abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_170701580
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:40 schreef VEM2012 het volgende:
Er ligt een officieel taxatierapport onder. Drie zelfs.
Die wegens "concurrentieoverwegingen" nog steeds niet openbaar gemaakt zijn, wist je nog wel? Dus of ze bestaan en wat er dan precies instaat weten we niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_170701746
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zat SP-ers die ook dubieuze dingen gedaan hebben. Dan is het vaker uitkeringsfraude. Maar dat is dan ook wel zo'n beetje het laagste van het laagste.
Daar heb je vast wel bronnen van.
pi_170701896
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:55 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Waarom draait die Ryon zo door tegen jou btw, hebben jullie een vête of zo? ;).
  vrijdag 5 mei 2017 @ 12:04:33 #254
38496 Perrin
Sapere aude
pi_170701907
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ryon is van VVD webcare :P
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_170701914
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ryon is van VVD webcare :P
_O- .
pi_170701964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:49 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Die wegens "concurrentieoverwegingen" nog steeds niet openbaar gemaakt zijn, wist je nog wel? Dus of ze bestaan en wat er dan precies instaat weten we niet.
Het is helemaal niet zo gek dat hij ze niet openbaar wil hebben. Alle stukken bij bedrijfsovernames zijn geheim en blijven dat ook. Toon maar eens interesse in een bedrijf en het eerste wat jij krijgt is een geheimhoudingsverklaring om te tekenen. Pas daarna krijg je een verkoopmemorandum.

Dat jij het verdacht vindt ligt gewoon aan dat je nooit met dat bijltje hakt.
pi_170701975
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:55 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik weet dat er meerder gevallen zijn, maar ik kan ze op google niet meer terugvinden. Dat merk je tegenwoordig vaker, google is dan verplicht om dat soort berichten te blokken.
pi_170702805
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen idee. Ik vermoed (maar dat is speculatie) dat hij van mening is dat we de zaak moeten laten rusten. Het is natuurlijk ongunstig voor zijn club, al die publiciteit. Dat vuurtje hou ik (in ieder geval hier) graag brandende. Temeer omdat het voor mij een best bijzondere zaak is en al die verontwaardiging als een signaal zie dat "het volk" weleens genoeg heeft van die foutemannenclubs. Terwijl de clubleden zelf vinden dat er niets aan de hand is. Dat is dus een interessant thema, die volkomen verschillende standpunten. We hebben de filosofische beschouwing van Roos Vonk (in #241) en historische duiding (in #225) aan deze zaak te danken. Het maakt een hoop los i.i.g. en dat wil ik graag zo houden.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 12:52:27 #259
222927 Lurf
Never explain, never apologize
pi_170702934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja want Eric Smit is inderdaad een enorme prutser.Smit heeft recent nog een tegel gewonnen, de hoogst mogelijke prijs in Nederland qua onderzoeksjournalistiek.
Dat zijn jouw woorden. Die tegel was trouwens voor een artikel uit 2012 dat hij voor de Volkskrant heeft geschreven. In die tijd las ik FTM overigens ook nog regelmatig. Tegenwoordig vind ik het meer weghebben van een politiek blog.
Why look for answers where none occur?
  vrijdag 5 mei 2017 @ 12:54:15 #260
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170702965
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:44 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Geen idee. Ik vermoed (maar dat is speculatie) dat hij van mening is dat we de zaak moeten laten rusten. Het is natuurlijk ongunstig voor zijn club, al die publiciteit. Dat vuurtje hou ik (in ieder geval hier) graag brandende. Temeer omdat het voor mij een best bijzondere zaak is en al die verontwaardiging als een signaal zie dat "het volk" weleens genoeg heeft van die foutemannenclubs. Terwijl de clubleden zelf vinden dat er niets aan de hand is. Dat is dus een interessant thema, die volkomen verschillende standpunten. We hebben de filosofische beschouwing van Roos Vonk (in #241) en historische duiding (in #225) aan deze zaak te danken. Het maakt een hoop los i.i.g. en dat wil ik graag zo houden.
Dat is inderdaad speculatie en zoals gebruikelijk zit je er weer naast.

