abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 april 2017 @ 21:18:57 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170595564



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 30 april 2017 @ 21:28:38 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170595919
Niets meer onderweg op het moment :@. Iemand nog wel een leuk lijstje?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 30 april 2017 @ 21:36:15 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_170596177
Niet echt. AliExpress wise... die Bluedio BT headphone die maar niet wil aankomen... (had jij die niet al binnen?). Thunderobot (& Creative) H30 gaming headset. YI had logistieke problemen/issues met de post service en heeft de shipping van de 4K+ teruggedraaid... reageren wekenlang al niet op inquiries. Beetje disappointing. Van Orico o.a. kevlar USB-C kabel... nu in de aanbieding op AE ook. Van Banggood o.a. nog de nieuwe Xiaomi BT speaker II.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 30 april 2017 @ 22:18:58 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170597476
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef shiznuts het volgende:
(had jij die niet al binnen?).
Ja :D

Nu we daar toch aan denken:
ANC is een gimmik; de hele soundstage is heel anders wanneer je het aanzet. Het filtert daardoor wel wat geluid, maar ik heb het idee dat het wanneer het uit is een veel betere geluidsweergave geeft dan wanneer het aan staat.

Daarnaast zijn de kussentjes inderdaad niet super comfortabel; na verloop van tijd een klein beetje pijn aan de oren. Dus veel verbetering sinds de laatste versie zit er waarschijnlijk niet in.

Daarnaast is de ene kant van mijn headset een beetje lam; waar de ene kant netjes een beetje stroef draait kantelt de andere kant direct om, waardoor de schelp los bungelt en niet ''rechtop'' blijft staan wanneer je hem even van je hoofd haalt.

Verder tja, geluid lijkt wel aardig voor het geld; niet te vergelijken met de duurdere niet bluetooth Sony headset, maar ook niet slecht :D

quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef shiznuts het volgende:
Van Orico o.a. kevlar USB-C kabel... nu in de aanbieding op AE ook
Ah, check extra USB C kabeltje kan ik ook nog wel gebruiken :)

Naar verhaal met de YI, dispuutje tegen aangooien om ze wakker te schudden anders?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 1 mei 2017 @ 07:11:57 #5
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170600935
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef RobertNL het volgende:
Niets meer onderweg op het moment :@. Iemand nog wel een leuk lijstje?
Op dit moment een extra Git 2 voor op de motor en wat accessoires. Daarnaast nog een pluche overtrek voor de externe microfoon die ik gekocht heb via Amazon (om aan te sluiten op de Git2).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_170607808
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef RobertNL het volgende:
Niets meer onderweg op het moment :@. Iemand nog wel een leuk lijstje?
Niks-noppes-nada op de Oukitel na da.

Misschien nog wel even wat USB-C kabels bestellen voor iemand die nu een telefoon met USB-C heeft. (En dus ook maar 1 geschikte kabel en als die kabel kapot gaat zit je).

Ik zit steeds tegenaan de Xiaomi Mi Box te hikken om die wel/niet te bestellen. Maar slechte verhalen over casten en framerate-issues houden mij nog tegen.
(Maar goed; daar weet jij meer van af ;))

EDIT: de Mi Box is overigens in in de aanbieding bij LightInTheBox.

En ik zit te kijken naar ESP8266 spul met PIR-boards en water sensors e.d. om daar wat leuks van te knutselen*, maar mijn programmeerskills zijn helaas non-existent.

* Watersensor bij nieuwe waterontharder met pushbericht bij waterdetectie, simpele beweginsmelders met pushbericht etc. Kan ook zoiets doen maar dat is ook zo simpel doen als het moeilijk kan. Plus pushbericht heb je meer aan als je/niemand thuis is.

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 01-05-2017 21:56:58 ]
pi_170609536
Ik wil voor in m'n nieuwe huis een andere router. Nu was ik van plan de Xiaomi Router 3 te bestellen.

Heeft iemand tips voor een degelijke switch? Gezien daar niet al te veel lan poorten in zitten. Hoeft geen hightech gear te zijn, gewoon een goed functionerend en cheap China apparaat :').
pi_170626505
Heya.

Naast goede in-ears heb ik ook een zooitje cheap in ears uit China. Die koop ik ong 1 maal per 2 jaar, worden door het hele gezin gebruikt en zijn nu weer op (als in kapot).
Dus de vraag ; wat is nu het meeste bang voor bucks aan oortje voor max 3,50 euro?
pi_170626669
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:05 schreef maartend het volgende:
Heya.

Naast goede in-ears heb ik ook een zooitje cheap in ears uit China. Die koop ik ong 1 maal per 2 jaar, worden door het hele gezin gebruikt en zijn nu weer op (als in kapot).
Dus de vraag ; wat is nu het meeste bang voor bucks aan oortje voor max 3,50 euro?
Dat zullen deze KZ ATE oortjes zijn, die worden vaak gekocht hier en erg goed beoordeeld (voor de prijs). Ik vraag me alleen af of er ook een variant is die niet achter de oren langs gaat, die heb ik zelf nog niet kunnen vinden namelijk. Iemand wel toevallig?

Sorry overigens, is iets meer dan 3,50, maar ik ben ervan overtuigd dat dat het wel waard is.
pi_170626779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:22 schreef Majesty het volgende:

[..]

Dat zullen deze KZ ATE oortjes zijn, die worden vaak gekocht hier en erg goed beoordeeld (voor de prijs). Ik vraag me alleen af of er ook een variant is die niet achter de oren langs gaat, die heb ik zelf nog niet kunnen vinden namelijk. Iemand wel toevallig?

Sorry overigens, is iets meer dan 3,50, maar ik ben ervan overtuigd dat dat het wel waard is.
Thnx. Maar voor gooi en smijt oortjes die uiteindelijk kapot gaan worden deze toch te duur.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:19:27 #11
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_170629549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:05 schreef maartend het volgende:
Heya.

Naast goede in-ears heb ik ook een zooitje cheap in ears uit China. Die koop ik ong 1 maal per 2 jaar, worden door het hele gezin gebruikt en zijn nu weer op (als in kapot).
Dus de vraag ; wat is nu het meeste bang voor bucks aan oortje voor max 3,50 euro?
AWEI ES800M? Die zijn (waren?) rond de ¤4,- iirc.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_170630314
ok 20 euro 80 cent bij betalen voor mn pakketje.. nog steeds goedkoper dan het binnen de EU grensen kopen _O-
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:03:26 #13
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_170630379
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:19 schreef N22 het volgende:

[..]

AWEI ES800M? Die zijn (waren?) rond de ¤4,- iirc.
Als ¤3,50 'm al te veel is 8)7 zal ¤4 dat ook wel zijn, denk ik :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_170630666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
ok 20 euro 80 cent bij betalen voor mn pakketje.. nog steeds goedkoper dan het binnen de EU grensen kopen _O-
Thnx. Die worden het idd
pi_170636130
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:05 schreef maartend het volgende:
Heya.

Naast goede in-ears heb ik ook een zooitje cheap in ears uit China. Die koop ik ong 1 maal per 2 jaar, worden door het hele gezin gebruikt en zijn nu weer op (als in kapot).
Dus de vraag ; wat is nu het meeste bang voor bucks aan oortje voor max 3,50 euro?
Dat je überhaupt durft te vragen om 'het meeste bang voor je buck' bij een budget van 3,50. Dit kun je toch niet serieus nemen.

Ga gewoon naar de Action..
pi_170636671
Recordje hoor, na een week m'n Gitup Git2 binnen via PDM van Banggood.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:45:10 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_170638606
Ik heb weer wat leuks binnengekregen vorige week, van m'n lijstje uit het vorige topic...
'n Macaw Powerpouch; opbergpouch voor BT oordopjes.

"Huh? Waarom specifiek voor BT oordopjes?" hoor ik je al denken...
Omdat het kekke ding een mini powerbank bevat :D
Ik moest er dus wel een filmpje over maken :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_170641005
iemand toevallig nog tips voor een goede bluetooth adapter die zonder extra drivers werken op windows 10?

ik kan natuurlijk gewoon de allergoedkoopste nemen, maar wil wel een beetje degelijke hebben, niet dat ik later problemen ermee kan gaan hebben

kwam zelf op deze uit ivm store rating:
https://www.aliexpress.co(...)For/32787502196.html
pi_170641562
heb vandaag die MI mousepad binnengekregen. Dat ding is echt massiv :p

[ Bericht 37% gewijzigd door badschaap op 02-05-2017 21:30:07 ]
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:54:50 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_170642699
Die grote zwarte?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_170648783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:38 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dat je überhaupt durft te vragen om 'het meeste bang voor je buck' bij een budget van 3,50. Dit kun je toch niet serieus nemen.

Ga gewoon naar de Action..
Dan moet je gewoon eens gaan beluisteren wat je daar voor kunt krijgen. Zit heel leuk spul tussen.

Ik vraag geen supergoede kwaliteit, die weet ik zelf wel te vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door maartend op 03-05-2017 08:18:39 ]
  woensdag 3 mei 2017 @ 08:37:24 #22
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170649097
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 08:06 schreef maartend het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon eens gaan beluisteren wat je daar voor kunt krijgen. Zit heel leuk spul tussen.

Ik vraag geen supergoede kwaliteit, die weet ik zelf wel te vinden.
Voor 3,50 is er geen leuk spul. Wil je 5 euro uitgeven, kijk dan eens naar de VE Monks op AliExpress. Dat is onder de ¤ 10,- by far de beste keuze.
pi_170649800
Iemand interesse in zo'n escam QD900 wifi ip cam? Heb hem hier nog ongeopend liggen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_170655251
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 08:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor 3,50 is er geen leuk spul. Wil je 5 euro uitgeven, kijk dan eens naar de VE Monks op AliExpress. Dat is onder de ¤ 10,- by far de beste keuze.
Ik ga even kijken. Thnx
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:00:03 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170656608
MGcool komt nu met een (higher end) actie camera:

Mag hopen dat zich niet alleen op dit soort gimmicks gaan richten .
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:02:19 #26
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170673964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:33 schreef rene90 het volgende:
Iemand interesse in zo'n escam QD900 wifi ip cam? Heb hem hier nog ongeopend liggen.
Waarom wil je hem weg doen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:20:09 #27
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_170674765
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:33 schreef rene90 het volgende:
Iemand interesse in zo'n escam QD900 wifi ip cam? Heb hem hier nog ongeopend liggen.
Waarom niet zelf gebruiken? Best een oke camera :)
edit: spuit11
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:36:05 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170676147
heb nu een RSxxxNL pakket van Fasttech dat de 27e op pre-advised kwam. Rond de 2e naar Ready for shipment ging en nu weer terug op pre-advised staat. Bijzonder wat er gebeurt soms.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:56:14 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170676587
PostNL bezorgt pakjes voor AliExpress

Ze hebben nu een direct contract met Aliexpress, de ''aliexpress standard shipping'' is voor Nederland (en wellicht voor meer landen in EU) gewoon PostNL vanaf nu.

Goed, maar dat hadden we met Banggood direct mail natuurlijk al :P


Keuze voor Chinapost, SIngapore post of Seller method blijven natuurlijk wel afhankelijk van andere providers. Alleen wanneer er Aliexpress shipping staat komt het dan (vrij) zeker met PostNL.

Pakketten komen met RS0000000NL app sinds kort ook weer automatisch in de app / jouw PostNL te staan. Zal daar ook wel mee te maken hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 04-05-2017 11:07:36 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170676653
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kent iemand deze nog?

[ afbeelding ]

Eindelijk tijd gevonden om er iets mee te doen, lag al bijna 2 jaar op de kast :D
Die hangt hier ook alweer een tijdje aan de muur. Ik ben ondertussen wel wat landen "verloren" :D
Het ophangen viel mij mee, het is niet dat je elk land apart moet opplakken.

http://imgur.com/a/oskeA
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:08:59 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_170678285
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Naar verhaal met de YI, dispuutje tegen aangooien om ze wakker te schudden anders?
lol, daarmee dreigen is idd het enige dat respons genereert idd. :')
Anyways. Was eerst een post handling issue. Is nu een warehouse probleem. Ze hebben het nu van het ene warehouse in het andere gesleept en gaan nu alles nog een keer proberen op gang te krijgen. Kan nog wel twee weken duren.

Mja, beter iets van info en communicatie dan die doodse stilte... -O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 mei 2017 @ 13:59:59 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170681458
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lol, daarmee dreigen is idd het enige dat respons genereert idd. :')
Anyways. Was eerst een post handling issue. Is nu een warehouse probleem. Ze hebben het nu van het ene warehouse in het andere gesleept en gaan nu alles nog een keer proberen op gang te krijgen. Kan nog wel twee weken duren.

Mja, beter iets van info en communicatie dan die doodse stilte... -O-
Ja, en volgende week hebben ze last van een zandstorm.

En ik dacht dat nearly 600 al ziekelijk was, gelukkig dat maar voor een paar uurtjes meegemaakt :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:39:18 #33
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_170684952
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lol, daarmee dreigen is idd het enige dat respons genereert idd. :')
Anyways. Was eerst een post handling issue. Is nu een warehouse probleem. Ze hebben het nu van het ene warehouse in het andere gesleept en gaan nu alles nog een keer proberen op gang te krijgen. Kan nog wel twee weken duren.

Mja, beter iets van info en communicatie dan die doodse stilte... -O-
Straks als het goed is hier minder post gedoe/chaos doordat PostNL met aliexpress gaat samenwerken ;) Heb je niet veel aan daar in verweggiestan. Maar wij wel :D

quote:
PostNL: Den Haag - Het Chinese AliExpress, onderdeel van de Alibaba Groep, heeft PostNL gekozen als de bezorger voor een groot deel van de pakjes naar Nederland. Webwinkels van het populaire online platform, krijgen direct toegang tot het netwerk van PostNL. Door deze samenwerking krijgen consumenten hun bestelde pakjes van AliExpress sneller, namelijk binnen vijf tot zeven dagen, thuisbezorgd.
Hopelijk kunnen ze deze claim waarmaken, soms lukt het nu al.. maar zou wel echt fancy zijn. Minder getwijfel/gezeik of het wel of niet aan komt. Maar gewoon binnen een week op de mat!

https://www.postnl.nl/ove(...)ss-in-nederland.html
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:10:49 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170685621
quote:
16s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Straks als het goed is hier minder post gedoe/chaos doordat PostNL met aliexpress gaat samenwerken ;) Heb je niet veel aan daar in verweggiestan. Maar wij wel :D

[..]

Hopelijk kunnen ze deze claim waarmaken, soms lukt het nu al.. maar zou wel echt fancy zijn. Minder getwijfel/gezeik of het wel of niet aan komt. Maar gewoon binnen een week op de mat!

https://www.postnl.nl/ove(...)ss-in-nederland.html
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:56 schreef RobertNL het volgende:
PostNL bezorgt pakjes voor AliExpress

Ze hebben nu een direct contract met Aliexpress, de ''aliexpress standard shipping'' is voor Nederland (en wellicht voor meer landen in EU) gewoon PostNL vanaf nu.

Goed, maar dat hadden we met Banggood direct mail natuurlijk al :P
[ afbeelding ]

Keuze voor Chinapost, SIngapore post of Seller method blijven natuurlijk wel afhankelijk van andere providers. Alleen wanneer er Aliexpress shipping staat komt het dan (vrij) zeker met PostNL.

Pakketten komen met RS0000000NL app sinds kort ook weer automatisch in de app / jouw PostNL te staan. Zal daar ook wel mee te maken hebben.

Dat dus :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:17:53 #35
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_170685752
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Dat dus :P
:X
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:49:10 #36
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_170688897
Als ik buiten de EU een telefoon bestel van 600 dan betaal ik geen invoerrechten maar alleen btw en inklaringskosten toch?
Irene is bae <3
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:50:53 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_170688959
Correct (omdat het tarief daarop 0,00 is), OP:

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:06:37 #38
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_170689436
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Correct (omdat het tarief daarop 0,00 is), OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar vind je die tabel?

Kan nergens een fatsoenlijke overzicht vinden van die nomenclatuur op de website van de douane.
Irene is bae <3
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:13:09 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_170689689
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:59 schreef shiznuts het volgende:
[..] Zie OP voor info. o.a. http://www.invoercalculator.nl
Let op! Invoerrechten zijn niet altijd van toepassing, degene die de tool gemaakt heeft heeft als voorbeeld al een invoerrechtentarief van 4.2% ingesteld, wat dus niet zo hoeft te zijn, smartphones zijn bijvoorbeeld goederencode '8517 12 00 00' en hebben tarief 0,00.
Helaas is de oude site (uit de OP) er niet meer, er is nu http://tarief.douane.nl/tariff/ waar je het tarief niet in een oogopslag kunt zien, je kunt wel een berekening aanvragen. Zie:




Er is een document met alle tariefcodes: http://eur-lex.europa.eu/(...)oc=OJ:L:2006:301:TOC
Daar kun je bijvoorbeeld zoeken op '8517' en dan kom je ook uit op 'vrij' (van douane rechten; tarief 0,00). Douanerechten betaal je trouwens sowieso niet tot 150 euro. Onder 22 euro ben je vrij van alle inklaringskosten, inclusief btw.

Dan zou het dus alleen neerkomen op belasting (standaardtarief 21%) en de administratie/logistieke kosten voor de inklaring (bij PostNL 13 EUR, zie PostNL).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:49:50 #40
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_170690907
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kan je percentage van laptops vinden?

Zie die niet
Irene is bae <3
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:18:40 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_170691820
Ik zou zeggen...
quote:
8471 30 00 00 draagbare automatische gegevensverwerkende machines, wegende niet meer dan 10 kg, die ten minste bestaan uit een centrale verwerkingseenheid, een toetsenbord en een beeldscherm
Ook 'vrij' / tarief 0,00.


