abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170613136
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Leuk dat je denkt te kunnen selecteren, maar gezien je eerder topics weet ik niet of dat wel zo realistisch is....
Mijn issue in andere topics is niet ik kan geen aandacht/ dates krijgen, maar ik kan me niet binden emotioneel of fysiek dus moeite met een serieuze relatie beginnen en vervallen in eindeloos daten (met dezelfde gozer in TT) nog eventueel.
pi_170613165
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik begrijp prima waar het vandaan komt en neem het die dames ook niet kwalijk verder, maar persoonlijk vind ik het de moeite niet.

Wat je zegt, na die hoi moet je wel charmant zijn, maar dat moet je op zo'n datingsite vervolgens ook. Alleen dat dus na alle bochten, waarin je je moet wringen om überhaupt reactie te krijgen.

Ik ben misschien niet de mooiste of charmantste die er rondloopt, maar je kunt het zeker slechter treffen en uit ervaring weet ik dat veel dames best positief op mij reageren. Mijn korte avontuur op okcupid daarentegen wees daar echter totaal niet op.

Ik maakte het aan, omdat ik dacht dat dat lekker makkelijk vrouwen ontmoeten, vanuit mijn luie stoel, was. Was echter vooral lekker makkelijk mijn ego slopen. Scheelt dat mijn ego ervoor vrij groot was. :P

Maar serieus, als ik mannen hier soms zie uitwijden over hoe gemeen en kut vrouwen zijn denk ik "waar ontmoeten jullie die vrouwen?" en dan bedenk ik me "datingsites waarschijnlijk", want daar deel ik hun ervaring wel. En ik stuurde echt geen "hee lekker ding, wanneer gaan we neuken" berichtjes.
Datingsites zijn ook gewoon teringoppervlakkig. Ik ben zelf jong en zie er redelijk goed uit, maar als ik niet het perfecte praatje weet te maken vis ik ook achter het net. Het boeit me opzich niet aangezien het versieren in real zoveel makkelijker is, maar toch is het fascinerend dat juist het face to face 'versieren' makkelijker is dan online.
pi_170613290
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn issue in andere topics is niet ik kan geen aandacht/ dates krijgen, maar ik kan me niet binden emotioneel of fysiek dus moeite met een serieuze relatie beginnen en vervallen in eindeloos daten (met dezelfde gozer in TT) nog eventueel.
En dat gaat voor het gros van de mannen, vooral mannen met opties, een dealbreaker worden.
pi_170613331
quote:

[..]

Dat wijst erop dat de selectie die je maakt op zo'n site niet erg succesvol is.

quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:01 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Datingsites zijn ook gewoon teringoppervlakkig. Ik ben zelf jong en zie er redelijk goed uit, maar als ik niet het perfecte praatje weet te maken vis ik ook achter het net. Het boeit me opzich niet aangezien het versieren in real zoveel makkelijker is, maar toch is het fascinerend dat juist het face to face 'versieren' makkelijker is dan online.
Precies, maar ondertussen trekken juist mannen die face to face moeite hebben ernaartoe. Nu zal er best een groep zijn, die het op datingsites veel beter doet dan in echt. Alleen de rest zal vooral het laatste beetje zelfvertrouwen, dat ze nog over hadden, kwijtraken en zure berichtjes gaan posten, over dat vrouwen alleen om uiterlijk geven.
pi_170613445
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:07 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat wijst erop dat de selectie die je maakt op zo'n site niet erg succesvol is.

[..]

Precies, maar ondertussen trekken juist mannen die face to face moeite hebben ernaartoe. Nu zal er best een groep zijn, die het op datingsites veel beter doet dan in echt. Alleen de rest zal vooral het laatste beetje zelfvertrouwen, dat ze nog over hadden, kwijtraken en zure berichtjes gaan posten, over dat vrouwen alleen om uiterlijk geven.
Ja vind het nogal vaag, zo sprak ik laatst met een dame die zei dat ze al 583853843x was aangesproken maar dat mannen afhaken of niks blijken te zijn wanneer het op een real life afspraak aankomt. Ondertussen is het bij mij dus andersom.
  maandag 1 mei 2017 @ 18:16:37 #56
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_170613585
quote:

[..]