Het mag dan ook geen verrassing zijn dat je mevrouw Vonk aanhaalt. Die zit er ook wel eens naast:

Onderzoek naar hufterige vleeseters was vals

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryon op 05-05-2017 13:02:26 ]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170703049
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:54 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat is inderdaad speculatie en zoals gebruikelijk zit je er weer naast.

Het mag dan ook geen verrassing zijn dat je mevrouw Vonk aanhaalt, Die zit er ook wel eens naast:

Onderzoek naar hufterige vleeseters was vals

Ik heb geen hoge pet op van mevrouw Vonk. Maar ik vond het wel een goed stukje. Verder (maar dat is speculatie :-) krijg ik de indruk dat bij jou het gezegde "eens fout altijd fout" hoog in het vaandel staat en dat je zo iemand dat altijd zal blijven nadragen. Dat is niet zo fraai hoor.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 13:09:46 #262
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170703199
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik heb geen hoge pet op van mevrouw Vonk. Maar ik vond het wel een goed stukje. Verder (maar dat is speculatie :-) krijg ik de indruk dat bij jou het gezegde "eens fout altijd fout" hoog in het vaandel staat en dat je zo iemand dat altijd zal blijven nadragen. Dat is niet zo fraai hoor.
De ironie is natuurlijk dat je iemand beticht van niet integer gedrag ( wat prima is en waar je allerlei argumenten voor kan aanhalen) maar vervolgens een mevrouw aanhaalt die bekend staat als een van de grootste bedriegers binnen de wetenschap. Dat is vrij opmerkelijk.

Het zijn ook die tegenstrijdigheden in je posts die ik wel geinig vind. Je denkt niet zelf na over het hele vraagstuk (i.t.t een paar andere critici in dit topic) maar baseert je volledig op wat andere mensen zeggen en je copy/paste vervolgens hun bijdrages. Dat mag natuurlijk,het denkwerk hoef je niet zelf te doen als je dat moeilijk vindt. Maar het levert een opmerkelijk aantal aan tegenstrijdigheden op.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170703283
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:09 schreef Ryon het volgende:
Dat mag natuurlijk,het denkwerk hoef je niet zelf te doen als je dat moeilijk vindt.
Dat dedain, dat matige toontje, daar doe je mij dan weer een plezier mee. Zo helpen wij elkander. :)
pi_170703498
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat Keizer heeft gedaan heeft hoe dan ook niets met heling te maken.

Er ligt een officieel taxatierapport onder. Drie zelfs. Daar mag je alles van vinden, maar tenzij je kan aantonen dat de waardebepaling dusdanig ver van de werkelijke waarde zat dat Keizer dat had moeten weten, of dat er stukken zijn waaruit blijkt dat Keizer weet had van dat de taxatie onzinnig was.

Dat zou meteen betekenen dat de taxateurs opzettelijk veel te laag getaxeerd hebben. En dat zegt nog heel veel meer over die taxateurs. Alleen: daar is echt nog 0,0 bewijs voor.

Dat hij FTM niet heeft toegelaten is op zichzelf een fout, maar lijkt vooral ingegeven door woede. FTM heeft zich ook als je het mij vraagt buitengewoon onfatsoenlijk gedragen, op of over het randje van laster (daar kun je voor vervolgd worden). Journalisten hebben wat dat betreft ruim baan, maar FTM heeft hem echt neergesabeld op basis van halve informatie. Persoonlijk zou ik graag zien dat als straks ook blijkt dat dat ten onrechte was dat er een strafrechtelijke vervolging komt. FTM heeft hoe dan ook alles fatsoensnormen met voeten getreden.
Pardon? FTM heeft alle tijd gegeven om openheid te geven, en eventueel stukken te laten zien. En och, rapportjes van accountants :') :') :')
Maar goed, hoe verklaar je het dat Keizer een bedrijf kan opkopen wat ergens tussen de 15 a 45 miljoen waard is en daar maar 15K voor neer tikt, leg het me gewoon uit beste vriend.
pi_170703514
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zat SP-ers die ook dubieuze dingen gedaan hebben. Dan is het vaker uitkeringsfraude. Maar dat is dan ook wel zo'n beetje het laagste van het laagste.
Bij de SP ging het vooral om een aantal spookraadsleden of figuren die zich gewelddadig gedroegen.
pi_170703540
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 12:52 schreef Lurf het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden. Die tegel was trouwens voor een artikel uit 2012 dat hij voor de Volkskrant heeft geschreven. In die tijd las ik FTM overigens ook nog regelmatig. Tegenwoordig vind ik het meer weghebben van een politiek blog.
Dan lees jij kennelijk anders dan ik, als je ziet hoe ze oa de Rabo hebben aangepakt om de derivaten kwestie, dan was dat behoorlijk sterk.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 13:30:00 #267
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_170703566
Ik weet het allemaal niet, maar volgens riekt dit clubje aardig en is de lockhead affaire er niets tegen?

