abonnement Unibet Coolblue
pi_170613973
Jules Unlimited loopt mee met team Verstappen

Meelopen met het team van Max Verstappen? Maurice Lede krijgt de kans in een nieuwe aflevering van Jules Unlimited. “Het is echt ongelooflijk.”

Formule 1 is misschien wel nog nooit zo leuk geweest. Althans, heel veel ogen zijn op de raceauto’s gericht nu de Nederlandse Max Verstappen hoge ogen gooit. Met regelmaat laat hij indrukwekkende inhaalmanoeuvres zien en raken wij met z’n allen maar niet uitgepraat over zijn rijkunsten.

Mee met team Max
Geen wonder dus dat het BNN-VARA-programma Jules Unlimited meer wil weten over het team van Max Verstappen en de gebeurtenissen rond een Formule 1-wedstrijd. Maurice Lede toog daarom naar Engeland waar hij met het team achter Max mee mocht lopen. Wat hij allemaal precies te zien kreeg, weten kijkers maandag, maar zeker is dat het indruk heeft gemaakt op de presentator. “Het is echt ongelooflijk”, zegt hij in de uitzending.

In de simulator
In een interview met Metro vertelde Maurice Lede eerder al over de terugkeer van Jules Unlimited op televisie, en over dit programma waarin nieuwe ontwikkelingen op het gebied van sport, techniek en wetenschap centraal staan. Maurice staat daar als presentator met zijn neus bovenop. Op de vraag of hij nu meer durft antwoordde hij: “Ik stond altijd wel overal voor open en was al een grenzenopzoeker. Ik denk dat ik niet per se meer durf, het zit gewoon in me. Ik ben alleen maar dankbaar dat ik dingen mag doen die anders nooit langsgekomen waren. Nu ben ik de vierde mens met zo’n raketmotor op z’n rug en mocht ik in de simulator van Max Verstappen rijden. Te gek!”

20:30-21:15, NPO 3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')