abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:00:18 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_172546799
Nokia + Zeiss back on the map?


~ http://www.gizchina.com/2(...)orarily-days-launch/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 20 juli 2017 @ 15:29:37 #202
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172551342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:19 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Zolang er voldoende licht is zijn de foto's echt niet slecht. Voorbeelden: https://www.flickr.com/ph(...)s/72157676893608053/.

Slecht is ook relatief. ELKE telefoon foto is slecht vergeleken met een goede camera. Ook jouw compact camera is belabberd:)
Niet mee eens.

Foto's van een Samsung S5 en/of zelfs een oudere Nokia (N8,N82) zijn beter dan die van de Xiaomi. Om over de video kwaliteit nog niet eens te spreken van de Xiaomi. De playback daarvan is echt jammerlijk. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind de Xiaomi Redmi note 3 pro verder een fantastisch toestel en kan hem mensen aanraden die een camera niet belangrijk vinden. Anders dan dat, zou ik hem niet nogmaals kopen.

Binnenkort maar de nieuwste Nokia met de Carl Zeiss lens uitproberen dan 😀👍
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172552872
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Niet mee eens.

Foto's van een Samsung S5 en/of zelfs een oudere Nokia (N8,N82) zijn beter dan die van de Xiaomi. Om over de video kwaliteit nog niet eens te spreken van de Xiaomi.
Helemaal mee eens! De camera was voor mij het enige minpuntje aan de Redmi note 3 pro. Ik vind zelf de kwaliteit alleen belabberd als er te weinig licht is.

2 random voorbeelden uit mijn prive collectie: http://imgur.com/Eu5VDaW en http://imgur.com/V07cEoi. Voor mij is dit goed genoeg. Vind jij de kwaliteit van deze foto's slecht?

edit: bij die 2 voorbeelden is de focus niet eens optimaal zie ik nu. maar voor mij acceptabel :)
pi_172562230
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:10 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Deze heb ik besteld:

https://www.banggood.com/(...)0.html?rmmds=myorder

En voor Vodafone heeft hij de goede 4G banden

4G: FDD-LTE B1/B3/B4/B5/B7/B8/B20/B38/B40
Ziet er goed uit. Wat voor rom zit daar standaard op? en is deze standaard gelocked of niet?
  donderdag 20 juli 2017 @ 22:10:23 #205
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172562317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:47 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! De camera was voor mij het enige minpuntje aan de Redmi note 3 pro. Ik vind zelf de kwaliteit alleen belabberd als er te weinig licht is.

2 random voorbeelden uit mijn prive collectie: http://imgur.com/Eu5VDaW en http://imgur.com/V07cEoi. Voor mij is dit goed genoeg. Vind jij de kwaliteit van deze foto's slecht?

edit: bij die 2 voorbeelden is de focus niet eens optimaal zie ik nu. maar voor mij acceptabel :)
Als jij jezelf voorstelt dat je een leuk vakantiekiekje maakt en deze kwaliteit er bij licht uitkomt, dan vind ik het te slecht. Voor zulke foto's als in het voorbeeld is het nog acceptabel. Maar verder bruikbaar? Nee dat zijn ze zeker niet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 20 juli 2017 @ 22:19:26 #206
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172562672
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar verder bruikbaar? Nee dat zijn ze zeker niet.
Dan kun je beter een dslr met kitlens kopen waar een belfunctie op zit denk ik..
Wat is er nou niet bruikbaar aan?
En wat is wel "bruikbaar" voor deze prijs, kwaliteit en functies?
pi_172564980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:08 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Wat voor rom zit daar standaard op? en is deze standaard gelocked of niet?
Miui 8 global rom, helaas zonder Nederlands. Engels vindt ik geen probleem, echter alle apps, spellingcontrole etcetera is ook meteen Engels, dus hier en daar moet je wel wat omzetten. Enige minpuntje tot nu toe (heb hem sinds vanavond een uur of 18). Foto's nog niet uitgeprobeerd, verder draait het allemaal wel goed. Vooral second space is een mooie toevoeging van xiaomi om werk en privé gescheiden te houden.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 10:47:47 #208
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172569477
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dan kun je beter een dslr met kitlens kopen waar een belfunctie op zit denk ik..
Wat is er nou niet bruikbaar aan?
En wat is wel "bruikbaar" voor deze prijs, kwaliteit en functies?
Het gaat er niet om wat wel of niet bruikbaar is voor deze prijscategorie. Natuurlijk koop je met meer geld over het algemeen betere kwaliteit. Een dure DSLR is ook niet te vergelijken met de goedkoopste compactcamera.