Wat mij echter verbaast er zijn zoveel gelegenheden geweest om deze uit het zadel te gooien, hoe kan het dat het nog niet gebeurd is?
pi_170703599
Trouwens aardig om te zien hoe de VVD machine zelfs op het Fok forum de boel probeert te de-escaleren. Echt als je zelfs het weigeren van journalisten al "niet zo handig" noemt, pfffffffffff. Hallo we hebben het over de partij met het grootste aantal zetels, we hebben het over de hoofd integriteit commissie. We hebben het over de journalisten die nota bene dit schandaal aan de kaak stellen. En die laat je niet binnen? Man dan zit je toch wel enorm mis. En die Keizer? Iedereen met beetje mensenkennis weet dat die kerel zo fout is dat deze waarschijnlijk nog het lidmaatschap van de NSB ontzegt zou worden, zag je hoe die dikzak aan het zweten was toen hij een journalist te woord moest staan?
pi_170703851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:26 schreef raptorix het volgende:

Pardon? FTM heeft alle tijd gegeven om openheid te geven, en eventueel stukken te laten zien. En och, rapportjes van accountants :') :') :')
Maar goed, hoe verklaar je het dat Keizer een bedrijf kan opkopen wat ergens tussen de 15 a 45 miljoen waard is en daar maar 15K voor neer tikt, leg het me gewoon uit beste vriend.
Denk jij dat als FTM morgen naar eender welk bedrijf belt om de administratie door te mogen neuzen dat er dan ergens de deuren open gaan?

Kom nou toch!

Hele volksstammen in Nederland hebben woningen gekocht zonder een cent op tafel te leggen. Rara... hoe kan dat toch?
pi_170703883
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bij de SP ging het vooral om een aantal spookraadsleden of figuren die zich gewelddadig gedroegen.
En ook uitkeringsfraude. En miljoenenfraude (veroordeling, was iemand uit PS meen ik). En vast ook spookraadsleden en geweldsdelicten.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 13:46:46 #271
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_170703910
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hele volksstammen in Nederland hebben woningen gekocht zonder een cent op tafel te leggen. Rara... hoe kan dat toch?
Waren dat allemaal voorzitters van de club?
pi_170703931
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Denk jij dat als FTM morgen naar eender welk bedrijf belt om de administratie door te mogen neuzen dat er dan ergens de deuren open gaan?

Kom nou toch!

Natuurlijk niet, maar we hebben het hier niet over zomaar een bedrijf maar een stichting die commercieel gaat. Maar goed, zeg nou gewoon eens eerlijk he, vind jij het logisch dat je voor 15K een miljoenen bedrijf koopt? Daarnaast waarom zijn deelnemers van de stichting niet gecompenseerd of vennoot gemaakt? Zeg het me gewoon in plaats van continue met ontkennende zaken te komen.
pi_170703967
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:31 schreef raptorix het volgende:
Trouwens aardig om te zien hoe de VVD machine zelfs op het Fok forum de boel probeert te de-escaleren. Echt als je zelfs het weigeren van journalisten al "niet zo handig" noemt, pfffffffffff. Hallo we hebben het over de partij met het grootste aantal zetels, we hebben het over de hoofd integriteit commissie. We hebben het over de journalisten die nota bene dit schandaal aan de kaak stellen. En die laat je niet binnen? Man dan zit je toch wel enorm mis. En die Keizer? Iedereen met beetje mensenkennis weet dat die kerel zo fout is dat deze waarschijnlijk nog het lidmaatschap van de NSB ontzegt zou worden, zag je hoe die dikzak aan het zweten was toen hij een journalist te woord moest staan?
Ik zeg dat het een fout is. Jij maakt er eerst van 'niet zo handig' en dan ga je zuchten.

