abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 11:34:44 #51
368283 ato
pi_170628794
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Was het je nog niet opgevallen dan?
Die scheuren waren echt het eerste wat ik zag, zelfs nog voor de glitters me opvielen.
Nee stom he..
Life can be a bitch, so like it..
pi_170628965
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Was het je nog niet opgevallen dan?
Die scheuren waren echt het eerste wat ik zag, zelfs nog voor de glitters me opvielen.
Ik zag ook als eerste GLITTERS en twinkles :') (Maar ik keek mobiel, geen idee of dat uitmaakt).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170629015
Als je er normaal uitziet alsof je langs de Tsjechische snelweg je diensten aanbiedt, kun je ook niet verwachten dat ze er heel classy uit zouden zien. Dus dan is dit meer dan prima.
pi_170629016
Nu alleen nog de bevestiging dat er geen foto's vertoond worden en ik kan met een gerust hart de dagen aftellen :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170629028
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:47 schreef aarontje112 het volgende:
Als je er normaal uitziet alsof je langs de Tsjechische snelweg je diensten aanbiedt, kun je ook niet verwachten dat ze er heel classy uit zouden zien. Dus dan is dit meer dan prima.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 11:49:38 #56
43556 miss_dynastie
pi_170629059
Hebben we de achterkant ook al gezien eigenlijk? Straks is op elke bil een stukje van de foto van papa gezet of zo....
  Redactie Sport dinsdag 2 mei 2017 @ 11:50:04 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170629067
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:47 schreef aarontje112 het volgende:
Als je er normaal uitziet alsof je langs de Tsjechische snelweg je diensten aanbiedt, kun je ook niet verwachten dat ze er heel classy uit zouden zien. Dus dan is dit meer dan prima.
Wat overdreven weer..

Ik vind de sfeer wel ontzettend zuur dit jaar
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 11:56:39 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170629191
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat overdreven weer..

Ik vind de sfeer wel ontzettend zuur dit jaar
Ja vind ik wel ook wel. De outfits vallen volgens mij heel erg mee met de verwachtingen hier als je de website van de designer zag. Je hoeft het perse mooi te vinden, maar het valt toch heel erg mee. Het is niet extreem ofzo gewoon classy.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 12:00:04 #59
368283 ato
pi_170629249
Ik zag op songfestival-weblog dat Gert ook niet tevreden was met de kleding.
Hij vind het te veel glitter.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hun styling normaal niets vind en ik had erger verwacht.
Kleding zou ook best zijn uitgekozen voor de act. Dan zeg ik OK.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:01:48 #60
466689 IrisD
Vrouw, 23 jaar
pi_170629269
Vreselijke kleding vooral bij degene die rechts staat.
Ik ben Iris Dekkers. Ik hou van reizen, mooi landschap, dieren en van actief bewegen.
pi_170629280
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat overdreven weer..

Ik vind de sfeer wel ontzettend zuur dit jaar
Ik vind het toch oké, als je het vergelijkt met wat
ze normaal dragen tijdens optredens. Ben nog een van de minst zure hier hoor :P. Voorspel een glansrijk ticket naar de finale :)
pi_170629288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:56 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ja vind ik wel ook wel. De outfits vallen volgens mij heel erg mee met de verwachtingen hier als je de website van de designer zag. Je hoeft het perse mooi te vinden, maar het valt toch heel erg mee. Het is niet extreem ofzo gewoon classy.
Nou ja, classy is niet de juiste benaming. Het is echt de O'G3NE-smaak.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Vis een optie? dinsdag 2 mei 2017 @ 12:07:09 #63
70532 loveli
N
pi_170629344
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat overdreven weer..

Ik vind de sfeer wel ontzettend zuur dit jaar
Guilty. Ik word niet warm van het neppe, de gebaartjes, de slechte tekst en rijmelarij.
crap in = crap out
pi_170629424
Heb de nieuwe Veronica-gids voor me. Alle inzendingen worden beoordeeld.
Staat er bij IJsland:
quote:
Duidelijk een mislukte poging om Lady Gaga na te doen. Wat het nummer vooral mist, is de opbouw. Volgende keer beter.
En Azerbeidzjan:
quote:
Waar zit die mute-knop op je afstandsbediening ook alweer? Die is namelijk essentieel zodra zij het podium betreedt.
W T F. Welke compleet wereldvreemde, ouderwetse pipo heeft dit geschreven?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170629455
Ik vind alleen het broekpak leuk. De rest vind ik of te truttig, of te naakt.