Een tijd terug heb ik eens nagedacht over wat het probleem toch is met (online) daten en de onderstaande analyse gemaakt. Het is niet zozeer een reactie op jou, maar het sluit wel aan bij wat je zegt.

- - - - -

Er zijn ruwweg twee manieren hoe een relatie kan ontstaan: vanzelf of 'gedwongen'

Wanneer het vanzelf gaat, kom je elkaar tegen in een sociale cirkel en ontstaat er op organische wijze op een gegeven moment een wederzijdse aantrekking. De liefde ontbrandt als het ware.
Wanneer het gedwongen is, ben je met voorbedachte rade tegenover elkaar gaat zitten met als doel dezelfde liefde te laten ontstaan.

Wanneer het vanzelf gaat zijn het gevoelens/emoties die de toenadering voortdrijven.
Wanneer het gedwongen gaat is het een bewuste, rationele aanpak. Je gaat op een bijna zakelijke manier onderhandelen of je wel bij elkaar past. Daarna moeten dan de gevoelens komen. Iets wat sowieso nauwelijks is af te dwingen en door deze omgekeerde manier van werken nog eens verder bemoeilijkt wordt.

Wanneer het vanzelf gaat, zijn er dus eerst gevoelens en ga je daarna pas denken aan een relatie.
Wanneer het gedwongen gaat, zit je (in eerste instantie zeker) zonder gevoelens tegenover elkaar en aan aangezien het om zoiets belangrijks gaat zullen er irrealistisch hoge eisen gesteld worden. Beide partijen zullen in ieder geval niet snel voldoen aan de eisen die de ander stelt. Zeker de man voldoet in deze situatie niet snel aan de eisen van de vrouw. Andersom wil de man eerder minpunten door de vinger zien (kort door de bocht wil een man gewoon neuken).

Wanneer het vanzelf gaat, ontstaan er alleen gevoelens als je elkaar 'leuk' vindt. Iets wat eigenlijk weinig te maken heeft met een al dan niet vervuld eisenpakket. Tussen mensen die elkaar niet (of in ieder geval 1 van hen) liggen / aantrekkelijk vinden gebeurt niets.
Wanneer het gedwongen gaat, is het een kansspel waarbij beide partijen elkaar 'leuk' moeten vinden. Echter omdat je die klik misschien slechts bij 10% (hooguit 20%) van de mensen hebt en omdat het ook nog wederzijds moet zijn, is de kans eigenlijk bijzonder klein (10% x 10% = 1%) dat er liefde zal ontstaan. Wat overblijft is de kille rationele/zakelijke kijk op een eventuele relatie met de ander.

Prematuur
Daten is the other way around. Het kan eigenlijk ook niet goed gaan. Je gaat 'koud' tegenover elkaar zitten, maar spreekt al wel uit eventueel een relatie met de ander te willen. Omdat er (nog) geen wederzijdse gevoelens zijn kan je ook niet anders dan rationeel/zakelijk tegen de situatie aankijken. En omdat het een redelijk overweldigende 'vraag' is, is het eigenlijk vanzelfsprekend dat er kritisch tegenaan wordt gekeken. Zeker door diegene die de 'vraag' gesteld krijgt.

- - - - -

quote:

[..]

Als er iemand is op wie mijn analyse van toepassing is, dan ben jij het wel :X

[ Bericht 5% gewijzigd door Puntenjager op 01-05-2017 18:22:02 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 18:19:21 #57
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170613653
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dan denk ik eerlijk gezegd niet dat je de allerknapste vrouwen hebt gescoord.. no offence verder. :)
Niet de allerknapste nee, dat is mijn doel ook helemaal niet. Maar wel gewoon vrouwen die gewoon leuk en aantrekkelijk zijn. En die mij aantrekkelijk genoeg vinden.
http://twitter.com/RogerV83
Winnaar van de Fok-POL Hans van Mierlo-trofee 2013 en de Andre Krouwel-trofee 2013.
pi_170613694
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een tijd terug heb ik eens nagedacht over wat het probleem toch is met (online) daten en de onderstaande analyse gemaakt. Het is niet alleen een reactie op jou, maar het sluit wel aan bij wat je zegt.

