abonnement Unibet Coolblue
pi_178961316
😢.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_178961643
Fuck fuck fuck
Ik voel t soms fysiek in mn buik, dat beklemmende. Het overtreft echt alle series wel wmb.
Go hard or go home
  zaterdag 5 mei 2018 @ 23:03:01 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_178961911
Damn, ben heel benieuwd naar ep4.
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 10:39:22 #54
382129 crew  Donna
pi_178966341
:'(
Vreselijk.
pi_178985338
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Goeie serie!

Ik hoop alleen wel dat ze af en toe wat meer gaan vertellen over de oorlog, achtergronden etc. Daar mag wel iets meer vaart in zitten wmb.
ben ik het wel mee eens dat daar wel wat meer over verteld kan worden en over het waarom men het zover heeft laten komen. Is de wereld echt zo 'kapot' gemaakt door de mensheid dat men/andere landen dit zomaar toestaat? Van mij mag de Uk met Canada wel weer een revolutie ontketen om die religekkies af te zetten......
Ook waren voor mij die econpeople(?) waar ze bij ging schuilen nieuw. Meer het klootjesvolk wat in compounds leeft en ook kinderen heeft? Zou verwachten dat die ook handmaids zouden worden......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 12:12:15 #56
382129 crew  Donna
pi_178986781
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:00 schreef ser het volgende:

[..]

Ook waren voor mij die econpeople(?) waar ze bij ging schuilen nieuw. Meer het klootjesvolk wat in compounds leeft en ook kinderen heeft? Zou verwachten dat die ook handmaids zouden worden......
Ik ben ook erg benieuwd hoe dat precies zit. Voor mij kwamen die gezinnen nogal uit de lucht vallen.
  maandag 7 mei 2018 @ 13:06:29 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178987620
Beste redenatie die ik kan bedenken (en enigszins heb opgevangen uit de aflevering) is dat dat de groep mensen is die geen grote ''fouten'' hebben gemaakt in het leven of zo. June zei iets van ''they played their cards right, they didn't cheat/had abortions''. Iets in die trant in ieder geval.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 13:08:21 #58
382129 crew  Donna
pi_178987646
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beste redenatie die ik kan bedenken (en enigszins heb opgevangen uit de aflevering) is dat dat de groep mensen is die geen grote ''fouten'' hebben gemaakt in het leven of zo. June zei iets van ''they played their cards right, they didn't cheat/had abortions''. Iets in die trant in ieder geval.
Ja inderdaad, maar alsnog vond ik het maar wazig.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 01:58:08 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_179081115
Meh, dit voelt als een rewind naar seizoen 1.
  Moderator vrijdag 11 mei 2018 @ 09:54:41 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_179083914
Hopelijk wordt June weer wakker uit haar hersenspoeltoestand waarin ze zich nu weer bevindt.

Kan ook nog zijn (hoop ik) dat ze net doet alsof.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:17:41 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179084229
Ik kom maar niet door seizoen 1. Ik vind sommige scènes zo 'cringeworthy'. Vooral die waarin June verkracht wordt. Brrr.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 12:10:11 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179085969
Hoop ook dat ze weer uit deze toestand komt...voelt idd een beetje alsof we weer in seizoen 1 zitten..maar dan erger.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 11 mei 2018 @ 13:20:09 #63
382129 crew  Donna
pi_179087273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoop ook dat ze weer uit deze toestand komt...voelt idd een beetje alsof we weer in seizoen 1 zitten..maar dan erger.
Ja en dat met Mayday en de brieven loopt ook weer dood nu.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 20:24:54 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_179111525
Ik vind het iets te traag gaan allemaal. De veelzeggende blikken van Elizabeth Moss heb ik nu wel gezien en idd: ik mis achtergrond info. Ik zou als ik haar was allang hebben geprobeerd om dmv een gesprek door dat schild van Aunt Lydia heen te prikken. Daar moet ook heel wat achter zitten, En June's vent was dus wel een echte klootzak tegen zijn ex.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 13 mei 2018 @ 09:22:51 #65
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_179127012
Hopelijk wordt dit geen eeuwig voortkabbelend "zou ze weten te ontsnappen" verhaal.
S1 was leuk, maar kom op :(
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 14 mei 2018 @ 10:12:20 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179148869
Geniale serie. Heb in een week seizoen 1 erdoorheen gejaagd. Voor mij is dat bingen.