Wat ik alleen wel aan wil geven is, dat is dat de kwaliteit van de Redmi note 3 pro zeer te wensen over laat. Dus als je waarde hecht aan een telefoon met een goede camera, dan kan je misschien beter de afweging maken of je niet wil doorsparen voor bijv. een Samsung S7/S8 of andere alternatieven.

Als je net als ik beschikt over een compact camera, een DSLR en een telefoon, dan is een camera van de telefoon minder belangrijk. Zelf heb ik de afweging (tegen mijn eigen stelling in een paar maanden terug) toch de Redmi note 3 pro gehouden en een compact camera erbij gekocht. Dit omdat ik gewoon niet op aan kan van de kwaliteit van de Xiaomi.

Als ik straks een telefoon heb voor een goede prijs met een voortreffelijke camera (voor telefoonbegrippen) dan is de kans groot dat de compact camera weer vaker thuis blijft. Op dit moment wil ik niet het risico lopen dat ik mooie plaatjes misloopt vanwege de teleurstellende kwaliteit van de Xiaomi.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172572738
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:26 schreef PeeJie_ het volgende:
as zonder Nederlands. Engels vindt ik geen probleem, echter alle apps, spellingcontrole etcetera is ook meteen Engels, dus hier en daar moet je wel wat omzetten. Enige minpuntje tot nu toe (heb hem sinds vanavond een uur of 18). Foto's nog niet uitgeprobeerd, verder draait het allemaal wel goed. Vooral second space is een mooie toevoeging van xiaomi om werk en privé gescheiden te houden.
Dat klinkt goed allemaal.

Maar het omzetten wil dus zeggen dat je in whatsapp bijvoorbeeld de spellingscontrole op nederlands moet zetten ipv engels? Of hoe moet ik dat precies zien?
En wel gewoon app store en goede gps?
pi_172573431
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:10 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Deze heb ik besteld:

https://www.banggood.com/(...)0.html?rmmds=myorder

En voor Vodafone heeft hij de goede 4G banden

4G: FDD-LTE B1/B3/B4/B5/B7/B8/B20/B38/B40
Enige wat jammer is dat de Snapdragon 435 te langzaam is. Die heeft het nu al lastig met standaardapplicaties.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:05:52 #211
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172573776
Ik wacht met smart op het ding.. *O* maar er was gister nog geen 3s code bekend.. -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Enige wat jammer is dat de Snapdragon 435 te langzaam is. Die heeft het nu al lastig met standaardapplicaties.
Tja hoeveel komen er jaarlijks uit? Koop je vandaag dan loop je volgende maand achter..
De Jiayu g2 die ik nu gebruik is te langzaam.. :7
Die milliseconde van een vrij nieuwe telefoon vind ik niet echt "te" te noemen..
pi_172574846
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:05 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik wacht met smart op het ding.. *O* maar er was gister nog geen 3s code bekend.. -O-

[..]

Tja hoeveel komen er jaarlijks uit? Koop je vandaag dan loop je volgende maand achter..
De Jiayu g2 die ik nu gebruik is te langzaam.. :7
Die milliseconde van een vrij nieuwe telefoon vind ik niet echt "te" te noemen..
Ik beweer dan ook niet dat je altijd met het allernieuwste en of allersnelste moet gaan kopen. Echter een snapdragon 625 is toch al een flinke vooruitgang vergeleken met een SD 435.

Wanneer heb jij het besteld? Ik heb op 11 juli een Mi5s besteld. Staat nogsteeds op pre-advised (andere bestelling is al twee dagen geleden bezorgd).
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:58:00 #213
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172575070
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:48 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik beweer dan ook niet dat je altijd met het allernieuwste en of allersnelste moet gaan kopen. Echter een snapdragon 625 is toch al een flinke vooruitgang vergeleken met een SD 435.

Wanneer heb jij het besteld? Ik heb op 11 juli een Mi5s besteld. Staat nogsteeds op pre-advised (andere bestelling is al twee dagen geleden bezorgd).
Klopt wel idd.. maargoed dan was ik en duurder en groter uit.. vooral dat laatste is wel een dingetje..

Oh nog maar net, op de 15e.. de 17e was ie shipped.. met pdm..
Ik ga altijd van twee week uit, dus ik heb nog even..

Dat omnummeren is nog wel een verbeterdingetje.. Hij is nu nog niet volgbaar met die RS code, en er is nog geen 3S code..
Dat moet beter kunnen.. al is de tijd dat je rustig twee maand kon wachten nog niet eens zo lang geleden..
pi_172590625
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:58 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Klopt wel idd.. maargoed dan was ik en duurder en groter uit.. vooral dat laatste is wel een dingetje..