- - - - -

Er zijn ruwweg twee manieren hoe een relatie kan ontstaan: vanzelf of 'gedwongen'

Wanneer het vanzelf gaat, kom je elkaar tegen in een sociale cirkel en ontstaat er op organische wijze op een gegeven moment een wederzijdse aantrekking. De liefde ontbrandt als het ware.
Wanneer het gedwongen is, ben je met voorbedachte rade tegenover elkaar gaat zitten met als doel dezelfde liefde te laten ontstaan.

Wanneer het vanzelf gaat zijn het gevoelens/emoties die de toenadering voortdrijven.
Wanneer het gedwongen gaat is het een bewuste, rationele aanpak. Je gaat op een bijna zakelijke manier onderhandelen of je wel bij elkaar past. Daarna moeten dan de gevoelens komen. Iets wat sowieso nauwelijks is af te dwingen en door deze omgekeerde manier van werken nog eens verder bemoeilijkt wordt.

Wanneer het vanzelf gaat, zijn er dus eerst gevoelens en ga je daarna pas denken aan een relatie.
Wanneer het gedwongen gaat, zit je (in eerste instantie zeker) zonder gevoelens tegenover elkaar en aan aangezien het om zoiets belangrijks gaat zullen er irrealistisch hoge eisen gesteld worden. Beide partijen zullen in ieder geval niet snel voldoen aan de eisen die de ander stelt. Zeker de man voldoet in deze situatie niet snel aan de eisen van de vrouw. Andersom wil de man eerder minpunten door de vinger zien (kort door de bocht wil een man gewoon neuken).

Wanneer het vanzelf gaat, ontstaan er alleen gevoelens als je elkaar 'leuk' vindt. Iets wat eigenlijk weinig te maken heeft met een al dan niet vervuld eisenpakket. Tussen mensen die elkaar niet (of in ieder geval 1 van hen) liggen / aantrekkelijk vinden gebeurt niets.
Wanneer het gedwongen gaat, is het een kansspel waarbij beide partijen elkaar 'leuk' moeten vinden. Echter omdat je die klik misschien slechts bij 10% (hooguit 20%) van de mensen hebt en omdat het ook nog wederzijds moet zijn, is de kans eigenlijk bijzonder klein (10% x 10% = 1%) dat er liefde zal ontstaan. Wat overblijft is de kille rationele/zakelijke kijk op een eventuele relatie met de ander.

Prematuur
Daten is the other way around. Het kan eigenlijk ook niet goed gaan. Je gaat 'koud' tegenover elkaar zitten, maar spreekt al wel uit eventueel een relatie met de ander te willen. Omdat er (nog) geen wederzijdse gevoelens zijn kan je ook niet anders dan rationeel/zakelijk tegen de situatie aankijken. En omdat het een redelijk overweldigende 'vraag' is, is het eigenlijk vanzelfsprekend dat er kritisch tegenaan wordt gekeken. Zeker door diegene die de 'vraag' gesteld krijgt.

- - - - -

[..]

Als er iemand is op wie mijn analyse van toepassing is, dan ben jij het wel :%
Hoewel het niet per se op mij slaat ga ik wel graag op in. Op zich snij je daar wel rake punten aan idd. Echter zijn er soms toch dingen die meer uitleg vragen naar mijn inziens. Bijvoorbeeld: Bij niet elke date die ik real life aanga ken ik diegene, echter kan ik door gewoon mijzelf te zijn en te reageren op de ander wel vaak een klik opwekken/faken (tis hoe je het bekijkt). Ik kan persoonlijk goed inspelen op informatie van anderen, maar als anderen mij niks geven (zoals soms op een datingsite) kan ik er ook weinig van maken.
  maandag 1 mei 2017 @ 18:25:33 #59
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_170613846
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:20 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Hoewel het niet per se op mij slaat ga ik wel graag op in. Op zich snij je daar wel rake punten aan idd. Echter zijn er soms toch dingen die meer uitleg vragen naar mijn inziens. Bijvoorbeeld: Bij niet elke date die ik real life aanga ken ik diegene, echter kan ik door gewoon mijzelf te zijn en te reageren op de ander wel vaak een klik opwekken/faken (tis hoe je het bekijkt). Ik kan persoonlijk goed inspelen op informatie van anderen, maar als anderen mij niks geven (zoals soms op een datingsite) kan ik er ook weinig van maken.
Ik heb niet alleen een reactie op jou al veranderd in niet zozeer een reactie op jou ;)