Maar dat Videoland heeft echt een rukaanbod. Om over de gebruikersonvriendelijkheid van de app maar te zwijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179149120
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:24 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het iets te traag gaan allemaal. De veelzeggende blikken van Elizabeth Moss heb ik nu wel gezien en idd: ik mis achtergrond info. Ik zou als ik haar was allang hebben geprobeerd om dmv een gesprek door dat schild van Aunt Lydia heen te prikken. Daar moet ook heel wat achter zitten, En June's vent was dus wel een echte klootzak tegen zijn ex.
inderdaad of bij de vrouw van Fred, die heeft immers boeken geschreven is academisch geschoold etc. en had vorig jaar ook discussies met haar man over hoe de wereld/USA er nu uitzag.....Ach ze is nu nog een maand of 6 veilig dus met een beetje mazzel zijn Canada en de UK dan een revolutie gestart ;-)
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_179149134
Ik ben ook weer bij hoor. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat, ik hoor een hoop mensen online zeggen van 'oh jee, ze is gebroken nu, ze is nu net als Janine" maar lijkt me eerder dat ze expres netjes in de pas loopt en niemand iets te klagen geeft, en ondertussen broedt op meer.

Hoop ook niet dat het een cyclus van ontsnappen en weer gevangen worden wordt, maar dat zal toch wel niet? Ik vermoed dat er ergens dit seizoen misschien ter sprake gaat komen dat Canada vluchtelingen uit Gilead misschien weer uit gaat zetten oid. We shall see.
  Moderator maandag 14 mei 2018 @ 10:54:40 #69
382129 crew  Donna
pi_179149445
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:34 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben ook weer bij hoor. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat, ik hoor een hoop mensen online zeggen van 'oh jee, ze is gebroken nu, ze is nu net als Janine" maar lijkt me eerder dat ze expres netjes in de pas loopt en niemand iets te klagen geeft, en ondertussen broedt op meer.

Hoop ook niet dat het een cyclus van ontsnappen en weer gevangen worden wordt, maar dat zal toch wel niet? Ik vermoed dat er ergens dit seizoen misschien ter sprake gaat komen dat Canada vluchtelingen uit Gilead misschien weer uit gaat zetten oid. We shall see.
Inderdaad.
pi_179149723
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:00 schreef ser het volgende:

[..]

ben ik het wel mee eens dat daar wel wat meer over verteld kan worden en over het waarom men het zover heeft laten komen. Is de wereld echt zo 'kapot' gemaakt door de mensheid dat men/andere landen dit zomaar toestaat? Van mij mag de Uk met Canada wel weer een revolutie ontketen om die religekkies af te zetten......
Ook waren voor mij die econpeople(?) waar ze bij ging schuilen nieuw. Meer het klootjesvolk wat in compounds leeft en ook kinderen heeft? Zou verwachten dat die ook handmaids zouden worden......
Handmaids zijn als het ware criminelen die bewezen hebben vruchtbaar te zijn, zo moet je het zien.
Ben je een vreemdganger (zie June, ze accepteren tweede huwelijken niet meer en daarom is ze een vreemdganger), lesbisch, heb je ooit een abortus ondergaan?
Bij dat soort dingen word je een handmaid.