[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 04-05-2017 21:27:36 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_170701280
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom wil je hem weg doen?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:20 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Waarom niet zelf gebruiken? Best een oke camera :)
edit: spuit11
Omdat het installeren en met een cloud gaan werken best een beetje gedoe is waar ik geen zin in heb. Ik had eigenlijk niet zo goed opgelet en dacht dat hier ook een microSD in kon :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_170714658
Waarom dure lakstift kopen als je eentje met vergelijkbare kleur uit China kunt bestellen? Okay niet precies de kleur van de lak van mijn auto, maar het is sowieso moeilijk om precies dezelfde kleur te vinden.



Ideaal voor kleine stukjes lakschade weg te werken ;)

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.ca/itm/201713597931
pi_170714876
Hoezo is dezelfde kleur vinden moeilijk? De kleurcode staat gewoon ergens in je auto.

Is de met de jaren verkleuring iets afwijkend maar veeel minder dan dit.
pi_170714966
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 22:12 schreef mikieu het volgende:
Hoezo is dezelfde kleur vinden moeilijk? De kleurcode staat gewoon ergens in je auto.

Is de met de jaren verkleuring iets afwijkend maar veeel minder dan dit.
Omdat zelfs als je die kleurcode hebt, je nog steeds niet precies dezelfde kleur kunt krijgen als van je auto. Dat is gewoon omdat ondanks de kleurcode, de kleur op de lak toch net anders is dan in die potjes.

Of je moet geluk hebben en een witte of zwarte auto hebben. Maar vooral bij oudere auto's lijkt mij het niet eens de moeite waard om veel geld voor dezelfde kleur neer te leggen, want je zult het vast wel bij de dealer kunnen krijgen voor een Peugeot 207 ofzo.

Hoe dan ook die lakstiften zijn peperduur in Nederland, dus dan koop ik liever eentje uit China. Maar mijn auto heeft ¤ 750 gekost, dus daar ga ik echt geen dure op maat gemaakte lak voor kopen. Want dan kan het natuurlijk wel nog dichter bij de originele kleur komen.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 08:09:52 #46
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170720979
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:37 schreef rene90 het volgende:

[..]


[..]

Omdat het installeren en met een cloud gaan werken best een beetje gedoe is waar ik geen zin in heb. Ik had eigenlijk niet zo goed opgelet en dacht dat hier ook een microSD in kon :')
Heb je geen NAS waar je hem aan kan koppelen? Dat werkt hier perfect.

Nu de typisch Hollandse vraag: "Wat wil je ervoor hebben?"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_170721248
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 08:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb je geen NAS waar je hem aan kan koppelen? Dat werkt hier perfect.

Nu de typisch Hollandse vraag: "Wat wil je ervoor hebben?"
Nee die heb ik dus niet dus typisch gevalletje van niet goed genoeg over nagedacht :'). Ik zal je even een dm sturen want dat is verder niet echt de bedoeling van dit topic.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_170760411
Zijn er hier ook mensen met ervaring met USB dongles zoals dit?
De gelinkte dongle lijkt mij vooralsnog de beste keus als ik naar prijs en mogelijkheden kijk.
(Kan zowel direct in een laptop maar kan ook een wifi opzetten en gevoed worden met 5V)

pi_170764397
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 22:03 schreef Iemand91 het volgende:
Zijn er hier ook mensen met ervaring met USB dongles zoals dit?
De gelinkte dongle lijkt mij vooralsnog de beste keus als ik naar prijs en mogelijkheden kijk.
(Kan zowel direct in een laptop maar kan ook een wifi opzetten en gevoed worden met 5V)

[ afbeelding ]
Hier ben ik ook naar op zoek inderdaad! Eén waar een sim-kaartje in kan, dus. De prijs is, vergeleken met Nederlandse prijzen, redelijk te doen inderdaad. En nog een merk ook.
pi_170766631
Ik heb nog een Huawei e173 liggen indien interesse. 't mobile logo erop maar simlock vrij. Ik hoor 't wel via DM anders ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper maandag 8 mei 2017 @ 12:05:08 #51
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_170770590
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 07:44 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog een Huawei e173 liggen indien interesse. 't mobile logo erop maar simlock vrij. Ik hoor 't wel via DM anders ;)
Bedankt voor het aanbod maar die gaat 'maar' t/m 3G en heeft geen ondersteuning voor 800MHz.
pi_170795457
Voor op de motor deze WLN KD-C1 besteld:
https://nl.aliexpress.com(...)Way/32718096358.html


Schijnen prima kwaliteit/minimalistisch te zijn - ben benieuwd.

Hebben wel te veel vermogen (?) met ~ 2watt, maar is programmeerbaar dus wss wel aan te passen. Nu nog helm-headsets met een ptt-knop regelen :P
pi_170798997
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:56 schreef Rzr101 het volgende:
Voor op de motor deze WLN KD-C1 besteld:
https://nl.aliexpress.com(...)Way/32718096358.html
[ afbeelding ]

Schijnen prima kwaliteit/minimalistisch te zijn - ben benieuwd.

Hebben wel te veel vermogen (?) met ~ 2watt, maar is programmeerbaar dus wss wel aan te passen. Nu nog helm-headsets met een ptt-knop regelen :P
Interessant, al 'n tijdje op zoek om ze voor 't geval thuis te hebben liggen. Is 't echt veel teveel qua bereik? Ik heb daar geen idee van..
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:01:56 #55
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170839137
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Interessant, al 'n tijdje op zoek om ze voor 't geval thuis te hebben liggen. Is 't echt veel teveel qua bereik? Ik heb daar geen idee van..
Je kan ook kijken naar Baofeng Walkie talkies.

Voor op de motor heb ik:
Free Shipping!!Updated Version !! 2PCS Original T-COMVB BT Bluetooth Motorcycle Helmet Intercom Interphone Headset with FM Radio
http://s.aliexpress.com/Q3M3EruE
(from AliExpress Android)

Heb er twee en die werken echt perfect voor waar ik ze voor gebruik (radio, handsfree bellen, intercom)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_170842132
pff xiaomi mi air 13' nu maar 640 euro bij gearbest
pi_170843046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 00:04 schreef badschaap het volgende:
pff xiaomi mi air 13' nu maar 640 euro bij gearbest
610 bij BG met de couponcode.
pi_170843979
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je kan ook kijken naar Baofeng Walkie talkies.

Voor op de motor heb ik:
Free Shipping!!Updated Version !! 2PCS Original T-COMVB BT Bluetooth Motorcycle Helmet Intercom Interphone Headset with FM Radio
http://s.aliexpress.com/Q3M3EruE
(from AliExpress Android)

Heb er twee en die werken echt perfect voor waar ik ze voor gebruik (radio, handsfree bellen, intercom)
Hmm, beetje duur om ze voor zo nodig te hebben liggen. Daarom vond ik dat andere setje wel interessant.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:40:48 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_170844235
Xiaomi heeft er nu ook eentje, hè. :P Gotta feed the fanboyism.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:51:43 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_170846333
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:40 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi heeft er nu ook eentje, hè. :P Gotta feed the fanboyism.
Ze hebben nu ook onderbroeken,automatische raam gordijnen sluiting, Kinder fietsjes, telefoon gymball, jasjes, beddengoed, Theekopjes, mondkap luchtfilters, zonnebrillen en fitness tool sets. En dan vergeet ik vast nog dingen _O-
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:05:35 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170846731
quote:
16s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ze hebben nu ook onderbroeken,automatische raam gordijnen sluiting, Kinder fietsjes, telefoon gymball, jasjes, beddengoed, Theekopjes, mondkap luchtfilters, zonnebrillen en fitness tool sets. En dan vergeet ik vast nog dingen _O-
je vergeet de pen!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:30:16 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_170847397
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:05 schreef Catch22- het volgende:

[..]

je vergeet de pen!
Ik noemde alleen de producten die laatste tijd zijn uitgekomen ;)

Anders had ik ook de automatische mini-schroevendraaier, (n)espresso machine, CO2 en Rook melder, achteruikijkspiegel met scherm, bloempot met water sensor, gitaar, tandenborstel, plafoniere, slaapsensor, waterfles, keyboard, backpack, nekkussen, wasmachine, paraplu, noodknop, electrische vouwfiets, ventilator, etc. kunnen noemen. :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_170848612
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:40 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi heeft er nu ook eentje, hè. :P Gotta feed the fanboyism.
Een wokkie tokkie? Vertel, waar waar?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_170851832
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je kan ook kijken naar Baofeng Walkie talkies.

Voor op de motor heb ik:
Free Shipping!!Updated Version !! 2PCS Original T-COMVB BT Bluetooth Motorcycle Helmet Intercom Interphone Headset with FM Radio
http://s.aliexpress.com/Q3M3EruE
(from AliExpress Android)

Heb er twee en die werken echt perfect voor waar ik ze voor gebruik (radio, handsfree bellen, intercom)
Ook overwogen inderdaad. Alleen ben ik niet zo gecharmeerd van die bluetooth lange afstand. Maar de echte dealbreaker was het met meerdere mensen (+2) tegelijk kunnen praten. Wat ik ervan begreep connect je met die BT gevallen 1 op 1. Dus je zou kunnen chainen ofzo, maar echt chill is het niet als je met meer dan 2 bent.

Dus die UHF gevalletjes zijn dan prima. Groot bereik (1.5-2km ofzo), lange accu (20uur ofzo praten), en goedkoop.
En dit model (kwam ik later achter) is semi-legaal, want kan op de PMR band geprogrammeerd & heeft een niet-afneembare antenne. Nadeel is wel dat die ~ 2watt uitzend. Maar misschien is dat nog ietsjes terug te schroeven in de software.

Grote nadeel is niet kunnen pairen met BT apparaten (telefoon/gps). Maar wellicht dat er een dongle tussen gehangen kan worden.
Dus een splitter op de headset die naar een BT dongle gaat, en naar de walkie. Dan heb je dat soort van gecoverd.

De xiaomi ook overwogen, die heeft zowel BT als UHF en FM (niet legaal helaash in NL). Reden dat ik die niet heb gehaald, is het ontbreken van een Engelse display. Is allemaal in chinees.
https://www.banggood.com/(...)-mid-recommendations

quote:
Transmitting Power: 0.5W / 2W
Band: public frequency band ( 0.5W ), U / V band
Power Interface: Micro USB
Input Parameters: 5.0V, 1A
Rated Voltage: 3.7V
Wireless Connection: Bluetooth 4.0
BLE Modulation Type: F3E
Spurious Radiation:7.5uW and less
Sensitivity ( Transmitting, Receiving ): -122dBm ( 12dB SINAD )
Battery Type: 18650 lithium-ion battery ( included in product )
Battery Capacity: 2600mAh ( 9.6Wh )
Battery Charging Time: about 3h
Battery Standby: about 200h ( 8 days )
Battery Use: about 17h ( transmitter, receiver, standby time ratio of 5: 5: 90 )
Audio Rated Power: 1W
LCD Module: 160 x 100 resolution LCD black and white LCD screen
Public Channel: 409MHz - 410MHz ( 20 frequency )
U band: 430MHz-440MHz
V band: 144MHz-148MHz
Call Distance: about 10km in sea level environment, about 6km in urban area
Operating Temperature: -20 - 60 Deg.C
Charging Temperature: 0 - 40 Deg.C
Edit:
Deze headsets erbij besteld
https://nl.aliexpress.com(...)com/32790150233.html

[ Bericht 11% gewijzigd door Rzr101 op 11-05-2017 15:00:20 ]
pi_170871662
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:43 schreef ketamientje het volgende:

[..]

610 bij BG met de couponcode.
welke?
pi_170876304
Iemand ervaring met de JISIWEI I3 Smart Robotic Vacuum Cleaner? Ik wil hem vandaag bestellen, hij is maar $90.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:39:15 #67
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_170877157
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:55 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met de JISIWEI I3 Smart Robotic Vacuum Cleaner? Ik wil hem vandaag bestellen, hij is maar $90.
Er staan wel een aantal reviews op YT, maar ik ga er van uit dat je die al bekeken hebt? :P
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:51:12 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170877397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:55 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met de JISIWEI I3 Smart Robotic Vacuum Cleaner? Ik wil hem vandaag bestellen, hij is maar $90.
Ilife is niet veel duurder toch? Die is vrij populair
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_170878183
Hij wordt alleen verzonden naar de USA :'( Over drie dagen zijn de Ilife in de aanbieding. Kijken hoe duur die dan zijn.
pi_170878781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:55 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met de JISIWEI I3 Smart Robotic Vacuum Cleaner? Ik wil hem vandaag bestellen, hij is maar $90.
Heb evt een Ilife X5 te koop. Is eigenlijk nog nieuw. 3 maanden oud maar staat meer ongebruikt in de hoek op het laadstation dan dat hij gebruikt wordt. Voordeel is dat je hem dan zo in huis hebt ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Miniem op 12-05-2017 18:18:13 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:02:20 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170886063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:55 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met de JISIWEI I3 Smart Robotic Vacuum Cleaner? Ik wil hem vandaag bestellen, hij is maar $90.
Ik zou voor de ilife gaan, de i3 lijkt/is wat uitgebreider maar probeer de App maar eens, die dingen zijn altijd maar half af :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170897445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:43 schreef badschaap het volgende:

[..]

welke?
foknlbg
pi_170907360
Kreeg een mailtje dat mijn adres niet goed was ingevuld (Aliexpress), en dat het pakketje bij het postkantoor zou liggen. Vandaag langs geweest maar hij lag er niet (terwijl die er moest liggen, ook volgens de werknemers bij de Primera).

??
Moeten zij weten
pi_170907379
OVerigns heb ik daar nooit last van gehad bij pakketjes van Aliexpress
Moeten zij weten
pi_170907772
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kreeg een mailtje dat mijn adres niet goed was ingevuld (Aliexpress), en dat het pakketje bij het postkantoor zou liggen. Vandaag langs geweest maar hij lag er niet (terwijl die er moest liggen, ook volgens de werknemers bij de Primera).

??
Stelen hebben ze wel een handje van bij de Post. Al zo vaak gehad dat die ratten pakketjes achterover drukken of stiekem open hebben gemaakt.
pi_170908043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Heb evt een Ilife X5 te koop. Is eigenlijk nog nieuw. 3 maanden oud maar staat meer ongebruikt in de hoek op het laadstation dan dat hij gebruikt wordt. Voordeel is dat je hem dan zo in huis hebt ;)
wat wil je er voor hebben?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  zaterdag 13 mei 2017 @ 17:26:57 #77
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170908067
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kreeg een mailtje dat mijn adres niet goed was ingevuld (Aliexpress), en dat het pakketje bij het postkantoor zou liggen. Vandaag langs geweest maar hij lag er niet (terwijl die er moest liggen, ook volgens de werknemers bij de Primera).

??
. Heb je een traceercode? Of was het zonder traceercode.
Had een poosje geleden ook een Tracking die naar 27 dagen gewoon naar Delivered ging, maar pas een 15 dagen later in de brievenbus zat.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170908277
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

. Heb je een traceercode? Of was het zonder traceercode.
Had een poosje geleden ook een Tracking die naar 27 dagen gewoon naar Delivered ging, maar pas een 15 dagen later in de brievenbus zat.
RS + 3S code. Ik wacht nog even een paar dagen af, en ga dan nog een keer langs het afhaalkantoor.
Moeten zij weten
pi_170949878
Worden deze dingen al voor een euro per stuk in China verkocht: https://dreamfarm.com/tapi/ ?
pi_170950015
Iemand ervaring met mountainbike spullen uit China, zie Rockbros vaak voorbij komen als merk bijvoorbeeld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 14 mei 2017 @ 23:43:47 #81
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_170951228
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:48 schreef shadax het volgende:
Worden deze dingen al voor een euro per stuk in China verkocht: https://dreamfarm.com/tapi/ ?
Nope. Wel voor minder :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_170953250
quote:
12s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:43 schreef dodge_911 het volgende:

Nope. Wel voor minder :)
Bedankt!
pi_170955606
Bestel ik ook eens wat duurders uit China (telefoon) meteen brief in de bus van de douane dat ze het bedrag niet kunnen vaststellen.. Dat wordt bijlappen :') Nog steeds onder de 200 euro een telefoon maar ja niet meer zo goedkoop als je hoopt.
  maandag 15 mei 2017 @ 11:30:24 #84
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_170956014
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 07:44 schreef shadax het volgende:

[..]

Bedankt!
Ik zou het niet durven, iets uit het verre oosten aansluiten op je kraan om er water uit te drinken. Wie weet wat voor Fukushima-weekmakers er in zitten :X

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 11:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Bestel ik ook eens wat duurders uit China (telefoon) meteen brief in de bus van de douane dat ze het bedrag niet kunnen vaststellen.. Dat wordt bijlappen :') Nog steeds onder de 200 euro een telefoon maar ja niet meer zo goedkoop als je hoopt.
Dat is jammer zeg...
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_170956068
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 11:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Bestel ik ook eens wat duurders uit China (telefoon) meteen brief in de bus van de douane dat ze het bedrag niet kunnen vaststellen.. Dat wordt bijlappen :') Nog steeds onder de 200 euro een telefoon maar ja niet meer zo goedkoop als je hoopt.
geen pdm gedaan bij Banggood? Dan geen douanekosten risico.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_170956230
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 11:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

geen pdm gedaan bij Banggood? Dan geen douanekosten risico.
Nee zag ik later pas. En daar was ie sowieso al duurder, dus nu waarschijnlijk alsnog iets duurder uit... en een goede les voor de volgende keer :') Maar ja heet niet voor niks steekproef..
pi_170956593
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 11:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Bestel ik ook eens wat duurders uit China (telefoon) meteen brief in de bus van de douane dat ze het bedrag niet kunnen vaststellen.. Dat wordt bijlappen :') Nog steeds onder de 200 euro een telefoon maar ja niet meer zo goedkoop als je hoopt.
Gewoon van te voren vanuit gaan dat je moet betalen. Ik heb het altijd met duurdere dingen gehad dat ik moest betalen. Weinig geluk daarmee.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_170960906
Ik krijg 't maar niet gevonden, 'n snelladende micro-usb kabel van ongeveer 2 meter (mag langer, liever niet korter). Als 't kan met reversible stekkertje en stevige kabel.