Het klopt overigens dat er ook nog eens een groot verschil zit tussen online en real life contact. Face to face kun je veel beter en ook veel meer emoties overbrengen. Precies dat wat nodig is om elkaar leuk te kunnen gaan vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 01-05-2017 18:36:57 ]
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 18:25:42 #60
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170613851
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik begrijp prima waar het vandaan komt en neem het die dames ook niet kwalijk verder, maar persoonlijk vind ik het de moeite niet.

Wat je zegt, na die hoi moet je wel charmant zijn, maar dat moet je op zo'n datingsite vervolgens ook. Alleen dat dus na alle bochten, waarin je je moet wringen om überhaupt reactie te krijgen.

Ik ben misschien niet de mooiste of charmantste die er rondloopt, maar je kunt het zeker slechter treffen en uit ervaring weet ik dat veel dames best positief op mij reageren. Mijn korte avontuur op okcupid daarentegen wees daar echter totaal niet op.

Ik maakte het aan, omdat ik dacht dat dat lekker makkelijk vrouwen ontmoeten, vanuit mijn luie stoel, was. Was echter vooral lekker makkelijk mijn ego slopen. Scheelt dat mijn ego ervoor vrij groot was. :P

Maar serieus, als ik mannen hier soms zie uitwijden over hoe gemeen en kut vrouwen zijn denk ik "waar ontmoeten jullie die vrouwen?" en dan bedenk ik me "datingsites waarschijnlijk", want daar deel ik hun ervaring wel. En ik stuurde echt geen "hee lekker ding, wanneer gaan we neuken?" berichtjes.
Tja weet je het is ook een instelling natuurlijk. Je kan denken:

"Vrouwen reageren niet op mijn berichtjes. Vrouwen zijn stom en datingsites zijn kut!"

Of je kan denken

"Hee, het lukt mij niet om via een datingsite vrouwen geinteresseerd te krijgen en andere mannen wel. Laat ik eens gaan uitzoeken wat ik verkeerd doe en kijken of het beter kan."

Het laat zich raden met welke instelling je meer succes hebt. Bovendien lijkt je er nogal gemakzuchtig over te denken. Maar je moet er wel serieuze aandacht aan besteden om positief op te vallen.
Winnaar van de Fok-POL Hans van Mierlo-trofee 2013 en de Andre Krouwel-trofee 2013.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 18:28:49 #61
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170613935
quote:
3s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. Echter andersom hoef je het niet eens te proberen.
Nee maar je moet wel vrij hopeloos lelijk zijn wil je niet een paar foto's kunnen maken waarop je er leuk genoeg uitziet.
pi_170613964
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik heb niet alleen een reactie op jou al veranderd in Het is niet zozeer een reactie op jou ;)

Het klopt overigens dat er ook nog eens een groot verschil zit tussen online of real life contact. Face to face kun je veel beter en ook veel meer emoties overbrengen. Precies dat wat nodig is om elkaar leuk te kunnen gaan vinden.
Ik wilde gewoon mijn mening delen... ;(
Maar precies ja
  maandag 1 mei 2017 @ 18:39:33 #63
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_170614201
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee maar je moet wel vrij hopeloos lelijk zijn wil je niet een paar foto's kunnen maken waarop je er leuk genoeg uitziet.
Mwoah. Ik denk dat je niet eens zo lelijk of zo niet-fotogeniek hoeft te zijn om onder de afbreekgrens te komen en letterlijk nul matches te halen op bijvoorbeeld Tinder. Daar is genoeg bewijs van geleverd hier op FOK. En nee, dat zullen echt niet allemaal kontlelijke autisten zijn geweest met die klacht.
pi_170614421
Ok zo gaat TS niet veel aan de tips hebben..