In het boek hadden de econowives gestreepte kleren aan, rood/blauw/groen, om te laten zien dat ze zowel handmaid als wife als Martha waren.
pi_179149881
Overigens denk ik dat naar mate de serie verder gaat, de definitie van 'crimineel' steeds ruimer opgerekt gaat worden, want de voorraad handmaids is niet onuitputtelijk natuurlijk.
In het boek staat dat uiteindelijk zelfs de vruchtbare echtgenotes van Commanders gedwongen werden om handmaids te worden (komt in het verhaal zelf niet ter sprake, maar staat in de epiloog die zich een paar honderd jaar later afspeelt)
pi_179153634
@LurkjeRot dankje voor de achtergrondinfo dacht al zoiets maar helemaal duidelijk was het niet nu wel!
Kan me voorstellen dat men op een gegeven moment naar nog draconischer middelen moeten grijpen omdat de genenpool te klein wordt. Daarom ook mijn verbazing dat de echtgenotes hier zo in meegaan want sommige zijn echt wel slim en zouden moeten zijn inzien dat dit niet gaat werken......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_179153869
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:02 schreef ser het volgende:
@LurkjeRot dankje voor de achtergrondinfo dacht al zoiets maar helemaal duidelijk was het niet nu wel!
Kan me voorstellen dat men op een gegeven moment naar nog draconischer middelen moeten grijpen omdat de genenpool te klein wordt. Daarom ook mijn verbazing dat de echtgenotes hier zo in meegaan want sommige zijn echt wel slim en zouden moeten zijn inzien dat dit niet gaat werken......
Handmaids hebben 2 jaar om zwanger te worden bij een commander, lukt het niet dan worden ze naar een andere familie overgezet.
Zijn ze na 3 families nog steeds niet zwanger, dan worden ze gezien als onvruchtbare unwomen (het kan uiteraard niet aan de man liggen he, de mannen zijn allemaal potent als de pest :P ) en naar de koloniën gestuurd.
Dus op een gegeven moment, er vanuit gaande dat Gilead lang genoeg blijft bestaan, moeten ze andere vruchtbare vrouwen gaan inzetten als handmaids. Ben benieuwd hoe zich dat gaat uitspelen (als het uberhaupt ter sprake komt in de serie natuurlijk)
pi_179153948
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:10 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Handmaids hebben 2 jaar om zwanger te worden bij een commander, lukt het niet dan worden ze naar een andere familie overgezet.
Zijn ze na 3 families nog steeds niet zwanger, dan worden ze gezien als onvruchtbare unwomen (het kan uiteraard niet aan de man liggen he, de mannen zijn allemaal potent als de pest :P ) en naar de koloniën gestuurd.
Dus op een gegeven moment, er vanuit gaande dat Gilead lang genoeg blijft bestaan, moeten ze andere vruchtbare vrouwen gaan inzetten als handmaids. Ben benieuwd hoe zich dat gaat uitspelen (als het uberhaupt ter sprake komt in de serie natuurlijk)
owhja dat kwam vorig seizoen inderdaad naar voren met die arts die June wel even wilde helpen zwanger worden :o
Vroeg me al af wat ze zouden doen als de handsmaids oud waren en dus op zijn. Waar zijn de Mexicanen eigenlijk gebleven want ruilen van handsmaids is natuurlijk ook een optie om nieuwe aanwas te garanderen..... Hoe langer je er over denkt hoe zieker die Gilead founders zijn......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_179154525
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:13 schreef ser het volgende:
Waar zijn de Mexicanen eigenlijk gebleven want ruilen van handsmaids is natuurlijk ook een optie om nieuwe aanwas te garanderen.....
Goede vraag, vraag me af of we daar ooit nog iets over te horen gaan krijgen.
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 21:25:47 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_179206578
Ik dacht op een gegeven moment dat Mrs Waterford met June samen zou gaan spannen om te ontsnappen. Maar toen kwam dat gekke huwelijk er tussendoor dus ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren.

Wat zijn dat eigenlijk voor meisjes die gaan trouwen? Moeten die geen handmaidens worden? Of zijn ze van 'rijke' afkomst en hoeven ze dat niet en moeten ze daarvoor in de plaats trouwen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:12:33 #77
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_179207848
Jammer dat het een ep per week is :)
Tijd begint te tikken nu.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_179213527
quote:
99s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Mrs Waterford met June samen zou gaan spannen om te ontsnappen. Maar toen kwam dat gekke huwelijk er tussendoor dus ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren.

Wat zijn dat eigenlijk voor meisjes die gaan trouwen? Moeten die geen handmaidens worden? Of zijn ze van 'rijke' afkomst en hoeven ze dat niet en moeten ze daarvoor in de plaats trouwen.
Nick is een guardian, dus zijn vrouw zal denk ik een econowife worden. Ik denk dat het gezien wordt als een eer om met een guardian te trouwen, misschien hebben haar ouders haar daarvoor opgegeven oid? Econowives kunnen ook gewoon kinderen krijgen (in theorie), handmaid worden is eerder een straf voor zonden.

Was wel blij te zien dat tijdens de prayvagana tenminste sommige mensen nog het fatsoen hadden afkeurend te kijken toen de sluiers opgelicht werden.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 07:22:52 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_179213605
Dankje!