De rest van jouw post is al helemaal onder de maat.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 13:48:48 #274
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_170703976
Mij lijkt het onwaarschijnlijk zou er geld onder de tafel door gegaan zijn?
En als waar komt dat vandaan?
pi_170703984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waren dat allemaal voorzitters van de club?
Snap jij nou niet wat er staat?
  vrijdag 5 mei 2017 @ 13:49:50 #276
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_170703996
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Snap jij nou niet wat er staat?
Ik wel jij niet?
Dan houdt je maar aan die club, anders kom jij dun aan het schijten.
pi_170704080
VEM2012 is waarschijnlijk een KPMG bal die zijn geld verdient door dit soort rapportjes te schrijven :') :') :')
  vrijdag 5 mei 2017 @ 13:54:30 #278
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_170704156
Als,veel moeite hoeft die zich er niet voor te doen, zoveel tijd als die hier spenderen doet.
pi_170704163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar we hebben het hier niet over zomaar een bedrijf maar een stichting die commercieel gaat. Maar goed, zeg nou gewoon eens eerlijk he, vind jij het logisch dat je voor 15K een miljoenen bedrijf koopt? Daarnaast waarom zijn deelnemers van de stichting niet gecompenseerd of vennoot gemaakt? Zeg het me gewoon in plaats van continue met ontkennende zaken te komen.
Je hebt de feiten weer niet op orde. Het gaat om een onderneming van de vereniging die is verkocht. En de leden van de vereniging konden nul en generlei aanspraak maken op de verkoopwinsten. Ook niet indirect door het verkrijgen van aandelen (was dat maar zo, want dan ging ik vandaag nog ondernemen via een vereniging).

En blijkbaar denk jij dat het bedrag dat je direct moet betalen iets zegt over de verkoopprijs. Nou, dan kun jij zometeen heerlijk de hele mediamarkt 'gratis' leegkopen.

Doe het eens, dan word je de komende maanden er wel aan herinnerd dat gratis toch heel veel geld kan kosten.
pi_170704185
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:48 schreef john2406 het volgende:
Mij lijkt het onwaarschijnlijk zou er geld onder de tafel door gegaan zijn?
En als waar komt dat vandaan?
De bank heeft een krediet verstrekt.

Mijn hemel!
pi_170704202
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hebt de feiten weer niet op orde. Het gaat om een onderneming van de vereniging die is verkocht. En de leden van de vereniging konden nul en generlei aanspraak maken op de verkoopwinsten. Ook niet indirect door het verkrijgen van aandelen (was dat maar zo, want dan ging ik vandaag nog ondernemen via een vereniging).

En blijkbaar denk jij dat het bedrag dat je direct moet betalen iets zegt over de verkoopprijs. Nou, dan kun jij zometeen heerlijk de hele mediamarkt 'gratis' leegkopen.

Doe het eens, dan word je de komende maanden er wel aan herinnerd dat gratis toch heel veel geld kan kosten.
Ah dus, de leden gaven zonder enige vorm van compensatie hun rechten op, klinkt inderdaad als een zeer goed verhaal.
pi_170704222
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De bank heeft een krediet verstrekt.

Mijn hemel!
Als je allemaal zo goed weet, geef dan gewoon aan wat Keizer netto van deze deal is beter geworden, maar je zult wel weer verschuilen achter "bedrijfsgeheimen".
pi_170704227
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:52 schreef raptorix het volgende:
VEM2012 is waarschijnlijk een KPMG bal die zijn geld verdient door dit soort rapportjes te schrijven :') :') :')
Lekker op de man spelen. Heel volwassen.