Wie helpt me uit de brand? Banggood heeft ze niet op voorraad en bij de rest kan ik 't maar niet gevonden krijgen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 15 mei 2017 @ 16:15:46 #89
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_170961221
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg 't maar niet gevonden, 'n snelladende micro-usb kabel van ongeveer 2 meter (mag langer, liever niet korter). Als 't kan met reversible stekkertje en stevige kabel.

Wie helpt me uit de brand? Banggood heeft ze niet op voorraad en bij de rest kan ik 't maar niet gevonden krijgen.
Niet reversible ben ik erg tevreden over mijn platte Remax kabels. Zijn er ook in 2meter. Kan wel ff een linkje zoeken.


https://nl.aliexpress.com(...)wei/32761893851.html

[ Bericht 23% gewijzigd door ErkendFokker op 15-05-2017 16:32:10 ]
  maandag 15 mei 2017 @ 16:28:11 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_170961551
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_170961807
Thanks!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_170967620
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg 't maar niet gevonden, 'n snelladende micro-usb kabel van ongeveer 2 meter (mag langer, liever niet korter). Als 't kan met reversible stekkertje en stevige kabel.

Wie helpt me uit de brand? Banggood heeft ze niet op voorraad en bij de rest kan ik 't maar niet gevonden krijgen.
Ik ben hier erg tevreden over. Prima prestaties en lage prijs.

https://nl.aliexpress.com(...)29-a666-68adfeb3d8ab

Helaas niet reversable.
pi_170971848
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:53 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring met mountainbike spullen uit China, zie Rockbros vaak voorbij komen als merk bijvoorbeeld.
Ja, Rockbros en Roswheel hebben leuke zaken; 'k heb ooit volgende besteld:

fietsbrillen

fietszakje voor onder zadel

schijfrem-blokjes
  maandag 15 mei 2017 @ 23:35:58 #94
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_170972667
Mijn sj4000 is overleden, nu wil ik voor mijn komende vakantie toch weer een action cam halen :p wat isntegenwoordig DE CAM!? Liefst wel 4K en WiFi ( iOS )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_170973016
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:35 schreef revpolen het volgende:
Mijn sj4000 is overleden, nu wil ik voor mijn komende vakantie toch weer een action cam halen :p wat isntegenwoordig DE CAM!? Liefst wel 4K en WiFi ( iOS )
"De Cam" is mi de Yi2 4k (plus> 4k@60fps) gevolgd door een hele rits A12 cam's die elkaar mbt specs niet zover ontlopen, maar een stuk voordeliger zijn. Allemaal kunnen ze 4k@30fps aan.
Op dit moment lijkt de pas uitgekomen HawkEye Firefly 8S veel in zijn mars te hebben, maar net als bij alle A12 cam's is het nog niet optimaal.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:10:28 #96
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_170973301
Zit te denken aan de pro
http://s.aliexpress.com/26feE36z
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_170973999
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:10 schreef revpolen het volgende:
Zit te denken aan de pro...............
Als dit dezelfde is als de Eken H8Pro, dan ontbreekt gyro stabilisatie. Iets wat ik persoonlijk als onmisbaar beschouw bij actioncams en zeer veel werk bespaard bij editen. De H8plus heeft dit wel. (met PDM verzending en 20%coupon)
Kijk ook eens naar de eerder genoemde FF 8s,
Beide cam's nu voor ca dezelfde prijs als de H8Pro,
pi_170974377
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 01:28 schreef elinx het volgende:

[..]

Als dit dezelfde is als de Eken H8Pro, dan ontbreekt gyro stabilisatie. Iets wat ik persoonlijk als onmisbaar beschouw bij actioncams en zeer veel werk bespaard bij editen. De H8plus heeft dit wel. (met PDM verzending en 20%coupon)
Kijk ook eens naar de eerder genoemde FF 8s,
Beide cam's nu voor ca dezelfde prijs als de H8Pro,
En de Gitup2? Was pas geleden te verkrijgen voor ¤77 bij Banggood met code (moet je even in het banggood-topic zoeken).

Heeft stabilisatie en wordt zeer goed beoordeeld op het internet ;)
pi_170974479
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:18 schreef marco_sire het volgende:..

En de Gitup2? .......

Heeft stabilisatie en wordt zeer goed beoordeeld op het internet............
Klopt, maar je vraag was expliciet 4K en dat heeft de Git2 niet.
De Novatek cam's leveren geen van allen 4k, maar beweren vaak van wel (NB GitUp trouwens niet)
Op dit moment levert alleen Ambarella met zijn H2, A9 en A12 "real 4k",
H2 4k@60fps en A9 en A12 4k@30 fps, waarbij opgemerkt dient te worden dat de A9 twee cores heeft en de A12 het er met één moet doen. De A12 betreft het budget 4k exemplaar, waarvan de cam's sinds kort voor schappelijke prijzen op de marrkt verschijnen.
Als je niet persé 4k wenst dan wordt de keus enorm groot omdat er behalve de Git2, nog een flink aantal andere Novatek cam's zijn, waarvan er een aantal kort geleden hier zijn besproken mbt een soortgelijke vraag..
pi_170975085
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:04 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Ja, Rockbros en Roswheel hebben leuke zaken; 'k heb ooit volgende besteld:

fietsbrillen

fietszakje voor onder zadel

schijfrem-blokjes
Thanks, dat fiets zakje besteld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_170975300
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:46 schreef elinx het volgende:

[..]

Klopt, maar je vraag was
expliciet 4K en dat heeft de Git2 niet.
......
Was mijn vraag niet hoor ;) , ik heb zelf al een Gitup. Meen me te herinneren dat die wel 4K filmt maar ik zal abuis zijn (zeker gezien jouw verhaal :) )
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:09:23 #102
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_170978661
De opvolger is nu te preorderen bij BG, met de coupon die erbij staat gaat er nog 20% van de prijs af. En met cashback nog een paar euro :)

https://www.banggood.com/(...)ensor-p-1007770.html
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_170979094
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:14 schreef marco_sire het volgende:......

Was mijn vraag niet hoor ;) , i.....
Ik zie het nu. Het ging om "liefst" 4K.
Zoals gezegd, Novatek kan geen 4k aan en de resolutie wordt softwarematig aangepast/aangevuld tot het gewenste resultaat.
Het zal me echter niet verbazen als ook Novatek binnenkort komt met een 4k versie om de A12 wat concurrentie te kunnen bieden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:09 schreef BillsGate het volgende:
De opvolger is nu te preorderen bij BG, met de coupon die erbij staat gaat er nog 20% van de prijs af. En met cashback nog een paar euro :).......
Het betreft niet zozeer een opvolger, maar een variant met andere hardware. De Git3 laat nog even op zich wachten.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:39:10 #104
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170980354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:30 schreef elinx het volgende:

[..]

Ik zie het nu. Het ging om "liefst" 4K.
Zoals gezegd, Novatek kan geen 4k aan en de resolutie wordt softwarematig aangepast/aangevuld tot het gewenste resultaat.
Het zal me echter niet verbazen als ook Novatek binnenkort komt met een 4k versie om de A12 wat concurrentie te kunnen bieden.

[..]

Het betreft niet zozeer een opvolger, maar een variant met andere hardware. De Git3 laat nog even op zich wachten.
Ik heb van de week de GitUp Git2P (Panasonic sensor) binnen gekregen voor ¤111. Kwaliteit is dikke prima!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_170983777
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:39 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb van de week de GitUp Git2P (Panasonic sensor) binnen gekregen voor ¤111. Kwaliteit is dikke prima!
Maakt zo'n camera ook gewoon betere foto's dan mobiele telefoons? Met een 16 mp camera zou die toch mooiere foto's moeten maken dan mijn Samsung S5 of zit ik daar mis mee.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:25:38 #106
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_170983902
Is er toevallig iemand met een OBD2 stekker met WiFi die hij/zij niet gebruikt?
pi_170984363
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:25 schreef Goddelijker het volgende:
Is er toevallig iemand met een OBD2 stekker met WiFi die hij/zij niet gebruikt?
Heb je hier goeie software voor? Ik heb een bekabelde lezer, maar kan helemaal niets met de software echt doen behalve de toerental en wat basisinfo uitlezen..
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:51:19 #108
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_170984698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:39 schreef mug89 het volgende:

[..]

Heb je hier goeie software voor? Ik heb een bekabelde lezer, maar kan helemaal niets met de software echt doen behalve de toerental en wat basisinfo uitlezen..
Hier staan wat namen van programma's:
http://www.obdshop.nl/software
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:28:15 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170986878
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:25 schreef Goddelijker het volgende:
Is er toevallig iemand met een OBD2 stekker met WiFi die hij/zij niet gebruikt?
Zal eens voor je checken! Maar denk niet dat ik hem meer heb.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:43:03 #110
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170987272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:21 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Maakt zo'n camera ook gewoon betere foto's dan mobiele telefoons? Met een 16 mp camera zou die toch mooiere foto's moeten maken dan mijn Samsung S5 of zit ik daar mis mee.
Daar zit je mis mee.

Ten eerste heb je te maken met een fish-eye effect (die wel sterk vermindert wanneer je de Gyro aanzet) en ten tweede is de verwerking van de beelden heel anders. Bij de GitUp ligt de nadruk op video, bij de Samsung bijv op photo.

Persoonlijk heb ik de S5 gehad, en was erg te spreken over de foto kwaliteit. Mijn mening is dan ook dat de GitUp kwalitatief mindere foto's maakt. Vergeet niet dat megapixels alleen niet is waar het om draait. De lichtsterkte van je lens bijv. ook. Wel kan je bij de GitUp ook de ISO (lichtwaarde) instellen en evt. de exposure aanpassen.

Als je écht een vergelijking wil, dan zou ik de S5 moeten afstoffen en een foto maken met de Git2 en met de S5 van hetzelfde object vanuit dezelfde hoek/stand
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_170993020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:39 schreef mug89 het volgende:

[..]

Heb je hier goeie software voor? Ik heb een bekabelde lezer, maar kan helemaal niets met de software echt doen behalve de toerental en wat basisinfo uitlezen..
Android?
Torque (gratis) of DashCommand!
pi_170997849
Deze maar eens besteld:

https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.6Y7RTi

Voor 13$ lamp + bridge. Ben benieuwd. Ook maar een losse E27 9W fitting erbij gehaald
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.6Y7RTi
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:31:15 #113
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_171003448
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_171007877
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:31 schreef revpolen het volgende:....
Dit een goede?
Eén van de vele Novatek cam's.
Voor die prijs krijg je geen 4k, maar wel een camera met gyro stabilisatie.
Niet zo als de Git2, want daarvan is de stabilisatie op hoog niveau, maar die heeft ook een ander prijskaartje.
Bedenk wel dat hij geleverd wordt uit China. Er zijn ook cam's geleverd uit EU warehouse.
Of deze cam goed genoeg voor jou is kan je het beste zelf vergelijken via de video's gepubliceerd op Youtube.

[ Bericht 3% gewijzigd door elinx op 17-05-2017 19:00:18 ]
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:15:03 #115
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_171017392
Vandaag de Blitzwolf Ampcore USB type-C kabels (1m en 1.8m) binnen gekregen, sta toch wel even te kijken van de bouwkwaliteit ^O^ Voelen ontzettend degelijk en solide aan en ze laden (voor zover ik nu heb gemerkt) heerlijk snel.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 18 mei 2017 @ 00:04:18 #116
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171018608
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:15 schreef N22 het volgende:
Vandaag de Blitzwolf Ampcore USB type-C kabels (1m en 1.8m) binnen gekregen, sta toch wel even te kijken van de bouwkwaliteit ^O^ Voelen ontzettend degelijk en solide aan en ze laden (voor zover ik nu heb gemerkt) heerlijk snel.
Kan ik alleen maar bevestigen :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_171022439
zijn er recent wat dashcams getest?
pi_171035807
Stomme vraag misschien maar als ik een Xiaomi Air 13 inch (USD 699) koop, gebruik invoercalculator.nl dan kom ik tot het bijbetalen van bijna 200 euro aan invoerrechten......dat kan toch bijna niet? Wat een hoop geld.....of doe ik iets verkeerd?

(worst case scenario: je wordt door de douane er uit gepikt en moet een copy factuur sturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door marco_sire op 18-05-2017 23:04:09 ]
  donderdag 18 mei 2017 @ 20:31:30 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171036679
21%+13 EUR.
Je moet oppassen bij invoercalculator.nl omdat die gigantische kutbuffel als default 4,2% ingesteld heeft, een waarde als voorbeeld voor zijn telescoophobby (optische materialen). Op elektronica als smartphones en notebooks zitten doorgaans geen invoerrechten derde landen (tarief: vrij / 0,00%), dus die mag je wegstrepen. Blijft natuurlijk 21% (belasting) + 13 EUR (administratieve/logistieke inklaringskosten) bestaan. Uiteraard kun je kiezen voor een verzendmethode waarbij de zendende partij garantie biedt dat je de zending heffingsvrij ontvangt of indien heffing, deze vergoed wordt, let daarvoor op de voorwaarden bij wie je besteld. Vb. CHI / [Banggood] GEEN DOUANEKOSTEN MEER MET PRIORITY DIRECT MAIL!

Dit is laatst al voorbijgekomen btw, neem dit dus ff door: CHI / [Chinese Webshops] Topic #393 Beveiligingssystemen
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 mei 2017 @ 21:31:11 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171038997
quote:
12s.gif Op donderdag 18 mei 2017 00:04 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kan ik alleen maar bevestigen :
Ook maar een setje kopen dus :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171042025
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:31 schreef shiznuts het volgende:
21%+13 EUR.
Je moet oppassen bij invoercalculator.nl omdat die gigantische kutbuffel als default 4,2% ingesteld heeft, een waarde als voorbeeld voor zijn telescoophobby (optische materialen). Op elektronica als smartphones en notebooks zitten doorgaans geen invoerrechten derde landen (tarief: vrij / 0,00%), dus die mag je wegstrepen. Blijft natuurlijk 21% (belasting) + 13 EUR (administratieve/logistieke inklaringskosten) bestaan. Uiteraard kun je kiezen voor een verzendmethode waarbij de zendende partij garantie biedt dat je de zending heffingsvrij ontvangt of indien heffing, deze vergoed wordt, let daarvoor op de voorwaarden bij wie je besteld. Vb. CHI / [Banggood] GEEN DOUANEKOSTEN MEER MET PRIORITY DIRECT MAIL!

Dit is laatst al voorbijgekomen btw, neem dit dus ff door: CHI / [Chinese Webshops] Topic #393 Beveiligingssystemen
Thnx Shiz. Ik had al contact gezocht met Thomas/Banggood maar dat apparaat is net te zwaar voor PDM: boven de 2 kg mag het niet. Ze zaten te denken om de laptop en lader apart te versturen maar dat gaat logistiek te moeilijk worden.

Dat van die 0% wist ik niet, ik heb idd met 4.2% gerekend: scheelt weer dus!

Dank :)
pi_171066702
Mijn Xiaomi Powerbank 10.000 mAh is helaas kwijt. Nu zie ik opeens tig meer varianten. Welke powerbank is qua grootte en formaat het meest optimaal? Max. 15-20 euro.
- Met zuidelijke groet -
  zaterdag 20 mei 2017 @ 02:55:58 #123
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_171067171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:41 schreef Schnitzels het volgende:
Mijn Xiaomi Powerbank 10.000 mAh is helaas kwijt. Nu zie ik opeens tig meer varianten. Welke powerbank is qua grootte en formaat het meest optimaal? Max. 15-20 euro.
Daarvoor moet je even Dodge zijn powerbank sheet checken! ;)
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1823173531

Kan je voor je eigen feature de beste/belangrijkste kiezen (wh/gram, totaal, etc.).

De 10.000's van Xiaomi doen 't nogsteeds uistekend, al is de QC 2.0/3.0 of USB-C of Micro-USB nog best wel verschillend in prijs.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:02:01 #124
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171069362
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:41 schreef Schnitzels het volgende:
Mijn Xiaomi Powerbank 10.000 mAh is helaas kwijt. Nu zie ik opeens tig meer varianten. Welke powerbank is qua grootte en formaat het meest optimaal? Max. 15-20 euro.
Ik zou de nieuwe xiaomi powerbank 2 nemen. De 20000 variant is (of was?) te krijgen met 20% korting. Staat een code in het banggood kortingscode topic.
pi_171069719
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:55 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Daarvoor moet je even Dodge zijn powerbank sheet checken! ;)
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1823173531

Kan je voor je eigen feature de beste/belangrijkste kiezen (wh/gram, totaal, etc.).

De 10.000's van Xiaomi doen 't nogsteeds uistekend, al is de QC 2.0/3.0 of USB-C of Micro-USB nog best wel verschillend in prijs.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:02 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik zou de nieuwe xiaomi powerbank 2 nemen. De 20000 variant is (of was?) te krijgen met 20% korting. Staat een code in het banggood kortingscode topic.
Bedankt voor jullie reacties,

Wel gek, ik heb deze Powerbank 2 of 3 jaar geleden gekocht op Banggood voor 15 euro. Het is nu een ouder model en hij is nog steeds even duur:

https://www.banggood.com/(...)tphone-p-977406.html

Ik ben in het lijstje van Dodge aan het kijken, maar het fijne aan deze Powerbank vind ik, dat mijn telefoon er meerdere keren mee vol te laden was en dat deze powerbank ideaal in mijn kontzak, of een vest/jaszak paste. Alle andere met capacity L of XL zijn allemaal een heel stuk groter.
- Met zuidelijke groet -
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:23:33 #126
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171070674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:28 schreef Schnitzels het volgende:

[..]