Ik heb dat econowive nog even opgezocht.
quote:
Econowives are a class of women in the Republic of Gilead. Aside from Unwomen, they are some of the lowest ranking members of Gileadean society. Econowives are the wives of poor or low ranking men, such as Guardians. They are forced to fulfill the roles of Martha (servant), Wife and, if they are fertile, Handmaid. In the TV Series, the class is expanded to include low-ranking men and is thus titled Econopeople.
Hier staat nog wat meer.

Unwomen zijn die vrouwen zoals eenoog.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179213670
quote:
99s.gif Op donderdag 17 mei 2018 07:22 schreef Karina het volgende:
Dankje!

Ik heb dat econowive nog even opgezocht.

[..]

Hier staat nog wat meer.

Unwomen zijn die vrouwen zoals eenoog.
Volgens mij kon je in die scene met Serena ook zien dat die grijze kleding die de econowives dragen in de serie op het bed legde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179213710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:12 schreef matthijst het volgende:
Jammer dat het een ep per week is :)
Tijd begint te tikken nu.
Het boek is ook verfilmd, in 1990. Compleet andere sfeer dan de serie, maar als je ontwenningsverschijnselen krijgt is het de moeite waard die film eens te kijken ^O^
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:22:12 #82
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179216442
quote:
99s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment dat Mrs Waterford met June samen zou gaan spannen om te ontsnappen. Maar toen kwam dat gekke huwelijk er tussendoor dus ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren.

Wat zijn dat eigenlijk voor meisjes die gaan trouwen? Moeten die geen handmaidens worden? Of zijn ze van 'rijke' afkomst en hoeven ze dat niet en moeten ze daarvoor in de plaats trouwen.
Denk niet dat Mrs Waterford dat ooit zou doen, ze wil te graag een kind hebben. Wel zag ik wat tekenen bij haar dat ze zich wel degelijk een beetje zorgen maakte om June. Plus dat ze die Lydia echt niet uit kan staan :D

Verder wel een goede aflevering. Weer erg dark. Dat hele gebeuren in de Colonies ook.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 12:18:03 #83
382129 crew  Donna
pi_179217372
Ahhhh. Ik zit nu net in de nieuwe aflevering. Fred Waterford probeert 'driver' Nick weg te werken. Ben benieuwd!

*kijkt verder*
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 13:35:52 #84
382129 crew  Donna
pi_179218689
Aww, al die jonge meisjes die met die guardians moesten trouwen..
pi_179223088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:35 schreef DonnaRush het volgende:
Aww, al die jonge meisjes die met die guardians moesten trouwen..
Al die volwassen mannen die met pubers moesten trouwen dan -O-
Ellende voor iedereen.
pi_179239088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:56 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Al die volwassen mannen die met pubers moesten trouwen dan -O-
Ellende voor iedereen.
inderdaad onder het mom van gaat heen en vermenigvuldig u even snel uitgehuwelijkt worden :N
Wel fijn dat June weer terug is, vraag me alleen af of ze gevallen of gesprongen is......
En ik hoop dat Janine en Emily weten te ontsnappen of een opstand ofzo organiseren......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_179344096
Arme Nick en Eden ;(
Arme Offred, arme Serena, wat een kutwereld ;(

Fuck Fred, dat wel.
pi_179344160
nvm heb de aflevering afgekeken nu. Fuck Serena ook.
pi_179345346
Een van de uitvoerend producenten van de serie legt uit hoe het zit met vrouwen en hun status en rol in Gilead: https://www.amny.com/ente(...)id-s-tale-1.18656550
  Moderator zondag 27 mei 2018 @ 13:30:16 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_179420975
De neukscene van nick met dat laken met een gat erin was heel raar. Ze zijn toch getrouwd waarom moet het dan zo?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179433246
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:30 schreef Karina het volgende:
De neukscene van nick met dat laken met een gat erin was heel raar. Ze zijn toch getrouwd waarom moet het dan zo?
Volgens mij moet seks vooral heel klinisch zijn in zo'n religieuze samenleving? Seks is toch vooral voor de voortplanting, niet om van te genieten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 27 mei 2018 @ 21:43:13 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_179434578
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij moet seks vooral heel klinisch zijn in zo'n religieuze samenleving? Seks is toch vooral voor de voortplanting, niet om van te genieten.
Dat laatste klopt maar dit is wel heel overdreven en hypocriet, de mannen gaan wel naar een hoerentent. Maar goed de vrouwen zijn ook alleen broedmachines, huishoudsters of hoertjes. Desalniettemin vond ik het wel apart, zelfs in de meest gelovige gemeenschappen hebben ze (denk ik) op een 'normale'manier seks. Het zag er in ieder geval heel gek uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179435298
quote:
99s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat laatste klopt maar dit is wel heel overdreven en hypocriet, de mannen gaan wel naar een hoerentent. Maar goed de vrouwen zijn ook alleen broedmachines, huishoudsters of hoertjes. Desalniettemin vond ik het wel apart, zelfs in de meest gelovige gemeenschappen hebben ze (denk ik) op een 'normale'manier seks. Het zag er in ieder geval heel gek uit.
Die hoerentent toont natuurlijk vooral de hypocrisie van dat soort samenlevingen aan. De welgestelde, vrome leiders wanen zichzelf boven de wet.