Probeer dit eens TS:

-3 foto's: een foto die iemand van je heeft genomen terwijl je lacht, met een leuke outfit aan en leuke omgeving, vanuit een invalshoek die je fysiek goed doet uitkomen. Hier moet je mee oefenen. Foto 2: een chillfoto, in de natuur bezig zijn of de hond uitlaten op het strand in de ochtend (wit linnen overhemd met knoopjes open met je rayban zonnebril, een korte beige broek en donkerbruin leren loafers bijv gewoon neutrale kleding), laatste foto het liefst een talent foto: surfen/ skien, muziek maken of kunst. Breng je haar goed in model en zirg voor een kwaliteit shot.

Tekst: 1,90m | adventurer | art lover | je favo ski plek | passion for my job | coffee addict zoiets niet te teveel maar geef een beetje, de rest neemt ze wel.

(En als je per se een tekst wil: zeg dat je geen matches of likes ziet oid maar alleen persoonlijke berichten.)
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 18:52:04 #65
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170614517
quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mwoah. Ik denk dat je niet eens zo lelijk hoeft te zijn of zo niet-fotogeniek hoeft te zijn om onder de afbreekgrens te komen en letterlijk nul matches te halen op bijvoorbeeld Tinder. Daar is genoeg bewijs van geleverd hier op FOK. En nee, dat zullen echt niet allemaal kontlelijke autisten zijn geweest met die klacht.
Tja het is allemaal zo zwart wit niet. Als je wanhoop en onzekerheid uitstraalt op je foto's dan kom je er met een gemiddeld uiterlijk niet. Als je wel zelfverzekerd en levenslust uitstraalt dan bekijkt men je ineens heel anders. En in dat niet zwart-witte gebied kan een profieltekst en een berichtje wel het nodige verschil maken.

Want hoeveel mannen zijn er nou echt buitengewoon knap? Niet zo heel veel eigenijk. En toch weten de meeste mannen gewoon een vriendin te scoren die ze leuk genoeg vinden.
pi_170614784
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja weet je het is ook een instelling natuurlijk. Je kan denken:

"Vrouwen reageren niet op mijn berichtjes. Vrouwen zijn stom en datingsites zijn kut!"

Of je kan denken

"Hee, het lukt mij niet om via een datingsite vrouwen geinteresseerd te krijgen en andere mannen wel. Laat ik eens gaan uitzoeken wat ik verkeerd doe en kijken of het beter kan."

Het laat zich raden met welke instelling je meer succes hebt. Bovendien lijkt je er nogal gemakzuchtig over te denken. Maar je moet er wel serieuze aandacht aan besteden om positief op te vallen.
Daar geef ik je dan ook helemaal gelijk in hoor. Als je na zo'n ervaring vrouwen gaat haten ligt het probleem nog steeds bij jezelf, niet bij die vrouwen.

Ook kun je niet zomaar oordelen dat datingsites kut zijn. Alleen het idee dat je wel echt heel kansloze berichten moet sturen, een grafkop moet hebben, of super wanhopig moet zijn, om teleurgesteld te raken in datingsites, onderschrijf ik niet.

En natuurlijk klinkt "lekker makkelijk vrouwen ontmoeten" gemakzuchtig, maar dat dat je doel is, betekent natuurlijk niet dat je geen serieuze aandacht eraan besteedt.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 19:03:47 #67
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170614827
quote:

[..]

Tja, versieren in de kroeg is toch net zo oppervlakkig? Het gaat allemaal om een goede eerste indruk maken en als dat lukt daarop voortbouwen.
pi_170614887
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, versieren in de kroeg is toch net zo oppervlakkig? Het gaat allemaal om een goede eerste indruk maken en als dat lukt daarop voortbouwen.
In real life is het makkelijker mogelijk een bepaalde vibe over te brengen als het ware als via internet. Ga zelf maar na, een via internet bezorgd berichtje van "Jij houdt duidelijk wel van een feestje" kom al snel heel anders over dan een soortgelijke uitspraak in real life in de kroeg.
  maandag 1 mei 2017 @ 19:14:34 #69
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170615088
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]En anders moet je eens Inner Circle op je tel zetten.
Inner Circle is natuurlijk een beetje een cheat, daar kom je alleen op uitnodiging in en daar vind je dus alleen de elite die bijzonder knap en aantrekkelijk is. Logisch dat je dan alleen knappe dates hebt, want het 'laaghangende fruit' komt er niet in.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 19:18:06 #70
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170615158
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:02 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Daar geef ik je dan ook helemaal gelijk in hoor. Als je na zo'n ervaring vrouwen gaat haten ligt het probleem nog steeds bij jezelf, niet bij die vrouwen.