[..]

Bedankt voor jullie reacties,

Wel gek, ik heb deze Powerbank 2 of 3 jaar geleden gekocht op Banggood voor 15 euro. Het is nu een ouder model en hij is nog steeds even duur:

https://www.banggood.com/(...)tphone-p-977406.html

Ik ben in het lijstje van Dodge aan het kijken, maar het fijne aan deze Powerbank vind ik, dat mijn telefoon er meerdere keren mee vol te laden was en dat deze powerbank ideaal in mijn kontzak, of een vest/jaszak paste. Alle andere met capacity L of XL zijn allemaal een heel stuk groter.
Die nieuwere zijn sowieso kleiner dan de oudere, per mah. 18650 cellen zijn minder ruimte efficiënt dan de lipoly packs die ze nu gebruiken.
Ok, ze zijn vooral dunner. Ik snap dat je de oude formfactor wel wat fijner vond.
pi_171070750
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:23 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Die nieuwere zijn sowieso kleiner dan de oudere, per mah. 18650 cellen zijn minder ruimte efficiënt dan de lipoly packs die ze nu gebruiken.
Ok, ze zijn vooral dunner. Ik snap dat je de oude formfactor wel wat fijner vond.
Ja precies, kijk de dikte is het probleem niet eens, dat past wel een in een jaszak. Maar juist de lengte x breedte maakt het onhandig. Ik denk dat ik dan toch weer voor dezelfde ga.
- Met zuidelijke groet -
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:30:51 #128
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171070789
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:28 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Ja precies, kijk de dikte is het probleem niet eens, dat past wel een in een jaszak. Maar juist de lengte x breedte maakt het onhandig. Ik denk dat ik dan toch weer voor dezelfde ga.
Op zich is die oude niet slecht natuurlijk, maar de nieuwe serie ondersteunt wel quick charge. Ik vond dat bij mn oude powerbank echt een gemis, het duurde super lang voor hij vol was.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:22:01 #129
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171072575
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:28 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Ja precies, kijk de dikte is het probleem niet eens, dat past wel een in een jaszak. Maar juist de lengte x breedte maakt het onhandig. Ik denk dat ik dan toch weer voor dezelfde ga.
Als je ongeveer dezelfde formfactor wil kan je eens kijken naar de BlitzWolf BW-P3 en de Chuwi M-10000.
Even groot, maar wel QC....

[ Bericht 0% gewijzigd door dodge_911 op 20-05-2017 14:33:56 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 20 mei 2017 @ 18:02:35 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171077065
CHI / [Banggood] GIVE-AWAY: Win één van de 20 LED-prijzen!

Morgen de laatste dag om mee te doen :)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171083296
Heeft iemand al wat goedkope fidget spinners getest? Ik heb er zelf 1 van TomTop(1 euro) en Gearbest(1,45) onderweg. Ben benieuwd of die goedkope dingen langer dan 1 minuut spinnen.

En nog wat anders. Ik zag een aankondiging voor de Miband 3 op de Banggood website.
https://www.banggood.com/(...)08.html?rmmds=search

Ik ben zeer tevreden met de Miband 2. Ben erg benieuwd wat er nieuw is aan de nieuwe versie.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:41:29 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171085827
Ik heb een goedkope van gearbest ( zo'n witte) maar die haalt de 1 minuut niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171086556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:41 schreef RobertNL het volgende:
Ik heb een goedkope van gearbest ( zo'n witte) maar die haalt de 1 minuut niet.
Ik zag al op youtube dat je de bearing kan schoonmaken met alcohol en er daarna een drupje naaimachine olie op kan doen, er zit namelijk te veel dikke grease tussen de bearings. Verdubbelt in veel gevallen de spintijd.
Of er een ZrO2/Si3N4 bearing voor kopen, maar die zijn rond de 2 euro stuk.

http://beecherbowers.com/2017/01/29/fix-fidget-spinner/
  zondag 21 mei 2017 @ 11:08:44 #134
293863 Schnitzels
Met curry
pi_171091278
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:22 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Als je ongeveer dezelfde formfactor wil kan je eens kijken naar de BlitzWolf BW-P3 en de Chuwi M-10000.
Even groot, maar wel QC....
Thanks, maar die zijn ook gelijk een stuk prijziger.

Quick Charge betekent enkel dat de powerbank snel is opgeladen toch? Want mijn telefoon is met de powerbank even snel vol als met oplader direct uit het stopcontact.
Ik weet niet of QC iets is dat ik echt nodig heb, ik laad mijn powerbank meestal eens per twee weken vol. Ik leg hem dan aan de lader vlak voor ik ga slapen of als ik naar mijn werk ga.
- Met zuidelijke groet -
pi_171093004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand al wat goedkope fidget spinners getest? Ik heb er zelf 1 van TomTop(1 euro) en Gearbest(1,45) onderweg. Ben benieuwd of die goedkope dingen langer dan 1 minuut spinnen.

Ik heb deze, wel van een andere verkoper maar die verkoopt 'm niet meer zag ik, 8 euro voor betaald. Draait zo'n 4,5 minuut.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:59:41 #136
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171094288
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:08 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Thanks, maar die zijn ook gelijk een stuk prijziger.

Quick Charge betekent enkel dat de powerbank snel is opgeladen toch? Want mijn telefoon is met de powerbank even snel vol als met oplader direct uit het stopcontact.
Ik weet niet of QC iets is dat ik echt nodig heb, ik laad mijn powerbank meestal eens per twee weken vol. Ik leg hem dan aan de lader vlak voor ik ga slapen of als ik naar mijn werk ga.
Goed, jij je zin...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_171100432
Iemand ervaring met laptopmuisjes? Normaal kijk ik niet echt verder dan Xiaomi spulletjes, maar hun muizen zijn wat mweh.. Liefst eentje met bluetooth..
  zondag 21 mei 2017 @ 22:58:31 #138
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171107837
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:24 schreef Xetran het volgende:
Iemand ervaring met laptopmuisjes? Normaal kijk ik niet echt verder dan Xiaomi spulletjes, maar hun muizen zijn wat mweh.. Liefst eentje met bluetooth..
De Microsoft sculpt comfort is wel fijn
pi_171110153
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De Microsoft sculpt comfort is wel fijn
Dacht ik idd ook aan. Is hij niet te groot om mee te nemen?
pi_171110743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef eddepetfokt het volgende:

En nog wat anders. Ik zag een aankondiging voor de Miband 3 op de Banggood website.
https://www.banggood.com/(...)08.html?rmmds=search

Ik ben zeer tevreden met de Miband 2. Ben erg benieuwd wat er nieuw is aan de nieuwe versie.
Op de officieële site van Mi staat er nog geen info over. Ook benieuwd wat er nieuw aan de 3 gaat zijn. Goed device voor die prijs.
  maandag 22 mei 2017 @ 10:38:51 #141
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171112409
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 06:00 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dacht ik idd ook aan. Is hij niet te groot om mee te nemen?
Persoonlijk niet echt last van gehad. Maar als dat belangrijk voor je is, is de Microsoft Arc Touch wat voor je? Die kun je helemaal plat vouwen.

Ik heb zelf de Sculpt Comfort en de Apple Magic Mouse, en vind de Sculpt Comfort veel fijner werken, ook met mijn MacBook.
  maandag 22 mei 2017 @ 10:58:58 #142
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171112757
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 06:00 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dacht ik idd ook aan. Is hij niet te groot om mee te nemen?
Heb zelf de Logitech m235, die is unbeatable wat mij betreft.
Zuinig, compact en ook sterk (gewoon los in mn tas)
En het unify systeem van Logitech is ook erg handig.
  maandag 22 mei 2017 @ 11:09:26 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171112976
Hier de M705 van Logitech. Veel functies binnen handbereik, lange accuduur en vooral: superscrolllllen! Zelf erg blij mee. Er is ook de M720, die kun je aan 3 apparaten hangen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_171113138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:16 schreef G-NiLES het volgende:
zijn er recent wat dashcams getest?
niemand een tip?
  maandag 22 mei 2017 @ 11:43:36 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171113597
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:17 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

niemand een tip?
Ik heb een dashcam onderweg, maar of het wat is dat is afwachten.

Zie er steeds meer met 4k maar ik weet niet zo goed hoeveel meerwaarde dat heeft boven een goede (lichtsterkte) 1080p variant op dit moment.

Wat voor budget heb je ongeveer?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171113767
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb een dashcam onderweg, maar of het wat is dat is afwachten.

Zie er steeds meer met 4k maar ik weet niet zo goed hoeveel meerwaarde dat heeft boven een goede (lichtsterkte) 1080p variant op dit moment.

Wat voor budget heb je ongeveer?
ik zie redelijke voor rond de 30 euro....
  maandag 22 mei 2017 @ 13:22:19 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171115684
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:48 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ik zie redelijke voor rond de 30 euro....
Dan zou ik gewoon voor de ''oude'' vertrouwde modellen gaan. Die hebben toch bewezen kwaliteit:

GW1 (de C versie, die heeft geen batterij die stuk kan gaan). Of als je toch nog een paar dollar meer kan vinden:
https://dashcamtalk.com/b40-a118/

Zelf gekeken naar een iets duurdere, ook een ''verborgen'' model zoals de A118. Hoop dat het wat is :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171116360
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon voor de ''oude'' vertrouwde modellen gaan. Die hebben toch bewezen kwaliteit:

GW1 (de C versie, die heeft geen batterij die stuk kan gaan). Of als je toch nog een paar dollar meer kan vinden:
https://dashcamtalk.com/b40-a118/

Zelf gekeken naar een iets duurdere, ook een ''verborgen'' model zoals de A118. Hoop dat het wat is :)
ik ga denk ik voor die a118 dank je! had hem al eerder in een review gespot en is die 40 dollar wel waard denk ik :)
  maandag 22 mei 2017 @ 18:49:18 #149
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_171122681
Ik zoek voor een studentenkamer een beveilingscamera, maar zie door de bomen het bos niet meer. Had een Xiaomi op het oog, maar die blijkt in Nederland niet goed te werken. Iemand anders wellicht een suggestie? Het liefst iets van autodetectie en dat op de smartphone een melding binnenkomt met iets van een foto of filmpje. Een ethernetkabel kan ik wel trekken en voeding is geen probleem.

Oja, wat is de ervaring met beamers die bijvoorbeeld op Banggood staan. Is dat nog een beetje fatsoenlijke kwaliteit? Ik was van voornemen een televisie te kopen, maar ik zie dat er ook fraaie beamers te koop aangeboden worden. Wil er een Playstation op aansluiten.
pi_171123388
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:38 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Persoonlijk niet echt last van gehad. Maar als dat belangrijk voor je is, is de Microsoft Arc Touch wat voor je? Die kun je helemaal plat vouwen.

Ik heb zelf de Sculpt Comfort en de Apple Magic Mouse, en vind de Sculpt Comfort veel fijner werken, ook met mijn MacBook.
Beetje prijzig, dan maar de Sculpt :D

Kon van de foto's niet echt zien of hij nu net zo groot is als een volwaardige desktopmuis, maar ik ga er maar van uit van niet.
  CHI shopkeeper dinsdag 23 mei 2017 @ 11:45:46 #151
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171168839
[English Version] Original Xiaomi Mi WiFi 3 bij Banggood voor ¤24.85 met de code "20ROUTER".
(En nog wat goedkoper met Cashback).



Je kunt hier ook andere firmware opzetten zoals OpenWRT of Padavan.

Heb 'm zelf niet echt nodig en toch lonkt het. Draai hier al jaren de TP-Link TL-WR1043ND en hoewel verouderd is er eigenlijk weinig mis mee. Op beiden zou ik alternatieve firmware kunnen zetten en iets van VPN lijkt me wel erg handig. Hoewel ik daar nauwelijks kennis van heb, heb ik dat onderhand wel nodig (IP-camera, NAS, ADS-B ontvanger op de Raspberry Pi etc.)
pi_171168919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:45 schreef Gearbest het volgende:
CHI / [Gearbest] Reviewers gezocht voor Gearbest.com!

Hier nog mensen geïnteresseerd :)?
Ik ben best geïnteresseerd: maar wat moet gereviewd worden?
  donderdag 25 mei 2017 @ 15:57:16 #154
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171198986
Gisteren deze binnen gekregen. Werkt perfect ^O^
pi_171219611
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 15:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gisteren deze binnen gekregen. Werkt perfect ^O^
Wordt die hele USB-C poort niet verbogen op deze manier?
pi_171220548
Weet iemand of deze Ugreen USB Type-C kabels aan te raden zijn?
Versie #1 & versie #2.



[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 26-05-2017 14:39:42 ]
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:40:24 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171221415
Jwel. Heb ze zelf. (sinds 19.4 in huis)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 mei 2017 @ 17:37:02 #158
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171225711
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:24 schreef oheng het volgende:

[..]

Wordt die hele USB-C poort niet verbogen op deze manier?
Nee? Ik begrijp niet zo goed waar je op doelt volgens mij. Waarom zou de poort verbogen worden?
pi_171225992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee? Ik begrijp niet zo goed waar je op doelt volgens mij. Waarom zou de poort verbogen worden?
Ik neem aan dat je hem voor een Macbook hebt gekocht. Je prikt het kastje in de zijkant van de laptop, maar zweeft dat complete kastje dan niet in de lucht? Afgezien van de USB-C aansluiting heeft het kastje toch geen houvast?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 19:22:13 #160
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171227599
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:53 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hem voor een Macbook hebt gekocht. Je prikt het kastje in de zijkant van de laptop, maar zweeft dat complete kastje dan niet in de lucht? Afgezien van de USB-C aansluiting heeft het kastje toch geen houvast?
Ah, zo. Ik gebruik hem met een MacBook Pro, en het "kastje" ligt op mijn bureau, net als de MacBook. Verder weegt het bijna niets, dus "verbogen USB-poorten" lijken mij een beetje overdreven doemdenken.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 20:23:30 #161
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_171229091
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:45 schreef Gearbest het volgende:
CHI / [Gearbest] Reviewers gezocht voor Gearbest.com!

Hier nog mensen geïnteresseerd :)?
Ik heb je dit zelf nog aangeboden...

Colormix spinners binnen van de actie trouwens.

9 wit en 1 zwart haha
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_171231153
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ah, zo. Ik gebruik hem met een MacBook Pro, en het "kastje" ligt op mijn bureau, net als de MacBook. Verder weegt het bijna niets, dus "verbogen USB-poorten" lijken mij een beetje overdreven doemdenken.
Ok, bedankt. Maar bij een niet-Macbook kan het kastje dus misschien zweven. Kastje weegt dus niks, maar de kabels die eraan zitten wel.
  CHI shopkeeper zaterdag 27 mei 2017 @ 11:04:52 #163
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171241203
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb je dit zelf nog aangeboden...

Colormix spinners binnen van de actie trouwens.

9 wit en 1 zwart haha
Klopt, alleen het product wat je wilde reviewen was destijds niet op voorraad ;).
Indien je nu nog wil kun je je gewoon aanmelden ;).
pi_171245045
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:40 schreef shiznuts het volgende:
Jwel. Heb ze zelf. (sinds 19.4 in huis)
[ afbeelding ]
Thanks.

Nou vraagt iemand mij naar power banks. Wat zijn ook alweer de meest recente versies van Xiaomi?
Zijn dat deze?

- 5.000mAh - ~ ¤12.33
- 10.000mAh met QC2.0 input/output, 1 output - ~ ¤17.54
- 10.000mAh met QC2.0 input, output. 1x output, (Input is Type-C) - ~ ¤29.97
- 10.000mAh met QC3.0 input/output, 2x output (incl. Type-C dat voor input én output gebruikt kan worden) - ~ ¤29.09
- 20.000mAh met QC3.0 input/output, 2x output - ~ ¤29.09

Is voor 2 personen met een een OnePlus 3T en de ander een Motorola Moto G (2013).
Beiden hebben dus eigenlijk niets aan Quick Charge output...

[ Bericht 50% gewijzigd door Iemand91 op 27-05-2017 14:36:00 ]
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:30:16 #165
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171245111
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Thanks.

Nou vraagt iemand mij naar power banks. Wat zijn ook alweer de meest recente versies van Xiaomi?
Zijn dat deze?

- 5.000mAh - ~ ¤12.33
- 10.000mAh met QC2.0 input/output, 1 output - ~ ¤17.54
- 10.000mAh met QC2.0 input, output. 1x output, (Input is Type-C) - ~ ¤29.97
- 10.000mAh met QC3.0 input/output, 2x output (incl. Type-C dat voor input én output gebruikt kan worden) - ~ ¤29.09
- 20.000mAh met QC3.0 input/output, 2x output - ~ ¤29.09
Yeps, dat zijn ze, waarbij ik erbij wil vermelden dat de 10.000 QC met micro usb en de 20.000 erg goed presteren, en imho redelijk wat bang-for-buck-factor hebben.
De 5000mAh is echter al een oudje, maar heeft van Xiaomi zelf nog geen opvolger.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:38:08 #166
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171245325
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:31 schreef oheng het volgende:

[..]

