abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 mei 2017 @ 20:15:15 #51
456782 Xenofiel
/ksenofil/
pi_170755930
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 20:13 schreef agter het volgende:
De beste uitslag. Gefeliciteerd. _O_
Ben ook best een tevreden mens. *)

Jij ook hulde met de uitslag. Het moet fijn vertoeven zijn in jouw leven! :7
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
pi_170759060
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:55 schreef Sjemmert het volgende:
Ik ben absurd :')
Ik ook
  zondag 7 mei 2017 @ 21:43:23 #53
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170759355
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Je bent:
DWAAS
Want je bent het ideaal van Epicurus!

Het zijn de kleine dingen die het doen, weet jij. Je bent zorgeloos en tevreden met wat je hebt. Het leven heeft geen hogere bedoeling en dat is prima zo. Je hebt geen onrealistische verwachtingen.

In deze tijd is gelukkig zijn zeldzaam. Al proberen normale mensen ook te genieten van het leven, ze zijn niet zo onbevangen als jij.
Deze heb ik ook.

En onbevangen? As if! :D
pi_170766240
Je bent:
ABSURD
Want je bent het ideaal van Sartre!

Je neemt de dingen superserieus. Je bent alleen op de wereld en je weet het. Het lot neem je volledig in eigen hand. Mensen die zichzelf anders voordoen dan ze zijn, vind je slap en leugenachtig.

In deze tijd is verantwoordelijkheidsgevoel zeldzaam. Al vinden normale mensen ook dat ze hun eigen pad moeten bepalen, ze zijn niet zo vrij als jij.
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2017 @ 16:50:00 #55
88815 The_Emotion
98.3
pi_170776924
DWAAS

Want je bent het ideaal van Epicurus!

Het zijn de kleine dingen die het doen, weet jij. Je bent zorgeloos en tevreden met wat je hebt. Het leven heeft geen hogere bedoeling en dat is prima zo. Je hebt geen onrealistische verwachtingen.

In deze tijd is gelukkig zijn zeldzaam. Al proberen normale mensen ook te genieten van het leven, ze zijn niet zo onbevangen als jij.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_170777317
Kan niet wachten tot ik deze 1000 keer tegenkom in mijn fb feed.
  maandag 8 mei 2017 @ 17:17:32 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170777471
Ik doe ook mee met de Seneca polonaise.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170778899
Je bent:
EXCENTRIEK
Want je bent het ideaal van Foucault!

Je zorgt goed voor jezelf. Regelmatig bezin je je op waar je mee bezig bent. Je hebt dan ook veel zelfkennis. Je houdt van verandering en vernieuwing. Van autoriteiten word je opstandig.

In deze tijd is het zeldzaam om goed voor jezelf te zorgen. Al reflecteren normale mensen ook veelvuldig op hun ontwikkeling, ze zijn niet zo'n mooi kunstwerk als jij.
  maandag 8 mei 2017 @ 18:25:23 #59
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_170778983
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 21:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Deze heb ik ook.

En onbevangen? As if! :D
Oh dat ben ik wel denk ik, onbevangen.
Herken jij er verder in? :D
With the stars as her umbrella
  maandag 8 mei 2017 @ 18:34:08 #60
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_170779218
Je bent:
WONDERLIJK
Want je bent het ideaal van Aristoteles!

Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.

In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.

_O- :')
  woensdag 10 mei 2017 @ 00:43:37 #61
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170819820
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:25 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh dat ben ik wel denk ik, onbevangen.
Herken jij er verder in? :D
Verder wel enigszins ja.
pi_170849360
Je bent:
CURIEUS
Want je bent het ideaal van Arendt!

Je houdt wel van een beetje aanklooien, dat schept mogelijkheden. Je bent spontaan en ontmoet graag nieuwe mensen. Het liefst zeer uiteenlopende types met een grote fantasie.

In deze tijd is het zeldzaam om zomaar wat te proberen. Al willen normale mensen ook creatief zijn, ze zijn niet zo vernieuwend als jij.
pi_170926538
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 00:42 schreef hugecooll het volgende:
Je bent:
ABSURD
Want je bent het ideaal van Sartre!

Je neemt de dingen superserieus. Je bent alleen op de wereld en je weet het. Het lot neem je volledig in eigen hand. Mensen die zichzelf anders voordoen dan ze zijn, vind je slap en leugenachtig.

In deze tijd is verantwoordelijkheidsgevoel zeldzaam. Al vinden normale mensen ook dat ze hun eigen pad moeten bepalen, ze zijn niet zo vrij als jij
  zondag 14 mei 2017 @ 01:03:26 #64
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170927235
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 18:34 schreef Manke het volgende:
Je bent:
WONDERLIJK
Want je bent het ideaal van Aristoteles!

Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.

In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.

_O- :')
je vermijdt extremen. Perfectie is jouw hoogste doel.

:T
pi_170928785
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:49 schreef agter het volgende:
Je bent:
ZONDERLING

Je bent een echte ondernemer en komt goed voor jezelf op. Je zorgt ervoor dat je krijgt wat je verdient en bent trots op wat je hebt bereikt. Niemand moet zich met jouw zaken bemoeien. Passiviteit vind je vreselijk.

In deze tijd is zelfverzekerdheid een zeldzame eigenschap. Normale mensen zitten vol met twijfels. Ze ervaren constant onrust en zijn niet zo onaantastbaar als jij.
Deze, al ben ik bij desinteresse echt uitzonderlijk passief.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2017 02:48:10 ]
  zondag 14 mei 2017 @ 12:24:41 #66
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_170932876
Je bent:
WONDERLIJK
Want je bent het ideaal van Aristoteles!

Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.

In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.
  zondag 14 mei 2017 @ 21:19:20 #67
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_170946758
ALS IK NA EEN DRUKKE WERKDAG THUISKOM, DAN:

:') :')
ik werk niet :') :') :')
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  † In Memoriam † zondag 14 mei 2017 @ 22:51:26 #68
460494 naoomx
pi_170949961
Ik had btw:

Je bent:
EXCENTRIEK
Want je bent het ideaal van Foucault!

Je zorgt goed voor jezelf. Regelmatig bezin je je op waar je mee bezig bent. Je hebt dan ook veel zelfkennis. Je houdt van verandering en vernieuwing. Van autoriteiten word je opstandig.

In deze tijd is het zeldzaam om goed voor jezelf te zorgen. Al reflecteren normale mensen ook veelvuldig op hun ontwikkeling, ze zijn niet zo'n mooi kunstwerk als jij.


NB: iedere keer dat ik deze test volgens de meningen van een "normaal/gemiddeld persoon" probeerde in te vullen, kwam ik uit op Aristoteles. ;(
  zondag 14 mei 2017 @ 23:25:40 #69
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_170950790
Je bent:
zonderling
Want je bent het ideaal van Ayn Rand!

Je bent een echte ondernemer en komt goed voor jezelf op. Je zorgt ervoor dat je krijgt wat je verdient en bent trots op wat je hebt bereikt. Niemand moet zich met jouw zaken bemoeien. Passiviteit vind je vreselijk.

In deze tijd is zelfverzekerdheid een zeldzame eigenschap. Normale mensen zitten vol met twijfels. Ze ervaren constant onrust en zijn niet zo onaantastbaar als jij.

:7

quote:
In de morele leer van Rand zijn egoïsme en hebzucht deugdzame eigenschappen. In The Virtue of Selfishness schrijft ze: "Als ze [mensen] dingen als vriendschap en familiebanden boven hun eigen productieve werk stellen, ja, dan zijn ze immoreel. Vriendschap, familieleven en menselijke relaties zijn niet primair in een mensenleven. Een man die anderen voorrang geeft, boven zijn eigen creatieve werk, is een emotionele parasiet."[7] Anderen helpen is schadelijk als het niet past binnen een rationeel eigenbelang, en altruïstische doctrines stelt ze gelijk met "moreel kannibalisme". Haar helden zijn vaak geduid als Nietzscheaanse supermensen, of in ieder geval als een karikatuur ervan.[8]

Rand is gekant tegen elke vorm van collectivisme, waaronder democratie: "Democratie, kortom, is een vorm van collectivisme, wat individuele rechten ontzegt: de meerderheid kan doen wat ze wil zonder beperkingen. In principe is de democratische regering almachtig. Democratie is een totalitaire manifestatie; het is geen vorm van vrijheid." Op levensbeschouwelijk vlak was Rand atheïst, economisch gezien kapitalist.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ayn_Rand#Gedachtegoed

_O-

[ Bericht 55% gewijzigd door Puntenjager op 15-05-2017 00:57:02 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 15 mei 2017 @ 00:30:35 #70
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_170952181
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:51 schreef naoomx het volgende:
Ik had btw:

Je bent:
EXCENTRIEK
Want je bent het ideaal van Foucault!

Je zorgt goed voor jezelf. Regelmatig bezin je je op waar je mee bezig bent. Je hebt dan ook veel zelfkennis. Je houdt van verandering en vernieuwing. Van autoriteiten word je opstandig.

In deze tijd is het zeldzaam om goed voor jezelf te zorgen. Al reflecteren normale mensen ook veelvuldig op hun ontwikkeling, ze zijn niet zo'n mooi kunstwerk als jij.

NB: iedere keer dat ik deze test volgens de meningen van een "normaal/gemiddeld persoon" probeerde in te vullen, kwam ik uit op Aristoteles. ;(
Wat heb jij op vraag 4 geantwoord!? :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_171032259
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 00:42 schreef hugecooll het volgende:
Je bent:
ABSURD
Want je bent het ideaal van Sartre!

Je neemt de dingen superserieus. Je bent alleen op de wereld en je weet het. Het lot neem je volledig in eigen hand. Mensen die zichzelf anders voordoen dan ze zijn, vind je slap en leugenachtig.

In deze tijd is verantwoordelijkheidsgevoel zeldzaam. Al vinden normale mensen ook dat ze hun eigen pad moeten bepalen, ze zijn niet zo vrij als jij
hahaha ik kreeg die ook.
pi_171092608
Mijn uitslag:

Je bent:
VREEMDSOORTIG
Want je bent het ideaal van Kant!

Je weegt altijd zorgvuldig de consequenties van je keuzes tegen elkaar af. Je bent punctueel en hebt een zuiver geweten. Je laat je geen oor aannaaien en denkt altijd zelf na.

In deze tijd is het zeldzaam om principieel te zijn. Al wegen normale mensen hun keuzes ook zorgvuldig tegen elkaar af, ze zijn niet zo standvastig als jij.

Daar herken ik me helemaal in, inderdaad. :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_171116548
ZONDERLING
Want je bent het ideaal van Ayn Rand!

Je bent een echte ondernemer en komt goed voor jezelf op. Je zorgt ervoor dat je krijgt wat je verdient en bent trots op wat je hebt bereikt. Niemand moet zich met jouw zaken bemoeien. Passiviteit vind je vreselijk.

In deze tijd is zelfverzekerdheid een zeldzame eigenschap. Normale mensen zitten vol met twijfels. Ze ervaren constant onrust en zijn niet zo onaantastbaar als jij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')