Oh nog maar net, op de 15e.. de 17e was ie shipped.. met pdm..
Ik ga altijd van twee week uit, dus ik heb nog even..

Dat omnummeren is nog wel een verbeterdingetje.. Hij is nu nog niet volgbaar met die RS code, en er is nog geen 3S code..
Dat moet beter kunnen.. al is de tijd dat je rustig twee maand kon wachten nog niet eens zo lang geleden..
De maat was ook bepalend voor mij, vindt dat iets belangrijker dan de processor. Vond de 5.5" van mijn redmi note 2 wel een beetje vervelend worden. Je merkt heel soms wel dat hij wat hapert bij switchen tussen apps en met een spelletje wat ik speelde op de iPhone 5 ging het laden net ff iets sneller. Maar in het algemeen draait het allemaal vrij soepel
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_172637540
Al 10 dagen staat mijn bestelling op pre-advised (banggood) :'). Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren...

Denk dat ik een beetje verwend ben geraakt met de snelle bezorgtijden. In het verleden duurde het altijd een maand+.
pi_172810761
Na 2 jaar heeft het scherm van mijn xiaomi mi4 het helaas begeven, valt ook niet meer te repareren. Nu dus aan het kijken voor een nieuwe telefoon. De mi4 beviel me fantastisch, na een hem geroot te hebben. M'n vriend heeft daarentegen een Umi super gehad, die op z'n best te beschrijven viel als 'meh'. Ik ben wel een beetje klaar met dure telefoons, dus heeft iemand de gouden tip voor iets rond de 200 euro?
  maandag 31 juli 2017 @ 18:08:30 #217
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172811374
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:54 schreef xminator het volgende:
Al 10 dagen staat mijn bestelling op pre-advised (banggood) :'). Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren...

Denk dat ik een beetje verwend ben geraakt met de snelle bezorgtijden. In het verleden duurde het altijd een maand+.
Die van mij ligt in italie... :|W
2017-07-27 14:45
CATANIA CT, Segnalati problemi nella lavorazione
(Catania CT, reports of problems in processing)

Maar er is me net een refund of resend aangeboden.. ^O^
Ga denk ik toch maar voor de note ipv de 4x... twijfeltwijfeltwijfel
  maandag 31 juli 2017 @ 19:10:15 #218
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172812846
Jezus, wat is die Mi6 toch een fijn toestel ^O^ Enige nadeel is dat het de meest gladde telefoon is die ik ooit heb gehad. Kan niet wachten tot mijn bestelde hoesjes binnen komen.
pi_172849786
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jezus, wat is die Mi6 toch een fijn toestel ^O^ Enige nadeel is dat het de meest gladde telefoon is die ik ooit heb gehad. Kan niet wachten tot mijn bestelde hoesjes binnen komen.
Welke/wat voor cases heb je besteld als ik vragen mag? Ik krijg het toestel hopelijk deze week binnen :)
Dat plasticje dat er gratis bij zit is zeker niks he?
pi_172869888
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Poebes het volgende:

[..]

Welke/wat voor cases heb je besteld als ik vragen mag? Ik krijg het toestel hopelijk deze week binnen :)
Dat plasticje dat er gratis bij zit is zeker niks he?
Ik heb er drie bij Banggood besteld:

https://www.banggood.com/(...)8.html?rmmds=myorder
https://www.banggood.com/(...)4.html?rmmds=myorder
https://www.banggood.com/(...)6.html?rmmds=myorder

Ik heb de Mi6 via marktplaats gekocht, het standaard hoesje zat er niet bij. Kreeg er wel een leren sleeve bij, dus ik gebruik die tijdelijk.
pi_172959875
Kan iemand mij hier een telefoon aanraden? Ik heb er zelf erg weinig verstand van.

De enige eisen die ik heb zijn:
~100 euro of cheaper (exclusief verzendkosten enzo)
beter dan de samsung galaxy s2 plus
It's not too late to change your hikikomori ways!
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:08:12 #222
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172963993
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef LookAtMe het volgende:
Kan iemand mij hier een telefoon aanraden? Ik heb er zelf erg weinig verstand van.

De enige eisen die ik heb zijn:
~100 euro of cheaper (exclusief verzendkosten enzo)
beter dan de samsung galaxy s2 plus
Ja toevallig wel.
Nieuw merk van Even.
Uitvoering is: "Doorsparen".