Ok, bedankt. Maar bij een niet-Macbook kan het kastje dus misschien zweven. Kastje weegt dus niks, maar de kabels die eraan zitten wel.
Dat is zo. Het zal minder stevig zijn dan iets als dit:


En ik denk dat, voor de MacBook Pro de Hyperdrive met zijn dubbele USB-C poort steviger zal zijn:


Maar beiden zijn duurder dan wat ik nu heb. Ik zie mezelf de Hyperdrive nog wel kopen, omdat die er toch wat degelijker en robuuster uitziet, maar voor nu heb ik al mijn poorten weer terug voor 23 euro, dus ben ik tevreden :)

Overigens is dit ook wel een mooie optie: USB-C passthrough, USB 3.0, HDMI en SD-kaart, voor 23,50. En je hebt niet iets wat uit de zijkant van je laptop steekt. Is dat een optie voor je?

pi_171245613
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:30 schreef dodge_911 het volgende:
Yeps, dat zijn ze, waarbij ik erbij wil vermelden dat de 10.000 QC met micro usb en de 20.000 erg goed presteren, en imho redelijk wat bang-for-buck-factor hebben.
De 5000mAh is echter al een oudje, maar heeft van Xiaomi zelf nog geen opvolger.
De 5000mAh leek mij ook al oud inderdaad; maar voor de compleetheid toch maar even genoemd.

Gezien deze opmerking (je was mij te snel af :P):
quote:
Is voor 2 personen met een een OnePlus 3T en de ander een Motorola Moto G (2013).
Beiden hebben dus eigenlijk niets aan Quick Charge output...
quote:
Lijken mij deze twee dus de meest logische keus.
De 5.000mAh is nauwelijks goedkoper dan deze 10.000mAh versie en 5.000mAh is ook wel erg weinig.
(laadt je net de OnePlus mee op).
De andere 2 10.000mAh zijn net zo duur als de 20.000mAh versie en de (snel laad)technieken die die 2 bieden
hebben zij dus toch niets aan.
Heb overigens links naar BG gebruikt, maar heb nog niet rondgekeken naar de beste aanbieder/prijs.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 15:04:21 #168
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171246068
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:47 schreef Iemand91 het volgende:
Lijken mij deze twee dus de meest logische keus.
De 5.000mAh is nauwelijks goedkoper dan deze 10.000mAh versie en 5.000mAh is ook wel erg weinig.
(laadt je net de OnePlus mee op).
De andere 2 10.000mAh zijn net zo duur als de 20.000mAh versie en de (snel laad)technieken die die 2 bieden
hebben zij dus toch niets aan.
Heb overigens links naar BG gebruikt, maar heb nog niet rondgekeken naar de beste aanbieder/prijs.
Exactly my choice :)
Maar, zelfs al ondersteunen hun telefoons geen QC, toch kan QC nuttig zijn bij het opladen van de powerbank.
Hier kan je toch wel zien dat het qua laadtijd wel degelijk uitmaakt :

Xiaomi 10.000mAh Powerbank 2
• USB/5V : 5h 25m
• QC2.0 : 4h 27m
Xiaomi 20.000mAh Powerbank 2
• USB/5V : 10h 15m
• QC3.0 : 5h 47m

Moet je je kennissen d'r wel nog een QC charger bij verpatsen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_171246376
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:38 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is zo. Het zal minder stevig zijn dan iets als dit:
Bedankt! Nette post! Ik zal de opties bekijken.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 16:03:47 #170
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171247514
De Xiaomi Amazfit Sport is nu in de flash sale voor 100 euro bij Gearbest. Is er een shipping methode waarbij ik geen invoerkosten hoef te betalen, zoals PDM bij banggood?
  zaterdag 27 mei 2017 @ 16:12:35 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171247686
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Xiaomi Amazfit Sport is nu in de flash sale voor 100 euro bij Gearbest. Is er een shipping methode waarbij ik geen invoerkosten hoef te betalen, zoals PDM bij banggood?
Europe express? Maar Nadeel is dat het verzenden ervan per product wisselt (beschikbaarheid) en dat je dan vrolijk een berichtje krijgt dat je moet wisselen naar DHL.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171254605
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Europe express? Maar Nadeel is dat het verzenden ervan per product wisselt (beschikbaarheid) en dat je dan vrolijk een berichtje krijgt dat je moet wisselen naar DHL.
had ik inderdaad, stond dood leuk bij dat het Europe priority line kon (niet perse geen douanekosten trouwens)...na vier weken kwamen ze tot de conclusie dat het toch naar dhl moest :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_171288676
Ik zoek twee camera's om te gebruiken als soort van babyfoon. De keuze is gevallen op de Vstarcam C7824WIP (vanwege goede ervaringen van een kennis). Bij Ali Express is deze te koop voor $33 link, maar daar komt zeer waarschijnlijk nog 19 euro aan inklaringskosten + btw bij. Banggood heeft dezelfde camera voor ¤34,38 - 10% link en ook Gearbest heeft dezelfde camera, voor ¤37,75 link.

Waarmee ben ik uiteindelijk het goedkoopste uit? Verstuurt één van deze webshops vanuit Europa of op een andere manier waardoor ik onder die inklaringskosten uit kan komen? Ik heb twee dezelfde camera's nodig waarbij ik dus ook nog de optie heb om deze tegelijk of juist los te bestellen. Ik heb alleen ervaring met Ali Express voor <¤22 euro-spul en met de andere webshops überhaupt geen ervaring.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_171288920
Met priority direct mail via Banggood heb je geen inklaringskosten.
pi_171289777
quote:
14s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:29 schreef d4v1d het volgende:
Met priority direct mail via Banggood heb je geen inklaringskosten.
en binnen 7-12 dagen in huis.

Banggood dus ;)
pi_171290157
Oke, thanks voor het snelle antwoord! Dan ga ik daar bestellen :) Is het nog handig om ze los of juist samen te bestellen of maakt dat met die manier van verzenden niet uit?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_171292985
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:05 schreef FlyingFish het volgende:
Oke, thanks voor het snelle antwoord! Dan ga ik daar bestellen :) Is het nog handig om ze los of juist samen te bestellen of maakt dat met die manier van verzenden niet uit?
Via priority direct mail maakt de totale waarde niet uit.

Als je onverhoopt toch inklaringskosten krijgt moet je banggood een berichtje sturen met bewijs, dit vergoeden ze dan voor je.

edit: Zie hier: CHI / [Banggood] GEEN DOUANEKOSTEN MEER MET PRIORITY DIRECT MAIL!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 06:00:00 ]
pi_171294751
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 05:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Via priority direct mail maakt de totale waarde niet uit.

Als je onverhoopt toch inklaringskosten krijgt moet je banggood een berichtje sturen met bewijs, dit vergoeden ze dan voor je.

edit: Zie hier: CHI / [Banggood] GEEN DOUANEKOSTEN MEER MET PRIORITY DIRECT MAIL!
Oke, Thanks!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  maandag 29 mei 2017 @ 14:51:06 #179
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171301174
Na de BlitzWolf Ampcore Type-C kabels nu ook hun Lightning collega's eens op de rooster gelegd :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_171301498
Vraagje voor de kenners:
Heeft iemand ervaringen met FastCardTech?

Ziet er beetje sketchy uit, maar staat wel in de OP...

Ben opzoek naar de Xiaomi Mi4 (oud toestel, I know, maar omdat er win10 mobile op te flashen is - ben ik wel geïnteresseerd).

https://www.fastcardtech.com/Xiaomi-MI4-4G-3G-Ram.html?

Nvm; 4g band's zijn niet bruikbaar hier in NL

[ Bericht 8% gewijzigd door Rzr101 op 29-05-2017 15:10:35 ]
pi_171302507
Weet iemand ook hoe lang de Xiaomi 20.000mAh power bank bij BG al op 'out of stock' staat?
Zoals ik hierboven al heb aangegeven wil ik deze bestellen laat nu net BG aan coupon hebben waardoor die maar ¤24 wordt: CHI / [Banggood] 20% kortingscode voor de Xiaomi 20.000mAh Powerbank 2!
Andere webshops/sellers zijn een stuk duurder (~¤32)

Maar dan moet dat ding natuurlijk wel op voorraad zijn.
Is ook voor vaderdag bedoelt dus er is enige haast bij...
Ja, ik weet het. Haast moet je niet hebben bij China webshops...
  maandag 29 mei 2017 @ 16:55:39 #182
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_171304207
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:04 schreef Rzr101 het volgende:
Vraagje voor de kenners:
Heeft iemand ervaringen met FastCardTech?

Ziet er beetje sketchy uit, maar staat wel in de OP...

Ben opzoek naar de Xiaomi Mi4 (oud toestel, I know, maar omdat er win10 mobile op te flashen is - ben ik wel geïnteresseerd).

https://www.fastcardtech.com/Xiaomi-MI4-4G-3G-Ram.html?

Nvm; 4g band's zijn niet bruikbaar hier in NL
FDD band 3 is toch gewoon 1800MHz?
Volgens mij wordt die volop gebruikt in NL:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks_in_Europe
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 29 mei 2017 @ 17:27:09 #183
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171304864
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:42 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand ook hoe lang de Xiaomi 20.000mAh power bank bij BG al op 'out of stock' staat?
Zoals ik hierboven al heb aangegeven wil ik deze bestellen laat nu net BG aan coupon hebben waardoor die maar ¤24 wordt: CHI / [Banggood] 20% kortingscode voor de Xiaomi 20.000mAh Powerbank 2!
Andere webshops/sellers zijn een stuk duurder (~¤32)

Maar dan moet dat ding natuurlijk wel op voorraad zijn.
Is ook voor vaderdag bedoelt dus er is enige haast bij...
Ja, ik weet het. Haast moet je niet hebben bij China webshops...
Ik heb hem vorige week besteld, toen was hij wel weer even op voorraad.
Order Date:
05/16/2017 14:31:22
  maandag 29 mei 2017 @ 18:27:22 #184
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171306174
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:42 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand ook hoe lang de Xiaomi 20.000mAh power bank bij BG al op 'out of stock' staat?
Zoals ik hierboven al heb aangegeven wil ik deze bestellen laat nu net BG aan coupon hebben waardoor die maar ¤24 wordt: CHI / [Banggood] 20% kortingscode voor de Xiaomi 20.000mAh Powerbank 2!
Andere webshops/sellers zijn een stuk duurder (~¤32)

Maar dan moet dat ding natuurlijk wel op voorraad zijn.
Is ook voor vaderdag bedoelt dus er is enige haast bij...
Ja, ik weet het. Haast moet je niet hebben bij China webshops...
https://www.amazon.de/gp/(...)_s_a_1_1?__mk_de_DE=ÅMÅZÕÑ&qid=1496075177&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=anker+powerbank&dpPl=1&dpID=31qr0d1QdML&ref=plSrch

Is deze van Anker geen optie? Iets duurder, maar wel binnen een paar dagen in huis en werkt verder perfect.
pi_171306244
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:55 schreef BillsGate het volgende:

[..]

FDD band 3 is toch gewoon 1800MHz?
Volgens mij wordt die volop gebruikt in NL:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks_in_Europe
Ik zit bij tele2.
Meest standaard is/zijn volgens mij 7, 8 en 20.

Achja, de zoektocht naar een goedkope niet-android phone continues ;)
pi_171306401
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:04 schreef Rzr101 het volgende:
Vraagje voor de kenners:
Heeft iemand ervaringen met FastCardTech?

Ziet er beetje sketchy uit, maar staat wel in de OP...

Ben opzoek naar de Xiaomi Mi4 (oud toestel, I know, maar omdat er win10 mobile op te flashen is - ben ik wel geïnteresseerd).

https://www.fastcardtech.com/Xiaomi-MI4-4G-3G-Ram.html?

Nvm; 4g band's zijn niet bruikbaar hier in NL
Dat ligt ook aan aan de provider en aan het gebied waar je woont.

Tmobile gebruikt voornamelijk band 3 en 7, waardoor je prima LTE kan gebruiken. Vodafone gebruikt voornamelijk band 20, maar ook steeds meer band 3 en 7.

In Apeldoorn heb ik met Vodafone en een Mi4c op de meeste plekken gewoon LTE.
pi_171306486
Door die stomme hype ook maar eens zo'n fidget spinner besteld.

Mocht ik hem zat zijn, dan kan ik hem nog als bieropener gebruiken. Scheelt weer een ritje richten de vuilnisbak :+

http://www.dx.com/p/maiko(...)-466982#.WSxN62jyj6Q

  dinsdag 30 mei 2017 @ 12:45:39 #188
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171323681
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Door die stomme hype ook maar eens zo'n fidget spinner besteld.

Mocht ik hem zat zijn, dan kan ik hem nog als bieropener gebruiken. Scheelt weer een ritje richten de vuilnisbak :+

http://www.dx.com/p/maiko(...)-466982#.WSxN62jyj6Q

[ afbeelding ]
Nice, ook besteld (op ebay). kan ik toch nog met een (slechte) reden een fidget spinner bestellen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:19:26 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171325691
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:50:12 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171327787
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:18 schreef RobertNL het volgende:

Nu we daar toch aan denken:
ANC is een gimmik; de hele soundstage is heel anders wanneer je het aanzet. Het filtert daardoor wel wat geluid, maar ik heb het idee dat het wanneer het uit is een veel betere geluidsweergave geeft dan wanneer het aan staat.

Hier moet ik toch nog even op terug komen.

Niet al te lang geleden in het vliegtuig gezeten en de active noise cancellation werkt toch wel (een beetje). Alhoewel ik nog steeds van mening ben dat de soundstage te veel veranderd wanneer je de noise cancellation aan zet.
Het blijkt in het in een vliegtuig toch wel aardig te werken, het motorgebrom is een stuk minder, weg is het niet maar wel een stuk minder aanwezig. Ook de rest van het omgevingsgeluid filtert wel redelijk weg op drukkere locaties.

Blijven de kussentjes over; die hebben helaas het zelfde probleem als bij de T3+ die Iemand91 al melde, te ''zacht'' waardoor je last krijgt van je oorschelp wanneer je ze langer dan een paar uurtjes op hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:56:11 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171329337
Ik heb 'em nog niet eens binnen. :') Lag ook nog eens bij de douane.

BOSE is absoluut the boss op 't gebied van active noise cancellation. Alleen vond ik de soundsignature van m'n Quiet Comfort/QC15 aan de matige kant. De Philips Fidelio NC1 was wat betreft een stuk beter. Nieuwere BOSEs heb ik daarna eigenlijk niet geprobeerd, kan zijn dat het nu beter is. Wel had ik andere mensen die de BOSE mee mochten hebben op vakantie die vonden dat ze qua luchtdruk iets raars deden en onprettig waren (?). Heb sinds kort de Sennheiser Momentum (updated/2.0) Wireless On-ear, ben daar wel erg over te spreken.

Wat heel veel mensen trouwens denken is dat als je een ANC headset opzet, je jezelf zeg maar in zo'n festival telefoonhokje waant... maar het is niet zo dat je niks meer hoort. Het is dat achtergrondgeluiden met bepaalde herhalende frequenties worden weggefilterd met een anti-toon. Het is anti-ruis (dus supereffectief in 't vliegtuig, met motorgeluid, airconditioning, etc), niet anti-geluid van buitenaf (fluitende vogels, krijsende kinderen).



[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 30-05-2017 17:27:33 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_171332358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:56 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb 'em nog niet eens binnen. :') Lag ook nog eens bij de douane.

BOSE is absoluut the boss op 't gebied van active noise cancellation. Alleen vond ik de soundsignature van m'n Quiet Comfort/QC15 aan de matige kant. De Philips Fidelio NC1 was wat betreft een stuk beter. Nieuwere BOSEs heb ik daarna eigenlijk niet geprobeerd, kan zijn dat het nu beter is. Wel had ik andere mensen die de BOSE mee mochten hebben op vakantie die vonden dat ze qua luchtdruk iets raars deden en onprettig waren (?). Heb sinds kort de Sennheiser Momentum (updated/2.0) Wireless On-ear, ben daar wel erg over te spreken.

Wat heel veel mensen trouwens denken is dat als je een ANC headset opzet, je jezelf zeg maar in zo'n festival telefoonhokje waant... maar het is niet zo dat je niks meer hoort. Het is dat achtergrondgeluiden met bepaalde herhalende frequenties worden weggefilterd met een anti-toon. Het is anti-ruis (dus supereffectief in 't vliegtuig, met motorgeluid, airconditioning, etc), niet anti-geluid van buitenaf (fluitende vogels, krijsende kinderen).
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Voor in de stad zou zo`n apparaat voor op het raam ideaal zijn. Alle tuuterende turken, pizza koeriers, gepimpte mercedessen & audi's, motoren met open uitlaten e.d. muten zou echt heilig zijn...