Ik krijg trouwens jeuk van reacties als 'ze gaan toch niet winnen, oostbloklanden stemmen allemaal op elkaar... Vriendjespolitiek.' Blablablabla.

Ze gaan ook niet winnen, maar niet om die reden.
pi_170629481
Kijken jullie straks (of nu al) naar een livestream? Welke? Escxtra?
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 12:16:23 #67
43556 miss_dynastie
pi_170629495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:15 schreef grazz het volgende:
Kijken jullie straks (of nu al) naar een livestream? Welke? Escxtra?
Ik kijk meestal de hoofden ja, al heb ik dat dit jaar nog niet gedaan.
Zal nooit vergeten hoe ze keken toen Traincha voor het eerst aan de beurt was _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 12:20:00 #68
163650 Greys
pi_170629559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:56 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ja vind ik wel ook wel. De outfits vallen volgens mij heel erg mee met de verwachtingen hier als je de website van de designer zag. Je hoeft het perse mooi te vinden, maar het valt toch heel erg mee. Het is niet extreem ofzo gewoon classy.
Het valt me ook mee zoals gezegd.
Maar classy vind ik het alles behalve met die scheuren en dat decolleté. Sorry als dat zuur is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 12:22:26 #69
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170629609
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Het valt me ook mee zoals gezegd.
Maar classy vind ik het alles behalve met die scheuren en dat decolleté. Sorry als dat zuur is.
Het zijn gewoon mooie jonge meiden dan mag je best wat laten zien, ik vind niet dat het te veel is of te erg afleid. Het is wel het optreden om uit te pakken. Maar misschien kan een non-gay man bevestigen of dit teveel afleidt :P
pi_170629663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:47 schreef aarontje112 het volgende:
Als je er normaal uitziet alsof je langs de Tsjechische snelweg je diensten aanbiedt, kun je ook niet verwachten dat ze er heel classy uit zouden zien. Dus dan is dit meer dan prima.
Dit :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:26:10 #71
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170629676
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:15 schreef grazz het volgende:
Kijken jullie straks (of nu al) naar een livestream? Welke? Escxtra?
Ja, zit naar escXtra te kijken, vind ik de leukste.
Zijn daar wel wat wifi problemen in de pers hal, dus het loopt niet altijd even smooth. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:26:14 #72
194695 franklop
Fran knock
pi_170629680
quote:
De Amsterdamse kostuumontwerper Tycho Boeker (52) is verantwoordelijk voor de glitter- en glamouroutfits die OG3NE-zangeressen Amy, Shelley en Lisa dragen in Kiev. Hij en zijn team hebben maanden gepriegeld om alle kristallen en pailletten op hun plek te krijgen. ,,De scheurachtige details zijn geen ludieke verwijzing naar Trijntjes jurk, maar bedoeld om grote vlakken wat lucht te geven."

Eervol zeker om na alle ophef over die door jou ontworpen 'scheurjurk' nog eens songfestivaloutfits te mogen maken?
,,Haha, wat een toestand was dat toen! Het team rond OG3NE heeft me medio maart benaderd en ik ben gelijk aan de slag gegaan. Ik heb de ontwerpen overigens op gevoel gemaakt zonder voorgesprek met de meiden. En hun liedje had ik ook nog niet gehoord. Toen ze het eindresultaat zagen was alles gelijk goed. Op wat reguliere maataanpassingen na dan. Dat is in mijn vakgebied uniek. Meestal moet er eindeloos aan de looks worden gesleuteld."

Hoe ben je begonnen?
,,Ik heb ter inspiratie veel foto's en filmpjes van OG3NE bekeken om te ontdekken hoe Amy, Shelley en Lisa bewegen, wat voor types het zijn, wat ze meestal dragen en dat vertaald naar één geheel. Dat was best puzzelen geblazen. Het gaat immers om drie kostuums voor drie persoonlijkheden die naast elkaar te zien zullen zijn en toch een totaalplaatje moeten opleveren. Het was dus een kwestie van een mouwtje eraan of eraf, wel of geen schoudervullingen en ga zo nog maar even door."