In elk geval zolang wij niet weten wat je verwacht voor dat geld.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172964446
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef LookAtMe het volgende:
Kan iemand mij hier een telefoon aanraden? Ik heb er zelf erg weinig verstand van.

De enige eisen die ik heb zijn:
~100 euro of cheaper (exclusief verzendkosten enzo)
beter dan de samsung galaxy s2 plus
Xiaomi redmi 4x, beter ga je noet krijgen voor die prijs..

Hier bijvoorbeeld:
https://gearbest.com/cell-phones/pp_616200.html
Veni, vidi, vodka.
pi_172964771
Bestellen jullie echt telefoons van een andere winkel dan Banggood? Dan zit je toch altijd met extra douaneheffing?
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:38:06 #225
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172965508
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:59 schreef Ossi2k9 het volgende:
Bestellen jullie echt telefoons van een andere winkel dan Banggood? Dan zit je toch altijd met extra douaneheffing?
Ook andere shops hebben wel "verzekeringen" daarvoor.. en het ligt er net aan of ze je pakketje eruit pikken..
pi_172965710
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:59 schreef Ossi2k9 het volgende:
Bestellen jullie echt telefoons van een andere winkel dan Banggood? Dan zit je toch altijd met extra douaneheffing?
ik neem gewoon altijd de gok, gros van bestellingen komt er hier zonder kosten doorheen
pi_172965835
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:59 schreef Ossi2k9 het volgende:
Bestellen jullie echt telefoons van een andere winkel dan Banggood? Dan zit je toch altijd met extra douaneheffing?
Ik heb in China al 2 tablets en 4 telefoons besteld, en ik heb maar voor één telefoon douanerechten moeten betalen. Dus ja, die gok kan je wel nemen. Grote voordeel van Banggood is wel dat de service veel beter is dan bij alle andere Chinese webwinkels die ik ken...
pi_172968143
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ook andere shops hebben wel "verzekeringen" daarvoor.. en het ligt er net aan of ze je pakketje eruit pikken..
Serieus? Is Banggood dan de enige die ermee adverteert? Welke optie van bestellen zou ik bij Geekbuying en Gearbest moeten gebruiken?

@andere reacties, erg dapper, tot nu toe nooit veel geluk gehad helaas.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:35:46 #229
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172968253
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:30 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Serieus? Is Banggood dan de enige die ermee adverteert? Welke optie van bestellen zou ik bij Geekbuying en Gearbest moeten gebruiken?

@andere reacties, erg dapper, tot nu toe nooit veel geluk gehad helaas.
Ik weet zo niet meer uit mn hoofd wie allemaal die optie hebben.. maar er zijn iig meer Chinese aanbieders/shops die het doen.. Die hebben er al eerder mee geleurd of maken er minder reclame voor..

Edit Geekbuying heeft "Priority Express - Tax included" (al heb ik niet gekeken naar de kosten daarvan)
Dealextreme heeft een tax&vat insurance..
Pandawill ook..
Etc..

[ Bericht 2% gewijzigd door Zolderkamer op 07-08-2017 12:49:31 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:03:11 #230
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172970167
Voor degene die de Xiaomi Redmi Note 3 Pro hebben:

Gebeurt het bij jullie ook wel eens dat het lijkt alsof de telefoon gereset wordt?
Dit is vandaag bij mij weer gebeurd.
Het volgende is er dan veranderd:

Terug naar standaard lock screen
Terug naar standaard home screen
Alle geluiden zijn verwijderd bij oproep, berichten, alarm etc
Display is terug gezet (die heb ik altijd op reading mode)

Nog meer mensen die dit wel eens overkomen zijn?
Dit is niet na een update o.i.d. maar gebeurt gewoon "spontaan".
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172970515
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor degene die de Xiaomi Redmi Note 3 Pro hebben:

Gebeurt het bij jullie ook wel eens dat het lijkt alsof de telefoon gereset wordt?
Dit is vandaag bij mij weer gebeurd.
Het volgende is er dan veranderd:

Terug naar standaard lock screen
Terug naar standaard home screen
Alle geluiden zijn verwijderd bij oproep, berichten, alarm etc
Display is terug gezet (die heb ik altijd op reading mode)

Nog meer mensen die dit wel eens overkomen zijn?
Dit is niet na een update o.i.d. maar gebeurt gewoon "spontaan".
Nope ik heb miui global 8.1 stable als het aan de software Kan liggen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:25:14 #232
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172973407
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:18 schreef k0fferbak het volgende:

[..]