Zijn wel wat projectjes, maar geen idee of het doet wat het belooft..
https://www.kickstarter.c(...)r-with-noise-blockin

Iemand hier ervaring mee, of zoiets gezien in China?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:34:06 #193
429602 julius123
julius123
pi_171333878
PostNL is weer lekker aan het kutten. Eerst staat er in de tracking dat het pakket onderweg is met de bezorger en nu staat de status weer op niet verwerkt. En in de app staat iets dat dingen vertraging op kunnen lopen door drukte. Waarom het nu drukker is dan normaal vraag ik me echt af.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 mei 2017 @ 20:42:13 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171334096
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:34 schreef julius123 het volgende:
PostNL is weer lekker aan het kutten. Eerst staat er in de tracking dat het pakket onderweg is met de bezorger en nu staat de status weer op niet verwerkt. En in de app staat iets dat dingen vertraging op kunnen lopen door drukte. Waarom het nu drukker is dan normaal vraag ik me echt af.
Hier om. http://nos.nl/artikel/217(...)et-tuinmeubelen.html
pi_171335596
Ga zo langzamerhand voor de vakantie toch maar de Yi 4K+ aanschaffen, waarschijnlijk bij Geekbuying ivm Spanje Warehouse. Of heeft iemand anders nog de gouden tip voor een goedkopere shop?
pi_171336564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:36 schreef Majesty het volgende:
Ga zo langzamerhand voor de vakantie toch maar de Yi 4K+ aanschaffen, waarschijnlijk bij Geekbuying ivm Spanje Warehouse. Of heeft iemand anders nog de gouden tip voor een goedkopere shop?
Zoek en gij zult vinden: http://chinaprices.us/
pi_171337107
Die hoef je ook niet meer uit China te halen...

http://www.action.nl/100-(...)230x85cm-div-kleuren
pi_171337520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:15 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Zoek en gij zult vinden: http://chinaprices.us/
Had 'm al gezien inderdaad, maar prijzen die daarop staan kloppen niet, of zijn in ieder geval niet up-to-date. Geek heeft 'm goedkoper, net als Aliexpress (298). Maar bedankt voor de tip uiteraard :).
pi_171341928
Deze binnen gekregen:

https://www.banggood.com/(...)91.html?rmmds=search

Werkt echt geweldig, dus als iemand opzoek is naar een goede usb fan voor op de zolderkamer dan is deze echt perfect ;)
pi_171341975
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:57 schreef Questular het volgende:
Deze binnen gekregen:

https://www.banggood.com/(...)91.html?rmmds=search

Werkt echt geweldig, dus als iemand opzoek is naar een goede usb fan voor op de zolderkamer dan is deze echt perfect ;)
de batterij die erbij zit, is die betrouwbaar genoeg of kan je beter een goede 18650 zelf kopen (dacht eneloop ofzo die goede hadden?)
pi_171343558
Tot nu toe werkt hij naar behoren, als hij begint te smelten dan meld ik het meteen :P
pi_171343563
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:01 schreef mschol het volgende:

[..]

de batterij die erbij zit, is die betrouwbaar genoeg of kan je beter een goede 18650 zelf kopen (dacht eneloop ofzo die goede hadden?)


deze FTW _O_
pi_171345384
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:35 schreef eddepetfokt het volgende:
Die hoef je ook niet meer uit China te halen...

http://www.action.nl/100-(...)230x85cm-div-kleuren
Die heb ik gisteren teruggebracht naar de action, is een stuk minder comfortabel dan die ik vorig jaar in China heb besteld.
Bij de action variant lig je er meer bovenop en die uit China lig je er meer tussenin.
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:39:21 #204
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171345698
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:24 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Die heb ik gisteren teruggebracht naar de action, is een stuk minder comfortabel dan die ik vorig jaar in China heb besteld.
Bij de action variant lig je er meer bovenop en die uit China lig je er meer tussenin.
Bij banggood ook iets goedkoper nog haha
pi_171346026
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 10:44 schreef julius123 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

deze FTW _O_
Daar hadden ze wat mij betreft wel even beter mogen kijken naar de verstelbaarheid; ding is eigenlijk maar in 1 richting te verstellen en daardoor vaak lastig te richten.
Voor de rest inderdaad wel prima.
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:46:05 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171347158
Ik heb er zoeentje met een 'mist' functie, dat is echt nice.

Maar hier komt zo'n Evapolar. Natuurlijk net iets te laat in 't seizoen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_171351954
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Daar hadden ze wat mij betreft wel even beter mogen kijken naar de verstelbaarheid; ding is eigenlijk maar in 1 richting te verstellen en daardoor vaak lastig te richten.
Voor de rest inderdaad wel prima.
je kunt toch gewoon je powerbank anders neerzetten? ;)
pi_171354900
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:36 schreef julius123 het volgende:
je kunt toch gewoon je powerbank anders neerzetten? ;)
USB-lader in stopcontact. Ik heb een stopcontact naast m'n bed zitten die eigenlijk perfect zit voor die USB-fan op warme avonden/nachten. Maar de fan kun je net niet om de ene as buigen wat nodig is vanwege de oriëntatie van de stopcontact pinnen.

(Als dit enigszins duidelijk is omschreven :+ )
pi_171355063
Na de tientallen smartbandjes die onlangs zijn uitgegeven vind ik dit wel een leuk idee;
https://www.banggood.com/(...).html?rmmds=preorder

Maar uiteraard valt of staat elke smartband met de software en ik ben uitermate tevreden met de Mi Band Notify & fitness voor mijn Xiaomi.

Ben benieuwd naar de nieuwe Miband 3, die hopelijk goedkoper wordt dan deze Xiaomi Amazfit.

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 31-05-2017 18:55:05 ]
pi_171362491
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

USB-lader in stopcontact. Ik heb een stopcontact naast m'n bed zitten die eigenlijk perfect zit voor die USB-fan op warme avonden/nachten. Maar de fan kun je net niet om de ene as buigen wat nodig is vanwege de oriëntatie van de stopcontact pinnen.

(Als dit enigszins duidelijk is omschreven :+ )
Aah op die manier​, ja dat klopt wel. Zou zo'n buigbaar usb verloopstukje niet werken dan?
pi_171367051
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

USB-lader in stopcontact. Ik heb een stopcontact naast m'n bed zitten die eigenlijk perfect zit voor die USB-fan op warme avonden/nachten. Maar de fan kun je net niet om de ene as buigen wat nodig is vanwege de oriëntatie van de stopcontact pinnen.

(Als dit enigszins duidelijk is omschreven :+ )
Stopcontact in de muur een kwartslag draaien ^O^
pi_171367668
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:46 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb er zoeentje met een 'mist' functie, dat is echt nice.

Maar hier komt zo'n Evapolar. Natuurlijk net iets te laat in 't seizoen. :P
Cool spul! Wordt ook redelijk gereviewd.....maar nog nergens heel goedkoop kunnen vinden, kost toch wel 200 euro. Is er geen China-alternatief (Noria op Kickstarter heeft potentie maar is toch net iets anders en niet heel breed inzetbaar)
pi_171368087
Ik bestel de laatste tijd eigenlijk alles bij AliExpress en Banggood. Vorige week nog een bestelling bij AE in 6 dagen afgeleverd.
Tegen beter weten in 4 weken geleden Gearbest ook weer eens een kans gegeven, en ja hoor..ik wacht nog steeds op het bestelde.

Wat is jullie ervaring met GB de laatste tijd?
  CHI shopkeeper donderdag 1 juni 2017 @ 11:13:03 #214
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171370744
CHI / GIVE-AWAY 5x Xiaomi Mi band 2 - De smartband van China!

De actie loopt tot vanavond 9 uur. Jullie hebben allemaal wel mee gedaan toch? O-) :Y
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:24:21 #215
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171370997
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 08:28 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik bestel de laatste tijd eigenlijk alles bij AliExpress en Banggood. Vorige week nog een bestelling bij AE in 6 dagen afgeleverd.
Tegen beter weten in 4 weken geleden Gearbest ook weer eens een kans gegeven, en ja hoor..ik wacht nog steeds op het bestelde.

Wat is jullie ervaring met GB de laatste tijd?
Gaat redelijk goed bij mij, alleen een keer 'foute' oordopjes ontvangen bij hun, maar over het algemeen niet meer ontevreden.
pi_171374617


quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:42 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand ook hoe lang de Xiaomi 20.000mAh power bank bij BG al op 'out of stock' staat?
Zoals ik hierboven al heb aangegeven wil ik deze bestellen laat nu net BG aan coupon hebben waardoor die maar ¤24 wordt: CHI / [Banggood] 20% kortingscode voor de Xiaomi 20.000mAh Powerbank 2!
Andere webshops/sellers zijn een stuk duurder (~¤32)

Maar dan moet dat ding natuurlijk wel op voorraad zijn.
Is ook voor vaderdag bedoelt dus er is enige haast bij...
Ja, ik weet het. Haast moet je niet hebben bij China webshops...
He, bah:
quote:
Expected restock on 11th June 2017
Heb is bedoelt als cadeau voor vaderdag; maar dat krijg je dan dus nooit op tijd binnen.
Tot zover het nut van die Banggood korting/coupon op die power bank...

Gearbest heeft 'm niet. Geekbuying en Aliexpress vraag ik me af of die ooit op tijd gaan komen.
(Aliexpress is allemaal via Sweden Post). -O-

Een beetje laat maar:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik dat ik wat heb gevonden; $6.39 voor 50 stuks op Aliexpress.
[ afbeelding ]
Deze lijken geschikt te zijn voor solid kabel
(te zien op een afbeelding in de listing) en met nog geen
12 eurocent p/stuk een stuk beter geprijsd dan in Nederland.

Die maar bestellen en hopelijk passen ze inderdaad op solid netwerkkabel.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 18:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Benieuwd of de stekkertjes goed werken, laat 't even weten ajb :Y
Gisteravond voor het eerst moeten gebruiken. Een 14 stuks netwerkaansluiting aangesloten met deze stekkers. Na krimpen allemaal getest met zo'n tester en allemaal zijn ze goed. Helaas kan ik er nog geen netwerkapparatuur op aansluiten omdat de woning nog midden in verbouwing zit.
pi_171381312
do 1 jun.13:35NLZending gesorteerd in sorteercentrum
do 1 jun.01:06NLAflevering uitgesteld tot volgende werkdag
wo 31 mei14:48NLBezorger is onderweg
wo 31 mei14:17NLZending gesorteerd in sorteercentrum
di 30 mei14:00NLZending nog niet verwerkt.
ma 29 mei20:28NLZending is ontvangen door PostNL
ma 29 mei20:21NLZending is ontvangen door PostNL
ma 29 mei20:21NLZending gesorteerd in sorteercentrum
ma 29 mei11:07NLOntvangen in land van bestemming
:{ }:|

ik kan niet wachten op mn MI5S }:|
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:25:22 #218
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171381921
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:08 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

He, bah:

[..]

Heb is bedoelt als cadeau voor vaderdag; maar dat krijg je dan dus nooit op tijd binnen.
Tot zover het nut van die Banggood korting/coupon op die power bank...

Gearbest heeft 'm niet. Geekbuying en Aliexpress vraag ik me af of die ooit op tijd gaan komen.
(Aliexpress is allemaal via Sweden Post). -O-

Een beetje laat maar:

[..]


[..]

Gisteravond voor het eerst moeten gebruiken. Een 14 stuks netwerkaansluiting aangesloten met deze stekkers. Na krimpen allemaal getest met zo'n tester en allemaal zijn ze goed. Helaas kan ik er nog geen netwerkapparatuur op aansluiten omdat de woning nog midden in verbouwing zit.
Toen ik bestelde met de coupon was hij wel binnen. Ik heb hem ook vandaag ontvangen.. Maar als het niet lukt, kan je die anker van Amazon halen, das ook goede kwaliteit.
pi_171382486
Hoe groot en zwaar is die 20000mA PB van Xiaomi in vergelijking tot de oude 10400 die ze ooit als eerste hebben uitgebracht? Op zich zou een upgrade wel leuk zijn, ze zijn een stuk kleiner geworden toch?
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:56:37 #220
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171382636
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:50 schreef Xetran het volgende:
Hoe groot en zwaar is die 20000mA PB van Xiaomi in vergelijking tot de oude 10400 die ze ooit als eerste hebben uitgebracht? Op zich zou een upgrade wel leuk zijn, ze zijn een stuk kleiner geworden toch?
Ff naast elkaar gelegd/gezet :

Maten en gewicht :

Bron : http://bit.ly/drpbcc

[ Bericht 20% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2017 21:21:09 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:42:29 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171384066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:08 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteravond voor het eerst moeten gebruiken. Een 14 stuks netwerkaansluiting aangesloten met deze stekkers. Na krimpen allemaal getest met zo'n tester en allemaal zijn ze goed. Helaas kan ik er nog geen netwerkapparatuur op aansluiten omdat de woning nog midden in verbouwing zit.
Jammer dat de prijs zo hard gestegen is. Maar mooi dat ze goed werken,ook maar eens kopen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171384642
quote:
12s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:56 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ff naast elkaar gelegd/gezet :
[ afbeelding ]
Maten en gewicht :
[ afbeelding ]
Bron : http://bit.ly/drpbcc
Dankje :+ Wel iets groter dus, maar niet buitensporig. Maar hopen dat ze snel restocken dan.
  donderdag 1 juni 2017 @ 22:23:15 #223
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171385285
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:59 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dankje :+ Wel iets groter dus, maar niet buitensporig. Maar hopen dat ze snel restocken dan.
Nu alvast kopen, met de eerder genoemde coupon heb je nog wat voordeel. Just sayin'.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_171385349
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:25 schreef ErkendFokker het volgende:
Toen ik bestelde met de coupon was hij wel binnen. Ik heb hem ook vandaag ontvangen.. Maar als het niet lukt, kan je die anker van Amazon halen, das ook goede kwaliteit.
Heb antwoord gekregen en nog steeds is de 20.000mAh de keus. Die zegt wel wat anders te vinden/zoeken voor vaderdag.
Dus afwachten totdat deze weer op voorraad is...
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 21:42 schreef RobertNL het volgende:
Jammer dat de prijs zo hard gestegen is. Maar mooi dat ze goed werken,ook maar eens kopen.
Ehm; $6,39 in maart, nu $6,49 nu. Dat is maar $0,07 verschil.

Wel k*twerk overigens; die stekkertjes krimpen. Maar goed; het is (deels) mijn eigen schuld; ik heb ooit bij die woning zo enthousiast overal netwerkaanslutiingen voorzien. :')
pi_171385659
Nu twijfel ik tussen de 10000 en de 20000. Het leven is niet makkelijk.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 00:05:40 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171388242
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb antwoord gekregen en nog steeds is de 20.000mAh de keus. Die zegt wel wat anders te vinden/zoeken voor vaderdag.
Dus afwachten totdat deze weer op voorraad is...

[..]

Ehm; $6,39 in maart, nu $6,49 nu. Dat is maar $0,07 verschil.

Wel k*twerk overigens; die stekkertjes krimpen. Maar goed; het is (deels) mijn eigen schuld; ik heb ooit bij die woning zo enthousiast overal netwerkaanslutiingen voorzien. :')
Ah, my bad. Las in eerste instantie even 3,69 :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171388543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:05 schreef RobertNL het volgende:
Ah, my bad. Las in eerste instantie even 3,69 :P!
Ach, het krimpt toch even wat gemakkelijker wetende dat niet elke stekker zo'n ¤0.50/stuk kost zoals hier in Nederland.
Heb er overigens 2 verkeerd geknipt; de eerste omdat ik er weer even in moest komen en verkeerd ging; een 2e omdat ik per ongeluk de kleur verkeerd had.
Best goed gezien m'n track record wat dit betreft. :') :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 02-06-2017 11:28:59 ]
pi_171388887
Ik heb een lange zoektocht naar bluetooth oordopjes achter de rug, en omdat hier afentoe weleens gevraagd is wat goed of slecht is, hier mijn bevindingen van de: Anker Soundsbuds Slim.
Ik zou eerst Xiaomi, Mpow Wolverine, Aukey ep-b4, VE Monks, etc kopen, maar deze werd beter beoordeeld in de reviews. Terecht naar mijn mening.

Getest met mobiel: Oukitel K4000 Pro met Android 5.1 en bluetooth 4.0

Pro's:
- Magnetische koppeling, je kunt hem om je nek dragen
- Mooi geluid (ik ben redelijk audiofiel)
- Goede bass. Meer bass zou m.i. te overheersend zijn
- IPX4 spatwaterdicht
- Geschikt voor telefonie, inclusief wachtstand, doorschakelen, ophangen, etc.
- Volume controls en vorig/volgend nummer
- Goede geluidsisolatie. Bijv.: met muziek op laag niveau is een gesprek niet mogelijk
- Bereik is 8 meter met een line-of-sight verbinding, een dun muurtje of raam ertussen kan voor stottering zorgen.
- Veel extra oorstukken
- Ik kon hem meteen gebruiken; batterij was bijna vol, en hij paste meteen met de standaard oorstukken (ik ben nogal groot)
- Eten en hardlopen zijn mogelijk zonder dat hij eruit valt
- Geluidjes bij, aanzetten, uitzetten, inkomend gesprek, gehoorbescherming, etc. En geen Chinees of Engels
- Gaat automatisch uit na 2 minuten zonder bluetooth verbinding
- Accuduur is 7 uren (?)
- Opbergzakje
- Ik kan me niet voorstellen dat er betere headsets zijn voor 20 euro.

Neutraal:
- Soms een paar seconden storing als muziek weer gestart wordt, maar dat ligt waarsch. aan mijn mobiel, aangezien mijn mobiel de Soundbuds soms niet vindt

Cons:
- De magnetische sluiting stopt/start de muziek niet (de Soundbuds Sport kan dit wel)
- Rechterkant is zwaarder door de remote, accu, en microUSB
- Tijdens hardlopen moet de kabel in de nek, onder je kin is geen optie. Naar links kijken wordt bemoeilijkt door de remote aan de rechterkant. Kan missch. opgelost worden door de kabelbinder te gebruiken. Maar dit is een probleem met alle soortgelijke modellen.
- Geen AptX support voor synchroon afspelen audio en video (ik heb geen probleem met audio+video synchronisatie)

¤ 19,99 via amazon.de (automatische incasso mogelijk): https://www.amazon.de/gp/(...)00_s00?ie=UTF8&psc=1

Beste koop van het afgelopen jaar. Echt heerlijke oordopjes! ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door oheng op 02-06-2017 01:01:17 ]
pi_171401210
Iemand nog behoefte aan een serieuze lader?

De Aukey PA-T8 70W is bij Amazon.de nu in de aanbieding voor ¤23,99.

- 14A verdeelt over 8 poorten = 1.75A p/poort of 2.4A max. p/poort.
- 2 QC3.0 poorten.

pi_171404849
Iemand ervaringen met een goede tablethouder voor aan de hoofdsteun van de auto?
pi_171406454
hoelang duurt verzenden met EU Express bij gearbest en ontwijk je hiermee douane kosten?
pi_171406900
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:00 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand ervaringen met een goede tablethouder voor aan de hoofdsteun van de auto?
Ik heb een stang tussen de twee hoofdsteunen, kan je ook tablets aan hangen.