Ik zit in het vastgoed. Niet dat dat uitmaakt.
pi_170704243
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ah dus, de leden gaven zonder enige vorm van compensatie hun rechten op, klinkt inderdaad als een zeer goed verhaal.
Wat begreep jij niet aan dat ze er geen recht op hadden?
pi_170704260
quote:
Vuistregels Integriteit
Iedereen die binnen of namens de VVD een functie vervult dient dat integer te doen en is bereid om daarover continu op een transparante wijze te communiceren en verantwoording af te leggen. Verantwoording wordt intern afgelegd aan collega-bestuurders dan wel aan de vertegenwoordigende organen, maar ook extern aan organisaties en burgers voor wie bestuurders en gekozen volksvertegenwoordigers hun functie vervullen.
I rest my case.
pi_170704271
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:54 schreef john2406 het volgende:
Als,veel moeite hoeft die zich er niet voor te doen, zoveel tijd als die hier spenderen doet.
Klagen op fok dat een ander op fok zit.

Idioot.
pi_170704280
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat begreep jij niet aan dat ze er geen recht op hadden?
Keizer heeft deze leden duidelijk informeert over wat de boedel ging opbrengen?
pi_170704291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je allemaal zo goed weet, geef dan gewoon aan wat Keizer netto van deze deal is beter geworden, maar je zult wel weer verschuilen achter "bedrijfsgeheimen".
Ik heb noch de tijd, noch zin, noch het recht om de boeken daar door te akkeren.
pi_170704294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk idd een eigenaardig punt, had ik ook al aangehaald.
Bij een management buy-out zie je toch wel vaak minimaal ook dat overig personeel in staat gesteld wordt om aandelen aan te schaffen in de nieuwe firma. Misschien is dit hier ook gedaan, maar dat is dan niet bekend.
Maar ook zeker zou je die 1688 leden van die vereniging in staat moeten stellen om aandelen te kopen, vind ik.
pi_170704327
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

I rest my case.
Behalve dan dat jij er overheen leest dat dat gaat om de taakvervulling binnen de VVD.

Maar jij bent ook wel de koning van slap mee willen lullen over zaken waar je totaal geen verstand van hebt.
pi_170704337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

De leden konden er inderdaad geen aanspraak op maken, dus die vochten er niet hard voor.

Aan de andere kant van de tafel (of eigenlijk aan allebei de kanten van de tafel) zaten een paar gewiekste mensen die er wél veel bij te winnen hadden. Gooi er nog wat old-boys tegenaan die snappen hoe het spel gespeeld wordt en de uitkomst is niet meer dan logisch.
pi_170704351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Keizer heeft deze leden duidelijk informeert over wat de boedel ging opbrengen?
Ledenraad. Die hadden hun eigen accountant die een taxatie heeft gedaan.

Lees verdorie eens de berichtgeving over de zaak!
pi_170704393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk idd een eigenaardig punt, had ik ook al aangehaald.
Bij een management buy-out zie je toch wel vaak minimaal ook dat overig personeel ook in staat gesteld wordt om aandelen aan te schaffen in de nieuwe firma. Misschien is dit hier ook gedaan, maar dat is dan niet bekend.
Maar ook zeker zou je die 1688 leden van die vereniging in staat moeten stellen om aandelen te kopen, vind ik.
In hoeveel procent van de gevallen zie je dat?

Waar haal jij het vandaan dat de leden van de vereniging aandelen zouden willen hebben? En waarom zou dat logisch zijn?
pi_170704396
Maar goed, ik zal alvast de verklaring van Rutte voorlezen die hij in September gaat oplezen:

Keizer, heeft weliswaar "onhandig" gehandeld, echter met de kennis van nu hadden we op dat moment weliswaar anders moeten handelen. Ik ken Keizer als een uiterst bekwame bestuurder waar ik altijd blind vertrouwen in heb gehad. Om dit soort misstanden in de toekomst te voorkomen, zullen wij ons protocol verder aanscherpen, en er voor zorgen dat dit soort "gedoe" niet meer kan voorkomen.