Nope ik heb miui global 8.1 stable als het aan de software Kan liggen.
Ongeacht MIUI versie heb ik dit al een aantal keren gehad helaas.
De batterij indicatie gaat ook terug naar factory setting daarna (ik heb hem altijd op percentage)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:25:20 #233
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172994629
Mijn OnePlus 5 van Banggood is vandaag verzonden :) Ben benieuwd of dat mijn nieuwe main toestel wordt, of dat ik het bij de Mi6 houd. Even testen en dan gaat een van de twee weer de verkoop in.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:30:45 #234
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172999642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn OnePlus 5 van Banggood is vandaag verzonden :) Ben benieuwd of dat mijn nieuwe main toestel wordt, of dat ik het bij de Mi6 houd. Even testen en dan gaat een van de twee weer de verkoop in.
Is dat écht een promotie prijs, of is dat een lokkertje?
Geen uitbreidbaar geheugen ook, jammer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  CHI shopkeeper dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:11:16 #235
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173001618
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef LookAtMe het volgende:
Kan iemand mij hier een telefoon aanraden? Ik heb er zelf erg weinig verstand van.

De enige eisen die ik heb zijn:
~100 euro of cheaper (exclusief verzendkosten enzo)
beter dan de samsung galaxy s2 plus
De Xiaomi Redmi 4X 16GB 2GB RAM is nu te bestellen voor ¤96,12 door coupon code: 4X16GB
Misschien is dit iets voor jou?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:38:46 #236
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173002100
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:11 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De Xiaomi Redmi 4X 16GB 2GB RAM is nu te bestellen voor ¤96,12 door coupon code: 4X16GB
Misschien is dit iets voor jou?
Dan zou ik voor 2 tientjes meer voor de 3GB/32GB gaan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  CHI shopkeeper dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:47:45 #237
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173002240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dan zou ik voor 2 tientjes meer voor de 3GB/32GB gaan.
Je hebt helemaal gelijk, maar hij vroeg voor onder de ¤100 :P
Ik zou dan persoonlijk ook voor Xiaomi Redmi 4X 3GB RAM 32GB ROM voor ¤110,58 door coupon code: R32X gaan. Dan heb je een vrij degelijke telefoon.
Mocht je voorkeur uitgaan naar deze telefoon natuurlijk.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:50:22 #238
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173002286
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef LookAtMe het volgende:
Kan iemand mij hier een telefoon aanraden? Ik heb er zelf erg weinig verstand van.

De enige eisen die ik heb zijn:
~100 euro of cheaper (exclusief verzendkosten enzo)
beter dan de samsung galaxy s2 plus
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:41 schreef dumble het volgende:

[..]

Xiaomi redmi 4x, beter ga je noet krijgen voor die prijs..

Hier bijvoorbeeld:
https://gearbest.com/cell-phones/pp_616200.html
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:47 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar hij vroeg voor onder de ¤100 :P
Ik zou dan persoonlijk ook voor Xiaomi Redmi 4X 3GB RAM 32GB ROM voor ¤110,58 door coupon code: R32X gaan. Dan heb je een vrij degelijke telefoon.
Mocht je voorkeur uitgaan naar deze telefoon natuurlijk.
4 mensen raden de Xiaomi Redmi 4x aan, en er is nog een coupon voor ook!
Laat je ons nog weten wat je besloten hebt?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173014095
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor degene die de Xiaomi Redmi Note 3 Pro hebben:

Gebeurt het bij jullie ook wel eens dat het lijkt alsof de telefoon gereset wordt?
Dit is vandaag bij mij weer gebeurd.
Het volgende is er dan veranderd:

Terug naar standaard lock screen
Terug naar standaard home screen
Alle geluiden zijn verwijderd bij oproep, berichten, alarm etc
Display is terug gezet (die heb ik altijd op reading mode)

Nog meer mensen die dit wel eens overkomen zijn?
Dit is niet na een update o.i.d. maar gebeurt gewoon "spontaan".
Ik heb dat ook 1 keer gehad. Geupdate naar MIUI 8.0.5.0 stable en sindsdien nooit meer gehad. Kan ook toeval zijn
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:18:48 #240
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173017518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:27 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik heb dat ook 1 keer gehad. Geupdate naar MIUI 8.0.5.0 stable en sindsdien nooit meer gehad. Kan ook toeval zijn
MIUI 8.2.4.0 stable hier. Ook al in voorgaande MIUI uitvoeringen helaas.

Andere vraag voor de tweakers hier. Zou je MIUI bijvoorbeeld op een Nokia kunnen zetten (Provided dat de Android versie wordt ondersteund uiteraard) of is dat teveel gedoe?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')