Voor een idee:

https://www.kloegcom.nl/o(...)fdsteunhouder-midden
  vrijdag 2 juni 2017 @ 22:27:36 #233
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171407131
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:48 schreef oheng het volgende:
Ik heb een lange zoektocht naar bluetooth oordopjes achter de rug, en omdat hier afentoe weleens gevraagd is wat goed of slecht is, hier mijn bevindingen van de: Anker Soundsbuds Slim.
Ik zou eerst Xiaomi, Mpow Wolverine, Aukey ep-b4, VE Monks, etc kopen, maar deze werd beter beoordeeld in de reviews. Terecht naar mijn mening.

Getest met mobiel: Oukitel K4000 Pro met Android 5.1 en bluetooth 4.0

Pro's:
- Magnetische koppeling, je kunt hem om je nek dragen
- Mooi geluid (ik ben redelijk audiofiel)
- Goede bass. Meer bass zou m.i. te overheersend zijn
- IPX4 spatwaterdicht
- Geschikt voor telefonie, inclusief wachtstand, doorschakelen, ophangen, etc.
- Volume controls en vorig/volgend nummer
- Goede geluidsisolatie. Bijv.: met muziek op laag niveau is een gesprek niet mogelijk
- Bereik is 8 meter met een line-of-sight verbinding, een dun muurtje of raam ertussen kan voor stottering zorgen.
- Veel extra oorstukken
- Ik kon hem meteen gebruiken; batterij was bijna vol, en hij paste meteen met de standaard oorstukken (ik ben nogal groot)
- Eten en hardlopen zijn mogelijk zonder dat hij eruit valt
- Geluidjes bij, aanzetten, uitzetten, inkomend gesprek, gehoorbescherming, etc. En geen Chinees of Engels
- Gaat automatisch uit na 2 minuten zonder bluetooth verbinding
- Accuduur is 7 uren (?)
- Opbergzakje
- Ik kan me niet voorstellen dat er betere headsets zijn voor 20 euro.

Neutraal:
- Soms een paar seconden storing als muziek weer gestart wordt, maar dat ligt waarsch. aan mijn mobiel, aangezien mijn mobiel de Soundbuds soms niet vindt

Cons:
- De magnetische sluiting stopt/start de muziek niet (de Soundbuds Sport kan dit wel)
- Rechterkant is zwaarder door de remote, accu, en microUSB
- Tijdens hardlopen moet de kabel in de nek, onder je kin is geen optie. Naar links kijken wordt bemoeilijkt door de remote aan de rechterkant. Kan missch. opgelost worden door de kabelbinder te gebruiken. Maar dit is een probleem met alle soortgelijke modellen.
- Geen AptX support voor synchroon afspelen audio en video (ik heb geen probleem met audio+video synchronisatie)

¤ 19,99 via amazon.de (automatische incasso mogelijk): https://www.amazon.de/gp/(...)00_s00?ie=UTF8&psc=1

Beste koop van het afgelopen jaar. Echt heerlijke oordopjes! ^O^
Zijn vast beter dan mijne
Ik heb qcy qy17 gekocht, not really impressed
pi_171407268
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:19 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ik heb een stang tussen de twee hoofdsteunen, kan je ook tablets aan hangen.

Voor een idee:

https://www.kloegcom.nl/o(...)fdsteunhouder-midden
Dank. Maar heb 1 kind en die zit op een isofix plek aan de zijkant. Dus heb hem liever op de hoofdsteun.
pi_171413077
Ik ben opzoek naar 2 tal dingen, als eerst zoek ik een extra iPhone 6s kabel voor te laden.
Zelf heb ik al aantal dingen van blitzwolf en dat zijn gewoon goede artikelen dus vandaar dat ik daar nu ook weer bij uitkom alleen zie ik b.v. bij deze kabel:

https://www.banggood.com/(...)55.html?rmmds=search

Alleen nu zie ik dat je de BW-MF8 hebt, maar zo heb je ook de BW-MF7, BW-MF6 en BW-MF2.
Wat is hier het verschil in?

En dan ben ik nog opzoek naar een goede bluetooth headphone. Heeft iemand hier ervaringen en tips voor?
  zaterdag 3 juni 2017 @ 09:06:51 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171413441
Nieuwere versies, blitzwolf probeert de kabels steeds verder te ontwikkelen. De bw-mf8 (ampcore) is de laatste generatie.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171414421
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:33 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dank. Maar heb 1 kind en die zit op een isofix plek aan de zijkant. Dus heb hem liever op de hoofdsteun.
Ik heb hetzelfde (weliswaar 2 kids ;) ) maar het nadeel van die hoofdsteunen vind ik: ze zitten er veel te dicht op ;(
Met een stang tussen de 2 hoofdsteunen kan je de tablet iets verder van je kind af bevestigen en de tablet in een juiste hoek draaien (nadeel daarvan weer is dat de tablet schuin van je kind zit......maar dat is niet echt een wereldprobleem lijkt mij)
  zaterdag 3 juni 2017 @ 13:34:55 #238
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171417752
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 08:27 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar 2 tal dingen, als eerst zoek ik een extra iPhone 6s kabel voor te laden.
Zelf heb ik al aantal dingen van blitzwolf en dat zijn gewoon goede artikelen dus vandaar dat ik daar nu ook weer bij uitkom alleen zie ik b.v. bij deze kabel:

https://www.banggood.com/(...)55.html?rmmds=search

Alleen nu zie ik dat je de BW-MF8 hebt, maar zo heb je ook de BW-MF7, BW-MF6 en BW-MF2.
Wat is hier het verschil in?

En dan ben ik nog opzoek naar een goede bluetooth headphone. Heeft iemand hier ervaringen en tips voor?
Ik heb toevallig al die BlitzWolf lightning kabels getest, op de BW-MF1 na :

• BW-MF7/8 zijn BlitzWolf's nieuwe Ampcore kabels in 1m en 1m80.
• BW-MF5/6 zijn BlitzWolf's tweede reeks braided kabels in 1m en 1m80.
• BW-MF2/3 zijn BlitzWolf's eerste reeks braided kabels in 1m en 1m80.

Wil je nog uitgebreider gaan vergelijken tussen deze kabels, neem dan hier ff 'n kijkje :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_171419157
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 08:27 schreef Dirkos1987 het volgende:

En dan ben ik nog opzoek naar een goede bluetooth headphone. Heeft iemand hier ervaringen en tips voor?
Bedoel je in ear, of eentje voor over je oren heen?
pi_171426350
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
Heb antwoord gekregen en nog steeds is de 20.000mAh de keus. Die zegt wel wat anders te vinden/zoeken voor vaderdag.
Dus afwachten totdat deze weer op voorraad is...
Geen 11 juni, maar wel op voorraad.

In combinatie met de coupon en cashback zou deze net boven de ¤22 uit moeten komen.
pi_171430961
Is de Cube iPlay iets? Of kan mijn dochter zich daarmee niet op de basisschool vertonen?
  zaterdag 3 juni 2017 @ 22:46:10 #242
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171431578
Iemand hier ervaring met racefiets-onderdelen uit China? Sturen, zadels, zadelpennen, dat soort spullen?
pi_171433436
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:48 schreef oheng het volgende:

[..]

Bedoel je in ear, of eentje voor over je oren heen?
Kan allebei, wil hem gebruiken voor achter in de tuin lekker in loungeset serie kijken, maar b.v. ook tijdens hardlopen.
Zag vanmiddag de Q29 EarPods voorbij komen, twijfel alleen of dit echt blijft zitten tijdens hardlopen, iemand ervaring?
  zaterdag 3 juni 2017 @ 23:58:00 #244
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_171433619
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Kan allebei, wil hem gebruiken voor achter in de tuin lekker in loungeset serie kijken, maar b.v. ook tijdens hardlopen.
Zag vanmiddag de Q29 EarPods voorbij komen, twijfel alleen of dit echt blijft zitten tijdens hardlopen, iemand ervaring?
Ik heb een setje awei die goed geluid, bereik en accuduur heeft. Aanrader wmb

https://m.banggood.com/Aw(...)h-NFC-p-1076318.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 4 juni 2017 @ 08:16:44 #245
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171438287
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand hier ervaring met racefiets-onderdelen uit China? Sturen, zadels, zadelpennen, dat soort spullen?
Eigenlijk alleen accessoires, maar niet met onderdelen.
pi_171440591
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand hier ervaring met racefiets-onderdelen uit China? Sturen, zadels, zadelpennen, dat soort spullen?
Wel ns zadels besteld.
Is vaak prima kwaliteit - alleen ff letten op dingen waar je normaal misschien van uit gaat dat het een standaard is. Bijv de buisdikte van niet de zadel pen, maar de twee beugels waarmee het zadel vastzit aan de zadelklauw. Die was dan iets dunner dan mijn klauw - met als gevolg een zadel dat niet goed vast kan.

Verder zogezegd dus prima spul.
pi_171458016
Ik sta op het punt om wat lampen in huis te vervangen door LED lampen. Heft iemand hier ervaringen met het kopen van lampen uit china? In dit geval gaat het om GU5.3 fitting.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  maandag 5 juni 2017 @ 12:43:35 #248
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171471316
Zojuist mezelf een kadootje gedaan, lijkt me erg handig om te hebben:
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.XmDxDV
  maandag 5 juni 2017 @ 13:33:11 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171472499
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 21:49 schreef Swennus het volgende:
Ik sta op het punt om wat lampen in huis te vervangen door LED lampen. Heft iemand hier ervaringen met het kopen van lampen uit china? In dit geval gaat het om GU5.3 fitting.
Tip zou zijn om wellicht hier in de EU goedkope lampen te zoeken (Ikea, action, kruidvat).
Maar mocht je nog goedkoper willen dan zou ik er zelf eerst eentje bestellen (en slopen) om te kijken hoe goed of slecht ze in elkaar zitten; het blijft spul die je in de 220 stopt.

Zelf wel een aantal (goedkopere) lampjes in de hal, die doen het nu alweer 3 jaar zonder problemen en waren van redelijke kwaliteit. Maar de kleur/hoeveelheid licht is niet goed genoeg voor een plaats waar je zou willen lezen/zitten.
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:43 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist mezelf een kadootje gedaan, lijkt me erg handig om te hebben:
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.XmDxDV
Ben benieuwd of de metingen een beetje betrouwbaar zijn :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 5 juni 2017 @ 13:36:15 #250
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171472572
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de metingen een beetje betrouwbaar zijn :Y
Ik heb een aantal reviews gezien, deze lijken toch flink betrouwbaar.
En voor kleine afstanden pak je toch al vaak ander gereedschap (winkelhaak, duimstok...), maar om 'even' de tuin, een muurtje, etc. op te meten lijkt het mij ideaal! :)
pi_171482123
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:33 schreef RobertNL het volgende:
Ben benieuwd of de metingen een beetje betrouwbaar zijn :Y
Staat nog altijd in mijn bookmarks: GC / [Chinese Webshops] Topic #342 Lights, Xiaoyi, ACTION!

Xiaomi heeft weer een nieuwe router uitgebracht, nu met Gigabit-poorten:
http://www.mi.com/miwifi3g/
http://en.miui.com/thread-634264-1-1.html
http://www.gearbest.com/wireless-routers/pp_642436.html
https://www.banggood.com/(...)76.html?rmmds=search



Wel vrij prijzig. Als je daar de bijkomende kosten meerekent kom je op de prijs van een Ubiquiti AC Lite. Heb wel pas getwijfeld over de Mi WiFi 3 (voor zo'n ¤25) omdat je daar custom firmware op kunt zetten en ik eigenlijk VPN wil gaan gebruiken op de/een router zelf (vanwege IP-camera, NAS etc.)

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 05-06-2017 20:09:25 ]
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:13:10 #252
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_171494246
Ik heb o.b.v. jouw tip een tijdje terug die Mi Wifi 3 besteld. Vrijdag binnen gekregen, inmiddels geïnstalleerd.

Met de 'hoofdpijn-setting' aan bij de wifi instellingen is het bereik echt mega. Overal in huis en in de tuin minimaal 75%.

Ik heb flink wat gezocht om er OpenWRT/Padawan op te krijgen, maar omdat de partitie-indeling op deze net anders is dan op de 3 Mini (verder zijn ze identiek), vind ik alleen maar mensen die hem hebben kunnen bricken. Bij mij draait hij nu stock, als router, waarbij de Wan-poort niet is aangesloten.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:08:35 #253
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_171509877
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:43 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist mezelf een kadootje gedaan, lijkt me erg handig om te hebben:
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.XmDxDV
Ik heb de 40m variant, uitstekende afstandsmeter. Vergeleken met een Bosch, nauwelijks verschil in de resultaten 👍
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:38:49 #254
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171510998
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:08 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik heb de 40m variant, uitstekende afstandsmeter. Vergeleken met een Bosch, nauwelijks verschil in de resultaten 👍
Die heb ik ook besteld. Meer dan 40 meter verwacht ik toch niet te gaan meten.

Hij is al verstuurd, met PostNL, dus hij zal wel vrij snel bezorgd worden.
pi_171523561
-knip- niet meer relevant

[ Bericht 89% gewijzigd door dj_ko op 07-06-2017 14:08:05 ]
pi_171552321
Iemand ervaring met een draadloze deurbel met camera?

https://m.banggood.com/Di(...)85.html?rmmds=search
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:04:01 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171558236
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:47:53 #258
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171559689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:08 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met een draadloze deurbel met camera?

https://m.banggood.com/Di(...)85.html?rmmds=search
Ik had de eerste versie ervan besteld, maar die is van Banggood uit gecancelled.
Wil 'm nog steeds 'n keer bestellen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 9 juni 2017 @ 01:18:07 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171564718
Over versies gesproken... nieuwe Xiaomi speaker (wit plastic front) is quite nice.
Vergelijkbaar met de alu gouden versie?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_171566931
Zijn er eigenlijk bluetooth mp3 spelers die je kunt gebruiken tijdens hardlopen inc je draadloze oordopjes? Als ik het overal intyp krijg ik alleen maar autoradio's met bluetooth functies :)
  vrijdag 9 juni 2017 @ 09:58:24 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171567554
https://www.trinityaudioe(...)s/icarus-ii-icarus-i
https://www.trinityaudioe(...)cts/copy-of-icarus-1
quote:
50% off during the pre-order period by using code ICARUSII

more shots and teasers of the Icarus I & II over the coming 2-3 weeks

enjoy up to 24 bit bluetooth transmission
Also... https://geizhals.eu/?cat=mmp&xf=269_Bluetooth
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:01:16 #262
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171567606
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er eigenlijk bluetooth mp3 spelers die je kunt gebruiken tijdens hardlopen inc je draadloze oordopjes? Als ik het overal intyp krijg ik alleen maar autoradio's met bluetooth functies :)
Ja hoor, wat is je budget?
pi_171567633
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja hoor, wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk ;)
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:16:09 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171567907
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_171568287
herkent hier iemand het nummer: +4723960734 toevallig?
  vrijdag 9 juni 2017 @ 11:05:04 #266
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171568788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:35 schreef mschol het volgende:
herkent hier iemand het nummer: +4723960734 toevallig?
+47/0047 is Noorwegen. ;)
pi_171569335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:05 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

+47/0047 is Noorwegen. ;)
maar ik ken niemand in noorwegen en het is wel toevallig dat het komt net nadat ik bij Aliexpress wat besteld heb, dus wellicht hebben ze een call center ofzo daar?
  vrijdag 9 juni 2017 @ 12:09:54 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171569921
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Over versies gesproken... nieuwe Xiaomi speaker (wit plastic front) is quite nice.
Vergelijkbaar met de alu gouden versie?
Heb je die nog niet besteld dan :D.

Je mag ondertussen bijna wel weer een revisit van de vorige vergelijking doen :+

Zelf overigens best content met de Enusic 003, wel een beetje de to-go speaker op het terras als ik geen zin heb om stroom te regelen en boxjes neer te zetten :D.
quote:
Ziet er niet slecht uit ook; als eentje op pre-order staan?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 9 juni 2017 @ 13:03:43 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171571058
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 12:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb je die nog niet besteld dan :D.

Je mag ondertussen bijna wel weer een revisit van de vorige vergelijking doen :+

Zelf overigens best content met de Enusic 003, wel een beetje de to-go speaker op het terras als ik geen zin heb om stroom te regelen en boxjes neer te zetten :D.
Ik bedoelde dat 'ie binnen was en eerder richting de all metal gouden Xiaomi neigt dan de witte plastic versie die hiervoor bestond. :P
quote:
[..]

Ziet er niet slecht uit ook; als eentje op pre-order staan?
Ik ben een sucker voor zaken als 50% off. :'( c_/ Maar nog weinig concreets behalve 1 teaser tipje van de sluier.
Carbon weave tho :9~
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 10 juni 2017 @ 13:26:05 #270
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_171595021
Paar dagen geleden deze kabel besteld, en laten verzenden via de nieuwe verzendmethode van Banggood.

Nou heb ik een tracking gekregen en die ging ik vandaag even tracken via 17 track, en nu staat er dit
quote:
2017-06-10 04:35 Receive item at delivery office (Inb)
2017-06-09 12:00 The item has been delivered successfully
2017-06-08 12:38 The item has been processed in the country of destination
2017-06-06 22:36 The item is in transit
2017-06-05 05:46 The item is pre-advised
Nou weet ik wel dat pakketjes soms naar de lokale postkantoor gaan, maar ik heb geen briefje in de brievenbus gekregen.
Weet iemand wat dit betekend?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 14:37:31 #271
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_171596543
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
Paar dagen geleden deze kabel besteld, en laten verzenden via de nieuwe verzendmethode van Banggood.

Nou heb ik een tracking gekregen en die ging ik vandaag even tracken via 17 track, en nu staat er dit

[..]