Tromgeroffel........

3 Dagen later treed Keizer af, niet omdat hij verkeerd heeft gehandeld, maar omdat hij door de beeldvorming niet meer zijn taken kan uitvoeren.

Tromgeroffel.........

Keizer word 8 maanden later Commisaris van de Koning in Groningen dan wel burgemeester van Venlo.
pi_170704408
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Behalve dan dat jij er overheen leest dat dat gaat om de taakvervulling binnen de VVD.

Maar jij bent ook wel de koning van slap mee willen lullen over zaken waar je totaal geen verstand van hebt.
Ja nee joh, ik lees nooit iets.
pi_170704483
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In hoeveel procent van de gevallen zie je dat?
Volgens mij in de meeste gevallen wel. Zo zorg je ervoor dat je werknemers ook mede-eigenaren worden en dus hun beste beentje voor zetten.
quote:
Waar haal jij het vandaan dat de leden van de vereniging aandelen zouden willen hebben? En waarom zou dat logisch zijn?
Zie dat stukje over de geschiedenis van vereniging en BV: zij hebben met hun idealisme en financiële bijdrage een belangrijke bijdrage geleverd aan het ontstaan van deze behoorlijk renderende firma.
pi_170704534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:03 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik zal alvast de verklaring van Rutte voorlezen die hij in September gaat oplezen:

Keizer, heeft weliswaar "onhandig" gehandeld, echter met de kennis van nu hadden we op dat moment weliswaar anders moeten handelen. Ik ken Keizer als een uiterst bekwame bestuurder waar ik altijd blind vertrouwen in heb gehad. Om dit soort misstanden in de toekomst te voorkomen, zullen wij ons protocol verder aanscherpen, en er voor zorgen dat dit soort "gedoe" niet meer kan voorkomen.

Tromgeroffel........

3 Dagen later treed Keizer af, niet omdat hij verkeerd heeft gehandeld, maar omdat hij door de beeldvorming niet meer zijn taken kan uitvoeren.

Tromgeroffel.........

Keizer word 8 maanden later Commisaris van de Koning in Groningen dan wel burgemeester van Venlo.
Keizer gaat het openbaar bestuur wrs niet in, dat verdient niet al te best voor een dergelijk type. Hij verdiende al 4 ton voordat deze deal in 2012 beklonken werd.
pi_170704642
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij in de meeste gevallen wel. Zo zorg je ervoor dat je werknemers ook mede-eigenaren worden en dus hun beste beentje voor zetten.

[..]

Zie dat stukje over de geschiedenis van vereniging en BV: zij hebben met hun idealisme en financiële bijdrage een belangrijke bijdrage geleverd aan het ontstaan van deze behoorlijk renderende firma.
Ik heb het nog nooit gezien eigenlijk. Niet dat ik veel daarvan zie, maar ik zou toch wel harde cijfers willen, want 'volgens mij' is wel erg vaag.

En waarom oudjes interesse hebben om hun spaarcenten dan ineens hierin te beleggen ontgaat mij. Als je bejaard bent, dan heb je al belegd, of je bent aan het opmaken wat er nog is.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 14:22:31 #299
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_170704869
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klagen op fok dat een ander op fok zit.

Idioot.
Als dat klagen is weet jij niet wat klagen is.
pi_170704883
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit gezien eigenlijk. Niet dat ik veel daarvan zie, maar ik zou toch wel harde cijfers willen, want 'volgens mij' is wel erg vaag.
Punt is dat een management buy-out vaak niet aan de orde is bij een goed renderend bedrijf wrs.
quote:
En waarom oudjes interesse hebben om hun spaarcenten dan ineens hierin te beleggen ontgaat mij. Als je bejaard bent, dan heb je al belegd, of je bent aan het opmaken wat er nog is.
Hoezo, als je dood bent laat je dat toch gewoon na aan de erfgenamen dan? Ik zou niet weten waarom deze mensen dat niet gegund zou zijn, zonder hun idealisme had Keizer nooit multimiljonair kunnen worden. :X
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')