjas .. en dom Ajax kijken...
pi_170687251
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:31 schreef Andromache het volgende:
Ik kan waarschijnlijk al binnen 1 maand terecht voor diagnostiek! Een PO waaruit vast wel cluster B of C komt maar het vermoeden van ADD blijft ook. Ik ben gewoon lastig. Vannacht weer diep in de nacht salade zitten maken en kwark omdat ik aan mijn vitamientjes moest komen. Doe dat gewoon om 19u ipv de hele dag om man te sippen in badjas .. en dom Ajax kijken...
He doe eens liever voor jezelf! Een dag sippen is heel erg naar en het is juist goed dat je alsnog de tijd neemt om goed voor jezelf te zorgen. Dat verdient een schouderklopje, geen straf. Zo zou je toch ook niet tegen een ander doen :* *knuffel*

Wat fijn dat ze bezig gaan met de diagnostiek. Ik hoop dat ze je daarmee wat meer richting kunnen geven. Het vinden van het juiste labeltje is zo stressvol (tenminste, vond ik).
Lastig ben je zeker niet :) Onzeker dat wel. Ik hoop dat het je gaat helpen
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:49:09 #47
339901 LordofLeaves
pi_170687500
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:36 schreef Andromache het volgende:

[..]

Klopt, maar het verschil tussen hoofd plus oppervlakkig gevoel versus diepste gevoelens.
Daar heb je wel een punt. Levert het oppervlakkig zijn binnen relaties en vriendschappen je meer op?
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:49:59 #48
339901 LordofLeaves
pi_170687519
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:31 schreef Andromache het volgende:
Ik kan waarschijnlijk al binnen 1 maand terecht voor diagnostiek! Hoera restitutiepolis bij zvz die bij niet-gecontracteerde zorg in de GGZ het NZA-maximumtarief vergoedt. Een PO waaruit vast wel cluster B of C komt maar het vermoeden van ADD blijft ook. Ik ben gewoon lastig. Vannacht weer diep in de nacht salade zitten maken en kwark omdat ik aan mijn vitamientjes moest komen. Doe dat gewoon om 19u ipv de hele dag om man te sippen in badjas .. en dom Ajax kijken...
Wel genoten van de wedstrijd?
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:51:03 #49
339901 LordofLeaves
pi_170687540
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ok, ik gun jullie even een moment om mij uit te lachen: Gisteravond ging ik even naar het toilet voordat ik naar bed ging. Ik zat op de WC en zag een gigantische naaktslak. Ik zat helemaal te griezelen en te gruwelen (ik vind beestjes zo eng en naar), maar besloot rustig te blijven zitten en niet met een plasticzakje het beest weg te halen, want natuurlijk zat dit in mijn hoofd. Ik zie altijd beestjes als ik moe ben. Dus ik negeerde het dapper en ging naar bed. Ondertussen balen dat ik weer eens deze waan had gehad.
Daarna ging mijn vriend naar de wc en vroeg mij daarna of ik niet die gigantische slak had gezien in de badkamer. Hij is zo lief geweest om hem op te ruimen.
Wijze les, soms zie ik ook beestjes die er daadwerkelijk zijn ;)
Naaktslakken in je wc? Staat dat ding soms in je achtertuin? :P
pi_170689651
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Naaktslakken in je wc? Staat dat ding soms in je achtertuin? :P
Ik woon in een nogal gammel huisje. De wc zit in de badkamer (centrum van de stad, dus alles is klein) en in het plafond zit een ventilatierooster. Alleen dat ding werkt niet meer, waardoor er soms beestjes doorheen vallen. Wat die beesten op mijn dak doen weet ik niet, maar soms komen ze naar binnen. Soms ruim ik beestjes op die iedereen kan zien en soms ruim ik beestjes op die speciaal voor mij bestaan ;)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')