abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170605261
In de zomer van 2015 besloot ik om eindelijk een vaporizer aan te schaffen. Na bijna twee plezierige jaren van gebruik mag mijn grote vriend van eigenaar wisselen. Werkt uiteraard nog prima

Zelf heb ik inmiddels al een ander model gekocht, waardoor deze overbodig is geworden.
De originele verpakking is niet meer aanwezig, net zoals het glazen roerstaafje. Mijn vloer bleek helaas iets sterker.

Wel krijg je alle overige onderdelen en doe ik er nog een aantal screens in diverse maten bij die ik nog had liggen.

Nieuw kost dit model ¤169, tevens de prijs die ik destijds heb betaald. Ik denk daarom aan een vraagprijs van +- 125 euro, daar zit dan standaard verzending bij in.

Meer weten over dit model ?
https://www.vaposhop.nl/v(...)zers/arizer_v-tower/


Geloof in Winne als een religie
pi_170637334
Up
Geloof in Winne als een religie
pi_170666487
Up!

Koop nu. Gebruik. Word wazig als een malle. Betaal nog een keer.
Geloof in Winne als een religie
pi_170711381
Up...

Vrijheidsprijs voor dit weekend. 100 incl.
Geloof in Winne als een religie
pi_171015640
Up
Geloof in Winne als een religie
pi_173061214
Nog altijd beschikbaar, mag wat mij betreft voor 90 incl naar een nieuwe eigenaar :)
Geloof in Winne als een religie
  PR en moderator donderdag 24 augustus 2017 @ 12:57:20 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173360322
Is dit nou zo'n ding waar je rustig de hele avond aan kan lurken die alleen brandt als je hijst (convectie), of waar je na 3 hijsjes al niet meer weet wat voor of achter is en ook doorbrandt als je niet hijst (conductie)?

Ben verder nieuw met deze meuk hoor, weet ook niet of ik 'm van je wil kopen maar vraag het toch maar :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173360561
Ik bied ¤75,- inclusief...
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_173383716
Moira:

Dit is een convectie model. Ik vond het bij deze zelf altijd fijn om op een lage stand te beginnen. Paar hijsjes nemen, temperatuur op te voeren en dan door te gaan. Een hele avond hield ik echter niet vol, maar dat komt vooral omdat vapen natuurlijk anders is dan roken.

Phoenix. Staat genoteerd, maar te weinig. Ik heb sowieso op Marktplaats al een hoger bod. Die 90 incl is ook wel echt de bodemprijs. In mijn ogen is dat het zeker waard, zelfs bij een tweedehands model.
Geloof in Winne als een religie
pi_173383902
Snap ik, kan er ook in mee gaan, echter ben ik wat huiverig voor verzenden.

Waar bevind de vape zich voor het geval ik deze zou willen komen ophalen ?
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_173388837
Vape staat nu in Hooghalen, dat is een klein plaatsje in Drenthe. Geen idee of dat enigszins in de buurt voor je is.
Geloof in Winne als een religie
pi_174005694
Nog altijd te koop :)
Geloof in Winne als een religie
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')