Was je tevreden over de kleding die OG3NE doorgaans draagt?
,,Medium! Ik heb er niet echt een mening over, maar je kunt zien dat Amy, Shelley (21) en Lisa (22) in de praktijk misschien weleens worstelen met wat ze moeten aantrekken. Ze zitten qua leeftijd overal een beetje tussenin. De meiden zijn te oud voor meisjeskleding en weer te jong voor volwassen kleding. Als je dan ook nog vrij klein bent, is het moeilijk iets geschikts in winkels te vinden. Vaak kloppen de proporties dan niet. Dat zag ik wel eens bij OG3NE. Niet dat ze er voorheen slecht uitzagen hoor! Maar soms waren ze wat kleding betreft geen eenheid op het podium. Of net iets te oud of te jong."

En die eenheid heb jij wel bereikt?
,,Ik denk het wel. Hoewel de outfits best blingbling zijn, ben ik zeker niet over the top gegaan. Veel overdadige opsmuk zit er niet in. Ik heb het bewust zo simpel mogelijk gehouden, want de dames moeten opvallen. Niet hun kleding. In mijn kostuums zien ze er ijzersterk uit. En ze komen volwassen over. Zeker niet te oud. Verder passen de kostuums ook bij het nummer Lights and Shadows. Ze zijn donker maar ook licht en stralend."

Hier en daar een grappig scheurtje aangebracht om Trijntje te jennen?
,,Hahaha, in geen geval. Tijdens het ontwerpen bleken sommige vlakken net iets te groot. Dat heb ik opgelost door hier en daar wat bloot of luchtigheid."

Er is ook nu weer enige kritiek op de outfits!
,,Ongetwijfeld, maar daar trek ik me niks van aan wat het regent ook complimentjes. Wat ik maak zijn theatrale showkostuums en geen mode, confectie of haute couture. Amy heeft een stoer broekpak, Shelley een elegante cocktailjurk en Lisa een sexy inkijkjapon zonder dat ze een stoeipoes lijkt. Alles is uitstekend in balans. Heus, die meiden gaan met power knallen in Kiev.''

Zij er reservekostuums gemaakt voor als het misgaat in Oekraïne?
,,Nee, alles is extreem degelijk gemaakt. Het kan tegen een stootje. Mijn ontwerpen moeten minstens 500 optredens mee kunnen. Ik gebruik nooit dunne ritsjes, maar ijzersterke, dikkere exemplaren die niet stuk kunnen. En alles is goed gestikt en elastisch genoeg. Ze moeten probleemloos in Oekraïne kunnen bewegen en het mag niet te krap zitten."

Lang zitten naaien?
,,Ik heb het samen gedaan met Joyce Bastinck die mijn ontwerpen heeft gerealiseerd. En Betty van der Leest heeft het meeste borduurwerk gedaan. Natuurlijk heb ik ook zelf tussen alle bedrijven door zitten naaien. Superleuk om te doen. Geen idee hoe lang we hebben gewerkt! Hoe dan ook was er voldoende tijd, geen stress of hysterie. Alles was op tijd klaar en die meiden helemaal happy. Daar doe je het voor."

Ga je nog naar Kiev?
,,Heel misschien als het de meiden lukt de tweede halve finale te overleven. Dan ben ik er op de finaledag 13 mei. Ik ga alleen voor de gezelligheid. Niet beroepshalve. Lijkt me gaaf om Amy, Lisa en Shelley weer even te zien. Die drie en hun hele team waren top om mee te werken en ik beschouw de zangeressen als mijn nieuwe lieve nichtjes. We hadden gelijk, op het persoonlijke en kledingvlak een perfecte match."
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170629707
Ik heb vanmorgen gewoon weer even 3 minuten naar dat optreden van Trijntje gekeken om goede zin te kweken voor de dag _O-

En gewoon 5e bij de jury's worden :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Vis een optie? dinsdag 2 mei 2017 @ 12:28:18 #74
70532 loveli
N
pi_170629731
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:22 schreef Momo... het volgende:

[..]

Het zijn gewoon mooie jonge meiden dan mag je best wat laten zien, ik vind niet dat het te veel is of te erg afleid. Het is wel het optreden om uit te pakken. Maar misschien kan een non-gay man bevestigen of dit teveel afleidt :P
Da's niet echt de doelgroep he...
crap in = crap out
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 12:32:31 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170629819
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:15 schreef grazz het volgende:
Kijken jullie straks (of nu al) naar een livestream? Welke? Escxtra?
Wilde net de escxtra stream aan gaan zetten. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')