Ook kun je niet zomaar oordelen dat datingsites kut zijn. Alleen het idee dat je wel echt heel kansloze berichten moet sturen, een grafkop moet hebben, of super wanhopig moet zijn, om teleurgesteld te raken in datingsites, onderschrijf ik niet.

En natuurlijk klinkt "lekker makkelijk vrouwen ontmoeten" gemakzuchtig, maar dat dat je doel is, betekent natuurlijk niet dat je geen serieuze aandacht eraan besteedt.
Kijk je kan IRL best de moeite waard zijn. Maar als je dat beeld online geen gestalte kunt geven dan heb je er niet zoveel aan. Dus als jij geen wanhopig, onzelfverzekerd figuur met een grafkop bent dan gaat er misschien iets anders fout.

Heb je wel eens kritisch gekeken naar hoe je jezelf daar profileert? Veel mannen maken gewoon verschrikkelijke fouten en weigeren naar zichzelf te kijken. Als je echter bereid bent te leren van je fouten dan kun het misschien wel succesvol worden.
  maandag 1 mei 2017 @ 19:22:06 #71
138448 PeZu
Mind the Gap
pi_170615289
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kijk je kan IRL best de moeite waard zijn. Maar als je dat beeld online geen gestalte kunt geven dan heb je er niet zoveel aan. Dus als jij geen wanhopig, onzelfverzekerd figuur met een grafkop bent dan gaat er misschien iets anders fout.

Heb je wel eens kritisch gekeken naar hoe je jezelf daar profileert? Veel mannen maken gewoon verschrikkelijke fouten en weigeren naar zichzelf te kijken. Als je echter bereid bent te leren van je fouten dan kun het misschien wel succesvol worden.
dus dit, net of alle mannen in nederland die ene relatie hebben knap zijn :D
Alleen ik ben beter dan mezelf
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 19:24:10 #72
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170615346
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

In real life is het makkelijker mogelijk een bepaalde vibe over te brengen als het ware als via internet. Ga zelf maar na, een via internet bezorgd berichtje van "Jij houdt duidelijk wel van een feestje" kom al snel heel anders over dan een soortgelijke uitspraak in real life in de kroeg.
Tuurlijk heb je IRL ook weer voordelen. Daar heb je inderdaad je non verbale communicatie bij je. En ik krijg ook vaak te horen dat ik er IRL beter uitzie dan op de foto (ik vind het extreem lastig om leuk op foto's te staan). :D

Maar in de kroeg heb je weer allerlei andere nadelige factoren.
pi_170615386
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:14 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Inner Circle is natuurlijk een beetje een cheat, daar kom je alleen op uitnodiging in en daar vind je dus alleen de elite die bijzonder knap en aantrekkelijk is. Logisch dat je dan alleen knappe dates hebt, want het 'laaghangende fruit' komt er niet in.
Dat valt soms best tegen, van sommige vraag ik me af hoe ze zijn goedgekeurd. Maar sommige zijn ook wel buitengewoon knap, dat ze zich zo een internationale carriere als calvin klein model kunnen permitteren.. dus wel voldoende compensatie.
pi_170615472
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je IRL ook weer voordelen. Daar heb je inderdaad je non verbale communicatie bij je. En ik krijg ook vaak te horen dat ik er IRL beter uitzie dan op de foto (ik vind het extreem lastig om leuk op foto's te staan). :D

Dat is waar. Mijn mannelijke collega is echt bijzonder knap (9+), maar op puur foto's zou ik hem misschien zelfs geheel passeren omdat er dan een arrogant rotkop verschijnt. Komt echt niet overeen irl, want hij is totaal niet arrogant.
pi_170615487
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, daar heb ik ook echt last van _O- Ik kan best leuk in de spiegel kijken, maar zodra er een camera bijkomt kijk ik zo verkrampt en gemaakt :')
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')