abonnement Unibet Coolblue
pi_170570212
Ik twijfel om van studie te wisselen aankomend schooljaar, maar ik weet nog niet precies wat. Nu ben ik ook vergeten hoe het precies zat met de deadline van het inschrijven. Wat was nou precies het verschil tussen het inschrijven voor 1 Mei en 1 Augustus?

Bvd. :*
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_170570272
3 maanden

Grotjes :*
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:06:10 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170570342
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef hugecooll het volgende:
Loting 1 mei geloof ik
Ja, dat dacht ik ook. Maar me dunkt dat ik voor mijn huidige studie een (verplichte) Studie Keuze Check moest doen. En die viel wel in de periode tussen mei/augustus, de meeste scholen beginnen 1 september (?). Is die check dan nog wel te doen in Augustus?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_170571171
Loting is al ver voor 1 mei. Als je je voor 1 mei aanmeld ben je niet verplicht om een studiekeuzecheck te doen, na 1 mei is dit wel verplicht om toegelaten te worden tot een opleiding.

De check houdt vaak in een kort gesprek of een meeloopmoment bij de opleiding. Het is voor jezelf ook een moment om te kijken of dit echt is wat je wilt en of je geen verkeerde verwachtingen hebt van de opleiding. Dit voorkomt ook vroegtijdige uitval van studenten.
pi_170571517
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:35 schreef MissEnergy het volgende:
Loting is al ver voor 1 mei. Als je je voor 1 mei aanmeld ben je niet verplicht om een studiekeuzecheck te doen, na 1 mei is dit wel verplicht om toegelaten te worden tot een opleiding.

De check houdt vaak in een kort gesprek of een meeloopmoment bij de opleiding. Het is voor jezelf ook een moment om te kijken of dit echt is wat je wilt en of je geen verkeerde verwachtingen hebt van de opleiding. Dit voorkomt ook vroegtijdige uitval van studenten.
Dit ja.
(she/her)
pi_170572210
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:35 schreef MissEnergy het volgende:
Loting is al ver voor 1 mei. Als je je voor 1 mei aanmeld ben je niet verplicht om een studiekeuzecheck te doen, na 1 mei is dit wel verplicht om toegelaten te worden tot een opleiding.

De check houdt vaak in een kort gesprek of een meeloopmoment bij de opleiding. Het is voor jezelf ook een moment om te kijken of dit echt is wat je wilt en of je geen verkeerde verwachtingen hebt van de opleiding. Dit voorkomt ook vroegtijdige uitval van studenten.
1000 maal dank! Nu alleen nog even kijken wat het gaat worden :)
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')