Nou weet ik wel dat pakketjes soms naar de lokale postkantoor gaan, maar ik heb geen briefje in de brievenbus gekregen.
Weet iemand wat dit betekend?
Je kan even checken of je de trackingcode kan omzetten naar 3S code, kan je dat laten zien in je lokale winkel.
Bij een van deze sites zou dat moeten lukken:
- http://mijnpakket.nl
- http://postnl.post
- http://internationalparceltracking.com
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 10 juni 2017 @ 15:07:03 #272
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_171597306
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je kan even checken of je de trackingcode kan omzetten naar 3S code, kan je dat laten zien in je lokale winkel.
Bij een van deze sites zou dat moeten lukken:
- http://mijnpakket.nl
- http://postnl.post
- http://internationalparceltracking.com
Hmm de 2e link geeft ook aan dat ie is bezorgd.. Raar..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 17:04:56 #273
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_171599461
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 15:07 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hmm de 2e link geeft ook aan dat ie is bezorgd.. Raar..
Even belletje doen naar PostNL en je weet het zo :) Of eventueel een Twitter berichtje ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_171599965
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 15:07 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hmm de 2e link geeft ook aan dat ie is bezorgd.. Raar..
Ik had laatst hetzelfde, lag het pakje een paar straten verderop bij iemand met hetzelfde huisnummer. Naam adres en postcode kwamen niet overeen :')
Ik werd gebeld door de man die het pakje in ontvangst had genomen, de chinezen zetten meestal je nummer op het pakje. Het is sws een teringbende bij postnl de laatste paar weken.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 18:21:45 #275
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_171600897
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:30 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ik had laatst hetzelfde, lag het pakje een paar straten verderop bij iemand met hetzelfde huisnummer. Naam adres en postcode kwamen niet overeen :')
Ik werd gebeld door de man die het pakje in ontvangst had genomen, de chinezen zetten meestal je nummer op het pakje. Het is sws een teringbende bij postnl de laatste paar weken.
Hmm, hopelijk is dit niet het geval, ik wacht nog even af..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_171601409
Meh, m'n lightning oortelefoontjes van Apple zijn kapot en nieuw zijn ze blijkbaar 28 euro :')

Nu dat toch zo'n absurd hoge investering is.. Weten jullie misschien goede bluetooth oortelefoontjes met ongeveer dezelfde geluidskwaliteit (dus erg sterke bass, goed algemeen geluid voor een leek) als de earpods? Het liefst met een bediening die ook kan praten met mijn iPhone.. en dat voor 30 euro. Ik vraag me af of er iets is :+
  zaterdag 10 juni 2017 @ 18:49:01 #277
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171601439
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:47 schreef Xetran het volgende:
Meh, m'n lightning oortelefoontjes van Apple zijn kapot en nieuw zijn ze blijkbaar 28 euro :')

Nu dat toch zo'n absurd hoge investering is.. Weten jullie misschien goede bluetooth oortelefoontjes met ongeveer dezelfde geluidskwaliteit (dus erg sterke bass, goed algemeen geluid voor een leek) als de earpods? Het liefst met een bediening die ook kan praten met mijn iPhone.. en dat voor 30 euro. Ik vraag me af of er iets is :+
Die van anker werden in dit topic nog benoemd. Moet je even teruglezen
CHI / [Chinese Webshops] Topic #393 Beveiligingssystemen
pi_171601577
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Die van anker werden in dit topic nog benoemd. Moet je even teruglezen
CHI / [Chinese Webshops] Topic #393 Beveiligingssystemen
Klopt, maar ik was een beetje sceptisch m.b.t. wat voor een geluidskwaliteit je voor 20 euro kan verwachten als er ook nog een bluetooth module in moet zitten.. De Earpods komen qua kwaliteit namelijk vergeleken met velen wel erg goed uit, ik ben bang voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten :+ Maar even Amazon reviews lezen of hij überhaupt met iPhones kan praten..
  zaterdag 10 juni 2017 @ 18:59:21 #279
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171601631
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:57 schreef Xetran het volgende:

[..]

Klopt, maar ik was een beetje sceptisch m.b.t. wat voor een geluidskwaliteit je voor 20 euro kan verwachten als er ook nog een bluetooth module in moet zitten.. De Earpods komen qua kwaliteit namelijk vergeleken met velen wel erg goed uit, ik ben bang voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten :+ Maar even Amazon reviews lezen of hij überhaupt met iPhones kan praten..
Meestal werkt dit wel gewoon met bluetooth, is nogal standaard namelijk.
Die bluetooth chip kost ongeveer 3 euro dus dat zijn de kosten niet.
pi_171616901
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:59 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Meestal werkt dit wel gewoon met bluetooth, is nogal standaard namelijk.
Die bluetooth chip kost ongeveer 3 euro dus dat zijn de kosten niet.
Ik heb ze besteld. We gaan het zien :+

Had liever de variant met meer bass, maar volgens de reviews kan je daarop geen songs skippen, toch wel een no-go.
  zondag 11 juni 2017 @ 14:28:25 #281
416020 K44S
The bearded man
pi_171617105
Laatst was er een topic over een chinees website die iets met verlichting deed.
Ik ben opzoek naar een soort verlichte strip voor m'n longboard. Iemand een idee?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_171617224
Ik zoek wat tips voor handige dingen / gadgets voor in de auto aangezien ik er straks voor 2 weken bijna fulltime inzit :P

Zoek bijv. 1 of 2 handige telefoonhouders, en ik vroeg me ook af of die plakdingen voor op het dashboard werken, waar je spulletjes op kan leggen zodat het er niet afvalt...
Verlichting voor binnen en buiten de auto. Liever geen soldeerwerk, maar met een 12v sigaret
aansluiting. Bijv https://www.banggood.com/(...).html?rmmds=category & https://www.banggood.com/(...).html?rmmds=category

Graag leuke en handige dingen ^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_171641283
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:28 schreef K44S het volgende:
Laatst was er een topic over een chinees website die iets met verlichting deed.
Ik ben opzoek naar een soort verlichte strip voor m'n longboard. Iemand een idee?
zoiets? https://www.banggood.com/(...)-Light-p-919545.html

EDIT: net effe gegoogled en het wordt inderdaad zo gedaan ;) http://www.instructables.com/id/EL-Wire-Skateboard/
jaja, en azo...
pi_171641422
Ik ben op zoek naar een draadloze speaker die ik kan gebruiken voor onder de veranda. Nu hebben vrienden een Sonos speaker, maar deze zijn toch wat aan de prijs. Wat zijn goede alternatieven voor een Sonos speaker?

Ik zie dat hierboven de Enusic 003 al wordt genoemd, is dit een redelijk alternatief?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_171642602
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:35 schreef Swennus het volgende:
Ik ben op zoek naar een draadloze speaker die ik kan gebruiken voor onder de veranda. Nu hebben vrienden een Sonos speaker, maar deze zijn toch wat aan de prijs. Wat zijn goede alternatieven voor een Sonos speaker?

Ik zie dat hierboven de Enusic 003 al wordt genoemd, is dit een redelijk alternatief?
Nee, dat is totaal geen vergelijk. De Enusic is vele malen kleiner en gewoon een bluetooth luidsprekertje met accu. De Sonos is een multiroom speaker welke via Wifi aan het netwerk gekoppeld wordt. Deze Sonos heeft een veel beter geluid. Als goedkoper alternatief heeft Trekpleister op dit moment wel Lenco luidsprekers in de aanbieding, maar ik weet hoe de geluidskwaliteit zich verhoudt met Sonos.
https://www.trekpleister.nl/lencospeaker
  maandag 12 juni 2017 @ 15:24:10 #286
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_171643717
Eens met TKU.
Als je al iets wil wat zich qua kwaliteit kan meten en misschien wat goedkoper is, zou je bij Denon kunnen kijken: https://www.denon-hifi.nl/nl/heos
Dat systeem is ongeveer vergelijkbaar.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 12 juni 2017 @ 15:37:15 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171643972
Prijsklasse is natuurlijk ook niet te vergelijken inderdaad. Overigens is BT speakertje qua compactheid/geluidskwaliteit wel prima voor wanneer je niet iets permanents zoekt (en niet al te vaak gebruikt).

Zat laatst overigens te kijken naar Qualcomm allplay, maar enorm veel speakers in China met dat systeem zijn er niet. Lijkt mij nu net iets dat prima in een iets grotere BT speaker kan zitten.

Kwam deze tegen met een MTK chipset; maar die app lijkt ruk:
https://www.aliexpress.co(...)tem/32714765193.html

Plus de prijs is bijna het zelfde dus loont de moeite niet. Iets voor Banggood om in de nieuwe serie Enusic speakertjes op te nemen dus :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171647571
Een sonos-kamerspeaker ideetje zou wel leuk zijn uit China. Compatible met Spotify enzo, maar zal toch wel niet gebeuren voorlopig :P .

Misschien een groot speakertje met een Chromecast Audio? Al zal die dan niet aanspringen wanneer je transmit ernaartoe denk ik.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:28:13 #289
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_171666686
Lekker is dat, voor t eerst sinds tijden weer eens wat bij Banggood besteld, en dan die nieuwe shipping methode gebruikt, wordt mijn pakketje retour gestuurd.. :') PostNL kan mij geen reden geven, en ik heb mijn adresgegevens ingevuld zoals ik altijd doe..

En nee het gaat niet om een illegaal product, maar om een USB kabeltje :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_171666732
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:28 schreef bobbernaut het volgende:
Lekker is dat, voor t eerst sinds tijden weer eens wat bij Banggood besteld, en dan die nieuwe shipping methode gebruikt, wordt mijn pakketje retour gestuurd.. :') PostNL kan mij geen reden geven, en ik heb mijn adresgegevens ingevuld zoals ik altijd doe..

En nee het gaat niet om een illegaal product, maar om een USB kabeltje :')
Ja postNL doet vaker kut de laatste tijd. Gelijk bij het postkantoor droppen, zonder een berichtje in je brievenbus. Of briefje in de brievenbus - maar niet aanbellen & ook nog niet @ postkantoor :s
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:30:49 #291
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_171666754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:29 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Ja postNL doet vaker kut de laatste tijd. Gelijk bij het postkantoor droppen, zonder een berichtje in je brievenbus. Of briefje in de brievenbus - maar niet aanbellen & ook nog niet @ postkantoor :s
Zelfs die 2 opties heb ik niet gehad :(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 19:37:22 #292
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_171674018
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:29 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

.... Of briefje in de brievenbus - maar niet aanbellen & ook nog niet @ postkantoor :s
Dat is omdat de postbode dat briefje erin doet volgens mij, dat is geen pakketbezorger. Postbodes bellen sowieso nooit aan.
pi_171675931
FF een paar kooptips als voorbereiding op de vakantie:

Lamzac achtige sofa voor ¤ 10,60 (willekeurige kleur, hopelijk geen roze lol):
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.zbDbxm

Credit card pocket knife voor ¤ 1,02:
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.zbDbxm

Fietshouder voor mobiel voor ¤ 1,29 (houdt mijn zware mobiel van 240 gram al een jaar lang):
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.zbDbxm

Waterdichte opbergzak voor je mobiel ¤ 0,75:
https://nl.aliexpress.com(...)HTC/32227786099.html

VE Monk (3 button Android) voor ¤ 11,65:
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.zbDbxm

Kijken of die Monks echt zo goed zijn als iedereen beweert. Kan ik ze mooi vergelijken met mijn nieuwe Anker Soundbuds Slim, want die heeft ook heerlijk geluid.

Iemand nog meer tips voor op vakantie?
  woensdag 14 juni 2017 @ 04:55:19 #294
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_171682144
Weet iemand een goed Chinees alternatief voor de Apple AirPods :)?
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:13:26 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171683480
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 04:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Weet iemand een goed Chinees alternatief voor de Apple AirPods :)?
Qc29 zijn wel aardig, prima geluid voor het geld. Batterij is ook prima en heel slecht zien ze er niet uit.

Die van mij laad aan 1 kant niet goed op, hij springt dan iets omhoog uit de behuizing waardoor de oplaadpunten geen contact maken.
Onderweg opladen kan ik dus niet, op het bureau met wat druk (boek) werkt het redelijk.

Maar dat komt niet bij ieder setje voor. Verder zijn het prima oordopjes, denk er zelf over een twee paar te bestellen zodat ik bovengenoemde probleem niet heb.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:19:56 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171688020
hoe zit het met de kopersbescherming van aliexpress?
heb na 48 dagen nog niks ontvangen.
pi_171689305
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:19 schreef THEFXR het volgende:
hoe zit het met de kopersbescherming van aliexpress?.........
Goed, maar kost wel enige tijd.
Het beste is om vriendelijk de verkoper te melden dat het wel erg lang duurt. Waarschijnlijk krijg je dan een melding dat je moet wachten tot de uiterste leverdatum om een dispute te openen.
Die uiterste leverdatum is meestal na 60 dagen en kan evt. door jou of de verkoper opgerekt worden.
Reageer je niet dan wordt na 60 dagen het geld overgemaakt naar de verkoper en is de koop definitief. Reageer je wel met een dispute, vlak voor de 60 dagen afloopt, dan wordt het geld naar jou teruggestort indien de verkoper niet kan aantonen dat het artikel bij jou bezorgd is.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:18:45 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171689418
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:14 schreef elinx het volgende:

[..]

Goed, maar kost wel enige tijd.
Het beste is om vriendelijk de verkoper te melden dat het wel erg lang duurt. Waarschijnlijk krijg je dan een melding dat je moet wachten tot de uiterste leverdatum om een dispute te openen.
Die uiterste leverdatum is meestal na 60 dagen en kan evt. door jou of de verkoper opgerekt worden.
Reageer je niet dan wordt na 60 dagen het geld overgemaakt naar de verkoper en is de koop definitief. Reageer je wel dan wordt het geld naar jou teruggestort indien de verkoper niet kan aantonen dat het artikel bij jou bezorgd is.
dit is wat ik zie staan:
If your order does not arrive on 2017-07-17 , you can apply for a refund by opening a dispute.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit nu op 48 dagen sinds ik besteld heb.
pi_171689585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is wat ik zie staan:
If your order does not arrive on 2017-07-17 , you can apply for a refund by opening a dispute.
.................

ik zit nu op 48 dagen sinds ik besteld heb.
Dus zoals gezegd. Stuur een bericht naar de verkoper, wacht de reactie af en beantwoord evt zijn reactie. maw laat zien dat jij niet op een dispute wilt aansturen.

Is het artikel niet voor ruim voor 17 juli gearriveerd waarschuw dan tijdig de verkoper dat je bv 10-15 juli een dispute gaat openen. Dan ben je zeker op tijd en is er nog een paar dagen te gaan voor AliExpress reageert.

Afhankelijk van het postbedrijf die de levering afhandeld kan het soms echt lang duren voor je je spulletjes in huis hebt. Mijn ervaring is echter dat alles toch wel voor de verloopdatum geleverd wordt.

Als ik je tracking bekijk lijkt het erop dat je pakket al 11 mei in Nederland is aangekomen. In dat geval is de kans aanwezig dat het zoekgeraakt is bij PostNL, op een verkeerd adres is afgeleverd of reeds is teruggestuurd. Is er niks te zien op de postNL trackingsite zelf?
Ik heb ook éénmaal meegemaakt dat iets een maand in NL bleef liggen en het uiteindelijk toch bezorgd kreeg.
Anders is het balen dat je dan nog tot 17 juli moet wachten


[ Bericht 4% gewijzigd door elinx op 14-06-2017 14:42:31 ]
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:42:36 #300
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171689974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:26 schreef elinx het volgende:

[..]

Dus zoals gezegd. Stuur een bericht naar de verkoper, wacht de reactie af en beantwoord evt zijn reactie. maw laat zien dat jij niet op een dispute wil aansturen.

Is het artikel niet voor ruim voor 17 juli gearriveerd waarschuw dan tijdig de verkoper dat je bv 10-15 juli een dispute gaat openen. Dan ben je zeker op tijd en is er nog een paar dagen te gaan voor AliExpress reageert.

Afhankelijk van het postbedrijf die de levering afhandeld kan het soms echt lang duren voor je je spulletjes in huis hebt. Mijn ervaring is echter dat alles toch wel voor de verloopdatum geleverd wordt.

Als ik je tracking bekijk lijkt het erop dat je pakket al 11 mei in Nederland is aangekomen. In dat geval is de kans aanwezig dat het zoekgeraakt is bij PostNL, op een verkeerd adres is afgeleverd of reeds is teruggestuurd. Is er niks te zien op de postNL trackingsite zelf?
Ik heb ook éénmaal meegemaakt dat iets een maand in NL bleef liggen en het uiteindelijk toch bezorgd kreeg.
Anders is het balen dat je dan nog tot 17 juli moet wachten

ik had iid al verschillende berichten gestuurd naar de verkoper, maar wil mijn geen eindatum geven van een refund, ze typen echt 6x, dat je moet wachten.
17 juli, dan kom ik op 80 dagen uit tov de verzend datum, dat is echt erg lang, maar als het zo is, moet ik het er maar mee doen.
pi_171690039
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:42 schreef THEFXR het volgende:.........maar wil mijn geen eindatum geven van een refund, ze typen echt 6x, dat je moet wachten.
17 juli, dan kom ik op 80 dagen uit tov de verzend datum, dat is echt erg lang, .........
Dat is inderdaad de standaard reactie die ik al meldde.
mbt die 80 dagen.
Grote kans dat zij de uiterste leverdatum al opgerekt hebben na je eerste bericht. Meestal melden ze dat wel netjes, zgn om je gerust te stellen dat het wel goed komt en je geen zorgen hoeft te maken.
______________________________________________________________

VOL wordt vervolgt:
Topic #394 Soms toch nog ouderwets wachten

[ Bericht 5% gewijzigd door elinx op 14-06-2017 22:39:30 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')