abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170691909
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:29 schreef Janscharie192 het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie.

Ik heb de eerste 3 spijkerboekjes binnen, en ben goed op weg met nummer 1.

Prima. Als je tegen problemen aanloopt bij het bestuderen van de stof uit de boekjes, dan kun je daar vragen over stellen in de Bta wiskunde topicreeks op FOK.
quote:
De cursus waar ik me eventueel voor zou aanmelden begint op 26 juni. Ruim anderhalve maand de tijd dus. Daarnaast moet ik wel gewoon mijn hbo vakken leren etc. Uitgaande van de 30 uur per boekje, moet ik vanaf nu elke dag 2.3 uur besteden aan het leren van wiskunde, wat me goed te doen lijkt.

Dan nog de vraag of die cursus de beste manier is. Weet jij toevallig iets beters/anders?
Vraag bij de universiteit waar je informatica wil gaan studeren welke (deel)certificaten of met goed gevolg afgelegde examens worden erkend voor toelating en of zij nog suggesties hebben voor andere cursussen.
pi_170701166
Bij de CCVX, of bij Boswell-beta moet het examen worden afgenomen.
pi_170964614
Ik ben van plan hetzelfde te doen als jou en ben ook bezig met het leren van VWO wiskunde B. Ik wil naar de TU in Eindhoven met mijn propedeuse. Voor welke cursus ga je je aanmelden?
pi_170990974
Daar ben ik nog steeds niet over uit Foknet. Ik moet wel haast maken, want de meeste cursussen beginnen in juni.
pi_171008402
Ik ga het proberen zelfstandig te leren met de getal en ruimte boeken van 4/5/6 vwo. De cursus vind ik erg duur. Veel succes in ieder geval.
pi_171010060
Welke boeken zijn dat precies? Als ik getal en ruimte zoek, kom ik op heel veel boeken uit
pi_171080641
De serie van 2010, zijn 4 boeken die ze op dit moment op de middelbare school gebruiken.
pi_171257700
Hoe gaat het met het leren ondertussen Janscharie?
pi_171402365
Ik volg deze zomer vwo wiskunde B @ james boswell instituut te utrecht. Heb mijn havo wiskunde B bijna in the pocket! Heb er zin in!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')