Afgezien daarvan wordt seks toch vooral als een klinisch ritueel met voortplanting als doel neergezet.
Dat is weliswaar niet helemaal in lijn met wat je ziet bij hedendaagse conservatieve gelovigen, maar iets als vrouwenbesnijdenis is ook deels bedoeld om te zorgen dat seks niet plezierig is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 27 mei 2018 @ 22:05:48 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_179435436
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die hoerentent toont natuurlijk vooral de hypocrisie van dat soort samenlevingen aan. De welgestelde, vrome leiders wanen zichzelf boven de wet.

Afgezien daarvan wordt seks toch vooral als een klinisch ritueel met voortplanting als doel neergezet.
Dat is weliswaar niet helemaal in lijn met wat je ziet bij hedendaagse conservatieve gelovigen, maar iets als vrouwenbesnijdenis is ook deels bedoeld om te zorgen dat seks niet plezierig is.
Snap ik maar als man lijkt het me ook geen pretje om op deze manier kindertjes te maken, een laken neuken :D Maar voor de pret zijn die hoertjes natuurlijk weer.

Verder heb ik nog steeds het idee dat Mrs Waterford in opstand gaat komen, al dan niet samen met June. Of misschien is haar man wel dood na die bom!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 11:27:25 #95
382129 crew  Donna
pi_179443359
Jaaa zou Fred dood zijn? Ik hoop het, stiekem..
pi_179443396
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:27 schreef DonnaRush het volgende:
Jaaa zou Fred dood zijn? Ik hoop het, stiekem..
Ik wens hem iets veel pijnlijkers toe, dat ook veel langer duurt.
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 11:46:38 #97
382129 crew  Donna
pi_179443736
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:29 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik wens hem iets veel pijnlijkers toe, dat ook veel langer duurt.
Dood is dood haha, maar ik snap je gedachte.

Ik hoop dat Serena en June samen kunnen 'spannen'.
Zou Nick echt weg gaan?
pi_179535702
Serena gaat het heft in handen nemen.... Benieuwd hoe dat gaat aflopen, want dat kind wil ze wel erg graag en nu snap ik ook een beetje waarom ze zo radicaal is. Nick heeft een probleem nu zijn opper commander Pryce weg is alhoewel hij nu Serena/Fred kan helpen en hopelijk de security wat minder maken zodat ontsnappen makkelijker gaat worden? Hannah meenemen wordt dan ook nog wel een uitdaging......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_179545286
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 13:09 schreef ser het volgende:
Serena gaat het heft in handen nemen.... Benieuwd hoe dat gaat aflopen, want dat kind wil ze wel erg graag en nu snap ik ook een beetje waarom ze zo radicaal is. Nick heeft een probleem nu zijn opper commander Pryce weg is alhoewel hij nu Serena/Fred kan helpen en hopelijk de security wat minder maken zodat ontsnappen makkelijker gaat worden? Hannah meenemen wordt dan ook nog wel een uitdaging......
Ik zag het niet aankomen dat Serena dat zou doen!
pi_179545334
Bij die begrafenis zat ik de hele tijd te bedenken wie bedacht had dat het zo moest gaan. Iemand, en dan bedoel ik een karakter in de show, moet de tijd genomen hebben om die hele ceremonie met dat om de kisten heen lopen enzo te bedenken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')